Heb mn 9T geüpdatet naar mi11 en nu werkt mijn 4G niet meer 🙄 Iemand tips? Of ben ik de enige bijwie dit gebeurt 🙃
@MVA. ik heb de update ook gedaan, eerst werkte mijn 4G nog maar sinds deze ochtend om een bizarre reden ook niet meer... De SIM kaart werkt wel in andere GSM.
@CAvE als je dat hebt gewijzigd, is het dan de bedoeling te herstarten ? Want zoals je zegt staat het menu na het herstarten terug op de foutieve waarden... En 4G werkt nog steeds niet (al 2 keer gewijzigd en gereboot, maar helaas ... geen success
Stomme vraag misschien, maar hoe krijg ik dat weather dingetje linksboven in de shelf weg?
De weather app disablen doet het niet weggaan.
dit bedoel ik dus : https://c.mi.com/thread-2472139-1-0.html
De weather app disablen doet het niet weggaan.
dit bedoel ik dus : https://c.mi.com/thread-2472139-1-0.html
[ Voor 18% gewijzigd door daffie82 op 25-10-2019 20:27 ]
LG OLED65G1RLA / Samsung HW-Q990D / Sony UBP-X800M2 / Ugoos AM6B+ (CE with CPM Build) / FiiO DM13 BT / Redmi Note 12 Pro+ v2.0.5.0 (UMOEUXM)
Ik heb ook hetzelfde probleem met de batterij drain sinds de nieuwste update. Bedankt hiervoor, even kijken of het nu verbeterd is!CAvE schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 17:18:
Ik had ook last van batterij drain na de update naar MIUI 11. Na wat speurwerk vond ik deze workaround en die werkt bij mij:
Go to dialer and type: *#*#4636#*#*
On phone information 1 and 2, change preferred network type to LTE/WCDMA
Na een herstart schijnt hij weer terug te staan op de oude waarde en moet je het truukje herhalen. Nu staat er iets van TD-CDMA en dat type netwerk wordt alleen in China gebruikt
@Cave ook al geprobeerd, maar brengt niets op : soms zegt hij bij 'gegevens service' : verbinding maken, maar dan komt hij terug op verbinding verbroken... Heb ondertussen zowat alle combinaties eens geprobeerd : ook dit heeft niets opgebracht...
Als mijn informatie correct is, geeft de code *#*#4636#*#* enkel toegang tot een test pagina van je data connectie... eigenlijk instellingen doe je daar maar tijdelijk mee... dus lijkt me logisch dat na herstart deze terug op de oorspronkelijke waarden komen staan.
Als mijn informatie correct is, geeft de code *#*#4636#*#* enkel toegang tot een test pagina van je data connectie... eigenlijk instellingen doe je daar maar tijdelijk mee... dus lijkt me logisch dat na herstart deze terug op de oorspronkelijke waarden komen staan.
En daarom beschouw ik het dan ook maar als een workaround en geen definitieve oplossing. Ik kan m'n telefoon weer normaal gebruiken ipv permanent aan life support.
Jammer dat het voor jou niet werkt. De melding die jij krijgt zie ik niet.
Jammer dat het voor jou niet werkt. De melding die jij krijgt zie ik niet.
Onzin!!! Het is niet iets van de nieuwe update.CAvE schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 17:18:
Ik had ook last van batterij drain na de update naar MIUI 11. Na wat speurwerk vond ik deze workaround en die werkt bij mij:
Go to dialer and type: *#*#4636#*#*
On phone information 1 and 2, change preferred network type to LTE/WCDMA
Na een herstart schijnt hij weer terug te staan op de oude waarde en moet je het truukje herhalen. Nu staat er iets van TD-CDMA en dat type netwerk wordt alleen in China gebruikt
Ik hoor sinds het uitkomen van de Mi 9T al van dit probleem. Het is dat ik hem in China heb gekocht anders zou ik ermee naar de NL seller gaan. Ik heb er nu mee te dealen in ieder geval.
Sterk geformuleerde uitspraak zonder onderbouwing.Bugs3 schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 21:50:
[...]
Onzin!!! Het is niet iets van de nieuwe update.
Ik heb de update op donderdag ochtend uitgevoerd en sindsdien loopt mijn batterij leeg als een vergiet.
Toeval of update gerelateerd...
Vraag,
Vandaag de Xiaomi Mi 9t pro binnen gekregen, echt positief verrast, had hiervoor een s10 maar wilde van edge af.
Ik heb echter ook een Galaxy watch en de app werkt prima, echter druk ik op de meest linkse button om alle apps die open staan te openen en vervolgens X dan verbreekt de verbinding, hierbij al rekening gehouden met
- battery save
- lock app dmv slotje
- alle rechten etc.
iemand hier ervaring mee? is geen mega issue maar wel irritant, elke keer trilt het horloge even en pakt daarna zijn connectie weer op
Vandaag de Xiaomi Mi 9t pro binnen gekregen, echt positief verrast, had hiervoor een s10 maar wilde van edge af.
Ik heb echter ook een Galaxy watch en de app werkt prima, echter druk ik op de meest linkse button om alle apps die open staan te openen en vervolgens X dan verbreekt de verbinding, hierbij al rekening gehouden met
- battery save
- lock app dmv slotje
- alle rechten etc.
iemand hier ervaring mee? is geen mega issue maar wel irritant, elke keer trilt het horloge even en pakt daarna zijn connectie weer op
Ik moest nieuwe npa of hoe noemt het aanmaken om 4G terug werkende te krijgen, settings waren verkeerd.jjb676 schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 19:50:
@MVA. ik heb de update ook gedaan, eerst werkte mijn 4G nog maar sinds deze ochtend om een bizarre reden ook niet meer... De SIM kaart werkt wel in andere GSM.
APN bedoel je waarschijnlijk
LG OLED65G1RLA / Samsung HW-Q990D / Sony UBP-X800M2 / Ugoos AM6B+ (CE with CPM Build) / FiiO DM13 BT / Redmi Note 12 Pro+ v2.0.5.0 (UMOEUXM)
Vandaag deze tool: https://github.com/Szaki/XiaomiADBFastbootTools gebruikt om te debloaten (staat ook in de TS). Dit is echt peanuts met deze tool. Zorgen dat je Java hebt geïnstalleerd op de pc. Zorgen dat USB debugging aan staat op je toestel en gaan. Even selecteren wat je wil disablen (of verwijderen maar voor de veiligheid heb ik gekozen voor disablen) klikken op toepassen en klaar ben je. Aanrader dus en geen root oid voor nodig.
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Ik draai nog altijd V10.3.4.0.PFKEUXM en heb nog geen update ontvangen. Hoe komen de anderen hier aan V11 update? Zelfs Xiaomi ADB/fastboot tools zegt dat de laatste link deze is
http://bigota.d.miui.com/...00_9.0_eea_65ad59b1cb.tgz
EDIT: Sorry verkeerd gezien, het ging om de gewone 9t's blijkbaar.
Ik heb een geroote 9t pro met stock rom en twrp als recovery. Hopelijk is er een manier om versie 11 van MIUI te flashen zonder dat TWRP weggaat.
EDIT 2: Blijkbaar kan je MIUI full rom gewoon flashen via twrp en dan meteen terug in magisk in twrp flashen. Zo blijft twrp en magisk behouden
https://forum.xda-develop...losing-twrp-root-t3983337
"The best way to update is to download the 10.4.0 recovery ROM, then flash that in TWRP. This will still overwrite Magisk, so you will need to install that again straight after installing the update. If you don't install Magisk immediately, then booting into system would also restore stock recovery, so it needs to be done before you reboot to system."
http://bigota.d.miui.com/...00_9.0_eea_65ad59b1cb.tgz
EDIT: Sorry verkeerd gezien, het ging om de gewone 9t's blijkbaar.
Ik heb een geroote 9t pro met stock rom en twrp als recovery. Hopelijk is er een manier om versie 11 van MIUI te flashen zonder dat TWRP weggaat.
EDIT 2: Blijkbaar kan je MIUI full rom gewoon flashen via twrp en dan meteen terug in magisk in twrp flashen. Zo blijft twrp en magisk behouden
https://forum.xda-develop...losing-twrp-root-t3983337
"The best way to update is to download the 10.4.0 recovery ROM, then flash that in TWRP. This will still overwrite Magisk, so you will need to install that again straight after installing the update. If you don't install Magisk immediately, then booting into system would also restore stock recovery, so it needs to be done before you reboot to system."
[ Voor 61% gewijzigd door Cowboy_Henk op 26-10-2019 20:31 ]
Jammer dat je er java voor nodig hebt, wat zo lek als een mandje is.l3art schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 14:47:
Vandaag deze tool: https://github.com/Szaki/XiaomiADBFastbootTools gebruikt om te debloaten (staat ook in de TS). Dit is echt peanuts met deze tool. Zorgen dat je Java hebt geïnstalleerd op de pc. Zorgen dat USB debugging aan staat op je toestel en gaan. Even selecteren wat je wil disablen (of verwijderen maar voor de veiligheid heb ik gekozen voor disablen) klikken op toepassen en klaar ben je. Aanrader dus en geen root oid voor nodig.
Ik doe het liever zelf via powershell zoals ik al in dit topic beschreven heb. Ook vrij simpel en ook geen root nodig.
https://c.mi.com/thread-2195840-1-0.html
Klopt, maar dit werkt een stuk sneller. En Java kan je er ook zo weer afgooien.daffie82 schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 21:11:
[...]
Jammer dat je er java voor nodig hebt, wat zo lek als een mandje is.
Ik doe het liever zelf via powershell zoals ik al in dit topic beschreven heb. Ook vrij simpel en ook geen root nodig.
https://c.mi.com/thread-2195840-1-0.html
Dat JRE "zo lek is als een mandje" is wel erg "90'er-jaren".
Java is gewoon een gerespecteerd platform, waar veel moois mee gemaakt wordt.
Java is gewoon een gerespecteerd platform, waar veel moois mee gemaakt wordt.
Eat the bugs, live in a pod
Ik heb de mi apps met adbtools verwijderd/uitgeschakeld volgens mij zelfde handeling alleen had java nodig voor de toolingl3art schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 21:14:
[...]
Klopt, maar dit werkt een stuk sneller. En Java kan je er ook zo weer afgooien.
Welke apps heb je er allemaal afgegooid?MrOsman schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 21:32:
[...]
Ik heb de mi apps met adbtools verwijderd/uitgeschakeld volgens mij zelfde handeling alleen had java nodig voor de tooling
Vandaag wordt mijn 9T Pro geleverd, ben erg benieuwd want het is voor mij de eerste van Xiaomi en het eerste chineese toestel.
Ik heb altijd high end toestellen gehad hoofdzakelijk van Samsung en Apple. Het laatste toestel was de Note 10+ maar ben erg nieuwsgierig of dit wat voor mij is.
Ik wil afstappen van de overpriced toestellen en kijken wat je krijgt voor ruim de helft van de prijs..
Mocht iemand nog tips hebben hoor ik het graag, had al gelezen dat ik de advertenties uit moet zetten?!
Ik heb altijd high end toestellen gehad hoofdzakelijk van Samsung en Apple. Het laatste toestel was de Note 10+ maar ben erg nieuwsgierig of dit wat voor mij is.
Ik wil afstappen van de overpriced toestellen en kijken wat je krijgt voor ruim de helft van de prijs..
Mocht iemand nog tips hebben hoor ik het graag, had al gelezen dat ik de advertenties uit moet zetten?!
Alles wel bijna die begint met miui.blablablaSolarOrbiter schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 00:39:
[...]
Welke apps heb je er allemaal afgegooid?
Same here. Alleen niet de galerij (zonder galerij werkt screenshot functie niet), klok (gebruik liever alarm van miui zelf ivm risico niet afgaan alarm), berichten app. That's it volgens mij.MrOsman schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 08:34:
[...]
Alles wel bijna die begint met miui.blablabla
De klok is een goeie. De Android Klok werkt bij mij niet. Het alarm ervan gaat niet af. Gelukkig snel ontdekt en slapen met twee wekkers.l3art schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 08:45:
[...]
Same here. Alleen niet de galerij (zonder galerij werkt screenshot functie niet), klok (gebruik liever alarm van miui zelf ivm risico niet afgaan alarm), berichten app. That's it volgens mij.
wat ik over heb van mi is gallery, weer, Kalender, rekenmachine, klok en beveiliging de rest allemaal weg gehaald ergens in systeem heb je bijvoorbeeld wel dingen zoals SIM die heb ik gelaten straks werkt het niet meerl3art schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 08:45:
[...]
Same here. Alleen niet de galerij (zonder galerij werkt screenshot functie niet), klok (gebruik liever alarm van miui zelf ivm risico niet afgaan alarm), berichten app. That's it volgens mij.
Je kunt ook Google Klok installeren, die werkt perfect als wekker (bij mij tenminste), wel instellen dat ie altijd moet opstarten op de achtergrond en permanente meldingen moet tonen:Flying schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 09:16:
[...]
De klok is een goeie. De Android Klok werkt bij mij niet. Het alarm ervan gaat niet af. Gelukkig snel ontdekt en slapen met twee wekkers.
https://play.google.com/s....google.android.deskclock
[ Voor 59% gewijzigd door snah001 op 27-10-2019 10:52 ]
Xiaomi 14 Ultra 16GB\512GB EEA Global OS2.0.205.0.UMAEUXM + Nvidia Shield TV Pro 2019
Nee hoor.
Staat gewoon in hun schema aangekondigd voor medio/eind november maar dan wel gelijk met Android 10.
Dit in tegenstelling tot de 9T die Miui 11 gekregen heeft met Android 9.
Staat gewoon in hun schema aangekondigd voor medio/eind november maar dan wel gelijk met Android 10.
Dit in tegenstelling tot de 9T die Miui 11 gekregen heeft met Android 9.
Xiaomi 14 Ultra 16GB\512GB EEA Global OS2.0.205.0.UMAEUXM + Nvidia Shield TV Pro 2019
Zag net dat de lite ook er is. Ziet er prima uit. Samoled, snapdragon 710 6 GB en grote accu. Hoe is de software die ze gebruiken? Beetje zelfde al Huawei?
Ik gebruik Blokada nu een weekje op mijn 9t pro maar ik heb de indruk dat het voor wat lag zorgt op de smartphone. Chrome en gmail blokkeren af en toe, Waze kan niet snel connecten. Als ik blokada afzet kan waze wel ineens snel een gps signaal vinden. Nog iemand last van? Ik heb als hostlijsten "Energized blu (recommended staat er bij dus, deze is aangevinkt), Adaway lijst en Xiaomi Blocker by Jerryn70.
ik vind de software niet tegenvallen, miste alleen de app drawer, maar ik heb de poco launcher geïnstalleerd, dan is dat ook opgelost.jaydenjarno schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 16:30:
Zag net dat de lite ook er is. Ziet er prima uit. Samoled, snapdragon 710 6 GB en grote accu. Hoe is de software die ze gebruiken? Beetje zelfde al Huawei?
Ik heb sinds vandaag ook mijn Mi 9T Pro binnen, besteld via Belsimpel. 
Meteen ge-debloat via adb met deze commando's. Ik was wel benieuwd wat het toestel daarna nog allemaal doet. Dus ik heb een DNS server met query logging opgezet en mijn 9T Pro daarnaar laten verwijzen en gereboot. Hier kwam de volgende lijst uit:
Ik heb (nog) geen Mi account eraan gekoppeld. Tijdens dit opnemen heb ik wel de system app updates in de settings geopend.
Meteen ge-debloat via adb met deze commando's. Ik was wel benieuwd wat het toestel daarna nog allemaal doet. Dus ik heb een DNS server met query logging opgezet en mijn 9T Pro daarnaar laten verwijzen en gereboot. Hier kwam de volgende lijst uit:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
| connectivitycheck.gstatic.com time.android.com fr-app-chat-global-xiaomi-net1-1667981913.eu-central-1.elb.amazonaws.com find.api.micloud.xiaomi.net android.clients.google.com lh3.googleusercontent.com www.googleapis.com mtalk.google.com playatoms-pa.googleapis.com android.googleapis.com youtubei.googleapis.com i.ytimg.com googleads.g.doubleclick.net data.mistat.intl.xiaomi.com sdkconfig.ad.intl.xiaomi.com footprints-pa.googleapis.com global.market.xiaomi.com api.sec.miui.com play.googleapis.com playatoms-pa.googleapis.com footprints-pa.googleapis.com find.api.micloud.xiaomi.net |
Ik heb (nog) geen Mi account eraan gekoppeld. Tijdens dit opnemen heb ik wel de system app updates in de settings geopend.
1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
iPhone 13 Pro Max - Macbook Pro 16" M1 Pro
com.miui.vsimcorel3art schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 08:45:
[...]
com.miui.powerkeeper
com.miui.qr
com.miui.extraphoto
com.miui.securityadd
com.miui.securitycenter
com.miui.userguide
com.miui.guardprovider
com.miui.backup
com.miui.micloudsync
com.miui.securitycore
com.miui.sysopt
com.miui.system
com.miui.global.packageinstaller
com.miui.translation.kingsoft
com.miui.cit
com.miui.rom
com.miui.translation.youdao
com.miui.cloudbackup
com.miui.freeform
com.miui.wmsvc
com.miui.audioeffect
com.miui.cloudservice
com.miui.hybrid.accessory
com.miui.audiomonitor
com.miui.translation.xmcloud
com.miui.touchassistant
com.miui.cloudservice.sysbase
com.miui.miwallpaper
com.miui.cleanmaster
com.miui.analytics
com.miui.core
com.miui.face
com.miui.home
com.miui.translationservice
zou je mij kunnen zeggen welke van bovenstaande je allemaal disabled hebt?
Heb jij een global toestel of een eea toestel? Ik had denk ik niet zoveel miui zaken.daffie82 schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 21:06:
[...]
com.miui.vsimcore
com.miui.powerkeeper
com.miui.qr
com.miui.extraphoto
com.miui.securityadd
com.miui.securitycenter
com.miui.userguide
com.miui.guardprovider
com.miui.backup
com.miui.micloudsync
com.miui.securitycore
com.miui.sysopt
com.miui.system
com.miui.global.packageinstaller
com.miui.translation.kingsoft
com.miui.cit
com.miui.rom
com.miui.translation.youdao
com.miui.cloudbackup
com.miui.freeform
com.miui.wmsvc
com.miui.audioeffect
com.miui.cloudservice
com.miui.hybrid.accessory
com.miui.audiomonitor
com.miui.translation.xmcloud
com.miui.touchassistant
com.miui.cloudservice.sysbase
com.miui.miwallpaper
com.miui.cleanmaster
com.miui.analytics
com.miui.core
com.miui.face
com.miui.home
com.miui.translationservice
zou je mij kunnen zeggen welke van bovenstaande je allemaal disabled hebt?
Ik kom er binnenkort op terug (zo niet help me even herinneren) en zal een screenshot plaatsen welke ik verwijderd heb. Heb zelf mij hier aan gehouden: https://c.mi.com/thread-2131281-1-0.html
ook ik heb het tool gebruikt heel erg handig, ik zal morgen afbeelding plaatsen wat ik nog heb staanl3art schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 21:43:
[...]
Heb jij een global toestel of een eea toestel? Ik had denk ik niet zoveel miui zaken.
Ik kom er binnenkort op terug (zo niet help me even herinneren) en zal een screenshot plaatsen welke ik verwijderd heb. Heb zelf mij hier aan gehouden: https://c.mi.com/thread-2131281-1-0.html
PFKEUXMl3art schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 21:43:
[...]
Heb jij een global toestel of een eea toestel? Ik had denk ik niet zoveel miui zaken.
Heb via de app application inspector gezocht op miui en kwam zo aan deze lijst dat nog actief staat bij mij.
Kijk uit naar je screenshot!
Vraagje? Mi 9T Pro krijgt in november miui 11 is dat dan op android 9 of de 10 ik zie dat ze nu bezig zijn bijvoorbeeld voor Mi 9T maar dan op android 9
Heb het gevoel dat de app niet volledig werkt (wss door MIUI)MaNDaRK schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 07:16:
[...]
Dat zou moeten kunnen met SystemUI Tuner, volgens de volgende tutorial. Let wel goed op, je moet de app speciale rechten geven.
Het is trouwens niet gegarandeerd dat het werkt op MIUI volgens de handleiding.
Ik krijg namelijk wel mijn wifi icoontje weg, maar mijn VPN icoontje niet.
Mi 9T MIUI 11.0.4.0 QFJEUXM
Lees je wel eens postings nadat jezelf iets gepost hebt?MrOsman schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 23:26:
Vraagje? Mi 9T Pro krijgt in november miui 11 is dat dan op android 9 of de 10 ik zie dat ze nu bezig zijn bijvoorbeeld voor Mi 9T maar dan op android 9
Heb daar paar postings geleden om 12:14 uur al een antwoord op gegeven......
Heb daar totaal geen last van.Cowboy_Henk schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 18:23:
Ik gebruik Blokada nu een weekje op mijn 9t pro maar ik heb de indruk dat het voor wat lag zorgt op de smartphone. Chrome en gmail blokkeren af en toe, Waze kan niet snel connecten. Als ik blokada afzet kan waze wel ineens snel een gps signaal vinden. Nog iemand last van? Ik heb als hostlijsten "Energized blu (recommended staat er bij dus, deze is aangevinkt), Adaway lijst en Xiaomi Blocker by Jerryn70.
Zou het bij een andere app zoeken.
@Graviton12 had ik ondertussen ook al gevonden. Toch vreemd dat ik nu een APN moet instellen terwijl ik dit voor m'n provider (Proximus) nog nooit heb moeten doen... Maar het werkt.
Verkeerde post
[ Voor 80% gewijzigd door coob op 28-10-2019 10:14 ]
Hey mijn Mi 9T Pro, trilt soms uit het niets hebben jullie dat ook?
bijvoorbeeld ik kijk TV Smartphone ligt naast mij en dan hoor ik tril heel vaak denk je dan dat je bericht hebt kijk ik op mijn scherm niets
bijvoorbeeld ik kijk TV Smartphone ligt naast mij en dan hoor ik tril heel vaak denk je dan dat je bericht hebt kijk ik op mijn scherm niets
Ik vind dat VPN icoon net verrekte handig. Zo weet ik of Blokada werkt.GuustVB schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 23:40:
[...]
Heb het gevoel dat de app niet volledig werkt (wss door MIUI)
Ik krijg namelijk wel mijn wifi icoontje weg, maar mijn VPN icoontje niet.
Kan wel eens voorkomen bij een reboot dat hij niet opstart.
Dit heb ik gisteren ook ervaren, weet nog niet of dat komt door een app of iets anders.MrOsman schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 10:27:
ja heel vreemd ook in mn broekzak gebeurd het wel eens,golden1988 schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 10:39:
[...]
Dit heb ik gisteren ook ervaren, weet nog niet of dat komt door een app of iets anders.
vraagje voor degene die hem geleverd hebben met de Global rom.
Laten jullie de global rom er opstaan?
of unlocken jullie hem en installeren jullie de EU global rom?
Die van mij (9TPro) is uitgeleverd met de Global EU Rom door Belsimpel en tot nog toe nog steeds locked.Aggressor schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 10:48:
Door gebruik van Blokada en eigen hostlist nog niet direct de noodzaak gehad om te unlocken.
Zo gauw Android 10 komende maand binnen is dan ga ik dat wel doen om Titanium Backup weer te kunnen gebruiken maar blijf bij de Global EU Rom.
Dit was voor mij ook een groot vraagteken voordat ik hem kocht, kom zelf van de LG G6 af en deze had ook een 1440 scherm met een pixeldichtheid van 565 tov de 9T pro met 403.HWSHHZ schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 08:44:
Ik heb zelf op het moment een Galaxy S7 in gebruik, met de 2560x1440 resolutie. De pixeldichtheid van de Mi 9T Pro is een stuk lager, maar het scherm wel weer een stuk groter. Zijn de pixels te onderscheiden bij deze telefoon of is dat gewoonweg niet te zien? Dat zou voor mij anders wel een dealbreaker zijn...
Moet zeggen dat ik er in de praktijk helemaal niets van merk, met name het oledscherm is prachtig en scherp (was bij mijn LG G6 lcd) dus al met al een hele verbetering.
Mogelijk dat je het met video zou kunnen zien maar het stoort mij in ieder geval helemaal niet...
updates uit de play store?golden1988 schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 10:39:
[...]
Dit heb ik gisteren ook ervaren, weet nog niet of dat komt door een app of iets anders.
Als je hem de bootloader unlock.. En ik zet er de EU global rom op..snah001 schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 11:16:
[...]
Die van mij (9TPro) is uitgeleverd met de Global EU Rom door Belsimpel en tot nog toe nog steeds locked.
Door gebruik van Blokada en eigen hostlist nog niet direct de noodzaak gehad om te unlocken.
Zo gauw Android 10 komende maand binnen is dan ga ik dat wel doen om Titanium Backup weer te kunnen gebruiken maar blijf bij de Global EU Rom.
En Android 10 komt uit.. En deze update ik via ota.. Is die dan weer gelockt?
Zou kunnen, ik ga het eens in de gaten houden.
Vind het een beetje verwarrend die rom benamingen (zoals eu global rom). Bij mij weten heb je toch de volgende rom's waar wij mee te maken hebben:
Global (worldwide>officieel)
EEA (geent op Europa>officieel)
Xiaomi.eu (rom gebasseerd op chinese develop rom geent op EU>niet officieel)
Global (worldwide>officieel)
EEA (geent op Europa>officieel)
Xiaomi.eu (rom gebasseerd op chinese develop rom geent op EU>niet officieel)
Ja snap ikdaffie82 schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 10:27:
[...]
Ik vind dat VPN icoon net verrekte handig. Zo weet ik of Blokada werkt.
Kan wel eens voorkomen bij een reboot dat hij niet opstart.
Mijn blokada werkt trouwens alleen maar wanneer wanneer hij op de achtergrond aanstaat wat nogal eens vervelend is wanneer ik al mijn actieve apps sluit, is er een manier om te zorgen dat hij ook dan actief blijft?
Start ook niet automatisch op ook al staat autostart aan
Mi 9T MIUI 11.0.4.0 QFJEUXM
Mijn abonnement verloopt binnenkort dus er mag weer een nieuw toestel uitgezocht worden. Leuk natuurlijk maar levert ook altijd keuzestress op. Dus ik leg het hier eens bij de kenners en geïnteresseerden neer.
Ik twijfel tussen twee toestellen: de Xiaomi 9T Pro en de OPPO Reno 2.
De Xiaomi heeft een betere processor (SD 855 tegen SD 730G) en een beter accuduur.
De OPPO heeft een betere camera, meer werkgeheugen en opslag capaciteit en een iets groter scherm.
Ik heb geen ervaring met beide merken. Ik had hiervoor Huawei en Honor, maar door de ban in Amerika durf ik beide merken niet aan. Maar ik heb dus geen ervaring met het update beleid van Xiaomi en OPPO.
Waar zou jullie voorkeur naar uit gaan?
De Xiaomi heeft een betere processor (SD 855 tegen SD 730G) en een beter accuduur.
De OPPO heeft een betere camera, meer werkgeheugen en opslag capaciteit en een iets groter scherm.
Ik heb geen ervaring met beide merken. Ik had hiervoor Huawei en Honor, maar door de ban in Amerika durf ik beide merken niet aan. Maar ik heb dus geen ervaring met het update beleid van Xiaomi en OPPO.
Vanochtend om 04.45 de wekker gezet om de time-lapse functie te testen op mijn Mi 9T. De zonsopgang is goed gelukt! Ik had hem aangezet en daarna weer lekker naar bed gegaan (we zijn op vakantie in Egypte). Om 08.00 gaan kijken, melding op het scherm dat de telefoon oververhit is 
Gloeiend heet was ie, maar hij heeft het overleefd. Geen gekke vlekken in het scherm, touch werkt nog hetzelfde. Het lijkt allemaal in orde, maar dit moet je denk ik niet te vaak doen. Maargoed, heb wel een mooie time lapse
Gloeiend heet was ie, maar hij heeft het overleefd. Geen gekke vlekken in het scherm, touch werkt nog hetzelfde. Het lijkt allemaal in orde, maar dit moet je denk ik niet te vaak doen. Maargoed, heb wel een mooie time lapse
Ik heb ook de Global (BelSimpel) en nog steeds geen update. Ik had toch graag het toestel met eu-rom willen hebben. Die zijn al twee updates verder en ik zit nog steeds op de beveiligingspatch van juli. Zit ook sterk te twijfelen om de eu-rom erop te zetten.Aggressor schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 10:48:
Ik had hoge verwachtingen van Xiaomi qua update beleid, maar dat hangt dus van de rom af. EU is prima, heb je Global, dan heb je pech en loop je, net als ik, al maanden achter. En bestel je via BelSimpel, dan weet je eigenlijk niet welke rom je krijgt. Ze leveren beide.Courtjester schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 12:05:
Mijn abonnement verloopt binnenkort dus er mag weer een nieuw toestel uitgezocht worden. Leuk natuurlijk maar levert ook altijd keuzestress op. Dus ik leg het hier eens bij de kenners en geïnteresseerden neer.
Oppo stond altijd bekend om een slecht update beleid, maar de Oppo Reno en Reno 10x Zoom hebben tot nu toe elke twee maanden een update gekregen. Update naar Android 10 zal ook komen, maar daarna is het onduidelijk.
Qua toestellen zijn beide merken prima. Achteraf had ik denk ik toch liever de Reno 2 gehad gezien het gebrek aan updates van Xiaomi voor de Global rom.
Xiaomi's update beleid is top. Alleen nu zaten ze met een groot project waar ze zowel MIUI 11 en Android 10 aan zoveel mogelijk toestellen willen kunnen geven.TommyD84 schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 12:52:
[...]
Ik had hoge verwachtingen van Xiaomi qua update beleid, maar dat hangt dus van de rom af. EU is prima, heb je Global, dan heb je pech en loop je, net als ik, al maanden achter. En bestel je via BelSimpel, dan weet je eigenlijk niet welke rom je krijgt. Ze leveren beide.
[...]
Heck, dat hele "fase-systeem" (wat ze allemaal mooi gedateerd hebben) duidt er al op dat ze in een grote kluif gebeten hebben.
Voorheen op Note 5, en nu op K20 Pro kreeg ik altijd minimaal 1x per maand iets. Nu inderdaad even niet, maar het komt. Zeer snel.
Verder werkt het allemaal gewoon prima, ook zonder updates.
Alleen loopt de security inmiddels bij velen ietsjes achter.
Pics, or it didn't happen.vinom schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 12:34:
Vanochtend om 04.45 de wekker gezet om de time-lapse functie te testen op mijn Mi 9T. De zonsopgang is goed gelukt! Ik had hem aangezet en daarna weer lekker naar bed gegaan (we zijn op vakantie in Egypte). Om 08.00 gaan kijken, melding op het scherm dat de telefoon oververhit is

[ Voor 25% gewijzigd door HMC op 28-10-2019 13:10 ]
Eenmaal unlocked dan blijft ie unlocked.Aggressor schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 11:28:
[...]
Als je hem de bootloader unlock.. En ik zet er de EU global rom op..
En Android 10 komt uit.. En deze update ik via ota.. Is die dan weer gelockt?
Je haalt Xiaomi.eu en Global EU doorelkaar.
En als je op de officiële Global of Global EU zit dan krijg je ook als je unlocked bent de Ota's binnen.
@HMC Zal hem plaataen als ik weer thuis ben, beperkte data hier
Das raar, ik heb ook de Global van Belsimpel met ondertussen een update naar 10.3.4 gekregen maar heb wel de beveiligingspatch van september....?TommyD84 schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 12:52:
[...]
Ik heb ook de Global (BelSimpel) en nog steeds geen update. Ik had toch graag het toestel met eu-rom willen hebben. Die zijn al twee updates verder en ik zit nog steeds op de beveiligingspatch van juli. Zit ook sterk te twijfelen om de eu-rom erop te zetten.
Weet je dat zeker? volgens de website is de laatste global: V10.3.2.0 voor de 9t pro en voor de 9t V10.3.11.0Madsky schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 16:06:
[...]
Das raar, ik heb ook de Global van Belsimpel met ondertussen een update naar 10.3.4 gekregen maar heb wel de beveiligingspatch van september....?
Zie ook http://c.mi.com/oc/miuidownload/detail?device=1700361
Dank voor je reactie, misschien is er ergens een telefoonwinkel waar ik het even zelf kan testenTovenaar schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 11:21:
[...]
Dit was voor mij ook een groot vraagteken voordat ik hem kocht, kom zelf van de LG G6 af en deze had ook een 1440 scherm met een pixeldichtheid van 565 tov de 9T pro met 403.
Moet zeggen dat ik er in de praktijk helemaal niets van merk, met name het oledscherm is prachtig en scherp (was bij mijn LG G6 lcd) dus al met al een hele verbetering.
Mogelijk dat je het met video zou kunnen zien maar het stoort mij in ieder geval helemaal niet...
Dit laatste (nu verwijderd) hoort in prijzen en levertijden
[ Voor 9% gewijzigd door 13art op 28-10-2019 18:38 ]
Sinds de update naar Miui 11 voor mijn 9T heb ik enorme last van battery drain. Toestel loopt in een halve dag leeg, daar waar ik voorheen een hele dag kon doen en dan nog rond de 50% overhad. Ik draai de EU Global ROM (PFJEUXM) 11.0.2.0.
Hebben meer mensen hier last van?
Denk dat een Factory reset wonderen doet.. ik had hier in t begin ook last van.. na een reset nergens meer last van gehad.FGroentje schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 16:46:
Sinds de update naar Miui 11 voor mijn 9T heb ik enorme last van battery drain. Toestel loopt in een halve dag leeg, daar waar ik voorheen een hele dag kon doen en dan nog rond de 50% overhad. Ik draai de EU Global ROM (PFJEUXM) 11.0.2.0.
Ik heb nu 24 uur een 9T Pro en ben positief verrast, ik had hiervoor een Note 10+.
Ik heb het toestel van Belsimpel met global rom (zonder EU dus) is dit nu goed of slecht?
Miui versie 10.3.4
Ik moet nog wel aan Miui wennen, beetje rommelig of ligt dat aan mij
Ik heb het toestel van Belsimpel met global rom (zonder EU dus) is dit nu goed of slecht?
Miui versie 10.3.4
Nee dat ligt niet aan jou. Ik vind Miui na maanden gebruik nog steeds onwijs rommelig en zelfs chaotisch. Je merkt echt dat op de ontwikkeling van de UI is bespaard.DM89 schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 18:44:
Ik heb nu 24 uur een 9T Pro en ben positief verrast, ik had hiervoor een Note 10+.
Miui versie 10.3.4
Verder is jouw rom prima.
Groot genoeg voor 2 hoofdletters
Ja jammer Miui ziet er in eerste instantie wel leuk uit maar kan nog op veel punten verbeterd worden.PaT schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 18:49:
[...]
Nee dat ligt niet aan jou. Ik vind Miui na maanden gebruik nog steeds onwijs rommelig en zelfs chaotisch. Je merkt echt dat op de ontwikkeling van de UI is bespaard.
Verder is jouw rom prima.
Custom rom zou een oplossing zijn maar weet niet als ik daar aan wil beginnen
[ Voor 5% gewijzigd door DM89 op 28-10-2019 19:00 ]
Als hij iets update trilt ie, google play of systeem apps etc. Maar ik had het vandaag ook 2 keer voor mijn gevoel dat er niets gebeurde maar wel trilde.MrOsman schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 10:27:
@Frozen gaf aan dat het de slaapstand zou zijn, X seconden na het uitzetten van het scherm. Zelf zie ik dit niet
Ik vond Miui ook rommelig, maar vooral door dat alles op het beginscherm staat, ik heb daarom de Poco Launcher geinstalleerd, daardoor wordt het voor mij al veel overzichtelijker. van mij mogen ze in Miui ook wel een app drawer maken.DM89 schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 18:44:
Miui versie 10.3.4
Slaapstand? volgens mij niet, update? dat klopt bij een update van binnen halen trilt het soort van signaal maar soms gebeurd het ook met nietsen echt heel vreemd is paar keer voorgekomen.Titus schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 19:58:
[...]
Als hij iets update trilt ie, google play of systeem apps etc. Maar ik had het vandaag ook 2 keer voor mijn gevoel dat er niets gebeurde maar wel trilde.
@Frozen gaf aan dat het de slaapstand zou zijn, X seconden na het uitzetten van het scherm. Zelf zie ik dit niet
De Poco launcher heb ik ook geinstalleerdgolden1988 schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 20:13:
[...]
Ik vond Miui ook rommelig, maar vooral door dat alles op het beginscherm staat, ik heb daarom de Poco Launcher geinstalleerd, daardoor wordt het voor mij al veel overzichtelijker. van mij mogen ze in Miui ook wel een app drawer maken.
Ik zoek het menu waar je kan zien hoeveel mAh er nog in je batterij zit, samen met de temperatuur. Ik heb het een keer gevonden, maar nu geen idee meer.
Ik zit met een probleem.
Afgelopen twee maanden dat ik in het bezit ben van dit toestel... Heb ik vaak een probleem ondervonden. Momenteel tot irritatie toe.
Telefoon is vaker uitgevallen, moet hem dan opnieuw aanzetten. Snachts de accu leeg.... Irriteer me eraan en sinds ik straks start met mijn nieuwe baan... moet ik er wel op kunnen vertrouwen (wekker). Heeft iemand oplossingen? Ik probeer zo de telefoon opnieuw te installeren! Kijken of dat helpt
Afgelopen twee maanden dat ik in het bezit ben van dit toestel... Heb ik vaak een probleem ondervonden. Momenteel tot irritatie toe.
Telefoon is vaker uitgevallen, moet hem dan opnieuw aanzetten. Snachts de accu leeg.... Irriteer me eraan en sinds ik straks start met mijn nieuwe baan... moet ik er wel op kunnen vertrouwen (wekker). Heeft iemand oplossingen? Ik probeer zo de telefoon opnieuw te installeren! Kijken of dat helpt
Snachts de telefoon aan de lader leggen, dan verzeker je jezelf iig dat de accu niet leeg gaat.lindseysew schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 20:23:
Ik zit met een probleem.
Deels herken ik je probleem. Ik merkte overdag dat mijn touchscreen niet meer werkte en dat de telefoon erg warm werd icm met een batterij drain van bijna 50% in 2-3 uren.
Ik denk dat het software gerelateerd is want na geforceerd herstarten waren er tijdelijk geen problemen meer.
Sinds miui 11 niet meer voorgekomen. Hopen dat het dmv android 10 is opgelost
Ik gebruik Evie launcher met Pixel pie icon pack. Screenshot en downloadlinks op
https://mijnsmartphone.wo...5/instellingen-aanpassen/
https://mijnsmartphone.wo...5/instellingen-aanpassen/
Pixel 7a
Op m'n Mi 9T net Miui 11 laten updaten. Alles voorlopig oké (nog vroeg uiteraard), maar ik heb wel plots een extra navigation button onderaan, helemaal rechts een figuurtje. Geen idee hoe die daar komt en als ik erop klik, krijg ik een paar shortcuts (de helft dezelfde als de quick settings bovenaan). Ik wil het wég. Maar ik vind nergens een instelling en ik wist zelf niet wat het was.
Blijkt dat het dit is. Heel vaag, want ik heb nooit iets aangestaan gehad van "toegankelijkheidsopties". Als ik de optie uiteindelijk vind in de menu's, kan ik het aan & uit zetten, maar het doet niets aan de extra knop. Een reboot deed ook niets. Google's "Android Accessibility Suite" uninstallen doet ook niets.
Dit doet zeer aan m'n ogen
edit: Jezus, eindelijk gevonden. Ondanks dat ik "Android Accessibility Suite" dus echt verwijderd heb via de Playstore, stond het nog tussen de apps (nadat ik "show all apps" had aangevinkt) en kon ik de eigenschappen zien en "clear all data" kiezen onderaan. Resulstaat: knop is weg.
Phieeuw, eindelijk weer mentale rust
Blijkt dat het dit is. Heel vaag, want ik heb nooit iets aangestaan gehad van "toegankelijkheidsopties". Als ik de optie uiteindelijk vind in de menu's, kan ik het aan & uit zetten, maar het doet niets aan de extra knop. Een reboot deed ook niets. Google's "Android Accessibility Suite" uninstallen doet ook niets.
Dit doet zeer aan m'n ogen

edit: Jezus, eindelijk gevonden. Ondanks dat ik "Android Accessibility Suite" dus echt verwijderd heb via de Playstore, stond het nog tussen de apps (nadat ik "show all apps" had aangevinkt) en kon ik de eigenschappen zien en "clear all data" kiezen onderaan. Resulstaat: knop is weg.
Phieeuw, eindelijk weer mentale rust
[ Voor 14% gewijzigd door Mlazurro op 29-10-2019 00:40 ]
Ik heb op 25/10 geüpdated naar MIUI 11. Sinds gisteren heb ik last van battery drain, 76% juice verloren op een paar uur tijd in standy. Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?
Jep...golden1988 schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 16:21:
[...]
Weet je dat zeker? volgens de website is de laatste global: V10.3.2.0 voor de 9t pro en voor de 9t V10.3.11.0
https://www.mupload.nl/img/o78mdzt.android.settings.png
Zie hier...
Edit
Nevermind, je bent idd gedoemd met Belsimpel met de Global rom. Ik heb de EU Global! Wat een ge-global.....
Wel vervelend dat ze meerdere roms aanbieden dan..
[ Voor 18% gewijzigd door Madsky op 29-10-2019 02:46 ]
Mijn 9t heeft sinds vanmorgen opeens een enorme battery drain. Android systeem gebruikt 53% procent... Ben in een half uurtje van 100 naar 89% gegaan in de trein met alleen een beetje surfen. Wat kan ik hier aan doen?
Er is al veel geschreven over een drain en wat er aan te doen, oa hier en op reddit. Heb je zelf gezocht naar een oplossing? Wat heb je al geprobeerd? Op GoT verwachten we een eigen inzet.
Er is al veel geschreven over een drain en wat er aan te doen, oa hier en op reddit. Heb je zelf gezocht naar een oplossing? Wat heb je al geprobeerd? Op GoT verwachten we een eigen inzet.
[ Voor 31% gewijzigd door 13art op 29-10-2019 08:56 ]
I intend to live forever. So far, so good.
Reminder !l3art schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 21:43:
[...]
Lijkt mij interessant om onderaan elke post
model + MIUI-versie te vermelden.
Kleine moeite, daarna kopiëren en plakken.
Of in je profiel vermelden: signature. Op die manier staan ze meteen onder je oudere berichten!
Of in je profiel vermelden: signature. Op die manier staan ze meteen onder je oudere berichten!
[ Voor 21% gewijzigd door jdan op 29-10-2019 11:31 ]
Pixel 7a
ze zijn tegelijk actiefAcIDeR schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 19:06:
Vraagje betreffende dual-sim:
Zijn beide kaarten gelijktijdig actief? Of dien je te switchen?
Al zo vaak om verzocht maar heeft helaas bijna geen effect.jdan schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 09:47:
Lijkt mij interessant om onderaan elke post
model + MIUI-versie te vermelden.
Kleine moeite, daarna kopiëren en plakken.
Of in je profiel vermelden: signature.
De Global EU voor de 9T Pro zit op V10.3.4.0.golden1988 schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 16:21:
[...]
Weet je dat zeker? volgens de website is de laatste global: V10.3.2.0 voor de 9t pro en voor de 9t V10.3.11.0
Zie ook hier: https://xiaomifirmwareupdater.com/miui/
[ Voor 34% gewijzigd door PaT op 06-11-2019 08:30 ]
Wil je de volgende keer de 'wijzig' knop gebruiken als je zelf als laatste gereageerd heb?
[ Voor 82% gewijzigd door PaT op 06-11-2019 08:30 ]
Iemand een idee hoe je een leeg scherm op je dashboard terug verwijderd? E.g. enige app die erop stond verplaatst/gedelete maar de lege pagina blijft gewoon bestaan.
Dat klopt, maar de Global, global is lager in versie, en daar ging het om, dus zonder eu;) zeer verwarrend dit haha.snah001 schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 11:11:
[...]
De Global EU voor de 9T Pro zit op V10.3.4.0.
Ik heb deze:snah001 schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 11:11:
[...]
De Global EU voor de 9T Pro zit op V10.3.4.0.
Mi 9T Pro EEA V10.3.4.0.PFKEUXM
Global EU dus?
Wat een gedoe, ben benieuwd wanneer Miui 11 komt dan
Update staat klaar voor m'n K20 Pro.
Eventjes snelladen.

Mooie lijst veranderingen. Ik ben benieuwd.
De MIUI 11 update?HMC schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 11:35:
Update staat klaar voor m'n K20 Pro.
Eventjes snelladen.
Mooie lijst veranderingen. Ik ben benieuwd.
MIUI 11 + Android 10. 
K20 Pro zou pas in de tweede batch zitten, begin november.
Toch eerder.

Toch eerder.
[ Voor 61% gewijzigd door HMC op 29-10-2019 11:42 ]
Ow, dat is inderdaad netjes :-)HMC schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 11:41:
MIUI 11 + Android 10.
Toch eerder.
[ Voor 7% gewijzigd door RiCk op 29-10-2019 11:43 ]
Voor anderen met een zelfde probleem, door je telefoon te herstarten dus.Shinza schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 11:16:
Iemand een idee hoe je een leeg scherm op je dashboard terug verwijderd? E.g. enige app die erop stond verplaatst/gedelete maar de lege pagina blijft gewoon bestaan.
Edit: Iets anders, werkt 'adaptive battery' zogezegd nog steeds niet goed, i.e. verbruikt meer energie i.p.v. te besparen zoals lange tijd de rondgang maakte op fora, of is dit niet waar/gefixt in de huidige (global) MIUI versies?
[ Voor 25% gewijzigd door Shinza op 29-10-2019 11:53 ]
Heb sinds een week de Mi 9T Pro en erg tevreden tot dus ver. Merk alleen dit m'n 4G (T-Mobile) enorm traag is. Speedtest geeft 1 tot 3 Mbps aan voor download wat In het verleden wel stukken hoger lag. Meer mensen die dit ervaren of een oplossing weten?
Mi 9T Pro - MIUI10.3.4 - PFKEUXM
[ Voor 6% gewijzigd door Zuaro op 29-10-2019 14:04 ]
Iemand een idee of GCAM versies voor Android 9 (dus versie 6 tot 6.2 etc...) ook blijven werken nadat je update naar Miui 11 met Android 10 op de Mi 9T?
Er is ondertussen wel al een v7 van de Gcam app, speciaal voor Android 10, maar ik heb intens gezocht naar een goeie versie van de huidige 6.2 op m'n Android 9 en ik weet niet of ik de sprong wil wagen naar verplicht met Gcam v7 werken
Er is ondertussen wel al een v7 van de Gcam app, speciaal voor Android 10, maar ik heb intens gezocht naar een goeie versie van de huidige 6.2 op m'n Android 9 en ik weet niet of ik de sprong wil wagen naar verplicht met Gcam v7 werken
is ook mijn ervaring dat het aan de trage kant is, alleen nog niet in verdiept.Zuaro schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 13:49:
Heb sinds een week de Mi 9T Pro en erg tevreden tot dus ver. Merk alleen dit m'n 4G (T-Mobile) enorm traag is. Speedtest geeft 1 tot 3 Mbps aan voor download wat In het verleden wel stukken hoger lag. Meer mensen die dit ervaren of een oplossing weten?
Let op:
Voor prijzen en levertijden: [Xiaomi Mi 9T / Redmi K20 (Pro)] Prijzen en Levertijden
Voor accessoires: [Xiaomi Mi 9T / Redmi K20 (Pro)] Accessoires
Voor rooten en custom roms van de 9T/K20 [Xiaomi Mi 9T / Redmi K20] Rooten & Custom roms
Voor rooten en custom roms van de 9T Pro / K20 Pro: [Xiaomi Mi 9T Pro / Redmi K20 Pro] Rooten & Custom roms
Voor prijzen en levertijden: [Xiaomi Mi 9T / Redmi K20 (Pro)] Prijzen en Levertijden
Voor accessoires: [Xiaomi Mi 9T / Redmi K20 (Pro)] Accessoires
Voor rooten en custom roms van de 9T/K20 [Xiaomi Mi 9T / Redmi K20] Rooten & Custom roms
Voor rooten en custom roms van de 9T Pro / K20 Pro: [Xiaomi Mi 9T Pro / Redmi K20 Pro] Rooten & Custom roms