The__Virus schreef op maandag 25 mei 2020 @ 10:39:
[...]
Ik ben hier ook benieuwd naar, echt doodzonde dit. Regelmatig dat 1 van de twee verdiepingen weg is. Een tweede aanschaffen vind ik ook zonde, maar neig ik toch enigszins naar op dit moment...
Ik heb soort van een oplossing:
Als je al één verdieping correct erin hebt staan, dus no go zones en kamers goed hebt gedefinieerd, laat de stofzuiger nog een keer op deze verdieping zuigen.
Nu zet je de stofzuiger op de andere verdieping, naar de restore maps pagina, huidige (bovenste map) leeg halen en een nieuwe scan laten maken.
In restore map pagina zie je nu drie maps. De onderste map is een back up van de laatste run. Als je deze nu removed, dan krijg je als het goed is de map inclusief aanpassingen van de vorige verdieping te zien. En die kun je ook gebruiken! Let wel op: na het verwijderen, moet je soms even uit deze pagina gaan (back) en als je weer die pagina ingaat, dan krijg je de juiste map te zien. Voordat je je back up weer gebruikt, maak wat aanpassingen in je map van de tweede verdieping. Deze map wordt opgeslagen op de tweede plek omdat je aanpassing hebt gemaakt.
Nu heb je toegang tot de maps van beide verdiepingen. Denk eraan dat je geen aanpassingen meer kunt maken aan de map van de eerste verdieping. Want dat zal de map van de tweede verdieping overschrijven. Map van de tweede verdieping kun je wel aanpassen, omdat de map van de eerste verdieping op plek 3 is opgeslagen.
Hopelijk werkt dit ook voor jou.
[
Voor 5% gewijzigd door
Vincent7 op 15-07-2020 00:37
]