[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 39 ... 120 Laatste
Acties:
  • 319.984 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaas25
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-05 21:26
Slux schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 19:39:
[...]

Dat rapportje is toch alweer een paar jaar oud ?

Weet je trouwens al waarom er ineens minder supply op de markt is ?
Of in ieder geval dan geupdate? Er staat may 2019 op de voorkant.
En nee weet nog niet waarom dat is. Wel dat het niet de eerste keer is.

In 2017 is de hoeveelheid zelfs eens met 200M afgenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Klaas25 schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 19:38:
[...]

Dit dus!! Ze spreken over Btc Eth en RIpple (kuch XRP)
Nou Klaas, vertel het je vriend Henk, kijk of Ingrid ook mee wil instappen en als je dan toch bij de bakker of de kapper bent? Kost niks om er even een boompje over op te zetten. Je weet nooit toch? Misschien krijg je ze wel mee? :*)

Verbeter de (crypto) wereld, begin bij jezelf. 8)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaas25
Crypts schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 19:45:
[...]

Nou Klaas, vertel het je vriend Henk, kijk of Ingrid ook mee wil instappen en als je dan toch bij de bakker of de kapper bent? Kost niks om er even een boompje over op te zetten. Je weet nooit toch? Misschien krijg je ze wel mee? :*)

Verbeter de (crypto) wereld, begin bij jezelf. 8)
Kak kom net bij de kapster vandaan.. :P Gemiste kans.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daacuso
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:42
Klaas25 schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 19:46:
[...]

Kak kom net bij de kapster vandaan.. :P Gemiste kans.
Zo te zien moet ze het nog afmaken, dus het kan nog :P

If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Gasten, het moet toch een keer gebeuren.

Die moonshot naar 9000.
Vanavond dan maar? :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daacuso
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:42
Dat gaat niet meer lang duren denk ik zo. Maar terugval kan ook nog he ;w

If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaha
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 10-12-2024
Mijn vinger hangt boven de verkoop knop...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Tominatie schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 20:01:
Gasten, het moet toch een keer gebeuren.

Die moonshot naar 9000.
Vanavond dan maar? :>
Nee! 10k... 5 digits zijn altijd beter dan 4. *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 01:34
PilatuS schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 18:02:
[...]

Tot dat de grote val komt die ergens moet komen.
Hij is er. :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
En zo is binance ook weer een berg bagholders rijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Malawolar schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 19:09:
Zodra er echt een bullrun start, is mijn ervaring dat de enige betrouwbare munt die overal beschikbaar is, redelijk waardevast is en een snelle confirmatie heeft, het kleine broertje van Bitcoin; Litecoin. Kun je bijvoorbeeld op Kraken, Coinbase, Blockport e.a. direct omwisselen voor euro's, geen geauwehoer met dure fees en gewoon betrouwbaar en snel. Wat dat betreft zou je zeggen dat het wel een extreem goede store of value is ;)

Alternatief is ETH, maar is langzamer en duurder qua fees.
Ik zou ze niet via Blockport verkopen, zo betrouwbaar is dat niet meer...

@Slux Gefeliciteerd met je badge Blockchain guru!

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:36
Nice, zie ineens dat ik 0.7 bnb gekregen heb vanuit een giveaway! *O*

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yub
  • Registratie: December 2013
  • Niet online

Yub

Brad Garlinghouse weet in elk geval dat ze XRP bedoelen ipv Ripple:

https://twitter.com/bgarlinghouse/status/1130880262735196160

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Slux schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 20:21:
[...]

En zo is binance ook weer een berg bagholders rijker.
Toch kan je echt een shitload aan winst pakken op dit soort dumps en bounces. Heb er zelf geen zin in maar als je de tijd en energie hebt? Je weet gewoon dat een coin een dikke bounce gaat doen. :P

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Taro schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 20:24:
[...]

Ik zou ze niet via Blockport verkopen, zo betrouwbaar is dat niet meer...

@Slux Gefeliciteerd met je badge Blockchain guru!
Bedankt maar of ik hier nou blij moet zijn... ik en guru blockchain _O- Eerder meester in irritante zuurpruim zijn voor vele _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 00:39
Zo dan, ZIL en HOT vandaag lekker aan het herstellen. Waren de grootste altbags in mijn PF. Nu komen we eindelijk weer ergens. Heb van beide een deel verkocht en zit nu iets meer in ETH en LTC. BTC zit ik al met 1/3 van mijn PF in.

Wil mijn alts toch enigszins afbouwen. Genoeg om bij moontaferelen iets leuks mee te kunnen doen, maar ook weer niet zoveel dat ik bij een stijgende BTC amper iets opschiet.

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Pelox schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 20:29:
Nice, zie ineens dat ik 0.7 bnb gekregen heb vanuit een giveaway! *O*
Same here, iedereen die in totaal meer dan 1 Bitcoin getrade heeft tussen 15 en 18 mei :)

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Hier ook: 0.68888552 BNB ontvangen. Wel grappig dat je nu weet hoeveel mensen er zijn die meer dan 1 BTC hebben gehandeld in die tijd. Geeft toch een beetje een beeld van hoeveel mensen er handelen daar. Ik had eigenlijk veel minder BNB verwacht te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:36
Taro schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 20:40:
[...]

Same here, iedereen die in totaal meer dan 1 Bitcoin getrade heeft tussen 15 en 18 mei :)
Oh Nice, ik had geen idee

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Crypts schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 20:36:
[...]

Toch kan je echt een shitload aan winst pakken op dit soort dumps en bounces. Heb er zelf geen zin in maar als je de tijd en energie hebt? Je weet gewoon dat een coin een dikke bounce gaat doen. :P
Klopt dat kan, maar ik heb het al druk genoeg met LTC, BTC, bcash, XMR, Dash en dat gaat voor mij goed genoeg.

Dat hunten van pump en dumps is ook niks voor mij, in het verleden ook vaak genoeg als bagholder achtergebleven en als je er eenmaal inzit kom je er ook vrij moeilijk uit emotie en fomo overheersen vaak, al heb ik dat wel goed onder controle de laatste 2 jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Crypts schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 20:36:
[...]
Je weet gewoon dat een coin een dikke bounce gaat doen. :P
Ergens tussen de 20 tot 40% op een bounce zou moeten lukken na zo'n run. Reken maar dat er genoeg mensen een fib retracement pakken en de koop orders klaar hebben staan op de verschillende levels.

Edit: Vaag om te zien trouwens nu. Zowel MATIC als CELR en FET doen exact hetzelfde op 1 minuut nu.

[ Voor 12% gewijzigd door PilatuS op 21-05-2019 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:24

Bever!

3

PilatuS schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 20:54:
[...]

Ergens tussen de 20 tot 40% op een bounce zou moeten lukken na zo'n run. Reken maar dat er genoeg mensen een fib retracement pakken en de koop orders klaar hebben staan op de verschillende levels.

Edit: Vaag om te zien trouwens nu. Zowel MATIC als CELR en FET doen exact hetzelfde op 1 minuut nu.
Binance liquidity bot powah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 20-09 09:48

raq

PilatuS schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 20:54:
[...]

Poeh zeg, even de helft eraf in een paar minuten. Ben ik blij dat ik gisteren toch Celr heb verkocht met een klein verliesje. Anders zat ik er nu mooi mee, om lering uit te trekken: geen groene kaarsen jagen!

TNT ontploft trouwens op bijna exact hetzelfde moment dat die drie coins in elkaar klappen.+90% in een half uurtje 8)7

De tijd leert of het tij keert

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
raq schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 21:11:
[...]

Poeh zeg, even de helft eraf in een paar minuten. Ben ik blij dat ik gisteren toch Celr heb verkocht met een klein verliesje. Anders zat ik er nu mooi mee, om lering uit te trekken: geen groene kaarsen jagen!

TNT ontploft trouwens op bijna exact hetzelfde moment dat die drie coins in elkaar klappen.+90% in een half uurtje 8)7
Daarom maak ik er liever kleine ritjes mee. Minder risico en nog steeds leuke winsten.

In ander nieuws: https://www.theblockcrypt...-its-reserves-in-bitcoin/

Tether geeft toe Tether te hebben gebruikt om BTC te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sourcecode
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 09-04 21:30

sourcecode

Prepare for the next ATH

PilatuS schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 21:19:
[...]

Daarom maak ik er liever kleine ritjes mee. Minder risico en nog steeds leuke winsten.

In ander nieuws: https://www.theblockcrypt...-its-reserves-in-bitcoin/

Tether geeft toe Tether te hebben gebruikt om BTC te kopen.
mmm das niet echt positief, hoeveel is dus ook de vraag

Prepare for the next ATH

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
sourcecode schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 21:27:
[...]
mmm das niet echt positief, hoeveel is dus ook de vraag
Ik denk dat het wel mee valt. Een bepaald iemand roept hier wel eens dat BTC nooit de 20k heeft gehaalt omdat alles met Tether gepumped is, maar dat is sowieso onzin. Als zelfs de kapper BTC koopt is die prijs helemaal niet zo vreemd geweest en zeker niet voor het grootste deel door Tether veroorzaakt. Tot nu toe blijft Tether netjes hangen, zelfs boven de 1 dollar, dus het nieuws doet nog niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
ONG is vandaag 9% gestegen en ONT "maar" 1,38% vs USDT. Wat doen jullie met GAS en ONG, verkopen voor NEO en ONT, of holden?

Ik zet het steeds direct om, zo verhoog je de voorraad NEO en ONT, waardoor je weer meer GAS en ONG genereert, repeat, repeat, repeat. Maar als ONG sneller stijgt dan ONT dan kan je het beter holden.

Misschien zet ik het vanaf nu ook wel gewoon om naar Bitcoin om te holden, scheelt weer een keer fee en het is toch mooi gratis extra Bitcoin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 01:01
mprkooij schreef op maandag 20 mei 2019 @ 20:13:
Ik had weer gekocht op 2055. We gaan het zien. Dik verlies of mooie winst. _/-\o_ _/-\o_
Ik wel even zeggen dat Ome Ludo zijn winst is verdampt, heb even 2 uurtjes niet opgelet :D :D :D

[ Voor 6% gewijzigd door mprkooij op 21-05-2019 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yub
  • Registratie: December 2013
  • Niet online

Yub

mprkooij schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 21:50:
[...]

Ik wel even zeggen dat Ome Ludo zijn winst is verdampt, heb even 2 uurtjes niet opgelet :D :D :D
GTST hè..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
mprkooij schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 21:50:
[...]

Zonde man. Waarom niet een paar alerts zetten op verschillende prijzen ? Wordt er dan een doel gehaalt kan je een stop limit zetten op winst en weer een alert zetten op een hogere prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
We gaan weer ! (IOTA en BNB in ieder geval) *O*

Edit: Sorry, iets te enthousiast maar toch een klein sprongetje weer in mijn pf ;)

[ Voor 47% gewijzigd door D-Ed op 21-05-2019 22:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Klaas25
Iemand hier in Chainlink? Die doet gewoon zn eigen ding :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansdegit
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17-09 17:30
'k Had vorige week mn inleg in ChainLINK teruggehaald. Ik speel nog mee, maar dan gratis.

Gitje's Stroomfabriek: 6095 Wp Yingli Panda, 2520 Wp Suntech, Tigo Monitoring & Schaduwmanagement, Kostal Piko 10.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
PilatuS schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 22:00:
[...]

Zonde man. Waarom niet een paar alerts zetten op verschillende prijzen ? Wordt er dan een doel gehaalt kan je een stop limit zetten op winst en weer een alert zetten op een hogere prijs.
Was even niet in staat om het in de gaten te houden en was de crypto even vergeten 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaha
En ENJ is ook los nu! Ben op 1995 en 2005 ingestapt, kan nu al een veilige stoploss instellen. :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
mprkooij schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 22:19:
[...]

Was even niet in staat om het in de gaten te houden en was de crypto even vergeten 8)7
Als je op Binance zit kan je alerts instellen op je telefoon, misschien een idee ?
Swaha schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 22:23:
En ENJ is ook los nu! Ben op 1995 en 2005 ingestapt, kan nu al een veilige stoploss instellen. :P
Werd ook wel tijd zeg, zit er al 3 dagen naar te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tmaster
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:52
Wat is de reden dat bnb coin het zo goed doet? Is ie gekoppeld aan het aantal transacties of omzet van binance? Hoe ver zou doen kunnen stijgen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Tmaster schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 22:33:
Wat is de reden dat bnb coin het zo goed doet? Is ie gekoppeld aan het aantal transacties of omzet van binance? Hoe ver zou doen kunnen stijgen?
Iedereen die op Binance trade gebruikt BNB voor de fee's. Verder worden ze deels vernietigt. Iedereen heeft ze nodig en het worden er minder, dus die blijft maar gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
HOT onlangs op 22 sats gekocht, sell order op 29 sats eergisteren geraakt, nu weer een buy order staan op 24 sats. Met ENJ en BAT heb ik ook direct na de aankoop hoge sell orders ingesteld en met een beetje geluk gaat die van ENJ de komende uren geraakt worden. Verwacht alleen wel dat ik op een gegeven moment gewoon beter kan gaan holden, maar toch leuk om nog een beetje te traden.

Bitcoin gaat nu gelukkig weer even omhoog, maar ik hou wel rekening met een daling omdat het té lang duurt om goed door te breken. Op de 1d chart zie je ook een mooie "M" ontstaan (Ik ken ook wat andere woorden voor deze vorm, maar dit lijkt mij de beste keuze), doorgaans kakt het geheel daarna in als de rechterkant niet boven de linkerkant kan uitkomen.

De BitMEX short staat ingesteld om automatisch geopend te worden als we ineens dalen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-09 17:52
Jammer dat dit zo weinig aandacht krijgt. Een heel mooi voorbeeld van echte adoptie. Ze doen al wat een hoop andere supply chain tokens nog op de planning hebben. Echte producten echt betalen in echte winkels. Erg cool!

https://www.reddit.com/r/...utilized_in_more_than_300

https://www.reddit.com/r/...ld_consumer_transactions/

Alleen jammer dat ze geen kikker meer als logo hebben -O-

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sando
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

Sando

Sandoichi

PilatuS schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 22:34:
[...]

Verder worden ze deels vernietigt.
Waarom eigenlijk?

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Geen idee wat CZ hier over heeft gezegt, zal wel te vinden zijn. Alleen een supply die kleiner wordt zorgt natuurlijk voor een hogere prijs, dus dat zal sowieso een reden zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-08 18:02
PilatuS schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 22:34:
[...]

Iedereen die op Binance trade gebruikt BNB voor de fee's. Verder worden ze deels vernietigt. Iedereen heeft ze nodig en het worden er minder, dus die blijft maar gaan.
Daarnaast is er ook een ICO lottery gaande waarbij je deze week je tickets kan veilig stellen door een bepaald aantal BNB te hebben. Verwacht dat na de ICO de waarde weer ietsje daalt. Maar de daling zal minder zijn dan deze stijging was.

PSN/Steam: Xamsix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Xamsix schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 22:58:
[...]

Daarnaast is er ook een ICO lottery gaande waarbij je deze week je tickets kan veilig stellen door een bepaald aantal BNB te hebben. Verwacht dat na de ICO de waarde weer ietsje daalt. Maar de daling zal minder zijn dan deze stijging was.
Klopt, en ook nog dat BNB holden je meer korting geeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Litecoin mag van mij ook weer eens 't motortje aangooien. Beweegt zich een partijtje traag zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Tominatie schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 23:00:
Litecoin mag van mij ook weer eens 't motortje aangooien. Beweegt zich een partijtje traag zeg.
Die heeft al zo enorm veel gedaan. Eerst LTC, toen BCH en nu is ETH aan de beurt.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben zelf fan van BNB maar wil wel ff zeggen dat het echt een dikke hypecoin is die ook van alle kanten misbruikt wordt door Binance door vraag voor BNB te creëeren.

Mooi voobeeld is met die IEO's. Alleen BNB holders kunnen kans maken om in te kopen voor exchange trading release op pumpcoins die waarschijnlijk over een half jaar liggen te sterven aan het eind van de shitcoin lijst.

Er komt ooit een eind aan dit soort hypes en dan is het maar de vraag wat de BNB prijs doet.

Ze hebben altijd nog wel de token burn en fee discount, maar ook die wordt langzaam afgebouwd. Ik weet niet de precieze info maar ik geloof dat er over een jaar of 5? geen discount meer is op trading fees met BNB.

Nu zullen ze natuurlijk wel nieuwe truukjes uit de mouw schudden maar het is maar afwachten of die aanslaan.

Ik geloof ook dat de DEX van Binance op de BNB chain loopt, maar heb niet echt het idee dat die aan het doorbreken is ofzo. Maar heb me daar ook niet echt over ingelezen of wat dan ook dus hoe dat er precies voor staat weet ik niet.

Long term kan het ook wel eens een flinke domper worden, eerlijk is eerlijk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Je hebt gelijk hoor. Zolang Binance het goed blijft doen zal BNB het goed blijven doen, dat denk ik dan wel weer. Misschien als het afbouwen van de korting invloed gaat hebben dat ze met de melding komen het te verlengen ofzo. Ze halen inderdaad alles uit de kast om BNB maar verder te pumpen, dat zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaha
Ben toch wel erg benieuwd wat er de komende dagen gaat gebeuren. BTC blijft vastlopen bij 8k en de alts beginnen te stijgen. Blijkbaar is de interesse even weg bij BTC, je zou verwachten dat ie omlaag zou gaan.
Maargoed, dat heb ik vaker gedacht... 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Swaha schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 23:56:
Ben toch wel erg benieuwd wat er de komende dagen gaat gebeuren. BTC blijft vastlopen bij 8k en de alts beginnen te stijgen. Blijkbaar is de interesse even weg bij BTC, je zou verwachten dat ie omlaag zou gaan.
Verwacht maar geen logica bij de crypto's, ik heb die illusie allang opgegeven. ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Swaha schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 23:56:
Hetzelfde als altijd.

BTC sideways: alt seizoen.
BTC uitbraak (up of down): Alts rekt en bagholders geboortegolf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-09 13:19

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Komt een nieuwe mogelijkheid aan voor HOT zo te zien. Denk maar even mijn RDD inwisselen voor extra HOT om daar mee te kunnen traden en wat winst veilig te stellen. Die RDD staat toch al een tijdje niets te doen.

Edit: ok done, RDD eruit, extra HOT er in. Kijken of ik op die manier mijn loss op RDD kan goed maken en er BTC voor terug kan kopen _/-\o_ gelijk na mijn order groene paaltjes. Maar hopelijk na 01.00 uur weer onze vrienden uit het verre oosten die wat geld in het potje gooien.

[ Voor 41% gewijzigd door DAMAGE op 22-05-2019 00:39 ]

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:24

Bever!

3

Zil pomp lijkt voorbij, quitte gespeeld gelukkig. Enj verkocht op 2400, prima winst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaas25
Zozo.. nachtje sideways. Boring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladonna
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 12-04 19:15
Matic is voorbij, gelukkig heb ik het nog net kunnen verkopen met een heel klein beetje winst,
Zil zit ik nog mee.
Ik denk dat ik een dagje in btc blijf.
Heb mn lesje wel weer geleerd met matic.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Machlah
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-09 19:15
Ladonna schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 07:28:
Matic is voorbij, gelukkig heb ik het nog net kunnen verkopen met een heel klein beetje winst,
Zil zit ik nog mee.
Ik denk dat ik een dagje in btc blijf.
Heb mn lesje wel weer geleerd met matic.
Haha, hetzelfde als voorheen met Enjin, Everex etc etc. Heel toevallig dat alle binance launchpad coins nu tegelijk weer crashen.

Nu de volgende coin zoeken >:)

[ Voor 3% gewijzigd door Machlah op 22-05-2019 07:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

PilatuS schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 23:13:
[...]

Je hebt gelijk hoor. Zolang Binance het goed blijft doen zal BNB het goed blijven doen, dat denk ik dan wel weer. Misschien als het afbouwen van de korting invloed gaat hebben dat ze met de melding komen het te verlengen ofzo. Ze halen inderdaad alles uit de kast om BNB maar verder te pumpen, dat zeker.
Ik kan me vergissen, is het niet zo dat BNB al eens boven de 30 dollar is geweest?
In de hoogtijdagen zeg maar?

XRP = trash

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Machlah
Mr_Ripple schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 08:40:
[...]

Ik kan me vergissen, is het niet zo dat BNB al eens boven de 30 dollar is geweest?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/10wj0cyrTdRnMUZfB5dEjdCu/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:16
Mr_Ripple schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 08:40:
[...]

Neuh, jan 2018 wassie ergens rond de 25 dollar.

Edit: oh iemand was me voor :+

[ Voor 5% gewijzigd door outlandos op 22-05-2019 09:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-10-2024
Weet iemand een app of website met een soort portfolio tracker (met API/exchange koppeling) die laat zien wat de gemiddelde inkoopwaarde (in sats) is van een coin?

[ Voor 3% gewijzigd door Dacide op 22-05-2019 10:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Dacide schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 10:09:
Weet iemand een app of website met een soort portfolio tracker (met API/exchange koppeling) die laat zien wat de gemiddelde inkoopwaarde (in sats) is van een coin?
Blockfolio volgens mij geen koppeling maar je kan wel je aankoop invullen.

Ik gebruik zelf tabtrader

[ Voor 7% gewijzigd door Slux op 22-05-2019 10:28 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TomTorquay
  • Laatst online: 12-02-2023
Bedankt voor de herinnering :)
Nu ik mijn positie zonder verlies heb kunnen verlaten, denk ik er serieus over na om de draad terug op te pakken. Anderzijds kwam de klap bij de crash destijds wel erg hard aan, dus ik moet het allemaal nog een beetje laten bezinken.

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dacide
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-10-2024
Slux schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 10:12:
[...]

Blockfolio volgens mij, geen koppeling maar je kan wel je aankoop invullen.

Ik gebruik zelf tabtrader
Ben blockfolio aan het uitproberen. Zojuist api koppeling gemaakt. Zit er dus wel in.
Tabtrader gebruikte ik ook altijd voor een snel overzicht. Maar ik mis de api koppeling.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xamsix
Verwijderd schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 23:10:
Ik ben zelf fan van BNB maar wil wel ff zeggen dat het echt een dikke hypecoin is die ook van alle kanten misbruikt wordt door Binance door vraag voor BNB te creëeren.

Mooi voobeeld is met die IEO's. Alleen BNB holders kunnen kans maken om in te kopen voor exchange trading release op pumpcoins die waarschijnlijk over een half jaar liggen te sterven aan het eind van de shitcoin lijst.

Er komt ooit een eind aan dit soort hypes en dan is het maar de vraag wat de BNB prijs doet.

Ze hebben altijd nog wel de token burn en fee discount, maar ook die wordt langzaam afgebouwd. Ik weet niet de precieze info maar ik geloof dat er over een jaar of 5? geen discount meer is op trading fees met BNB.

Nu zullen ze natuurlijk wel nieuwe truukjes uit de mouw schudden maar het is maar afwachten of die aanslaan.

Ik geloof ook dat de DEX van Binance op de BNB chain loopt, maar heb niet echt het idee dat die aan het doorbreken is ofzo. Maar heb me daar ook niet echt over ingelezen of wat dan ook dus hoe dat er precies voor staat weet ik niet.

Long term kan het ook wel eens een flinke domper worden, eerlijk is eerlijk.
Ben het met je eens, however, is dit niet het geval bij de meeste coins? Het is maar afwachten wat er over een jaar of 5 over is. Hebben alle coins hun beloften weten waar te maken, planning uit de whitepapers gehaald, bruikbare producten opgeleverd en waarde toegevoegd?

Hetgeen wat me mij BNB gerust stelt is juist dat Binance als platform erachter staat. Voor mij is het een van de weinige coins met een tastbaar product erachter. Het staat en valt met Binance, terwijl andere coins hun product überhaupt nog moeten maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaruHaru
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 14-09 19:47
Klaas25 schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 07:07:
Zozo.. nachtje sideways. Boring.
ik denk dat we nog wel even sideways blijven gaan. Is prima. even wat winst maken met de alts :D

BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaruHaru
Bever! schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 06:52:
Zil pomp lijkt voorbij, quitte gespeeld gelukkig. Enj verkocht op 2400, prima winst
ZIL houd ik nog wel even vast. 10 juni komt hun smart contract, dus ik zie nog wel een pompje komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alki
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-09 11:09
HaruHaru schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 10:45:
[...]

ZIL houd ik nog wel even vast. 10 juni komt hun smart contract, dus ik zie nog wel een pompje komen.
op zil zit nu veel accumilation de uitbraak laat niet meer lang op zich wachten.
Het gerucht gaat dat ze samengaan werken met Facebook. Maar ze ontkennen ten zeerste, kan natuurlijk een rookgordijn zijn,

[ Voor 17% gewijzigd door alki op 22-05-2019 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaruHaru
alki schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 10:46:
[...]

op zil zit nu veel accumilation de uitbraak laat niet meer lang op zich wachten
Ik denk dat we binnen nu en paar dagen springen tegen de resistance op 351. als we daar doorheen breken word het leuk :D *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
TomTorquay schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 10:13:
[...]

Bedankt voor de herinnering :)
Nu ik mijn positie zonder verlies heb kunnen verlaten, denk ik er serieus over na om de draad terug op te pakken. Anderzijds kwam de klap bij de crash destijds wel erg hard aan, dus ik moet het allemaal nog een beetje laten bezinken.
Hey je bent weer terug! Zat je al die tijd nog in crypto?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 18-09 18:07
alki schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 10:46:
[...]

op zil zit nu veel accumilation de uitbraak laat niet meer lang op zich wachten.
Het gerucht gaat dat ze samengaan werken met Facebook. Maar ze ontkennen ten zeerste, kan natuurlijk een rookgordijn zijn,
Denk meer dat de lieden die MATIC, CELR en FET hebben laten vallen nu ZIL hebben gekocht, maar reken je niet rijk, met hetzelfde gemak dumpen ze ZIL weer.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• TomTorquay
Tominatie schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 11:15:
Hey je bent weer terug! Zat je al die tijd nog in crypto?
Ja, ik ben tijdens het hele dal in BTC blijven zitten. Had mezelf destijds in de voet geschoten door (weeral) geen stop loss te zetten, waardoor ik op zwaar verlies stond (-90% tov begin 2018). Had er toen eigenlijk compleet genoeg van en heb daarom besloten om alles in BTC te laten staan en er pas terug naar om te kijken als BTC weer op dat instapniveau terugkwam. En dat is nu gebeurd :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alki
Sahara schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 11:29:
[...]

Denk meer dat de lieden die MATIC, CELR en FET hebben laten vallen nu ZIL hebben gekocht, maar reken je niet rijk, met hetzelfde gemak dumpen ze ZIL weer.
Dit was al voor de matic pump

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Ik probeer de laatste 2 dagen in de dip te kopen maar zat er elke keer naast, nu is op het niveau die ik wou maar durf ik niet meer in te stappen :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cursquidHome
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 13-06-2022
andere mensen ook last met inloggen op Binance?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sahara
alki schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 11:40:
[...]

Dit was al voor de matic pump
Ik hoop 't voor jullie. Maar als je naar de volumes kijkt dan kwam de majority van de volume gisteravond tussen 18:00 - 22:00 uur en dat was min of meer simultaan met de dump van MATIC, FET en CELR. Dat Facebook gerucht dat kwam in de ochtend van gisteren en pumpte ZIL tot ca. $ 0,020. Dus pas op, normaal heeft ZIL geen 24 uurs volume van 4659 BTC. Het kan zo weer dumpen naar $ 0,018 of iets meer, het is immers ZIL, just be aware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alki
Klopt daarom ook je buy orders pas bij 260-280 zetten

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:19
Ik heb ook TA geprobeerd:

Afbeeldingslocatie: https://www.tradingview.com/i/Hozrt1Zq/

Maar nu staat er een }) aan mijn voordeur. Wat moet ik doen? Verkopen? Of toch HODL?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

TomTorquay schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 11:31:
[...]

Ja, ik ben tijdens het hele dal in BTC blijven zitten. Had mezelf destijds in de voet geschoten door (weeral) geen stop loss te zetten, waardoor ik op zwaar verlies stond (-90% tov begin 2018). Had er toen eigenlijk compleet genoeg van en heb daarom besloten om alles in BTC te laten staan en er pas terug naar om te kijken als BTC weer op dat instapniveau terugkwam. En dat is nu gebeurd :9
Leuk je weer eens te zien Tom.

Dus eigenlijk heb je door te hodlen je hachje kunnen redden?

Dat geeft de burger moed d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahara
Verwijderd schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 13:07:
[...]

Leuk je weer eens te zien Tom.

Dus eigenlijk heb je door te hodlen je hachje kunnen redden?

Dat geeft de burger moed d:)b
Ik herinner het nog helaas al te goed dat Tom op ca. $ 15,00 in NEO stapte, zonder SL. Dus als hij had gehodled dan was hij met NEO nu op $ 11,80 er nog niet. Player @TomTorquay luckily has entered the game again ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Het wil niet meer echt omhoog :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-06-2024
Ja wat is dit dan. De heletijd als ik niet trade is de koers rustig maar op het moment dat ik een paar orders neer zet gebeurt dit haha. Kan ik weer DCAend mn positie uitrollen.

[ Voor 6% gewijzigd door green-tea op 22-05-2019 13:17 ]

AlphaSim.eu | Sim Racing Accessories

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• TomTorquay
Paar whales die even aan de boom schudden ;)

@Sahara Klopt helemaal wat je vertelt. Ben gelukkig onderweg overgestapt naar BTC _/-\o_

Aan @Verwijderd en al de rest: fijn om jullie allemaal terug te zien!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Ben benieuwd waar 't heengaat. Heb zelf het idee dat de bulls controle verliezen. Een daling naar 7.2k lijkt me wel mogelijk als 't zo blijft aanmodderen.

Ik zit voorlopig nog in hodl-modus.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Xamsix schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 10:41:
[...]

Ben het met je eens, however, is dit niet het geval bij de meeste coins? Het is maar afwachten wat er over een jaar of 5 over is. Hebben alle coins hun beloften weten waar te maken, planning uit de whitepapers gehaald, bruikbare producten opgeleverd en waarde toegevoegd?

Hetgeen wat me mij BNB gerust stelt is juist dat Binance als platform erachter staat. Voor mij is het een van de weinige coins met een tastbaar product erachter. Het staat en valt met Binance, terwijl andere coins hun product überhaupt nog moeten maken.
Binance is inderdaad een prima usecase voor BNB, maar tevens ook een single point of failure. Het kan geweldig uitpakken maar ook zeker desastreus.

Ik ben mijn oogklepjes wel verloren wat CZ betreft. Ik vond hem altijd een integer persoon met kennis van zaken waarvan ik dacht dat hij het beste voorhad met de ontwikkeling van de cryptospace in het algemeen. Maar met die hack van laatst heeft ie in mijn optiek wel laten zien dat hij er alleen maar voor zichzelf en zijn exchange zit, de gedachte om een rollback voor te stellen van het Bitcoin netwerk... Dan begrijp je het concept niet.

Gewoon een glasharde zakenman waar je er 13 van in een dozijn vindt. In dat opzicht is hij mijn respect wel verloren.

Had bijna mijn BNB gedumpt. Ware het niet dat ik met de zelfde egocentrische redenen in crypto zit. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Machlah
Verwijderd schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 13:24:
[...]
Gewoon een glasharde zakenman waar je er 13 van in een dozijn vindt. In dat opzicht is hij mijn respect wel verloren.

Had bijna mijn BNB gedumpt. Ware het niet dat ik met de zelfde egocentrische redenen in crypto zit. :+
Dus Mr. Binance moet niet vanuit zelfbelang denken maar je doet het zelf ook haha...

8)7 8)7 8)7

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Machlah schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 13:27:
[...]

Dus Mr. Binance moet niet vanuit zelfbelang denken maar je doet het zelf ook haha...

8)7 8)7 8)7
Yup. Spiegel time! :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Machlah
Haha, iig wel eerlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
Tominatie schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 13:23:
Ben benieuwd waar 't heengaat. Heb zelf het idee dat de bulls controle verliezen. Een daling naar 7.2k lijkt me wel mogelijk als 't zo blijft aanmodderen.

Ik zit voorlopig nog in hodl-modus.
Mjah ik verdien bijna meer met die CB learn dingen dan met de handel. :D

Mag van mij wel weer vertrekken ergens heen. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xamsix
Hahah mooi inderdaad. CZ zit er inderdaad ook maar voor zijn eigen hachje, om zelf zoveel mogelijk te verdienen. Ga er maar niet vanuit dat hij jou en mij iets gunt. En inderdaad, hetzelfde doen wij. Dus laten we hopen dat we allemaal samen succesvol zijn met onze egoïstische insteek :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Crypts schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 13:48:
[...]

Mjah ik verdien bijna meer met die CB learn dingen dan met de handel. :D

Mag van mij wel weer vertrekken ergens heen. :)
Van mij ook. Ik heb 't niet zo op sideways.

Twijfel wel enorm what to do. Ik neig naar verkopen maar heb de lef niet echt. Je zal namelijk zien dat we daarna weer boven de +$8000 gaan. _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 19-09 20:57
Tominatie schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 13:50:
[...]

Twijfel wel enorm what to do. Ik neig naar verkopen maar heb de lef niet echt. Je zal namelijk zien dat we daarna weer boven de +$8000 gaan. _O-
doe verkopen dan!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Crypts
Tominatie schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 13:50:
[...]

Btc zou ik vasthouden iig als je dat bedoelt. Heb zelf naast btc nog een klein plukje ltc over van mijn fomo actie laatst, tot nu toe elke keer net verkoopmomentje gemist dus die staat nog niet in de plus. Verder ben ik maar een beetje aan het accumuleren nu maar saai is dat wel. :P
Net ook maar wat zil gekocht want je weet maar nooit en probeer ook mijn stack bnb maar iets te vergroten, die lijkt voorlopig nog niet uitgegroeid. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Gedaan. >:)

Nu maar eens zien wat het gaat worden. :$

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
Tominatie schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 14:15:
[...]

Gedaan. >:)

Nu maar eens zien wat het gaat worden. :$
Thanks man! Ltc meteen met een kwartje omhoog. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Crypts schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 14:20:
[...]

Thanks man! Ltc meteen met een kwartje omhoog. :+
haha, ja. Ik heb m'n LTC's op precies $90 verkocht.

Reeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/6YBjplr.png

Achja, heb m'n keuze gemaakt. Pakt ie verkeerd uit; shit happens.

Sta sinds 2019 al op een +100% dus dat ik nu even langs het zij lijntje parkeer mag ook wel even... stap wel weer in wanneer ik denk "we gaan weer!"

Heb gewoon in m'n hoofd een visualisatie dat BTC de $6000 gaat opzoeken before een nieuwe run omhoog. Maarja, we zullen het zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tominatie schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 14:25:
[...]

haha, ja. Ik heb m'n LTC's op precies $90 verkocht.

Reeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

[Afbeelding]

Achja, heb m'n keuze gemaakt. Pakt ie verkeerd uit; shit happens.

Sta sinds 2019 al op een +100% dus dat ik nu even langs het zij lijntje parkeer mag ook wel even... stap wel weer in wanneer ik denk "we gaan weer!"

Heb gewoon in m'n hoofd een visualisatie dat BTC de $6000 gaat opzoeken before een nieuwe run omhoog. Maarja, we zullen het zien.
Haha succes en sowieso respect dat je moves maakt :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spietie
  • Laatst online: 05-06-2024
Wat denken jullie van de volgende launchpad token van Binance? Harmony ONE?

Terug een pumpje zoals bij Matic?

SPiET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22:47

p0st

Dutch Reefer

spietie schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 14:38:

Sowieso ziek pumpie, aangezien er maar een beperkt aantal mensen een beperkt aantal tokens kan kopen. Gewoon simpel vraag-aanbod verhaal, waarbij de intrisieke waarde van de token (voor zover die uberhaupt bestaat in crypto haha) irrelvant is.

Sorry voor deze fatalistische benadering, maar dat is wel hoe het ervoor staat in ons kleine crypto wereldje :+

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
spietie schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 14:38:

Is er nog een manier om aan deze token te komen dan? Zag alleen een drop als je een aantal BNB had.

[ Voor 7% gewijzigd door mprkooij op 22-05-2019 14:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
mprkooij schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 14:43:
[...]

Is er nog een manier om aan deze token te komen dan? Zag alleen een drop als je een aantal BNB had.
Kopen bij de eerste dump wanneer deze gelist wordt. Is daar al een datum van bekend?

Pagina: 1 ... 39 ... 120 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!