[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 40 ... 120 Laatste
Acties:
  • 319.985 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 18-09 18:07
Tominatie schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 14:25:
[...]

haha, ja. Ik heb m'n LTC's op precies $90 verkocht.

Reeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

[Afbeelding]

Achja, heb m'n keuze gemaakt. Pakt ie verkeerd uit; shit happens.

Sta sinds 2019 al op een +100% dus dat ik nu even langs het zij lijntje parkeer mag ook wel even... stap wel weer in wanneer ik denk "we gaan weer!"

Heb gewoon in m'n hoofd een visualisatie dat BTC de $6000 gaat opzoeken before een nieuwe run omhoog. Maarja, we zullen het zien.
Shorten die hap. Genoeg te verdienen via BitMEX either way it goes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 11:38
Link ziet er nu interessant uit. Kijken of die de 1.4032 kan doorbreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Machlah
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-09 19:15
Crypts schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 14:46:
[...]

Kopen bij de eerste dump wanneer deze gelist wordt. Is daar al een datum van bekend?
Mijn, niet bindend, advies is om dit niet te doen. Ik zou liever wachten tot het wat stabiliseert. Met de eerste coin (BTT) zagen we vanaf begin dikke groene candles en later pas rood.

FET en CELR werden gelijk gedumpt vanaf listing.

MATIC heb ik zelf in het begin niets mee gedaan maar ik zie daar in het begin een kleine stijging gevolgd door weer een dump.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20-09 22:47

p0st

Dutch Reefer

mprkooij schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 14:57:
Link ziet er nu interessant uit. Kijken of die de 1.4032 kan doorbreken.
Ook weer een korte-termijn pumpje, je ziet het gewoon aan het volume :)
https://coinmarketcap.com/currencies/chainlink/

Volume neemt sterk toe > Prijs stijgt enorm
Volume neemt weer af > Prijs zakt weer in

Verder wel leuk artikel over Holo en Holochain (ik ben geen bagholder): https://medium.com/holoch...d-next-steps-600812bc9ecc

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Machlah
p0st schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 15:02:
[...]

Volume neemt sterk toe > Prijs stijgt enorm
Volume neemt weer af > Prijs zakt weer in
Dit geldt toch voor iedere coin?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Machlah schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 14:58:
[...]

Mijn, niet bindend, advies is om dit niet te doen. Ik zou liever wachten tot het wat stabiliseert. Met de eerste coin (BTT) zagen we vanaf begin dikke groene candles en later pas rood.

MATIC heb ik zelf in het begin niets mee gedaan maar ik zie daar in het begin een kleine stijging gevolgd door weer een dump.
Fet en celr waren ook veel te hoog gewaardeerd. Ik zou zelf niet in een coin stappen die nergens verhandelbaar is en op xxxx of zelfs xxxxx sat ingeschoten wordt, dat risico is gewoon te groot. Matic was een stuk 'goedkoper' en hoewel geen garantie is mijn ervaring wel dat er dan (veel meer) groeipotentie is, slaat nergens op maar dat doen de meeste crypto's toch al niet. :P

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-09 17:52
Aardig alternatief voor CMC met wat interessante metrics zoals y2050 marketcap, % tov ath en roi ytd
https://messari.io/onchainfx

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Sahara schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 14:54:
[...]

Shorten die hap. Genoeg te verdienen via BitMEX either way it goes :)
Niks voor mij. Bitmex'n geeft teveel stress en rooft veel te veel tijd.

Het simpele hodl, met af'n toe een (sell high, buy low) bevalt beter. Al is dat makkelijker gezegd dan gedaan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wehave
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-08 22:11
TNT doet even bijna een 100% + vandaag op binance.
NOg mensen ingestapt?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 18-09 18:07
Tominatie schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 15:41:
[...]

Niks voor mij. Bitmex'n geeft teveel stress en rooft veel te veel tijd.

Het simpele hodl, met af'n toe een (sell high, buy low) bevalt beter. Al is dat makkelijker gezegd dan gedaan :+
Ik heb overdag geen tijd om wat dan ook mee te handelen. Maar 's avonds wel, heb nu een paar keer in de avond tijdens (:F) een BTC run up geshort (daardoor een lagere entry prijs) of zoals het eigenlijk hoort in de top ge-short (vergt geduld, maar dan een hogere entry prijs) en tot nu toe dropte BTC na die spike up elke keer weer naar beneden. Had ik alleen maar meer geduld gehad met het terugkopen van BTC.. dan had ik een grotere winst gehad :).

Op BitMEX handel ik nu enkel of met de trend mee, of zoals af te wachten totdat BTC is gestegen en dan de top van BTC te shorten, met vooraf hoge sell limiet orders, tikt ie ze aan, mooi, if not, dan geen positie. Boeie. En ik handel met kleine hoeveelheden om niet REKT te gaan, gaat mij tot nu toe goed af. Minder grote pot => meer rust en kleinere winstjes pakken. Uiteindelijk worden die kleine winsten een grotere winst. En voor 90% m'n orders als Maker te laten uitvoeren helpt ook in het beperken van kosten. Kortom met BitMEX kan je best relaxed handelen als je maar veel kleine beetjes pakt bij voorkeur met rebate orders :9.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08:18
Verwijderd schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 13:24:
[...]
Ik ben mijn oogklepjes wel verloren wat CZ betreft. Ik vond hem altijd een integer persoon met kennis van zaken waarvan ik dacht dat hij het beste voorhad met de ontwikkeling van de cryptospace in het algemeen. Maar met die hack van laatst heeft ie in mijn optiek wel laten zien dat hij er alleen maar voor zichzelf en zijn exchange zit, de gedachte om een rollback voor te stellen van het Bitcoin netwerk... Dan begrijp je het concept niet.
Dat rollback verhaal is wel behoorlijk uit z'n verband getrokken. In deze link geeft CZ 'n overzicht wat er allemaal gebeurde, inclusief 'n uitleg van die als rollback misgeinterpreteerde uitspraak uit de AMA: https://www.binance.com/e...4/Security-Incident-Recap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-08 18:02
Machlah schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 14:58:
[...]

Als ik zo de graph van Matic bekijk, is de waarde wel nog 5x hoger dan die was tijdens de ICO? Dus dan zou ik eerder zeggen een grote stijging en kleine dump haha.

PSN/Steam: Xamsix

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Swaha
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 10-12-2024
Gefeliciteerd Jaapio, GVT veert eindelijk weer eens een keer omhoog!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

anboni schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 16:07:
[...]

Dat rollback verhaal is wel behoorlijk uit z'n verband getrokken. In deze link geeft CZ 'n overzicht wat er allemaal gebeurde, inclusief 'n uitleg van die als rollback misgeinterpreteerde uitspraak uit de AMA: https://www.binance.com/e...4/Security-Incident-Recap
Goed stuk, bedankt voor het delen. Faith in CZ restored :(:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Machlah
Xamsix schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 16:10:
[...]

Als ik zo de graph van Matic bekijk, is de waarde wel nog 5x hoger dan die was tijdens de ICO? Dus dan zou ik eerder zeggen een grote stijging en kleine dump haha.
Ja klopt, als je in de ICO kan komen zou ik het zeker doen. Maar ging nu dacht ik om kopen op de exchange release datum (of daar dichtbij).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Swaha schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 16:18:
Gefeliciteerd Jaapio, GVT veert eindelijk weer eens een keer omhoog!
Haha yeah! Nog ongeveer X7 en ik sta weer break even :)

Opgelucht om te zien dat ook die nog kan pumpen.

Exciting times oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Machlah
wehave schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 15:43:
TNT doet even bijna een 100% + vandaag op binance.
NOg mensen ingestapt?
Vanochtend ingestapt, nu wat winst... maar wel weer gevaarlijk :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-08 18:02
Machlah schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 16:20:
[...]

Ja klopt, als je in de ICO kan komen zou ik het zeker doen. Maar ging nu dacht ik om kopen op de exchange release datum (of daar dichtbij).
Ahzo bedoelde je! Nee inderdaad, als ik niet in de ICO kom, dan laat ik em lekker liggen.

PSN/Steam: Xamsix

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
TomTorquay schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 10:13:
[...]

Bedankt voor de herinnering :)
Nu ik mijn positie zonder verlies heb kunnen verlaten, denk ik er serieus over na om de draad terug op te pakken. Anderzijds kwam de klap bij de crash destijds wel erg hard aan, dus ik moet het allemaal nog een beetje laten bezinken.
Door jou reactie krijg ik hoop.! :Y

Weg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mprkooij
De mensen die in LINK, CELR en HOT zijn gegaan gaan nu in TNT/BTC :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

mprkooij schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 16:41:
De mensen die in LINK, CELR en HOT zijn gegaan gaan nu in TNT/BTC :+
En GVT :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mprkooij
Alles gaat naar TNT nu zo te zien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cursquidHome
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 13-06-2022
IOST is in geen tijden zo laag geweest. Interessant om nu in te stappen? :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-09 13:19

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Mensen stappen alweer uit TNT zo te zien. Beste parabolic movement geweest. Nice.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
Ik heb een probleem. Ik heb TNT willen verkopen voor 750 net via market sell, is erdoorheen gegaan en nu staat er insufficient balance als ik wil verkopen, maar hij staat nog wel in mijn balance?

Gelukt, duurde even.

[ Voor 8% gewijzigd door mprkooij op 22-05-2019 17:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Ja dat gebeurt wel eens vaker. Dan issie er dus nog niet doorheen gekomen en zit je nog met je coins.

Edit; gelukt dus. Mooi! :)

[ Voor 12% gewijzigd door DAMAGE op 22-05-2019 17:06 ]

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nurksis
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 22-02 09:08
mprkooij schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 17:04:
Ik heb een groot probleem. Ik heb TNT willen verkopen voor 750 net via market sell, is erdoorheen gegaan en nu staat er insufficient balance als ik wil verkopen, maar hij staat nog wel in mijn balance?
Vertraging in binance...
Waarschijnlijk is die order er doorheen, alleen de balance nog niet bijgewerkt

Heeft mij ook wel eens geld gekost.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mprkooij
Is gelukt, al mijn verlies met CELR teruggekregen nu net via TNT. Gekocht voor 520 verkocht voor 750.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Lekker bezig Ludo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 05-09 16:48
https://www.telegraaf.nl/...opt-bitcoin-witwasmachine

Ze denken toch niet dat er niet ergens anders een copy wordt geplaatst?
Nogal naief om het op een website in nederland te hosten

[ Voor 46% gewijzigd door lighting_ op 22-05-2019 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
Binance werkt gevaarlijk slecht op het moment. Balansen werken niet en buy/sell orders komen er nauwelijks doorheen lijkt het.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Machlah
Wel weer leuk dat we elkaar hier weer MOON tips geven ipv TAs afkraken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Machlah schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 17:47:
Wel weer leuk dat we elkaar hier weer MOON tips geven ipv TAs afkraken.
Over TA's gesproken, ik vandaag was ik op bezoek bij een broker die ook veel TA's voor klanten doet, en een magazine er over heeft, was wel interessant de uitleg over TA's en hoe ze werken op de reguliere markt, veel geleerd over support levels, fib en omgekeerde fib, je hebt er echt wel wat aan.

ik vroeg hem nog of een TA had over BTC, toen hij de grafiek erbij haalde zij die meteen dat professionele bellegers nooit in zoiets zouden stappen, die grafieken zijn een waarschuwing om er niet in te stappen, maar het zag er voor nu wel positief uit, hij was niet onder de lows gekomen en zoekt nu de hogere support levels weer op richting 9/10k d:)b

Blijft wel gokken vanwege de volatiliteit, en zou het daarom ook niet kopen.

[ Voor 3% gewijzigd door Slux op 22-05-2019 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 05-09 16:48
Slux schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 18:03:
[...]

Over TA's gesproken, ik vandaag was ik op bezoek bij een broker die ook veel TA's voor klanten doet, en een magazine er over heeft, was wel interessant de uitleg over TA's en hoe ze werken op de reguliere markt, veel geleerd over support levels, fib en omgekeerde fib, je hebt er echt wel wat aan.

ik vroeg hem nog of een TA had over BTC, toen hij de grafiek erbij haalde zij die meteen dat professionele bellegers nooit in zoiets zouden stappen, die grafieken zijn een waarschuwing om er niet in te stappen, maar het zag er voor nu wel positief uit, hij was niet onder de lows gekomen en zoekt nu de hogere support levels weer op richting 9/10k d:)b

Een beetje raar. BTC heeft 10 jaar toch een groei gemaakt. Tuurlijk het gaat een keer anders aflopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-09 19:45
Slux schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 18:03:
[...]

Tja, en als 'ie dat wel had gedaan een paar jaar terug had 'ie duizenden procenten winst kunnen pakken. Maar ja, is niet professionneel he. |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Acidrain
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08:05
Als ik het verhaal van Slux goed lees koopt hij het niet vanwege het risico wat hij dan loopt. Niet omdat hij geen winst kan maken.. Veel risico is vaak ook veel KANS op winst..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Specy schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 18:28:
[...]

Tja, en als 'ie dat wel had gedaan een paar jaar terug had 'ie duizenden procenten winst kunnen pakken. Maar ja, is niet professionneel he. |:(
De meeste beleggers zoeken iets met een laag risico. Die willen gewoon een paar 100k stallen en ieder jaar 5 of 10% pakken met een zeer laag risico dat de boel naar 0 gaat. Hoe groter het risico hoe groter de kans op extreme winst en juist dat risico willen veel beleggers niet lopen met BTC.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
PilatuS schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 18:36:
[...]

De meeste beleggers zoeken iets met een laag risico. Die willen gewoon een paar 100k stallen en ieder jaar 5 of 10% pakken met een zeer laag risico dat de boel naar 0 gaat. Hoe groter het risico hoe groter de kans op extreme winst en juist dat risico willen veel beleggers niet lopen met BTC.
Klopt, ;)

BTC laat geen gezonde groei zien, beetje het pennystock idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Slux schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 18:38:
[...]

Klopt, ;)

BTC laat geen gezonde groei zien, beetje het pennystock idee.
Je zegt broker en klanten dus dan neem ik aan dat hij beleggingsadvies geeft en misschien wel investeert voor anderen en dus niet met eigen geld. Dat is idd niet te vergelijken met wat wij hier doen, met andermans geld zou ik ook niet in crypto's stappen. Teveel risico. :)

Wel leuk overigens dat hij ziet wat ik ook denk te zien. Die 9/10k gaan we binnenkort denk ik ook opzoeken.

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Dit IS gewoon de groei van BTC. Dit IS de groeiende cryptomarkt (of de dalende markt). Je kunt het gezond vinden of niet gezond vinden, daar trekt de markt zich toch geen ene reet van aan. Dit is de groei. Of morgen kan dit de daling zijn. Het is wat het is jongens. We kunnen er alleen maar naar handelen. That's it.

[ Voor 9% gewijzigd door DAMAGE op 22-05-2019 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Crypts schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 18:41:
[...]

Je zegt broker en klanten dus dan neem ik aan dat hij beleggingsadvies geeft en misschien wel investeert voor anderen en dus niet met eigen geld. Dat is idd niet te vergelijken met wat wij hier doen, met andermans geld zou ik ook niet in crypto's stappen. Teveel risico. :)

Wel leuk overigens dat hij ziet wat ik ook denk te zien. Die 9/10k gaan we binnenkort denk ik ook opzoeken.
Klopt ze zitten in een nichemarkt voor o.a. graan en aardappelen ze geven advies en investeren voor andere, ze werken ook veel voor boeren en die kunnen zich indekken bij hun, voor zaken zoals slechte oogsten, prijzen, enz enz van NL tot de US.
DAMAGE schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 18:44:
Dit IS gewoon de groei van BTC. Dit IS de groeiende cryptomarkt (of de dalende markt). Je kunt het gezond vinden of niet gezond vinden, daar trekt de markt zich toch geen ene reet van aan. Dit is de groei. Of morgen kan dit de daling zijn. Het is wat het is jongens. We kunnen er alleen maar naar handelen. That's it.
Klopt dit is wat het is met de crypto markt en voor de ''echte'' bellegers zal het ook nooit wat worden en zullen zij er ook niet instappen, misschien de jonge nieuwe generatie wel, maar de huidige markt zal wat ik van hun begreep er niet instappen, dus verwacht geen toestroom van grote fondsen die naar crypto gaan.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Slux schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 18:53:
[...]

Klopt dit is wat het is met de crypto markt en voor de ''echte'' bellegers zal het ook nooit wat worden en zullen zij er ook niet instappen
Trust me.... heel Wallstreet gaat nog zijn 2017 & 2018 bonus investeren! Iedereen hier heeft me dat pagina’s lang zitten beloven. Zodra Chinees nieuwjaar voorbij is, ....dan gaat het los! Waarschijnlijk net voordat het institutionele geld met scheepsladingen vol instapt. *O*

Jou maat, kennis, buurman heeft het gewoon verkeerd. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Turbo-Puppy schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 19:04:
[...]

Trust me.... heel Wallstreet gaat nog zijn 2017 & 2018 bonus investeren! Iedereen hier heeft me dat pagina’s lang zitten beloven. Zodra Chinees nieuwjaar voorbij is, ....dan gaat het los! Waarschijnlijk net voordat het institutionele geld met scheepsladingen vol instapt. *O*

Jou maat, kennis, buurman heeft het gewoon verkeerd. :Y
Even zonder dollen maar de waarheid ligt waarschijnlijk ergens in het midden. Ook voor crypto's hadden beleggingsfondsen en andere partijen al een speculatief potje voor start ups, snelle groeiers e.d. Dat zal nu niet anders zijn en crypto's leveren niet direct meer of minder risico op dan deze dus dat er nog wel wat geld in kan stromen acht ik erg waarschijnlijk. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:53
anboni schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 16:07:
[...]

Voor de luie mensen, het relevante stukje:
Distractions

Before the AMA, I had been up all night and I was really feeling the effects. So, I took a 15-minute nap just before the AMA. Upon waking up, my team told me there was an interesting proposal from a Bitcoin Core developer. I read it for a few seconds. It involved something called a “reorg”. While I know it’s technically possible for a rollback in a 51% attack scenario, it never occurred to me that it is also technically possible to change one transaction and keep all other transactions intact, while hugely incentivizing the miners. The discussion was already pretty hot on Twitter, so I mentioned it in the AMA as something that was suggested. Little did I know, it was a taboo topic. Lesson learned.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
BTW die AFM zijn ook een stelletje boefjes met hun regeltjes en bewaar termijnen, die hebben echt maling aan de AVG. :-(

Op dat gebied bij ik toch wel blij met crypto en hoop ik dat het nooit gereguleerd zal worden .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Crypts schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 19:07:
[...]

Even zonder dollen maar de waarheid ligt waarschijnlijk ergens in het midden. Ook voor crypto's hadden beleggingsfondsen en andere partijen al een speculatief potje voor start ups, snelle groeiers e.d. Dat zal nu niet anders zijn en crypto's leveren niet direct meer of minder risico op dan deze dus dat er nog wel wat geld in kan stromen acht ik erg waarschijnlijk. :)
Ik eerlijk gezegd niet .. zonder toezichthouders, aanvullende wetten en duidelijke belastingregels is gewoonweg onmogelijk om daar bedrijfsmatig mee bezig te zijn. Nog los daarvan ... wij vinden crypto leuk, begrijpen het en verdiepen ons in de materie ... de andere kant van het verhaal is dat mensen die zich er niet mee bezig houden in de veronderstelling zijn dat het een criminele of strafbare bezigheid is ... om je een indruk te geven ... toen ik hier nog 10 van die miners had staan en er kwam visite (leeftijd ca. 35) dan was altijd het oordeel. ... "als ze je maar niet pakken". Nou zegt dat an sich niet zoveel, wel in welke contreien men crypto schaart. :)

Ik zie het gewoon allemaal niet gebeuren eigenlijk. We hebben een dikke pump met ATH gehad. We gaan wat links, we gaan wat rechts ... soms flikkert de koers als een kaartenhuis in elkaar, maar morgen kan je ook je vermogen verveelvoudigt hebben. leuk ... maar echt als betaalmiddel of investering om nog een keer de self made miljonair te worden zie ik het allang niet meer. Persoonlijk denk ik dat zulke gedachten ook erg onrealistisch zijn. BTC gaat nu niet, morgen niet ... en ook in 2025 of 2114 geen miljoen waard worden. (en ook die 100.00 kun je realistisch gezien beter van je af zetten) ... met de tijd die je er in moet stoppen zijn er genoeg andere dingen te bedenken om zo'n vermogen te realiseren.

Ik wil graag weer in stappen op een punt waarvan ik het idee er iets aan te kunnen te verdienen ... maar eerlijkheidshalve ... dat ik toen al m'n LTC verkocht op €105/110 was de beste beslissing die ik tot nu toe genomen heb ... hij zal eerst ver over de €200 moeten komen wil ik daar spijt van gaan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cursquidHome
  • Laatst online: 13-06-2022
nou IOST ga maar naar de moon.......buy low sell high toch als ik zo naar de afgelopen 2 maanden kijk. Lijkt mij dat hij alleen maar omhoog kan, toch? :S hopelijk.....ehm ehm laat ik eens een keer gelijk hebben O-)
@Chris.nl :9B toch :Y B)

[ Voor 6% gewijzigd door cursquidHome op 22-05-2019 19:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
:') Ik zal voor je duimen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Turbo-Puppy schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 19:37:
[...]

Ik eerlijk gezegd niet .. zonder toezichthouders, aanvullende wetten en duidelijke belastingregels is gewoonweg onmogelijk om daar bedrijfsmatig mee bezig te zijn. Nog los daarvan ... wij vinden crypto leuk, begrijpen het en verdiepen ons in de materie ... de andere kant van het verhaal is dat mensen die zich er niet mee bezig houden in de veronderstelling zijn dat het een criminele of strafbare bezigheid is ... om je een indruk te geven ... toen ik hier nog 10 van die miners had staan en er kwam visite (leeftijd ca. 35) dan was altijd het oordeel. ... "als ze je maar niet pakken". Nou zegt dat an sich niet zoveel, wel in welke contreien men crypto schaart. :)

Ik zie het gewoon allemaal niet gebeuren eigenlijk. We hebben een dikke pump met ATH gehad. We gaan wat links, we gaan wat rechts ... soms flikkert de koers als een kaartenhuis in elkaar, maar morgen kan je ook je vermogen verveelvoudigt hebben. leuk ... maar echt als betaalmiddel of investering om nog een keer de self made miljonair te worden zie ik het allang niet meer. Persoonlijk denk ik dat zulke gedachten ook erg onrealistisch zijn. BTC gaat nu niet, morgen niet ... en ook in 2025 of 2114 geen miljoen waard worden. (en ook die 100.00 kun je realistisch gezien beter van je af zetten) ... met de tijd die je er in moet stoppen zijn er genoeg andere dingen te bedenken om zo'n vermogen te realiseren.

Ik wil graag weer in stappen op een punt waarvan ik het idee er iets aan te kunnen te verdienen ... maar eerlijkheidshalve ... dat ik toen al m'n LTC verkocht op €105/110 was de beste beslissing die ik tot nu toe genomen heb ... hij zal eerst ver over de €200 moeten komen wil ik daar spijt van gaan krijgen.
Jij ziet het wel heel erg negatief, het zal het ook nooit wat worden als een betaal middel, maar je kan er toch wel lekker aan verdienen, voor mij hoeft een BTC niet naar de 20k, als die dit blijft doen vind ik het dikke prima en kan ik er goed van rond komen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Slux schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 19:57:
[...]

Jij ziet het wel heel erg negatief, het zal het ook nooit wat worden als een betaal middel, maar je kan er toch wel lekker aan verdienen, voor mij hoeft een BTC niet naar de 20k, als die dit blijft doen vind ik het dikke prima en kan ik er goed van rond komen.
Nou, negatief bedoelde ik het helemaal niet zelfs. Ik heb alleen de wens en/of droom dat BTC ooit extreme waarde gaat vertegenwoordigen allang naast me neer gelegd omdat het tamelijk onrealistisch is.

Voor de rest vind ik het spel ook leuk...alleen sta ik voorlopig nog langs de kant omdat dit voor mij nog niet het moment is om in te stappen. Hetgeen overigens los van de prijs staat. Ik stap net zo makkelijk in op een LTC waarde van €160 als die van €20... als er maar iets te verdienen is en veel nieuw geld instroomt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-06-2024
Slux schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 19:34:
BTW die AFM zijn ook een stelletje boefjes met hun regeltjes en bewaar termijnen, die hebben echt maling aan de AVG. :-(

Op dat gebied bij ik toch wel blij met crypto en hoop ik dat het nooit gereguleerd zal worden .
Ik meen te hebben gelezen dat op het moment dat het om veiligheid of illegale activiteiten gaat de AVG niet hoeft worden toegepast. En zal de AFM dus altijd wel een reden hebben.

Zonder regulering geen macht dus ben bang dat het niet lang gaat duren. Laat bitcoin maar lekker stil zijn dan kunnen we er langer van profiteren dat het niet gereguleerd is.

AlphaSim.eu | Sim Racing Accessories

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Laatst online: 15:11

Bever!

3

zil breekt weer uit.. back in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Machlah
Bever! schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 20:13:
Haha, zit er live naar te kijken, gisteren gelukkig al gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Bever! schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 20:13:
Waarom nu instappen bij een uitbraak die een prima kans heeft een retrace te doen, ipv instappen op een dipje ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!

Bever!

3

PilatuS schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 20:16:
[...]

Waarom nu instappen bij een uitbraak die een prima kans heeft een retrace te doen, ipv instappen op een dipje ?
heb het idee dat hij nog een stuk hoger zal gaan dan waar we nu staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Beste kun je dan gewoon wat leveltjes tekenen waar de koers tussen beweegt, dus kun je anticiperen ipv reageren. Met reageren op de koers brand je vaak je vingertjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Bever! schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 20:18:
[...]

heb het idee dat hij nog een stuk hoger zal gaan dan waar we nu staan.
Vast wel, maar waarom op een groene candle kopen op resistance ipv een dipje pakken op support ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!

Bever!

3

PilatuS schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 20:19:
[...]

Vast wel, maar waarom op een groene candle kopen op resistance ipv een dipje pakken op support ?
geen idee waar de echte support levels liggen bij deze sats...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17:09
Drukke dag gehad.. heb ik iets gemist??

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Bever! schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 20:23:
[...]

geen idee waar de echte support levels liggen bij deze sats...
ZIL/USDT op de 15m geeft de support en resistance met horizontale lijnen prima aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladonna
  • Laatst online: 12-04 19:15
En evx?
Ziet dat er uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladonna
Of zitten jullie op zil?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Resistance op 9600, 9800. Support op 9300. Dit op de lage timeframe. Voor de hogere is 10k een belangrijk level. Verder is het een laag volume coin. Mochten de grote jongens zin hebben in een pump dan gaat ie wel.

[ Voor 32% gewijzigd door PilatuS op 22-05-2019 20:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Het helpt ook wel om voor je leveltjes naar de 1 uur en 4 uur grafieken te kijken. De 15 min en daar onder boeit allemaal niet zo veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaas25
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-05 21:26
Wie heeft er nog meer een mailtje gekregen van Kraken om aandelen te kopen?
Kwam in mijn spam en ik dacht dat zal fake zijn weg ermee maar blijkt nu toch echt te zijn.

Minimaal $1000 inleggen. Maar geen idee of het voor ons is of alleen de mannetjes in pakken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
DAMAGE schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 20:50:
Het helpt ook wel om voor je leveltjes naar de 1 uur en 4 uur grafieken te kijken. De 15 min en daar onder boeit allemaal niet zo veel.
Heb je ook gelijk in. Ik scalp wat meer op de korte termijn waarbij de 15 min chart genoeg info geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Klaas25 schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 21:02:
Kwam in mijn spam en ik dacht dat zal fake zijn weg ermee maar blijkt nu toch echt te zijn.

Minimaal $1000 inleggen. Maar geen idee of het voor ons is of alleen de mannetjes in pakken.
Ik vind het zelf te vaag en de waardering te hoog en doe daarom niet mee,
Het kunnen soms wel intresante investeringen voor de LT zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online

Een hele hoop mensen hier. Is een paar dagen terug besproken dacht ik. Volgens mij las ik ergens dat ze het geld ook al hebben opgehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Vandaag de ene naar de andere shitcoin pompend. Opvallend: elke pump is maar heel kort en kakt daarna toch weer flink in.

Een nieuwe generatie shitcoin bagholders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09:30

Dit verduidelijkt het misschien:Ik heb zelf besloten om niet te kopenl, was wel interessant om hun pitch even te lezen (moet je wel een account voor aanmaken).
Investing in private companies is usually for share price growth rather than income like dividends. If dividends are paid then you will receive them but the common strategy is to invest in growth for increasing share price then exit.

When investing in a private company your returns can only be realised if the company sells it’s shares in the future, normally by floating on a stock market (Known as an IPO) or if the company is purchased by another organisation (Known as a trade sale) or by the company management team (Known as a Management Buy-Out - MBO).

This is what is known as an illiquid investment as it can take a long time, if at all, to produce a return on investment. You also may receive dividends if the company pays them in the future determined by how many shares you purchase.

We also have an OTC market for buy and sell orders after a set lock-in period for our SPV:

https://bnktothefuture.com/market

An example is BitStamp who sold shares on our platform through our structure like Kraken and then was acquired and investors sold at a higher price . Another example is BitFinex who’s shares were sold at a higher price on the OTC market on the link above.

Please contact support and create a ticket if you wish to change your investment.

Hope this helps.

Thanks.
https://bnktothefuture.com/pitches/kraken/conversations

[ Voor 3% gewijzigd door Bartske op 22-05-2019 21:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Tominatie schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 21:17:
Vandaag de ene naar de andere shitcoin pompend. Opvallend: elke pump is maar heel kort en kakt daarna toch weer flink in.

Een nieuwe generatie shitcoin bagholders.
En de eerste is de coin die echt goed gaat, in dit geval TNT. De coins die daarna volgen doen minder en gaan sneller terug naar waar ze vandaan kwamen. Heb zelfs eens een pump gezien van 30% die binnen 3 minuten weer terug was waar ie begon. De eerste coin kan leuk zijn, de rest zou ik sowieso nooit aan beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladonna
Gaat ie! Evx. Haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladonna
Voor het eerst, ik koop iets en t schiet meteen 3 % omhoog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rechtzodiegaat
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 20-01 18:59
Ladonna schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 21:26:
Voor het eerst, ik koop iets en t schiet meteen 3 % omhoog
Ik heb dat meestal andersom. Kopen is dalen. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladonna
Ik ook eigenlijk altijd, ik stelde net een vraag over evx. Koop m. En ook meteen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
@Ladonna nice! Lekker pompje wel. :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Mijn gevoel zegt op dit moment dat ik naar fiat uit moet stappen, het momentum lijkt minder te zijn. Mijn verstand zegt dat vaak als ik dat doe, alles enige tijd later stijgt. Aan de andere kant wil ik bewust geen stop losses meer plaatsen, omdat die vaak niet het gewenste effect hebben. Tominatie is uitgestapt. Ik volg geen TA'ers op YouTube meer, ik trek mijn eigen plan. Zitten we in een bullmarkt of is het een valse uitbraak en knalt Bitcoin terug naar 6k? Staan we morgen op 10k?

Geen idee, ik twijfel heel erg. Ik kan natuurlijk ook de grootste 3-4 munten met het grootste aandeel in de pf verkopen en een stop limit buy order instellen, dan spreid ik het risico en pak ik alsnog een stijging mee.

Lastig, lastig... Denk dat ik dat maar doe, dan stel ik ook een stukje winst veilig van de afgelopen weken.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Taro schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 21:30:
Mijn gevoel zegt op dit moment dat ik naar fiat uit moet stappen, het momentum lijkt minder te zijn. Mijn verstand zegt dat vaak als ik dat doe, alles enige tijd later stijgt. Aan de andere kant wil ik bewust geen stop losses meer plaatsen, omdat die vaak niet het gewenste effect hebben. Tominatie is uitgestapt. Ik volg geen TA'ers op YouTube meer, ik trek mijn eigen plan. Zitten we in een bullmarkt of is het een valse uitbraak en knalt Bitcoin terug naar 6k? Staan we morgen op 10k?

Geen idee, ik twijfel heel erg. Ik kan natuurlijk ook de grootste 3-4 munten met het grootste aandeel in de pf verkopen en een stop limit buy order instellen, dan spreid ik het risico en pak ik alsnog een stijging mee.

Lastig, lastig... Denk dat ik dat maar doe, dan stel ik ook een stukje winst veilig van de afgelopen weken.
Ik heb precies hetzelfde gevoel, weet het ook even niet en bij twijfel heb ik geleerd om beter in fiat te blijven, ik blijf wel er wel opzitten ingeval het toch omhoog gaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Taro schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 21:30:

Yep, ik zit compleet in fiat. Heb alleen nog een zakje van €100 Nano, moon lambo. :+

Ik heb precies dezelfde gedachtegang: momentum lijkt minder en volume neemt af. Imo een mooi moment om mijn kapitaal te beschermen en even aan de zijlijn te wachten.

Als het er dan toch weer beter uit begint te zien kan ik altijd nog instappen en neem ik m'n verliezende trade voor lief. (verliezen in de zin van; potentiële winst niet gepakt).

We zien het wel..... maar na zo'n parabolische move geen correctie (zeker met het afnemende momentum) zie ik niet gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladonna
De helft er uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Lekker hoor! Hoeveel procenten nu kunnen pakken? :o

Dat ding stijgt 'm ook een partijtje hard zeg.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ladonna
23% in nog geen 5 min

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
hahaha nice. Only in crypto _O- :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladonna
En als vib ook gaat, dan zie ik een patroon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!

Bever!

3

Merkwaardige markt nu hoor

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Ladonna schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 21:46:
En als vib ook gaat, dan zie ik een patroon
Je ziet vaak een soort kommetje ontstaan waaruit ie door kan schieten.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sourcecode
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 09-04 21:30

sourcecode

Prepare for the next ATH

heeft nu ook totaal niks meer met echte producten te maken....

puur POMPEN en DUMPEN.....

soort HC (holland casino) maar dan anders..........

Prepare for the next ATH

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

sourcecode schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 21:51:
[...]

heeft nu ook totaal niks meer met echte producten te maken....

puur POMPEN en DUMPEN.....

soort HC (holland casino) maar dan anders..........
Idols, Xfactor, Popstars, Voice of Holland,

kant en klare troep hypen tot zelfs de buurman 98 begint te sms'sen ... en na de finale hoor je er nooit meer wat van. De enige winnaar is de organisatie zelf ... die heeft de zakken vol, de deelnemer wordt uitgekotst, en jij zit met de telefoonrekening en waardeloze DRM audio. >:)

Welkom in de 21e eeuw d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladonna
Dit is al eens geweest. Voordat btc omhoog schoot. Toen ging evx ineens 100% een paar keer achter elkaar. De een naar de ander. En de laatste was vib. Toen was het ineens afgelopen en zat ik ermee. Ik probeer om niet te hebberig te worden nu en laat t ff in btc staan. Morgen weer een nieuwe proberen of later vanavond :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!

Bever!

3

Ladonna schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 21:56:
Dit is al eens geweest. Voordat btc omhoog schoot. Toen ging evx ineens 100% een paar keer achter elkaar. De een naar de ander. En de laatste was vib. Toen was het ineens afgelopen en zat ik ermee. Ik probeer om niet te hebberig te worden nu en laat t ff in btc staan. Morgen weer een nieuwe proberen of later vanavond :)
Vib is ook zo'n dun orderboek je kan hem makkelijk liften

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Ladonna schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 21:56:
Bij zulke dingen is het de coins vinden die nog niets hebben gedaaan. Dan kijken naar het volume, want accumulatie en verder of er al een pre pump is geweest. Vaak wordt de boel eerst even getest met een pre pump om te zien hoe dat precies gaan. Dan volgt de accumulatie waarbij je dus wat hoger volume ziet. Als je er voor de pump bij kan zijn dan is het soms wel een leuke rit. Kopen tijdens de pump zou ik nooit doen. Verder op tijd uitstappen of de sellorders gelijk klaar zetten wanneer je koopt. Nadeel is wel dat zo'n munt ook verder kan zakken nadat je hebt gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
PilatuS schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 22:00:
[...]

Bij zulke dingen is het de coins vinden die nog niets hebben gedaaan. Dan kijken naar het volume, want accumulatie en verder of er al een pre pump is geweest. Vaak wordt de boel eerst even getest met een pre pump om te zien hoe dat precies gaan. Dan volgt de accumulatie waarbij je dus wat hoger volume ziet. Als je er voor de pump bij kan zijn dan is het soms wel een leuke rit. Kopen tijdens de pump zou ik nooit doen. Verder op tijd uitstappen of de sellorders gelijk klaar zetten wanneer je koopt. Nadeel is wel dat zo'n munt ook verder kan zakken nadat je hebt gekocht.
Precies, zit nu naar een aantal coins te kijken die misschien ook een ritje gaan maken. In ieder geval waar nog weinig mee is gedaan deze dagen. Lijkt wel alsof een groep constant van coin naar coin springt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Swaha
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 10-12-2024
mprkooij schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 22:05:
[...]

Precies, zit nu naar een aantal coins te kijken die misschien ook een ritje gaan maken. In ieder geval waar nog weinig mee is gedaan deze dagen. Lijkt wel alsof een groep constant van coin naar coin springt.
Die kans is vrij groot, met BTC en de andere grote coins valt op dit moment gewoon niet veel te verdienen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
[...]

Ik zou er sowieso bij zijn als je zoiets doet. Stel BTC zakt een paar 100 dollar dan gaan zulke alts compleet kapot. Sowieso verlies je al de waarde in BTC, plus nog de waarde van die coins bovenop BTC. Dan heb je vaak iets als: BTC -7% en nog -18% op de coins zelf. Verder zijn er te veel van die low volume (shit) coins en wil Binance ook nog wel eens er wat delisten waarbij ze helemaal kapot gaan. Je moet zulke dingen echt plannen en er bij blijven, niet kopen en hopen dat ze misschien gaan terwijl ze best eens over enige tijd een nieuwe ATL kunnen maken. Even 30% pakken is leuk, maar -30% gaat net zo makkelijk bij die dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Tering. Die LTC staat al $3 lager sinds verkoop zie ik.. 8)7

Weet niet precies waarom die zo hard daalt nu :o

Voorteken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladonna
Wabi is ook een die zo nu en dan gepumpt wordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

[...]

Vroegâh ... toen je BTC even dacht om te zetten in een winst ... MtGox tijdperk, dan koos je ook voor een "shitcoin" die stabiel was over een langere tijd ... het gevolg was vaak een kleine pump ... 10% was al heel wat.
Je had toen ook Nemesis coin o.i.d. ... die was ook altijd de lul met vage berichten rondom BTC.

In principe niet veel anders dan je nu ziet gebeuren .. alleen zijn de pumps nu veel heftiger, en volgt er een noemenswaardige dump. Dat was toen veel, héél veel minder. Eigenlijk kwam je altijd met een weekje wel weer terug op je beginpunt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bever!

Bever!

3

Tominatie schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 22:17:
Tering. Die LTC staat al $3 lager sinds verkoop zie ik.. 8)7

Weet niet precies waarom die zo hard daalt nu :o

Voorteken?
Denk hetzelfde!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Van mij mag Bitcoin nog verder kelderen, dan ben ik precies op het juiste moment uitgestapt :)

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartvandelaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18-02-2024
Vakantiegeld komt morgen. Wacht wel even met inkopen dunkt me.

Rookworst zonder r is ook worst.

Pagina: 1 ... 40 ... 120 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!