Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #8 Vorige deelOverzichtLaatste deel

Pagina: 1 2 3 ... 49
Acties:
  • 277.319 views

Acties:
  • +29Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 21:36
Mede-auteur:
  • .oisyn
  • Laatst online: 01:48

.oisyn

Inleiding

Welkom in het Cryptocurrency Slowchat topic! Alhoewel er een apart handelstopic was en een apart exchanges topic is, worden in dit slowchat topic doorgaans toch de meeste vragen gesteld. Bij iedere koersstijging kunnen we veel nieuwe traders verwelkomen in het topic, die vaak dezelfde vragen stellen. Om te voorkomen dat dezelfde vragen vaker langskomen, breiden we de openingspost gaandeweg uit met de meestgestelde vragen.

Staat het antwoord er nog niet bij? Stel hem gerust in het topic, we helpen je graag!

En we kunnen het niet vaak genoeg zeggen: Investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen! We hebben helaas de afgelopen jaren veel traders veel geld zien verliezen, soms wel 10.000'en Euro's, dus pas erg goed op met wat je doet.

Welke exchanges gebruiken jullie en waarom?
Dat is afhankelijk van welke cryptocurrency je wil kopen, op o.a. de volgende websites kan je alle cryptocurrency vinden:Klik op de coin die je wil kopen, klik op de "markets" tab en je ziet op welke exchanges deze beschikbaar is.

De meeste traders in dit topic zijn actief op Binance, Kraken en Coinbase Pro.

Binance
Binance ondersteunt veel verschillende cryptocurrency, heeft een erg hoog handelsvolume, lanceert ICO's (Initial Coin Offerings), heeft lage fee's (Koop direct wat BNB coins, dan krijg je korting!) en de support is prima. Het nadeel van Binance.com is dat er wel stablecoins zijn (1 USD = +-1 stablecoin) zoals USDT, PAX en anderen, maar, USD (Dollar) en Euro worden niet ondersteund. Op Binance.je kan je wel met Euro handelen, maar, daar worden minder cryptocurrency ondersteund en is veel minder volume.

Kraken
Kraken ondersteunt veel verschillende cryptocurrency, heeft een bovengemiddeld handelsvolume, heeft gemiddelde fee's en de support is prima. Kraken ondersteunt o.a. instappen en uitstappen via Euro en is dus een goede exchange om als Nederlandse trader te gebruiken.

Coinbase Pro
Coinbase Pro is de "expert versie" van Coinbase, voor de iets gevorderde trader. Coinbase Pro biedt ten opzichte van Binance en Kraken minder verschillende cryptocurrencies aan, heeft een bovengemiddeld handelsvolume, heeft gemiddelde fee's en de support is doorgaans prima. Coinbase Pro ondersteunt o.a. instappen en uitstappen via Euro en is dus een goede exchange om als Nederlandse trader te gebruiken. Via Coinbase is instappen/uitstappen relatief duur, via Coinbase Pro kan dit veel goedkoper en daarnaast kost het uitbetalen naar je rekening maar 0,15 Euro.

Welke cryptocurrency kan ik het beste gebruiken voor het versturen van bedragen tussen brokers en exchanges?
Bitcoin is helaas relatief traag en duur om te versturen. Litecoin, Ethereum, XRP en NEO zijn erg snel en de laatste is doorgaans gratis om te versturen. Het nadeel van LTC, XRP en NEO is dat ze op veel exchanges geen handelsparen hebben en je ze dus moet omzetten naar bijvoorbeeld Bitcoin of Ethereum. Daar zit wederom een fee aan verbonden en daarom is Ethereum vaak de beste optie. Kijk dus eerst even welke handelsparen de exchange ondersteunt en kies daarbij de beste match.

Wat is de goedkoopste manier om met cryptocurrency te beginnen?
De goedkoopste manier om te beginnen is bijvoorbeeld een Coinbase of Kraken account aan te maken en Euro's naar de betreffende bankrekening over te maken. Na enkele dagen staat je storting op de rekening en kan je beginnen met traden. Een duurdere, maar snellere, manier om in te stappen zijn bijvoorbeeld creditcard overboekingen. Verder heb je brokers zoals (A-Z):De brokers met Nederlandse ondersteuning (alle bovenstaande) bieden ook iDeal betalingen aan en daardoor kan je snel en goedkoop instappen. Brokers hanteren een fee die hoger is dan de fee die exchanges hanteren. Voor het instappen is deze relatief gezien nog laag, maar, voor het uitbetalen naar Euro wordt vaak de hoofdprijs gevraagd. Minimaliseer het inkopen en verkopen via brokers en laat dit indien mogelijk via de doorgaans goedkopere exchanges verlopen.

Ok, ik heb mijn inzet x1000 zien gaan en wil gaan rentenieren. Of er breekt paniek uit in de markt. Hoe stap ik snel en goedkoop uit?
Hier zijn verschillende manieren voor. Dit kan via bijv. de hierboven genoemde brokers, maar deze hanteren erg hoge fee's voor het omzetten van cryptocurrency naar fiat (Euro, Dollar). Daarnaast wordt vaak ook nog een aanzienlijk bedrag in rekening gebracht om uit te laten betalen naar je Euro bankrekening.

De meeste traders zorgen daarom voor meerdere goedkope uitstapopties zoals bijv. Coinbase Pro en Kraken. Sinds kort kan dit ook via Binance.je, maar ook zij rekenen behoorlijke fee's.

Mocht je je cryptocurrency verspreid hebben staan over meerdere exchanges en wallets, dan zet je dit bijv. allemaal om naar ETH, verstuur je dit naar de exchange waarmee je uit wil stappen en kan je door 1 grotere transactie alles uit laten betalen naar je rekening. Hier gaat doorgaans 1 of meerdere werkdagen overheen. Maak je geen zorgen als je na 2 dagen nog niets hebt ontvangen, dat is normaal.

Wat betekenen al die vreemde woorden die jullie constant uitkramen?
  • AMA - Ask Me Anything, je kunt vragen stellen aan specifieke personen of de mensen achter een bepaalde cryptocurrency
  • ATH - All Time High
  • BAGHOLDER - Iemand die met waardeloos geworden crypto is blijven zitten.
  • COIN SHILLING - coins aanprijzen, vaak is de motivatie onduidelijk, trap er niet in.
  • DAYTRADER - Het dagelijks kopen en verkopen van cryptocurrency om te profiteren van prijsfluctuaties tijdens de handelsdag.
  • DYOR - Do Your Own Research
  • Fiat - Ouderwets geld, zoals Dollars of Euro's
  • FOMO - Fear of missing out. Doorgaans wil je de boot niet missen, koop je coins, om daarna een snelle koersdaling mee te maken. Schakel je emoties uit!
  • FUD - Fear, uncertainty and doubt. Kortom: Onzin verspreiden.
  • HODL - Hold on for dear life: Hodlers geloven dat dipjes tijdelijk zijn en verkopen daarom zelden
  • LAMBO! - Iedereen hier hoopt ooit een Lamborghini te kunnen kopen door de winsten.
  • MOON! - De koers gaat door het dak, richting de maan!
  • SAT of Satoshi - 1 Bitcoin bestaat uit 100 miljoen satoshis (Sats). 1 Satoshi wordt op de volgende manier weergegeven: 0.00000001 BTC je kan het dus een beetje vergelijken met de cent t.o.v. de Euro.
  • TA - Technische analyse, eerder gebruikt voor traditionele aandelen, maar ook door velen gebruikt voor crypto. Op basis van patronen kan je bepaalde koersdoelen beter voorspellen. Start hier vooral geen discussie over, die ga je niet winnen.
  • Whale - Iemand met grote aantallen coins die de koers kan beïnvloeden.
  • PF - Portfolio of portefeuille, de coins die je hebt en de fiat waarde ervan
  • REKT - Afkorting van Wrecked ofwel volledig gesloopt of failliet
  • SHITCOIN - Coin die geen toegevoegde waarde heeft.

Live Bitcoin koers bekijken

Hoe maak ik het traden veiliger en verlaag ik het risico op een grote koersdaling?
Daarvoor bieden exchanges mooie opties aan: Stop losses. Hier zijn verschillende variaties van, maar 95% van de exchanges ondersteunt in ieder geval de standaard stop loss. Hoe werkt dit?
  • Stop waarde: Het bedrag waarop de stop limit order die je nu aanmaakt in werking treedt.
  • Limit waarde: Het bedrag waarvoor je de coins wil verkopen
  • Aantal: Doorgaans 100%, maar je kunt natuurlijk ook 4 orders van ieder 25% plaatsen, of maar 1 van 50%, bepaal hiervoor een strategie.
Voorbeeld: Je wil 1 Bitcoin verkopen als de Last koers (de prijs per Bitcoin van de laatste order op de exchange) onder 4980 USD komt.
  • Stop: 4979,99
  • Limit: 4900
  • Aantal: 100% (vul hier geen percentage in, maar het daadwerkelijke aantal coins dat je wil verkopen)
Als de koers nu de 4979,99 aantikt, zal er automatisch een Limit order op 4900 worden geplaatst met het aantal coins dat je wil verkopen. Als hier vraag naar is voor dat bedrag, dan ben je dus verzekerd tegen een verdere daling.

Maar dat is toch zonde? Ik gooi nu 79,99 USD weg? Waarom niet de limit op 4979,98 zetten? Daar zijn meerdere redenen voor:
Je order wordt altijd uitgevoerd voor de best mogelijke prijs. Staat er dus een koop order klaar op 4979,98, dan krijg je die koers. Helemaal prima dus!
Maar, de reden dat je een limit een stuk lager zet, is dat er bijvoorbeeld een whale 1000 Bitcoins verkoopt met een market order vanaf 4980. Hierdoor zullen bijvoorbeeld alle orders tussen 4979,99 en 4920 worden opgekocht. Daarna worden eerst nog stop losses van anderen uitgevoerd die eerder waren en daarna is jouw order pas aan de beurt. Jouw order koopt dan bijv. 1 Bitcoin vlak boven de 4900 op. Mocht je het verschil tussen Stop en Limit dus te klein maken, dan kan het zijn dat de koers al lager is dan de door jou ingestelde limit en je met een niet ingevulde sell order blijft zitten.

Per coin verschilt uiteraard de USD waarde tussen stop en limit. Bij Bitcoin kan je bijv. 50 Dollar verschil aanhouden, maar bij Litecoin bijv. 3 Dollar, bij XRP bijv. 0,5 of 1 cent. Het betreft dus een willekeurig percentage van de prijs van de betreffende coin waar je je zelf goed bij voelt.

Een nadeel van een stop loss kan zijn is dat er even een kleine snelle koersdaling is omdat bijvoorbeeld 1 grote trader via een market order 100 Bitcoins verkoopt. Hierdoor wordt je stop loss geraakt, maar daarna veert de koers vaak weer gewoon op en dus heb je te goedkoop verkocht. Veel beginnende traders stappen daarna direct weer in, om dus laag te hebben verkocht, hoog te hebben gekocht = een recept om snel door je geld heen te raken. Ga hier dus zorgvuldig en spaarzaam mee om.

Je kunt een stop order ook inzetten om cryptocurrency te kopen als deze boven een bepaalde prijs komt. Dit realiseer je door ipv de Sell order een Buy order aan te maken, of door de Stop waarde lager in te stellen dan de Limit waarde. Door deze keuze heb je geen last van koersdalingen en koop je een coin automatisch als deze stijgt. Let wel op: Soms zijn er kleine pieken voorafgaand aan een grote daling. Het kan dus voorkomen dat je duur koopt om daarna een daling mee te pakken. Helaas blijft het cryptocurrency en daarmee erg volatiel en onvoorspelbaar: Investeer nooit meer dan je bereid bent te verliezen!

Binance geeft je overigens na het submitten van de order eerst nog een tekstuele toelichting over hoe de door jouw ingestelde Stop order wordt uitgevoerd. Je kunt dit dus veilig uitproberen.

Wat is shorten? Wat is long? Wat is XBT en BitMEX?
In plaats van een cryptocurrency te kopen kan je ook zogenaamd short of long gaan met een cryptocurrency naar keuze. Het bijkomende voordeel hiervan is dat je leverage (hefboom) kunt toepassen. Als je bijvoorbeeld 0,1 Bitcoin hebt, dan kan je met 10x leverage met 1.0 Bitcoin handelen. Het voordeel hiervan is dat je snel winst kunt maken, het nadeel is dat je ook snel erg veel kunt verliezen. Naast 10x opties zijn er ook 25x, 50x en zelfs 100x opties.

Uitleg over het handelen op BitMEX
Maak om te beginnen een account aan op het testnet van BitMEX (https://testnet.bitmex.com). Vul wat ordergegevens in. Speel met leverage, kijk wat dat met de kosten, het aantal XBT (Bitcoin) doet, etc. Je hoeft dus de order nog niet te submitten, maar je kijkt gewoon wat de instellingen doen.

In het kort: De aantallen die je ziet zijn contracten van 1 USD per stuk. Zou je dus nu bijv. 1 Bitcoin overmaken (prijs: 4069 USD op het moment van schrijven) en in je BitMEX pf hebben, dan kan je met 1x leverage 4069 contracts kopen a 1 USD per stuk. Maar, ga je met leverage spelen, bijvoorbeeld 10x, dan kan je 10x 4069 = 40.690 contracten a 1 Dollar per stuk kopen en dus speel je eigenlijk met 10 Bitcoin ipv 1 Bitcoin. Je koopt echter geen Bitcoin, maar, je zet je Dollars in als een soort lening als je short (gokken op een daling) of long (gokken op een stijging) gaat. Omdat je geen Bitcoin koopt die meer of minder waard wordt, maar op basis van contracten werkt, speel je met USD's en die zet je dus in, zie het als wedden op een paard. Dan zal dat inhouden dat je ook met een liquidation price speelt. In dit geval 4069/10 -> de huidige Bitcoin prijs + 406,9 Dollar. Speel je dus met 10x leverage en zit je in een short, dan kan de Bitcoin prijs met 406,90 Dollar stijgen totdat je "failliet" bent en je volledige inzet kwijt bent. Daalt de prijs echter, dan speel je met bijvoorbeeld 10 Bitcoin (XBT) en bij een daling van 400 USD per Bitcoin krijg je 10x 400 USD = 4.000 USD in Bitcoin uitgekeerd. Speel je met 25x leverage, dan wordt je liquidation price 4069/25 = de huidige Bitcoin prijs + 163 = 4232 USD. Raakt de koers dat dus aan, dan ben je je volledige inzet kwijt, MAAR, als de koers daalt, dan krijg je per USD dat Bitcoin daalt 25x die waarde, dus per 1 USD daling krijg je 25 USD.

Kortom, je kunt met meer Bitcoin handelen dan je daadwerkelijk hebt, maar, met als risico dat je je inzet volledig kwijtraakt ipv dat je met een lagere pf waarde eindigt. Iedere trade begin je negatief ivm de fee, en iedere x uren betaal of krijg je nog funding kosten, afhankelijk van of de hoeveelheid shorts of longs hoger is. Dit heeft ermee te maken dat bijv. BitMEX een risico loopt en dat dekken ze af door een buffer op te bouwen. Als jij namelijk geliquideerd wordt, moet iemand jouw contracten overnemen voor een bepaalde prijs en er hoeft niet altijd iemand klaar te staan om ze te kopen.

Je kunt maximaal je inzet verliezen, niet meer. Heb je 0,5 Bitcoin en zet je 0,25 Bitcoin in, dan kan je maximaal 0,25 Bitcoin verliezen.

Cryptocurrency is erg volatiel, enkele voorbeelden
Op 30-5-2019 steeg Bitcoin binnen 15 minuten van 8.725 USDT naar 9.074 USDT, om daarna in 10 minuten naar 8.625 USDT te dalen. Enkele minuten later werd zelfs nog 8.513 USDT aangetikt. Juich dus niet te vroeg en blijf altijd alert!

Bitcoin Cash SV (BSV) steeg tussen 21-5-2019 en 30-5-2019 van ongeveer 63 USD naar 242 USD, om in de loop van 30-5 ineens binnen 1 minuut naar 45 USD te dalen (O.a. door opeenstapelende long liquidaties) en daarna weer snel te stijgen naar 220 USD. Stop losses kunnen fijn zijn, maar soms kan je ze maar beter achterwege laten :)

De Bitcoin roller coaster guy bestaat niet voor niets:

Overig
Meer info volgt spoedig, waaronder: Onbevestigde transacties, de werking van een blockchain, centraal vs decentraal en (hardware) wallets om veilig je cryptocurrency in op te kunnen slaan.

Taro wijzigde deze reactie 30-05-2019 22:45 (154%)

I‘m not buying $BTC, I‘m selling fiat | Bitcoin prijzen vergelijken | Domotica

Acties:
  • +2Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur® / Cryptocurrencies

Demotivational Speaker

Topicstarter
Modbreak:Blijkbaar konden bepaalde mensen zich weer eens niet inhouden. Jammer dat de sfeer weer verziekt moet worden, en men dus blijkbaar niet om kan gaan met de gevierde teugels. Dit topic is bij deze weer een Zero Tolerance topic. Overtredingen zoals onder andere -maar niet gelimiteerd tot- de genoemde punten in de topicwaarschuwing zullen zonder pardon worden verwijderd en veelplegers zullen de deur worden gewezen. Een gewaarschuwd mens telt voor twee!

The key to victory is discipline, and that means a well-made bed. You'll practice until you can make them in your sleep.
- You mean while we're sleeping in it?
There's no time for sleeping, soldier! Not with all the bed-making you'll be doing…

Acties:
  • +9Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: augustus 2005
  • Niet online
24 uur zonder slowchat, m'n huis was nog nooit zo schoon, fijn om nu weer te kunnen lurken!

Acties:
  • +2Henk 'm!
En we zijn weer terug :P

Tether blijft voorlopig hangen en gaat nergens heen. BTC wil niet verder zakken tot nu toe. Genoeg beweging vandaag, maar opzich sideways. De shorts zijn belachelijk hoog en de longs belachelijk laag. Dat kan op twee manieren worden opgelost, of een dikke dump, of nog een dikke pump. Ben benieuwd :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
PilatuS schreef op maandag 6 mei 2019 @ 01:45:
En we zijn weer terug :P

Tether blijft voorlopig hangen en gaat nergens heen. BTC wil niet verder zakken tot nu toe. Genoeg beweging vandaag, maar opzich sideways. De shorts zijn belachelijk hoog en de longs belachelijk laag. Dat kan op twee manieren worden opgelost, of een dikke dump, of nog een dikke pump. Ben benieuwd :)
Ik ook, vorig jaar was verkopen in mei en terugkomen in september, best practice. Ik mag toch hopen dat 2019 iets beters voor ons in petto heeft, en anders ach.... Tijd bestaat alleen omdat anders alles tegelijk gebeurt.

Ik zie het er wel weer eens van komen. 2018 heb ik ingekocht om te voorkomen dat ik een volgende bullrun weer mag denken "Had ik maar" dit is nog steeds een mooie periode om parels te zoeken.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• twain4me
  • Registratie: december 2017
  • Laatst online: 01:09
checkin :P

@Chris.nl hier ook rete veel nuttige dingen gedaan... Het is niet de bedoeling dat dat een gewoonte gaat worden... }:|

edit.. Komt de quick reply nog terug of ben ik de enigste die hem kwijt is? -O-

twain4me wijzigde deze reactie 06-05-2019 02:44 (22%)

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Jaapio
  • Registratie: januari 2018
  • Laatst online: 21-07 17:46
Slowchat is back!

Nimmer voelde ik mij zo intens opgesloten op notabene bevrijdingsdag.

Laten we hopen dat deze sidechain een vruchtbare toekomst zonder veel modbreaks tegemoet gaat!

De shitcoin betaster.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• lighting_
  • Registratie: mei 2017
  • Laatst online: 06:10
Ik vond dit wel interessant over tether bitfinex en Binance.
YouTube: Bitcoin Manipulation Scandal You Won’t Believe!! Who Is Doing It & Why?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: september 2016
  • Laatst online: 07-07 09:49
Bartvandelaar schreef op maandag 6 mei 2019 @ 07:13:
Best vervelend zo zonder de slowchat. Blij dat die weer open is.
ow was die dicht dan :? nou ja welkom terug dan :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• HaruHaru
  • Registratie: april 2008
  • Laatst online: 20-07 15:49
Goede morgen allen!

Nieuwe week, nieuwe kansen.

BTC = The New Gold - LTC = The New Silver - Let op: Ik geef vooral mijn mening in mijn posts. Het zijn niet altijd feiten.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: september 2016
  • Laatst online: 07-07 09:49
HaruHaru schreef op maandag 6 mei 2019 @ 08:46:
[...]

het had erger gekund :)

ps: wat is DLT aan het doen? heb ik nieuws gemist?
ook beter :O

Acties:
  • +1Henk 'm!

• HaruHaru
shadow4thedark schreef op maandag 6 mei 2019 @ 08:52:
Hoe ver verwachten jullie dat btc dominance omhoog gaat?
ik ben niet zo van de TA. maar als ik kijk, denk ik dat ie word afgekaatst op 60.12 (terugkijkend naar 29 sept 2018 resistance) (BTC.D symbol op TV)
ben ook geen pro-ta'er :P

HaruHaru wijzigde deze reactie 06-05-2019 09:28 (10%)

BTC = The New Gold - LTC = The New Silver - Let op: Ik geef vooral mijn mening in mijn posts. Het zijn niet altijd feiten.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• raq
  • Registratie: maart 2015
  • Laatst online: 19:17
Ja idd. Veel alts komen weer in de buurt van december 2018, wel aantrekkelijke prijzen maar ik wacht nog.
Heb nog wat geld langs de zijlijn staan, maar dat gaat er pas in als BTC een flinke dip maakt en de alts mee sleurt.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Sahara
  • Registratie: mei 2013
  • Laatst online: 21-07 18:00
Lekker door hodlen die alts luitjes, komt wel goed LOL, als ik 1 ding geleerd heb van het constante gebloed van NEO vorig jaar is het wel dat het hodlen van alt coins slecht voor je gezondheid is. Gewoon dumpen, voordat het nog lager staat. Want vermoedelijk is de afgelopen pump van BTC, voor 100% toe te schrijven aan mensen die Tether verkochten en er BTC voor kochten. What goes up, must come down.

Acties:
  • +5Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: oktober 2016
  • Laatst online: 22:30
Niet zo mopperen mensen, iets meer als een week geleden was het de vraag nog of BTC de 5,2K.
grens zou houden. :)

RaptorXS wijzigde deze reactie 06-05-2019 10:38 (1%)
Reden: typo

Acties:
  • +2Henk 'm!

• HaruHaru
Sahara schreef op maandag 6 mei 2019 @ 10:35:
Lekker door hodlen die alts luitjes, komt wel goed LOL, als ik 1 ding geleerd heb van het constante gebloed van NEO vorig jaar is het wel dat het hodlen van alt coins slecht voor je gezondheid is. Gewoon dumpen, voordat het nog lager staat. Want vermoedelijk is de afgelopen pump van BTC, voor 100% toe te schrijven aan mensen die Tether verkochten en er BTC voor kochten. What goes up, must come down.
ik heb de meeste gedumpt omgezet naar BTC. Best choice ever and en ik adem weer normaal :D

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Rookert25
  • Registratie: november 2013
  • Laatst online: 18-07 18:42
BTC dominance na tijdens en na december 2017 herhaling zou mooi zijn :9

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Sahara
  • Registratie: mei 2013
  • Laatst online: 21-07 18:00
bie100 schreef op maandag 6 mei 2019 @ 10:58:
[...]

niet zo denigrerend die alt luitjes jij HODL niet prima toch ,heb vaak genoeg gedumpt als het in elkaar flikkert waarna het weer als een raket weer omhoog ging wat is wijsheid
Had ik vorig jaar maar geluisterd naar die luitjes die toen schreven dat het hodlen van alts zonde van het geld was. Ik raad vooral aan het commentaar van een Reddit user mcarter7000 is te lezen: https://www.reddit.com/user/mcarter7000/comments/. Deze kerel werd in de subreddit r/cryptocurrency continu belachelijk gemaakt, maar hij voorspelde al in de eerste helft van 2018 dat zo goed als alle alts zwaar zouden bloeden. Ik geloofde mensen zoals hij vorig jaar ook niet, had ik wel naar hem geluisterd dan had ik nu bijna 2x zoveel dollars en BTC value gehad.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• HaruHaru
Sahara schreef op maandag 6 mei 2019 @ 11:17:
[...]

........ Ik geloofde mensen zoals hij vorig jaar ook niet, had ik wel naar hem geluisterd dan had ik nu bijna 2x zoveel dollars en BTC value gehad.
ben je er nu wijzer van geworden? Ja? Good. We all learn from mistakes. It aint stupid if you do it once.
Ik had ook behoorlijk veel alts (nu gedumpt door jouw overtuiging van vorige gesprek, best choice ever). Ik kocht ze omdat ze goedkoper leken als BTC. het is me alleen maar duurder geworden op termijn. Ik focus nu alleen op: BTC. ETH. LTC. ADA & EOS. de rest laat ik los. oh ja, en nog een geheime bag met HOLO :P ooit gekocht toen die zeer laag was :D laat die maar bloeden en genezen :P :D

HaruHaru wijzigde deze reactie 06-05-2019 11:25 (4%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• th4k1ck3r
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 19-07 14:25
Ik wil niet reageren op je quote. Ik ben wel benieuwd naar je avatar. What's with the hate?

Acties:
  • +2Henk 'm!

• ScreamGT
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 20-07 22:07
Ik maar zoeken gisteravond via mijn bladwijzer naar dit topic :+ Vervolgens werd ik boos op mijn telefoon en ging ik met mijn dronkenharsen maar naar bed (AJAX HEUJHEUJ!). Nu zie ik dat het niet zo gek was dat ik het topic niet meer kon vinden. Stelletje boeven, #doeslief.

BTC nog niet door de 6k heen, jammer. XRP staat ook in niemandsland, doe eens wakker worden :X

ASRock Z97 Extreme4 | Intel i5 4670K @3.8 | MSI GTX 1070

Acties:
  • +1Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Demotivational Speaker

Topicstarter
Sahara schreef op maandag 6 mei 2019 @ 10:35:
Want vermoedelijk is de afgelopen pump van BTC, voor 100% toe te schrijven aan mensen die Tether verkochten en er BTC voor kochten.
Dus als mensen BTC gaan kopen van hun USDT wordt er automatisch ook meer BTC gekocht met USD?

.edit: @Jaapio Die komt niet meer terug :)

.oisyn wijzigde deze reactie 06-05-2019 12:28 (6%)

The key to victory is discipline, and that means a well-made bed. You'll practice until you can make them in your sleep.
There's no time for sleeping, soldier! Not with all the bed-making you'll be doing…

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: december 2008
  • Laatst online: 21-07 10:15
Jaapio schreef op maandag 6 mei 2019 @ 12:28:
Nou als iedereen toch verstandig gaat doen en in BTC stapt dan HODL ik die shitcoins altcoins wel. Kunnen we beetje vergelijken.

Leuk toch?

Maar wanneer ik wat bijkoop zal dit Bitcoin worden.

(off-topic: Waar blijft de quick reply?)
Ik doe mee hoor Jaapio, mijn FSN, ICX, ADA, HPB, etc gaan pas de deur uit op de top van de volgende bullrun. Dan maken we op dat moment wel de balans op :9

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Jaapio
Ik zat laatst te denken, zou die rare 1k pump op Bitcoin met ultra mysterieus aankoop verspreid over 3 exchanges nog iets te maken hebben met insider information trading t.o.v de huidige Tether en Bitfinex fud?

Dat ze verwachten dat er veel geld uit Tether naar Bitcoin zou vloeien?

Indien ja kunnen we nog een flinke dump verwachten...

Het zou me allemaal niet verbazen tenminste.

Jaapio wijzigde deze reactie 06-05-2019 12:36 (0%)
Reden: Spelvoutje.

De shitcoin betaster.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Demotivational Speaker

Topicstarter
Jaapio schreef op maandag 6 mei 2019 @ 12:35:
[...]

Ooh jammer. Zit daar nog een specifieke redenatie achter?
Puur een extra drempel om de postrate wat omlaag te krijgen zodat het wat meer behapbaar wordt. En hopelijk wordt er dan ook minder onzin gespuid ;)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Swaha
  • Registratie: oktober 2018
  • Laatst online: 23:52
th4k1ck3r schreef op maandag 6 mei 2019 @ 11:27:
[...]

Ik wil niet reageren op je quote. Ik ben wel benieuwd naar je avatar. What's with the hate?
Totaal geen haat hoor! Was eigenlijk van plan om regelmatig een andere avater te uploaden met een andere coin, maar dat is er niet meer van gekomen. :)

Acties:
  • +4Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 21-07 17:06
Ah deeltje 2, ik volg weer! Hopen dat het alt-season voor de deur staat, baal er hard van dat alles in sat waarde zo gigantisch gedaald is afgelopen maand :-(

Mijn Aquarium

Acties:
  • +1Henk 'm!

• HaruHaru
Jaapio schreef op maandag 6 mei 2019 @ 12:35:
[...]

Ooh jammer. Zit daar nog een specifieke redenatie achter?
ik denk het niet. iets te veel tijd tussen.

Ik denk dat het iemand (of meerdere) ongeduldig werd over nog lagere prijzen van btc dat maar niet gebeurde en dacht: Fck it. Nu koop ik me hoeveelheid btc dat ik altijd al wilde.

zou kunnen toch? :D

als er een dump komt wanneer we de 6.4K raken, denk ik dat het eerder komt door boze mensen die toen hadden gekocht toen die 6K was en enorm daalde :P (mening)

HaruHaru wijzigde deze reactie 06-05-2019 13:24 (16%)

Acties:
  • +5Henk 'm!

• HaruHaru
Ter Info voor de HOT liefhebbers: Bitvavo gaat vanaf woensdag a.s. $HOT bieden en ondersteunen. *O*

Acties:
  • +1Henk 'm!

• RaptorXS
Niet geheel onbelangrijk voor de huidige BTC koers op CMC:
Bitfinex Bitcoin prijs uit CoinMarketCap berekening gehaald
Bron: https://newsbit.nl/bitfin...etcap-berekening-gehaald/ :)

Acties:
  • +5Henk 'm!

• Emielvanputten
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 06:36
Manmanman.

Dit waren de zwaarste 36 uur van mijn crypto leven.
36 uur ja, 36 uur. Want ik bleef in mijn boekmarker naar deel 7 kijken...
Heb dus net door dat er een deel 8 is.

Nou heren ( en dame(s)). Doe eens liev. En laten we ons proberen te gedragen. Of je nu shit of non-shit coins hebt..

Happie muntjes tijd.

En voor iedereen die samen met mij in rektcity zit.... 😭😭😭😭😭😭

Ben weer ergens 1btc verloren.. en 2k in dollar... Zelfde gezeik als 3 weken terug... Wel staat ZiL echt op de schop uit mijn pf lijst. Meer als 55% down. Ik ga er over denken . En met mijn gelukt stijgt hij direct daarna....

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Kain_niaK
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 19-07 09:36
Seedboxje gekocht bij bytesized-hosting.com tijdens het maken van een hulp filmpje over Qbittorrent.
Ik wou echt dat ik overal online op deze manier zou kunnen betalen. Kan niet wachten tot die toekomst ooit hier is. Geen bank meer nodig. Eigen bankier spelen! Heerlijk.

Kain_niaK wijzigde deze reactie 06-05-2019 16:22 (11%)

https://dlive.tv/Kain_niaK

Acties:
  • +9Henk 'm!

• twain4me
  • Laatst online: 01:09
HaruHaru schreef op maandag 6 mei 2019 @ 13:52:
Ter Info voor de HOT liefhebbers: Bitvavo gaat vanaf woensdag a.s. $HOT bieden en ondersteunen. *O*
Mooi een extra plek om ze te parkeren. en geen vage stable coin nodig om ze te verhandelen 8)

offtopic:

@Jaapio hang jij de vlag halfstok ;)

In memoriam.

Een lege plek, een groot gemis.
Een fijne herinnering is al wat er nog is.
Waar ben je nu, vragen wij ons af.
Wij missen het gemak wat jij ons gaf.
Onschuldig slachtoffer in een strijd die nergens om ging.
De gezeligheid kwam in het geding.
Jou te kennen vonden wij fijn.
Je los te laten doet ons veel pijn.
Wij zullen je missen, dag lieve quick reply knop.

Acties:
  • +3Henk 'm!
Ik zie de alts vandaag toch een licht herstel maken.... zelfs ETH & ZIL doen mee. :o

Ik heb weer een zakje geld langs de zijlijn staan om bij te halen. Denk dat ik gewoon lekker bij mijn veilige strategie blijf met alleen Litecoin & Bitcoin. Al kriebelt het wel om weer eens een gokje te wagen in het shitcoin casino..

Maargoed, ik ben zelf nog steeds van mening dat veel altcoins verdwijnen dus waarom dan je geld erin pleuren.. ze komen allemaal met blockchain solutions waar niemand op zit te wachten, laten we eerlijk zijn.. :')

Acties:
  • +4Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 02:51

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Uiteindelijk zullen alleen de projecten overleven (noem het liever groot worden) die ook echt iets werkends neer zetten. Projecten die niets qua meerwaarde bieden zullen verdwijnen. Maar maak jezelf niet de illusie. Er zullen altijd weer nieuwe projecten bij komen waar men in wil en in gaat investeren. Dat speculatieve is wat de boel draaiende houdt. Men gaat dat blijven doen. Uiteindelijk zal er dus niet veel veranderen. Er komen namen en er verdwijnen namen. Het lijkt net op de echte wereld.

Overigens werkt dit beide kanten op. BTC is inmiddels al aan alle kanten voorbij gestreefd op snelheid en techniek. Ook zij zullen aan de bak moeten. En zeg eerlijk: Dat houdt het wereldje interessant.

DAMAGE wijzigde deze reactie 06-05-2019 17:43 (19%)

Corsair Obsidian 800D | Corsair AX850 | Intel i7 6700K @ 4.663 (20x233) | ASUS Maximus VIII HERO | 16GB GSkill TridentZ 3600mhz DDR4 | Samsung 850 EVO RAID-0 1TB | MSI RTX 2080 Ventus OC | Zowie FK1 | Corsair K65 LUX RGB | Logitech G25 wheel

Acties:
  • +2Henk 'm!
wehave schreef op maandag 6 mei 2019 @ 17:29:
[...]

Allemaal nog wel maar dan wel je geld in LTC stoppen?
LTC komt niet met al die gehypte blockchain solutions. LTC is gewoon een cryptoCURRENCY en dat is precies de use-case waarin ik wel toekomst zie.

Daarnaast is Litecoin niet zomaar een altcoin, die gaat al zolang mee als 1 v/d grootste.. Ik zit er nu ook gewoon in ter speculatie want 100% in Bitcoin zitten wordt net een beetje te saai vind ik. Het voelt iedergeval een stuk veiliger dan de gemiddelde shitcoin op Binance, zeker omdat ik geen tijd heb constant te traden of op te letten. :)

en uh, dat "allemaal" is misschien wat overdreven maar alsnog zie ik vaak het nut niet van blockchain t.o.v. een normale database. Maar misschien wil iemand hier een betoog houden waarom blockchain solutions enorm veel nut gaan hebben in de real world.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Timwap
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 21-07 18:29
Ether gaat wel ineens mooi omhoog! , ik ben zelf wel aan 't wachten tot het moment dat BTC een beetje verder zakt om er flink wat tegen aan te gooien... Maar ergens ook bang dat 't straks ineens hard stijgt :') nog een paar dagen dan...

Acties:
  • +3Henk 'm!
Pfoe idd. ETH gaat heerlijk zeg!

Toch wel een goed teken denk ik. When $6000 again? :Y

Moon, lambo. In Augustus ga ik 3 weekjes met vakantie dus kan een extra centje wel gebruiken. :P

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Tominatie schreef op maandag 6 mei 2019 @ 17:55:
[...]

LTC komt niet met al die gehypte blockchain solutions. LTC is gewoon een cryptoCURRENCY en dat is precies de use-case waarin ik wel toekomst zie.

Daarnaast is Litecoin niet zomaar een altcoin, die gaat al zolang mee als 1 v/d grootste.. Ik zit er nu ook gewoon in ter speculatie want 100% in Bitcoin zitten wordt net een beetje te saai vind ik. Het voelt iedergeval een stuk veiliger dan de gemiddelde shitcoin op Binance, zeker omdat ik geen tijd heb constant te traden of op te letten. :)

en uh, dat "allemaal" is misschien wat overdreven maar alsnog zie ik vaak het nut niet van blockchain t.o.v. een normale database. Maar misschien wil iemand hier een betoog houden waarom blockchain solutions enorm veel nut gaan hebben in de real world.
Geen lang betoog. Op het moment dat blockchain kan helpen met het openbaar betrouwbaar maken van data en geldstromen (denk aan liefdadigheid, auteurs recht, opkomend economieën die zonder een bankwezen een 'stabiele' munteenheid gebruiken, doorverkoop van contracten zonder woekerwinsten, kortom: een betrouwbare database / registratiesysteem die de maatschappij kan dienen) lijkt me dat nuttig.

Dat een decentrale exchange kan draaien op een decentraal netwerk boeit me iets minder, dan is het nog steeds het cryptowereldje wat zichzelf dient (hoewel handig). Casino dApps boeien me niet, al loop ik sporadisch wel een echt casino binnen. Zolang de usecase dingen in het echte leven kan dienen (zoals m'n vorige alinea) dan lijkt me dat tof.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Soeski
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 00:47
Tominatie schreef op maandag 6 mei 2019 @ 18:14:
[...]

Pfoe, klote zeg. Dan zit je precies in de verkeerde coins denk ik? :S

Waaruit bestaat jouw portfolio als ik vragen mag :$
Niet zo gek hoor, als ETH stijgt dan zijn de alts meteen kapot. Ze waren alleen nog niet hersteld van de vorige stijging en daling en stijging en daling... :)
Momenteel LINK, HOT, FUN, VET, ADA, WAN, WABI, THETA, NCASH (!) en AMB. Sinds 16.00 vanmiddag zijn ze collectief weer -3 tot -8 verder gedaald. Ach ja :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• TuutjDrie
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 21:30
ETH lijkt het startschot te hebben gegeven tot wat broodnodig herstel bij de alts. Groene getallen zijn ook wel eens fijn.

Acties:
  • +4Henk 'm!

• RaptorXS
Go BTC en LTC, en de rest ach, shit happens :)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• A87
  • Registratie: oktober 2006
  • Niet online
BTC@ De lange behendige 7x LONG !!!!!!!! Inleg groot.
Liq level 4900. stoploss 4%.

Nooit meer 20-80x 8)7 Je maakt dan fucking veel geld zeer kort en wordt nog meer greedy :+, en je verkloot het totaal

A87 wijzigde deze reactie 06-05-2019 19:26 (86%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: december 2002
  • Niet online
Wat blijft LTC toch een fijne munt, ik was even vreemd gegaan met bcash maar met dat gerommel eromheen durf ik het even niet aan, let maar op hij zal nu vast wel gaan moonen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Pelox2002
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 20:31
Lekker dagje toch nog! Zag er vanmorgen niet zo best uit..

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Soeski
Pelox2002 schreef op maandag 6 mei 2019 @ 20:46:
Lekker dagje toch nog! Zag er vanmorgen niet zo best uit..
Die 4% pf waarde verlies is inmiddels 5,5% verlies geworden sinds 16.00, dus wat voor de één een lekker dagje is... wordt de ander niet echt vrolijk van :)
Mijn BTC pf is slechts 1% toegenomen vandaag, dus ook dat is niet echt reden voor een pilske. Ach, waarom ook niet :+

Soeski wijzigde deze reactie 06-05-2019 21:20 (15%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• sourcecode
  • Registratie: december 2014
  • Laatst online: 21-07 11:25

sourcecode

Prepare for the next ATH

das gek er word een sell wall van 261 BTC opgegeten op 5800 en daarna kakt het gelijk in........
op binance dan

sourcecode wijzigde deze reactie 06-05-2019 21:21 (12%)

Prepare for the next ATH

Acties:
  • +1Henk 'm!
sourcecode schreef op maandag 6 mei 2019 @ 21:21:
das gek er word een sell wall van 261 BTC opgegeten op 5800 en daarna kakt het gelijk in........
op binance dan
Die wall stond op weerstand. Pak de 1 uur chart maar en leg de lijn op de toppen. Dat je ziet dat zo'n wall opgegeten wordt en dat ie daarna nog niet een paar dollar verder komt zie je heel erg vaak. Is ook erg link om uit fomo te kopen op weerstand puur omdat er een grote wall opgegeten wordt.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 22:00

Bever!

Ondertitel

A87 schreef op maandag 6 mei 2019 @ 21:31:
Even tijd voor iets anders
YouTube: How To - Disaronno sour

En bitfinnex ruim boven 6000 :X
6100 als 24H High 8)7 8)7
Je komt ook net onder een steen vandaan? Is al dagen lang die premium

Signature

Acties:
  • +2Henk 'm!

• locmorto
  • Registratie: december 2018
  • Laatst online: 29-06 18:56
Alts zijn zo goed als dood, de volume van BTC is ook om te janken.

De meeste projecten uit 2016 en 2017 hebben geen geld meer of hebben de boel belazerd.

Ondertussen probeert men de IEO's te verkopen als grote innovatie van dit jaar in Cryptoland :F .

Er stroomt nog nauwelijks nieuw geld de markt in er wordt maar een beetje rondgepompt door bots op diverse exchanges.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Pelox2002
locmorto schreef op maandag 6 mei 2019 @ 23:36:
[...]

Geduld?

Misschien dat men maar eens de realiteit onder ogen moet gaan zien.

Speculeren op toekomstige winsten van crypto projecten zonder product, zonder omzet, zonder financiële middelen waarvan 90% een scam bleek te zijn ;(

2017 was het jaar van de ico's en alts dat komt niet meer terug in deze vorm.
Damn.. crypto is dood. Ik zal maar snel uitstappen en kijk niet meer om. Succes iedereen met eventuele andere investeringen.. het was leuk.. ;w

Acties:
  • +4Henk 'm!
Tominatie schreef op maandag 6 mei 2019 @ 23:35:
Bitcoin volume is toch juist dikke prima de laatste tijd? Veel actie iedergeval😀
Het volume neemt steeds verder af sinds de dikke pump. Verder higher highs qua prijs met lower highs op de RSI. Deze 2 dingen samen geven aan dat de rek om verder omhoog te komen er steeds verder uit is. Qua alts is het ook niet echt wat. Alle runs van de alts omhoog van vandaag zijn niet echt verder gekomen dan weerstand testen wat eerst support was. Natuurlijk is zoals altijd alles mogelijk, maar genoeg wijst er op dat de kracht om verder omhoog te komen aan het afnemen is. Qua alts is het nog steeds zo slecht dat je dit nog geen bullrun kan noemen. Bitcoin doet het goed samen met wat andere highcaps, maar de rest blijft zwaar achter. Wanneer er echte fomo is en nieuwe mensen instappen zou het geheel er denk ik toch anders uitzien dan wat we nu zien.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• locmorto
  • Registratie: december 2018
  • Laatst online: 29-06 18:56
RaptorXS schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 00:09:
[...]

Heb ergens begrepen dat Binance hun complete USDT voorraad pas heeft verplaatst.
Het zal zijn reden hebben maar ach heb zelf niks met stablecoins. :)
Ik heb ook weinig op met USDT de bakker om de hoek accepteert alleen EURO's ;)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• lighting_
Wordt deze pump ook weer door USDT veroorzaakt.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• cursquidHome
  • Registratie: mei 2018
  • Laatst online: 18-07 20:06
Moooon *O* . Ow wacht mijn BTC waarde van mijn pf is aan het dalen |:( :N

Acties:
  • +1Henk 'm!

• TuutjDrie
Nano gaat erg lekker weer. _/-\o_

Acties:
  • +5Henk 'm!

• raq
  • Registratie: maart 2015
  • Laatst online: 19:17
lighting_ schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 07:25:
Wordt deze pump ook weer door USDT veroorzaakt.
Nee niet USDT dit keer.
De eerste dinsdag in de laatste maand van het eerste kwartaal van het jaar van het varken in China plus de kroning van de nieuwe keizer in Japan. Keizer + varken = moon, maar dat is logisch

Acties:
  • +2Henk 'm!

• TuutjDrie
raq schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 09:00:
[...]

Nee niet USDT dit keer.
De eerste dinsdag in de laatste maand van het eerste kwartaal van het jaar van het varken in China plus de kroning van de nieuwe keizer in Japan. Keizer + varken = moon, maar dat is logisch
De Wallstreet bonussen zijn eindelijk uitgekeerd.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Stokstaart
HaruHaru schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 08:57:
Good morning!

Wat een mooie start van de dag!
Heeft iemand nog kunnen profiteren? Ik zag gisteren de BTC.D mooi dalen, maar is net zo hard weer omhoog gegaan waardoor mijn alts (2 stuks maar) weer zijn gaan bloeden. Ik moet dikkere pleisters kopen... ;(

Geduld is a clean zaak.
Ik heb toch wel een aantal alts die ten opzichte van BTC flink zijn meegestegen..

Acties:
  • +1Henk 'm!

• HaruHaru
Ik.

Lees alleen maar de teksten op www.bitcoin.com dan weet je voldoende.

no further questions please.

@Stokstaart Ik kies ook altijd de verkeerde alts :D zal wel aan mij liggen

janvanduschoten wijzigde deze reactie 07-05-2019 14:08 (24%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Stokstaart
HaruHaru schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 09:08:
[...]

Ik.

Lees alleen maar de teksten op www.bitcoin.com dan weet je voldoende.

no further questions please.

@Stokstaart Ik kies ook altijd de verkeerde alts :D zal wel aan mij liggen
Als ik wat moet shillen zeg je het maar :9

Acties:
  • +1Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 06:02
Voorlopig geen grote sellwalls in het orderboek richting de 6k op btc/usdt, ben benieuwd :9~
Ondertussen gaan de meeste alts werkelijk door het putje ;(

PHPResource wijzigde deze reactie 07-05-2019 09:55 (24%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Jaapio
Dikke pamp iet NANO yo.

De shitcoin betaster.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Rrehorst
  • Registratie: juli 2017
  • Laatst online: 17-07 08:29
* Ook voor jou geldt: maak een TR ipv te reageren op trolls :) *

.oisyn wijzigde deze reactie 07-05-2019 15:23 (86%)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• HaruHaru
kom op Nano... PUSSSHHHHHH!!

aaaaand its over :)

HaruHaru wijzigde deze reactie 07-05-2019 11:04 (29%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Soeski
HaruHaru schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 11:47:
XRP lijkt wel de nieuwe pump and dump coin te zijn geworden
Laat je even weten wanneer deze eindelijk pumpt dan? Ik sta op -38 en vandaag is het alweer -3,3% gegaan... :)

Acties:
  • +4Henk 'm!

• TuutjDrie
Als er 1 coin de laatste maanden in een neerwaartse spiraal zit dan is het XRP wel. Niet bepaald een pump en dump coin, meer een dump coin.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Malawolar
  • Laatst online: 18-07 09:39
Bijzonder stil hier met zulke stijgingen. Jup, dit is absoluut de disbelieve fase, niet eens iemand die moon begint te schreeuwen. Niet alles hoeft aan USDT gelinkt te worden he, inmiddels is het winstballetje bij redelijk wat mensen weer gaan rollen, wat hoogstwaarschijnlijk ook weer nieuwe mensen aantrekt. Zoals we met de 100 miljoen BTC aankoop zagen is er niet heel erg veel geld nodig om de prijs omhoog te drijven, want laten we eerlijk zijn, elke BTC bezitter denkt niet nu 'ik ga verkopen'. Het marktsentiment is gewoon goed. Alleen een aantal traders zullen misschien de 6k/5.7k range gebruiken om te verkopen en kopen.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Malawolar
HaruHaru schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 12:40:
[...]

Of mensen zijn gewoon aan het werk... ?
En op wonderbaarlijke wijze was iedereen bij de 4.2 naar 5k pump ineens vrij?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Rrehorst
Malawolar schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 12:29:
Bijzonder stil hier met zulke stijgingen. Jup, dit is absoluut de disbelieve fase, niet eens iemand die moon begint te schreeuwen. Niet alles hoeft aan USDT gelinkt te worden he, inmiddels is het winstballetje bij redelijk wat mensen weer gaan rollen, wat hoogstwaarschijnlijk ook weer nieuwe mensen aantrekt. Zoals we met de 100 miljoen BTC aankoop zagen is er niet heel erg veel geld nodig om de prijs omhoog te drijven, want laten we eerlijk zijn, elke BTC bezitter denkt niet nu 'ik ga verkopen'. Het marktsentiment is gewoon goed. Alleen een aantal traders zullen misschien de 6k/5.7k range gebruiken om te verkopen en kopen.
Vooralsnog is het heel mooi dat het zo stijgt, alleen zie ik er zelf geen moer van terug in mijn PF, de alts waar ik in zit (IOTA, EOS, IOST, ZIL en nog een paar) zakken alleen maar harder en dieper... Dus ik sta nog niet echt te springen. Maar dat komt vast wel als we straks weer wat sideways gaan..

Acties:
  • +5Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 21:38

Richh

HODL

Malawolar schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 12:29:
Bijzonder stil hier met zulke stijgingen. Jup, dit is absoluut de disbelieve fase, niet eens iemand die moon begint te schreeuwen.
MOON!

MOOOOON!!

MOOOOOOOOOOOONNNNNN!! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Mijn PC

Acties:
  • +3Henk 'm!
@Malawolar De 4.2 naar 5k was wel ff van een ander level dan 5.6 naar 5.8 zoals vandaag. Vooral omdat we de laatste dagen al weleens vaker boven de 5.8 waren gekomen alleen lijkt het er nu op dat we die 5.8 gaan houden en binnenkort met zijn allen MOOOOOOOOOOOOOOOOOON kunnen schreeuwen als we de 6k passeren zonder moeite🤩🤩🤩

LETSGO BOIIIIIII MOON SOON _/-\o_

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Bartvandelaar
  • Registratie: september 2017
  • Laatst online: 23:54
Hoe mooi het allemaal de laatste tijd omhoog gaat kan het natuurlijk ook weer in elkaar donderen. En snel ook. Dat hebben we afgelopen jaar wel gezien. Had persoonlijk al sneller verwacht weer eens goed terug te vallen, maar blijkbaar gaan we toch echt de 6k testen.

To da Moon.

Rookworst zonder r is ook worst.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Rrehorst schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 13:23:
[...]

Vooralsnog is het heel mooi dat het zo stijgt, alleen zie ik er zelf geen moer van terug in mijn PF, de alts waar ik in zit (IOTA, EOS, IOST, ZIL en nog een paar) zakken alleen maar harder en dieper... Dus ik sta nog niet echt te springen. Maar dat komt vast wel als we straks weer wat sideways gaan..
Sorry :+ IOST heeft toch weer 10% gepakt met z'n IOST’s Blockchain-as-a-Service (BaaS) platform is now live on Amazon Web Services (AWS) Marketplace nieuwtje maar is er idd nog niet bovenop.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Stokstaart
PilatuS schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 14:08:
[...]

Is er echt wat veranderd dan ?
Nee inderdaad, crypto is dood. Ik zou alles verkopen en wat beters gaan doen :Y

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Malawolar
Over moon gesproken, GET komt in beweging 8)7 8)7 8)7 _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ , Plus 40%

Acties:
  • +1Henk 'm!
Pkunk schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 14:24:
Iemand een verklaring voor het gedrag van IOTA? Lijkt soms wel een stablecoin. Hoe dan ook vind ik het een goed teken. Gebaseerd op helemaal niks behalve dan m'n gut feeling :+ Wellicht weer wat extra van inslaan
Geld stroomt op 't moment vooral naar Bitcoin. Ik vind het ook bijzonder om te zien dat de alts maar heel sporadisch meedoen. (sommige zelfs helemaal niet).

Denk dat er uiteindelijk wel weer een boel geld naar de alts stroomt puur om 't feit dat men toch enorm houdt van een gokje in een speculatief cryptomuntje met meer volatiliteit en risico dan Bitcoin. :P

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Malawolar

Acties:
  • +1Henk 'm!

• A87
  • Niet online

Acties:
  • +2Henk 'm!
ik heb nog wat litecoin bijgekocht. Die blijft toch wat achter t.o.v. BTC vind ik.

Kan nu al niet wachten op salaris. Godnondeju, zoveel mooie crypto's staan in de uitverkoop ook. IOTA bijv. een heerlijk instapmoment nu.
Tominatie schreef op maandag 22 april 2019 @ 11:52:
Vandaag een vriend geholpen met z'n eerste instap in crypto ooit.
Kan niet anders dat we vandaag dus -20% gaan. _O- :+
update: krijg nu elke dag berichten over de crypto's. Zelfs andere vrienden willen graag gaan instappen. _O-

Acties:
  • +2Henk 'm!

• HaruHaru
Tominatie schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 15:01:
ik heb nog wat litecoin bijgekocht. Die blijft toch wat achter t.o.v. BTC vind ik.

[Afbeelding]

Kan nu al niet wachten op salaris. Godnondeju, zoveel mooie crypto's staan in de uitverkoop ook. IOTA bijv. een heerlijk instapmoment nu.

[...]

update: krijg nu elke dag berichten over de crypto's. Zelfs andere vrienden willen graag gaan instappen. _O-
Pas op, Tom. Straks krijg jij ook de schuld dat ze dalen :P spreek uit ervaring. Het is namelijk mijn schuld dat de alts bloeden volgens mijn zwager....... 8)7

Acties:
  • +1Henk 'm!
HaruHaru schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 15:07:
[...]

Pas op, Tom. Straks krijg jij ook de schuld dat ze dalen :P spreek uit ervaring. Het is namelijk mijn schuld dat de alts bloeden volgens mijn zwager....... 8)7
Ik heb al duidelijk gezegd dat het hun eigen keuze is. Ik help alleen met wegwijs maken. Ik dwing niemand om te kopen, zij vragen mij om hulp. :>

Acties:
  • +1Henk 'm!

• HaruHaru
Tominatie schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 15:09:
[...]

Ik heb al duidelijk gezegd dat het hun eigen keuze is. Ik help alleen met wegwijs maken. Ik dwing niemand om te kopen, zij vragen mij om hulp. :>
uhuh, ik zei dat ook, ... :) wacht maar :P

Acties:
  • +1Henk 'm!
HaruHaru schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 15:10:
[...]

Ach, er kan toch weinig fout gaan op de lange termijn. Bitcoin is 100.000 waard over een aantal jaar.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: december 2002
  • Niet online
Worstkaas schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 15:11:
[...]

Is heel normaal bij GET: Volume van niks namelijk
Ik wacht nog steeds op de beloofde miljoen verkochte tickets dit jaar.......
$2,800 USD
0.47 BTC

_/-\o_

Acties:
  • +3Henk 'm!
HaruHaru schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 15:10:
[...]

Hangt van de persoon af. Sommige mensen zullen de schuld bij een ander willen leggen, maar andere mensen weten prima dat het hun eigen risico is.

Ik heb ook mensen geholpen met kopen en daarbij alle risico's aangegeven. Die mensen accepteren gewoon dat het hun eigen beslissing is geweest en dat de gevolgen ook voor hun zijn en niet voor mij.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Malawolar
Slux schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 15:15:
[...]

$2,800 USD
0.47 BTC

_/-\o_
Vroeg of laat wordt die op een degelijke exchange gelist.

Acties:
  • +6Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Was ook wel te verwachten dat we een rode candle zouden krijgen. 6K wordt als hele grote weerstand gezien en we zijn daar nog vrij makkelijk naar toe gekropen als je het mij vraagt. Zelfs zo makkelijk dat ik mij afvroeg of we daar niet heel simpel doorheen konden stampen. Maar zoveel mensen die het als grote weerstand zien en daarom hun verkoop ordertjes al klaar zetten. Dan krijg je een rood kaarsje naar beneden toe. En zeg eerlijk: die kaars is nog vrij matig hoor. Heel matig.

Corsair Obsidian 800D | Corsair AX850 | Intel i7 6700K @ 4.663 (20x233) | ASUS Maximus VIII HERO | 16GB GSkill TridentZ 3600mhz DDR4 | Samsung 850 EVO RAID-0 1TB | MSI RTX 2080 Ventus OC | Zowie FK1 | Corsair K65 LUX RGB | Logitech G25 wheel

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Rrehorst
Ja, ze gaan het ons niet makkelijk maken denk ik zomaar :p

Acties:
  • +1Henk 'm!
Rrehorst schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 16:16:
[...]

Ja, ze gaan het ons niet makkelijk maken denk ik zomaar :p
Idd. Achja ik heb al het geduld van de wereld. Blijf lekker bijkopen 🤪

Acties:
  • +3Henk 'm!
Oeps sorry gasten. Me telefoon spaced hem 😂

Moon, lambo.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

De crypto tubers zitten nu al in Photoshop hun thumbnailtje te maken: BTC GOT REJECTED11!1!1!!1! *invoegen alarm geluidje* manmanman zo voorspelbaar.

Acties:
  • +3Henk 'm!
DAMAGE schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 16:19:
De crypto tubers zitten nu al in Photoshop hun thumbnailtje te maken: BTC GOT REJECTED11!1!1!!1! *invoegen alarm geluidje* manmanman zo voorspelbaar.
Hahahaha ik kijk al die TA’ers niet meer. Ze lullen toch altijd maar wat, je hebt er naar mijn idee weinig aan.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• lighting_
Tominatie schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 16:21:
[...]

Hahahaha ik kijk al die TA’ers niet meer. Ze lullen toch altijd maar wat, je hebt er naar mijn idee weinig aan.
Ik denk dat ze allemaal sensatie maken om meer kijkers te trekken. Je ziet ook bijna elke keer dat ze hun analyses wijzigen. Tijd verspilling als je kijkt. Vooral als je voor lange termijn koopt

lighting_ wijzigde deze reactie 07-05-2019 16:39 (7%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Swaha
  • Registratie: oktober 2018
  • Laatst online: 23:52
Ik ben mijn NANO kwijt op Kucoin, verkocht voor 3300 sat! Check de spike maar eens, had nog veel beter kunnen zijn! 8)7

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Pelox2002
A87 schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 18:22:
Gaat weer lekker met de ARK het hele schip blijft maar zinken.
Beste project maar meest KEK manier van bedrijfsvoering en community bouwen....

Wat een sukkels zijn het geworden, soms wordt er dagen lang niet gepost op hun reddit. Blijft weinig over.
Dit gaat helemaal mis! En het gelieg over Eindatums. Alles gedumpt, vertrouw het totaal niet meer.
Die coins van mijn ma maar omgezet in BTC voorlopig
Ik heb vorige maand mijn arkjes, xrp en xlm verkocht.. geen spijt van gehad tot nu toe.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• lighting_
RaptorXS schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 18:36:
Het gaat weer lekker, de aandelenbeursen op behoorlijk verlies, de turkse Lira flikkert in mekaar
en de BTC is stijgende d:)b
laat buffet maar lekker lullen. Wanneer BTC 100k is dan stapt hij in.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• A87
  • Niet online
Na 1 zo'n grote drop komt er meestal geen 2e, direct, snel erna....
Was wel even schrikken ik dacht Godverdomme toch geen 15% omlaag heh.

Tering crypto nerveuse shit joh. 1x FUD en crash it.
Heb mijn tactiek er al op aangepast.
Lage/medium inzet, maar verhogen na crash.. Komt er geen crash niet verhogen. Wel rekening houden met een eventuele 2e opeenvolgende crash die ongeveer zelfde niveau uitkomt qua prijs.

Ging al een keer goed rekt op zon crash 8)7 Die stoplosses die allemaal omlaag worden geboord, vuile smeerlappen

A87 wijzigde deze reactie 07-05-2019 19:11 (104%)

Acties:
  • +1Henk 'm!
DAMAGE schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 19:39:
Mt. Gox 2.0 begint het op te lijken zo ja. Ai.
Inderdaad.

Ze willen een miljard ophalen waarbij ze dat geld blijkbaar nodig hebben om verder te kunnen. Ik geloof er alleen weinig van dat ze dit gaan ophalen. Verder is iedereen die daar aan het handelen is/was aan het vertrekken waardoor de inkomsten alleen maar terug lopen. Iemand als Philakone geeft aan dat ie moeite heeft er weg te komen, geen idee hoe of wat precies, maar klinkt niet positief.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Tominatie schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 19:53:
Ik hoop zelf dat het met een sisser gaat aflopen. De val van Bitfinex en dan waarschijnlijk ook Tether lijkt me niet positief voor de markt :-(
De markt zal zich er wel op aan gaan passen. Daar maak ik mij niet druk om. Het is echt niet zo dat de hele markt om USDT draait. Dat lijkt nu wel zo en dat komt omdat het er is. Men maakt er gebruik van. Maar zodra het weg valt zal er iets anders zijn waar men op terug gaat vallen.

Edit: ook niet geheel toevallig is Binance allemaal andere trading pairs aan het toevoegen met stables coins bij bepaalde munten. Alsof ze zich er al op voorbereiden.

DAMAGE wijzigde deze reactie 07-05-2019 20:00 (13%)

Pagina: 1 2 3 ... 49

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Apple

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True