* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Die draaien altijd de kraan dicht bij zulke drops
XRP = trash
Prepare for the next ATH
Anoniem: 1197652
btc heeft vaak +/- 40% gedaald bij parabolische stijging.lonehitman schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 22:47:
Benieuwd hoe ver we gaan dalen nu. Zou net mijn btc omruilen voor xrp. Nu maar weer ff hodlen..
Mn funds aantal sats veranderd niet.
ben je ene pro shorter ofso?Swaha schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 22:51:
Wat een dump, en ik zat 25x short! Heb mijn bibox geld x2,5 zien gaan in een paar minuten!
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Deze keer wel
Replace fear of the unknown with curiosity | 36 (+16 incoming) kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen

hier hetzelfdeLadonna schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 22:51:
Er klopt iets niet hoor.
Mn funds aantal sats veranderd niet.

Prepare for the next ATH
nee zeker niet. alleen mooie episode dit
Prepare for the next ATH
Alleen gaat die 40% marketcap nooit gehaald worden als iedereen gaat verkopen. Het is te simpel om dit te berekenen als "aantal tokens" x "huidige prijs".Malawolar schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 22:05:
De flippening waarin alle scamprojecten einde verhaal zijn. Werd eens hoog tijd, kan die resteren 40% marketcap ook rechtstreeks BTC in.
De eerste paar tokens worden wellicht tegen de hudige prijs verkocht, maar daarna gaat de prijs per token al snel omlaag. Dus van die originele 40% marketcap blijft netto maar een paar % van over vrees ik...
Maareh.... ik denk toch echt dat er een whale flink loopt te cashen. En, weet je - sommige mensen zien een dip. Echte mannen (met ballen) zien een opportunity. Errrr. Ik niet hoor. Maareh.... bounce back? Of bear to the bottom?
Cryptoes = Crazy

License to use this text for use in LLM-related products and services can be purchased for €1.000
Kijk uit er komt een 2e grotere dump, zo begint het.. er komt weer fomo. Gaat omhoog en weer dump.Edwin__ schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 22:54:
Denk dat die bijna weer omhoog gaat schieten. Beetje stilte voor de storm lijkt het wel.
Beetje rare conclusie, je kan niet 24 uur aan de knoppen zitten en deze daling is nou niet echt reden voor een HODL-er om in te grijpen.sourcecode schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 22:49:
zo zie je maar, het live mee maken aan de knoppen kan je zelf een hoop schelen, ipv HODL.......
Professioneel Heftruck Syndroom
Prepare for the next ATH
Hoezo? Ik zal wel een noob zijn maar die vat ik nie.mengenli schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 22:55:
Als de exchanges nu al moeite hebben, nou dan voorspel ik echt chaos over een aantal weken / maanden.
Als Henk en Ingrid komen.BFmango schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 22:56:
[...]
Hoezo? Ik zal wel een noob zijn maar die vat ik nie.
Prepare for the next ATH
Nergens voor nodig. Er wordt flink wat verkocht en dan gaat de eerste stop loss af. Die stop loss triggert de volgende en de volgende, en de volgende. Dan krijg je de stop loss tsunamiHelixes schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 22:55:
Maareh.... ik denk toch echt dat er een whale flink loopt te cashen.
WAT LEREN WE HIER VAN?? 2x long is nu MAX
[ Voor 23% gewijzigd door A87 op 26-06-2019 23:00 ]
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Prepare for the next ATH

Of zoiets. Op deze manier begint het wel weer wat zoals eind 2017 te voelen.
Coinbase pro heeft de afgelopen dagen al wat vaker lichte problemen gehad met hun api. Hun capaciteit schaalt niet mooi mee met de vraag. Is ict technisch ook wel een flinke uitdaging denk ik.Klaas25 schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 22:57:
Dus 1 exchange valt ff weg en BTC dropt 2K? Wat een stomme reden
PVoutput Wie goed doet, die goed ontmoet.
Nee, totaal niet. Vooral slim gebruik maken van de traagheid van Bibox. Het handelsvolume daar ligt niet heel erg hoog, dus bij een flinke stijging of daling van BTC kun je nog snel slim inkopen.
Daar ga ik normaal gesproken ook van uit, maar, dit waren 2 korte dips na elkaar waarbij de 2e wel even erg laag ging. Ik mag hopen dat we nu weer stijgen.A87 schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 22:55:
[...]
Kijk uit er komt een 2e grotere dump, zo begint het.. er komt weer fomo. Gaat omhoog en weer dump.
Met mijn trade pot op Coinbase op 12.102 Euro verkocht en op 10.575 Euro weer ingekocht binnen 40 minuten, de kans dat dat opnieuw lukt in een bullmarket is klein. Hopelijk zet de bullrun wel door, want, ik zie ook voldoende berichten over een fake rally die onder de vorige ATH gaat eindigen, om daarna weer de vorige lows op te zoeken. Ik ga daar niet van uit, maar hou er wel rekening mee. Niets zo zonde als alle winst van vandaag en de afgelopen periode weer te verliezen.
Aan de andere kant, in de bearmarket was ik ook regelmatig blij dat ik meer Bitcoin had verzameld, maar, de fiat waarde werd in totaal wel steeds minder. Dus of ik er blij mee moet zijn weet ik pas morgenochtend
Het grootste probleem van Coinbase, BitMEX, Binance en alle anderen is dat je miljoenen servers neer kunt zetten, maar, alle orders moeten in serie, 1 voor 1, worden uitgevoerd, omdat ze allemaal invloed op elkaar hebben. Hierdoor schaalt het enorm lastig. Daarom hebben veel exchanges bijv. ook trailing stops en dergelijke uitgeschakeld, het wordt gewoon teveel om allemaal bij te houden en nog wel een actuele koers te kunnen tonen.AtlAntA schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 23:02:
[...]
Coinbase pro heeft de afgelopen dagen al wat vaker lichte problemen gehad met hun api. Hun capaciteit schaalt niet mooi mee met de vraag. Is ict technisch ook wel een flinke uitdaging denk ik.
[ Voor 26% gewijzigd door Taro op 26-06-2019 23:05 ]
Replace fear of the unknown with curiosity | 36 (+16 incoming) kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Dat mensen die nog steeds instellen.PilatuS schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 23:00:
[...]
Nergens voor nodig. Er wordt flink wat verkocht en dan gaat de eerste stop loss af. Die stop loss triggert de volgende en de volgende, en de volgende. Dan krijg je de stop loss tsunami
XRP = trash
Inderdaad jaStokstaart schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 23:05:
1 ding is zeker: deze btc's gingen niet de alts in
Logisch, een miningfarm draait alleen maar om cash,Stokstaart schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 23:05:
XRP = trash
als je vandaag naar coinpaprika had gekeken zag je veel alts +/- 30%Stokstaart schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 23:05:
Afhankelijk van hoe je dat doet is daar dan ook niets mis mee. Nee, het is niet altijd slim, maar vaak genoeg ook wel hoor. Het hele: Gebruik nooit een stop loss, is onzin. Het ligt er aan hoe je het doet, want in genoeg gevallen is het wel verstandig.
Ik zeg toch ook niks over de rest van de dag? Die winsten zijn inmiddels weer deels verdampt btw.Anoniem: 1197652 schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 23:07:
[...]
als je vandaag naar coinpaprika had gekeken zag je veel alts +/- 30%
Moet ik hieruit afleiden dat jij weet dat het een miner was die zn munten dumpte?Mr_Ripple schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 23:07:
[...]
Logisch, een miningfarm draait alleen maar om cash,
eigenlijk hebben mensen gekocht om de bargain levels te pakken voor altseason.Stokstaart schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 23:08:
[...]
Ik zeg toch ook niks over de rest van de dag? Die winsten zijn inmiddels weer deels verdampt btw.
Sssst... Zodadelijk gaat half Tweakers naar Bibox en is het niet meer makkelijkSwaha schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 23:09:
Dit is gewoon te makkelijk geld verdienen nu op Bibox
Eens, alleen bij zulke absurd snelle stijgingen is het onverstandig omdat de drops dan zo diep uitvallen.PilatuS schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 23:07:
[...]
Afhankelijk van hoe je dat doet is daar dan ook niets mis mee. Nee, het is niet altijd slim, maar vaak genoeg ook wel hoor. Het hele: Gebruik nooit een stop loss, is onzin. Het ligt er aan hoe je het doet, want in genoeg gevallen is het wel verstandig.
XRP = trash
Je moet niks, en je kunt het wel op je vingers natellen.Stokstaart schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 23:08:
[...]
Moet ik hieruit afleiden dat jij weet dat het een miner was die zn munten dumpte?
Alles opsparen in slechte tijden, dan is er genoeg aanbod voor goede tijden.
XRP = trash
Je kan je stop loss ook juist heel hoog/strak zetten. Wordt ie makkelijk geraakt, maar verkoop je wel voor een mooie prijs. Je zou maar even pissen zijn en dan 1k lager terug komen 1 minuut later. Ik heb serieus wel eens stop losses gezet om even naar de WC te gaanMr_Ripple schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 23:10:
[...]
Eens, alleen bij zulke absurd snelle stijgingen is het onverstandig omdat de drops dan zo diep uitvallen.
Ik zat al een mooi poosje long op Bitmex met 25x leverage. Positie een paar keer vergroot onderweg naar boven. SL telkens meegeschoven. Als ik die niet zou hebben ingesteld, zou ik inmiddels geliquideerd zijn.
Prepare for the next ATH
Ik neem aan dat je vooral gebruikt maar van de traagheid van Bibox? Ben er zelf nooit aan begonnen maar het is bizar om te zien hoe de koers daar soms een minuut achter kan lopen!Swaha schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 23:09:
Dit is gewoon te makkelijk geld verdienen nu op Bibox
Highscreen 486 DX2-66 - Matrixprinter
Het ziet er meer uit als een gecoördineerde drop als je het mij vraagt..Mr_Ripple schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 23:12:
[...]
Je moet niks, en je kunt het wel op je vingers natellen.
Alles opsparen in slechte tijden, dan is er genoeg aanbod voor goede tijden.
Blijkbaar toch meerdere partijen die elkaar willen fuckenoutlandos schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 23:14:
Wow, deze enorme volatiliteit kan ik me niet meer heugen. Bizar gewoon.
Prepare for the next ATH
... niet te hard roepenKlaas25 schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 23:11:
En nog zat groen over op de daily 😅
License to use this text for use in LLM-related products and services can be purchased for €1.000
Prepare for the next ATH
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Highscreen 486 DX2-66 - Matrixprinter
Prepare for the next ATH
6K dan he, daar hangt de weekly ribbon nog
Jep. Ik weet na vanavond weer hoe dat voelt...Klaas25 schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 23:14:
Je zal maar net je bitcoin de lucht in hebben gestuurd naar andere exchange ofzo en de value dropped als een baksteen.
Die gaan mij redden na deze BTC dump. Laat ze staan tot ik er een huis van kan kopen.Malawolar schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 21:58:
@Machlah Heb je die 50 ADA al? zijn toch alweer 10% meer waard sinds aankoop.
[ Voor 9% gewijzigd door Machlah op 26-06-2019 23:23 ]
Nog zo'n leg down is zeker mogelijk. dan komen we op 10800 ergens. Heb in die regionen alvast een paar buyorders ingeladderd, mocht dat zo gaan. Ik blijf nog maar ff zitten denk ik :-)A87 schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 22:55:
[...]
Kijk uit er komt een 2e grotere dump, zo begint het.. er komt weer fomo. Gaat omhoog en weer dump.
Had ik me net zelf zover dat ik niet meer naar de dalende sat-waarde keek, maar naar de stijgende EUR waarde. Klapt die EUR-waarde onderuit en de sat weer omhoog.
De tijd leert of het tij keert
Niet zo gek als er alleen al aan euro's 100 miljoen over je toonbank gaatsourcecode schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 23:16:
Newsflash: Coinbase Goes Offline as Bitcoin Price Crashes
Daar kun je inderdaad goed gebruik van maken, zeker met deze schommelingen.jordy2811 schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 23:14:
[...]
Ik neem aan dat je vooral gebruikt maar van de traagheid van Bibox? Ben er zelf nooit aan begonnen maar het is bizar om te zien hoe de koers daar soms een minuut achter kan lopen!
Er komen nu echt ''mogelijk'' grote dips. terug naar 10.000 bijvoorbeeld.Taro schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 23:02:
[...]
Daar ga ik normaal gesproken ook van uit, maar, dit waren 2 korte dips na elkaar waarbij de 2e wel even erg laag ging. Ik mag hopen dat we nu weer stijgen.
Dit was echt een BLOWOFF top. kijk die 1daily chart.. daar kan makkelijk zon rood uithengsel aan komen
[ Voor 22% gewijzigd door A87 op 26-06-2019 23:30 ]
Op 9K?
10.500 is zeer redelijk
[ Voor 4% gewijzigd door A87 op 26-06-2019 23:31 ]

Prepare for the next ATH
Dit moet echt wel even goed omlaag in mijn ogen. heb er al vaak genoeg ingetrapt namelijk.
Kopen in de dip en de ;;echte;; komt 2 dagen later = REKT city op 20x leverage
[ Voor 13% gewijzigd door A87 op 26-06-2019 23:34 ]
ADA lonkt ook, maar is nog niet aan de beurt. Stop loss staat op Bitcoin, heel strak, want het kan vannacht alle kanten op. Liever meer Euro's dan gisteren en minder Bitcoin terugkopen als deze daarna weer stijgt, dan de winst weer te zien verdampen, want de move van vandaag was wel erg uitzonderlijk en ik hou wel ernstig rekening met een retrace richting 10k-11k regionen, al kunnen we morgen ook weer prima >14k staan.
Anoniem: 1032405
Kijk de stablecoins moonen.
Huh? Waar is NANO opeens op livecoinwatch? Oooh ik zie hem al. Op weg naar plaats 2856.
Had het al een tijdje gemist.
Ik zat ook naar NEO te kijken om bij te kopen , alles voor de eurotjesTaro schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 23:35:
Ik plaats nu weer een aantal NEO en ONT buy orders. In sats enorm gedaald, in USDT gestegen, maar niet met Bitcoin meegekomen, dus heb een mooi stapeltje extra tov toen ik laatst verkocht.
ADA lonkt ook, maar is nog niet aan de beurt. Stop loss staat op Bitcoin, heel strak, want het kan vannacht alle kanten op. Liever meer Euro's dan gisteren en minder Bitcoin terugkopen als deze daarna weer stijgt, dan de winst weer te zien verdampen, want de move van vandaag was wel erg uitzonderlijk en ik hou wel ernstig rekening met een retrace richting 10k-11k regionen, al kunnen we morgen ook weer prima >14k staan.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Dit topic is gesloten.
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!