Daar ga ik normaal gesproken ook van uit, maar, dit waren 2 korte dips na elkaar waarbij de 2e wel even erg laag ging. Ik mag hopen dat we nu weer stijgen.
Met mijn trade pot op Coinbase op 12.102 Euro verkocht en op 10.575 Euro weer ingekocht binnen 40 minuten, de kans dat dat opnieuw lukt in een bullmarket is klein. Hopelijk zet de bullrun wel door, want, ik zie ook voldoende berichten over een fake rally die onder de vorige ATH gaat eindigen, om daarna weer de vorige lows op te zoeken. Ik ga daar niet van uit, maar hou er wel rekening mee. Niets zo zonde als alle winst van vandaag en de afgelopen periode weer te verliezen.
Aan de andere kant, in de bearmarket was ik ook regelmatig blij dat ik meer Bitcoin had verzameld, maar, de fiat waarde werd in totaal wel steeds minder. Dus of ik er blij mee moet zijn weet ik pas morgenochtend

AtlAntA schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 23:02:
[...]
Coinbase pro heeft de afgelopen dagen al wat vaker lichte problemen gehad met hun api. Hun capaciteit schaalt niet mooi mee met de vraag. Is ict technisch ook wel een flinke uitdaging denk ik.
Het grootste probleem van Coinbase, BitMEX, Binance en alle anderen is dat je miljoenen servers neer kunt zetten, maar, alle orders moeten in serie, 1 voor 1, worden uitgevoerd, omdat ze allemaal invloed op elkaar hebben. Hierdoor schaalt het enorm lastig. Daarom hebben veel exchanges bijv. ook trailing stops en dergelijke uitgeschakeld, het wordt gewoon teveel om allemaal bij te houden en nog wel een actuele koers te kunnen tonen.
[Voor 26% gewijzigd door Taro op 26-06-2019 23:05]
Replace fear of the unknown with curiosity | 6340 Wp zonnepanelen | Tesla Model Y LR