Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Mwah, kansen waren er natuurlijk, vooral die op de paal. Maar overall was het spel primair net buiten het strafschopgebied van Ajax. Ze waren echt veruit de zwakkere ploeg in de tweede helft (alleen halverwege nog een korte opleving).Mugwump schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 23:03:
Zo zuur dit. Tweede tegengoal erg knullig, maar daarna echt nog wel de kansen gehad op de counter.
Hoezo? Bedankt ziyech dat je niet kan scoren? Bedankt de rest dat je het zover laat komen? 1 persoon maakt geen verschil, heb je aan je hele team te danken. Dit is Ajax, elke wedstrijd geweest. Je gaat door tot de laatste minuut, en niet de minuut ervoor en dat willen ze blijkbaar nog steeds niet begrijpen.toolkist schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 23:03:
Bedankt voor de hulp bij de 2-1 en 2-2 Schone... Dat je je maar HEEL erg lang beroerd mag voelen hierover.
[ Voor 5% gewijzigd door SinergyX op 08-05-2019 23:04 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ik was er al bang voor
Dolberg maar snel verkopen
Ben toch trots op dit Ajax, fantastisch gedaan
Maar echt eigen schuld. Dit was de zwakste van de laatste 3 ploegen incde CL.
Ook pech met Ziyech 2x. Maar de balmte weinig vastgehouden. Niet deCorners opgezocht. Echt super super zonde...
Als PSV’er hoop ik dat de klad er nu wel inzit natuurlijk.
Helaas, jammer. Volgend jaar beter
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Eerste waar ik aan dacht, PSV en AZ in 2005Fleximex schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 23:02:
Doet me helaas ook een beetje denken aan PSV in 2005 tegen Milan. Al is deze nog zuurder qua verloop.
Oi oi oi oi oijaapstobbe schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 22:25:
Niks aan de hand jongens buit is binnen
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
En jij denkt dat.,.Verwijderd schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 23:03:
Ene Verstappen mag zondag wel winnen om dit weg te poetsen. Jezus.
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Als Belg moet ik kiezen tussen Mignolet en Origi vs. Alderweireld en Vertonghen. Ik denk dat ik voor Tottenham ga supporteren in de finale.
Dit. Volledig dit. Verliezen is niet erg. Maar deze manier waarop wel.Maarten_E schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 23:02:
Had liever gezien dat ze met 0-4 onderuit waren gegaan dan dit.
Sodeju zeg....
En Tottemham kwam zelf zo @#$%^goed weg in de laatste minuut tegen Man City.
I have stability. The ability to stab.
Het was echt wachten op nog die ene treffer, die 2 goals kan je niet weggeven tegen zo'n ploeg. Echt heel jammer, want ik gun als gooner de heren van Spurs niks. Nu maar hopen dat Liverpool uiteindelijk wel de CL wint, maar ik zie het allemaal somber in.
XXXVI
Ze konden niet meer geven op 't eind, mag toch wel hopen dat dat duidelijk was.SinergyX schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 23:04:
[...]
Hoezo? Bedankt ziyech dat je niet kan scoren? Bedankt de rest dat je het zover laat komen? 1 persoon maakt geen verschil, heb je aan je hele team te danken. Dit is Ajax, elke wedstrijd geweest. Je gaat door tot de laatste minuut, en niet de minuut ervoor en dat willen ze blijkbaar nog steeds niet begrijpen.
Niet met je eens. Door Schone kwam de eerste helft juist aan t voetballen toe.Typhone schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 23:04:
[...]
Niet mee eens. Schöne kost je wederom een wissel. Dolberg idem dito. Die hoorden niet te spelen. Tadic was kapot op het laatst. Ziyech idem dito.
2e helft wordt dat alleen door Llorente te niet gedaan.
En wie had voor Dolberg moeten spelen dan?
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Kan er wel mee leven
Ondanks het extreem zure dat het de laatste minuut was
Ik had Tadic centraal gehouden en iemand anders linksbuiten. Naam is niet zo erg maar niet DolbergHupske schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 23:06:
[...]
Niet met je eens. Door Schone kwam de eerste helft juist aan t voetballen toe.
2e helft wordt dat alleen door Llorente te niet gedaan.
En wie had voor Dolberg moeten spelen dan?
Of Duncan Laurence binnenkort...Verwijderd schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 23:03:
Ene Verstappen mag zondag wel winnen om dit weg te poetsen. Jezus.
Dit dus.
Dat moet je ook geen flair zooi als Ziyech gaan doen, dan moet je gewoon ballen maaien en uitzingen. Hebben ze nooit gedaan, en daar kom je in nederland goed mee weg, andere clubs gaan wel tot de allerlaatste minuut. Als je het dan in de wedstrijd niet kan maken, het einde niet kan uitzingen, dan is het gewoon klaar.toolkist schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 23:06:
[...]
Ze konden niet meer geven op 't eind, mag toch wel hopen dat dat duidelijk was.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ach de beker is binnenExocet schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 23:07:
PSV ook alvast gefeliciteerd...
Ja, geen finale, en ja het had niet mogen gebeuren, maar wat ben ik ontzettend trots! Wat heb ik genoten en wat was het bij vlagen grandioos, magistraal!
Dit gaat nog lang bijblijven!
Alles went behalve een Twent.
🎯Psst.. Kans maken op 12 maanden Tweakers HERO abonnement?
nggyu nglyd
0-0 na verlenging en dan penalty's.
Smiling as the shit comes down...
Bah wat is dit ziek.
Die 2-2 was echt zo onnodig, Onana had die bal al in zijn zowat in zijn handen maar Schöne peert hem recht in de voeten van de tegenstander...
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
[ Voor 72% gewijzigd door DaniëlWW2 op 08-05-2019 23:14 ]
De 3-1 was zo naief, met de ligt die in de aanval stond, 3-2...tja lasse hielp tottenham een voetje...
Ajax heeft gewoon van zichzelf verloren, totaal onnodig.
[ Voor 75% gewijzigd door DaniëlWW2 op 08-05-2019 23:16 ]
Ja.D-e-n schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 23:04:
Jullie gaan toch niet de schuld aan Ten Hag geven he?
Het is zjin schuld dat 'we' in de halve finale stonden.
Dank je Eric en ik hoop dat je een super vette club scoort met achterlijk hoog salaris.
Of bij Ajax blijft. Maar denk voor hem beter om te cashen.
Verder raad ik alle Ajaxieden de komende dagen akte te nemen van de volgende smiley,
★ What does that mean? ★
Life is what happens while you're busy making other plans
Verwijderd
Groot, hier ben je zondag nog niet overheendanslo schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 23:10:
Beetje kort na de wedstrijd, emoties etc. Maar hoeveel impact zal deze dreun hebben voor het landskampioenschap?
Verwijderd
Daar valt echt werkelijk totaal niks over te zeggen. Kan een dreun zijn, maar ik kan me ook goed voorstellen dat de frustratie er uit gespeeld wordt met 2x een makkelijke overwinning.danslo schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 23:10:
Beetje kort na de wedstrijd, emoties etc. Maar hoeveel impact zal deze dreun hebben voor het landskampioenschap?
Verwijderd
Wel om een aantal eendagsvliegen in dit topic. Hoop voor jullie dat jullie de laatste 5 minuten genoten hebben. Wij hebben een wedstrijdje of 12 meer genoten van "onze" club.
Na deze Europese campagne ben ik nog steeds trots op Ajax en hoever ze zijn gekomen. Helaas geen Tripple maar de dubbel ligt nog steeds voor het grijpen. Forza Ajax!
Jammer voor Ajax. Gestreden de eerste helft. 2e helft leek het beetje alsof ze naar Dick en Rene hadden geluisterd. Dachten dat ze er al waren.
Verder is Ajax nog steeds niet over t lange bal/middenveld syndroom heen.
Mwah, sarcasme mag trollen liever niet.GAIAjohan schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 23:11:
[...]
Kun jij niet gewoon even kappen met stoken, sarcastisch zijn etc
Het is gewoon een feit dat je zo goed hebt gevoetbald, de nummer 1,3 en 5 uit de CL knalt en verliest van fucking Spurs. Daar staat weinig op papier en aan de vlaggenstok in de Arena.
Cryptisch zijn is soms een genot
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Die laatste ook.. je hebt de bal voor een uittrap.. dan speel je toch kort eerst en dan pas naar voren knallen.Vos schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 23:11:
Die eerste Spurs goal was misschien wel de meest typerende. Hoe je zo uit positie die vrije bal neemt en verkloot.
Maar goed achteraf kijken we allemaal een
Nee, geen tweaker mar een koetje.
★ What does that mean? ★
Mja, Ajax kan niet met de lange bal overweg icm een sterke grote balvaste spits.dutchgio schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 23:11:
Als je nu ook geen kampioen wordt is het weer een kutseizoen. Weer tactische onkunde zoals tegen Man U ook al.
Hier Llorente, toen Fellaini
[ Voor 4% gewijzigd door GAIAjohan op 08-05-2019 23:15 ]
Reageer je ook ooit op anderen of drop je alleen maar vreemdsoortige oneliners?
Wel een slechte manier van communiceren, cryptisch zijn.Outerspace schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 23:12:
[...]
Mwah, sarcasme mag trollen liever niet.
Het is gewoon een feit dat je zo goed hebt gevoetbald, de nummer 1,3 en 5 uit de CL knalt en verliest van fucking Spurs. Daar staat weinig op papier en aan de vlaggenstok in de Arena.
Cryptisch zijn is soms een genot
Dat is per definitie slechte communicatie.
Maar het is wel typerend ja dat ze niet kunnen winnen van echte vechters.
Dat is het denk ik.
★ What does that mean? ★
Verwijderd
Hoezo kut seizoen we hebben best wel hele leuke wedstrijden gezien. We hebbend dan een troostprijs maar bijna elke Ajacied zou hier voor hebben getekend in het begin van het seizoen. Die andere prijs zien we wel op 15 mei.dutchgio schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 23:11:
Als je nu ook geen kampioen wordt is het weer een kutseizoen. Weer tactische onkunde zoals tegen Man U ook al.
oja, en hup utrecht ! maak PSV kampioen zondag
Ik zal het nog erger maken.jaapstobbe schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 23:13:
Onana had niet moeten rekken, zo kwam er nog meer tijd bij
Als hij niet had gerekt dan was deze hele spelsituatie nooit ontstaan. Wie weet wat er dan had gebeurd. (Niemand)
★ What does that mean? ★
Waren ze maar met 0-0 de rust ingegaan.....
3-0 op aggregate.beezjeh schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 23:16:
Omg echt wat een prutsers, dit was een eenmalige kans om een CL finale te bereiken voor Ajax en nu zitten wij opgescheept met een Engels finale omdat Ajax te zwak was een 2-0 voorsprong te verdedigen tegen Tottenham...
Waren ze maar met 0-0 de rust ingegaan.....
★ What does that mean? ★
Float like a butterfly, sting like a bee.
Ik ook niet maar het had een hele mooie wedstrijd kunnen worden.Martinusz schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 23:17:
Pffff....niet dat ik denk dat we Liverpool hadden verslagen, maar zo’n finale had fantastisch geweest.
Zonde.
★ What does that mean? ★
Pardon moi? Wat een idiote reactie zeg.beezjeh schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 23:16:
Omg echt wat een prutsers
Dat riepen we twee jaar geleden ook toen de finale van de EL werd gehaalddit was een eenmalige kans om een CL finale te bereiken voor Ajax
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Uiteindelijk niet. Slecht gevoetbald de tweede helft. Gunfactor telt helaas nietLekkerboeie86 schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 23:17:
Zieke shit zeg. Echt genoten van Ajax deze Champions League. Ze hadden dik verdiend in de finale moeten staan. Keiharde klap die je niet ff een plekje geeft. Sterkte enzo
Erg jammer, erg zuur maar 3 goals tegen in eigen huis is dom.
I say we take off and nuke the entire site from orbit. It's the only way to be sure.
Tijd trekken is prima, alleen moet de rest dan gaan overspelen ipv nog een keer probreren te scoren.jaapstobbe schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 23:13:
Onana had niet moeten rekken, zo kwam er nog meer tijd bij
En als je dat dan toch doet, leg dan iig die bal af op Sinkgraven die vrij kon schieten.
Maar ja je begint al met een man minder om Ten Hag met z'n domme kop Neres nog even wil laten invallen bij een al gewonnen bekerfinale en daarna nog te laat pas ingrijpen als je ziet dat Spurs sterker wordt. Gewoon een dikke onvoldoende, zeker als door deze mentale klap de titel ook nog misgelopen wordt.
Nee hoor, kampioenschap vind ik belangrijker dan halve finale CL of CL finale verlies.Verwijderd schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 23:15:
[...]
Hoezo kut seizoen we hebben best wel hele leuke wedstrijden gezien. We hebbend dan een troostprijs maar bijna elke Ajacied zou hier voor hebben getekend in het begin van het seizoen. Die andere prijs zien we wel op 15 mei.
Mocht je het zondag of woensdag weggeven (denk het niet, maar goed kan zo maar) dan is het voor mij nog steeds een kut seizoen (maar wel 1 met een gouden randje)
Ik was echt letterlijk boos toen dolberg erin bleek te staan. Onvoorstelbaar, raakt al weken geen knikker als ie al speelt een dan in de basis zetten in zo'n belangrijke wedstrijdTerranova schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 23:21:
Man man man wat fucking slecht. Hoe kan je dit nou laten gebeuren.
Maar ja je begint al met een man minder om Ten Hag met z'n domme kop Neres nog even wil laten invallen bij een al gewonnen bekerfinale en daarna nog te laat pas ingrijpen als je ziet dat Spurs sterker wordt. Gewoon een dikke onvoldoende, zeker als door deze mentale klap de titel ook nog misgelopen wordt.
Idd, dacht dat het vooral door alle verdedigende wissels kwam waardoor uiteindelijk alle ballen die naar voren gingen meteen weer in handen van Tottenham waren in het laatste kwartier.Tweaking Art schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 23:10:
Echt een zware teleurstelling, Ajax ging met 3-2 tussenstand pas verdedigen en lange ballen spelen, die allemaal ook nog verloren werden, goed idee, verdedigen als elk doelpunt dodelijk is, dit had Ajax ook kunnen doen toen het nog 3-0 stond.
De 3-1 was zo naief, met de ligt die in de aanval stond, 3-2...tja lasse hielp tottenham een voetje...
Ajax heeft gewoon van zichzelf verloren, totaal onnodig.
Huntelaar had prima nog een kwartiertje voorin gekund om de lange bal op te vangen / vast te houden ipv van Tadic/Ziyech die er zichtbaar doorheen zaten.
Daarnaast gewoon ontzettend zuur dat het zo eindigt
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Precies, als je het al verpest hebt met Neres, zet dan Huntelaar er neerExocet schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 23:22:
[...]
Ik was echt letterlijk boos toen dolberg erin bleek te staan. Onvoorstelbaar, raakt al weken geen knikker als ie al speelt een dan in de basis zetten in zo'n belangrijke wedstrijd
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Wat doet Schone bij Onana? Waarom blokkeert tagliafico niet de pas met een sliding? (Had niet eens op de man gehoeven)
Daar kun je Ten Hag niets verwijten.
K to the KillaZ
Ja, ik ben een succeskijker, maar alsnog. Ik dacht echt dat het na 2-0 wel binnen was en toen begon te geprutst. Oke eerste doelpunt kon je hebben, maar Schöne. Toen kregen de Spurs ook opeens hoop en dan krijg je een arbitrage die voor onverklaarbare redenen even vijf minuten erbij heeft en klaar.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Eerlijk is eerlijk, dit is een topprestatie van Ajax en ik had serieus niet verwacht dat dit in die laatste seconden nog zou gebeuren. De eerste helft was Tottenham aan het spelen als een geslagen hond met de staart tussen de benen. Ik snap het gewoon niet. Onwerkelijk.Verwijderd schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 23:15:
[...]
Hoezo kut seizoen we hebben best wel hele leuke wedstrijden gezien. We hebbend dan een troostprijs maar bijna elke Ajacied zou hier voor hebben getekend in het begin van het seizoen. Die andere prijs zien we wel op 15 mei.
Voor Ajax is het te hopen dat zondag er toch genoeg focus is. Ajax is dit seizoen gewoon heel veel beter dan de rest van de eredivisie, we zullen zien of dan tenminste dat nog (letterlijk) verzilverd kan worden.
Verwijderd
Mooi dat jij de laatste 5 minuten geweldig vind alleen 1 ding mocht je van een andere NL club fan zijn helpt dat natuurlijk niet.Verwijderd schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 23:22:
..In the end.. haha geweldig wel.
Voor de rest wil ik wel iedereen bedanken voor deze gezellige avond ook al is de afloop niet zoals gewenst. 1 ding is gelukkig wel duidelijk geworden niet alleen bedragen helpen aan winst. Dat is denk ik zoals ik het zie nu wel het beste wat wij als NL er uit kunnen halen.
Maar positief is: nu zijn er voor een paar internationals wel wat meer rustdagen voor de start van de Nations League.
Aan Huntelaar heb je niks als je speelt zoals Ajax de grote ploegen aanpakte. Dan wil je beweging voorin. Alle topwedstrijden in de CL werden gewonen omdat Tadic zich liet zakken en vd Beek de ruimte benutte.Terranova schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 23:23:
[...]
Precies, als je het al verpest hebt met Neres, zet dan Huntelaar er neer
Je kan Ten Hag verwijten dat je niet met je sterkste 11 speelt, je kan Ten Hag verwijten dat je niet op tijd ingrijpt na de 2-1.KillaZ schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 23:24:
Kunnen allemaal weer op Ten Hag gaan lopen zeiken, maar zoals net door Dickie aan werd gegeven: wat doet de Ligt 70 meter voor zijn doel bij de 2-1 Met Rose?
Wat doet Schone bij Onana? Waarom blokkeert tagliafico niet de pas met een sliding? (Had niet eens op de man gehoeven)
Daar kun je Ten Hag niets verwijten.
De spelers kan je het ook verwijten, dat zeker. Maar het begint al met fouten van Ten Hag. Spaar je spelers in de bekerfinale, sta je al voor en dan ga je alsnog een gespaarde speler inbrengen en die raakt dan geblesseerd. Dat is echt voor de volle 100% aan Ten Hag te verwijten
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=350518
[ Voor 21% gewijzigd door GovertNL op 08-05-2019 23:29 ]
Float like a butterfly, sting like a bee.
Verwijderd
Naja ik vind het resultaat natuurlijk ook teleurstellend. Maar ze hebben het toch zeer goed gedaan of niet dan? 2e helft was alleen bagger, dus de andere ploeg wint. Tsja. Jammer, volgende keer beter.Verwijderd schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 23:25:
[...]
Mooi dat jij de laatste 5 minuten geweldig vind alleen 1 ding mocht je van een andere NL club fan zijn helpt dat natuurlijk niet.
Voor de rest wil ik wel iedereen bedanken voor deze gezellige avond ook al is de afloop niet zoals gewenst. 1 ding is gelukkig wel duidelijk geworden niet alleen bedragen helpen aan winst. Dat is denk ik zoals ik het zie nu wel het beste wat wij als NL er uit kunnen halen.
Maar Dolberg heeft niks, hier werd geroepen dat ie erin staat vanwege zijn snelheid... Enige dat ie snel deed was de bal kwijtrakenD-e-n schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 23:26:
[...]
Aan Huntelaar heb je niks als je speelt zoals Ajax de grote ploegen aanpakte. Dan wil je beweging voorin. Alle topwedstrijden in de CL werden gewonen omdat Tadic zich liet zakken en vd Beek de ruimte benutte.
Maar aan de huidige dolberg heb je ook niksD-e-n schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 23:26:
[...]
Aan Huntelaar heb je niks als je speelt zoals Ajax de grote ploegen aanpakte. Dan wil je beweging voorin. Alle topwedstrijden in de CL werden gewonen omdat Tadic zich liet zakken en vd Beek de ruimte benutte.
Dan heb je nog "geluk" dat er wel wat haat en nijd tussen die teams is, vooral van Utrecht kant.
Stel dat het tegen pakembeet sc Heerenveen was geweest dan was heel Ajax in slaap gevallen gok ik zo.
Als je hem hoort praten, dan weet je dat als ie geen topvoetballer was geworden hij gewoon atheneum + WO studie had gevolgdD-e-n schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 23:14:
Wel klasse dat een jonkie als De Ligt voor de camera durft en geen domme dingen zegt.
Dit dus.
Dit topic is gesloten.
![]()