Alles went behalve een Twent.
🎯Psst.. Kans maken op 12 maanden Tweakers HERO abonnement?
nggyu nglyd
Dank jedr.lowtune schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 22:56:
In de pocket hoor
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
[ Voor 10% gewijzigd door Exocet op 08-05-2019 22:57 ]
★ What does that mean? ★
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Tesla M3LR '21
ga ergens anders trollenjaapstobbe schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 22:57:
Had ajax maar moeten scoren, zei ik toch. Doei!
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
I have no special talent. I am only passionately curious.
Elect a clown, expect a circus.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ik dacht al
Waarom die trap zover waarom????
Ongelofelijk had 5-3 moeten zijn
Echte psv er hier maar dit is verschrikkelijk
Hoe???? Wtf??????
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
FreakNL schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 22:36:
Ajax moet echt nog een goal maken anders valt er in 90+3 een balletje in...
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Dat was gewoon terechtMaarten_E schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 22:58:
Die minuut bijtellen sloeg nergens op.
Hahaha, soms is het zo. Ze hebben het zelf afgeroepen.
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Dan kijk je niet zo vaakephymerous schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 22:58:
Nog nooit heb ik een tijdstraf gezien...
Heb jij ooit een tijdstraf gezien dan?
Drie goals van Tottenham niet onterecht maar daar hadden ook minimaal 3 goals van Ajax tegenover moeten staan.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Prachtige CL reeks met een zure afloop.
[ Voor 23% gewijzigd door Typhone op 08-05-2019 23:00 ]
Die hoef ik niet te zien neereadytoflow schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 23:00:
Wat een kutfinale straks
Tesla M3LR '21
Nee maar lijkt me logisch als je in de laatste minuut uitgebreid gaat tijdrekken
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
De extra-extra tijd is wel met dank aan het eigen tijdrekken...
Één minuut extra, 95:02 [2-3]
Geen onterechte uitslag, imho.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Wat een verschrikkelijk einde van de avond zeg. Hoe kun je het zo weggeven...
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
I say we take off and nuke the entire site from orbit. It's the only way to be sure.
Aan alle supporters van andere clubs dank voor het meeleven , aan de zeurpruimen geen dank maar veel stank.
Dit is *piep* en *piep* ende *piep* dit was de overtreffende trap van op zijn duits.
Kan Liverpool alstublieft hem winnen nu ?
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD
Maar nu eerst de teleurstelling
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
[ Voor 27% gewijzigd door Vos op 08-05-2019 23:03 ]
Sodeju zeg....
En Tottemham kwam zelf zo @#$%^goed weg in de laatste minuut tegen Man City.
Ik zou het niet hebben over die ene misser van Ziyech, die heeft een super wedstrijd gespeeldHarribo schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 23:02:
Ziyech moest gewoon scoren...
"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Denk dat ze in eerste helft teveel kracht hebben verspeeld. Nou ja, jammer. Maar je zag het aankomen. Jammer van die bijna-doelpunten.boesOne schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 23:01:
Mooie run van Ajax deze CL. Goed gedaan. Verder dan verwacht. 2e helft was gewoon niet zo heel goed
★ What does that mean? ★
Inderdaad... zuur.Fleximex schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 23:02:
Doet me helaas ook een beetje denken aan PSV in 2005 tegen Milan. Al is deze nog zuurder qua verloop.
Maar de wedstrijd is pas voorbij als de scheids voor het laatst fluit.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
PSV-Fc Groningen vorig seizoen.
Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.
Niet mee eens. Schöne kost je wederom een wissel. Dolberg idem dito. Die hoorden niet te spelen. Tadic was kapot op het laatst. Ziyech idem dito.Hupske schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 23:02:
Hou op met dat matige wissels gezeur. Met die wissels kreeg Ajax juist weer grip. Voor de wissels krijg je er 2 om de oren.
En dan roept iedereen vast weer om Huntelaar maar dan ben je dus dat mannetje meer op het middenveld wat je tegen Madrid en Juventus zoveel opleverde kwijt.
Ps.
Dit is wel een gestoorde CL. Al die comebacks en verrassingen
[ Voor 9% gewijzigd door D-e-n op 08-05-2019 23:05 ]
Dit is een litteken voor het levenVerwijderd schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 23:03:
Ene Verstappen mag zondag wel winnen om dit weg te poetsen. Jezus.
Dit topic is gesloten.
![]()