Na een dramatische afloop in Europa en direct binnen 1 minuut op achterstand komen en dan zo nog weer kunt terug komen, fantastisch! Wat hebben we dit seizoen een fantastische groep gehad en wat ontzettend jammer dat het sprookje van deze selectie nu zal stoppen omdat er een aantal dragende spelers zullen vertrekken. Maar wat hebben we genoten en wat ben ik blij dat deze selectie afsluit met twee prijzen, het komt ze toe! We kunnen alleen maar trots zijn over wat we hebben bereikt, maar vooral op de manier hoe we het hebben bereikt, namelijk met FAN-TAS-TISCH voetbal! Hulde aan de selectie, Ten Hag en de staff!
Wat betreft PSV en onze vriend van Bommel, ze hebben het zelf laten liggen. Als je in de Arena tegen 10 man komt te spelen moet je het gewoon afmaken en dat was dan ook de genadeklap geweest. Verder als je twee weken de tijd hebt om je voor te bereiden op de wedstrijd tegen AZ, je legt de druk volledig bij Ajax door aan te geven dat ze de klap van woensdag wel zullen merken en je gaat dan zelf zo slap spelen om de laatste strohalm nog te pwkken, daar kan ik met mijn pet niet bij. Als ik een PSV supporter zou zijn, zou ik dat de selectie toch verwijten, dat je het uiteindelijk misschien niet had gehaald, prima. Maar totaal geen passie en strijd, bizar!
Maar goed, na jaren staan we weer eens met de dubbel en alleen trots overheerst nu!
Dit seizoen, deze selectie