Ik zie dat Puyol flink is afgevallen en weer naast Pique gaat spelenExocet schreef op maandag 3 juni 2019 @ 23:12:
Ben benieuwd wat Frenkie van het nieuwe shirt vind![]()
[Afbeelding]
PSN: Curvaa_
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Ik zie dat Puyol flink is afgevallen en weer naast Pique gaat spelenExocet schreef op maandag 3 juni 2019 @ 23:12:
[Afbeelding]
In een teamsport geeft het team altijd de doorslag.Typhone schreef op maandag 3 juni 2019 @ 21:27:
Dus al gaan De Ligt en De Jong weg dan moet nog maar blijken in hoeverre dat een aderlating is. Want het team heeft aangetoond de belangrijkste factor te zijn dit jaar.
Agree maar of zijn aanwezigheid bij Barcelona net zo’n impact heeft als zijn afwezigheid bij Ajax na pakweg een jaar wil ik nog wel meemaken. Zou voor NL elftal heel goed zijnBaseman77 schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 11:08:
[...]
In een teamsport geeft het team altijd de doorslag.
Maar het moge toch overduidelijk zijn dat F. de Jong en De Ligt unieke talenten zijn, die toevallig samen in één team speelden. Dat hun vertrek een aderlating gaat zijn is voor mij geen aanname meer, dat is een feit.
Wie weet kan Ajax weer verrassen, maar ik zie afgelopen seizoen als uniek.
Niet dat het niet meer kan, maar wel dat het een absolute uitschieter was.
[ Voor 0% gewijzigd door Typhone op 04-06-2019 14:35 . Reden: Autospelling gecorrigeerd ]
Hoop dat het plan verder gaat dan er alleen geld in pompen. Want anders schiet je er niets mee op.
Is onofficiëel al bijna een jaar bekend volgens mij dus zo'n verrassing zal het ook weer niet zijnExocet schreef op maandag 3 juni 2019 @ 23:12:
[Afbeelding]
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Voor Feyenoord lekker makkelijk wijzen. Net als jij doet. Maar Feyenoord en haar legioen heeft hier net zoveel schuld aan als Ajax.JST94 schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 13:24:
Top, Feyenoord werkt niet mee aan het toelaten van uitsupporters bij de Klassieker. Goed dat Feyenoord actie onderneemt naar aanleiding van de gebeurtenissen bij onder 19 en bij Swift. Weinig mensen zitten nog te wachten op supporters van Ajax in de Kuip.
Jammer dat de eencelligen het weer verpesten voor de rest.JST94 schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 13:24:
Top, Feyenoord werkt niet mee aan het toelaten van uitsupporters bij de Klassieker. Goed dat Feyenoord actie onderneemt naar aanleiding van de gebeurtenissen bij onder 19 en bij Swift. Weinig mensen zitten nog te wachten op supporters van Ajax in de Kuip.
[ Voor 25% gewijzigd door Qu3st op 04-06-2019 13:40 ]
Maar bij Feyenoord wordt niet zo hard geroepen dat we weer uitsupporters bij een Klassieker willen. Bij Ajax beginnen ze te dreigen met rechtzaken.Curva schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 13:36:
[...]
Voor Feyenoord lekker makkelijk wijzen. Net als jij doet. Maar Feyenoord en haar legioen heeft hier net zoveel schuld aan als Ajax.
Snap ik, de punten gaan zelden mee naar huisJST94 schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 13:48:
[...]
Maar bij Feyenoord wordt niet zo hard geroepen dat we weer uitsupporters bij een Klassieker willen.
Float like a butterfly, sting like a bee.
Precies zoals een klassieker hoort te zijn , je moet er in alle rust een goed boek bij kunnen lezen.PWM schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 13:54:
De klassiekers zijn tegenwoordig een oase van rust. Helemaal top.
alles kan off-topic
Het stadion is allerminst rustigAnkona schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 13:59:
[...]
Precies zoals een klassieker hoort te zijn , je moet er in alle rust een goed boek bij kunnen lezen.
Uhm, bij Swift waren het volgens mij toch echt de Feyenoord "supporters". Daarnaast zijn dit soort mensen naar mijn mening geen echte supporters want dan hadden zij zich wel kunnen inhouden en kunnen genieten van het spelletje.JST94 schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 13:24:
Juist, Feyenoord supporters gooien de ruiten van de bus van Feyenoord in.Pompi schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 14:06:
[...]
Uhm, bij Swift waren het volgens mij toch echt de Feyenoord "supporters". Daarnaast zijn dit soort mensen naar mijn mening geen echte supporters want dan hadden zij zich wel kunnen inhouden en kunnen genieten van het spelletje.
Afgelopen seizoen was daar alle reden toe.JST94 schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 14:07:
[...]
Juist, Feyenoord supporters gooien de ruiten van de bus van Feyenoord in.
alles kan off-topic
Op het Hofplein staat nog een mooieAnkona schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 14:28:
[...]
Afgelopen seizoen was daar alle reden toe.
Maar nee, alleen als we een leuke klassieke fontein zien slaan we onze slag.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Gezien de gemiddelde resultaten de laatste jaren zou een extra 12e man ook zeer onwenselijk zijn. De rest is natuurlijk populair scoren van het bestuur.JST94 schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 13:24:
Je hebt wel een erg blinde vlek als het om Feyenoord 'supporters' gaatJST94 schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 14:07:
[...]
Juist, Feyenoord supporters gooien de ruiten van de bus van Feyenoord in.
Mee eens. "Supporters" van beide ploegen zorgen hiervoor door idiote acties. Het is jammer, maar het is niet anders. Wat mij wel verbaasd dat Ajax het teleurstellend vinden dat Feyenoord hier niet aan mee wilt werken, maar zij moeten toch ook in zien dat na het aanvallen van familie van Feyenoord spelers, dit toch te verwachten was? Nu doen ze net alsof zij dit niet verwacht hadden...Martinusz schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 14:48:
[...]
Wat mij betreft lekker zo houden zoals het is, ze kunnen zich niet gedragen, nu niet, in de toekomst ook niet. Dan gewoon niet zeuren en de thuiswedstrijd je club aanmoedigen.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
reddingsplan zou in werking treden als deze deal alsnog zou afketsenDeadsy schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 15:30:
Het reddingsplan van Roda gaat niet door.
Schrouff heeft zijn aandelen verkocht aan een Mexicaan.
https://www.vi.nl/nieuws/...j-mexicaanse-investeerder
nee k snap er ook niets van
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Na hun vreemdelingenlegioen van de afgelopen jaren op het veld gaan ze nu verder met het bouwen van hun vreemdelingenlegioen van investeerders na al eerder de Zwitserse RusDeadsy schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 15:30:
Het reddingsplan van Roda gaat niet door.
Schrouff heeft zijn aandelen verkocht aan een Mexicaan.
https://www.vi.nl/nieuws/...j-mexicaanse-investeerder
nee k snap er ook niets van
[ Voor 50% gewijzigd door Stewie! op 04-06-2019 16:38 ]
Die Mexicaan zou extra naar Nederland gekomen zijn.Player1S schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 15:35:
[...]
reddingsplan zou in werking treden als deze deal alsnog zou afketsen
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Het zijn wel zaken die bij een Operationeel directeur horen. Dus zo gek zal het niet zijn dat hij verantwoordelijk was voor de genoemde zaken.Gonadan schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 17:23:
Nu Arisz bij Ajax weg gaat hebben ze ineens een lijstje van zaken waar men niet zo trots op is wat blijkbaar allemaal aan zijn functioneren te wijten is. Ik noem selectief een naamsverandering van de Arena, een dossier-Nouri, het vertrek van Slop en recent de organisatie rondom de klassieker onder 19.
Hoewel ik graag zou willen geloven dat alle zaken waar ik mij als supporter voor schaam bij hem lagen en nu dus alles beter wordt, ben ik toch enigszins sceptisch. Het komt best wel over als het wassen van je handen in onschuld en zo alles bij een zondebok te leggen.
De goedkeuring van de KNVB moet nog komen en is het enige waarop het nog kan afketsen.Pompi schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 17:17:
Blijkbaar zouden de Spaanse supporters van Real Murcia, waar de Mexicaan ook eigenaar van is geweest ofzo, onder de twitter aankondiging van Roda zeggen dat ze de duivel dan wel een scammer hebben binnen gehaald en wensen ze de Rode supporters sterkte en zijn ze blij dat zij er vanaf zijn.
Kan dus misschien nog wel als een Mexicaanse telenovela worden met veel drama en problemen. Hoeft de KNVB hier trouwens geen goedkeuring over te geven zoals ze ook bij Jordania en Den Bosch hadden gedaan?
Gezien de reactie van Van der Sar onlangs over hetgeen rond O19 gebeurde, heeft het daar inderdaad alle schijn naar.Gonadan schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 17:23:
Het komt best wel over als het wassen van je handen in onschuld en zo alles bij een zondebok te leggen.
Speler die een paar jaar terug nog van Ado naar Feyenoord overstapte. Feyenoord wist dus dat het geen echte clubman haalde en Ajax zou dat nu al ook moeten weten voor het geval er volgend jaar een club uit de PL aanklopt.lateef schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 19:37:
[...]
Overigens wist Ajax vandaag zich ook weer in slecht daglicht te plaatsen met betrekking tot de overname van een jeugdspeler van Feyenoord. Ik vraag me af in hoeverre de reactie van Ajax juist is weer gegeven in de media.
Schijnt dat ze openlijk aangeven schijt te hebben aan het recent nog ook door hun bekrachtigde heren akkoord hebben.lateef schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 19:37:
[...]
Overigens wist Ajax vandaag zich ook weer in slecht daglicht te plaatsen met betrekking tot de overname van een jeugdspeler van Feyenoord. Ik vraag me af in hoeverre de reactie van Ajax juist is weer gegeven in de media.
alles kan off-topic
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Ligt eraan welke media. Die van Noord Holland? Zuid Holland? Noord Brabant? Landelijk? Ik ruik vier verschillende nuances in vier ogenschijnlijk gelijke verhalen.lateef schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 19:37:
[...]
Gezien de reactie van Van der Sar onlangs over hetgeen rond O19 gebeurde, heeft het daar inderdaad alle schijn naar.
Daar doelde ik ook op, alleen de bron daarvan is op zijn best twijfelachtig.Ankona schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 20:41:
[...]
Schijnt dat ze openlijk aangeven schijt te hebben aan het recent nog ook door hun bekrachtigde heren akkoord hebben.
Of omdat het handel is voor zijn zaakwaarnemer? Hij zit bij Wasserman, vrij groot bureau en ik neem aan dat Overmars daar niet wegkomt met een paar vrijkaartjes als vergoeding.Typhone schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 20:50:
[...]
De grote vraag die relevant is: waarom stapt een jeugdspeler over van Feyenoord naar Ajax? Omdat Jorgensen in de weg loopt? Omdat er weer een doos oud spelers van 32+ ingevlogen worden zonder restwaarde? Omdat Vilhena niet weg wil en toch wel mag spelen ook al staat de jeugd te trappelen? Vragen te over.
De bron waar ik op doelde, is het landelijke huisblad van Ajax en die overstap is nog tot daar aan toe, maar wanneer de uitspraak van Ajax daadwerkelijk is, zoals dat aangegeven is, dan is dat gewoon een kwalijke zaak en het enige relevante.Typhone schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 20:50:
[...]
Ligt eraan welke media. Die van Noord Holland? Zuid Holland? Noord Brabant? Landelijk? Ik ruik vier verschillende nuances in vier ogenschijnlijk gelijke verhalen.
De Telegraaf die wel vaker zwaar overdrijft?lateef schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 21:18:
[...]
De bron waar ik op doelde, is het landelijke huisblad van Ajax en die overstap is nog tot daar aan toe, maar wanneer de uitspraak van Ajax daadwerkelijk is, zoals dat aangegeven is, dan is dat gewoon een kwalijke zaak en het enige relevante.
[ Voor 2% gewijzigd door DaniëlWW2 op 04-06-2019 23:51 ]
Ik zeg toch ook dat de bron op zijn best twijfelachtig is.
Je kunt ook stellen: 'waarom verlaat er weer een jeugdspeler de Feyenoord opleiding?'lateef schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 19:37:
[ Voor 44% gewijzigd door Curva op 04-06-2019 21:38 ]
Dat hoor je toch nooit? Je hoort ook geen reden bij de spelers die van Ajax naar Engeland vertrekken bv.Curva schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 21:36:
Dat herenakkoord gaat pas 20/21 in. Dus Ajax doet in deze niks fout.
Tevens wordt er nergens gemeld waarom de jeugdspeler overstapt. Heeft ie zelf aangegeven weg te willen gaan? Via de zaakwaarnemer de zaken gedaan? Het is allemaal weer erg kort door de bocht.
[...]
Je kunt ook stellen: 'waarom verlaat er weer een jeugdspeler de Feyenoord opleiding?'
Dat is herenakkoord 2.0, er is nu ook al een herenakkoord tussen Ajax, Feyenoord en PSV.Curva schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 21:36:
Dat herenakkoord gaat pas 20/21 in. Dus Ajax doet in deze niks fout.
Nee, die overstap zelf zet ik niet zo zeer mijn twijfels over. Waar het mij omgaat is de reactie van Ajax, volgens De Telegraaf. Wanneer ze dat bij Ajax daadwerkelijk zo hebben gesteld, weet Ajax zich gewoon weer in slecht daglicht te plaatsen. En wanneer dat niet zo is, is dit wel schadelijk voor Ajax en lijkt me damage controle niet verkeerd.Curva schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 21:36:
Je kunt ook stellen: 'waarom verlaat er weer een jeugdspeler de Feyenoord opleiding?'
Nou, vaak hoor je wel wat meer. Speler wilde hogerop of club X heeft hem benaderd en is erop ingegaan.toolkist schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 21:40:
[...]
Dat hoor je toch nooit? Je hoort ook geen reden bij de spelers die van Ajax naar Engeland vertrekken bv.
Welke dan? Bekerwinnaar, landskampioen halve finale CL? Of gaat het nu weer om dat nietszeggende incident bij O19 waarvan ik nog nul komma nul inhoud heb gezien? Ik zou me om andere dingen druk gaan maken.lateef schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 21:26:
[...]
Ik zeg toch ook dat de bron op zijn best twijfelachtig is.
Maar ik ben wel benieuwd naar de juiste reactie van Ajax. Ajax heeft de laatste tijd meerdere meer of mindere grote blunders begaan en dit zou er zo maar weer één kunnen worden.
Dat heb ik helemaal nergens gesteld. Ik heb alleen gesteld dat de Telegraaf stelt dat Ajax zich nogal lomp heeft uitgelaten met betrekking tot deze overstap.Curva schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 21:46:
[...]
Nou, vaak hoor je wel wat meer. Speler wilde hogerop of club X heeft hem benaderd en is erop ingegaan.
Er wordt hier door Ankona en Lateef gesteld dat Ajax direct het herenakkoord breekt. Wat dus niet het geval is, aangezien dit pas vanaf volgend seizoen in werking treed. En als een speler zelf weg wil, heb je er ook niks aan en heb je er ook niks over te zeggen waar die naartoe gaat.
Ik maak me nergens druk om, ik reageerde op een bericht van @Gonadan met betrekking tot het vertrek van Arisz, het wassen van handen in onschuld en het vinden van een zondebok.Typhone schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 21:46:
[...]
Welke dan? Bekerwinnaar, landskampioen halve finale CL? Of gaat het nu weer om dat nietszeggende incident bij O19 waarvan ik nog nul komma nul inhoud heb gezien? Ik zou me om andere dingen druk gaan maken.
Waarom? Op basis van welke feiten had hij anders moeten reageren dan?lateef schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 22:00:
[...]
Ik maak me nergens druk om, ik reageerde op een bericht van @Gonadan met betrekking tot het vertrek van Arisz, het wassen van handen in onschuld en het vinden van een zondebok.
En de blunders van Ajax? De reactie van Van der Sar over hetgeen zich bij O19 heeft plaatst gevonden, was er ontegenzeggelijk één.
Hij heeft het toch afgekeurd? En wie weet wat er achter de schermen gebeurd qua weren van de eencelligen. Moet dat allemaal openbaar?lateef schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 22:00:
[...]
Ik maak me nergens druk om, ik reageerde op een bericht van @Gonadan met betrekking tot het vertrek van Arisz, het wassen van handen in onschuld en het vinden van een zondebok.
En de blunders van Ajax? De reactie van Van der Sar over hetgeen zich bij O19 heeft plaatst gevonden, was er ontegenzeggelijk één.
Laat gaan.Qu3st schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 22:29:
[...]
Hij heeft het toch afgekeurd? En wie weet wat er achter de schermen gebeurd qua weren van de eencelligen. Moet dat allemaal openbaar?
Eens, maar er zijn ook te veel overduidelijk door anderen gedaan wat nu toch wel lijkt alsof alleen naar hem gewezen wordt. Ik realiseer mij uiteraard dat de bron nu niet echt de beste is, maar dat is voor mij juist één van de redenen om te denken dat ze de huidige directie gewoon even willen steunen met de berichtgeving.Curva schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 17:27:
Het zijn wel zaken die bij een Operationeel directeur horen. Dus zo gek zal het niet zijn dat hij verantwoordelijk was voor de genoemde zaken.
De echte waarheid zal vast niet volledig boven tafel komen. Maar dit zijn natuurlijk niet de eerste negatieve berichten over Arisz.
Je doelt dan op de slappe statement neem ik aan? Dat is niet nieuw voor Van der Sar, zelfs die ene keer dat hij écht boos was kwam het nog lachwekkend over. Die man heeft wat dat betreft gewoon geen uitstraling.lateef schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 19:37:
Gezien de reactie van Van der Sar onlangs over hetgeen rond O19 gebeurde, heeft het daar inderdaad alle schijn naar.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Geld, vrijwel altijd geld. Feyenoord heeft niet de middelen om veel en forse contracten uit te delen aan alle jeugdspelers. Vrijwel altijd wordt er een mooi verhaal omheen geluld maar blijkt ook dat het nieuwe contract veel vetter is.Curva schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 21:36:
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Eigenlijk moest je die droppen op een battle royale eilandQu3st schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 22:29:
[...]
Hij heeft het toch afgekeurd? En wie weet wat er achter de schermen gebeurd qua weren van de eencelligen. Moet dat allemaal openbaar?
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Vaak wel inderdaad. We weten niet of dat in dit geval ook zo is.ph4ge schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 22:39:
[...]
Geld, vrijwel altijd geld. Feyenoord heeft niet de middelen om veel en forse contracten uit te delen aan alle jeugdspelers. Vrijwel altijd wordt er een mooi verhaal omheen geluld maar blijkt ook dat het nieuwe contract veel vetter is.
Ik neem aan dat je dit nu in het algemeen bedoeld en niet specifiek in dit voorbeeld over O19? Want dan heb je inderdaad wel gelijk. Al hoeft het van mij niet openbaar. Krijg je weken later weer het gezeur dat de straf te hoog of laag is.. Tegenwoordig mag er bijvoorbeeld over blessures ook bijna niks worden gezegd ivm privacy. Vroeger wanneer een speler geblesseerd uitviel wist je een dag later dat z'n kniebanden verrekt waren. Tegenwoordig zijn het maar vage statements.Gonadan schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 22:32:
Wat mij wel stoort is dat ik weinig heb gezien aan gevolgen van die 'rellen'. Ik heb er nog naar gezocht maar niets over het nakijken of de daders bekend zijn, of wellicht iets met een stadionverbod. Er heerst wat dat betreft een totale radiostilte waar ik onderhand toch wel eens verwacht dat men gewoon ballen toont en dat tuig niet meer toelaat. Maar dat is vast ook de schuld van Arisz.
Nee ik doel nu puur op de O19 situatie, ik voel niet de noodzaak het politiek correct breder te trekken dan een recent voorval.Curva schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 22:53:
Ik neem aan dat je dit nu in het algemeen bedoeld en niet specifiek in dit voorbeeld over O19? Want dan heb je inderdaad wel gelijk.
Liefst wel, anders kan er onmogelijk een ontmoedigende functie vanuit gaan.Al hoeft het van mij niet openbaar.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Maar je weet niet over wie het gaat als ze de straf voor de relschoppers publiekelijk uitspreken. Bij een blessure weet je om wie het gaat natuurlijk.Curva schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 22:53:
[...]
[...]
Ik neem aan dat je dit nu in het algemeen bedoeld en niet specifiek in dit voorbeeld over O19? Want dan heb je inderdaad wel gelijk. Al hoeft het van mij niet openbaar. Krijg je weken later weer het gezeur dat de straf te hoog of laag is.. Tegenwoordig mag er bijvoorbeeld over blessures ook bijna niks worden gezegd ivm privacy. Vroeger wanneer een speler geblesseerd uitviel wist je een dag later dat z'n kniebanden verrekt waren. Tegenwoordig zijn het maar vage statements.
Formerly known as Ragdoll
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Er is al een herenakkoord tussen Ajax, Feyenoord en PSV van kracht. Dat dat herenakkoord een wassen neus is, is overigens al langer bekend. En ja, er zijn een hoop valide argumenten te bedenken waarom een jeugdspeler van Feyenoord naar Ajax zou willen gaan.Typhone schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 08:15:
@InFamous
Wat dat te maken heeft met een herenakkoord wat nog niet eens van kracht is weet niemand.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Nou ja, reputatie schade... Tot nu toe ben jij de enige die erover valtlateef schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 09:16:
[...]
Er is al een herenakkoord tussen Ajax, Feyenoord en PSV van kracht. Dat dat herenakkoord een wassen neus is, is overigens al langer bekend. En ja, er zijn een hoop valide argumenten te bedenken waarom een jeugdspeler van Feyenoord naar Ajax zou willen gaan.
Dat is echter niet het 'probleem'. Het 'probleem' is dat Ajax zou hebben gezegd dat ze 'schijt' hebben aan het reeds bestaande herenakkoord. Of ze dat daadwerkelijk hebben gezegd, is maar de vraag, de bron van die uitspraak is twijfelachtig. Echter is die uitspraak door heel veel media overgenomen en Ajax lijdt daardoor reputatieschade. Nuancering of verheldering over de gang van zaken lijkt me een goed idee om die reputatieschade te beperken. Het afschuiven op zondebok Arisz kan echter niet meer, die is reeds vertrokken.
Ik zou nog even wachten tot na de Nations League.JanW schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 09:53:
Alle wedstrijden van de reguliere competities zitten er op. De spelers hebben vakantie en binnenkort begint de voorbereiding op het nieuwe seizoen alweer. Tijd voor ons om te beginnen met een nieuwe TS voor het nieuwe seizoen: [Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2019/2020
[ Voor 18% gewijzigd door toolkist op 05-06-2019 09:55 ]
[ Voor 40% gewijzigd door JanW op 05-06-2019 10:07 ]
toolkist schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 09:54:
[...]
Nou ja, reputatie schade... Tot nu toe ben jij de enige die erover valt
De reputatieschade wordt door jou aangepraat. Ik lees vandaag en las gisteren niets over dit voorval. Dus zoveel aandacht heeft het niet.lateef schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 09:16:
[...]
Er is al een herenakkoord tussen Ajax, Feyenoord en PSV van kracht. Dat dat herenakkoord een wassen neus is, is overigens al langer bekend. En ja, er zijn een hoop valide argumenten te bedenken waarom een jeugdspeler van Feyenoord naar Ajax zou willen gaan.
Dat is echter niet het 'probleem'. Het 'probleem' is dat Ajax zou hebben gezegd dat ze 'schijt' hebben aan het reeds bestaande herenakkoord. Of ze dat daadwerkelijk hebben gezegd, is maar de vraag, de bron van die uitspraak is twijfelachtig. Echter is die uitspraak door heel veel media overgenomen en Ajax lijdt daardoor reputatieschade. Nuancering of verheldering over de gang van zaken lijkt me een goed idee om die reputatieschade te beperken. Het afschuiven op zondebok Arisz kan echter niet meer, die is reeds vertrokken.
Voor zo'n mini toernooi? De EL en CL hebben geeneens een eigen topic.JanW schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 09:59:
Dat lijkt me iets voor een apart topic.
UEFA Nations League - 2019
Anoniem: 992889
Ik zou eerder die van Neres (vooral de vooractie van Tadic) of Tadic tegen Real willen zien.SpeedQber schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 10:45:
De vrije trap van Messi tegen Liverpool is verkozen tot mooiste CL goal dit seizeon
https://www.ad.nl/europee...ons-league-goal~a6d5f170/
Ook goals van Arjen Robben tegen Benfica, Rakitic tegen Tottenham en Ronaldo tegen Man United waren genomineerd.
Ik mis wel de vrije trap van Lasse tegen Real Madrid in dit lijstje.
Nogmaals, daar gaat het me niet om. Het gaat mij om de vermeende uitspraak van Ajax over 'schijt hebben'. Dat is gewoon horkig, van hetzelfde horkige niveau als de uitspraak van Van der Sar en de andere punten die @Gonadan gister aanhaalde. Waar een grote club klein in kan zijn...Curva schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 10:17:
[...]
Het is vervelend voor Feyenoord dat er weer een jeugdspeler met potentie vertrekt. Maar aan de andere kant, we weten het hele verhaal niet. Zoals ik al eerder aangaf, op het moment dat een speler weg wil, kan de club wel moeilijk doen en hem willen behouden, maar dan krijg je een zeer ontevreden jeugdspeler.
Dat jij het nergens hebt gelezen wil niet zeggen dat er niet over geschreven is.Curva schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 10:17:
[...]
De reputatieschade wordt door jou aangepraat. Ik lees vandaag en las gisteren niets over dit voorval. Dus zoveel aandacht heeft het niet.
Het is vervelend voor Feyenoord dat er weer een jeugdspeler met potentie vertrekt. Maar aan de andere kant, we weten het hele verhaal niet. Zoals ik al eerder aangaf, op het moment dat een speler weg wil, kan de club wel moeilijk doen en hem willen behouden, maar dan krijg je een zeer ontevreden jeugdspeler.
Denk niet dat Overmars iemand is die gezegd zou hebben dat ie schijt heeft aan die afspraken, maar dat is natuurlijk wel lekkere clickbait in komkommertijd.lateef schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 11:07:
[...]
Nogmaals, daar gaat het me niet om. Het gaat mij om de vermeende uitspraak van Ajax over 'schijt hebben'. Dat is gewoon horkig, van hetzelfde horkige niveau als de uitspraak van Van der Sar en de andere punten die @Gonadan gister aanhaalde. Waar een grote club klein in kan zijn...
Heb je je twee kratjes bier al ontvangen?Family Guy schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 07:27:
[...]
Is goed. 2 kratjes bier? Heb ik tenminste nog iets te vieren.
Als ik deze artikelen lees zie ik aannames en televaag , twee redenen om de pot zout erbij te pakken.ST10©DE schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 11:09:
[...]
Dat jij het nergens hebt gelezen wil niet zeggen dat er niet over geschreven is.
https://www.fcupdate.nl/v...d-en-sparta-rotterdam-op/
https://sportnieuws.nl/vo...n-daar-geen-rekening-mee/
https://www.vtbl.nl/nieuw...ement-en-haalt-talent-bij
https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=352940
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Dat het niet overal gekopieerd is bedoel je?ST10©DE schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 11:09:
[...]
Dat jij het nergens hebt gelezen wil niet zeggen dat er niet over geschreven is.
https://www.fcupdate.nl/v...d-en-sparta-rotterdam-op/
https://sportnieuws.nl/vo...n-daar-geen-rekening-mee/
https://www.vtbl.nl/nieuw...ement-en-haalt-talent-bij
https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=352940
Ik denk dat ook niet en het is inderdaad heerlijke clickbait, wat mij verbaast is dat alleen de Telegraaf hier over bericht en dat dat door clickbaitmedia als voetbalzone wordt overgenomen, maar dat er in meer serieuze, betrouwbare media daar niets over terug te vinden is. Ajax heeft een hele grote media-afdeling en ze kunnen dit makkelijk uit de lucht halen, nu kan dat een bewuste strategie zijn om dat niet te doen, maar ik denk dat ze meer baat hebben bij het geven van meer openheid van zaken.Martinusz schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 11:14:
[...]
Denk niet dat Overmars iemand is die gezegd zou hebben dat ie schijt heeft aan die afspraken, maar dat is natuurlijk wel lekkere clickbait in komkommertijd.
Daarnaast is de gentlemens agreement een smerige vorm van kartelvorming die ten koste gaat van spelers in het Nederlandse betaald voetbal en het zou verboden moeten worden.Martinusz schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 11:14:
[...]
Denk niet dat Overmars iemand is die gezegd zou hebben dat ie schijt heeft aan die afspraken, maar dat is natuurlijk wel lekkere clickbait in komkommertijd.
★ Lijkt joop.nl wel hier ★
Dit soort momenten zijn net als die spelers lijstjes, je mist altijd wel wat doelpunten. Die van Messi was zeker wonderschoon! Maar eigenlijk moeten ze geen doelpunt uitroepen tot het doelpunt van het toernooi. Dan doe je de rest te min. Net als spelers er is geen speler van het toernooi! Er is een team wat het team is en dat is AjaxSpeedQber schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 10:45:
De vrije trap van Messi tegen Liverpool is verkozen tot mooiste CL goal dit seizeon
https://www.ad.nl/europee...ons-league-goal~a6d5f170/
Ook goals van Arjen Robben tegen Benfica, Rakitic tegen Tottenham en Ronaldo tegen Man United waren genomineerd.
Ik mis wel de vrije trap van Lasse tegen Real Madrid in dit lijstje.
Neem dan wel in de overweging mee dat de uitspraak niet in die bewoordingen was en we nog geen zicht hebben op welk scenario zich heeft afgespeeld.lateef schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 11:07:
Nogmaals, daar gaat het me niet om. Het gaat mij om de vermeende uitspraak van Ajax over 'schijt hebben'. Dat is gewoon horkig, van hetzelfde horkige niveau als de uitspraak van Van der Sar en de andere punten die @Gonadan gister aanhaalde. Waar een grote club klein in kan zijn...
Zeiss Distagon 21 f/2.8
En @HanG-BuiK-ZwijN . Het feit dat het geschreven of gekopieerd is maakt voor mijn punt niet uit. Of het onzin is of niet ook niet.toolkist schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 11:28:
[...]
Dat het niet overal gekopieerd is bedoel je?
Maar dan ga je nog voorbij aan het feit dat de discussie ging of iemand het 'dikke schijt' (of net welke termen gebruikt zijn) een probleem vindt of niet en of dat dan imago schade oplevert of niet.
Goal Ronaldo - beterDoeEensGek schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 11:29:
[...]
Dit soort momenten zijn net als die spelers lijstjes, je mist altijd wel wat doelpunten. Die van Messi was zeker wonderschoon! Maar eigenlijk moeten ze geen doelpunt uitroepen tot het doelpunt van het toernooi. Dan doe je de rest te min. Net als spelers er is geen speler van het toernooi! Er is een team wat het team is en dat is Ajaxhet team wat wint.
Nope
Steam ID = Ackerfiets
Hebben we een kikkerbil?
Anoniem: 992889
Je zou het Kartelvorming kunnen noemen. Echter heeft iedere opleiding de mogelijkheid om het niveau van de opleiding op het gewenste niveau te krijgen.MrMonkE schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 11:29:
[...]
Daarnaast is de gentlemens agreement een smerige vorm van kartelvorming die ten koste gaat van spelers in het Nederlandse betaald voetbal en het zou verboden moeten worden.
Het was meer bedoeld als nuance, iedereen schreeuwt maar meteen dat Ajax een herenakkoord breekt terwijl niemand de waarheid kentTyphone schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 08:15:
@InFamous
Al die dingen zijn keer op keer op meerdere manieren uit te leggen. De keiharde feiten weet of kent niemand maar het is natuurlijk altijd leuker om het uit te leggen in het nadeel van de andere club.
Grote kans op CL voetbal, jeugd die de kans ook écht krijgt en als mogelijk gevolg een toptransfer dat kunnen potentiee sterke drijfveren zijn. Wat dat te maken heeft met een herenakkoord wat nog niet eens van kracht is weet niemand.
Formerly known as Ragdoll
KIopt. Het is vorig jaar al besproken maar moest toen nog beoordeeld worden door één of andere commissie van de KNVB. Nu wordt het dus echt bekrachtigd.ST10©DE schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 11:33:
Overigens, ik lees overal dat het herenakkoord pas over een bepaalde tijd in gaat. Incorrect volgens mij. Dat herenakkoord bestaat al vele jaren alleen willen ze er nu een officiële afspraak van maken.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Laten we wel zijn, we hebben het over kinderen. Zowel in het belang van het Nederlandse voetbal als in het belang van kinderen zou je willen dat ze enigszins met rust gelaten worden en niet teveel met de contractuele spelletjes te maken krijgen waar volwassen voetballers en hun zaakwaarnemers mee te maken hebben. Daarnaast is het ook niet in het belang van de clubs als ze tegen elkaar uitgespeeld worden.JST94 schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 14:33:
Wel of gene herenakkoord, wat maakt het uit? Er is ineens veel ophef nu Van der Sloot en Speksnijder naar Ajax vertrekken, maar toen Berete naar PSV vertrok enkele weken terug hoorde je niemand.
Je hoort nu ook niemand nu Feyenoord weer een talentje heeft weggeplukt bij NAC, net zoals dat Van der Sloot van ADO af komt en Berete van Vitesse.
Iedereen plukt talentjes bij elkaar weg, in plaats van gaan lopen piepen over het herenakkoord (Feyenoord begon te klagen), moet Feyenoord er misschien werk van gaan maken om te kijken waarom talenten een contract bij Ajax en PSV (of Europese club) kiezen in plaats van een contract bij Feyenoord.
Wat Van der Sloot betreft? Tja, ik vind dat die jongen een ontzettende slechte mentaliteit heeft. Die jongen komt over van ADO en vertrekt na een jaar alweer naar Ajax en begint te klagen over de kwaliteit van de opleiding. Plus hij laat het elftal waar in hij speelde in de steek door direct te vertrekken ipv het seizoen af te maken (Bekerfinale stond nog op het programma). Als je zo graag weg wilt bij Feyenoord om naar Ajax te vertrekken mag je wat mij betreft snel gaan, het liefst met een flinke schop onder de kont van Jan Boskamp. Wieberen met dat soort spelers.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Maar is dat goed voor het voetbal? Een speler een minder goede opleiding geven omdat je wil dat ze met rust gelaten wordt is ook weer niet handigph4ge schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 14:45:
[...]
Laten we wel zijn, we hebben het over kinderen. Zowel in het belang van het Nederlandse voetbal als in het belang van kinderen zou je willen dat ze enigszins met rust gelaten worden en niet teveel met de contractuele spelletjes te maken krijgen waar volwassen voetballers en hun zaakwaarnemers mee te maken hebben. Daarnaast is het ook niet in het belang van de clubs als ze tegen elkaar uitgespeeld worden.
Mensen zijn nogal geneigd om in het voordeel van hun eigen club te beredeneren, maar het algemeen belang is ook belangrijk. En dat is niet gebaat bij deze spelletjes.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Duidelijk is het begrip "akkoord" zeer ruim genomen.Gonadan schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 13:51:
@InFamous het is in die zin wel grappig om de koppen van de websites te lezen, dan weet je gelijk wat het niveau is. Bij de één verbreekt men het akkoord, bij de ander is men het voor en bij een derde heeft met schijt aan het akkoord. Mooi die variatie in nuance.
[ Voor 6% gewijzigd door MrMonkE op 05-06-2019 15:43 ]
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
[ Voor 56% gewijzigd door Outerspace op 05-06-2019 18:39 ]
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq