Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

UEFA Nations League - 2019

Pagina: 1 2 3 ... 11 Laatste
Acties:

Acties:
  • +1Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 23:26

UEFA Nations League 2019

Programma
5 juni: Portugal - Zwitserland
6 juni: Nederland - Engeland

9 juni, 15:00: Troostfinale
9 juni, 20:45: Finale
Verwachtingen?
Wat zijn de verwachtingen van deze Nations League? Merken we dat het een beetje leeft om ons heen? Ik heb nog geen Wuppies kunnen scoren bij de AH, dus zo erg leeft het nog niet.

Poll: Wie gaat de Nations League winnen?
Portugal
Zwitserland
Nederland
Engeland
Tussenstand:
http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=401845&layout=1&sort=org
Ook een poll maken? Klik hier

• seadogg
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 18-07 17:24
Het leeft echt totaal niet in mijn omgeving. Ik ben uiteraard wel heel benieuwd naar de uitslag(en). heb wel een prima verwachting met onze huidige selectie.

De ligt / van dijk / frenkie kunnen toch wel een klein verschilletje maken! :)

• JanW
Eerlijk gezegd heb ik er een beetje een hard hoofd in. In de media heerst er een beetje een hosanna stemming over het Nederlands voetbal, maar nog niet zo lang geleden hebben we verloren van een matig Duitsland en zag het voetbal aan Nederlandse kant er niet heel best uit. Vooral voorin is het nog zoeken. Memphis kan het niet alleen, verder is het qua spitsen vrij dun bezaaid. Babel doet het wel redelijk, maar heeft er ook vaak slechte wedstrijden bij zitten. Promes heb ik nog niet veel goede wedstrijden in Oranje zien spelen.

JanW wijzigde deze reactie 05-06-2019 10:55 (22%)

• michelwuyts
  • Registratie: november 2017
  • Laatst online: 16-07 16:50
De winnaar lijkt me de favoriet voor de finale tussen ons en Engeland

Onze verdediging en middenveld zijn inmiddels wereldklasse. Alleen de aanval is nog niet van het niveau helaas m.u.v. Memphis het afgelopen jaar.
Engeland heeft juist voorin wereldklasse. Vooral het middenveld en in mindere mate de verdediging is van een minder niveau.
Zal normaal gesproken wel een leuke wedstrijd worden in ieder geval.

• Gynnad
  • Registratie: september 2010
  • Nu online

Gynnad

* * *

Dit leeft bij mij in de omgeving ook totaal niet, denk wel dat ik even ga kijken morgen. Zaterdag/zondag moet ik nog even bekijken.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: februari 2004
  • Niet online

Gonadan

Moderator Foto & Video
Het opportunisme zal weer hoogtij vieren vermoed ik. Maakt Nederland kans op de winst dan staat het halve land weer op de banken, blijken we toch niet helemaal terug te zijn dan is het ineens weer 'ze' en zullen alle zelfbenoemde experts weer praatprogramma na praatprogramma verzuren.

Canon 70D ~ 10-18 IS STM ~ 18-135 IS STM ~ 24 f/2.8 STM ~ 50 f/1.8 STM ~ 430EX II
Sigma 100-400 DG OS HSM Contemporary

• PWM
  • Registratie: oktober 2000
  • Niet online

PWM

Moderator General Chat
Gister op Radio 1 zei iemand weer dat het een shortcut is naar het EK, wat het volgens mij toch echt niets is :p De planning van dit toernooi heb ik ook niet scherp, ik heb een etentje gepland morgen.

EDIT:

Oh, de finale is tegenover Formule 1. Die wedstrijd zal ik dus ook niet zien :+ Volgend jaar weer een kans.

PWM wijzigde deze reactie 05-06-2019 13:16 (23%)

• Sjah
  • Registratie: juli 2000
  • Laatst online: 05:34
Denk dat we deze prijs voor nu en waarschijnlijk ook over 20 jaar, als een europese supercup (clubs) moeten zien , qua wat voor gewicht het heeft (bijna geen enkel dus). Jammer maar helaas, denk dat teveel er cynisch naar kijken als het uitbreiden vh aantal wedstrijden voor poen. Zelf zie ik het ook zo, maar ook wel als nuttig omdat je tegen zware landen speelt (als je NL bent).

Acties:
  • +2Henk 'm!

• exactor it
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 00:48

exactor it

Moderator Spielerij
Engelsman meldt zich. :) Ik zou niet bang zijn voor Engeland. Want het is los zand qua tactiek en systeem. WK halve finale was meer geluk en passie dan wijsheid. Toegegeven: als Rashford en Kane bewegelijk spelen voorin met de snelheid van Sterling erbij dan is het in ieder geval een messcherpe counter tot aan de zestien. Maar je kan ze daarna niet vaak betrappen op vernuft en het afmaken van kansen. Nederland heeft (voor zo ver ik potjes gezien heb) een aantal echte toppers aangevuld met middelmaat maar wel een degelijke, doordachte manier van spelen. Maar goed, ik kijk eigenlijk alleen United dus veel kijk op goed voetbal heb ik niet. _O- Klopt mijn idee over het Nederlands elftal?

De nations league zou wat mij betreft in het seizoen moeten vallen. Vooral die Engelsen (en vvd) hebben een loodzwaar programma en mogen dan drie weken half rusten na een heftig seizoen en voor een weinig zeggend potje voetbal. Ik zou ze liever nu op vakantie hebben na een seizoen dat 1 week langer duurt. (zodat het toernooi bijvoorbeeld in de winter of het voorjaar kan voor de KO van de CL.)

Dutch: That is a fine place for it, the best...

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Gonadan
  • Niet online

Gonadan

Moderator Foto & Video
Je verhaal klinkt aardig als een voorbeschouwing op Ajax - Tottenham. Ik durf geen geld te zetten. :P

Canon 70D ~ 10-18 IS STM ~ 18-135 IS STM ~ 24 f/2.8 STM ~ 50 f/1.8 STM ~ 430EX II

• Vlassie1980
  • Registratie: april 2003
  • Nu online
Cristiano Ronaldo heeft het vizier niet op scherp staan...
Die zit er lekker in hoor :P

Zwitsers spelen goed.

Vlassie1980 wijzigde deze reactie 05-06-2019 21:12 (35%)

• Aquila
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 21:36
die penalty voor Zwitserland vind ik een rare. Die speler valt over zichzelf en lijkt geen flinke duw of bewuste tik te krijgen..

\\ XBOX 360 & One X // AMD Ryzen 2600x \\ VoetbalShirtjes Topic// FC Bayern \\

• gambieter
  • Registratie: oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Narf! Poit! Egad! Zort!

V-A-R, V-A-R! Very Arbitrary Randomness.

Pingel of niet voor SUI? Spel gaat door, pingel aan de andere kant, VAR bekeken en eerste pingel gegeven.

Leuke wedstrijd verder, 1-1.

++?????++ Out of Cheese Error. Redo From Start.

• Pompi
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 22:44
Aquila schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 22:01:
die penalty voor Zwitserland vind ik een rare. Die speler valt over zichzelf en lijkt geen flinke duw of bewuste tik te krijgen..
Semedo loopt tegen de linkervoet van de Zwitserse speler op, waarna die daarna tegen zijn andere been komt. Het is of een super overtreding geweest als het niet was op gemerkt en het opzet was of zoals ik denk meer pech en niet de bedoeling van Semedo.

• Aquila
@Pompi
Maar hij keek toch ook helemaal niet naar zijn man, maar de bal! Ik snap dat ze zich aan bepaalde regels moeten houden omdat situaties lastig te beoordelen zijn, maar het is wel enorm sneu soms. Die penalty voor Liverpool vond ik ook wel zo’n lastige.

Even terug gekeken en hij kijkt inderdaad naar de bal. Hoe lastig wil je het nog gaan maken voor verdedigers, tik je eentje per ongeluk aan, kost het je nog eens een EL, CL, EK of WK 8)7

Aquila wijzigde deze reactie 05-06-2019 22:16 (26%)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Holkers
  • Registratie: februari 2013
  • Laatst online: 18-07 17:00
Ja joh, laat die nummer 7 maar lopen...

Mooi afgemaakt hoor maar wat een ruimte krijgt hij

• Vlassie1980
  • Nu online
Daar is hij weer... Portugal naar de finale.

Wat een klasse... 3 goals

Vlassie1980 wijzigde deze reactie 05-06-2019 22:33 (24%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Aquila
@Holkers
Ach, er lopen nog genoeg spelers die met een zee aan ruimte niet scoren :+

Wat een klasse weer. Effe 2 minuten aanzetten die gekke Cristiano

• gambieter
  • Registratie: oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Narf! Poit! Egad! Zort!

Zwitsers waren sterker maar als je niet scoort en niet echt kansen maakt, dan kan CR7 je pakken.

++?????++ Out of Cheese Error. Redo From Start.

• Qu3st
  • Registratie: juli 2015
  • Laatst online: 05:53
Ach uiteindelijk na die belachelijke beslissing om een penalty te geven toch nog een terechte winnaar, Portugal.

When something is important enough, you do it even if the odds are not in your favor. -Elon Musk-

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: mei 2014
  • Laatst online: 08:14
Is het begonnen?

alles kan off-topic

• Typhone
  • Registratie: mei 2011
  • Nu online
Vlassie1980 schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 22:32:
Daar is hij weer... Portugal naar de finale.

Wat een klasse... 3 goals
De NOS kan hun Messi voorliefde weer niet onder stoelen of banken steken: ‘mede dankzij 3 goals van Ronaldo (die verder geen bal raakte)’, aldus Teletekst... :/

• Pompi
Aquila schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 22:13:
@Pompi
Maar hij keek toch ook helemaal niet naar zijn man, maar de bal! Ik snap dat ze zich aan bepaalde regels moeten houden omdat situaties lastig te beoordelen zijn, maar het is wel enorm sneu soms. Die penalty voor Liverpool vond ik ook wel zo’n lastige.

Even terug gekeken en hij kijkt inderdaad naar de bal. Hoe lastig wil je het nog gaan maken voor verdedigers, tik je eentje per ongeluk aan, kost het je nog eens een EL, CL, EK of WK 8)7
Zoals ik al zei vond ik hem ook erg licht, enigste wat ik kan bedenken is dat ze hem gaven omdat de aanvaller anders vrij had kunnen uithalen aangezien de bal over Pepe heen ging en perfect bij de aanvaller was gekomen.
We zullen volgend jaar met die nieuwe regel dat elke bal op een arm een penalty is ook veel penalties gegeven zien worden. Wordt maar even wennen denk ik.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Baseman77
  • Registratie: april 2015
  • Nu online

Baseman77

We move

Pompi schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 10:24:
We zullen volgend jaar met die nieuwe regel dat elke bal op een arm een penalty is ook veel penalties gegeven zien worden.
Ik denk dat je de nieuwe regels omtrent hands niet duidelijk hebt ;)

Dit zijn ze:

Having an arm above shoulder height will now be considered an automatic handball.

There is no offence if:
- The ball touches a player's hand/arm directly from their own head/body/foot or the head/body/foot of another player who is close/near.
- The ball touches a player's hand/arm which is close to their body and has not made their body unnaturally bigger.
- If a player is falling and the ball touches their hand/arm when it is between their body and the ground to support the body (but not extended to make the body bigger).
- If the goalkeeper attempts to "clear" (release into play) a throw-in or deliberate kick from a teammate but the "clearance" fails, the goalkeeper can then handle the ball.

Verder wordt vanaf komend seizoen elke vorm van 'aanvallend hands' afgefloten:
"Een doelpunt gemaakt met de hand of arm, zelfs als dit per ongeluk gaat, of als er een kans gecreëerd wordt nadat er hands wordt gemaakt, is voortaan niet meer toegestaan".

• Pompi
Baseman77 schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 10:31:
[...]

Ik denk dat je de nieuwe regels omtrent hands niet duidelijk hebt ;)

Dit zijn ze:

Having an arm above shoulder height will now be considered an automatic handball.

There is no offence if:
- The ball touches a player's hand/arm directly from their own head/body/foot or the head/body/foot of another player who is close/near.
- The ball touches a player's hand/arm which is close to their body and has not made their body unnaturally bigger.
- If a player is falling and the ball touches their hand/arm when it is between their body and the ground to support the body (but not extended to make the body bigger).
- If the goalkeeper attempts to "clear" (release into play) a throw-in or deliberate kick from a teammate but the "clearance" fails, the goalkeeper can then handle the ball.

Verder wordt vanaf komend seizoen elke vorm van 'aanvallend hands' afgefloten:
"Een doelpunt gemaakt met de hand of arm, zelfs als dit per ongeluk gaat, of als er een kans gecreëerd wordt nadat er hands wordt gemaakt, is voortaan niet meer toegestaan".
Hahah grappig, jij snapt vast ook wel wat ik bedoelde. Want doelde meer op de reacties die je nu al kreeg met de gegeven penalties in de Champions Leageau na de winterstop waar de scheidsrechters al met de nieuwe regels floten maar de meeste commentatoren/mensen in de praat programma's dat niet hadden mee gekregen.

• TheBrut3
  • Registratie: maart 2013
  • Nu online
Niet echt een item op sportief gebied, maar ik vond 'm wel grappig:
https://www.dumpert.nl/me...ations_league_anthem.html

• AGee
  • Registratie: december 2002
  • Niet online

AGee

Formerly known as naitsoezn

TheBrut3 schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 18:38:
Niet echt een item op sportief gebied, maar ik vond 'm wel grappig:
https://www.dumpert.nl/me...ations_league_anthem.html
_/-\o_ briljant :D

:9B :9B :9B :9B Vier bier voor jou :P

AGee wijzigde deze reactie 06-06-2019 19:17 (9%)

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

• ephymerous
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 08:32
De Roon i.p.v. van de Beek, niet mijn keuze op basis van het afgelopen seizoen. Ik zou ook Promes i.p.v. Dumfries opstellen. Ik ben benieuwd :)

• Vos
  • Registratie: juni 2000
  • Laatst online: 22:48

Vos

AFCA

ephymerous schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 19:46:
De Roon i.p.v. van de Beek, niet mijn keuze op basis van het afgelopen seizoen. Ik zou ook Promes i.p.v. Dumfries opstellen. Ik ben benieuwd :)
Promes op rechtsback zou jij doen? Donny is veel aanvallender dan De Roon. Middenveld is wel wat behoudend imo nu.

Engeland niet in de sterkst mogelijke opstelling.

Vos wijzigde deze reactie 06-06-2019 19:51 (17%)

• Deadsy
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 23:29
Vos schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 19:49:
[...]

Promes op rechtsback zou jij doen? Donny is veel aanvallender dan De Roon. Middenveld is wel wat behoudend imo nu.

En dan hebben de Engelsen nog steeds een vrij goed elftal op het veld.

• vuurtjih
  • Registratie: april 2015
  • Laatst online: 18-07 19:38
Waarom fluiten ze het wilhelmus uit :?

Honor View 20 | Cubot Power / X18 Plus| Chuwi HI9 Air | PS4 Slim

• apis29
  • Niet online
Kane net fit en niet in vorm, Alli al paar jaar uit vorm, Henderson nou niet bepaalde de eerste naam die je opstelt ... Dat die op de bank zitten is idd niet direct een verzwakking. Toch wel kansen op het middenveld niettemin voor NL zo, hadden nu beter wel met vd Beek kunnen starten ...

• Gonadan
  • Niet online

Gonadan

Moderator Foto & Video
Vos schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 19:49:
Voor dit moment wellicht toch de sterkst mogelijke opstelling. ;)

• Deadsy
Hebben leuke spelers, enige linie waar ik me nog zorgen over maak is de aanval, is denk ik toch wel de zwakste linie.

• dutchgio
  • Registratie: april 2012
  • Laatst online: 07:58
Wijnaldum en Van Dijk spelen toch ook gewoon. :)
Toch een beetje een minder Engeland, moet te doen zijn...

| Apple iPad 3rd generation 16GB | Synology DS112J | iOcean X7 | ZTE Nubia Z7 Mini | Xiaomi Redmi Note 3 | ZTE Axon 7 | XDA Recognized developer |

• Deadsy
wel aardig wat lege plekken, niet EL finale achtig maar toch vrij veel.

• Pompi
Blijkbaar leeft dit toernooi veel meer bij de Engelse supporters, want lijkt wel 75%+ gevuld te zijn met Engelse

• Deadsy
Pompi schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 20:54:
Blijkbaar leeft dit toernooi veel meer bij de Engelse supporters, want lijkt wel 75%+ gevuld te zijn met Engelse
Misschien is het een populaire vakantie bestemming bij hun.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 00:37
Een van de laatste keren dat je als Engelsman naar een uitwedstrijd kan zonder uren bij de douane te zitten. ;)

Gifts for Tweakers | Groupstats

• Vos

Vos

AFCA

Memphis wil (weer) te veel...

• dutchgio
Die heeft er geen zin in vanavond...

| Apple iPad 3rd generation 16GB | Synology DS112J | iOcean X7 | ZTE Nubia Z7 Mini | Xiaomi Redmi Note 3 | ZTE Axon 7 | XDA Recognized developer |

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Deadsy
Vos schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 21:00:
Memphis wil (weer) te veel...
Derhalve vind ik het ook onze zwakste linie.
Maar uiteindelijk zal hij weer zoveel ballen krijgen dat hij of een assist of goal maakt en is het dik in orde.

Hier moet Koeman toch echt een oplossing voor vinden. Bergwijn is (nog) niet de speler de het aanvallend kan dragen en Babel ook niet.

• Tomski1986
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 07:14
In die vogel zit meer leven in dan die 22 spelers.. :?

• danslo
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 23:21
Ben ik de enige die de keus niet snap voor de Roon ipv van de Beek? Volg eerstgenoemde niet, dus kan er naast zitten hoor.

edit: Misschien had ik even het topic moeten lezen :D vorige pagina hier al discussie over.

danslo wijzigde deze reactie 06-06-2019 21:07 (28%)

• Miki
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 07:04
De Roon speelt in Italië bij Atalanta en heeft een goed seizoen gehad. Het is dus niet gek dat hij er bij zit en zelfs een basisplaats heeft.

Het is overigens fijn dat Koeman eventueel straks met van de Beek een serieuze wissel heeft en ook de speelstijl kan omgooien.

Miki wijzigde deze reactie 06-06-2019 21:09 (36%)

PVOutput

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Sempy
Denk ook vooral een defensievere keuze tov Donny vd Beek

• dutchgio
Heeft het in Italie wel goed gedaan, speelt alles en CL gehaald met Atalanta.
Koeman is een groot aanhanger van "Never change a winning team".
In die wedstrijd tegen Frankrijk ging het goed.
Is anders ook wel een heel aanvallend middenveld, De Roon is defensief sterk.

• danslo
Miki schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 21:07:
De Roon speelt in Italië bij Atalanta en heeft een goed seizoen gehad. Het is dus niet gek dat hij er bij zit en zelfs een basisplaats heeft.
Tja als je het over die boeg gooit: van de Beek heeft een geweldig seizoen gedraaid en stond bijna in de Champion's League finale.

• Maarten_E
  • Registratie: augustus 2014
  • Laatst online: 05:11
Wel bizar dat een land dat toch vooral bekend staat om zijn aanvallende voetbal, nu de sterkste centrumverdediging ter wereld heeft en niemand echt in de spits.

Is het met zo'n elftal als dit beter om op zijn Italiaans te voetballen?

• Deadsy
Maarten_E schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 21:11:
Wel bizar dat een land dat toch vooral bekend staat om zijn aanvallende voetbal, nu de sterkste centrumverdediging ter wereld heeft en niemand echt in de spits.

Is het met zo'n elftal als dit beter om op zijn Italiaans te voetballen?
Zou zelf 4-4-2 spelen met doorschuivende middenvelders.

• Vos

Vos

AFCA

Waarom veelal die ballen hoog centraal voor gooien? Die centrale verdedigers winnen alles.

• Shabbaman
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 07:52

Shabbaman

Got love?

Lastig om hier enthousiast van te worden zeg.

Edit: OK, dankzij De Ligt eindelijk actie.

Shabbaman wijzigde deze reactie 06-06-2019 21:17 (33%)

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

• Vos

Vos

AFCA

Auw wat een fout!

• Sempy
Mathijs 10 miljoen in prijs gedaald :(

• Grindtegel
  • Laatst online: 22:49
scherpe actie, haha

• Qu3st
Dom dom dom

When something is important enough, you do it even if the odds are not in your favor. -Elon Musk-

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Maarten_E
Komt Matthijs ook nog goed weg met slechts geel.
Zit Tim Krul bij de selectie?
Heel vlug wisselen dan :+

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: augustus 2006
  • Nu online

Napo

[Oo[:::|:::]oO]

Niet de eerste keer dat de Ligt in het Nederlands elftal een foutje maakt.

• dutchgio
Sempy schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 21:16:
Mathijs 10 miljoen in prijs gedaald :(
Hij mag blijven hoor, bij 3-0 voor tegen Excelsior wordt hem dit wel vergeven. :+
Domme actie inderdaad, gewoon te laat en de bal gemist.

En Cilissen red uiteraard niet.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• JanW
Klopt, is de tweede keer.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Napo schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 21:17:
Gaan we van iedereen de fouten bijhouden? :p

Helaas wel weer een kostbare, maar dat is vrij inherent aan zijn positie.

Vos wijzigde deze reactie 06-06-2019 21:19 (14%)

• Quad
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 07:16

Quad

Selectief doof

Waarom is Portugal eigenlijk gastland?

Ik heb geen schoonmoeder, maar een trouwma. ✓✓
Have you tried turning it off and on again? ✓✓
Ik ben niet raar, ik ben alleen heel bijzonder. ✓✓

• dr.lowtune
  • Laatst online: 08:55

dr.lowtune

(o\ | /o)

Goed ingeschoten, de Ligt gaat nog wel zo'n blunder maken.

• Deadsy
Shabbaman schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 21:15:
Lastig om hier enthousiast van te worden zeg.

Edit: OK, dankzij De Ligt eindelijk actie.
nu blij?

• Qu3st
Napo schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 21:17:
En vast ook niet zijn laatste, maar ja hoe veel doet ie goed, dat houden we niet bij.

• Shabbaman
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 07:52

Shabbaman

Got love?

Ja, dit maakt echt veel goed.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

• Harribo
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 17-07 09:18
Hier was het wachten op. Nederland gewoon steeds wat te slap. Weinig mensen geconcentreerd bij Nederland.
Hopen dat dat nu gaat veranderen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Qu3st
dr.lowtune schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 21:19:
Goed ingeschoten, de Ligt gaat nog wel zo'n blunder maken.
Nou ja ook makkelijk als Cillessen al op de grond ligt voordat hij heeft geschoten.

• Deadsy
Quad schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 21:19:
Denk dat ze het meeste betaald hebben, op of onder de tafel

• jaapstobbe
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 17-07 21:18
Ajax kwam altijd terug van een achterstand kan Oranje dat ook?

• Napo
  • Registratie: augustus 2006
  • Nu online

Napo

Qu3st schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 21:20:
[...]

En vast ook niet zijn laatste, maar ja hoe veel doet ie goed, dat houden we niet bij.
Oh natuurlijk doet hij veel goed, hij doet veel meer goed dan dat hij fout doet. Spijtig genoeg komt eens in de tig wedstrijden een fout van de Ligt wel weer naar voren. Wat niet heel raar is met zijn leeftijd.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Harribo
[...]

Nou ja ook makkelijk als Cillessen al op de grond ligt voordat hij heeft geschoten.
Cillessen is ook een zeer matige keeper.

• jaapstobbe
[...]

Waarom wachten keepers niet gewooon? Kans op een slap schot is er altijd en dan pak je m zo.

• Vos

Vos

AFCA

Harribo schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 21:21:
[...]

Zeer matig? Hoe matig is de rest van de NL keepers dan wel niet? In penals stoppen is hij wel zeer matig, zeg maar gewoon slecht ;)

• Grindtegel
  • Laatst online: 22:49
probleem zit hem met name voorin. slordig, traag, onhandig, en niet jagen na het zoveelste balverlies.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• danslo
jaapstobbe schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 21:21:
Ajax kwam altijd terug van een achterstand kan Oranje dat ook?
Heb er geen vertrouwen in... Vergeleken met onze verdediging en middenveld vind ik de aanval echt helemaal niks.

• eric.1
  • Registratie: juli 2014
  • Laatst online: 21:57
Quad schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 21:19:
Winnaar van Groep 3 in Divisie A moest het organiseren :), dat werd Portugal.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Lekkere ingreep Dumfries!

• ephymerous
  • Laatst online: 08:32
danslo schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 21:22:
[...]

Heb er geen vertrouwen in... Vergeleken met onze verdediging en middenveld vind ik de aanval echt helemaal niks.
Pas op he, geen kritiek op Memphis :+

• Harribo
Vos schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 21:22:
[...]

Zeer matig? Hoe matig is de rest van de NL keepers dan wel niet? In penals stoppen is hij wel zeer matig, zeg maar gewoon slecht ;)
Hij is sowieso matig. Heb hem nog nooit een verschil zien maken. Zoet bijvoorbeeld wel.

Edit: Nederland snapt het nog steeds niet. Het moet echt een stuk geconcentreerder en feller, anders kan je meteen wel stoppen

Harribo wijzigde deze reactie 06-06-2019 21:25 (10%)

• jaapstobbe
De ligt door de benen gespeeld

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Qu3st
Harribo schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 21:21:
[...]

In penalty stoppen ja, voor de rest gewoon een topkeeper!

• nocalimero
  • Registratie: juli 2003
  • Nu online
En weer slecht van De Ligt. Dit is te simpel

"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"

• dr.lowtune
  • Laatst online: 08:55

dr.lowtune

(o\ | /o)

Hmmmm...zal ik die als 2e blunder tellen? ;)

• Polycom
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 18-07 10:20
7(8)7 Matthijs zit lekker in de wedstrijd

Leuk hoor de as van het veld van Oranje, maar goede aanvallers op de flanken hebben we gewoon niet.

• Vos

Vos

AFCA

Harribo schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 21:24:
[...]

Hij is sowieso matig. Heb hem nog nooit een verschil zien maken. Zoet bijvoorbeeld wel.

Edit: Nederland snapt het nog steeds niet
Ik toch zeker wel, maar meningen verschillen :) Vind wel dat er gekeken moet worden naar speeltijd van spelers. Wat dat betreft heeft Zoet streep voor.

• Quad

Quad

Selectief doof

Maarten_E schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 21:17:
Komt Matthijs ook nog goed weg met slechts geel.
Zit Tim Krul bij de selectie?
Heel vlug wisselen dan :+
Krul heeft afgelopen seizoen 4 penalty's tegen gehad, geen enkele gestopt. Zit ook niet bij de selectie helaas.

• Harribo
Qu3st schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 21:24:
[...]

In penalty stoppen ja, voor de rest gewoon een topkeeper!
Dus niet. Dat denken er veel.
Hij doet cool maar redt geen bijzondere ballen

Harribo wijzigde deze reactie 06-06-2019 21:26 (10%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Maarten_E
Kunnen we Robben niet aan zijn oren terug het veld op trekken?
Heb je iig iets van gevaar in de aanval...

@Quad In een oranje shirt heeft hij betere stats ;)

• Quad

Quad

Selectief doof

eric.1 schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 21:22:
[...]

Winnaar van Groep 3 in Divisie A moest het organiseren :), dat werd Portugal.
Ah, en dat is geloot denk ik?

• Qu3st
Heeft Aad de Mos toch gelijk dat onze verdediging niet zo goed is als wordt gesteld, allemaal op basis van 40 minuten tegen een topland, akkoord. d:)b

• Vos

Vos

AFCA

Harribo schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 21:25:
[...]

Je draait nog wel bij, is bij Veltman ook gebeurt ;)

• eric.1
  • Registratie: juli 2014
  • Laatst online: 21:57
Quad schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 21:26:
[...]

Ah, en dat is geloot denk ik?
Dat weet ik eigenlijk niet, moet haast wel.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Deruxian
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 18-07 18:55

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Cillissen beetje stoer lopen lachen met de scheids, duimpje omhoog hihaho om vervolgens al te liggen als die penaltynemer nog maar de stip moet lopen😂😂
Leuke keeper voor een fc emmen

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Deruxian schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 21:27:
Cillissen beetje stoer lopen lachen met de scheids, duimpje omhoog hihaho om vervolgens al te liggen als die penaltynemer nog maar de stip moet lopen😂😂
Leuke keeper voor een fc emmen
Laat maar komen!

• Qu3st
Harribo schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 21:25:
[...]

Nederland Spanje 2014 gemist? Zonder Cillessen waren we er niet met 5-1 overheen geklapt hoor.

• Harribo
Vos schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 21:27:
[...]

Je draait nog wel bij, is bij Veltman ook gebeurt ;)
Hahaha ja maar Veltman speelde ook opeens wel goed.

• Vos

Vos

AFCA

Memphis krijgt gewoon een duw?

• Qu3st
Vos schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 21:29:
Memphis krijgt gewoon een duw?
Daar leek het wel op ja.

• Quad

Quad

Selectief doof

Zo daar was ff een Ajax waardige aanval.

Pagina: 1 2 3 ... 11 Laatste

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Apple

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True