We hebben wel eens vaker gespeeld met een echte spits, maar nooit gespeeld zoals je met een echte spits moet spelen. Je kunt een Dost er wel in zetten maar als je dan amper knappe ballen gaat voorgeven dan heeft dat geen zin. Van wat ik las waren de buitenspelers en rechtsback gisteren ook niet al te best, dan gaat een echte afmaakspits sowieso geen knappe ballen krijgen.

Kudos dat je ze allemaal opgezocht hebt.

Tja, ik ben daar niet zo van onder de indruk.Wellicht heb je de laatste tijd weinig gelezen omdat Ajax succesvol was, maar bij elke live wedstrijd heb je bakken met slowchat. Zodra een speler ook maar één domme actie maakt regent het direct handenvol van dergelijke posts. Blijkbaar is dat dan ook allemaal afzeiken. Ik ben het ermee eens dat het nogal een kroegniveau heeft, maar meer moet je er ook niet van maken.
Dus als je het oneens bent met jou, dan heb je een verblindende liefde voor Memphis?
*knipgeleuteropdeman*
Dat zeg ik niet. Als je niet inziet wat de bron van die opmerkingen is dan heb je óf de wedstrijd niet gezien en heb je überhaupt geen recht van spreken, óf je bent blind voor de fouten en domme acties die hij maakt. Meer kan ik er echt niet van maken.
De meeste voetbalkijkers zijn niet zo opportunistisch dat ze slechte acties ineens niet meer gaan benoemen omdat iemand op papier goede statistieken heeft.
Hoe was het tegen Portugal? Want die heb ik dan weer niet gezien.