Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2018/2019 - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 55 ... 100 Laatste
Acties:
  • 165.178 views

• Baseman77
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 29-11 12:53

Baseman77

We move

Hahaha, die 40% is volledig uit de lucht gegrepen.
Typisch dat dit ineens als waarheid aangenomen wordt.

Het daadwerkelijke percentage weten we pas na de verkoop van Lozano.
Volgens Brands betreft het een iets hoger percentage dan gebruikelijk, volgens de directeur van Pachuca betreft het een flexibel percentage en is het afhankelijk van het bedrag waar PSV hem voor verkoopt. Bron

[ Voor 4% gewijzigd door Baseman77 op 04-05-2019 11:38 ]

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-11 22:08
Als ik zo naar Tottenhams opstelling kijk, zou het mij niks verbazen als dezelfde gebruikt gaat worden tegen Ajax. Normaal zou ik het niet zo snel zeggen omdat het echt not done is, maar voor deze keer mogen er wel wat blessures bij de Spurs komen bijvoorbeeld een hamstringetje ofzo en niet perse een aanslag op hun benen.

• Erapaz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-08 16:32
Pompi schreef op zaterdag 4 mei 2019 @ 12:44:
Als ik zo naar Tottenhams opstelling kijk, zou het mij niks verbazen als dezelfde gebruikt gaat worden tegen Ajax. Normaal zou ik het niet zo snel zeggen omdat het echt not done is, maar voor deze keer mogen er wel wat blessures bij de Spurs komen bijvoorbeeld een hamstringetje ofzo en niet perse een aanslag op hun benen.
Je mag het inderdaad eigenlijk niet zeggen, maar Groningen ging wel voor de blessures en ik ben bang dat Willem II er morgen ook voor gaat. Het is de zwakke plek, Ajax wil fit blijven.

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14:21

Vos

AFCA

Baseman77 schreef op zaterdag 4 mei 2019 @ 11:36:

Volgens Brands betreft het een iets hoger percentage dan gebruikelijk, volgens de directeur van Pachuca betreft het een flexibel percentage en is het afhankelijk van het bedrag waar PSV hem voor verkoopt. Bron
Wat maakt jouw bron wel de waarheid? Het is denk ik bij alle bronnen gissen ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Vos op 04-05-2019 13:24 ]

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 12:45
Holkers schreef op zaterdag 4 mei 2019 @ 11:14:
[...]

Hoog, maar is vaak wel de reden waarom ze haalbaar zijn. Je kunt 0% doen maar dan moet PSV 20 miljoen of meer neerleggen en dat zijn vaak bruggen die te ver zijn. Als hij flopt was het een goede deal, nu lijkt het minder maar PSV heeft er 2 seizoenen van kunnen genieten en hebben 14 miljoen (netto zo’n 8-10 miljoen na salaris etc.) aan overgehouden.
Hij heeft wel een groot aandeel gehad in kampioenschap en Europese wedstrijden. Daar heeft PSV ook aan verdiend tenslotte.

• Daan XVII
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 04-12-2024
<knip>

[ Voor 95% gewijzigd door Ramzzz op 04-05-2019 16:36 . Reden: Troll, laat dat eens! ]

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Modbreak:Zoals jullie weten is er een apart topic, [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2018/2019.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• JAN-B
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12:52

JAN-B

525 Wp op mijn dak

@Gunner: nog geen reactie gezien van jouw na de 3 - 1 van donderdag :?
toch wel (gematigd) tevreden?

zeker als ze nog 1 uitdoelpunt scoren, zitten we goed :P

• toolkist
  • Niet online
Baseman77 schreef op zaterdag 4 mei 2019 @ 11:36:

Kan dus nog steeds deels kloppen, die 40%? Ik kan me tenminste zomaar een constructie indenken dat Pachucha over eerste 10m boven de aankoopprijs 40% krijgt en voor de rest bv 10 of 20%. Zo heel vreemd klinkt dat niet eens.

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14:27
De jackpot is trouwens te winnen morgen in de bekerfinale, 250.000 voor de winnaar en 100.000 voor de runner-up. Natuurlijk gaat het vooral op prestige, maar in vergelijking met Europa is het wel ontzettend weinig. Weet niet wat het in andere landen is?

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14:07
Gynnad schreef op zaterdag 4 mei 2019 @ 20:29:
De jackpot is trouwens te winnen morgen in de bekerfinale, 250.000 voor de winnaar en 100.000 voor de runner-up. Natuurlijk gaat het vooral op prestige, maar in vergelijking met Europa is het wel ontzettend weinig. Weet niet wat het in andere landen is?
Zal per land afhankelijk zijn van de inkomsten van het beker toernooi.
Als er weinig prijsgeld is dan zal er ook wel weinig binnenkomen bij het toernooi.

• Vincent Dave
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 27-05-2021
Het is niet te hopen dat Willem II de beker wint, dan zijn de punten voor Nederland zo weer weg. :+

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 29-11 21:44
Vincent Dave schreef op zaterdag 4 mei 2019 @ 20:49:
Het is niet te hopen dat Willem II de beker wint, dan zijn de punten voor Nederland zo weer weg. :+
Is het zowiezo niet dat omdat Ajax CL speelt volgend seizoen (minimaal de 3e vooronde denk ik) de verliezer van de beker finale het EL ticket pakt of hebben ze dat weer aangepast ?

Edit: dus niet:
Indien de bekerwinnaar op plek één of twee van de ranglijst eindigt, wordt het ‘bekerwinnaar’-ticket doorgeschoven naar de nummer drie van de competitie”, stelt de KNVB. “Het ticket voor Europees voetbal van de nummer drie gaat naar de nummer vier en dan spelen de plekken vijf tot en met acht play-offs.”
AZ mag dus hopen

[ Voor 32% gewijzigd door loekf2 op 04-05-2019 21:25 ]

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

• Mugwump
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 14:37
Hoe zit het eigenlijk in het ietwat hypothetische geval dat Ajax de CL wint?
Dan zijn ze volgens mij rechtstreeks geplaatst, maar wat is het effect dan op de overige plaatsen voor de (voorronde) CL?

"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra

• tweakduke
  • Registratie: December 2001

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Mugwump schreef op zaterdag 4 mei 2019 @ 23:25:
Dan zijn ze volgens mij rechtstreeks geplaatst, maar wat is het effect dan op de overige plaatsen voor de (voorronde) CL?
Nederland staat niet hoog genoeg op de coëfficiëntielijst. Het ticket voor de voorronde van de CL gaat dan naar een andere club uit een competitie die hoger staat.

Als PSV tweede wordt, heeft PSV wel voorronde CL en Feyenoord gaat naar de EL.

Tweakers Discord

• strafschop
  • Registratie: Mei 2014
  • Niet online
loekf2 schreef op zaterdag 4 mei 2019 @ 21:22:
[...]

Is het zowiezo niet dat omdat Ajax CL speelt volgend seizoen (minimaal de 3e vooronde denk ik) de verliezer van de beker finale het EL ticket pakt of hebben ze dat weer aangepast ?

Edit: dus niet:
Sinds 2015/16 krijgt de verliezend bekerfinalist het ticket niet meer, dat is zo bepaald door de UEFA.

De nummer 2 van de competitie start in de 2e voorronde CL en de kampioen in de 3e voorronde CL. Het opschuiven van een ronde is komende zomer niet mogelijk omdat NL vorig seizoen als 14e is geëindigd.
tweakduke schreef op zaterdag 4 mei 2019 @ 23:49:
[...]

Nederland staat niet hoog genoeg op de coëfficiëntielijst. Het ticket voor de voorronde van de CL gaat dan naar een andere club uit een competitie die hoger staat.

Als PSV tweede wordt, heeft PSV wel voorronde CL en Feyenoord gaat naar de EL.
Als Ajax de CL wint en de kampioen wordt dan schuiven de kampioenen van Griekenland (#15), Israel (#18) en Cyprus (#19) een ronde op.

[ Voor 17% gewijzigd door strafschop op 05-05-2019 08:06 ]

• groggy
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Laat ik voorop stellen dat het fantastisch is dat Ajax sowieso de halve finale van de champions league heeft gehaald. En ik verwacht ook dat ajax vanavond de beker zal winnen. Maar dit laatste is jammer voor het Nederlands voetbal. Ajax zal vanavond snel de beker ophalen en vroeg naar bed om fit te zijn voor de wedstrijd tegen de Spurs. Ik verwacht geen cup final sfeer, zoals dat wel vaker geweest is met regionale subtoppers als kampioen.

• Mugwump
groggy schreef op zondag 5 mei 2019 @ 10:05:
Ik verwacht geen cup final sfeer, zoals dat wel vaker geweest is met regionale subtoppers als kampioen.
Wie weet staat Feyenoord volgend seizoen wel weer in de finale. :P

"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra

• MrMonkE
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 04-11 15:26

MrMonkE

★ EXTRA ★

groggy schreef op zondag 5 mei 2019 @ 10:05:
Ik verwacht geen cup final sfeer, zoals dat wel vaker geweest is met regionale subtoppers als kampioen.
Misschien zelfs een Ajax met de handrem er op. Brr.

★ What does that mean? ★

• groggy
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Mugwump schreef op zondag 5 mei 2019 @ 10:08:
[...]

Wie weet staat Feyenoord volgend seizoen wel weer in de finale. :P
Feyenoord is een landelijke subtopper :Y

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
Mugwump schreef op zaterdag 4 mei 2019 @ 23:25:
Ajax is dan sowieso zeker van een CL plaats.

Plek 11 op de coëfficiëntenlijst krijgt een directe CL plek mits de winnaar van de CL zich ook via de competitie direct plaatst. Dat zou de situatie voor Nederland vanaf volgend seizoen ook zijn door de prestaties van Ajax.

Ajax plaats zich alleen nu nog niet direct via de competitie. Mocht Ajax daadwerkelijk de CL winnen heeft een land als Oostenrijk pech en moet het de voorronde in, net als een PSV.

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-11 22:08
strafschop schreef op zondag 5 mei 2019 @ 07:51:
[...]

De nummer 2 van de competitie start in de 2e voorronde CL en de kampioen in de 3e voorronde CL. Het opschuiven van een ronde is komende zomer niet mogelijk omdat NL vorig seizoen als 14e is geëindigd.
De kampioen zit ook in de kampioenen helft van de voorronde, dus kan alleen andere landskampioenen loten en dus niet de clubs die voorronde moeten spelen uit Engeland/Spanje/Italie. Hierdoor is er een redelijk grote kans dat er sowieso 1 team van NL in de CL zit, als ze tenminste hun taak doen.

• Klor
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

Klor

Zeebaard

Pompi schreef op zondag 5 mei 2019 @ 12:09:
[...]

De kampioen zit ook in de kampioenen helft van de voorronde, dus kan alleen andere landskampioenen loten en dus niet de clubs die voorronde moeten spelen uit Engeland/Spanje/Italie. Hierdoor is er een redelijk grote kans dat er sowieso 1 team van NL in de CL zit, als ze tenminste hun taak doen.
alle 4 teams van Spanje Italië Engeland en Duitsland plaatsen zich automatisch sinds vorig seizoen. Dus die kom je sowieso niet tegen in de voorrondes.

• frumper
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 29-11 11:09
Als je Liverpool en Tottenham ziet, zie je toch wel de invloed van de vele wedstrijden aan het eind van het seizoen. Ook al zit het geestelijk meer dan prima, lichamelijk wordt er ook wel wat verlangt. Ik zie vanavond echt nog geen walk-over zodat Ajax de beker simpel meepakt. Ik heb meer vertrouwen in dinsdag als ik eerlijk ben!

Life is what happens while you're busy making other plans

• HanG-BuiK-ZwijN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10:44

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

frumper schreef op zondag 5 mei 2019 @ 13:20:
Als je Liverpool en Tottenham ziet, zie je toch wel de invloed van de vele wedstrijden aan het eind van het seizoen. Ook al zit het geestelijk meer dan prima, lichamelijk wordt er ook wel wat verlangt. Ik zie vanavond echt nog geen walk-over zodat Ajax de beker simpel meepakt. Ik heb meer vertrouwen in dinsdag als ik eerlijk ben!
Ik liever in de woensdag :p

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

• frumper
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 29-11 11:09
Met al die wisselende speeldagen vergis je je wel eens ;)

Life is what happens while you're busy making other plans

• Baseman77
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 29-11 12:53

Baseman77

We move

Vos schreef op zaterdag 4 mei 2019 @ 13:23:
Wat maakt jouw bron wel de waarheid? Het is denk ik bij alle bronnen gissen ;)
Helemaal mee eens, daarom zeg ik ook "Typisch dat dit ineens als waarheid aangenomen wordt.".
toolkist schreef op zaterdag 4 mei 2019 @ 19:09:
Kan dus nog steeds deels kloppen, die 40%? Ik kan me tenminste zomaar een constructie indenken dat Pachucha over eerste 10m boven de aankoopprijs 40% krijgt en voor de rest bv 10 of 20%. Zo heel vreemd klinkt dat niet eens.
Dit zou inderdaad kunnen ja.
Maar 40% over de gehele transfersom of over de gehele winst zal het niet zijn. De rekensommen hier zijn in ieder geval wat voorbarig ;)

• Typhone
  • Laatst online: 00:19

Typhone

Who Dares Wins

Gelukkig steunt Feyenoord vanavond Ajax. Scheelt ze weer een voorronde EL minder spelen wanneer Ajax wint. Zolang er geen Slowaakse middenmotor uit de koker komt rollen ^^.

[ Voor 23% gewijzigd door Typhone op 05-05-2019 16:28 ]

• strafschop
  • Registratie: Mei 2014
  • Niet online
Pompi schreef op zondag 5 mei 2019 @ 12:09:
[...]

Er zitten geen clubs uit die landen in de voorronden CL.

De kampioenenroute is overduidelijk de eenvoudigste.

Niet alleen mindere tegenstanders, maar er zijn ook vier tickets te verdelen in tegenstelling tot de competitie-route met slechts twee.

[ Voor 11% gewijzigd door strafschop op 05-05-2019 16:33 ]

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
Kristensen, Mazroui voor Schone en Huntelaar voor Neres. Zoals al gemeld 3 wijzigingen...

• Erapaz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-08 16:32
dutchgio schreef op zondag 5 mei 2019 @ 16:40:
Kristensen, Mazroui voor Schone en Huntelaar voor Neres. Zoals al gemeld 3 wijzigingen...
En Veltman ook rust.

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Topicstarter
Op de bank toch ?

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• LZ86
Ik hoop niet dat Willem 2 wint. Maar ook niet dat Ajax wint ;) eeuwig gelijkspel maar?

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 28-11 13:56

Qu3st

Leon Zwiers schreef op zondag 5 mei 2019 @ 17:00:
Ik hoop niet dat Willem 2 wint. Maar ook niet dat Ajax wint ;) eeuwig gelijkspel maar?
Langste penaltyreeks ooit, CL moet uitgesteld worden, Nations League uitgesteld, competitie uitgesteld. Kan iedereen daar weer over vallen :+ /s

Verwijderd

Het motivatiefilmpje van Willen II (ben niet aansprakelijk voor gehoorschade)

https://twitter.com/WillemII/status/1124927504085602304

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13:57
Zal wel op een deceptie uitlopen voor Willem 2, denk dat Ajax er overheen walst met een nulletje of 4.

System | Racing is in my Blood

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Barfman schreef op zondag 5 mei 2019 @ 17:21:
Zal wel op een deceptie uitlopen voor Willem 2
Dat zal wel meevallen. Eigenlijk heeft Willem II weinig tot niets te verliezen. Natuurlijk wil je zeker als Willem II deze prijs winnen maar je weet ook dat je tegen Ajax vrijwel altijd de underdog zal zijn. Mocht je winnen is het een topprestatie en mocht je verliezen dan is het vrij normaal.

Deceptie zie ik het dus niet echt worden.

Verwijderd

Klinkt toch wel leuk dat bloed zweet en tranen in de Kuip. Wens jullie allen een leuke wedstrijd!

• LZ86
Maar goed. Ik denk dat Ajax Willem 2 volledig op gaat doeken. Zal een grote score worden

• Qu3st

Qu3st

Als dat gaat gebeuren graag in de eerste 30 minuten er 2 a 3 inknallen. Scheelt toch een hoop gezeur en spanning.

• Deadsy
Mocht Ajax er snel 2 maken dan zal het tempo denk ik volledig uit de wedstrijd gaan

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 08:21
Leuk dat de Kuip ook eens een keer vol zit dit seizoen :)
Veel plezier mannen!

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• InFamous
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13:42

InFamous

excommunicado

Ik ben bang dat Ajax het nog zwaar gaan krijgen eerlijk gezegd. Ze hebben dit seizoen al een aantal keer laten zien dat ze de tegenstander onderschatten en zo overlopen worden.

Formerly known as Ragdoll

• Qu3st

Qu3st

Wat een leuk interview van Erik bij Fox, zo relaxed en grapjes maken.

• Deadsy
AC/DC met Thunder.....

• Vos

Vos

AFCA

Leon Zwiers schreef op zondag 5 mei 2019 @ 17:30:
Maar goed. Ik denk dat Ajax Willem 2 volledig op gaat doeken. Zal een grote score worden
Heeft Ajax niks aan. Stel ze staan 2-0 dan gaat het gas terug.

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Het wordt een leuke wedstrijd, eindstand 1-3 (symbolisch voor Ajax, 1e prijs van de drie). Fijne wedstrijd!

/r
Gelukkig is de voorbeschouwing bijna afgelopen.. pfff

• LZ86
InFamous schreef op zondag 5 mei 2019 @ 17:37:
Ik ben bang dat Ajax het nog zwaar gaan krijgen eerlijk gezegd. Ze hebben dit seizoen al een aantal keer laten zien dat ze de tegenstander onderschatten en zo overlopen worden.
Ja, tegen PSV, Feyenoord en AZ. Toch een ander kaliber dan Willem 2. Met alle respect, een club die in de onderste regionen van de ED thuishoort. Enige vergelijkbare is Heracles, waarvan 2 x niet gewonnen werd. Maar neem aan dat ze daar nu wel van geleerd hebben

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Topicstarter
10-9-8-7-6-5-4......

*O* Enjoy de Bekerfinale *O*

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

InFamous schreef op zondag 5 mei 2019 @ 17:37:
Dat gevoel heb ik ook al hele dag :).

@Qu3st ik zie alles over Ten Hag hè ;) :D

[ Voor 6% gewijzigd door Typhone op 05-05-2019 18:00 ]

• LZ86
Oh god ja. Gozubuyuk.........

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 14:38
Veel plezier iedereen!
Ik zou het Willem II gunnen, maar kijk niet gek op als het "gewoon" Ajax zal zijn.
Aan de andere kant, wie had 4-1 voor Pec Zwolle verwacht destijds?

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

• InFamous

InFamous

excommunicado

@Leon Zwiers Ik doelde dan ook op Heracles en bijvoorbeeld de 1-1 tegen Roda

• LZ86
Maarten_E schreef op zondag 5 mei 2019 @ 18:01:
Veel plezier iedereen!
Ik zou het Willem II gunnen, maar kijk niet gek op als het "gewoon" Ajax zal zijn.
Aan de andere kant, wie had 4-1 voor Pec Zwolle verwacht destijds?
5-1 :*)

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14:26
100% controle ook niet helemaal gelukt.

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14:02

Pierre

Van nature lui!

Ik ben geen Ajax supporter maar hoop dat de eerste prijs wordt.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
DoeEensGek schreef op zondag 5 mei 2019 @ 18:03:
100% controle ook niet helemaal gelukt.
Voor Willem II wel ...

• Maarten_E
Das hetzelfde :+
5-1 of 6-2, wat is erger? :+

Trouwens ook één van de weinige keren dat ik een Nederlandse competitiewedstrijd (wat een woord) meekijk, heb geen FOX abonnement.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Topicstarter
Ziet er niet veelbelovend uit tot nu

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Is er al interesse voor Kristensen? Die is matig. En dat zie ik al na 7:48 min...

• Deadsy
Hackus schreef op zondag 5 mei 2019 @ 18:10:
Ziet er niet veelbelovend uit tot nu
dacht het toch wel

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

2.1 op de schaal van Richter zo te zien...

• InFamous

InFamous

excommunicado

Kan dat stadion al dat gespring wel aan? De camera is niet meer te volgen zoveel beweegt deze.

• Deadsy
InFamous schreef op zondag 5 mei 2019 @ 18:13:
Kan dat stadion al dat gespring wel aan? De camera is niet meer te volgen zoveel beweegt deze.
Ach dat van AEK Athene was toch nog door de UEFA goed gekeurd en daar was het erger

• DoeEensGek
Typhone schreef op zondag 5 mei 2019 @ 18:13:
2.1 op de schaal van Richter zo te zien...
Stabilisator op die camera is ook niet best. Beeld gaat op en neer. :+

• Maarten_E
Wel mooi dat je meteen de atmosfeer in het stadion meekrijgt met al dat geschud van de camera. :)

• wontcachme
  • Registratie: September 2005

wontcachme

You catch me? No you wont

Ziyech speelt ook weer als een natte krant zeg. Heeft nog geen enkele bal goed aangenomen....

En ook elk afvallende bal is voor Willem II. Ajax sukkelt er wat achteraan en heeft niet echt vuur in de sloffen.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

• randomice
  • Laatst online: 29-11 19:37
Sinds hard spel het enige wapen tegen ajax is zijn de spelers vogelvrij. Scheids mag wel meer optreden..

Diablo 3 Profiel

• Holk
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 28-11 22:15
Kristensen moet je wisselen, na 18 minuten pas z’n eerste normale balaanname. Tadic moet niet zo zeiken als een vrouw. Ga eens voetballen mensen

Oh ja, en Tapia is goed

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:31
Haha hoe die Kristensen net struikelt over zijn eigen benen. Dat kan echt niet :+

XXXVI

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Waar is de scheids mee bezig?

• Holk
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 28-11 22:15
Exocet schreef op zondag 5 mei 2019 @ 18:26:
Waar is de scheids mee bezig?
Meelopen, maar z’n fluit ligt nog in de kleedkamer...

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Tadic wisselen Neres erin.

• LZ86
Je merkt wel dat Ajax er wat andere spelers in heeft staan. Het loopt niet echt.

*knip* Troll.

[ Voor 35% gewijzigd door naitsoezn op 05-05-2019 18:39 ]

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Kristensen, damn wat is die kerel slecht. Zal toch niet zo zenuwachtig zijn wel?

• MrMonkE
  • Laatst online: 04-11 15:26

MrMonkE

★ EXTRA ★

Ow.. het is op hetopen kanaal!! :P

★ What does that mean? ★

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13:09
Willem 2 biedt meer tegenstand dan ik had verwacht.

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Topicstarter
Ik kijk willem2 v ajax, geen arsenal

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Passes van Ajax zijn echt om te huilen, zo slecht! Over 5 meter komen ze vaker niet dan wel aan..

Alles went behalve een Twent.
🎯Psst.. Kans maken op 12 maanden Tweakers HERO abonnement?
nggyu nglyd

• Montaner
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13:52
Leon Zwiers schreef op zondag 5 mei 2019 @ 18:29:
Je merkt wel dat Ajax er wat andere spelers in heeft staan. Het loopt niet echt. Maar goed, het blijft Ajax, die zullen zo wel op een knullige manier voorkomen,.
Nouja, knullig..vast vd Beek die goed positie kiest en een bal toevallig krijgt.. als dat vaak genoeg lukt is het ook gewoon kwaliteit, zoiets als PSV in de laatste minuten winnen ;).

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
Wat een overgevoeligheid weer hier. Als dit soort kleine grapjes al niet meer kunnen moet je dit topic hernoemen.

Ik vind overigens Tapia goed spelen. Hoop dat hij volgend seizoen een kans bij Feyenoord krijgt. Met hem in plaats van Clasie had je geen punt minder gehad.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
ph4ge schreef op zondag 5 mei 2019 @ 18:37:
Ik vind overigens Tapia goed spelen. Hoop dat hij volgend seizoen een kans bij Feyenoord krijgt. Met hem in plaats van Clasie had je geen punt minder gehad.
Tapia speelt inderdaad goed deze wedstrijd. Moet wel zeggen dat er nog steeds af en toe te veel risico wordt genomen. In de laatste linie staan en dan een speler pogen uit te spelen. Leuk als het goed gaat maar knullig als het fout gaat.

Dit soort frivoliteit zou er mijn inziens uit moeten mocht hij bij Feyenoord willen slagen.

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

BAM!

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• DoeEensGek
Kan je geen kaartjes kopen, zie je gewoon een heel vak leeg. :/

yes 1-0

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Topicstarter
He he

• Vos

Vos

AFCA

Lucky Ajax! Lekker knullig! :+

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Golazo! Netjes Ajax :D

Tesla M3LR '21

• ephymerous
En daar het knullige doelpunt :+

XXXVI

• Pinobigbird
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

Pinobigbird

doesn't share food!

Wat een knullig doelpunt!

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Nou nou, wat een knullig doelpunt zeg. Poeh Poeh.

nggyu nglyd

• Mugwump
Leon heeft zijn zin in ieder geval. :P

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

BAM BAM!

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Verwijderd

2-0 haha

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Lekkere 2-0!!!

nggyu nglyd

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Topicstarter
Zo gaat het snel

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

BOOOOOOM This is Amsterdam :)

• Pinobigbird
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

Pinobigbird

doesn't share food!

En een geweldig doelpunt erbij!

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

• Vos

Vos

AFCA

Boem!

• ephymerous
Lekkere aanval hoor :9