Mijn meter ging ook niet af. Ik schat dit toch zo in dat ze dit menen. Maar laten we hopen dat ik het fout heb.ST10©DE schreef op donderdag 2 mei 2019 @ 18:15:
[...]
Even een vraag aan de kenners, mijn sarcasm-o-meter slaat niet uit, is het nieuwe persbericht van de F-Side ook cynisch / sarcastisch?
[...]
Bron
Dit is naar mijn mening niet sarcastisch bedoeld. Maar wel een quote uit verband trekkenST10©DE schreef op donderdag 2 mei 2019 @ 18:15:
[...]
Even een vraag aan de kenners, mijn sarcasm-o-meter slaat niet uit, is het nieuwe persbericht van de F-Side ook cynisch / sarcastisch?
[...]
Bron
En dan moet je voor de gein even in hun foto-album kijken......
Die lui zijn nu wel heel dom bezig!
En dan vergeet je nog het al verwijderde stukST10©DE schreef op donderdag 2 mei 2019 @ 18:15:
[...]
[...]
Bron
En dan moet je voor de gein even in hun foto-album kijken......
aldus de NOS uitgaande dat dit daadwerkelijk op hun pagina stond"Jullie zijn vanaf nu aangeschoten wild!"
En iets completer
bron AT5'Er komen voor ons nog een paar wedstrijden, die wij moeten winnen om drie prijzen te kunnen pakken. De pers zal ook hierbij massaal aanwezig zijn. Daarom waarschuwen we nog één keer: gewoon oprotten met jullie cameraatjes! Jullie zijn vanaf nu aangeschoten wild!'
Dat fotoalbum is trouwens prachtig met de prima foto's van de mensen die er zijn
Je zou bijna medelijden krijgen met de supporters die geen verlof krijgen en zich dan maar ziek melden
[ Voor 17% gewijzigd door Napo op 02-05-2019 18:32 ]
Ik zie alleen maar foto's uit 2017. Dus voor nu kan een werkgever er niet veel meer mee lijkt meNapo schreef op donderdag 2 mei 2019 @ 18:30:
[...]
En dan vergeet je nog het al verwijderde stuk
[...]
aldus de NOS uitgaande dat dit daadwerkelijk op hun pagina stond
En iets completer
[...]
bron AT5
Dat fotoalbum is trouwens prachtig met de prima foto's van de mensen die er zijn. Maar goed, als dit niet als grap bedoeld is hebben ze wel erg veel boter op hun hoeft (zoals zoveel "harde kernen").
Je zou bijna medelijden krijgen met de supporters die geen verlof krijgen en zich dan maar ziek melden
En ach er zijn genoeg mensen die zich ziek melden maar wel op Facebook foto's posten van een uitje, mensen zijn gewoon dom
Europa League - 1st Semi Final
02.05. 21:00 Arsenal v Valencia02.05. 21:00 Frankfurt v Chelsea
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
wat verwachten jullie van bovenstaande wedstrijden?
Ken de clubs niet goed genoeg, maar heb een zwak voor EF. Zou ook mooi als zij samen met Ajax de finale halen. Twee clubs die je daar vantevoren niet verwacht had.
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Nee, ik zeg dat je wel regels kunt gaan opstellen mbt maximum aantal buitenlanders maar dat dat voor NL niet betekent dat het er dan beter wordt, zelfs niet als die regels Europees ingevoerd worden. De toppers worden nog steeds weggehaald aangezien er enorm veel teams zijn die meer te besteden hebben dan de NL teams.Ankona schreef op donderdag 2 mei 2019 @ 10:47:
[...]
Maar daarmee zeg jij ook zoveel als dat dat Bosman arrest en die regels rond vrij verkeer van werknemers niet zo'n dominante factor zijn .
En ja, het zal niet lang duren voordat ook de echte talenten naar China en de VS vertrekken in plaats van alleen de ouderen die hun pensioen nog wat op willen leuken.
Kan Arsenal niet zien in verband met ziekte maar heb thuis wel vertrouwen. Hoop op een 2-0, uitdoelpunt van Valencia zou funest zijn gezien de track record van Arsenal in uitwedstrijden.
[ Voor 3% gewijzigd door London op 02-05-2019 20:42 ]
Tesla M3LR '21
Zou het wel leuk vinden als Arsenal de Europa League wint. Vindt de leukste van de 4 overgebleven clubs.London schreef op donderdag 2 mei 2019 @ 20:42:
Kan Arsenal niet zien in verband met ziekte maar heb thuis wel vertrouwen. Hoop op een 2-0, uitdoelpunt van Valencia zou funest zijn gezien de track record van Arsenal in uitwedstrijden.
Ik wilde Eintracht-Chelsea kijken maar ja, als je dan moet kiezen uit Leo Driesen (Fox) of Kurt Westerman (SBS) dan kies ik maar niet voor die wedstrijd en gaat Arsenal aan.
Belgische TV.toolkist schreef op donderdag 2 mei 2019 @ 21:03:
Ik wilde Eintracht-Chelsea kijken maar ja, als je dan moet kiezen uit Leo Driesen (Fox) of Kurt Westerman (SBS) dan kies ik maar niet voor die wedstrijd en gaat Arsenal aan.
★ What does that mean? ★
Pfff.... Als je het over een sfeertje hebt.. Eintracht Frankfurt.
Ik heb het 9m31s volgehouden bij Kurttoolkist schreef op donderdag 2 mei 2019 @ 21:03:
★ What does that mean? ★
sjesus die Christensen wat was dat voor een idiote aanslag
Dat is een rode kaart, gewoon een schaar!
Frankfurt heeft best wel kansen.
Als ik de analisten hoorde was het een walkover.
TevensL Hahaha .. Jimmy F.
Was grote fan van hem maar bij zijn bijdrage aan tafel liep hij even vast.
No problemo Jimmy! Volgende keer (in de rus) beter.
OMG!
YOFIETS!!
Als ik de analisten hoorde was het een walkover.
TevensL Hahaha .. Jimmy F.
Was grote fan van hem maar bij zijn bijdrage aan tafel liep hij even vast.
No problemo Jimmy! Volgende keer (in de rus) beter.
OMG!
YOFIETS!!
[ Voor 52% gewijzigd door MrMonkE op 02-05-2019 21:23 ]
★ What does that mean? ★
Die pass man.. fok.
★ What does that mean? ★
Dit Chelsea is toch echt matig. Hoop niet dat ze volgend seizoen in de CL spelen
Ze moeten Zlatan en Ronaldo kopen, voor 1 seizoen. Samen.Deadsy schreef op donderdag 2 mei 2019 @ 21:28:
Dit Chelsea is toch echt matig. Hoop niet dat ze volgend seizoen in de CL spelen
Maar ik geloof nooit dat die samen op kunnen schieten.
* MrMonkE droomt verder "Voorzet Ronaldo.. goal Zlatan! 14-0!!"
★ What does that mean? ★
Waarom niet? Als je er bij in de poule zit meer kans om door te gaan.Deadsy schreef op donderdag 2 mei 2019 @ 21:28:
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ja, ik zat me al een tijdje te verbazen.Grindtegel schreef op donderdag 2 mei 2019 @ 21:45:
je kon er op wachten
Het leek geen overwicht, meer terugzakken van FF.
Een ander voordeel van Belgische TV is dat er niet 14 minuten reclame is in de rust.
[ Voor 16% gewijzigd door MrMonkE op 02-05-2019 21:48 ]
★ What does that mean? ★
Chelsea drong steeds meer aan en de afgelopen 10 minuten kon FF het niet goed meer behappen, hoop op net zo'n tweede helft, best een leuke pot voetbal
Goal van Chelsea had echt afgekeurd moeten worden. Jammer dat ze geen VAR hebben in de EL
Het is over. -spreekwoordelijk-
Weliswaar over maar het staat als een drol bij FF.
Haha Audio bij de vertraagde beelden.. lol
Nog nooit meegemaakt, foutje!
Weliswaar over maar het staat als een drol bij FF.
Haha Audio bij de vertraagde beelden.. lol
Nog nooit meegemaakt, foutje!
[ Voor 45% gewijzigd door MrMonkE op 02-05-2019 22:15 ]
★ What does that mean? ★
Raar dat een scheidrechter Chelsea daarover informeerde over offside/zichtbelemmering bij die vrije trap.
Lijkt me ongepast.
Prognose 1-4
Lijkt me ongepast.
Prognose 1-4
[ Voor 6% gewijzigd door MrMonkE op 02-05-2019 22:30 ]
★ What does that mean? ★
Een mooie illustratie van een ploeg die kraakt zien we op dit moment bij de wedstrijd EF-Chelsea.
Yo, die kunnen er wat van! Zoek ook maar eens op hoeveel supporters ze meenemen naar Europese uitwedstrijden. Ze hebben echt een behoorlijk grote aanhang.Vlassie1980 schreef op donderdag 2 mei 2019 @ 21:05:
Pfff.... Als je het over een sfeertje hebt.. Eintracht Frankfurt.
Overigens, ik zie een aantal keer FF staan, kunnen we net als de post boven mij gewoon EF gebruiken?
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Ja, Chelsea nu weer. rare match.DeKever schreef op donderdag 2 mei 2019 @ 22:36:
Een mooie illustratie van een ploeg die kraakt zien we op dit moment bij de wedstrijd EF-Chelsea.
Wel leuke wedstrjd voor de neutrale toeschouwer.
[ Voor 9% gewijzigd door MrMonkE op 02-05-2019 22:42 ]
★ What does that mean? ★
https://www.vtbl.nl/nieuw...tprijzen-voor-bekerfinale
Zo kan het ook als je het er niet mee eens bent.
Zo kan het ook als je het er niet mee eens bent.
Pffff Lacazette had die 2 kansen nooit mogen missen, had je volgende week met 5-1 naar Valencia afgereisd.
Wat is dat Valencia trouwens een anti-voetbal ploegje zeg, ik dacht dat die altijd wel vant mooie voetbal waren maar parkeren de bus zoals Mourinho het voorschrijft.
Wat is dat Valencia trouwens een anti-voetbal ploegje zeg, ik dacht dat die altijd wel vant mooie voetbal waren maar parkeren de bus zoals Mourinho het voorschrijft.
Met die Patientiçia draait het weer het weer helemaal om. Chelsea heeft verzuimd het te beslissen maar mogen niet eens mopperen dat ze met 1-1 naar huis gaan.MrMonkE schreef op donderdag 2 mei 2019 @ 22:42:
[...]
Ja, Chelsea nu weer. rare match.
Wel leuke wedstrjd voor de neutrale toeschouwer.
Feyenoord heeft het wel zwaar deze week, eerst 3-1 verliezen van Excelsior, en nu bijna verliezen van een jeugdteam
https://www.ad.nl/video/f...-tegenstander-ooit~p78573
https://www.ad.nl/video/f...-tegenstander-ooit~p78573
Even de samenvatting teruggekeken. Prima goals van Lacazette en Aubameyang! Wel heel erg zonde inderdaad dat je het niet gelijk hebt afgemaakt. Nu moet je uit z.s.m. scoren om de boel in het slot te gooien.
Verwacht nu wel dat de finale Arsenal - Chelsea gaat worden. Mooie pot. Hoop van harte dat Emery (mister Europa League) de boys dan zodanig kan oppeppen dat ze het belang van die prijs inzien. Gaat me nog niet eens om die prijs an sich, maar het feit dat je er CL mee afdwingt is echt van vitaal belang.
Verwacht nu wel dat de finale Arsenal - Chelsea gaat worden. Mooie pot. Hoop van harte dat Emery (mister Europa League) de boys dan zodanig kan oppeppen dat ze het belang van die prijs inzien. Gaat me nog niet eens om die prijs an sich, maar het feit dat je er CL mee afdwingt is echt van vitaal belang.
Tesla M3LR '21
Chelsea was echt veeeeeel beter.Sjah schreef op donderdag 2 mei 2019 @ 23:30:
Jammer, maar Eintracht gaat dit niet redden.
Volgens mij spelen ze normaal gesproken wel verder vooruit hoor. Dan spelen ze ook altijd 4-4-2 en nu ineens 5-3-2. Snap het ergens ook wel, want resultaat in de eerste wedstrijd is natuurlijk wel erg belangrijk en dat hebben ze nu prima gedaan.Kaap schreef op donderdag 2 mei 2019 @ 22:54:
Pffff Lacazette had die 2 kansen nooit mogen missen, had je volgende week met 5-1 naar Valencia afgereisd.
3-1 verliezen is prima gedaan?Yogibeer schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 07:46:
want resultaat in de eerste wedstrijd is natuurlijk wel erg belangrijk en dat hebben ze nu prima gedaan.
Prima is het verkeerde woord, maar het is nog niet gespeeld in ieder geval.
Thuis 2-0 winnen lijkt me niet onmogelijk, die ene uitgoal zorgt ervoor dat het in ieder geval nog een wedstrijd gaat worden.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ik vond prima wel heel positief na zo'n toch ruime nederlaagYogibeer schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 08:37:
Prima is het verkeerde woord, maar het is nog niet gespeeld in ieder geval.
Maar het is inderdaad nog niet gespeeld, al verwacht ik niet dat Valencia de 0 kan houden en 1 goal erbij van Arsenal maken ze niet meer goed.
@London: Inderdaad, maar als ze uit 1x scoren is het wel voor elkaar, denk ikLondon schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 06:27:
Even de samenvatting teruggekeken. Prima goals van Lacazette en Aubameyang! Wel heel erg zonde inderdaad dat je het niet gelijk hebt afgemaakt. Nu moet je uit z.s.m. scoren om de boel in het slot te gooien.
Trouwens, laatste (thuis) wedstrijd voor Cech
zou leuk wezen als zijn carriere zou eindigen met een Europa cup
en Arsenal - Chelsea zou leuk wezen, alleen jammer dat het in Azerbeidzjan is, wel mooi stadion, maar geen land met voetbalhistorie.
Aankomend weekend de bekerfinale. Ik ben benieuwd wie de badjassen gaan aantrekken 
Ik geef Isak een goede kans om te scoren, maar ik denk dat Ajax nog steeds een maatje te groot is voor Willem II.
Ik geef Isak een goede kans om te scoren, maar ik denk dat Ajax nog steeds een maatje te groot is voor Willem II.
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Ik ga uiteraard kijken maar heb er totaal geen zin in of enige emotie bij (bekerfinale dus).
Behalve dat Ajax moet winnen uiteraard. Ik ben extreem blij dat Ajax geen enkele CL wedstrijd heeft 'tussen' competitiewedstrijden in. Ik zie de finale zomaar naar Willem II want in al die koppen zit uiteraard de wedstrijd van woensdag. Niemand wil een overtreding tegen zich krijgen, een blessure oplopen of noem het maar op.
Dat vermoeden heb ik althans.
Behalve dat Ajax moet winnen uiteraard. Ik ben extreem blij dat Ajax geen enkele CL wedstrijd heeft 'tussen' competitiewedstrijden in. Ik zie de finale zomaar naar Willem II want in al die koppen zit uiteraard de wedstrijd van woensdag. Niemand wil een overtreding tegen zich krijgen, een blessure oplopen of noem het maar op.
[ Voor 54% gewijzigd door Typhone op 03-05-2019 14:08 ]
Ajax is minimaal 3 maatjes te groot. De vraag is alleen of dat Ajax niet in de weg zit om zich te motiveren.Outerspace schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 13:40:
Aankomend weekend de bekerfinale. Ik ben benieuwd wie de badjassen gaan aantrekken
alles kan off-topic
Ik denk dat de wil om te winnen er echt wel is hoor. Ik denk dat deze ploeg alles wil winnen wat er te winnen valt. En ik verwacht toch minimaal de Dennenappel erbij in de kast.Typhone schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 14:06:
Ik ga uiteraard kijken maar heb er totaal geen zin in of enige emotie bij (bekerfinale dus).
Ik hoop het maar ik betwijfel het als het op de beker aankomt. Ik denk dat het anders was geweest als de tegenstander PSV of Feyenoord zou zijn geweest.Qu3st schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 14:16:
[...]
Ik denk dat de wil om te winnen er echt wel is hoor. Ik denk dat deze ploeg alles wil winnen wat er te winnen valt. En ik verwacht toch minimaal de Dennenappel erbij in de kast.
[ Voor 15% gewijzigd door Typhone op 03-05-2019 14:28 ]
Ik denk dat het voor deze ploeg niet uitmaakt, en eigenlijk hoop ik het ook. Ik heb last van veelvraatTyphone schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 14:28:
[...]
Ik hoop het maar ik betwijfel het als het op de beker aankomt. Ik denk dat het anders was geweest als de tegenstander PSV of Feyenoord zou zijn geweest.
w00t w00t:
Bron: AjaxNico Tagliafico heeft een nieuwe overeenkomst getekend, waarin een commitment is opgenomen dat hij ook komend seizoen voor Ajax speelt. Het contract van de Argentijns international loopt nog tot medio 2022.
Noice noice noice noice!
Ook al speelt ie de afgelopen weken niet echt best dit is wel fijn nieuws. Kans dat ie nu weg gaat is er (bijna) niet meer!
[ Voor 5% gewijzigd door Qu3st op 03-05-2019 14:58 ]
Geen verlenging toch?
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Als er in het contract staat dat hij niet weg mag, dan gaat hij niet wegQu3st schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 14:57:
[...]
Noice noice noice noice!
Ook al speelt ie de afgelopen weken niet echt best dit is wel fijn nieuws. Kans dat ie nu weg gaat is er (bijna) niet meer!
Float like a butterfly, sting like a bee.
In voetbal is niks zeker heMartinusz schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 15:00:
[...]
Als er in het contract staat dat hij niet weg mag, dan gaat hij niet weg
Volgens mij wel. Althans ze melden dat hij verlengt tot 2022. Met de toezegging dat hij volgend jaar er nog is.
Volgens mij liep zijn contract tot 2021, dus nu een verlenging van +1 jaar plus met de clausule dat hij niet vertrekt deze zomer?
Als het heel specifiek is dichtgetimmerd in dat contract, dan is dat toch een stuk zekerder
[ Voor 48% gewijzigd door Martinusz op 03-05-2019 15:05 ]
Op wikipedia lees ik dat hij in 2018 al voor 4 jaar tekende. Ik denk dat hij (en zn zaakwaarnemer) gewoon meer gaat verdienen.Typhone schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 15:03:
[...]
Volgens mij wel. Althans ze melden dat hij verlengt tot 2022. Met de toezegging dat hij volgend jaar er nog is.
[ Voor 3% gewijzigd door ph4ge op 03-05-2019 15:06 ]
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Daarom quotte ik even de bron van Ajax.nl meeph4ge schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 15:05:
[...]
Op wikipedia lees ik dat hij in 2018 al voor 4 jaar tekende. Ik denk dat hij (en zn zaakwaarnemer) gewoon meer gaat verdienen.
Natuurlijk, als het echt heel goed in een contract staat is het haast onmogelijk. Alléén, als er een bod komt van zeg Barça ofzo, en hij wil écht weg, dan heb je toch niks aan een ongemotiveerde speler?Martinusz schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 15:04:
Als het heel specifiek is dichtgetimmerd in dat contract, dan is dat toch een stuk zekerder
In voetbal is niks zeker, ook niet met contracten.
De kans dát hij weg gaat is zoals ik zei er (bijna) niet meer.
Wellicht dat ik niet goed lees omdat die website pijn doet aan mijn ogen (
Waar hebben we dit eerder gezien?Qu3st schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 15:09:
[...]
Natuurlijk, als het echt heel goed in een contract staat is het haast onmogelijk. Alléén, als er een bod komt van zeg Barça ofzo, en hij wil écht weg, dan heb je toch niks aan een ongemotiveerde speler?
In voetbal is niks zeker, ook niet met contracten.
De kans dát hij weg gaat is zoals ik zei er (bijna) niet meer.
https://www.parool.nl/sport/sneijder-blijft-bij-ajax~a1371/
https://www.nu.nl/sport/1...der-naar-real-madrid.html
Ik hoop niet dat de spelers dezelfde gedachte als jou hebbenTyphone schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 14:06:
Ik denk dat ze er wel volle bak opklappen. Ajax heeft al een tijd geen prijs gewonnen, dat weten een hoop van die gasten ook wel want sommige lopen al een paar jaar bij Ajax. Ik heb er in ieder geval veel zin in!
PSN: Curvaa_
Ohja als ik voetballer was wel. Maar in competitieverband dacht ik ook bij Groningen wel dat het goed erop zou gaan en dat was ook met hangen en wurgenCurva schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 15:53:
[...]
Ik hoop niet dat de spelers dezelfde gedachte als jou hebben![]()
Ik denk dat ze er wel volle bak opklappen. Ajax heeft al een tijd geen prijs gewonnen, dat weten een hoop van die gasten ook wel want sommige lopen al een paar jaar bij Ajax. Ik heb er in ieder geval veel zin in!
Ik heb al dingen gehoord als maximaal 3 spelers rust geven dus dan weet ik wel weer hoe de focus gelegd wordt. Maar dat is even heel erg zwart bekeken. Matthijs de Ligt geeft echter hoop:
'Eerlijk gezegd vind ik het niet zo heel moeilijk', zegt De Ligt tijdens de persconferentie van vrijdagmiddag. 'De laatste weken spelen we om de drie dagen. Een finale speel je om te winnen en wie wilt er nou niet een finale spelen? Wij zien het niet als tussendoortje, voor velen is het de eerste prijs die ze kunnen winnen in hun carrière. Wij zijn erg gebrand om te winnen. Volgens mij is het een lange tijd geleden dat Ajax deze prijs heeft gewonnen.'
[ Voor 26% gewijzigd door Typhone op 03-05-2019 15:59 ]
Rust geven aan 2 spelers zou niet eens zo'n gek idee zijn. Ik had dinsdag wel het idee dat Neres, Ziyech en Tadic aan het einde erg moe waren. Dat viel mij eerdere wedstrijden niet op. Met Huntelaar in de spits, zal naar alle waarschijnlijkheid Neres wel rust krijgen. Veltman en Mazraoui zullen elkaar nu ook wel afwisselen.
PSN: Curvaa_
Goed bezig die Overmars. Ondanks dat in het voetbal niets zeker is (lekker dooddoener trouwens) geeft hij wel een signaal af aan de selectie. Voor zowel trainer als spelers is het duidelijk dat de intentie is om volgend jaar ook gewoon een goede selectie te hebben staan. Men had het natuurlijk al wel uitgesproken, maar je moet het ook laten zien. Als je naast aanknopen ook spelers probeert te behouden dan vergroot dat zeker de kans dat niet iedeen de deur uit rent.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ma 6mei begint de Ramadan, dat valt nog gunstig (nu) voor oa Zyech. Tenminste aan het begin van.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Verlenging of niet, ik vind het gezien zijn prestaties prima dat ie meer gaat verdienen en in ruil ervoor komend jaar nog blijft.ph4ge schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 15:11:
[...]
Wellicht dat ik niet goed lees omdat die website pijn doet aan mijn ogen (), maar daar wordt ook niet over verlenging gesproken.
Ik ben er blij mee.
Kan me voorstellen dat er ook wel een afspraak gemaakt is dat hij volgend jaar voor x bedrag weg mag of zo.toolkist schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 17:36:
[...]
Verlenging of niet, ik vind het gezien zijn prestaties prima dat ie meer gaat verdienen en in ruil ervoor komend jaar nog blijft.
Ik ben er blij mee.
Er zal ongetwijfeld een bedrag afgesproken zijn, bij Onana idem.
Er is een nieuw 'aangepast' contract getekend, dat hij sowieso volgend seizoen bij Ajax speeltph4ge schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 15:05:
[...]
Op wikipedia lees ik dat hij in 2018 al voor 4 jaar tekende. Ik denk dat hij (en zn zaakwaarnemer) gewoon meer gaat verdienen.
Laten we hopen dat het niet een bedrag is zoals dat van Eriksen toentoolkist schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 18:17:
Ik geloof daar niet in, Overmars is niet gek en een dergelijke afspraak kan je een hoop geld kosten, helemaal naar aanleiding van dit seizoen. Een hoger salaris voor aankomend seizoen lijkt mij realistischer, waardoor het gat met het buitenland voor aankomend seizoen wordt verkleind.toolkist schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 18:17:
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Als Ziyech slim is blijft die ook. Maar dat is puur op mijn gevoel los van het wel/niet Ajacied zijn. Zelfde geldt voor Luuk de Jong. In Nederland zullen het altijd sterren blijven. In het buitenland bankzitters na 3 verkeerde passes of een gemiste kans.
Als onana nog 1 jaar blijft is het voor hem makkelijker om bijvoorbeeld naar Engeland te gaan, zoiets las ik laatst.Han schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 18:52:
[...]
Ik geloof daar niet in, Overmars is niet gek en een dergelijke afspraak kan je een hoop geld kosten, helemaal naar aanleiding van dit seizoen. Een hoger salaris voor aankomend seizoen lijkt mij realistischer, waardoor het gat met het buitenland voor aankomend seizoen wordt verkleind.
Ja, dan kan hij Nederlander worden dacht ik.Martinusz schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 19:53:
[...]
Als onana nog 1 jaar blijft is het voor hem makkelijker om bijvoorbeeld naar Engeland te gaan, zoiets las ik laatst.
Dat niet, maar hij geldt dan wel als EU-speler waardoor Engeland inderdaad ook ineens mogelijk wordt.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Gaat hierbij Brexit niet roet in het eten gooien?Gonadan schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 20:06:
Dat niet, maar hij geldt dan wel als EU-speler waardoor Engeland inderdaad ook ineens mogelijk wordt.
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
https://www.goal.com/en/n...cwp6p3hhmuxx119cm1syhwyi2gws24 schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 20:59:
[...]
Gaat hierbij Brexit niet roet in het eten gooien?
Maar veel is onduidelijk.Interestingly, too, back in November 2018, a report in the Times revealed that the Football Association has put forward proposals to limit the number of overseas players in Premier League squads to 12, which would be a reduction of five. Such a measure would inevitably affect the division's clubs, particularly those at the top end.
En over spelers uit UK die in Europa spelen.
A no-deal Brexit could make it more difficult for individuals to make the move to an EU country due to the increased paperwork that is anticipated due to the probable need for work permits.
https://www.theguardian.c...players-regardless-brexit
The Football Association will seek to cut the number of foreign players permitted in Premier League squads, even if the United Kingdom does not leave the European Union.
The FA has drawn up proposals to deal with Brexit under which the allowance of non-homegrown players in the 25-man squads would be reduced from 17 to 13, and will pursue that course regardless.
[ Voor 37% gewijzigd door DoeEensGek op 03-05-2019 21:14 ]
Curieze statistiek voor Etemadi van Almere City. Vanavond 8-0 verloren van Jong Ajax. Exact dezelfde uitslag als in december tegen het grote Ajax (toen nog als keeper De Graafschap).
Zoek dezelfde belchinees!Sempy schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 23:36:
Curieze statistiek voor Etemadi van Almere City. Vanavond 8-0 verloren van Jong Ajax. Exact dezelfde uitslag als in december tegen het grote Ajax (toen nog als keeper De Graafschap).
“Mooi” om te zien dit, Peter Bosz als het over Nouri gaat:
In de aanloop naar de bekerfinale Willem II-Ajax blikt Peter Bosz terug op het laatste bekerduel van Ajax met Willem II in 2016, waarin hij Matthijs de Ligt, Frenkie de Jong en Abdelhak Nouri liet debuteren. Bosz valt nog steeds stil als het over Nouri gaat. pic.twitter.com/6Dbh8roVV3
— NOS Sport (@NOSsport) 3 mei 2019
[ Voor 5% gewijzigd door Martinusz op 04-05-2019 08:29 ]
NEDERLAND: KNVB Beker Finale.
Zondag 5 mei 18:00u: WillemII v Ajax
En die Reis van Groningen zou voor 7 miljoen naar Barcelona vertrekken. Ben bang dat we die naam lang niet meer gaan horen. (Kende hem nu al niet in de eredivisie, maar goed wie kijkt er dan ook Groningen behalve @Harribo )
Voor 40 miljoen moet je Lozano in de huidige vorm direct op het vliegtuig zetten.
Hoeveel is ook daadwerkelijk voor PSV? Zijn oude club had meen ik recht op een deel?
Prima club voor hem denk ik.
[ Voor 5% gewijzigd door Vos op 04-05-2019 10:49 ]
Zeker prima club voor hem 
Met een snelle dribbelaar als Mertens naast hem en een spits Milik voor hem denk ik dat ie het daar leuk gaat doen.
Met een snelle dribbelaar als Mertens naast hem en een spits Milik voor hem denk ik dat ie het daar leuk gaat doen.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
40%, en hij heeft PSV 10 miljoen gekost.Vos schreef op zaterdag 4 mei 2019 @ 10:49:
[...]
Hoeveel is ook daadwerkelijk voor PSV? Zijn oude club had meen ik recht op een deel?
Prima club voor hem denk ik.
Bron
40-10-16 = 14 miljoen zonder alle kosten. Dan houden ze er minder aan over dan gedacht..
Dus ze houden 14 miljoen over (10 miljoen aankoop en 16 miljoen voor de vorige club). Dat is nog steeds een mooi bedrag. Benieuwd wie ze als vervanger gaan halen..
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Denk dat het aanzienlijk minder is dan ze hadden gehoopt. Maar goed, hopeloos uit vorm en nu ook geblesseerd, dan kan je weinig eisen stellen.Gynnad schreef op zaterdag 4 mei 2019 @ 11:00:
[...]
Dus ze houden 14 miljoen over (10 miljoen aankoop en 16 miljoen voor de vorige club). Dat is nog steeds een mooi bedrag. Benieuwd wie ze als vervanger gaan halen..
Inderdaad, dat komt gewoon slecht uit zo. Maar ook in de huidige gekte is dat gewoon een hoop geld voor een speler uit Nederland hoor, vraag me af of je er veel meer voor krijgt als hij topfit was.ElPaco schreef op zaterdag 4 mei 2019 @ 11:02:
Denk dat het aanzienlijk minder is dan ze hadden gehoopt. Maar goed, hopeloos uit vorm en nu ook geblesseerd, dan kan je weinig eisen stellen.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Hoe hoog had PSV het in de bol bij een 40% doorverkooppercentage?
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
Hoog, maar is vaak wel de reden waarom ze haalbaar zijn. Je kunt 0% doen maar dan moet PSV 20 miljoen of meer neerleggen en dat zijn vaak bruggen die te ver zijn. Als hij flopt was het een goede deal, nu lijkt het minder maar PSV heeft er 2 seizoenen van kunnen genieten en hebben 14 miljoen (netto zo’n 8-10 miljoen na salaris etc.) aan overgehouden.Faddermakker schreef op zaterdag 4 mei 2019 @ 11:07:
Hoe hoog had PSV het in de bol bij een 40% doorverkooppercentage?
Dit topic is gesloten.
![]()