Speciaal voor @Leon Zwiers scoren ze er meteen maar 2
[ Voor 59% gewijzigd door dutchgio op 05-05-2019 18:42 ]
★ What does that mean? ★
Er zat 4 minuten tussen de 2 goals.MrMonkE schreef op zondag 5 mei 2019 @ 18:43:
om nou bij de 40e minuut met 2-0 te gaan roepen 'tien tien tien" lijkt me een beetje ambitieus.
Hoor ik meer mensen over. Ziggo lijkt een lag te hebbenExocet schreef op zondag 5 mei 2019 @ 18:43:
Hmm pas sofascore app op mijn telefoon staan en die weet al een halve minuut dat er een doelpunt is, wtf. En nee, ik kijk tv en geen stream.
Voor mij was het 'BAM'-boy @Han .Exocet schreef op zondag 5 mei 2019 @ 18:43:
Hmm pas sofascore app op mijn telefoon staan en die weet al een halve minuut dat er een doelpunt is, wtf. En nee, ik kijk tv en geen stream.
★ What does that mean? ★
Ik zie het volgend jaar wel zitten als feyenoord speelt met een middenveld Tapia/Toornstra/Kokcu.
In de rust van PSV-Feyenoord stond het ook 2-0 destijds.MrMonkE schreef op zondag 5 mei 2019 @ 18:43:
om nou bij de 40e minuut met 2-0 te gaan roepen 'tien tien tien" lijkt me een beetje ambitieus.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Dat weet ik niet, maar Gerard Cox zeker weten wel.Verwijderd schreef op zondag 5 mei 2019 @ 18:42:
Heel Rotterdam huilt nu denk ik
★ What does that mean? ★
Wat ik begreep stonden er nog een aantal Willem II bussen in de file, maar weet niet of die inmiddels zijn gearriveerd.Deadsy schreef op zondag 5 mei 2019 @ 18:47:
zijn er nog mensen onder weg of waarom zit het niet vol
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Mag toch hopen van wel. Kom je in de 2e helft pas binnen, lekkerMaarten_E schreef op zondag 5 mei 2019 @ 18:48:
[...]
Wat ik begreep stonden er nog een aantal Willem II bussen in de file, maar weet niet of die inmiddels zijn gearriveerd.
Volgens mij hebben ze geen voorronde als Ajax wint. Lijkt me in het geval van Feyenoord iets om blij mee te zijnVerwijderd schreef op zondag 5 mei 2019 @ 18:42:
Heel Rotterdam huilt nu denk ik
XXXVI
Hier ook, voor de vrije trap was genomen was al bekend dat de goal viel.Exocet schreef op zondag 5 mei 2019 @ 18:43:
Flinke vertraging op de lijn en de app krijgt vanuit het stadion door dat de goal valt.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Dit inderdaad. Feyenoord heeft er juist wat aan als Ajax wintephymerous schreef op zondag 5 mei 2019 @ 18:49:
[...]
Volgens mij hebben ze geen voorronde als Ajax wint. Lijkt me in het geval van Feyenoord iets om blij mee te zijn
Hele knappe kopbal van Blind en daarna Huntelaar die zich heel knap vrijspeelt.
Had de wedstrijd ook wel nodig want érg hoogstaand was het op enkele momenten na niet echt.
Mooi ook dat constant aanzetten van het "You'll never Walk Alone"
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Verwijderd
Ow dat kan, maar in Rotterdam zijn ze op de eerste plaats anti Ajax en dan pas Feyenoorder. Dus of ze zo blij zijn is maar de vraag.ephymerous schreef op zondag 5 mei 2019 @ 18:49:
[...]
Volgens mij hebben ze geen voorronde als Ajax wint. Lijkt me in het geval van Feyenoord iets om blij mee te zijn
Vak wat veel leeg is, is aan de Ajax kant. Snap je toch niks van.Maarten_E schreef op zondag 5 mei 2019 @ 18:48:
[...]
Wat ik begreep stonden er nog een aantal Willem II bussen in de file, maar weet niet of die inmiddels zijn gearriveerd.
Waar hoor jij you'll never walk alone?dvdkiwi schreef op zondag 5 mei 2019 @ 18:50:
Prima goals hoor!
Hele knappe kopbal van Blind en daarna Huntelaar die zich heel knap vrijspeelt.
Had de wedstrijd ook wel nodig want érg hoogstaand was het op enkele momenten na niet echt.
Mooi ook dat constant aanzetten van het "You'll never Walk Alone"
Formerly known as Ragdoll
Naar wat ik begreep was een maximum aantal bezoekers wat per bus/trein naar de Kuip kon en zijn er minder Ajacieden dan Willem2 aanhangers in de Kuip.DoeEensGek schreef op zondag 5 mei 2019 @ 18:53:
[...]
Vak wat veel leeg is, is aan de Ajax kant. Snap je toch niks van.
Volgens mij zit er ook vertraging tussen FOX en FOX sports, waarbij de eerste het signaal van de tweede opnieuw doorzet. Zo was het eerdere jaren een paar keer, misschien heeft dit er ook mee te maken.dutchgio schreef op zondag 5 mei 2019 @ 18:49:
[...]
Hier ook, voor de vrije trap was genomen was al bekend dat de goal viel.
Flinke vertraging op de lijn en de app krijgt vanuit het stadion door dat de goal valt.
Na de 2-0 zetten de Ajax fans constant het deuntje in, om het af te maken met een Ajax liedje
Ik vind het leuk gevonden.
Wat overigens goed te horen isPolarBear schreef op zondag 5 mei 2019 @ 18:55:
[...]
Naar wat ik begreep was een maximum aantal bezoekers wat per bus/trein naar de Kuip kon en zijn er minder Ajacieden dan Willem2 aanhangers in de Kuip.
@dvdkiwi
Pulp Fiction!
[ Voor 4% gewijzigd door Typhone op 05-05-2019 18:58 ]
Typhone schreef op zondag 5 mei 2019 @ 17:59:
[...]
Dat gevoel heb ik ook al hele dag.
@Qu3st ik zie alles over Ten Hag hè![]()
Hij had gewoon een leuk interview. Je mag ook wel eens positief zijn joh
ik zet dat soort apps nooit aan bij wedstrijden die ik ook kijk...dutchgio schreef op zondag 5 mei 2019 @ 18:49:
[...]
Hier ook, voor de vrije trap was genomen was al bekend dat de goal viel.
Geeft niks joh, ik zie de Bam-Bam-Bam in de tweede helft tegemoet.
★ What does that mean? ★
Dat is geen you'll never walk alone deuntje.dvdkiwi schreef op zondag 5 mei 2019 @ 18:57:
[...]
Na de 2-0 zetten de Ajax fans constant het deuntje in, om het af te maken met een Ajax liedje
Ik vind het leuk gevonden.
Toch wel hoor.
Collega van me herkent het ook en die kijkt niet eens voetbal
Maakt ook niet uit verder; sfeertje is prima zo te horen
[ Voor 11% gewijzigd door Superkiwi op 05-05-2019 19:01 ]
Die muziek ook in het stadionExocet schreef op zondag 5 mei 2019 @ 18:56:
Audio technisch staan ze van Fox niet zo handig met het nabeschouwen...
13:37
Ja, was dat alles? Dat is echt godsgeklaagd. Maar goed als het op een open kanaal is moet er natuurlijk op de reclame gecashed worden. Meh.P.O. Box schreef op zondag 5 mei 2019 @ 19:00:
zozo, het stukje met jan joost mocht wat kosten... 1 hele minuut?
★ What does that mean? ★
No worries, na de reclame mag ie weer. Nu al een minuutP.O. Box schreef op zondag 5 mei 2019 @ 19:00:
zozo, het stukje met jan joost mocht wat kosten... 1 hele minuut?
Edit... nou krap een minuut met 3 analysten.. kosten noch moeite gespaard bij Fox
[ Voor 15% gewijzigd door loekf2 op 05-05-2019 19:03 ]
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Nee dus...InFamous schreef op zondag 5 mei 2019 @ 18:55:
Hopelijk gaat die Kristensen eruit, man man man wat slecht.
Tapia is de enige speler bij Willem II die goed speelt. De spitsen moeten het natuurlijk van momenten hebben, die kan ik nog niet beoordelen. Maar sneller druk op Tapia en het is vrij weinig daar op het middenveld.
★ What does that mean? ★
Ik heb geen Helene gezien dus die parada gaat niet op vandaagMrMonkE schreef op zondag 5 mei 2019 @ 19:04:
Parada de tettas? Vengaboys? In het stadion.
Nu nog aan de 11 van Ajax vertellen dat de rust voorbij is en we kunnen verder
Ziyech bijvoorbeeldtoolkist schreef op zondag 5 mei 2019 @ 19:08:
[...]
Lekker laten staan en anderen rust geven zometeen.
De Ligt.
De Jong
Terranova schreef op zondag 5 mei 2019 @ 19:12:
Ziyech per direct ontslaan...zo intens egoistisch kan een mens niet zijn
Misschien wat overdreven
Edit:
Ten Hag ziet het ook
[ Voor 5% gewijzigd door Terranova op 05-05-2019 19:16 ]
een treffende spreuk
Weer zo een die zijn eigen regels maaktpro_6or schreef op zondag 5 mei 2019 @ 19:16:
Wat een wärdülözü scheidsrechter is Geuz toch.
Het is hopen op een nieuwe assistent die zich met het wisselbeleid kan bemoeien want Ten Hag kan dat niet.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
★ What does that mean? ★
Tesla M3LR '21
Naar binnen gesmokkelt "the prison way":PVerwijderd schreef op zondag 5 mei 2019 @ 19:16:
Beetje veel rook daar. Dacht dat iedereen gecontroleerd werd?!?
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Klein beetje maar, werd wel vooraf gezegd ja. Jammer voor de rest weerVerwijderd schreef op zondag 5 mei 2019 @ 19:16:
Beetje veel rook daar. Dacht dat iedereen gecontroleerd werd?!?
★ What does that mean? ★
Verwijderd
Voetballen alweerMrMonkE schreef op zondag 5 mei 2019 @ 19:18:
Is het al gestaakt bij jullie, hier nog niet op de stream.
Wat is dat toch met Ajacieden en vuurwerk bij finales?
Ten Hag ziet inderdaad ook hoe belangrijk hij is. Nee hij is niet perfect, daarom speelt ie nu nog bij ons en niet bij de absolute top. Prima, ik hou hem er heel erg graag bij.Terranova schreef op zondag 5 mei 2019 @ 19:15:
[...]
Misschien wat overdrevenMaar het laat z'n ware aard wel weer zien. Hij geeft alleen geniale passjes als hij zelf niet kan schieten. Duidelijk dan dit kan het niet zijn.
Edit:
Ten Hag ziet het ook
Zo te zien is er ook weer ouderwets goed gecontroleerd bij de supporters....
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Goed plan!Krukar schreef op zondag 5 mei 2019 @ 19:19:
A.j.b. even met de camera inzoomen op dat vak en alle gezichten van de gasten die dit doen vastleggen. Allemaal 10 jaar stadionverbod en kosten van de eventuele boete die Ajax krijgt op hun verhalen.
Misschien leren ze het dan een keer, stelletje paupers
Nee, dan leren ze het ook niet.dvdkiwi schreef op zondag 5 mei 2019 @ 19:20:
Naast een boete graag ook 10 wedstrijden zonder uitpubliek, in alle competities.
★ What does that mean? ★
Zullen ze nooit doen, zijn en blijven individuen die 't verkloten.dvdkiwi schreef op zondag 5 mei 2019 @ 19:20:
Naast een boete graag ook 10 wedstrijden zonder uitpubliek, in alle competities.
Alles went behalve een Twent.
🎯Psst.. Kans maken op 12 maanden Tweakers HERO abonnement?
nggyu nglyd
Mijn gedachte. En vorig jaar eisen dat ze mee naar Feyenoord mochten. Yeah, sureHolkers schreef op zondag 5 mei 2019 @ 19:18:
Gnoompjes hebben hun lolletje ook weer gehad. Kunnen ze zich weer druk maken waarom ze in 3 (?) stadions niet meer welkom zijn
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Ja eindelijk een zinnige reactie. Zonder meldplicht werkt geen enkele straf.Deadsy schreef op zondag 5 mei 2019 @ 19:21:
gewoon meld plicht invoeren. Hoe moeilijk kan het zijn? Waarom moet men alles opnieuw uitvinden
Controleer ze dan ook "the prison way". Even een keer diep hurken.. Kun je dat niet, hand in je reet of niet naar binnen.
Ken je die straffen uit het leger. Als er een het verkloot moet je hele bataljon op de blaren zitten. Dan beloof ik je dat het snel gedaan is met dat vuurwerk.Quad schreef op zondag 5 mei 2019 @ 19:21:
[...]
Zullen ze nooit doen, zijn en blijven individuen die 't verkloten.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Het is te vaak hetzelfde verhaal met dit soort "supporters". De bekende "Against Modern Football", "KNVB Mafia", "No Pyro No Party", "Stop Stadionverboden" en alle andere leuzen die uit dat soort volgelingen komen.OMX2000 schreef op zondag 5 mei 2019 @ 19:21:
[...]
Mijn gedachte. En vorig jaar eisen dat ze mee naar Feyenoord mochten. Yeah, sure
Ik kan het ze ook niet aanrekenen dat ze niet begrijpen dat er een relatie is tussen hun acties en de doorgevoerde beperkingen, ze lijken dat gewoonweg niet te willen/kunnen zien.
Enige optie is eigenlijk inderdaad de meldplicht. Toegangscontrole bij stadions is simpelweg onvoldoende. Hele vakken aanpakken is niet de oplossing, de mensen die de oorzaak zijn willen gewoon niet snappen dat het gedrag onwenselijk is.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Dit topic is gesloten.
![]()