Messi speelt dus het loopt bij de commentatoren dun door de broek maar dan aan de voorkant. Irritant is dat. Die Salah kijkt trouwens ook maar 1 kant op. Al twee keer in extreem vrije positie een man over het hoofd gezien.MrMonkE schreef op woensdag 1 mei 2019 @ 21:05:
Oh God.. we krijgen de hele avond de Messi/vanDijk strijd door onze strot geduwd van prater?
Speelt Liverpool in een 3-5-2 of in een 5-3-2?
[ Voor 5% gewijzigd door Typhone op 01-05-2019 21:11 ]
Wtf deed Suarez
[ Voor 20% gewijzigd door vuurtjih op 01-05-2019 21:13 ]
1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Gaan ze weer net als vroeger op handen mikken, goed idee UEFA!
[ Voor 50% gewijzigd door MrMonkE op 01-05-2019 21:16 ]
★ What does that mean? ★
Hoezo volgend seizoen en niet nu?MrMonkE schreef op woensdag 1 mei 2019 @ 21:16:
Volgend seizoen is dat een penalty.
Nieuwe hands regels. - nieuwe regels betreffen alleen de aanvallende partij.-
Ook nieuwe penalty regels.
[ Voor 14% gewijzigd door MrMonkE op 01-05-2019 21:24 . Reden: nieuwe regels betreffen alleen de aanvallende partij. ]
★ What does that mean? ★
Het gemekker, theater en zelf de boze onschuld als er uitgedeeld word.
In deze 5 minuten ook al tweemaal geel voor Suarez gezien.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Krijg je inderdaad van die hockeytaferelen.MrMonkE schreef op woensdag 1 mei 2019 @ 21:16:
"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra
Oh en ik was bijna vergeten hoe goed Barça kan voetballen
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Dat is typisch Spaans, en ze hebben het geleerd van de PortugezenBossie schreef op woensdag 1 mei 2019 @ 21:18:
Ik kijk nu net 5 minuten en het bevestigd waarom ik geen fan van Barcelona ben.
Is de dominantie van de grote 4 (Real, Bayern, Juve en Barcelona) in ieder geval voor een jaar afgestopt.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Dat vind ik juist alrijd leuk bij 'grote' clubs en spelers.Bossie schreef op woensdag 1 mei 2019 @ 21:18:
Ik kijk nu net 5 minuten en het bevestigd waarom ik geen fan van Barcelona ben.
Dan zie je wie de echte grote clubs en spelers zijn en wie de verwende kinderen.
★ What does that mean? ★
Nee, alleen bij hands aanvallende partij wordt er direct afgefloten.MrMonkE schreef op woensdag 1 mei 2019 @ 21:16:
Ow, sorry.DoeEensGek schreef op woensdag 1 mei 2019 @ 21:19:
[...]
Nee, alleen bij hands aanvallende partij wordt er direct afgefloten.
Dat is wat genuanceerder.
Daar kan ik wel achter staan.
★ What does that mean? ★
Zodra Messie met pensioen gaat is het hopelijk ook klaar met de hegemonie van Barca. Ben wel klaar met die Spaanse zeikploegen.Maarten_E schreef op woensdag 1 mei 2019 @ 21:18:
Hoop dat Barcelona wordt verslagen, niet zozeer omdat ik een hekel heb aan Barca, maar het zou verfrissend zijn om Tottenham/Ajax-Liverpool als finale te hebben.
Is de dominantie van de grote 4 (Real, Bayern, Juve en Barcelona) in ieder geval voor een jaar afgestopt.
1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5
Dan heb je Real nog. En uiteraard kans dat Barca een nieuwe speler heeft die het team kan dragen.Leon Zwiers schreef op woensdag 1 mei 2019 @ 21:20:
[...]
Zodra Messie met pensioen gaat is het hopelijk ook klaar met de hegemonie van Barca. Ben wel klaar met die Spaanse zeikploegen.
Hoop dat er veel gele kaarten vallen in deze pot en de return
Nope, die nieuwe regels betreffen alleen de aanvallende partij.MrMonkE schreef op woensdag 1 mei 2019 @ 21:17:
[...]
Nieuwe hands regels.
Ook nieuwe penalty regels.
Jammer van dat soort grote spelers dat bij B-Landen speelt.
Net als Giggs en Bale.
★ What does that mean? ★
Real Madrid is wat mij betreft klaar voor de komende 2 jaar. Moeten weer opbouwen en een systeem ontwikkelen. Gelukkig maar.Deadsy schreef op woensdag 1 mei 2019 @ 21:22:
[...]
Dan heb je Real nog. En uiteraard kans dat Barca een nieuwe speler heeft die het team kan dragen.
Gele kaarten gaan niks doen, alleen rood heeft gevolgenDeadsy schreef op woensdag 1 mei 2019 @ 21:22:
[...]
Dan heb je Real nog. En uiteraard kans dat Barca een nieuwe speler heeft die het team kan dragen.
En Atletico nog. Maar @Leon Zwiers heeft wel een punt. Altijd maar zeiken, maar daar kan Kuipers prima tegen.Deadsy schreef op woensdag 1 mei 2019 @ 21:22:
[...]
Nouja, je ziet wat er met Real gebeurt nu Ronaldo er niet meer is. Zal met Barca denk ik niet veel anders zijn.Deadsy schreef op woensdag 1 mei 2019 @ 21:22:
[...]
Smerig trouwens. Die is er gewoon vanaf getrapt door Rakitic. Maar zodra een Liverpoolspeler ook meer iemand schampt staan ze allemaal rondom Kuipers te janken. <knip>
[ Voor 2% gewijzigd door Ramzzz op 02-05-2019 00:03 . Reden: Je zou ook eens kunnen stoppen met die vervelende toonzetting. ]
systeem ontwikkelen? Nee joh, die gooien er veel geld tegen aan en hopen dat dit werkt.Maarten_E schreef op woensdag 1 mei 2019 @ 21:23:
[...]
Real Madrid is wat mij betreft klaar voor de komende 2 jaar. Moeten weer opbouwen en een systeem ontwikkelen. Gelukkig maar.
Wie?
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Net de overheid.Deadsy schreef op woensdag 1 mei 2019 @ 21:24:
[...]
systeem ontwikkelen? Nee joh, die gooien er veel geld tegen aan en hopen dat dit werkt.
Je moet er sowieso van uitgaan dat suarez of messi scoort.knakworst schreef op woensdag 1 mei 2019 @ 21:26:
Met dit spel moet Liverpool toch een beslissing kunnen afdwingen.
Dus je moet scoren.
-told you so-
[ Voor 5% gewijzigd door MrMonkE op 01-05-2019 21:28 ]
★ What does that mean? ★
De oplossing hiervoor is vrij simpel. Gewoon de Rugby regels invoeren.Leon Zwiers schreef op woensdag 1 mei 2019 @ 21:24:
[...]
Nouja, je ziet wat er met Real gebeurt nu Ronaldo er niet meer is. Zal met Barca denk ik niet veel anders zijn.
Smerig trouwens. Die is er gewoon vanaf getrapt door Rakitic. Maar zodra een Liverpoolspeler ook meer iemand schampt staan ze allemaal rondom Kuipers te janken. Vieze club dat Barca
Alleen de 2 aanvoerders mogen nog naar de scheids en de mensen die de scheids naar zich toe roept.
Komen de kinderen toch zeuren gewoon met geel gaan strooien.
ja net als psg en juventusDeadsy schreef op woensdag 1 mei 2019 @ 21:24:
[...]
systeem ontwikkelen? Nee joh, die gooien er veel geld tegen aan en hopen dat dit werkt.
real heeft in ieder geval wel een goeie trainer, dat scheelt dan weer
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
De Europese prestaties van Juve zijn vrij goed.Grindtegel schreef op woensdag 1 mei 2019 @ 21:27:
[...]
ja net als psg en juventus![]()
![]()
real heeft in ieder geval wel een goeie trainer, dat scheelt dan weer
Het slechtste transfer beleid is met denk ik met afstand dat van PSG.
Yup.MrMonkE schreef op woensdag 1 mei 2019 @ 21:26:
[...]
Je moet er sowieso van uitgaan dat suarez of messi scoort.
Dus je moet scoren.
-told you so-
Waarom? Die kopen alles haha.Deadsy schreef op woensdag 1 mei 2019 @ 21:28:
[...]
De Europese prestaties van Juve zijn vrij goed.
Het slechtste transfer beleid is met denk ik met afstand dat van PSG.
Float like a butterfly, sting like a bee.
Alles went behalve een Twent.
🎯Psst.. Kans maken op 12 maanden Tweakers HERO abonnement?
nggyu nglyd
Net de missende roze teletubby.
Wel vet mooie goal.
★ What does that mean? ★
yup. Hun lange termijn beleid is zeer kort zichtig.
Hey, weet je hoe we die jonge top spits hebben? Cavani.
Laten we voor absurd veel geld die Zlatan halen zodat Cavani jaren lang niet op zijn positie kan spelen.
Geniaal plan toch?
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
zat al langs mijn scherm te vegenMartinusz schreef op woensdag 1 mei 2019 @ 21:35:
Wie pakt de vliegenmepper?
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 00:51
Dat blijkt helemaal nergens uit.Miki schreef op woensdag 1 mei 2019 @ 21:37:
Liverpool deed het leuk eerste 20minuten en is nu figurant geworden. De teller zal nog wel aardig gaan oplopen vrees ik.
Was met bijna 1-1, ik vlak Liverpool echt nog niet uit.Miki schreef op woensdag 1 mei 2019 @ 21:37:
Liverpool deed het leuk eerste 20minuten en is nu figurant geworden. De teller zal nog wel aardig gaan oplopen vrees ik.
https://nos.nl/artikel/22...nu-aangeschoten-wild.html
<knip>
[ Voor 35% gewijzigd door Ramzzz op 01-05-2019 21:50 . Reden: Dit soort rants en kwalificaties is nergens voor nodig. ]
Liever ergens op een eiland dumpen en daar laten zitten.Leon Zwiers schreef op woensdag 1 mei 2019 @ 21:39:
Even wat anders, ik lees net dit.
<knip>
<knip> die niets toevoegen aan het voetbal of de maatschappij.
[ Voor 18% gewijzigd door Ramzzz op 02-05-2019 00:39 . Reden: Kunnen die kwalificaties achterwege blijven? ]
Ik zag het. Het zou me niet verbazen als hieruit een undercover reportage volgt. Omdat journalisten heel erg giftig worden als je aan de vakbroeders komt.Leon Zwiers schreef op woensdag 1 mei 2019 @ 21:39:
Even wat anders, ik lees net dit.
<knip>
[ Voor 15% gewijzigd door Ramzzz op 02-05-2019 00:39 ]
★ What does that mean? ★
★ What does that mean? ★
Die F-side komt geregeld negatief in het nieuws. Daar wil je als club toch niet mee geassocieerd worden? Als Ajax nu lef heeft sluiten ze dat vak een paar potten. En als Ajax niet durft moet de KNVB het maar doen. Bedreigingen en daadwerkelijk fysiek journalisten aanvallen. En dan vervolgens als hele f side op feesboek een bericht plempen dat journalisten aangeschoten wild zijn..... wtf zeg. Hoeveel heb je nodig om de boel te sluiten.MrMonkE schreef op woensdag 1 mei 2019 @ 21:43:
[...]
Ik zag het. Het zou me niet verbazen als hieruit een undercover reportage volgt. Omdat journalisten heel erg giftig worden als je aan de vakbroeders komt.
Edit: Messi doet een Tadicje/Lozanotje
Snap sowieso niet dat er altijd voor uit tenue moet worden gekozen. Het rood van Liverpool is prima te onderscheiden ten opzichte van dat van Barca.MrMonkE schreef op woensdag 1 mei 2019 @ 21:31:
Dat tenue van de Liverpool keeper ziet er uit alsof het in de aanbieding was.
Net de missende roze teletubby.
Begint?Sjurm schreef op woensdag 1 mei 2019 @ 21:46:
Messi begint wel een beetje maniertjes te krijgen, jammer
Vroegah.. toen ik klein wasVlassie1980 schreef op woensdag 1 mei 2019 @ 21:46:
[...]
Snap sowieso niet dat er altijd voor uit tenue moet worden gekozen. Het rood van Liverpool is prima te onderscheiden ten opzichte van dat van Barca.
Toch niets mooier dan je club in hun eigen kleuren te zien voetballen ins hirts die elk haar veranderen.
★ What does that mean? ★
Ook volkomen bizar dat de commentator bij Ziggo durft te beweren dat dat niet "des Messi's" is. Lijkt wel of men niet wil zien dat hij naast een vreselijk goede voetballer ook wel degelijk een vrij onsympathieke speler is die nogal eens loopt te janken om kaarten.DoeEensGek schreef op woensdag 1 mei 2019 @ 21:46:
Gadverdamme Messi. Hou is op met dat kaarten naaien.
"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra
Ik moet de Spaanse ploegen ook geen van allen. Dat gezever over Barcelona en Real Madrid... ik heb er niks mee.Leon Zwiers schreef op woensdag 1 mei 2019 @ 21:48:
Wat een gruwelijke zeikerds zijn die Spanjaarden zeg. Hoop echt dat liverpool wint. Wat een anti-reclame voor t fussball
[ Voor 3% gewijzigd door Grindtegel op 01-05-2019 21:51 ]
Ach, als ze je de hele wedstrijd tegen je enkels trappen ga je daar misschien iets anders over denken.J8S schreef op woensdag 1 mei 2019 @ 21:46:
Dat was niet zo netjes van Messi, doorrollen en vragen om een kaartje
★ What does that mean? ★
T was toch ook vrij lomp doorgaan... van mij had ie m mogen geven.MrMonkE schreef op woensdag 1 mei 2019 @ 21:50:
[...]
Ach, als ze je de hele wedstrijd tegen je enkels trappen ga je daar misschien iets anders over denken.
T gezeur van barcelona lijkt tot nu toe eerder averrechts te werken....
Heb je een kaarten fetisj ofzo?Bossie schreef op woensdag 1 mei 2019 @ 21:50:
Kuipers zojuist door laten gaan, maar weer geen kaart gegeven?
*geel* voor jou!
Eigenlijk sinds hij met Neymar/Suarez begon te spelen.
@Martinusz het is irritatie, Barca is opzettelijk aan het irriteren om Liverpool te beinvloeden/uit te lokken.
Daarnaast halen ze constant de omschakeling eruit bij Liverpool met vrij stevige overtredingen, zonder kaarten kan dit simpelweg zonder risico doorgaan.
[ Voor 38% gewijzigd door Bossie op 01-05-2019 21:57 ]
Looks like someone forgot to pack their Factor 50 sun cream 😂 pic.twitter.com/IwiNCCjyZv
— ODDSbible (@ODDSbible) 1 mei 2019
[ Voor 3% gewijzigd door Herman op 01-05-2019 21:55 ]
Het is alleen helaas niet om aan te zien en zwaar onsportief...dat is het nadeel...keuzes keuzes...
Verwijderd
Fixed that for you.Vlassie1980 schreef op woensdag 1 mei 2019 @ 21:49:
SuarezAlle Barca spelers, geweldige voetballers maar ook mega irritant.
Ik vind het lastig te kiezen wie ik wil dat wint. Dat Barca is al jaren (voor mij sinds 2009) zo vreselijk irritant. Mooi voetbal maar voor mij overschaduwd met dat eeuwige gezeur naar de scheids en wel kunnen uitdelen maar niet kunnen incasseren.
En de tegenstander. Dat is Liverpool.
Ik moet toegeven dat ik Liverpool de laatste paar jaar wel erg mooi en goed vind spelen.
In elk geval zijn beide teams een stuk beter dan mijn club.
De knock-out deze CL is wel van ongekend niveau.
Dit topic is gesloten.
![]()