Elect a clown, expect a circus.
Ik schat Tottenham momenteel niet zo in dat ze er in de arena 2 in schoppen. En nee, ik ben absoluut geen ajax fan.
Kan me er niet zo druk om maken, ik kijk liever naar zijn geniale spel.
Ik heb een hele leuke eerste helft gezien!
Die combinaties van Barça waarmee ze met enkele passjes een kans creëren, prachtig
Salah kan ook behoorlijk aardig voetballen maar loopt ook wel een hoop te mekkergebaren richting zijn teamgenoten te maken als er iets niet lukt.
Hier gaan hopelijk nog enkele goals vallen, zou deze pot verdienen.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Inderdaad. Spurs versla je niet zo maar.
Dat gemekker van barca is irritant.
Maar ze spelen voorin wel beter. Messi liet een paar mooie dribbels zien
[ Voor 13% gewijzigd door Harribo op 01-05-2019 22:03 ]
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 00:51
Trend Alexander Arnold?Grindtegel schreef op woensdag 1 mei 2019 @ 22:07:
Waarom speelt die jonge rechtsback (ben zijn naam effe kwijt) eigenlijk niet bij Liverpool? geblesseerd of geschorst?
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Verwijderd
Allebei niet. Volgens Ferdinand (als pundit) is Gomez verdedigend beter en is daarom opgesteld om Alba tegen te houden. Vrij rare keuze van Klopp wat mij betreft. Normaal is Liverpool van aanvallen ipv verdedigen. Althans dat ze meer daarop focussen.Grindtegel schreef op woensdag 1 mei 2019 @ 22:07:
Waarom speelt die jonge rechtsback (ben zijn naam effe kwijt) eigenlijk niet bij Liverpool? geblesseerd of geschorst?
Wacht. Een iets betrouwaardere bron (Klopp zelf) https://www.goal.com/en-u...1dj5z3uqmsdd1c7mei4prinbc
Om blessures te voorkomen gespaard.
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2019 22:12 ]
Ongeveer hetzelfde als je naam.Sjah schreef op woensdag 1 mei 2019 @ 22:11:
Zie hier mensen het woordje poah gebruiken, haha. Hoe the fuck spreek je dat uit?
Ongeveer zo. Is een uitspraak van de jeugd, uitdrukking van onder de indruk zijn of iets in die trend.Sjah schreef op woensdag 1 mei 2019 @ 22:11:
Zie hier mensen het woordje poah gebruiken, haha. Hoe the fuck spreek je dat uit?
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5
Float like a butterfly, sting like a bee.
YouTube: Gerrits Weerpraot - 3 juli 2013Sjah schreef op woensdag 1 mei 2019 @ 22:11:
Tesla M3LR '21
Verwijderd
Pas je je sig ff aan?London schreef op woensdag 1 mei 2019 @ 22:26:
Penibel dit. Hoop dat Barca snel de 2-0 maakt want anders kan het nog wel eens gaan spoken in Liverpool..
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2019 22:31 ]
nogal idd, echt op het irritante afLeon Zwiers schreef op woensdag 1 mei 2019 @ 22:28:
Slechte voorzetten toch wel een probleem bij Liverpool. Zo kom je er niet.
Haha, heb geen hekel aan Barcelona. Liverpool gun ik helemaal niets. Makkelijke keus dusVerwijderd schreef op woensdag 1 mei 2019 @ 22:28:
[...]
Pas je je sig ff aan?
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Voor Barça is het werk, voor Ajax plezier.knakworst schreef op woensdag 1 mei 2019 @ 22:29:
Bij de jongens van Ajax spat het plezier er van af. Als ik Barcelona zie spelen lijkt het wel alsof ze liever thuis voor de buis zitten.
Je zult bij Barça inderdaad niet snel een lach op de gezichten zien na bv een fraai uitgespeelde aanval.
zulke spelers heb je ook nodig. Je kunt niet alleen 11 toppers hebben, kost teveel.Typhone schreef op woensdag 1 mei 2019 @ 22:33:
Wat lopen er toch veel houten klazen bij de echte topploegen. Die Milner... word ik niet warm van. Die linksback ook niet. Bij Barcelona idem dito. Maar die Milner is echt een klaasvaak.
Ja maar voetballend mag er ook wel iets lukken. Het zal wel spanning zijn maar bij sommigen vind ik het allemaal maar niks.Deadsy schreef op woensdag 1 mei 2019 @ 22:33:
[...]
zulke spelers heb je ook nodig. Je kunt niet alleen 11 toppers hebben, kost teveel.
Alles went behalve een Twent.
🎯Psst.. Kans maken op 12 maanden Tweakers HERO abonnement?
nggyu nglyd
- tweakduke
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra
★ What does that mean? ★
Mooi uitgespeeld, poging van Suarez was prima.
Als Barça er in Liverpool één scoort gaat Liverpool het érg zwaar krijgen
Tuurlijk...Verwijderd schreef op woensdag 1 mei 2019 @ 22:28:
[...]
Complimenten voor hoe Liverpool Messi aanpakt vanavond. Vaak loopt hij tussen 4 man door alsof ze er niet staan. De manier waarop Liverpool elkaar rugdekking geeft met druk op Messi werkt echt goed...
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Ook al scoort Barca er 0...dvdkiwi schreef op woensdag 1 mei 2019 @ 22:38:
Messiiiiii!!!
Mooi uitgespeeld, poging van Suarez was prima.
Als Barça er in Liverpool één scoort gaat Liverpool het érg zwaar krijgen
nggyu nglyd
Echt een counterploegQuad schreef op woensdag 1 mei 2019 @ 22:40:
Liverpool iets meer overwicht, maar echte grote kansen niet gezien. Barcelona dodelijk effectief.
Het is goed te merken dat dit huidige barca onder leiding van Valverde anders voetbalt dan de jaren ervoor.
Liverpool lijkt nu ook even geraakt te zijn. Terwijl ik het erg knap vond hoe ze uit de kleedkamers kwamen na de rust.
Zie ze niet counteren bij Barcelona, maar goed.
nggyu nglyd
Zeiss Distagon 21 f/2.8
nggyu nglyd
Weer?Gonadan schreef op woensdag 1 mei 2019 @ 22:42:
Wat een onmeunig lelijk doelpunt. Jammer dat het toch weer Barca lijkt te zijn die aan het langste eind lijkt te gaan trekken.
Vorig jaar stond weer Liverpool in de finale..
Eindelijk weer Barcelona!
- tweakduke
En wat een goal!
Wauw.
nggyu nglyd
Tesla M3LR '21
Float like a butterfly, sting like a bee.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Met die precisie ook... Pfew
[ Voor 32% gewijzigd door Harribo op 01-05-2019 22:44 ]
Formerly known as Ragdoll
Dit is Messi dit is voetbal dit is genieten
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
★ What does that mean? ★
"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra
- tweakduke
nggyu nglyd
Formerly known as Ragdoll
Dit topic is gesloten.
![]()