Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2018/2019 - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 50 ... 100 Laatste
Acties:
  • 165.178 views

• Mugwump
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 21:36
toolkist schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 23:07:
[...]

Tja de 2 andere spitsen zijn niet aanwezig. Er zijn niet veel teams met 3 volwaardige spitsen.
Ajax kan ook zonder echte spits nog scoren. ;)

In het begin vreesde ik ook wel voor die hoge ballen. Het is toch niet het sterkste punt van Onana.
Maar uiteindelijk werd dat verdedigend wel vrij solide opgelost.

"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
ik ben ondanks de winst niet tevreden. het had vandaag beslist kunnen en moeten worden.

verder vond ik de scheids vrij slecht. Tottenham won de helft van zijn kopduels door eerst met 2 handen te duwen en daar is 0 keer tegen opgetreden. Daarnaast mocht Sanchez alles bij Tadic maar andersom was blijkbaar een no-go.

ik heb geen goed gevoel over volgende week, ook al is de uitgangspositie prima.

• djmuggs
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

djmuggs

I have great jeans

Leon Zwiers schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 23:05:
[...]

Sol, Son, Sok. Whatever. Die Aziaat die doelpunten maakt
Zolang ie maar niet uit Amsterdam komt toch?

[ Voor 4% gewijzigd door naitsoezn op 01-05-2019 09:05 ]

ICE ICE Baby

• MrMonkE
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 04-11 15:26

MrMonkE

★ EXTRA ★

Verwijderd schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 23:08:
[...]

Dat is waar. Tottenham zal toch wel meer spitsen hebben toch? Al is het wellicht zo dat die niet zijn ingeschreven voor de CL, dat kan natuurlijk ook.
Ja, dat is ook zo :)
Jansen(?). Die mag niet meedoen in de CL.

★ What does that mean? ★

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Topicstarter
Mooie 0-1, maar heb er geen goed gevoel bij. wordt nog een taaie pot thuis, en is Son ook weer terug

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 28-11 18:13
Grindtegel schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 23:04:
Het was meer de zwakte (lees foutenfestival) van Ajax dan het goede spel van tottenham dat het spanned was. Tottenham is echt drie keer niks, hotsebotseknotse voetbal ouderwets op zijn engels. Als ajax volgende week weer minder fouten maakt dan is de finale een feit
Het was de tactische omzetting die Tottenham weer in het zadel hielp. Of beter gezegd: Pochettino herstelde een misrekening. En daardoor kwam er druk en ging Ajax fouten maken.

En vergeet niet dat Spurs zijn twee spitsen miste. Dan kun je die druk die je opvoert toch een stuk minder omzetten in grote kansen.

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:51

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Mag Mazraoui een plek op de bank houden? Als RB vind ik het niks, maar hij laat zijn man als CVM net zo had lopen...

Verder jammer dat het maar bij 0-1 bleef. Thuis wordt het een stuk lastiger.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• MrMonkE

MrMonkE

★ EXTRA ★

Krijgt hij nou ook nog de vuist van Onana op zijn hoofd?
Zo ja dan is hij echt wel afwezig volgende week.

[ Voor 30% gewijzigd door MrMonkE op 30-04-2019 23:15 ]

★ What does that mean? ★

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:03
Mugwump schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 23:09:
[...]

Ajax kan ook zonder echte spits nog scoren. ;)

In het begin vreesde ik ook wel voor die hoge ballen. Het is toch niet het sterkste punt van Onana.
Maar uiteindelijk werd dat verdedigend wel vrij solide opgelost.
Tja, het was natuurlijk ook allemaal vrij voorspelbaar wat Tottenham ging doen, Llorente is puur een targetman maar heeft niet de snelheid om te verassen, Moura kan niet koppen en is alleen met snelheid/diepte gevaarlijk.

Het physieke spel icm Son kan idd thuis nog zeer vervelend worden, gaat in iede4 geval weer een leuke pot worden :)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Verwijderd

Hackus schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 23:11:
Mooie 0-1, maar heb er geen goed gevoel bij. wordt nog een taaie pot thuis, en is Son ook weer terug
Die Koreaan kan veel maar niet alles, en al helemaal niet in zijn eentje. Ericsson speelde aardig maar die Lucas pingelde slechts, Rose kwam er amper langs, en Dele was ook zo goed als onzichtbaar.

Enige waar Ajax het misschien lastig door zou kunnen krijgen is als de Spurs in Amsterdam echt alles of niets gaan spelen, meer dan het in London deed. Resultaat daarvan zal natuurlijk wel nog meer ruimte voor Ajax zijn.

Beloofd een heerlijke wedstrijd te worden!

• Vos
  • Laatst online: 20:48

Vos

AFCA

D-e-n schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 23:11:
[...]

Het was de tactische omzetting die Tottenham weer in het zadel hielp. Of beter gezegd: Pochettino herstelde een misrekening. En daardoor kwam er druk en ging Ajax fouten maken.

En vergeet niet dat Spurs zijn twee spitsen miste. Dan kun je die druk die je opvoert toch een stuk minder omzetten in grote kansen.
Ik vond Ajax ook zonder druk veel fouten maken, na het eerste half uur. Spurs kwam er toen stuk beter in, maar creëerde nagenoeg niks. Zal volgende week anders worden, Son is wel erg goed. Nog lang niet gespeeld dit.

• Holk
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 28-11 22:15
Ik ga vanavond even op m’n rug slapen... Tweede helft billen knijpen maar met de overwinning in de tas mee naar huis.

• Bad Brains
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:33
Donny "op" de Beek wil ook voor 90m weg.

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

• KillaZ
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:07
Als volgende week Llorente niet speelt omdat Son er in staat is het hele plan van de Spurs van deze 2e helft ook klaar.

Volgende week wordt interessant, dat zeker. Maar zonder een kapstok bij Spurs komt Ajax veel meer aan voetballen toe

K to the KillaZ

Verwijderd

Gaaf voor van de Beek natuurlijk. Jongen is zo lang ondergewaardeerd geweest.

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17:02
mooie woorden van ziyech, goeie gast

• MrMonkE

MrMonkE

★ EXTRA ★

Als er volgende keer een wat striktere scheids is dan zal het wat makkelijker zijn voor Ajax denk ik.

★ What does that mean? ★

• mike0001
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 28-11 15:19
toolkist schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 23:00:
[...]

Slaan ze Willem II en Utrecht dan ook over voor het gemak?
Eerst volgende is Graafschap toch?

• hoevenpe
  • Laatst online: 22:11
mike0001 schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 23:20:
Graafschap uit voor het kampioenschap, altijd leuk... >:)

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

• ST10©DE
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:03

ST10©DE

Dus.............

KillaZ schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 23:18:
Als volgende week Llorente niet speelt omdat Son er in staat is het hele plan van de Spurs van deze 2e helft ook klaar.
Met Son er in krijg je meer voetbal bij de Spurs. En naar mijn bescheiden mening is dat in het voordeel van Ajax.

Ik denk dat Ajax beter is tegen ploegen die de oplossing zoeken met kortere passes. Ik zie ze meer problemen hebben met Llorrente in de spits en het "kick 'n russ" voetbal. Minder mogelijkheden om de pass te onderscheppen.

Ajax heeft mijns inziens niet zozeer problemen met voetballende ploegen maar met ploegen die er enorm veel intensiviteit insteken.

[ Voor 10% gewijzigd door ST10©DE op 30-04-2019 23:25 ]

"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.

• MrMonkE

MrMonkE

★ EXTRA ★

hoevenpe schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 23:23:
[...]

Graafschap uit voor het kampioenschap, altijd leuk... >:)
Hahaha })

★ What does that mean? ★

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23:23
Wordt ook wel een beetje moe van met 0-2 is het gespeeld, nee ook met 0-2 is er nog niks gespeeld.

Float like a butterfly, sting like a bee.

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
mike0001 schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 23:20:
[...]

Nope:
5-5 Willem II
12-5 Utrecht
15-5 De Graafschap

• Vos

Vos

AFCA

Martinusz schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 23:25:
Wordt ook wel een beetje moe van met 0-2 is het gespeeld, nee ook met 0-2 is er nog niks gespeeld.
Zeker niet, maar het helpt wel enorm.

/dooddoener ;)

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19:30
KillaZ schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 23:18:

Volgende week wordt interessant, dat zeker. Maar zonder een kapstok bij Spurs komt Ajax veel meer aan voetballen toe
Dat denk ik ook.

Enfin het kan niet veel slechter dan de tweede helft

• Tosemime
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16:52
Goeie overwinning van Ajax! Super spannende pot. Ik vond het wel vreemd dat Ajax zo veel de hoge bal bleef spelen. Compleet zinloos tegen die lange spelers van Tottenham, steeds weer de bal inleveren. Gevaarlijkste momenten kwamen uit de keren dat ze wel over de grond speelden

https://www.flickr.com/photos/tosemime/

Verwijderd

Kom kom, met 0-2 zou het echt wel zo goed als gespeeld zijn. De enige die bij de Spurs echt doelgericht is gebleken is die Son. Maar die gaat in zijn eentje echt niet het grote verschil maken in Amsterdam.

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22:55
Knap resultaat zeg _/-\o_

Maar gevoel is wat minder euforisch, het was immers een vrij moeilijke pot. Ben er alles behalve zeker van dat het woensdag wel "fftjes" gaat lukken.

• MrMonkE

MrMonkE

★ EXTRA ★

Als het er straks op aankomt en die hele luchtmacht naar voren komt dan wordt het wel gevaarlijk volgende week in de laatste minuten.

[ Voor 23% gewijzigd door MrMonkE op 30-04-2019 23:34 ]

★ What does that mean? ★

• Harribo
Quote van een spurs supporter op de bbc site:
Beaten by a cleaning product company
:)

• Han
  • Niet online

Han

Volgende week een 1-1... komt goed :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 28-11 13:56

Qu3st

Harribo schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 23:34:
Quote van een spurs supporter op de bbc site:

[...]

:)
Hadden we maar zoveel geld als dat schoonmaakmiddel, dan hoefden we niemand te verkopen :+

Verwijderd

Han schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 23:35:
Als er maar geen pingels komen of rode kaarten.

• Vlassie1980
  • Laatst online: 21:47
De uitgoal ligt in het netje. Was wel spannend en ik vond Ajax ver onder het niveau van voorgaande wedstrijden.

Tottenham ging ook anders spelen en daar hadden ze moeite mee.

Maar gewoon een prima resultaat natuurlijk, nu afmaken in de Johan Cruijff Arena

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 28-11 13:56

Qu3st

Han schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 23:35:
Eerst de blik op zondag, van wedstrijd tot wedstrijd spelen ;)

• P.O. Box
  • Niet online
Only one of the 17 previous teams to lose the first leg at home in a European Cup/Champions League semi-final tie has progressed into the final - Ajax in 1995-96.
:) die herinner ik me nog goed...

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 18:35
Rare wedstrijd vond ik het. Vooropgesteld, je moet blij zijn met uit 0-1, zeker in Europa.
Het had echter ook 0-2, 0-3 kunnen (moeten?) zijn.
Maar de 2e helft had ajax het moeilijk met kick and rush, op momenten voelde je dat er een goal in de lucht hing. anderzijds ook toen vrij weinig echte kansen weggeven.

Al met al vind ik het dus moeilijk er wat van te maken. De wedstrijd had meerdere gezichten. Gevoel dat overblijft: als ajax het niveau haalt van real en juve, moet finale te halen zijn.

Nu blik op willem2: eerste kans op een klein prijsje. Ik Vraag me af wat ten hag gaat doen, aantal spelers oogde vermoeid in de 2 helft.

[ Voor 12% gewijzigd door KingKoning op 30-04-2019 23:52 ]

• Tweaking Art
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21-12-2024
Dat Tottenham was echt onmachtig in de laatste fase, echt zonde dat Ajax minder was in de tweede helft.

Maar nog steeds een heel goede positie voor de return, voetballend kan je die Engelsen helemaal wegtikken, defensief stond het goed, dat centrum van Ajax staat als een huis.

• MrMonkE

MrMonkE

★ EXTRA ★

Tweaking Art schreef op woensdag 1 mei 2019 @ 00:00:
Dat Tottenham was echt onmachtig in de laatste fase, echt zonde dat Ajax minder was in de tweede helft.

Maar nog steeds een heel goede positie voor de return, voetballend kan je die Engelsen helemaal wegtikken, defensief stond het goed, dat centrum van Ajax staat als een huis.
Er waren toch zeker 3 grote kopkansen.
Dat die slecht werden ingekopt was niet de verdienste van Ajax.

★ What does that mean? ★

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:51

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Ik zei het al tegen een kameraad, alle ballen op Fellaini... uh Llorente. Ik hoop dat het volgende week niet zo is, dan komt Ajax beter in zijn spel. Wakyama zal denk ik niet spelen, die speelde dramatisch. Zal Dier er dan in komen?

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Ook echt in de 14e minuut weer, het wordt bijna eng

• Typhone
  • Laatst online: 19:39

Typhone

Who Dares Wins

Tosemime schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 23:30:
Goeie overwinning van Ajax! Super spannende pot. Ik vond het wel vreemd dat Ajax zo veel de hoge bal bleef spelen. Compleet zinloos tegen die lange spelers van Tottenham, steeds weer de bal inleveren. Gevaarlijkste momenten kwamen uit de keren dat ze wel over de grond speelden
Dat lag niet zozeer aan Ajax maar het sterke Tottenham wat een bepalende omzetting deed van 5-3-2 naar 4-4-2.

@KingKoning
Tottenham maar 1 schot op goal in de hele wedstrijd :). Aldus OptaJohn.

[ Voor 8% gewijzigd door Typhone op 01-05-2019 07:03 ]

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:54
Ajax kan nog op 3 fronten winnen of op 3 fronten 2e worden.

[ Voor 3% gewijzigd door jaapstobbe op 01-05-2019 07:28 ]

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10:39

Sagat

Is pappa x2!

2e helft is wat ik van de wedstrijd verwachtte, engelsen die op hun kracht spelen. Waar ajax het moeilijk mee had. Desondanks was TH ook niet heel erg gevaarlijk. Paar kopballen.

Maar 1e helft wat liet ajax dat tottenham er slecht uitzien zeg. Erg knap want zelfs met blessures/schorsingen blijft het een multi miljoenen elftal. Het enige wat je daarover kan zeggen is dat ze de 2 en idd misschien wel 3e hadden moeten maken.

Ik heb een aus collega die TotHam fan is, ben benieuwd hoe hij er tegenaan kijkt.

Bal is rond enzo, maar kan me niet voorstellen dat alleen Son het verschil kan maken. Pochettino(ni?) moet tactisch echt een wonder verrichten imho.

Maar gefeliciteerd ajaxieden!

10 second ninja DONE

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
De vraag wordt of Ajax en antwoord heeft op het spel van Tottenham van de tweede helft. En hele wedstrijd zo onder druk gaan ze niet volhouden.
Kunnen ze niveau van de eerste 30 minuten benaderen, dan ziet het er goed uit.
De 0-1 blijft benauwd, 1 goal van Tottenham en je staat gelijk met het risico van een tweede. Je zou zeggen dat een gelijkspel moet kunnen, maar het wordt zeker weer billenknijpen.

• TTLCrazy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:28

TTLCrazy

Listen to Frankie

Sagat schreef op woensdag 1 mei 2019 @ 07:37:
Maar gefeliciteerd ajaxieden!
+1 voor het goed spellen van Ajaxieden :)

just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10:39

Sagat

Is pappa x2!

TTLCrazy schreef op woensdag 1 mei 2019 @ 08:15:
[...]

+1 voor het goed spellen van Ajaxieden :)
Haha als echte fan moet het met een c toch? maar dat ben ik zeker niet ;)

10 second ninja DONE

• TTLCrazy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:28

TTLCrazy

Listen to Frankie

Sagat schreef op woensdag 1 mei 2019 @ 08:18:
[...]

Haha als echte fan moet het met een c toch? maar dat ben ik zeker niet ;)
Officieel is het met een c geloof ik, maar ik ben eigenwijs en vind stiekum met een x beter :P

just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied

• Vos

Vos

AFCA

Exocet schreef op woensdag 1 mei 2019 @ 08:03:
De vraag wordt of Ajax en antwoord heeft op het spel van Tottenham van de tweede helft. En hele wedstrijd zo onder druk gaan ze niet volhouden.
Kunnen ze niveau van de eerste 30 minuten benaderen, dan ziet het er goed uit.
De 0-1 blijft benauwd, 1 goal van Tottenham en je staat gelijk met het risico van een tweede. Je zou zeggen dat een gelijkspel moet kunnen, maar het wordt zeker weer billenknijpen.
Ook de vraag of de Spurs dat gaan volhouden. Wel blij met de kritische blik die de Ajacieden incl coach hebben.

• soskes
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 07:45
Ik verwacht ook niet dat de Spits eenhele wedstrijd powervoetbal volhouden.
Echter, zo beginnen en de gevreesde vroege goal binnen harken kan het nog wel eens te spannend maken.

Ach, we gaan het zien. Ik kijk in ieders geval uit naar een heerlijke pot!

• Gonadan
  • Laatst online: 23:09

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Verwijderd schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 23:14:
Die Koreaan kan veel maar niet alles, en al helemaal niet in zijn eentje. Ericsson speelde aardig maar die Lucas pingelde slechts, Rose kwam er amper langs, en Dele was ook zo goed als onzichtbaar.

Enige waar Ajax het misschien lastig door zou kunnen krijgen is als de Spurs in Amsterdam echt alles of niets gaan spelen, meer dan het in London deed. Resultaat daarvan zal natuurlijk wel nog meer ruimte voor Ajax zijn.
Dan moet Ajax die ruimte wel beter gaan gebruiken, want de tweede helft viel dat vies tegen. Een Son kan niet alles, maar een extra balvaste aanvaller kan wel zorgen dat een Eriksen en Dele ineens wel goed in hun spel komen. Dan wordt het echt nog een zware dobber.
ST10©DE schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 23:23:
Met Son er in krijg je meer voetbal bij de Spurs. En naar mijn bescheiden mening is dat in het voordeel van Ajax.

Ik denk dat Ajax beter is tegen ploegen die de oplossing zoeken met kortere passes. Ik zie ze meer problemen hebben met Llorrente in de spits en het "kick 'n russ" voetbal. Minder mogelijkheden om de pass te onderscheppen.

Ajax heeft mijns inziens niet zozeer problemen met voetballende ploegen maar met ploegen die er enorm veel intensiviteit insteken.
Alleen Son kan nog een voordeel zijn als ze dan inderdaad niet het fysieke kick and rush gaan doen. Juist dat fysieke en de lange bal is inderdaad waar Ajax moeite mee heeft. Gelukkig kost dat Tottenham ook veel energie dus is moeilijk 90 minuten lang vol te houden.
Daarnaast heeft men het meespelen van Kane ook nog niet 100% uitgesloten, dat zou echt niet prettig zijn. Al die lange ballen die gisteren geen zin hadden komen dan ineens op zijn knar en die kan hij keurig klaar leggen voor een Dele of zelf inknikken.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Tweaking Art schreef op woensdag 1 mei 2019 @ 00:00:

Dan heb jij een andere wedstrijd gezien als ik.

Niet om lullig te doen, was een goede prestatie van Ajax en ze zijn idd dicht bij de finale. Maar geen van beide ploegen domineerden de wedstrijd. Zelf vond ik Tottenham constant net iets de overhand hebben. Ja Ajax had meer de bal maar kwam er combinerend niet echt door. Heeft gewoon met een andere speelstijl te maken. Het doelpunt viel echt uit het niets en daarmee kwam Ajax zeer goed weg. De wedstrijd had er alles voor om 0-0 te blijven.
Na de gedwongen wissel in de eerste helft speelde Tottenham met wat meer snelheid, iets waar Ajax moeite mee had.

Kortom, mooie uitslag voor Ajax nu en voor de return kan het nog een hele spannende pot worden. Ajax heeft de beste papieren maar ze zijn er nog lang niet.

alles kan off-topic

• Han
  • Niet online

Han

Tottenham was de gehele tweede helft beter, Ajax speelde erg slecht en leed constant balverlies, tot het irritante af. Ze kwamen niet onder de druk vandaan. Ergens geeft dat mij wel hoop aangezien ik verwacht dat Tottenham bij de return vanaf de aftrap zo gaat spelen. Normaliter kan Ajax daar heel goed onderuit spelen en ligt er veel ruimte achter de verdediging. Het wordt een spannende pot straks, een vroege goal van Tottenham en je hebt 11 spelers tegenover je staan die er maximaal in geloven en een Ajax die maximaal onder druk komt te staan. Echter één goal van Ajax en de ruimtes zullen heel groot worden aangezien Tottenham twee keer moet scoren. Ik voorspel een zenuwslopende 1-1 in Amsterdam :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Martinusz
Ankona schreef op woensdag 1 mei 2019 @ 08:53:
[...]

Dan heb jij een andere wedstrijd gezien als ik.

Niet om lullig te doen, was een goede prestatie van Ajax en ze zijn idd dicht bij de finale. Maar geen van beide ploegen domineerden de wedstrijd. Zelf vond ik Tottenham constant net iets de overhand hebben. Ja Ajax had meer de bal maar kwam er combinerend niet echt door. Heeft gewoon met een andere speelstijl te maken. Het doelpunt viel echt uit het niets en daarmee kwam Ajax zeer goed weg. De wedstrijd had er alles voor om 0-0 te blijven.
Na de gedwongen wissel in de eerste helft speelde Tottenham met wat meer snelheid, iets waar Ajax moeite mee had.

Kortom, mooie uitslag voor Ajax nu en voor de return kan het nog een hele spannende pot worden. Ajax heeft de beste papieren maar ze zijn er nog lang niet.
Nou Ajax heeft een goede 20 minuten gedomineerd, toen speelden ze Spurs van het kastje naar de muur.
Daar kwam 1 goal uit en nog 1 grote kans die Donny had moeten afleggen.
Na het incident met Vertonghen en de wissel was het voetbal weg bij Ajax, het kwam er niet meer uit. Echter zat ik echt niet billen te knijpen, want Spurs had wel meer de bal en won meer duels, maar de kick and rush was nou ook weer niet fantastisch uitgevoerd. Echt open kansen hebben ze niet gehad, paar kopballetjes die over gingen, nou misschien dan 1 echte kans van Delly met dat schot recht op Onana?
Daar zette Ajax nog 1 kans tegenover met Neres op de paal, maar verder vond ik het allemaal hotseknots voetbal waar niet echt gevaar uit kwam.

Het is dus afwachten of het volgende week weer voetballend lukt voor Ajax of dat het 90 minuten hotseknots voetbal wordt, waar altijd wel een bal goed kan vallen. Echter de counter blijft altijd mogelijk voor Ajax, maar dan moeten ze wel effectiever zijn.

Een eventuele finale zie ik wel somber in, Barcelona/Liverpool maken wel gehakt van je als het voetbal niet meer lukt.

• Harribo
Mooi om te zien dat Ajax wordt gewaardeerd in de Engelse kranten :
https://www.vi.nl/nieuws/...frenkie-loopt-als-cruijff

Ff nagenieten :)
Hoewel Ajax echt nog niet in de finale staat.
Vergeet niet dat ondanks dat Ajax de tweede helft slecht speelden, ze bijna niets weg gaven.

Tis simpel, spurs mogen niet winnen (dat motiveert anders dan Ajax mag niet verliezen ;))

@Martinusz
Vrees dat Liverpool/Barca net een beetje te goed zijn.
Maar ach dit is al super natuurlijk

[ Voor 10% gewijzigd door Harribo op 01-05-2019 09:54 ]

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:27
Ankona schreef op woensdag 1 mei 2019 @ 08:53:
[...]
Maar geen van beide ploegen domineerden de wedstrijd.
(...)
De wedstrijd had er alles voor om 0-0 te blijven.
Zoals van tevoren al gedacht was het een echte fifty-fifty wedstrijd, eigenlijk hetzelfde als bij PSV in de groepsfase.
We zijn er inderdaad nog lang niet, maar het idee dat een gelijkspel genoeg is, is toch wel fijn.
Al is een 1-2 voor de Spurs ook zomaar mogelijk. Ik ga voorlopig nog nergens vanuit ;)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• P.O. Box
  • Niet online
https://www.ziggosport.nl...e5ac0f3eb8e1f852-mp4.html

op 1:09 zegt Ten Hag: "eigenlijk moet je niet willen scoren". Ik neem aan dat hij dat niet bedoelde, maar wat wilde hij nou zeggen daarmee of welk woord(en) zei hij verkeerd? alleen het woordje "niet"?

• Coocoocachoo
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 28-11 17:31
P.O. Box schreef op woensdag 1 mei 2019 @ 10:33:

op 1:09 zegt Ten Hag: "eigenlijk moet je niet willen scoren". Ik neem aan dat hij dat niet bedoelde, maar wat wilde hij nou zeggen daarmee of welk woord(en) zei hij verkeerd? alleen het woordje "niet"?
Zoals ik het interpreteer bedoelt hij dat wel gewoon, met de nadruk op "eigenlijk". Natuurlijk moet je willen scoren, maar op dat moment in de wedstrijd moest Ajax niet puur richting de goal, maar juist de bal rondspelen en in de ploeg houden. Wat hij daarna ook zegt, dan kom je vanzelf aan scoren toe.
Als je echter te gehaast richting het doel gaat verlies je sneller de bal en kom je weer onder druk te staan.

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:38
P.O. Box schreef op woensdag 1 mei 2019 @ 10:33:

Bij die link kan je ook het interview met Ziyech en de Ligt zien. Alleen jammer dat Jack dan geen scherpe vragen heeft, maja dat heeft Jack zelden.

Ben het trouwens volledig eens met sommige engelse media dat Spurs niet goed waren. Ondanks wat sommigen hier wel beweren. Na de omzetting konden zijn beter op het middenveld de bal onderscheppen maar naar voren toe was gewoon ongecontroleerd en op goed geluk. Ze hadden wel inzet, vooral in de 2e helft. Maar op een enkele kans na was het gewoon slordig. Voor de omzetting was Ajax gewoon een tijd heer en meester. Waar ook de 1-0 uitkwam en waar de 2-0 ook uit had moeten komen. Ergens achter in de 2e helft zag je het spelbeeld weer kantelen en had Ajax weer een tijdje balbezit. Met Son verwacht ik wel dat het kick en rush meer effect zal hebben. Maar ik heb vertrouwen in Ten hag dat hij hier toch iets mee doet. Viel me trouwens op dat de Spurs ook veel in de clinch lagen met Veltman en Tagifico. En zelfs Neres kreeg nog een keer een duw buiten het veld. Zo lekker zaten zo nou ook niet in hun vel. 0-1 is natuurlijk niet veel en mogen beetje voorzichtig zijn maar het gaat de goede kant op. 8)

Verwijderd

Spur heeft gewoon geen enkele creativiteit. Eriksen was de slechtste man op het veld.
Er was vaak ruimte genoeg. Ze hebben geen enkele 100% kans gehad.

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:27
DoeEensGek schreef op woensdag 1 mei 2019 @ 11:23:
[...]
Viel me trouwens op dat de Spurs ook veel in de clinch lagen met Veltman en Tagifico.
Ja die twee vonden ze aardig vervelend volgens mij >:)
Alleen jammer dat ze allebei een behoorlijk onnodige (vooral die van Nico) gele kaart pakken.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-11 22:08
Zijn wel wat goede punten te vinden aan de wedstrijd van gister.
- Ajax kwam onder druk maar ging er goed mee om, zijn jaren geweest waar het bootje gezonken zou zijn.
- Spelers als Ziyech die ook gewoon zijn verdedigende taken doet terwijl hij die vorig jaar soms nog liet gaan. Je kan misschien wel zeggen dat het niet weg gaan van Ziyech na de transfer van Tadic wel het beste is wat Ajax overkomen is. Vraag het mij af of Ajax anders zo ver was gekomen als hij vervangen had moeten worden.
- Speelde lekker eigen spelletje, al ging dat in tweede helft helaas wat minder.
- Wat eventueel ook een plus punt kan worden is de terug keer van Son, hij is misschien dodelijker dan Lorente maar welke speler gaat er daarvoor geslachtofferd worden? Alli, Eriksen denk ik sowieso niet en Lucas misschien ook niet omdat hij snelheid brengt, dus dan blijft de Spanjaard over en juist met zijn spel wat de verdediging enigszins moeite. Het kan dus zomaar zijn dat Ajax woensdag makkelijker kan spelen.
- Het is heerlijk om de verslagen in de Engelse pers te lezen, waar wij Nederlanders nog teleurgesteld zijn in het spel zijn de Engelse pers lovend over Ajax

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:02
Verwijderd schreef op woensdag 1 mei 2019 @ 11:42:
Spur heeft gewoon geen enkele creativiteit. Eriksen was de slechtste man op het veld.
Er was vaak ruimte genoeg. Ze hebben geen enkele 100% kans gehad.
Je hebt wanyama gemist? Die gast kan er echt niks van

Verwijderd

418O2 schreef op woensdag 1 mei 2019 @ 11:59:
[...]

Je hebt wanyama gemist? Die gast kan er echt niks van
Types als Wanyama staan er ook niet per se in om te voetballen, dus daar verwacht ik niet zo veel van.

• Vincent Dave
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 27-05-2021
Logisch hoe de wedstrijd verliep, Ajax kon geen bal meer vasthouden daardoor was de tweede bal telkens voor Tottenham. En die hoge ballen speelde de tegenstander perfect in de kaart, hoe vaak ik 'ga eens voetballen' heb geroepen..
Tadic, De Jong waren onzichtbaar en Schone met zn Nordic walking bij balverlies gaat ook niet helpen. Ajax heeft mazzel gehad dat de bal steeds goed viel voor ze in verdedigend opzicht.

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:08
Nou op naar zondag, de eerste prijs pakken!
Dan door naar woensdag de finale zeker stellen

Jammer dat het geen 0-3 is geworden want er waren nog 2 prima kansen, Donny afleggen op Neres en Neres op de paal. Maar 0-1 uit in de halve finale van de CL en thuis nog alles kunnen beslissen is natuurlijk gewoon helemaal prima.

discogs

• Tinuz___
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 28-11 14:11
Hoe was het ook alweer, ohja "Ajax heeft alles nog in eigen hand" ;) ;) ;)
Vier Engelse ploegen in de kwartfinales, er zal er toch wel één de finale halen? Ben heel benieuwd naar vanavond, wordt hopelijk een wedstrijd om de vingers bij af te likken :9

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 23:07
Han schreef op woensdag 1 mei 2019 @ 09:11:
Tottenham was de gehele tweede helft beter, Ajax speelde erg slecht en leed constant balverlies, tot het irritante af. Ze kwamen niet onder de druk vandaan. Ergens geeft dat mij wel hoop aangezien ik verwacht dat Tottenham bij de return vanaf de aftrap zo gaat spelen. Normaliter kan Ajax daar heel goed onderuit spelen en ligt er veel ruimte achter de verdediging. Het wordt een spannende pot straks, een vroege goal van Tottenham en je hebt 11 spelers tegenover je staan die er maximaal in geloven en een Ajax die maximaal onder druk komt te staan. Echter één goal van Ajax en de ruimtes zullen heel groot worden aangezien Tottenham twee keer moet scoren. Ik voorspel een zenuwslopende 1-1 in Amsterdam :)
Het was inderdaad ook eerder zo dat Ajax zo slecht was in de tweede helft dan Tottenham zo goed. Want Tottenham kon niet echt kans creeeren, maar Ajax leed veel te vlug balverlies waardoor ze telkens onder druk bleven staan. Als Ajax 'gewoon' het niveau haalt, en dan bedoel ik niet de eerste 30 minuten tegen Tottenham want dat was wel heel erg goed, maar gewoon het normale niveau dan maken ze een goede kans denk ik. Maar veel zal afhangen wanneer de 1e goal valt, want dan kan de stress ineens komen.

Gunstig is in elk geval dat Ajax moet winnen of gelijkspelen om door te gaan, waardoor ze niet op twee gedachten kunnen hinken, bij een tegen goal zal Ajax ook moeten scoren.

--

Overigens iets anders, twee seizoenen geleden toen Ajax de Europa League finale haalde waren ze ontzettend slecht in uitwedstrijden. Dat is dit seizoen wel anders, geen enkele uitwedstrijd verloren:
  • Sturm Graz 1-3
  • Standard Luik 2-2
  • Dynamo Kiev 0-0
  • Bayen Munchen 1-1
  • Benfica 1-1
  • AEK Athene 0-2
  • Real Madrid 1-4
  • Juventus 1-2
  • Tottenham Hotspur 0-1

[ Voor 13% gewijzigd door Gynnad op 01-05-2019 12:46 ]

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• DoeEensGek
Gynnad schreef op woensdag 1 mei 2019 @ 12:40:
Maar veel zal afhangen wanneer de 1e goal valt, want dan kan de stress ineens komen.
En juist dit Ajax laat daarin zien sterk te zijn. Ik heb zelden een team gezien wat zich zo weinig aantrekt van een tegen goal die er toe doet. Dan bedoel ik geen onnodige tegengoal. Daar zijn ze allemaal altijd boos over, en terecht.
Overigens iets anders, twee seizoenen geleden toen Ajax de Europa League finale haalde waren ze ontzettend slecht in uitwedstrijden. Dat is dit seizoen wel anders, geen enkele uitwedstrijd verloren:

Sturm Graz 1-3
Standard Luik 2-2
Dynamo Kiev 0-0
Bayen Munchen 1-1
Benfica 1-1
AEK Athene 0-2
Real Madrid 1-4
Juventus 1-2
Tottenham Hotspur 0-1
De finale is toch uit. :+ Hier mag je het helemaal nog niet over hebben, foei @DoeEensGek. :X

[ Voor 38% gewijzigd door DoeEensGek op 01-05-2019 12:51 ]

• Gonadan

Gonadan

P.O. Box schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 23:09:
verder vond ik de scheids vrij slecht. Tottenham won de helft van zijn kopduels door eerst met 2 handen te duwen en daar is 0 keer tegen opgetreden. Daarnaast mocht Sanchez alles bij Tadic maar andersom was blijkbaar een no-go.
Sanchez was gewoon te sterk dus je zag Tadic continu hangen in de hoop achterover getrokken te worden of hem wat weg te duwen. De scheidsrechter heeft dat goed gezien en terecht meestal niet gefloten.
Verwijderd schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 23:14:

Dan moet Ajax die ruimte wel beter gaan gebruiken, want de tweede helft viel dat vies tegen. Een Son kan niet alles, maar een extra balvaste aanvaller kan wel zorgen dat een Eriksen en Dele ineens wel goed in hun spel komen. Dan wordt het echt nog een zware dobber.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• ph4ge
  • Laatst online: 07:51
Voor de Ajacieden wil ik jullie het model van Fivethirtyeight.com niet onthouden. Dat model geeft Ajax een 73% kans om de finale te halen. Dat was 2% toen de groepsfase op het punt stond om te beginnen.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• SpeedQber
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 19:10
AD meld 88%, maar onderbouwt dit niet.
Op basis van historische resultaten in alle Europese clubcompetities, heeft Ajax na het resultaat van gisteravond in Londen een kans van 88 procent om de Champions League-finale te bereiken.
https://www.ad.nl/dossier...-kans-op-finale~a7c82a49/

Wat betekenen die getallen off en def trouwens? Aantal goals voor en tegen?

[ Voor 10% gewijzigd door SpeedQber op 01-05-2019 14:06 ]

• Tinuz___
SpeedQber schreef op woensdag 1 mei 2019 @ 14:05:
AD meld 88%, maar onderbouwt dit niet.

[...]

https://www.ad.nl/dossier...-kans-op-finale~a7c82a49/

Tja, statistieken... ik las op nos.nl dat van de laatste 17 halve finalisten die hun eerste thuiswedstrijd hadden verloren er slechts één uiteindelijk de finale haalde. Dat was 23 jaar geleden, het laat zich raden welke club dat was :+

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
SpeedQber schreef op woensdag 1 mei 2019 @ 14:05:
In our system, every team has an offensive rating that represents the number of goals it would be expected to score against an average team on a neutral field, and a defensive rating that represents the number of goals it would be expected to concede.
bron: fivethirtyeight

• Vlassie1980
  • Laatst online: 21:47
Als je naar al die statistieken kijkt zijn de prestaties van Ajax alleen nog maar indrukwekkender.

Ja, ze hadden het gisteren wat lastiger maar de verwachting was ook dat ze gewoon dominant even Tottenham op zouden rollen. Wanneer bijvoorbeeld Atletico zo zou spelen dan zou het wederom een prachtige prestatie van die vechtmachine zijn :')

• Tinuz___
ph4ge schreef op woensdag 1 mei 2019 @ 13:45:
Voor de Ajacieden wil ik jullie het model van Fivethirtyeight.com niet onthouden. Dat model geeft Ajax een 73% kans om de finale te halen. Dat was 2% toen de groepsfase op het punt stond om te beginnen.
Ik zie nu trouwens dat dit de verwachting was voor de wedstrijd van gisteren (laatste update was gistermiddag), dus het percentage zou nu hoger moeten liggen. Strookt wel met wat SpeedQber zegt uit AD bron

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:50
Vanavond de te vroeg gespeelde finale. Denk dat de winnaar daarvan Ajax pakt, simpeler kan ik het niet zeggen.

• strafschop
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 23:00:
[...]

AZ staat op 3 punten van Feyenoord toch?
Inderdaad.

AZ O19 krijgt nog Vitesse en PSV thuis en sluit af bij NEC/TOP Oss uit.

Drie keer winst en ze staan gelijk met Feyenoord O19 als die een wedstrijd verliezen.

Doelsaldo gaat voor onderling resultaat bij een gelijke stand in punten.

• P.O. Box
  • Niet online
Sjah schreef op woensdag 1 mei 2019 @ 14:27:
Vanavond de te vroeg gespeelde finale. Denk dat de winnaar daarvan Ajax pakt, simpeler kan ik het niet zeggen.
onzinniger kun je het ook niet zeggen ;)

de finale had natuurlijk gewoon real - barca moeten zijn:
https://kassiesa.home.xs4...ta/method5/trank2019.html

of toch niet:
https://kassiesa.home.xs4...ta/method5/tcoef2019.html

;)

[ Voor 10% gewijzigd door P.O. Box op 01-05-2019 15:16 ]

• DoeEensGek
P.O. Box schreef op woensdag 1 mei 2019 @ 14:41:
[...]

onzinniger kun je het ook niet zeggen ;)

de finale had natuurlijk gewoon real - barca moeten zijn:
https://kassiesa.home.xs4...ta/method5/trank2019.html
Ik vindt zo mooi als je zulke lijstje ziet dat dan de nummer 2,11,18 en 20 in de kwartfinale staan en niet 1,2,3 en 4. Ja goed de nummer 2 wel maar gewoon een lange neus naar de rest en niet alleen door Ajax ;).

• Ankona
  • Laatst online: 22-11-2023
1-3 onderuit tegen een degradatie kandidaat. Geen idee waar ze op geoefend hebben en wat het doel van deze besloten oefenwedstrijd was. Natuurlijk is plek 3 al zeker en spelen we nergens meer voor. Na de zomer zal de helft van de selectie en de staf vervangen zijn.

Zou het dan enkel de bedoeling geweest zijn om Excelsior vertrouwen te laten tanken in de aanloop naar hun bijna onvermijdelijke nacompetitie?

alles kan off-topic

• Typhone
  • Laatst online: 19:39

Typhone

Who Dares Wins

Zij die het verdienen staan daar waar ze nu horen en zij die het niet verdienen zijn inmiddels allemaal thuis. Zo eenvoudig is de voetballogica. Uitzondering was een paar jaar geleden die vieze schwalbe van Suarez waardoor PSG eruit vloog :+

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 28-11 19:46
Ankona schreef op woensdag 1 mei 2019 @ 15:20:
1-3 onderuit tegen een degradatie kandidaat. Geen idee waar ze op geoefend hebben en wat het doel van deze besloten oefenwedstrijd was. Natuurlijk is plek 3 al zeker en spelen we nergens meer voor. Na de zomer zal de helft van de selectie en de staf vervangen zijn.

Zou het dan enkel de bedoeling geweest zijn om Excelsior vertrouwen te laten tanken in de aanloop naar hun bijna onvermijdelijke nacompetitie?
opstelling, niet helemaal de normale 11 van Gio
https://www.vi.nl/nieuws/...ord-in-besloten-oefenduel

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Topicstarter

EUROPE: Champions League - 1st Semi Final

woensdag
01.05. 21:00 Barcelona v Liverpool

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• DoeEensGek
Hackus schreef op woensdag 1 mei 2019 @ 17:10:

EUROPE: Champions League - 1st Semi Final

woensdag
01.05. 21:00 Barcelona v Liverpool
pfft wie is daar nou in geïnteresseerd 8)7 . O-)

• ph4ge
  • Laatst online: 07:51
Tinuz___ schreef op woensdag 1 mei 2019 @ 14:22:
[...]

Ik zie nu trouwens dat dit de verwachting was voor de wedstrijd van gisteren (laatste update was gistermiddag), dus het percentage zou nu hoger moeten liggen. Strookt wel met wat SpeedQber zegt uit AD bron
Amerikaanse tijd denk ik.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• MrMonkE

MrMonkE

★ EXTRA ★

Maar eerst Spurs thuis nog even.

★ What does that mean? ★

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Denk dat je gelijk hebt. Of het nu Ajax of Tottenham wordt, beide waarschijnlijk een maatje te klein voor Barcelona of Liverpool.

• T-MOB
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:25
Dat zou je op voorhand ook zeggen van Juve, City en Real. Als je de finale kunt halen kun je hem ook winnen imho. Dat zijn wedstrijden op zich. Finale Barca - Ajax lijkt mij een prachtaffiche :)

Regeren is vooruitschuiven

• toolkist
  • Niet online
Ankona schreef op woensdag 1 mei 2019 @ 15:20:

En serieuze interesse in Namli :?
Lijkt me echt een gevalletje Labyad, de trainer heeft hem er graag bij ondanks dat je nu al weet dat ie niet van het juiste niveau is.

• Gonadan

Gonadan

Harde kern Ajax bedreigt media: 'Jullie zijn nu aangeschoten wild' - https://nos.nl/l/2282885

Lekker hoor, maar het zijn natuurlijk allemaal hele brave jongens die toevallig op de verkeerde plek waren als er rotzooi is. :z

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:48
Nou wat denken jullie? Barca of Liverpool?

• P.O. Box
  • Niet online
Gonadan schreef op woensdag 1 mei 2019 @ 20:39:
Harde kern Ajax bedreigt media: 'Jullie zijn nu aangeschoten wild' - https://nos.nl/l/2282885

Lekker hoor, maar het zijn natuurlijk allemaal hele brave jongens die toevallig op de verkeerde plek waren als er rotzooi is. :z
nee nee, het is alleen maar omdat jongens die zich ziek hebben gemeld op het werk niet in beeld willen komen... .maar echt hoor... 8)7

• Grindtegel
danslo schreef op woensdag 1 mei 2019 @ 20:45:
Nou wat denken jullie? Barca of Liverpool?
ligt 100% aan de vorm van de dag van Messi

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 28-11 19:46
gisteren paar minuten VTBL gezien.
Alsof iemand Humberto heeft verteld dat het grappiger moet maar hij heeft geen idee hoe dat moet.

Het lijkt wel Rondo maar dan met iets betere kijkcijfers

• Grindtegel
bij liverpool spelen ze in hun piyama

• vuurtjih
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-11 21:29
Hup Kuipers :)F

1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5

• DoeEensGek
Iemand had een fluitconcert besteld. Is dat nu tegen de uefa?

• Martinusz
Wat een tempo

• MrMonkE

MrMonkE

★ EXTRA ★

Oh God.. we krijgen de hele avond de Messi/vanDijk strijd door onze strot geduwd van prater?

★ What does that mean? ★

Pagina: 1 ... 50 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.