Alles went behalve een Twent.
🎯Psst.. Kans maken op 12 maanden Tweakers HERO abonnement?
nggyu nglyd
Nouja, penalties meekrijgen is z'n grootste talent momenteelPickleRick schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 21:21:
[...]
Lozano doet vrij weinig na de winterstopOp VVV uit na dan.
Je kan vallen en vallenVos schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 21:19:
[...]
Nou nou, werd wel gewoon geraakt. Je kan ook geraakt worden en vallen zonder dat het een penal is
Overigens gaat Ajax hier natuurlijk gewoon winnen. Vitesse doet niet mee.
Dan Traore erin. Heb je meteen echt body voorin.Quad schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 21:21:
Ik denk dat Dolberg bang is dat z'n benen weer 'krak' gaan zeggen als hij blijft staan, dus heeft hij wat eerder mee.
Gaat nog wel komen denk ik. Huntelaar is toch geschorst.toolkist schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 21:22:
[...]
Dan Traore erin. Heb je meteen echt body voorin.
nggyu nglyd
XXXVI
Als dat het geval zou zijn is hij fysiek wellicht wel fit maar heeft hij mentaal nog wat stappen te maken.Quad schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 21:21:
Ik denk dat Dolberg bang is dat z'n benen weer 'krak' gaan zeggen als hij blijft staan, dus heeft hij wat eerder mee.
Hetgeen toch raar is nadat ie in een Europa League finale heeft gespeeld toch?Napo schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 21:24:
[...]
Als dat het geval zou zijn is hij fysiek wellicht wel fit maar heeft hij mentaal nog wat stappen te maken.
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
zou best kunnen, je krijgt wel een beetje een vicieuze cirkel. Juist weer ritme krijgen, speelminuten maken etc helpen er wel bij. Maar als het niet goed gaat kan je hem weer niet opstellen, waardoor je dit weer krijgt.Napo schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 21:24:
[...]
Als dat het geval zou zijn is hij fysiek wellicht wel fit maar heeft hij mentaal nog wat stappen te maken.
nggyu nglyd
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
U zei?Typhone schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 21:22:
Ziyech stop maar met schieten. Of mis, of geblockt of te zwak. Verschrikkelijk.
Tis tenslotte geen kopbal
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Verwijderd
Ipv zuurpruim een zure augurk?PickleRick schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 21:26:
Nou, ik heb toch 40 minuten kunnen kijkenTijd om wat anders te gaan doen
Brenner?PWM schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 21:27:
Pff, knappe goal hoor. Blind maakt 10 seconden ervoor nog een rookie mistake, maar de pas erna....
Anders ga je gewoon de wedstrijd kijken in plaats van GoT F5'en.Outerspace schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 21:26:
Willen jullie de goal niet vieren voordat ik 'm heb gezien via de Foxsports steam?
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Jjaaaaaaaaa!Outerspace schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 21:26:
Willen jullie de goal niet vieren voordat ik 'm heb gezien via de Foxsports steam?
Ok!
Tja, ik kijk niet voor m'n lol naar een winnend Ajax, daar ben ik eerlijk in
Zeer terechte voorsprong. Ajax maakt de wedstrijd en publiek is ook lekker op dreef moet ik zeggen
nggyu nglyd
haha, dat is annoying. Nog leuker zijn juich whatsappjes terwijl je met een minuut achter op je telefoon zit te kijkenOuterspace schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 21:26:
Asus Rog B350-F, Ryzen 3700X, 16 Gb, Asus ROG 2070 Ti
[ Voor 5% gewijzigd door Vos op 23-04-2019 21:30 ]
Als - en zeker niet zeggende dat het zo is - je met angst - voor een blessure - speelt dan wordt het sowieso lastig. Iets wat je er niet altijd uit krijgt.Typhone schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 21:24:
[...]
Hetgeen toch raar is nadat ie in een Europa League finale heeft gespeeld toch?
Nah dit was zeker niet erger ofzo, Nico had er zaterdag ook voordeel bijTerranova schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 21:30:
Dit was iig meer hands dan Tagliafico zaterdag, hier werd de bal nog van richting veranderd. Maar ook dit was niet zoveel
Het blijft misschien wel doe moeilijkste discussie in voetbal.toolkist schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 21:29:
Tot zo ver de discussie over hands van Nico dit weekend, dit was ook niks.
nggyu nglyd
't verschil zit em in het stil staan van Nico vs het opendraaien(met de hand erbij) van de Vitesse speler. Niet dat het een penalty was.toolkist schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 21:30:
[...]
Nah dit was zeker niet erger ofzo, Nico had er zaterdag ook voordeel bij
Ik denk dat het meer aan de speelstijl ligt. In de EL hadden we vaak veel ruimte op de helft van de tegenstander, dat is waar zijn kracht ligt. Niet in de 16 vechten voor een bal of loopacties bij voorzetten van de zijkant.Typhone schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 21:24:
[...]
Hetgeen toch raar is nadat ie in een Europa League finale heeft gespeeld toch?
Tis dinsdagavond hèQuad schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 21:31:
Supporters hebben er zin in, flinke herrie al de hele wedstrijd.
Dan haal ik Sol even terugPickleRick schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 21:32:
Ik kan eigenlijk alleen nog maar hopen dat Bryan Smeets tijdelijk terugkeert bij de Graafschap.
PSN: DutchTrickle PVoutput
Normaal schiet Ziyech zelf 9/10 keer naast/over of what so ever, maar daar zie je geen 'boze' gezichten.
Niks daarvan, die gaat met TOP Oss de promotie play offs in.PickleRick schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 21:32:
Ik kan eigenlijk alleen nog maar hopen dat Bryan Smeets tijdelijk terugkeert bij de Graafschap.
En dan Isak op de bank? Naaaah
[ Voor 25% gewijzigd door toolkist op 23-04-2019 21:35 ]
Absoluut, vanaf minuut 1 zeer duidelijk aanwezig. Doordeweekse avond wedstrijden is dat vaak wel geval (zowel competitie, beker als CL). Vaak beter dan een zondag 12:30 wedstrijd bijvoorbeeld. Is een groot gedeelte vaak nog brakQuad schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 21:31:
Supporters hebben er zin in, flinke herrie al de hele wedstrijd.
3 goals bij de 5-0. Kan wel samen met Isak.toolkist schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 21:34:
[...]
Niks daarvan, die gaat met TOP Oss de promotie play offs in.
[...]
En dan Isak op de bank? Naaaah
Een spannende laatste speelronde zou wel weer eens leuk zijn, maar ik ben bang dat die spanning er snel af gaat zijn. Ik vind Serrarens wel het type om binnen het kwartier rood te pakken.jaapstobbe schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 21:34:
ik denk dat vanaf nu alle wedstrijden van Ajax inclusief deze billenknijp spanned worden.
Bijkomend voordeel in dat geval is dat ik in het stadion zit en óf een groot volksfeest ga meemaken, óf in ieder geval niet direct naar juichende ajaxieden hoef te kijken
Ziyech mag wel wat scherper worden, 9 van de 10 schoten en passes schiet ie tegen een blauw poppetje aan
Mooie goal wel, al hadden er wel 2 extra in gemogen.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
XXXVI
PSN: DutchTrickle PVoutput
[ Voor 27% gewijzigd door ephymerous op 23-04-2019 21:51 ]
XXXVI
Krijg een dejavu van een speler uit IJsland.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Hij moet er toch wel een keer in gaan, dat is een stuk beter voor het vertrouwen dan dit.
Idd, gewoon Traore brengengroggy schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 21:52:
Waarom zou je Neres brengen in deze wedstrijd? Lekker rust pakken en geen risico nemen.
Omdat het pas 1-0 is?groggy schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 21:52:
Waarom zou je Neres brengen in deze wedstrijd? Lekker rust pakken en geen risico nemen.
Dat is toch genoeg, zeker gezien het gevaar van vitesse...toolkist schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 21:53:
Dit is echt Ajax spits onwaardig
[...]
Omdat het pas 1-0 is?
Hier verdiende dolberg wel een penalty, dat was gewoon met de handen verdedigen.
[ Voor 14% gewijzigd door groggy op 23-04-2019 21:55 ]
Dolberg een seizoen verhurenTyphone schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 21:55:
Dolberg for $ale please.
BAM!
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Verwijderd
Zeker niet verkopen. Zoveel potentie en dat komt er alleen maar uit met speeltijd. Op dit moment speelt het gewoon beter met Tadic in de spits. Dolberg blijf ik een enorme fan van!Typhone schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 21:55:
Dolberg for $ale please.
sowieso nog eentje voor het doelpunten record in 1 jaar.
Dat hebben we al bewerkstelligd, doe maar telkens de drie punten
Dit topic is gesloten.
![]()