Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Die Arias van Emmen speelt wel leuk trouwens.
[ Voor 10% gewijzigd door Hupske op 23-04-2019 20:10 ]
Dat is grootste kansen misser van de eredivisieHupske schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 20:09:
Beide ploegen hebben geen middenveld meer. 1e helft was nog wel goed, maar 2e helft lijkt echt helemaaaal nergens op. Zeker van de Graafschap niet meer. Die krijgen de bal niet eens 2x meer naar elkaar.
Die Arias van Emmen speelt wel leuk trouwens.
Ooh, dan maak ik mij niet meer druk als hij aan de bal isVos schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 20:11:
[...]
Dat is grootste kansen misser van de eredivisievandaag speelt hij ok.
In beide potten Scherpen een hoofdrol
[ Voor 16% gewijzigd door Vos op 23-04-2019 20:18 ]
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Doel je op pot van AZ? Duurt nog dik 45minuten.Verwijderd schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 20:27:
Gefeliciteerd Feyenoord! Derde plek is nu wel binnen, toch?
En Feyenoord tegen degradatie kandidaat...
[ Voor 11% gewijzigd door Vos op 23-04-2019 20:29 ]
Die zomer was dat gedoe met Nouri, kan me voorstellen dat dat toen nog invloed heeft gehad. Dus omdat 'schandalig' te noemen..Ankona schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 09:42:
[...]
Maar net zo onbegrijpelijk en schandalig was het dat Ajax een seizoen eerder al in de zomer Europees uitgespeeld was nog voor de echte wedstrijden gingen beginnen.
Verwijderd
Doel meer op het feit dat zelfs als Feyenoord genoeg punten zou laten liggen dat dit AZ dat niet meer goedmaakt.Vos schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 20:28:
[...]Doel je op pot van AZ? Duurt nog 40 minuten.
Razorsharp zijn ze!Gonadan schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 20:27:
Nou, Neres banken en Dollie erin. Ik snap het wel maar de messen worden vast alweer geslepen.
Ik vind het eerder pech. Die stand in gaat keihard zn best doen om de plek van Linssen in te nemen in de komende wedstrijdenLeon Zwiers schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 20:31:
Ajax weer geluk. Linssen geblesseerd in de warming up.
Ja, het is pech dat een van de 2 beste spelers van je tegenstander niet meedoetTyphone schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 20:33:
[...]
Ik vind het eerder pech. Die stand in gaat keihard zn best doen om de plek van Linssen in te nemen in de komende wedstrijden
Je bedoelt toch zeker niet Buttner als die andere van de 2 he?Leon Zwiers schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 20:36:
[...]
Ja, het is pech dat een van de 2 beste spelers van je tegenstander niet meedoet
Neres bedoel je?Leon Zwiers schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 20:36:
Ja, het is pech dat een van de 2 beste spelers van je tegenstander niet meedoet
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Hell notoolkist schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 20:37:
[...]
Je bedoelt toch zeker niet Buttner als die andere van de 2 he?
Odegaard is natuurlijk die andere
Kan ookVerwijderd schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 20:29:
[...]
Doel meer op het feit dat zelfs als Feyenoord genoeg punten zou laten liggen dat dit AZ dat niet meer goedmaakt.
Die reeks duurde één wedstrijd te langVos schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 20:43:
[...]
Kan ook, goed wisselvallig na een erg sterke reeks.
De zin die ik citeerde kan je straffeloos omdraaien.
Het is weer allemaal geneuzel, aftrappen graag.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ik kan e.e.a. gemist hebben, maar ze waren toch pas weer ternauwernood niet failliet? Hoe is er dan plots geld om 12 spelers te halen? Ik snap er niets meer van
Goed bezig @Verwijderd
De 50% Donny! Daar issie al!
[ Voor 49% gewijzigd door Typhone op 23-04-2019 20:48 ]
FTFYGonadan schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 20:45:
[...]
De zin die ik citeerde kan je straffeloos omdraaien.
Het is weer allemaal geneuzel, aftrappen scoren graag.
Je zou er een paar kunnen verkopen en transfervrije spelers voor terug kunnen halen.Leon Zwiers schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 20:47:
Ted van Leeuwen wil 12 spelers gaan halen voor Twente komend jaar.
Ik kan e.e.a. gemist hebben, maar ze waren toch pas weer ternauwernood niet failliet? Hoe is er dan plots geld om 12 spelers te halen? Ik snap er niets meer van
Yes de eerste kans heeft ie alweer gemist.Typhone schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 20:47:
Sodeju die sfeer zit er goed in!
Goed bezig @Verwijderd
De 50% Donny! Daar issie al!
XXXVI
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Zou wel zo eerlijk zijn, deed hij tegen PSV ook (hoeft voor mij overigens niettoolkist schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 20:50:
Je zult zien dat Pasveer vandaag ineens de wedstrijd van z'n leven keept
Tja, het zal een klus voor ze worden om erin te blijven, wie ze ook halen. Hopen dat ze het nu een keer eerlijk spelen en inderdaad voor de transfervrije kant gaan.Vos schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 20:49:
[...]
Je zou er een paar kunnen verkopen en transfervrije spelers voor terug kunnen halen.
Dan graag ook al die penalty voordelen voor en tegen graagSempy schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 20:51:
[...]
Zou wel zo eerlijk zijn, deed hij tegen PSV ook (hoeft voor mij overigens niet).
XXXVI
Ik vraag me dan wel af welke spelers ze daar voor een redelijk bedrag gaan kunnen verkopen. Dan kom je inderdaad in de poule van transfervrije spelers of wellicht huur maar al met al zal het wel een kluif worden om een selectie bij elkaar te krijgen die zich vrijwel zeker gaat kunnen handhaven.Vos schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 20:49:
[...]
Je zou er een paar kunnen verkopen en transfervrije spelers voor terug kunnen halen.
Voordeel blijft natuurlijk wel dat ze thuis waarschijnlijk voor een redelijk gevuld stadion zullen spelen met dus redelijk wat toeschouwers. Iets waar ze al direct een stap voor hebben op een redelijk deel van de
huidige eredivisieclubs.
Ik lees de hele tijd Gathering of Tweakers als ik die afkorting zie. Rete irritanttoolkist schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 20:55:
Aan de tattoo op z'n arm te zien kijkt Schone ook GoT
Die de Jong is me toch een partij sterk aan de bal zeg
Begroting zou 23 miljoen zijn. Als je je daar niet mee kan handhaven verdien je weer degradatieNapo schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 20:57:
[...]
Ik vraag me dan wel af welke spelers ze daar voor een redelijk bedrag gaan kunnen verkopen. Dan kom je inderdaad in de poule van transfervrije spelers of wellicht huur maar al met al zal het wel een kluif worden om een selectie bij elkaar te krijgen die zich vrijwel zeker gaat kunnen handhaven.
Voordeel blijft natuurlijk wel dat ze thuis waarschijnlijk voor een redelijk gevuld stadion zullen spelen met dus redelijk wat toeschouwers. Iets waar ze al direct een stap voor hebben op een redelijk deel van de
huidige eredivisieclubs.
Spelersbegroting is ongeveer 5 miljoen.
Als hij dat nou eens in balbezit deed en gewoon over die doellijn loopt.Typhone schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 20:58:
Wat loopt die Dolberg toch altijd lekker maf de diepte in.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Met een hogere begroting waren ze ook gedegradeerdVos schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 20:58:
[...]
Begroting zou 23 miljoen zijn. Als je je daar niet mee kan handhaven verdien je weer degradatie.
Haha van mij mag ie!Gonadan schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 20:59:
[...]
Als hij dat nou eens in balbezit deed en gewoon over die doellijn loopt.
Net liep ie richting tweede paal maar een voorzet (hoog) kun je helemaal niks meer mee vanaf daar. Blijft ie randje 16 trek je een gat.
Ok haha. Geen idee wat het was. Dan hadden ze daar van mij ook wel mogen blijvenNapo schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 21:00:
[...]
Met een hogere begroting waren ze ook gedegradeerd
Inknikken? Maar was het dan niet gewoon een slechte voorzet?Typhone schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 21:00:
Haha van mij mag ie!
Net liep ie richting tweede paal maar een voorzet (hoog) kun je helemaal niks meer mee vanaf daar. Blijft ie randje 16 trek je een gat.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Tja, met zo'n achterban voegt Twente in potentie natuurlijk veel meer toe aan de ED dan een Graafschap, Emmen, Excelsior of VVV.Napo schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 20:57:
[...]
Ik vraag me dan wel af welke spelers ze daar voor een redelijk bedrag gaan kunnen verkopen. Dan kom je inderdaad in de poule van transfervrije spelers of wellicht huur maar al met al zal het wel een kluif worden om een selectie bij elkaar te krijgen die zich vrijwel zeker gaat kunnen handhaven.
huidige eredivisieclubs.
Maar ik mag toch hopen dat ze eindelijk een keer geleerd hebben van hun frauduleuze gedrag en dat ze nu eerlijk weer gaan bouwen aan een gezond Twente. Ze zullen waarschijnlijk wel eerste keus hebben qua transfervrije spelers.
Ik zou het wel weten als ik kan kiezen tussen Twente of Excelsior
Je hebt de verkeerde avatar om te mogen kijken.
Ben je aan het trollen?jaapstobbe schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 21:08:
Ik heb sinds Zaterdag al het vermoeden dat Ajax geen energie meer heeft...
XXXVI
Ja dat was bij de opstelling van Vitesse al bekend. Achterin niets weergeven en gewoon door blijven gaan. Na een uurtje spelen worden ze bij Vitesse wat vermoeider en als het nodig is kan je dan een fitte Neres brengen. Dan gaan ze hangen en helpt de VAR vast wel even.groggy schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 21:07:
Dit kan wel eens een taaie avond worden voor ajax
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Waar blijkt uit dat ze geen energie hebben dan? Of doel je op Dolberg de wandelaar?jaapstobbe schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 21:08:
Ik heb sinds Zaterdag al het vermoeden dat Ajax geen energie meer heeft...
Het leek door de 7 herhalingen heel wat. Maar ook een amateurkeeper had deze gehadYemoke schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 21:06:
Jammer de ligt!
Vooral ook precies daar waar z'n tegenstander heen gaat, zou toch eens leuk zijn als ie die probeert kwijt te raken. Een keer iets onverwachts doen ofzo, iedereen verwacht toch dat ie een beetje naar links of naar rechts hobbelt dus dan is ie z'n man zo kwijt.Typhone schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 20:58:
Wat loopt die Dolberg toch altijd lekker maf de diepte in.
Scherpen had die bal echt niet gehad hoor!PWM schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 21:10:
Inmiddels een illegale stream omdat de stream van 15 euro per maand het niet doet...
[...]
Het leek door de 7 herhalingen heel wat. Maar ook een amateurkeeper had deze gehad
Daar was de 1-0 van Huntelaar, ohnee Dolberg speelt en die viel om...
[ Voor 9% gewijzigd door Typhone op 23-04-2019 21:13 ]
Je maakt er een grap van maar het eerste wat ik dacht bij zijn rode kaart is dat we nu ons breekijzer missen. Neres achter de hand houden is een geinig alternatief maar ik had Klaas er toch wel erg graag bij gehad.Typhone schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 21:11:
Daar was de 1-0 van Huntelaar, ohnee Dolberg speelt en die viel om...
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Je mag nog blij zijn dat hij wel weer mee mag doen de laatste twee wedstrijden. Ik vind het nog steeds onbegrijpelijk dat de VAR niet ingreep. Ik heb sinds Toivonen niet meer zo'n smerige bewuste elleboog gezien.Gonadan schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 21:15:
[...]
Je maakt er een grap van maar het eerste wat ik dacht bij zijn rode kaart is dat we nu ons breekijzer missen. Neres achter de hand houden is een geinig alternatief maar ik had Klaas er toch wel erg graag bij gehad.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
nee, beetje licht helaasLeon Zwiers schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 21:17:
Dit was toch een pingel?
Vrijwel dezelfde situatie als Lamprou tegen PSV tochLeon Zwiers schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 21:17:
Dit was toch een pingel?
Verwijderd
Casper Lozano of Luuk Dolberg?PWM schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 21:18:
En de tweede duikeling in 1 minuut...
Of Dusan Dolberg?
Nou nou, werd wel gewoon geraakt. Je kan ook geraakt worden en vallen zonder dat het een penal isPWM schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 21:18:
En de tweede duikeling in 1 minuut...
[ Voor 15% gewijzigd door Vos op 23-04-2019 21:20 ]
PSN: DutchTrickle PVoutput
Hoe doet Lozano dat dan?dutchgio schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 21:19:
Dolberg die elke keer te snel gaat liggen zorgt er bij dit soort momenten voor dat je m ook niet krijgt. Je speelt echt met 10 man zo, dit voegt niks toe.
Nu staat er een fitte verdediging die geen ruimte geeft, straks is er meer ruimte en minder energie. Dan zal Neres nog beter renderen dan wanneer je hem vanaf de start zou brengen.Typhone schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 21:16:
Ja Dolberg is absoluut geen breekijzer nee. Maar wat is ie eigenlijk wel? We spelen met 10 man. Neres erin en Tadic op 10 is beter.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dit topic is gesloten.
![]()