Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2018/2019 - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 31 ... 100 Laatste
Acties:
  • 165.176 views

• Yogibeer
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 04-06 11:57
Ankona schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 13:09:
[...]

Voor de gemiddelde mens geldt dat idd. Zelf heb ik altijd moeite met mensen om me heen te verzamelen die mijn excellente niveau kunnen benaderen. Daarom perform ik het beste alleen..... :+
Voetbal is een teamsport, dus dan zal je wel moeten :+
Of denk je het in je eentje tegen een elftal op te kunnen nemen? :P

[ Voor 8% gewijzigd door Yogibeer op 23-04-2019 13:13 ]

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12:33
Ankona schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 13:09:
[...]
[...] mijn excellente niveau [...]
Wij Zijn Ankona Wij Zijn De Beste!
:+

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Yogibeer
Lees nu dat De Ligt en Blind twijfelgevallen zijn voor vanavond.
Wat krijgen we dan? Veltman - Magallan?

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-11 20:17
Yogibeer schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 13:20:
Zelfs met lichte pijntjes en 1.5 week rust zou ik tenminste 1 van de 2 opstellen en ze dan eventueel in de rust wisselen, want na deze wedstrijd is er wat hersteltijd

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
De bron is Verweij en Driessen... Nou dan neem ik dit dus totaal niet serieus. Freek Jansen zegt dat Blind vanavond zijn 60ste wedstrijd speelt. :+

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07:28

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Even op basis van de Posts hier, is Tottenham ook al op de hoogte dat de wedstrijden tegen Ajax maar een formaliteit zijn? Tottenham is zeker te doen, dat zag je wel toen PSV er tegen speelde maar het lijkt wel of men het een zekere walk-over vind hier?

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

• DoeEensGek
  • Nu online
Tomba schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 13:33:
Even op basis van de Posts hier, is Tottenham ook al op de hoogte dat de wedstrijden tegen Ajax maar een formaliteit zijn? Tottenham is zeker te doen, dat zag je wel toen PSV er tegen speelde maar het lijkt wel of men het een zekere walk-over vind hier?
Dan zou ik het nog maar eens doorlezen hier. Volgens mij is er ook wel een gedeelte welk Tottenham te doen vindt maar geen walk-over. Ik ben er in ieder geval nog sceptisch maar optimistisch over. Ik zie een kans, en hoop dat die gepakt wordt *O* .

• Yogibeer
Nee joh! Absoluut niet. Stugge ploeg, dat weliswaar niet zo heel mooi voetbal speelt de laatste weken, maar het zal verre van een makkie worden.

Denk dat het opportunisme vooral komt vanwege het feit dat je in de halve finale van de CL doorgaans een veel betere tegenstander treft.

[ Voor 12% gewijzigd door Yogibeer op 23-04-2019 13:37 ]

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Een halve finale CL is nooit een walkover, beide teams hebben dan toch wel laten zien dat ze iets goed doen.

• Superkiwi
[...] maar het lijkt wel of men het een zekere walk-over vind hier?
Integendeel.
Tottenham wordt een hele kluif.
Yogibeer schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 13:36:
[...]
Denk dat het opportunisme vooral komt vanwege het feit dat je in de halve finale van de CL doorgaans een veel betere tegenstander treft.
Zou Tottenham er ook zo over denken?
Overschatting van beide kanten kan nog wel eens een slapstick worden :P

[ Voor 45% gewijzigd door Superkiwi op 23-04-2019 13:39 ]

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Die hebben waarschijnlijk die handgranaat dan geplaatst:

https://www.telegraaf.nl/...e-ado?utm_source=whatsapp

Toeval bestaat niet natuurlijk. Nog even kijken wie de 3de is.

• Yogibeer
dvdkiwi schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 13:38:
[...]

Integendeel.
Tottenham wordt een hele kluif.

[...]

Zou Tottenham er ook zo over denken?
Overschatting van beide kanten kan nog wel eens een slapstick worden :P
Het is natuurlijk zo dat voor beide ploegen de finale nu ineens heel dichtbij is. Ze hadden er waarschijnlijk beide heel anders tegenaan gekeken als nu Liverpool, PSG of Barcelona de tegenstander was geweest, maar dat is ook niet zo heel gek lijkt me.

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 11:30:
[...]

Deze post vind ik vooral interessant omdat er alleen om het minst belangrijke deel van mn post wordt gereageerd, en de werkelijke inhoud van de post wordt vermeden.
Ik vond de rest niet de moeite van het reageren waard, omdat ik het daar mee eens was :)

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 26-11 17:45
Yogibeer schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 13:36:
[...]

Nee joh! Absoluut niet. Stugge ploeg, dat weliswaar niet zo heel mooi voetbal speelt de laatste weken, maar het zal verre van een makkie worden.

Precies, Tottenham is met de ontbrekende spelers een ploeg waarvan Ajax zou kunnen winnen, uiteraard ook verliezen.
Je speelt als Ajax liever tegen hun dan tegen City.

@dvdkiwi
Hebben we die slapstick niet al gehad bij City tegen Tottenham

• Superkiwi
Deadsy schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 13:55:
[...]
@dvdkiwi
Hebben we die slapstick niet al gehad bij City tegen Tottenham
Als er in de eerste 11 minuten vier keer gescoord wordt krijg ik een hartverzakking denk ik :D

• Typhone
  • Laatst online: 10:23

Typhone

Who Dares Wins

dvdkiwi schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 13:58:
[...]

Als er in de eerste 11 minuten vier keer gescoord wordt krijg ik een hartverzakking denk ik :D
Tenzij er 3x Tadic en 1x Ziyech op het scorebord staat natuurlijk :+

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11:12
PWM schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 13:45:
[...]

Het gaat om twee mannen van 18–jaar en een man van 20-jaar.
7(8)7 7(8)7 lekker met handgranaten in de weer op je 18de 7(8)7 7(8)7

Float like a butterfly, sting like a bee.

• Deadsy
Martinusz schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 14:10:
[...]

[...]

7(8)7 7(8)7 lekker met handgranaten in de weer op je 18de 7(8)7 7(8)7
ze hadden hem beter even kunnen uit testen in de auto

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13:15
dit is niet wat je wil lezen :s

https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=350502

[ Voor 27% gewijzigd door chimera2 op 23-04-2019 14:16 ]

• toolkist
  • Niet online
PWM schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 13:45:
[...]

KJH natuurlijk, die probeert het te verhullen met die rode kaart.

• Martinusz
De twee stoppers zullen echter geen twijfelgeval zijn voor het duel met Vitesse, dinsdagavond in de Johan Cruijff ArenA.
:)

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 07:17
daar overdrijf je het een beetje. Het is meer dat na Real en Juve, Tottenham oogt als een op papier makkelijkere tegenstander.
Op datzelfde papier is Tottenham natuurlijk veel beter dan Ajax. Meer budget, grotere competitie, bredere selectie, etc.

Echter, er is ook sprake van wat afwezigen bij Tottenham, en dat gecombineerd met de potten tegen Juve/Real, en het feit dat Ajax de wetten van het eerder genoemde papier al het hele CL seizoen tart, leidt toch tot gevoel van "het is mogelijk". Formaliteit zou ik het niet willen noemen.

Wel denk ik, als ze het niveau van Juve thuis, Juve uit 2e helft, Real en Bayern uit en thuis weten te halen, dan moeten ze de finale kunnen halen.

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Traore waarschijnlijk bij de selectie aldus Freek Jansen:

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Topicstarter
Eredivisie speelronde 32
dinsdag
23.04. 18:30 De Graafschap v FC Emmen 1-0
23.04. 19:45 AZ v Heracles 2-1
23.04. 19:45 scHeerenveen v VVV-Venlo 2-2
23.04. 20:45 Ajax v Vitesse 4-2
woensdag
24.04. 19:45 PEC Zwolle v FC Groningen 1-2 onderbroken/afgelast door noodweer (29-4 voortgezet)
24.04. 19:45 FC Utrecht v Fortuna Sittard 2-1
24.04. 20:45 NAC v Feyenoord 0-4
donderdag
25.04. 18:30 ADO Den Haag v Excelsior 3-1
25.04. 20:45 Willem II v PSV 0-3

[ Voor 10% gewijzigd door Hackus op 25-04-2019 23:11 . Reden: uitslagen ]

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Exocet schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 14:51:
Traore waarschijnlijk bij de selectie aldus Freek Jansen:

[Twitter]
De ligt en blind zijn niet fris naar verluidt

• DoeEensGek
  • Nu online
Mike Verweij, Ajax-watcher namens De Telegraaf, stelt in de podcast...
Ik neem die hele telegraaf kliek niet zo serieus de laatste tijd.
Die Freek Jansen is een betere en betrouwbare bron!

[ Voor 6% gewijzigd door DoeEensGek op 23-04-2019 15:36 ]

• Henkie_NtA
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 11:55
Telegraaf wil weer stoken, ook heel stuk over dat Dolberg aan het verpieteren is omdat hij de druk bij Ajax niet aan kan ofzo. Nou gaat het met Dolberg idd niet echt geweldig dit seizoen, maar dit voelt weer zo gezocht.

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Dit is trouwens ook wel een bijzondere uitdaging voor Feyenoord volgend jaar dan wel het jaar erop
Afbeeldingslocatie: https://www.tussendelinies.nl/wp-content/uploads/2019/04/Selectie-analyse-Eredivisie-5.jpg

De spelers die veel minuten maken hebben niet echt de lange contracten. Niets nieuws onder de zon dat er een uitdaging voor de nieuwe technisch directeur zal zijn maar het is ook niet zo dat er bijzonder veel continuïteit wordt achtergelaten door van Geel :+

Hier de vergelijking met het elftal van Ajax en PSV

• 418O2
  • Nu online
Henkie_NtA schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 15:35:
Telegraaf wil weer stoken, ook heel stuk over dat Dolberg aan het verpieteren is omdat hij de druk bij Ajax niet aan kan ofzo. Nou gaat het met Dolberg idd niet echt geweldig dit seizoen, maar dit voelt weer zo gezocht.
Ik vraag me ook af of die wel moet blijven. Het komt er gewoon niet uit en vraag me steeds meer af of het er nog uit gaat komen

• Deadsy
Napo schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 15:37:
Dit is trouwens ook wel een bijzondere uitdaging voor Feyenoord volgend jaar dan wel het jaar erop
[Afbeelding]

De spelers die veel minuten maken hebben niet echt de lange contracten. Niets nieuws onder de zon dat er een uitdaging voor de nieuwe technisch directeur zal zijn maar het is ook niet zo dat er bijzonder veel continuïteit wordt achtergelaten door van Geel :+

Hoop dat ze slim genoeg zijn om deze keer bepaalde contracten gewoon te laten aflopen en niet zo dom zijn om te verlengen.

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
[Afbeelding]

Het allom geprezen koppel Gio/van Geel is hiervoor verantwoordelijk. Mooi he, en maar pronken met de prijzen die ze opgeraapt hebben als nalatenschap van hun voorgangers.

alles kan off-topic

• 418O2
  • Nu online
Deadsy schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 15:40:
[...]

Hoop dat ze slim genoeg zijn om deze keer bepaalde contracten gewoon te laten aflopen en niet zo dom zijn om te verlengen.
Berghuis, Clasie, van Persie en Vilhena zijn er volgend jaar niet meer bij wat er ook gebeurt.

• Deadsy
418O2 schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 15:44:
[...]

Berghuis, Clasie, van Persie en Vilhena zijn er volgend jaar niet meer bij wat er ook gebeurt.
Als v Geel nog iets te zeggen had gehad dan zou deze al lang bezig zijn om te kijken of hij Clasie kan overnemen of nog een jaar kan huren.

• Curva
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20-11 08:31
[Afbeelding]

Interessante post! :)
Het liefst wil je zoveel mogelijk groene bolletjes hebben aan de bovenkant. Bij Ajax en PSV ziet het er best goed uit, maar Bij Feyenoord toch wat minder. Ook de 1 jaar contracten zijn veel bij Feyenoord, 8 om 5 bij zowel Ajax als PSV.

PSN: Curvaa_

• 418O2
  • Nu online
Deadsy schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 15:45:
[...]

Als v Geel nog iets te zeggen had gehad dan zou deze al lang bezig zijn om te kijken of hij Clasie kan overnemen of nog een jaar kan huren.
De vraag is of je dat moet willen. Dat niveau moet je niet willen nastreven

• Deadsy
Curva schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 15:45:
[...]

Interessante post! :)
Het liefst wil je zoveel mogelijk groene bolletjes hebben aan de bovenkant. Bij Ajax en PSV ziet het er best goed uit, maar Bij Feyenoord toch wat minder. Ook de 1 jaar contracten zijn veel bij Feyenoord, 8 om 5 bij zowel Ajax als PSV.
Ach bij bepaalde spelers moeten ze bij Feyenoord blij zijn dat ze er niet meer te lang aan vast zitten.

@418O2
Daarom moeten ze ook blij zijn dat hij weg gaat. Vraag me af welke club hem nog wil hebben

[ Voor 9% gewijzigd door Deadsy op 23-04-2019 15:50 ]

• Erapaz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-08 16:32
KingKoning schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 14:46:
[...]

daar overdrijf je het een beetje. Het is meer dat na Real en Juve, Tottenham oogt als een op papier makkelijkere tegenstander.
Op datzelfde papier is Tottenham natuurlijk veel beter dan Ajax. Meer budget, grotere competitie, bredere selectie, etc.

Echter, er is ook sprake van wat afwezigen bij Tottenham, en dat gecombineerd met de potten tegen Juve/Real, en het feit dat Ajax de wetten van het eerder genoemde papier al het hele CL seizoen tart, leidt toch tot gevoel van "het is mogelijk". Formaliteit zou ik het niet willen noemen.

Wel denk ik, als ze het niveau van Juve thuis, Juve uit 2e helft, Real en Bayern uit en thuis weten te halen, dan moeten ze de finale kunnen halen.
Ik dacht juist dat Tottenham niet zo heel veel goede spelers had buiten de basis 11. En de 2 belangrijkste zijn nog afwezig ook volgende week.
Ajax lukt zelfs na 2x te moeten vervangen (Tagliafico en Mazrahoui) goed te blijven spelen tegen Juve.
Aan de andere kant hadden ze het mét Tagliafico gewoon superzwaar tegen Groningen. Ben meer bang voor de speelstijl van de tegenstander, de motivatie van Ajax en het missen van teveel kansen dan voor de absolute kwaliteit van Tottenham.

• Napo
  • Niet online
Deadsy schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 15:49:
[...]

Ach bij bepaalde spelers moeten ze bij Feyenoord blij zijn dat ze er niet meer te lang aan vast zitten.
Dat zeker maar dan moet je wel de vraag stellen of er niet eerder een opvolger klaar had kunnen en zelfs moeten staan en dat deze meer minuten kan en mag maken.

De combinatie van spelers van het niveau dat je niet na zou moeten willen streven (want je zegt mee te willen doen om het kampioenschap) en redelijk veel speelminuten. Zeker als je nu weer eindigt rond de 20 punten afstand op de nummer 1 had je wellicht beter kunnen gaan voor een jaar om te bouwen aan de toekomst. Feyenoord heeft hier - en dat is al regelmatig gezegd - gekozen om met de gevestigde orde door te gaan.

Op basis van de huidige selectie zie ik dat komend jaar niet veranderen.

• Deadsy
Napo schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 15:53:
[...]

Dat zeker maar dan moet je wel de vraag stellen of er niet eerder een opvolger klaar had kunnen en zelfs moeten staan en dat deze meer minuten kan en mag maken.

De combinatie van spelers van het niveau dat je niet na zou moeten willen streven (want je zegt mee te willen doen om het kampioenschap) en redelijk veel speelminuten. Zeker als je nu weer eindigt rond de 20 punten afstand op de nummer 1 had je wellicht beter kunnen gaan voor een jaar om te bouwen aan de toekomst. Feyenoord heeft hier - en dat is al regelmatig gezegd - gekozen om met de gevestigde orde door te gaan.

Op basis van de huidige selectie zie ik dat komend jaar niet veranderen.
Of te wel de verantwoordelijk van v Geel en Gio. En dat is ook waarom beide weg gaan.
Gio had meer met jeugd moeten werken en v Geel had niet zo veel slechte spelers moeten halen en bepaalde spelers gewoon bij een redelijk bod moeten laten vertrekken.

Maar dat beide op die punten zeer zwak presteerden word al langer gezegd

Verwijderd

[Afbeelding]

Leuk diagram wat ik nog niet eerder gezien heb in deze vorm.

Vind het overigens nog wel meevallen voor wat betreft de continuïteit. Zie er niet veel negatiefs in.

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

@Napo
Wanneer was je van plan zo'n site hier te delen waar je dat screenshot vandaan hebt? Dat is nog eens interessant namelijk ;).

Aan de layout te zien heb ik hem wellicht ooit eerder gezien maar dat kan heel goed een andere site zijn geweest en volgens mij was die Engels (waar ze heel diep elke wedstrijd analyseren). Natuurlijk ben ik weer vergeten die site op te slaan zzzzz.

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Henkie_NtA schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 15:35:
Dolberg maakte tegen Excelsior tijdens zijn invalbeurt een wonderschoon doelpunt en was tijdens de invalbeurt in Groningen ook belangrijk (uit eindelijk was het zijn actie die zorgde dat die hoge bal bij Huntelaar terecht kwam).

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 06:42
PolarBear schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 16:11:
[...]

Dolberg maakte tegen Excelsior tijdens zijn invalbeurt een wonderschoon doelpunt en was tijdens de invalbeurt in Groningen ook belangrijk (uit eindelijk was het zijn actie die zorgde dat die hoge bal bij Huntelaar terecht kwam).
Nou, woohoo. Een goal tegen Excelsior.

Dolberg presteert al 2 jaar helemaal niets, zit terecht op de bank. Ajax doet er goed aan verder te gaan kijken. Als Huntelaar stopt na een jaar heb je eigenlijk geen spits

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Leon Zwiers schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 16:18:
[...]

Nou, woohoo. Een goal tegen Excelsior.

Dolberg presteert al 2 jaar helemaal niets, zit terecht op de bank. Ajax doet er goed aan verder te gaan kijken. Als Huntelaar stopt na een jaar heb je eigenlijk geen spits
Ik denk ook wel dat Ajax verder gaat kijken. Braziliaan op de korrel maar die moet 24 miljoen euro kosten wat ik gortig vind.

• LZ86
Typhone schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 16:20:
[...]

Ik denk ook wel dat Ajax verder gaat kijken. Braziliaan op de korrel maar die moet 24 miljoen euro kosten wat ik gortig vind.
Met zo ontieglijk veel geld op de bank zal dat wel een beetje de prijs gaan worden die Ajax mag gaan betalen voortaan. De keerzijde van een seizoen CL succes is dat iedereen en zijn moeder weet dat je zoveel geld hebt

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Spelers tussen de 10 en 20 miljoen euro hebben Ajax het meeste opgebracht. Daarboven moet het wel uitzonderlijke klasse zijn dus geen spelers die nog niet eens in de basis staan bij hun Braziliaanse club.

• Family Guy
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 13:15

Family Guy

Pow! Right in the kisser!

Leon Zwiers schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 16:24:
[...]

Met zo ontieglijk veel geld op de bank zal dat wel een beetje de prijs gaan worden die Ajax mag gaan betalen voortaan. De keerzijde van een seizoen CL succes is dat iedereen en zijn moeder weet dat je zoveel geld hebt
Is de realiteit, maar ik heb hier zo'n hekel aan. Waarom zou de marktwaarde bij Club A ineens hoger zijn dan wanneer Club B komt?

Steam ID = Ackerfiets

• LZ86
Typhone schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 16:26:
Spelers tussen de 10 en 20 miljoen euro hebben Ajax het meeste opgebracht. Daarboven moet het wel uitzonderlijke klasse zijn dus geen spelers die nog niet eens in de basis staan bij hun Braziliaanse club.
Eens, maar die clubs ruiken geld. En ik denk dat Ajax bij bijna alle (zuid amerikaans) clubs zulke eisen om de oren gaat krijgen.

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Family Guy schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 16:30:
[...]

Is de realiteit, maar ik heb hier zo'n hekel aan. Waarom zou de marktwaarde bij Club A ineens hoger zijn dan wanneer Club B komt?
Daar heb je een valide punt maar dat is de valkuil waar veel clubs intrappen volgens mij. Ze gaan voor de 'snelle cash'. Aan de andere kant, beding je een doorverkooppercentage van 'xx%' dan kan een verkoop op langere termijn VEEL zinvoller zijn dan nu 1 miljoen euro meer vangen.

@Leon Zwiers
Dan hoop ik dat ze daar mooi niet mee in zee gaan. Afhankelijk van de geschetste eisen zijn er genoeg spelers die voor heel wat minder waarschijnlijk ook wel willen. Daarnaast is er gelukkig een exodus aan spelers geweest die het geld roken maar vergaten dat er soms ook prestaties tegenover staan. Die spelers kan Ajax nu een salaris bieden wat ze elders ook kregen (zie een Tadic, zie een Blind).

[ Voor 28% gewijzigd door Typhone op 23-04-2019 16:35 ]

• Martinusz
Typhone schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 16:08:
@Napo
Wanneer was je van plan zo'n site hier te delen waar je dat screenshot vandaan hebt? Dat is nog eens interessant namelijk ;).

Aan de layout te zien heb ik hem wellicht ooit eerder gezien maar dat kan heel goed een andere site zijn geweest en volgens mij was die Engels (waar ze heel diep elke wedstrijd analyseren). Natuurlijk ben ik weer vergeten die site op te slaan zzzzz.
In zijn 2 links zit gewoon de url hoor ;) tussendelinies.nl

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Martinusz schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 16:35:
[...]

In zijn 2 links zit gewoon de url hoor ;) tussendelinies.nl
Dat wist ik. Maar zoiets mag hij natuurlijk nog veeeeeel eerder delen dat bedoelde ik ;).
Het lijkt me niet dat je daar 'per ongeluk' tegenaan loopt of de google skills van @Napo zijn eng goed.
Ik had al moeite die coëfficiëntenlijst mooi geordend per club te vinden.
En de OPTA houdt alles mooi bij maar als je daar gaat navigeren dan is alles opeens achter gesloten deuren.

Speciaal voor Napo dan:

Afbeeldingslocatie: https://media.tenor.com/images/feea9c253d7f33dd893efbaf922ea2e2/tenor.gif

[ Voor 9% gewijzigd door Typhone op 23-04-2019 16:38 ]

• Napo
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 15:58:
[...]

Leuk diagram wat ik nog niet eerder gezien heb in deze vorm.

Vind het overigens nog wel meevallen voor wat betreft de continuïteit. Zie er niet veel negatiefs in.
De grote uitdaging zit hem in twee zaken. Investeer je speeltijd in spelers die zich gaan ontwikkelen en het niveau leveren die de club nastreeft. Een gevolg is dat je spelers potentieel langer kan binden want ze krijgen de kans. Met de langere binding zie je ook de transfersom waarschijnlijk stijgen, langere contractduur is een grotere kans op een hoge transferwaarde (indien de spelers van een gewenst niveau zijn voor de aankopende club).

1 jaar contract is of pogen te verkopen om er nog een transfersom uit te halen, te verlengen of accepteren dat hij gratis wegloopt maar wel het team naar een hoger niveau brengt.

Spelers met nog 2 jaar een contract hebben eenzelfde uitdaging. Het gesprek zal je een keer moeten starten (indien je ze wil behouden) en als je dan ziet dat St. Juste, Jorgensen en van Beek niet meer dan 60% van de mogelijke minuten spelen dan wordt dat gesprek voor Feyenoord ook lastiger.

De grootste uitdaging lijkt me dan ook met welke middelen Feyenoord het volgende team gaat opbouwen

Typhone schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 16:37:
[...]
Het lijkt me niet dat je daar 'per ongeluk' tegenaan loopt of de google skills van @Napo zijn eng goed.
Ik had al moeite die coëfficiëntenlijst mooi geordend per club te vinden.
Dat sowieso ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Napo op 23-04-2019 16:42 ]

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Zouden clubs zo'n diagram ook in onderhandelingen gebruiken eigenlijk?
Soms denk ik dat zaken daar heel professioneel gaan maar inmiddels twijfel ik daar wel eens aan.

[ Voor 41% gewijzigd door Typhone op 23-04-2019 16:51 ]

Verwijderd

Van de bovenstaande drie is er maar eentje die niet heeft geplust! Napo, voordat hij alsnog een plusje geeft.
Volgens een insider kun je daaruit heel veel afleiden las ik hier een paar dagen terug.
DoeEensGek schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 12:20:
[...]Mocht het gebeuren... De Aed ligt al klaar, denk dat ik dan helemaal gek wordt. @Typhone @Verwijderd Denk dat we dan wel snel onze ban te pakken hebben. })
Omdat ik een rode kaart geen rode kaart mocht vinden?
Lijkt me niet toch of gaat dat hier zo makkelijk?

• PickleRick
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 27-10 12:43
Typhone schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 13:59:
[...]

Tenzij er 3x Tadic en 1x Ziyech op het scorebord staat natuurlijk :+
Grapjurk, alsof Ziyech ooit tussen de palen schiet :+

Steam: Pickle Rick

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

PickleRick schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 17:46:
[...]

Ja daar zeg je wat ;(

• DoeEensGek
  • Nu online
PickleRick schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 17:46:
[...]

Telt training ook mee? :P

Verwijderd

Ziyech scoorde laatst toch nog een keer een behoorlijk mooie?

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12:29
Family Guy schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 16:30:
[...]

Als er rijke clubs op een speler afkomen dan is die speler dat kennelijk waard. Als er geen rijke clubs op een speler afkomen heeft het ook geen zin om de hoofdprijs te vragen.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• PickleRick
Ik denk dat wij allemaal wel eens scoren als we 50 keer schieten. Sterker nog, is me afgelopen zaterdag zelfs gelukt met minder schoten :+

Ik vind zijn rendement echt te laag om stappen te gaan zetten in het buitenland. Daar krijg je niet zoveel tijd als hier in Nederland.

Verwijderd

PickleRick schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 18:19:
Ik vind zijn rendement echt te laag om stappen te gaan zetten in het buitenland. Daar krijg je niet zoveel tijd als hier in Nederland.
Technisch gezien heeft hij al stappen gezet in het buitenland, o.a. in München, Lissabon, Athene, Madrid en Turijn. :+

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07:26

Vos

AFCA

Come on Emmen!

• Erapaz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-08 16:32
Verwijderd schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 18:11:
Ziyech scoorde laatst toch nog een keer een behoorlijk mooie?
De buitenspel goal tegen Juventus was een hele mooie 8)7

• Napo
  • Niet online
de KNVB blijft wel goed in het delen van VAR-beelden die eigenlijk totaal niet spannend zijn. Er waren in deze wedstrijd momenten die meer voor discussie hebben gezorgd dan deze specifieke actie :|

• Vos

Vos

AFCA

En weer Scherpen met een blunder. 8)7

[ Voor 8% gewijzigd door Vos op 23-04-2019 18:42 ]

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Vos schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 18:42:
En bedankt @Napo. Door jou keek ik het VAR moment en mis ik de goal... ;)

Die buitenspelcheck had ik niet eens meegekregen. Als Ziyech naar die bal was gelopen was die goal dus gewoon afgekeurd geweest :o

[ Voor 23% gewijzigd door Typhone op 23-04-2019 18:49 ]

• toolkist
  • Niet online
Vos schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 18:42:
Alleen maar goed en slim gedaan van Ajax. Laat de Graafschap maar helemaal veilig zijn de laatste speelronde >:)
En dan Scherpen toch niet halen :D

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Emmen speelt wel goed zeg. Benieuwd hoeveel punten Scherpen ze gekost heeft... t’is wel een wekelijks dingetje aan het worden.. ‘zijn blunders’.

Ik tel nu al 6 mogelijkheden voor Emmen in circa 10 minuten...(?)

[ Voor 18% gewijzigd door Typhone op 23-04-2019 18:57 ]

• Deadsy
Typhone schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 18:53:
Emmen speelt wel goed zeg. Benieuwd hoeveel punten Scherpen ze gekost heeft... t’is wel een wekelijks dingetje aan het woorden.. ‘zijn blunders’
Hij is jong en ze hebben geen alternatief.
Moeten al lang blij zijn dat deze club gewoon naar de jeugd kijkt in plaats van dat ze lekker korte termijn bezig zijn en een te dure speler halen die nauwelijks beter is.

Zoals bv een NAC, of Roda etc.

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Daarom heeft Emmen ook een hoge gunfactor. Ligt daar kunstgras? Ja zeker?

• Vos

Vos

AFCA

Emmen speelt wel goed zeg. Benieuwd hoeveel punten Scherpen ze gekost heeft... t’is wel een wekelijks dingetje aan het woorden.. ‘zijn blunders’
Het is gelukkig niet wekelijks. Voornamelijk in het begin vh seizoen en aan het eind. Middenfase van competitie was goed. Ik denk ongeveer 6 punten. Al is dat heel moeilijk te berekenen. What if...
Typhone schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 18:56:
Ja om economische redenen. Als ze er in blijven komt er echt gras terug.

[ Voor 22% gewijzigd door Vos op 23-04-2019 18:57 ]

• Napo
  • Niet online
Aan het worden? Hij heeft aan het begin van het seizoen een paar goede wedstrijden gekeept en daarna is er inderdaad met regelmaat een blunder of inschattingsfout geweest die ze een tegendoelpunt heeft gekost. Dat is niet iets nieuws.

Vandaar dat ik ook de mogelijke transfer naar Ajax niet snap. De fysiek heeft hij maar volgens die logica kan je ook bij Basketball Vereniging Amsterdam een keeper gaan scouten :+

• Martinusz
Jongens afgelopen weekend zat hij nog in het elftal van de week :+

• Deadsy
Typhone schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 18:56:
yup en er zijn plannen om hier van afscheid te nemen

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Deadsy schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 18:58:
[...]

yup en er zijn plannen om hier van afscheid te nemen
Na de verkoop van Scherpen zeker? :)

@Napo Deamon Astronauts (basketball) in Amsterdam. Althans zo heetten ze toen ik bij EiffelTowers speelde anno 2003 ^^. Scherpen als Power Forward! :D

• toolkist
  • Niet online
Napo schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 18:56:
[...]

Aan het worden? Hij heeft aan het begin van het seizoen een paar goede wedstrijden gekeept en daarna is er inderdaad met regelmaat een blunder of inschattingsfout geweest die ze een tegendoelpunt heeft gekost. Dat is niet iets nieuws.

Vandaar dat ik ook de mogelijke transfer naar Ajax niet snap. De fysiek heeft hij maar volgens die logica kan je ook bij Basketball Vereniging Amsterdam een keeper gaan scouten :+
Misschien dat Marc daar z'n centen wel aan besteed, spelers die ons door seizoen nog kunnen helpen richting kampioenschap.
Eerst Pierie en Scherpen toen we tegen Emmen en Heerenveen moesten. Geruchten over Odegaard. En bij Utrecht hebben we Urby en Bazoer rondlopen. Willem II geven we de beker als ze van PSV winnen.
Alleen de Graafschap heeft pech

• Deadsy
Typhone schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 18:59:
[...]

Na de verkoop van Scherpen zeker? :)

@Napo Deamon Astronauts (basketball) in Amsterdam. Althans zo heetten ze toen ik bij EiffelTowers speelde anno 2003 ^^. Scherpen als Power Forward! :D
neh, er waren plannen om hier van af te stappen wanneer ze, ik dacht, 2 jaar in de Eredivisie waren.
Met de subsidie van de Europees spelende clubs willen ze het bespoedigen

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Die beker geven had ik nog niet over nagedacht. Dat vind ik een goeie geste ;)

• LZ86
Goeie aankoop die Scherpen, Overmars!

_O-

• Vos

Vos

AFCA

Leon Zwiers schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 19:05:
Goeie aankoop die Scherpen, Overmars!

_O-
Is nog niet gekocht ;).

Snap het ook niet, maar voor Ajax is dit een gokje wat prima uit kan.

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Z’n prijs zakt wel per wedstrijd. Wat zal ie nog kosten? :+

• Deadsy
Vos schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 19:06:
[...]

Is nog niet gekocht ;).

Snap het ook niet, maar voor Ajax is dit een gokje wat prima uit kan.
Bij Onana en Cillissen was men ook negatief aan het begin.
Dus ik zie het positief in, zullen hem over 5 jaar wel in Oranje zien

• Tweaking Art
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21-12-2024
Maar...maar, Scherpen heeft zoveel potentie!

Pfffhahaha.

Gewoon door de blunders heen kijken, hij is lang. :+

Ik hoop echt dat Ajax zich bedenkt.

• LZ86
Deadsy schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 19:07:
[...]

Als wat. Als mannetje waaromheen ze vrije trappen trainen? Als water uitdeler? Mascotte? :P

• toolkist
  • Niet online
Typhone schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 19:02:
Die beker geven had ik nog niet over nagedacht. Dat vind ik een goeie geste ;)
Tijdje terug al besproken met een collega die Willem II fan is. Zij lieten ons winnen en winnen van PSV, dan verliezen wij de beker met 5-0

• Vos

Vos

AFCA

Leon Zwiers schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 19:08:
[...]

Als wat. Als mannetje waaromheen ze vrije trappen trainen? Als water uitdeler? Mascotte? :P
Denk als supporter in Duitsland ;)

• Deadsy
doen jullie maar negatief. Hij is jong en er zit potentie in.
Voor Ajax is het gewoon een acceptabel risico

• toolkist
  • Niet online
Hahaha. en maar wijzen en wijzen en dan zo'n vrije trap nemen

• Tweaking Art
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21-12-2024
Deadsy schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 19:07:
[...]

Die twee zijn niet echt vergelijkbaar hoor, Onana was onzeker omdat hij soms hele rare dingen deed in de goal, dat doet hij trouwens nog steeds, als hij mensen probeert uit te kappen hou ik nog steeds mijn hart vast, gelukkig gebeurt dat veel minder.

En Cillessen deed het goed bij NEC, ging naar Ajax maar de trainer koos voor Vermeer, tja je moet kiezen, was niet echt een makkelijke keuze toen.

• Vos

Vos

AFCA

toolkist schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 19:16:
Hahaha. en maar wijzen en wijzen en dan zo'n vrije trap nemen
Hij is verre van fit, speelt denk ik met injectie(s). Desalniettemin een drama vrije trap natuurlijk ;).

[ Voor 9% gewijzigd door Vos op 23-04-2019 19:19 ]

• Napo
  • Niet online
Deadsy schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 19:16:
doen jullie maar negatief. Hij is jong en er zit potentie in.
Voor Ajax is het gewoon een acceptabel risico
Ik vraag me dan toch wel af welke potentie er in zit. Zie het er eigenlijk vrijwel niet uitkomen. Onzekerheid op hoge ballen in combinatie met de leeftijd kan ik nog snappen, het stukje ervaring missen ook maar basale zaken gaan nog wel met regelmaat fout.

Wat is de potentie die je er in ziet dan?

• Deadsy
Napo schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 19:19:
[...]

Ik vraag me dan toch wel af welke potentie er in zit. Zie het er eigenlijk vrijwel niet uitkomen. Onzekerheid op hoge ballen in combinatie met de leeftijd kan ik nog snappen, het stukje ervaring missen ook maar basale zaken gaan nog wel met regelmaat fout.

Wat is de potentie die je er in ziet dan?
Hij is lang, en dat kun je niemand leren.

Nee echt, hij heeft ook al leuke dingen laten zien. Als het je lukt het onzekere dat hij heeft eruit te halen en de andere punten iets beter te maken dan heb je gewoon een goede doelman.
Onana, Cillessen en Vermeer zijn ook niet foutloos en hebben ook hun zwakke punten en toch zijn het goede keepers.

Daar komt nog bij dat die 3 al ouder waren bij hun debut dan Scherpen nu is.
met zijn 19 is hij echt nog lang niet uitgeleerd.

Verwijderd

Wellicht dat Van der Sar, de keeperstrainers en scouts iets in hem zien en hebben besloten dat wat er nog aan schort te leren of te trainen is?

• PickleRick
Verwijderd schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 18:27:
[...]

Technisch gezien heeft hij al stappen gezet in het buitenland, o.a. in München, Lissabon, Athene, Madrid en Turijn. :+
Ok, Madrid wil ik je wel geven, de rest heb ik al niet echt meer op mijn netvlies. Maar vond hem in Turijn wel echt duidelijk de minste met belachelijk veel balverlies. Werd wel gecompenseerd met strijdlust, maar ik werd in ieder geval knettergek van zijn (ik denk geslaagde) poging om het wereldrecord tegen Juve spelers aanschieten te verbeteren :P

• Vos

Vos

AFCA

Emmen en kansen afronden, geen gelukkig huwelijk. Creëren er genoeg.

[ Voor 16% gewijzigd door Vos op 23-04-2019 19:44 ]

Verwijderd

PickleRick schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 19:35:
[...]Ok, Madrid wil ik je wel geven, de rest heb ik al niet echt meer op mijn netvlies. Maar vond hem in Turijn wel echt duidelijk de minste met belachelijk veel balverlies. Werd wel gecompenseerd met strijdlust, maar ik werd in ieder geval knettergek van zijn (ik denk geslaagde) poging om het wereldrecord tegen Juve spelers aanschieten te verbeteren :P
Hahaha :o
Tegen spelers aanschieten is minder irritant dan zwakke afstandsschoten of schoten die rakelings langs de cornervlag gaan.

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
Geen Neres maar Dolberg. Als dat mee goed gaat...

• Vos

Vos

AFCA

dutchgio schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 19:52:
Geen Neres maar Dolberg. Als dat mee goed gaat...
Neres was toch dramatisch tegen Groningen? Misschien keertje passeren wel goed.

Duwen met twee handen mag tegenwoordig ook? Gekke regel.

[ Voor 11% gewijzigd door Vos op 23-04-2019 19:55 ]

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

De Graafschap tegen PSV of tegen Emmen... ik maak me zorgen voor de laatste wedstrijd (als die beslissend wordt)...

• Vos

Vos

AFCA

Wat is die Kuipers weer aan het prutsen, overduidelijke gele kaart niet geven. Protesteer je krijg je direct geel.

Duwen mag, duw je een duel later zelf mag het niet.

Maak die verdiende goal nou eens Emmen!

[ Voor 11% gewijzigd door Vos op 23-04-2019 20:05 ]

Pagina: 1 ... 31 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.