"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Kloten NOS journaal op Radio1, afschaffen
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
[ Voor 24% gewijzigd door Typhone op 23-04-2019 22:05 ]
Netjes hoor.
Ajax fans alvast gefeliciteerd met de 8-0 overwinning
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Mentale knak. Als je het met negen verdedigers al niet dicht houdt kan je beter gaan douchen.groggy schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 22:02:
Wat gebeurd er?
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Verwijderd
Ja ligt altijd aan de tegenstanderElPaco schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 22:02:
Sodekneiter wat is Vitesse slecht zeg. Mag hopen dat die Europa niet in gaan.
Ajax fans alvast gefeliciteerd met de 8-0 overwinning
[ Voor 18% gewijzigd door jaapstobbe op 23-04-2019 22:06 ]
klopt, maar als de bal van de verdediger komt nietjaapstobbe schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 22:03:
sorry Ziyech dat was buitenspel!
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Gelukkig is dit de 3-0.
Zo zie je ajax is ook wel eens unlucky.
[ Voor 60% gewijzigd door jaapstobbe op 23-04-2019 22:05 ]
Om over dat vreselijk interview met van Muiswinkel maar te zwijgenErapaz schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 22:04:
Is het nou wel of geen buitenspel? Reclame is nog bezig op Langs de lijn. 4-0?
Is Vitesse zo goed bezig dan? Die zijn toch enorm slecht deze wedstrijd? Ik zeg niet dat het komt doordat ze er geen zin in hebben of omdat Ajax goed staat te spelen of wat voor een reden dan ook?
Weten nu wel alles van Drs. P #wasvoormijntijdHan schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 22:05:
[...]
Om over dat vreselijk interview met van Muiswinkel maar te zwijgen
Mee eens hoor, spelen erg matig.ElPaco schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 22:05:
[...]
Is Vitesse zo goed bezig dan? Die zijn toch enorm slecht deze wedstrijd? Ik zeg niet dat het komt doordat ze er geen zin in hebben of omdat Ajax goed staat te spelen of wat voor een reden dan ook?
Ik zit.ephymerous schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 22:06:
Mag die debiel blijven staan?
Ik denk dat dit ook de achterliggende gedachte is. Laat Dolberg maar spelen, die gaat er wel uit rond de 80e minuut. Ik hoop dat ie er nog een of twee in prikt.. Ze spelen immers met een man minder achterin.Sempy schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 22:06:
Terechte wissel ivm programma, Dolberg lekker laten lummelen, maakt geen reet uit.
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Alles went behalve een Twent.
🎯Psst.. Kans maken op 12 maanden Tweakers HERO abonnement?
nggyu nglyd
Twee wijzigingen achterin en gelijk mis.
[ Voor 41% gewijzigd door Vos op 23-04-2019 22:10 ]
Je hebt gelijk, sukkel is een beter woord
XXXVI
nggyu nglyd
XXXVI
Haha, het is ook altijd feest bij die man. Hoe goed het ook gaat, er is altijd weer een vreemde wissel die komtTyphone schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 22:12:
De wissels van Erik zijn weer geweest. Welkom in het kaartenhuis dat wij nochthans als Ajax kennen grrrr.
Rare wissels zorgen voor onrust en Veltman staat niet voor niets back.
Treurig, bahephymerous schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 22:10:
Slecht verdedigen dit.
[...]
Je hebt gelijk, sukkel is een beter woord
Speelt die ook nog ...toolkist schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 22:15:
Middenveld wordt overlopen. Hup Schone je hoeft niet steeds mee naar voren te rennen
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Denk niet da Real Madrid heel happig is om Ajax een bescheiden transfersom te rekenen.Holkers schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 22:16:
Odegaard speelt trouwens fantastisch. Kan zo Ziyech vervangen zonder er veel op achteruit te gaan
Blind ook gewoon elke bal hoog op Dolberg gooien. Denk na...
[ Voor 17% gewijzigd door Typhone op 23-04-2019 22:20 ]
Ik vind het sneu,tegen Excelsior maakt hij nog een prachtig doelpunt.DoeEensGek schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 22:20:
Waar is die Dolberg toch mee bezig? Hij is zo terug gevallen, niet normaal.
Het ergste wat een voetballer kan krijgen, is medelijden. Ik krijg nu dus medelijden met Dolberg.jaapstobbe schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 22:21:
[...]
Ik vind het sneu,tegen Excelsior maakt hij nog een prachtig doelpunt.
3 punten kunnen we bijschrijven.
Lekker, 4-1, binnen
Verwijderd
Denk niet dat hij jouw bericht leest.DoeEensGek schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 22:22:
[...]
Het ergste wat een voetballer kan krijgen, is medelijden. Ik krijg nu dus medelijden met Dolberg.
Volgens staat die verdediger die hem veroorzaakte er al even.dvdkiwi schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 22:23:
Snelste pingel veroorzaakt door een invaller ooit?
Nee hij moet ook nog topscoorder worden, we willen vier prijzen.Terranova schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 22:23:
Je zou zeggen dat Tadic een keer moet gaan missen
Zeiss Distagon 21 f/2.8
nggyu nglyd
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Te. Hag moet z’n verdediging in het vervolg gewoon laten staan in het vervolg.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ik had ingezet op 3-1.. Het ging goed, maar dit is toch wel jammer
Dit topic is gesloten.
![]()