https://www.facebook.com/hbbsebas2023
Yep, ze zitten in het beginfase, komt goed denk (hoop) ikwvkreg schreef op zondag 15 september 2019 @ 15:53:
[...]
Dat is nou juist het probleem met Disney, de beeldkwaliteit is geen 4k en geen HDR en veelal 60Hz max.
Ruimte voor verbetering gelukkig.
Enige wat ik mis is autoplay als de episode voorbij is, en hervatten op de juiste plaats als ik een aflevering verder wil kijken...
Ik kijk via Note 9 + Chromecast
Update: ik zie net dat de Airplay bij sommige films niet werkt. Zal wel een bug zijn.
[ Voor 32% gewijzigd door Marconier op 15-09-2019 18:04 . Reden: update ]
Groot aanbod in ieder geval, kwaliteit van de streams is ook zeer goed.wvkreg schreef op zondag 15 september 2019 @ 16:21:
Wat is er zo geweldig?
Verder, een van mijn favoriete series staat er op: Agents of S.H.I.E.L.D
Ehm, nee: https://www.apparata.nl/n...-winnen-van-netflix-32454Coffee2Code schreef op zondag 15 september 2019 @ 18:12:
[...]
Groot aanbod in ieder geval, kwaliteit van de streams is ook zeer goed.
Verder, een van mijn favoriete series staat er op: Agents of S.H.I.E.L.D
Je moet het niet vergelijken met Netflix.
Nee wat
Ik denk dat Disney+ het prima gaat doen, zelfs al vind jij het misschien niet geweldig.
The devil is in the details.
Via de AB van je Apple TV "muis" naar beneden en zie je bovenin ondertitel en audio staan hier dan de Engelse toon aanklikken.crazylegs schreef op zondag 15 september 2019 @ 16:02:
Weet iemand hoe je in de Disney+ via apple tv, de audio op engels zet? Standaard wordt nu bijvoorbeeld Finding Nemo NL-talig afgespeeld, zou dit graag in het engels willen.
Op de iPhone kunnen vinden hoe ik dit aanpas, maar op Apple TV in de app niet.
Ik zied geen tot zeer weinig volwassen content, veelal gericht op kids. Ook leuk, maar niet voor mij en mijn gezin.Hahn schreef op zondag 15 september 2019 @ 18:16:
[...]
Nee watSowieso bijzonder kortzichtig artikel. Zoals de eerste comment op je link ook al zegt: het gaat niet om het winnen van Netflix.
Ik denk dat Disney+ het prima gaat doen, zelfs al vind jij het misschien niet geweldig.
Dan neem jij het niet. Dat jij het niet goed genoeg vindt, betekent niet dat anderen het niet geweldig kunnen vinden.wvkreg schreef op zondag 15 september 2019 @ 18:34:
[...]
Ik zied geen tot zeer weinig volwassen content, veelal gericht op kids. Ook leuk, maar niet voor mij en mijn gezin.
De prijs is daarnaast een groot voordeel ten opzichte van Netflix, waardoor het ook wel iets is wat veel mensen erbij zullen nemen in plaats van als vervanging voor Netflix. En ze beginnen pas net, hè. Netflix is al jaren bezig.
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Ze betalen je ervoor? Ik neem het zeker niet, maar ik wil dan ook volwassen content. Die staat ook niet op Netflix qua films en nee ik bedoel geen p@rn, maar goede thrillers e.d.Hahn schreef op zondag 15 september 2019 @ 18:39:
[...]
Dan neem jij het niet. Dat jij het niet goed genoeg vindt, betekent niet dat anderen het niet geweldig kunnen vinden.
De prijs is daarnaast een groot voordeel ten opzichte van Netflix, waardoor het ook wel iets is wat veel mensen erbij zullen nemen in plaats van als vervanging voor Netflix. En ze beginnen pas net, hè. Netflix is al jaren bezig.
Er is al eerder gemeld dat de volwassen zaken op Hulu blijven/komen.wvkreg schreef op zondag 15 september 2019 @ 18:34:
[...]
Ik zied geen tot zeer weinig volwassen content, veelal gericht op kids. Ook leuk, maar niet voor mij en mijn gezin.
Verder ging de installatie vanuit de Playstore op mijn Phillips heel eenvoudig. Voor mijn Samsung zonder succes diverse alternatieve methodes geprobeerd.
Garmin FR245M + HRM-RUN
Was het maar waar dat ik ervoor betaald kreeg om een mening te hebbenwvkreg schreef op zondag 15 september 2019 @ 18:46:
[...]
Ze betalen je ervoor? Ik neem het zeker niet, maar ik wil dan ook volwassen content. Die staat ook niet op Netflix qua films en nee ik bedoel geen p@rn, maar goede thrillers e.d.
Nee, ik volg gewoon niet helemaal wat je wilt bereiken met je reacties. Disney+ is niet voor jou, dat is inmiddels wel duidelijk. Vind je het nodig om anderen ook te overtuigen dat het niks is?
[ Voor 6% gewijzigd door Hahn op 15-09-2019 18:50 ]
De nieuwe content komt pas vanaf november beschikbaar, he.Ik neem aan dat Disney nog heel wat dieper in de archieven gaat graaien in de loop der tijd. Ik hoop nl. dat al hun klassieke korte tekenfilms die ze op DVD hebben uitgebracht als Walt Disney Treasures allemaal in HD op Disney+ beschikbaar komen.kmf schreef op zondag 15 september 2019 @ 18:46:
het nadeel van al de blockbusters en klassiekers... ik heb ze allemaal al gekeken... voor de kinderen is het nog wel handig dat ze die tekenfilms nu in het nederlands kunnen bekijken. waarbij ik ze enkel in het engels heb.
Je gaat nu al een oordeel vellen over iets wat pas vanaf november echt beschikbaar is, en ook aangeven is dat er dan pas echt content is dan wel toegevoegd gaat wordenwvkreg schreef op zondag 15 september 2019 @ 18:34:
[...]
Je ben nu een tester, met een beetje (redelijk) content voor jong en oud(er) om te kijken en te testen.
Als je dat niet aanstaat...wachten totdat wij alles voor je getest hebben en er "volwassen" content voor je op staat.
Hier heb ik ook last van (error 39) met een MXIII-G box ( android 5.1.1)cookie on crack schreef op zondag 15 september 2019 @ 18:03:
Heeft iemand van jullie ook al eens error 39 gekregen, als je iets wil bekijken op disney plus. Heb een zidoo box 9xs android 6.0.1. Iemand een idee om dit te verhelpen?
En op de Sony Bravia ( niet android OS) is de Disney+ app niet eens beschikbaar..
Beetje nutteloos zo als ik er alleen maar gebruik van kan maken op de computer.

Anoniem: 1210598
Ik kon mijn zegels van de jumbo ook niet bij Albert hein gebruikenArsenius schreef op zondag 15 september 2019 @ 19:18:
[...]
Hier heb ik ook last van (error 39) met een MXIII-G box ( android 5.1.1)
En op de Sony Bravia ( niet android OS) is de Disney+ app niet eens beschikbaar..
Beetje nutteloos zo als ik er alleen maar gebruik van kan maken op de computer.

Het is een gratis test periode...ga klagen na de 1ste week van November. Er worden nog toestellen/apparaten/apps toegevoegd, net als content.
Geef je bug/probleem door aan Disney.
Is niet alleen aan jou...geldt voor iedereen in dit topic. Het werkt niet op alles, of even goed...hell, daar ben je tester voor. Voor sommige mensen/apparaten/apps werkt het niet.
Voor mensen geldt: niet aan beginnen.
Voor apparaten/apps: geef het aan bij Disney...misschien wordt het nog toegevoegd en anders heb je pech.
@Jorgen je hebt het rode vlakje gezien bij quickreply
[ Voor 3% gewijzigd door Alternative op 15-09-2019 19:52 ]
O.a. Gummiberen bevestigd. Hopelijk geldt dat ook voor Disney+ in Nederland.
@Alternative Wellicht handiger om dan maar eens alles te gaan inventariseren en naar Disney te sturen.
[ Voor 56% gewijzigd door Jorgen op 15-09-2019 19:43 ]
Your Friendly Neighborhood Moderator
Zou zonde zijn want je wilt toch van Marvel, Star Wars etc genieten met alle toeters en bellen qua geluid ook als je geen Apple TV hebt.
M.A.S.K., Thundercats, GI-Joe, Bravestarr, Bionic Six, en.. en.. en..
Ach fuckit, herinnert u zich deze nog nog nog nog ??
Probeer de zoek functie in dit topic eens, misschien (waarschijnlijk) is jou punt hier al vaker voorbij gekomen
Disney is for kids, there you go.Jorgen schreef op zondag 15 september 2019 @ 19:42:
https://whatsondisneyplus...es-coming-soon-to-disney/
@Alternative Wellicht handiger om dan maar eens alles te gaan inventariseren en naar Disney te sturen.
zal wel komen voor de Fire TV stick.adjep07 schreef op zondag 15 september 2019 @ 15:45:
[...]
Nee, ik grijp ook mis op mijn 4k fire stick. Bijzonder dat we het niet kunnen bekijken vanuit de Amazon browser, geeft melding dat we de Android app moeten installeren zucht.... Op mijn chromebook werkt het ook nog niet: foutcode 83. Wat wel werkt is de PS4 app, en Chromecasten vanuit de Android app.
Maar bij mij werkt het voor de rest prima met de Chromecast 1,2 en 3. Moet weer wel bij zeggen dat de 2 en 3 heel veel sneller laden en skippen dan de 1, maar dat ligt aan WiFi 5g.
Denk dat het over 4K ging (en/of de audio)? Gisteren zonder problemen op de originele Chromecast nog een film gekeken (Million Dollar ArmMaartendc schreef op zondag 15 september 2019 @ 19:57:
In de comments onder Tweakers artikel klaagden enkelen over kwaliteit van de audio van Disney+ icm PS4 of Chromecast. Weet iemand daar meer van? Heb het verder op internet nog niks over terug kunnen vinden.
Zou zonde zijn want je wilt toch van Marvel, Star Wars etc genieten met alle toeters en bellen qua geluid ook als je geen Apple TV hebt.
Edit: even de comments doorgespit en veel gaan niet eens over de 'echte' Chromecast maar een ingebouwde chromecast functie in een ander apparaat.
[ Voor 11% gewijzigd door apis29 op 15-09-2019 20:21 ]
Disney is (grotendeels) voor kids. Menig volwassene zal het ook wel leuk vinden. Als ik bv samen met mijn zoontje naar Cars kijk, vallen mij veel zaken op die een kind (nog) niet begrijpt.
Daarnaast is Disney+ meer dan alleen Disney he. Star Wars en Marvel vind ik meer voor volwassenen. Laat staan de content van National Geographic.
[ Voor 5% gewijzigd door meesje op 15-09-2019 20:14 ]
Mensen die zeggen dat al die klassiekers niet voor volwassenen te genieten zijn schamen zich er gewoon voor dat ze het kijken.
En ja heel veel Disney films zitten vol met "volwassen" grappen.
[ Voor 12% gewijzigd door The Chosen One op 15-09-2019 20:16 ]
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
wvkreg schreef op zondag 15 september 2019 @ 18:46:
[...]
Ze betalen je ervoor? Ik neem het zeker niet, maar ik wil dan ook volwassen content. Die staat ook niet op Netflix qua films en nee ik bedoel geen p@rn, maar goede thrillers e.d.
Snap ik, maar delen van ervaringen is toch niet verkeerd? Oftewel: hoe ervaart men de audio kwaliteit via Chromecast, PS4 etc. Zoals apis29 zijn ervaring deelt door te zeggen dat het volgens hem uitstekend was.Alternative schreef op zondag 15 september 2019 @ 20:07:
@Maartendc het gaat hier om een alpha versie. Niet eens beta. Dat wil zeggen dat wij de eerste zijn om alles te testen...na hun interne testen. Wij geven hier onze eerste bevindingen weer...en echte testers melden het ook aan Disney.
Probeer de zoek functie in dit topic eens, misschien (waarschijnlijk) is jou punt hier al vaker voorbij gekomen
Content van DIC is complex: DIC is na veel omzwervingen uiteindelijk opgegaan in DHX. DHX heeft geen centrale deal met streamingdiensten, maar een aantal series zijn wel te vinden (originele Inspector Gadget bij Amazon, Popples en het moderne vervolg op Inspector Gadget bij Netflix bijvoorbeeld).poor Leno schreef op zondag 15 september 2019 @ 20:03:
Ik hoop stiekum ergens dat Disney ook de andere 'merken' oude tekenfilms onder hun hoede gaat nemen!
M.A.S.K., Thundercats, GI-Joe, Bravestarr, Bionic Six, en.. en.. en..
Ach fuckit, herinnert u zich deze nog nog nog nog ??![]()
![]()
[YouTube: Top 25 80's childrens tv intro's]
Bij tekenfilms gebaseerd op speelgoedlijnen ligt het nog complexer: de trademark van M.A.S.K. ligt bijvoorbeeld bij HASBRO (kocht Kenner Toys in de '90s) dus die zullen opdracht of tenminste toestemming moeten geven voordat hun IP mag worden gebruikt; alleen toestemming van DHX is dus niet genoeg. Idem voor rechten van Jayce (DHX) en BraveStarr (FILMATION, tegenwoordig L'Oreal... ja die van de shampoo ja) liggen nog altijd bij Mattel.
HASBRO heeft ook zijn eigen streamingplatform (TUBI.tv) waar een aantal shows beschikbaar zijn (of waren... ze zijn sinds vorig jaar niet meer actief in Europa wegens de GDPR), waarond Transformers, GI Joe en Jem.
De rechten van ThunderCats liggen bij Warner. Never nooit dat die serie op Disney+ komt helaas.
Bionic6 ligt volgens mij momenteel bij NBCUniversal, die doen zaken met Amazon, maar op Amazon is geen spoor te bekennen van Bionic6 helaas.
Such Heroic Nonsense - Proud admin of https://www.bartonsontheweb.nl and owner of https://netstek.nl
Oke, wat is jou ervaring dan...en waarmee? Wat heb je zelf al geprobeerd?Maartendc schreef op zondag 15 september 2019 @ 20:33:
[...]
Snap ik, maar delen van ervaringen is toch niet verkeerd? Oftewel: hoe ervaart men de audio kwaliteit via Chromecast, PS4 etc. Zoals apis29 zijn ervaring deelt door te zeggen dat het volgens hem uitstekend was.
Deel jou ervaring maar ipv van horen zeggen: er stond zoveel commentaar op een nieuwsartikel.
Deel je je bevindingen ook bij Disney?
[ Voor 107% gewijzigd door ThaBEN op 15-09-2019 21:12 ]
PSVR Owner | PSN ID: ThaBEN_NL
Dit speelt nooit bij Netflix en YouTube.
Ziggo verbinding, SOny Bravia tv met android. (bedraad), Desktop PC bedraad, Laptop via Wifi. Niks doet het
Bij anderen met dezelfde ziggo modem en verbinding werkt het weer wel, snap er niks van.

Alle andere streaming diensten en internet meuk doet het wel perfect.
edit; net op een Ipad geprobeerd via Wifi en dat werkt wel... En op een Surface Go ook!

[ Voor 48% gewijzigd door Cogency op 15-09-2019 23:53 ]
Maar goed, Disneyplus so far.
Het aanbod is niet heel erg op mij toegesneden. Maar mijn vrouw vind het heerlijk. Die kijkt meer films, ik kijk liever series. En dan staat Agents of SHIELD er wel op, Dus denk ik lekker aan seizoen 5 te beginnen. Helaas, daar missen veel afleveringen uit. Hopelijk wordt dat snel opgelost.
Op de android TV box, installeren ging prima, maar afspelen wil het niet, blijf dat laden scherm krijgen.
Op de TV werkt het prima, heb die blauwe strepen aan de onder en zijkant zelden, en als ik ze heb slechts kort. Helaas dus nog geen HDR, maar neem aan dat dat binnen een korte periode wel wordt opgelost.
Wat ik echt onhandig vind is dat er geen aanduiding is van dingen die je gezien hebt. Zo kijk ik Dokter Pol tijdens het eten en heb ik niet altijd dat menu van "verder kijken" erbij. Dan moet ik dus onthouden waar ik gebleven was. Ook kijk ik wel eens een bepaalde aflevering van series later terug, dan wil ik toch wel daarna gewoon weer verder met de latere aflevering. Dan is het handig of dat snel te kunnen zien.
Ik heb wel het idee dat de normale HD beelden beter zijn dan die van Netflix.
Er zijn dus duidelijk dingen te verbeteren, maar overal ziet het er wel ok uit vooralsnog. Nog 2 maanden om te beslissen of het een blijver gaat worden voor ons of niet. (zal mijn vrouw waarschijnlijk de doorslag geven
And that’s the bottom line cause Stone Cold said so
Dat we voor €0,01 2 maanden heel veel films en series kunnen kijken. We zijn toch Nederlanders? Alles gratis of bijna gratis? Pffffff.wvkreg schreef op zondag 15 september 2019 @ 16:21:
Wat is er zo geweldig?
It's not a bug, it's a featureArthurMorgan schreef op zondag 15 september 2019 @ 22:31:
En dan staat Agents of SHIELD er wel op, Dus denk ik lekker aan seizoen 5 te beginnen. Helaas, daar missen veel afleveringen uit. Hopelijk wordt dat snel opgelost.
Dit viel mij ook al op bij sommige series, dat het er niet compleet op staat. Dit zal vast te maken hebben met de proefperiode, ik vind het althans niet meer dan logisch dat Disney ons alleen een fractie laat zien, anders nemen we straks geen abonnement meer
Ik moet zeggen dat ik D+ heel genereus vind met de omvang van content wat er nu al op staat, mijn watchlist staat aardig vol en kan ik waarschijnlijk niet eens afkijken voor de proefperiode verstreken is.
Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
Misschien wordt het tijd om een mening van iemand anders eens te respecteren ipv telkens te roepen dat iemand een "tester" is ,Alternative schreef op zondag 15 september 2019 @ 19:38:
[...]
Ik kon mijn zegels van de jumbo ook niet bij Albert hein gebruiken![]()
Het is een gratis test periode...ga klagen na de 1ste week van November. Er worden nog toestellen/apparaten/apps toegevoegd, net als content.
Geef je bug/probleem door aan Disney.
Is niet alleen aan jou...geldt voor iedereen in dit topic. Het werkt niet op alles, of even goed...hell, daar ben je tester voor. Voor sommige mensen/apparaten/apps werkt het niet.
Voor mensen geldt: niet aan beginnen.
Voor apparaten/apps: geef het aan bij Disney...misschien wordt het nog toegevoegd en anders heb je pech.
@Jorgen je hebt het rode vlakje gezien bij quickreply
"Beautiful Clean Coal"
Dit.leekers schreef op maandag 16 september 2019 @ 06:21:
[...]
Misschien wordt het tijd om een mening van iemand anders eens te respecteren
Beide kanten.
Voor mij is het helaas ook (nog) niets. Niet omdat ik de films niet leuk vind, integendeel. Er staat op dit moment niets tussen wat ik nog niet gezien heb
En waarschijnlijk gaat dat ook niet komen qua films. De films die uitgebracht worden, kijk ik het liefst in de bios. Even afwachten welke series zij gaan uitzenden.
Thundercats, He-man, D&D, transformers etc zou inderdaad tof zijn
Vraag me wel af hoeveel afleveringen ik daadwerkelijk zou gaan kijken.
Prijs is IMO ook maar een lokker, ik vermoed dat deze redelijk snel zal gaan stijgen, zeker omdat Disney wel de content heeft die Amazon (nog steeds) niet heeft.Hahn schreef op zondag 15 september 2019 @ 18:39:
[...]
Dan neem jij het niet. Dat jij het niet goed genoeg vindt, betekent niet dat anderen het niet geweldig kunnen vinden.
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Ik denk dat je een verkeerde volgorde hanteert.ArthurMorgan schreef op zondag 15 september 2019 @ 22:31:
Ik dacht even lekker alle Marvel universe films in volgorde van uitkomen te kijken. Gisteren Iron Man 1 gekeken, dus vandaag was the incredible hulk aan de beurt... Moest ik naar Netflix![]()

[ Voor 5% gewijzigd door Serena op 16-09-2019 07:51 ]
http://serenacloos.nl - HomeKit & Domotica Tips
Dat is the chronologische volgorde, niet de volgorde van release.Serena schreef op maandag 16 september 2019 @ 07:50:
[...]
Ik denk dat je een verkeerde volgorde hanteert.
[Afbeelding]
Leuk als suggestie maar de volgorde van release is niet in eens "de verkeerde volgorde".
In de chronologische volgorde kom je ook niet ver. Captain Marvel staat er al niet op.everlaat schreef op maandag 16 september 2019 @ 07:57:
[...]
Dat is the chronologische volgorde, niet de volgorde van release.
Leuk als suggestie maar de volgorde van release is niet in eens "de verkeerde volgorde".
Overigens vindt ik dat ook raar, dat dingen missen. Waaronder dus Captain Marvel en afleveringen van Agens of Shield (incl.het volledige 6e seizoen). Van de ene kant begrijpelijk om niet het nieuwste van het nieuwste erop te zetten. Maar de aanname dat het er vanaf 12 november wel op staat is volgens mij ook nergens op gebaseerd? Persoonlijk vind ik de content nu niet goed (voor mij). Als nu een Agents of SHIELD of Captain Marvel & Avengers Endgame wel erop stond was dat een heel ander verhaal. Ik kan nu namelijk niet inschatten of Agens of SHIELD niet compleet is omdat ze het niet erop willen zetten, of omdat ze het überhaupt niet erop kunnen/mogen zetten, of dat ze het gewoon nog niet doen. Netflix krijgt het wel voor elkaar om deals te sluiten dat afleveringen nadat ze in Amerika zijn uitgezonden op TV daarna meteen op Netflix staan. En dat zijn dan series die ze zelf niet eens maken. Een serie als Agents of SHIELD wordt vervolgens uitgezonden op ABC, wat volgens mij onder Disney valt, je zou daarom dus verwachten dat het ook compleet op Disney+ zou staan.
En hetzelfde voor een Captain Marvel of Avengs Endgame. Staan die niet erop omdat het nu nog de gratis beta is en staan die vanaf 12 november wel erop? Of is het juist zo dat ze eerst een flinke periode aan blu-ray verkoop willen hebben en vertragen ze de release op Disney+ bewust? Volgens mij staat er in ieder geval op verschillende plekken op internet geschreven dat Disney aangegeven zou hebben dat Avengers Endgame pas vanaf december zou verschijnen op Disney+. Dat lijkt dus een bewuste vertraging te zijn en niks van doen te hebben met het niet willen aanbieden in de gratis beta.
Als films dus erop zouden verschijnen gelijk met de blu-ray release, of series na evt. ge-aired te zijn in US, zou het voor mij een meerwaarde hebben, maar als ze bewust releases ("extra") vertragen dan heeft het voor mij persoonlijk niet veel meerwaarde. Want karig aanbod en nieuwe dingen dan ook nog eens met een vertraging erop.]
Ik wou aan Agents of S.H.I.E.L.D. gaan beginnen, maar zo te lezen staat niet alles online.....dus dan maar even wachten nog
A hero need not speak. When he is gone, the world will speak for him
Ja. De app wil af en toe niet opstarten (een ander blue screen of death zullen we maar zeggen), maar voor de rest weinig problemen.hollandnick schreef op maandag 16 september 2019 @ 08:11:
Zijn er nog andere mensen die Disney kijken via de LG webOS app? Ik lees overal problemen met mensen die android gebruiken of een Chromecast, maar ik heb tot nu toe nog nergens last van gehad. Inmiddels heb ik er al heel wat uren in zitten.
Ik wou aan Agents of S.H.I.E.L.D. gaan beginnen, maar zo te lezen staat niet alles online.....dus dan maar even wachten nog
met deze bedoel je dat de Disney+ logo op start hangt?DwightKSchrute schreef op maandag 16 september 2019 @ 08:20:
[...]
Ja. De app wil af en toe niet opstarten (een ander blue screen of death zullen we maar zeggen), maar voor de rest weinig problemen.
Mandalorian wordt pas na de gratis proefperiode gereleased, en ik vermoed dat dit ook voor veel andere content geldt. Als alles er nu op stond zou iedereen lid worden, alles gratis kijken, en dan weer annuleren.RobertMe schreef op maandag 16 september 2019 @ 08:09:
[...]
In de chronologische volgorde kom je ook niet ver. Captain Marvel staat er al niet op.
Overigens vindt ik dat ook raar, dat dingen missen. Waaronder dus Captain Marvel en afleveringen van Agens of Shield (incl.het volledige 6e seizoen). Van de ene kant begrijpelijk om niet het nieuwste van het nieuwste erop te zetten. Maar de aanname dat het er vanaf 12 november wel op staat is volgens mij ook nergens op gebaseerd? Persoonlijk vind ik de content nu niet goed (voor mij). Als nu een Agents of SHIELD of Captain Marvel & Avengers Endgame wel erop stond was dat een heel ander verhaal. Ik kan nu namelijk niet inschatten of Agens of SHIELD niet compleet is omdat ze het niet erop willen zetten, of omdat ze het überhaupt niet erop kunnen/mogen zetten, of dat ze het gewoon nog niet doen. Netflix krijgt het wel voor elkaar om deals te sluiten dat afleveringen nadat ze in Amerika zijn uitgezonden op TV daarna meteen op Netflix staan. En dat zijn dan series die ze zelf niet eens maken. Een serie als Agents of SHIELD wordt vervolgens uitgezonden op ABC, wat volgens mij onder Disney valt, je zou daarom dus verwachten dat het ook compleet op Disney+ zou staan.
En hetzelfde voor een Captain Marvel of Avengs Endgame. Staan die niet erop omdat het nu nog de gratis beta is en staan die vanaf 12 november wel erop? Of is het juist zo dat ze eerst een flinke periode aan blu-ray verkoop willen hebben en vertragen ze de release op Disney+ bewust? Volgens mij staat er in ieder geval op verschillende plekken op internet geschreven dat Disney aangegeven zou hebben dat Avengers Endgame pas vanaf december zou verschijnen op Disney+. Dat lijkt dus een bewuste vertraging te zijn en niks van doen te hebben met het niet willen aanbieden in de gratis beta.
Als films dus erop zouden verschijnen gelijk met de blu-ray release, of series na evt. ge-aired te zijn in US, zou het voor mij een meerwaarde hebben, maar als ze bewust releases ("extra") vertragen dan heeft het voor mij persoonlijk niet veel meerwaarde. Want karig aanbod en nieuwe dingen dan ook nog eens met een vertraging erop.]
Ik dacht in de aankondiging gelezen te hebben dat films 6 maanden na de bioscoop release op D+ moeten verschijnen. Captain Marvel zouden we dus volgende maand moeten zien.
[ Voor 4% gewijzigd door frickY op 16-09-2019 08:33 ]
Inderdaad er zijn meerdere volgordes die aangeraden worden, chronologisch, thematisch en dus inderdaad volgorde van uitkomst. Ik heb die laatste versie gekozen. Zo zou ik het ook gezien hebben als ik steeds naar de bios was gegaan. Ik begrijp de andere volgorden prima, maar in de toekomst heb je ook best kans dat er weer een film uit een verleden erbij komt...everlaat schreef op maandag 16 september 2019 @ 07:57:
[...]
Dat is the chronologische volgorde, niet de volgorde van release.
ieder zijn eigen keuze zeg maar
And that’s the bottom line cause Stone Cold said so
Voor onze oudste van 5.5 is de app makkelijk in gebruik, ik mis wel de mogelijkheid om als ouder obv leeftijd restricties in te stellen. Ze hebben wel een kindprofiel, maar niet obv leeftijd. Hij ziet nu ook films van 6+ (heel veel Disney films zijn dit), eigenlijk zou je dit als ouder moeten bevestigen alszijnde dat hij dit mag kijken (op de Xbox werkt dat ook zo met Games, dan kan ik per game eenmalig goedkeuren of altijd goedkeuren).
Voor ons een blijvertje als kwaliteit zo blijft, zeker met de nieuwe series en films in aantocht. Uiteraard moet de app wel opgeknapt worden maar daar gaan ze vast tijd in steken nu.
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
- Genoeg content, maar vooral gericht op kinderen (maar dat vindt deze papa helemaal niet erg
- Content met nostalgie-factor (X-Men TAS, Spiderman TAS)
- Jammer dat je elke aflevering apart moet starten en dat je niet echt kan bingen. Hopen dat ze dat nog gaan aanpassen
- Niet alle programma's hebben de NL-taal. Nu is dat niet heel erg, maar soms is het voor mijn zoon wel fijn om iets in het Nederlands te kijken.
- Streamen via Chromecast gaat prima, soms is de app wat traag, maar als het eenmaal gebufferd is, gaat het prima.
Ik heb een Samsung TV (UE48JU6400K), waar zoals bekend nog geen native app voor is. Ik dacht gewoon gebruik te kunnen maken van de cast functie (werkt ook voor andere apps welke gewoon het Chromecast icoon laten zien). Dit werk echter niet voor de Disney+ app. Ook normale SmartView/Mirroring geprobeerd, maar dan krijg ik alleen geluid (zwart beeld).
Als ik goed gezocht/gelezen heb niet, maar; is er al iemand die het voor elkaar gekregen heeft te casten naar Samsung TV's (vanaf Android) als de TV die functionaliteit voor andere apps wel biedt?
AMD 5800X3D | 16gb DDR 4 @ 3800/14 | 4070 Ti | 1TB Samsung Evo 970, 1TB Samsung Evo 860, 512MB Crucial
Dit kan je aanzetten in je profiel-instellingen.demo31051987 schreef op maandag 16 september 2019 @ 08:47:
- Jammer dat je elke aflevering apart moet starten en dat je niet echt kan bingen. Hopen dat ze dat nog gaan aanpassen
Niet in de app-instellingen, maar waar je ook je foto, naam en gui-taal instelt.

[ Voor 17% gewijzigd door frickY op 16-09-2019 09:06 ]
Ja, of zelfs zonder Disney+ logo.zing schreef op maandag 16 september 2019 @ 08:23:
[...]
met deze bedoel je dat de Disney+ logo op start hangt?
Ah thanks! Dat wist ik niet!frickY schreef op maandag 16 september 2019 @ 09:05:
[...]
Dit kan je aanzetten in je profiel-instellingen.
Niet in de app-instellingen, maar waar je ook je foto, naam en gui-taal instelt.
[Afbeelding]
Nee, ik heb een 2018 Qled. Krijg het ook niet voor elkaar. Netflix-app zie ik het wel cast icoontje en dat werkt prima.expor schreef op maandag 16 september 2019 @ 08:50:
Door het topic gezocht maar volgens mij is er nog geen oplossing.
Ik heb een Samsung TV (UE48JU6400K), waar zoals bekend nog geen native app voor is. Ik dacht gewoon gebruik te kunnen maken van de cast functie (werkt ook voor andere apps welke gewoon het Chromecast icoon laten zien). Dit werk echter niet voor de Disney+ app. Ook normale SmartView/Mirroring geprobeerd, maar dan krijg ik alleen geluid (zwart beeld).
Als ik goed gezocht/gelezen heb niet, maar; is er al iemand die het voor elkaar gekregen heeft te casten naar Samsung TV's (vanaf Android) als de TV die functionaliteit voor andere apps wel biedt?
Ik heb het ook geprobeerd door apple-tv te installeren op tv en android. Dan zie ik in Disney+ wel het icoontje voor casten, maar blijft het beeld op de tv zwart na overschakelen.
Er komt vast wel een native-app, maar dit is wel even balen zo.
Een chromecast kopen alleen hiervoor heb ik geen zin in eigenlijk.
heb je het opgelost?DwightKSchrute schreef op maandag 16 september 2019 @ 09:07:
[...]
Ja, of zelfs zonder Disney+ logo.
Door de tv aan en uit te zetten, of door even een andere app op te starten en vervolgens Disney + weer.
op welke tv/OS is dat?DwightKSchrute schreef op maandag 16 september 2019 @ 09:49:
[...]
Door de tv aan en uit te zetten, of door even een andere app op te starten en vervolgens Disney + weer.
hier werkt ie prima op een firestick maar op de tweede firestick hangt ie op de Disney logo tijdens starten.
Present.hollandnick schreef op maandag 16 september 2019 @ 08:11:
Zijn er nog andere mensen die Disney kijken via de LG webOS app?
Tot nu toe hebben alleen de kinderen enkele films en afleveringen van series gekeken, maar dat is goed verlopen. Ik heb geen klachten daarover.
Ik heb alleen zelf nog geen (Marvel of Star Wars) film bekeken, dus ik moet nog testen hoe dat werkt.
Sowieso zal ik een jaarabonnement nemen, alleen voor de kinderen is het een prima aanvulling.
PS: Ik heb voor buren een profiel gemaakt, om te testen hoe dat zou gaan.
Vooralsnog kunnen ze gewoon kijken, zoals dat bij Netflix ook werkt.
[ Voor 12% gewijzigd door Baseman77 op 16-09-2019 10:07 ]
Wat je beschrijft komt omdat op je Samsung tv de Netflix applicatie is geïnstalleerd en daardoor kun je een stream opzetten. Ditzelfde kun je ook bijvoorbeeld doen met een KPN tv ontvanger. Dan kun je ook vanaf een mobiel apparaat naar je KPN ontvanger streamen.expor schreef op maandag 16 september 2019 @ 08:50:
Door het topic gezocht maar volgens mij is er nog geen oplossing.
Spotify heeft bijvoorbeeld ook iets vergelijkbaars.
Het enige wat goed werkt is een Google Chromecast of gebruiken maken van 1 van de voorgeschreven ondersteunende apparaten in de huidige beta test fase.
Dit topic kan in mijn ogen op slot. Iedere 2 pagina’s belanden we weer in dezelfde vragen en antwoorden. Wellicht de startpost uitbreiden of de topic warning wat extra aanscherpen.
[ Voor 5% gewijzigd door Miki op 16-09-2019 10:12 ]
Ik zei alleen (op de site dan) "related, extras, detais"Marconier schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 09:41:
[...]
Volgens mij is dit afhankelijk van de content. Niet alle films/series ondersteunen momenteel alle audio. Als je een film/serie aanklikt en vervolgens kijkt bij 'informatie' kun je kijken welke formats de film ondersteund. Let wel dat we het hier nog hebben over een testversie van Disney.
daar kan ik verder niet zien of het 4K is of 5.1
--edit
oke in de app is het wel terug te vinden, echter staat er bij Iron man bijvoorbeeld 5.1
Maar het is toch gewoon stereo.
[ Voor 11% gewijzigd door appelsientje op 16-09-2019 10:20 ]
LR | 4WD | Deep blue | 19" velgen | Trekhaak
Helaas geen app voor mijn Samsung TV (ouder model), Apple TV 3 of Ziggo Next.
AirPlay via iPad 4 gaat ook niet (vereist iOS 11+).
Kortom opties zijn nu:
- Wachten op ondersteuning (hoop op Next, doe nu alles via de Next box en dit gaat super)
- Apple TV upgraden (wou toch al HomeKit uitbreiding..)
- Chromecast aansluiten op een onmogelijk bereikbare poort. Ben bang dat ik er eerst een adapter voor nodig heb die het in 90-graden zet.. Poort zit recht achter de TV welke aan de muur hangt.
Mijn advies, heb wat geduld. Disney+ heeft er alle belang bij dat op zoveel mogelijk apparaten Disney+ aanwezig zal zijn. Zie maar eens hoe Spotify en Netflix marktaandeel hebben verworven.ro3lie schreef op maandag 16 september 2019 @ 10:46:
Binnen de familie helpen we elkaar met de streaming services.. Spotify, Netflix, Videoland en dus nu ook Disney+
Kortom opties zijn nu:
- Wachten op ondersteuning (hoop op Next, doe nu alles via de Next box en dit gaat super)
- Chromecast aansluiten op een onmogelijk bereikbare poort. Ben bang dat ik er eerst een adapter voor nodig heb die het in 90-graden zet.. Poort zit recht achter de TV welke aan de muur hangt.
Heb soms wel dat de ondertiteling wegvalt (o.a. 101 echte dalmatiërs) en dat iets waar ik een deel van heb gekeken opeens niet meer gekeken kan worden (National Geographic over de Maya's). Voor de rest best tevreden mee.
Rotterdam
Apart, die staat bij mij gewoon aan maar moest gisteren iedere aflevering van X-Men TAS toch handmatig starten. En vaak had hij dan ook nog de verkeerde aflevering vast en moest ik handmatig naar de volgende gaan.frickY schreef op maandag 16 september 2019 @ 09:05:
[...]
Dit kan je aanzetten in je profiel-instellingen.
[Afbeelding]
Wat dat betreft echt nog wel wat kinderziekten qua playback. Maar kwaliteit is echt top, en ben super happy als Marvel/SW fan
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Precies hetzelfde ja, en niet aan te passen zoals in de web-app, als je via de Chromecast functionaliteit het doet, sidestep je de Disney+ app, en daar werkt het wel in, dus is denk ik inderdaad nog een kinderziekte.Molex71 schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 23:39:
[...]
@Farscape2 Ik zie dat je ook de Nvidia Shield gebruikt voor Disney+. Heb jij ook, als je gebruik maakt van de app op de shield, dat de ondertitels witte tekst op een zwarte (ondoorzichtige) balk zijn (wat vrij storend is in het beeld) of heb ik iets gemist in de instellingen?
https://imgur.com/a/S2xC29i
Als ik vanaf mijn telefoon cast naar de google cast die in de Shield zit dan is de achtergrond van de ondertitels wel doorzichtig. Was even benieuwd of het aan mijn set-up ligt of dat het nog een kinderziekte is (heb het wel doorgegeven aan Disney+).
AMD Ryzen 9 9800X3D | Sapphire Pure Radeon RX 9070 XT | LG OLED48CX6LB | Marantz NR1608 | Panasonic DP-UB824 | Nvidia Shield TV Pro
Netflix werkt iets beter, maar Disney+ (WebOS App op LGC8) heb ik geen klagen over.
Het aanbod is voor de kids veel leuker (ze houden ook vooral van Disney-films), Nederlands (Netflix weinig NL gesproken).
Papa wil nog wel even zijn Marvel en Starwars backlog bijwerken.
Voor de echte goede series (Netflix originals) zullen we Netflix houden, maar Disney+ is zeker een mooie aanvulling.
Enige wat me tegenstaat is de wildgroei aan abbo's... Snap dat elke partij maximale winst wil halen.. en als consument doe je het toch maar.
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
merk wel dat sommige afleveringen van Ducktales niet of als in Minecraft worden afgespeeld (alleen maar blokjes, volgens mijn dochter) Heb nog n Xbox One en n laptop en n iPad Air, kijken welke beter kijkt/streamt...
adjep07 schreef op zondag 15 september 2019 @ 15:45:
[...]
Op mijn chromebook werkt het ook nog niet: foutcode 83
Nogmaals: probeer de Android app eens. Die draait op mijn Chromebook als een zonnetje.Anoniem: 1210598 schreef op zondag 15 september 2019 @ 19:31:
Ik zit op mijn chromebook en als ik een film probeer af te spelen krijg ik een errorcode 83
Ik kreeg zaterdag een e-mail van Disney+ dat je eerst dan met je creditcard moet bevestigen dat je gevestigd bent in Nederland, daarna kan je dan in heel Europa kijkenbasjuhh schreef op maandag 16 september 2019 @ 11:30:
In Nederland gekeken, nu in Belgie, maar daar krijg ik helaas de melding dat het hier niet actief is. Dacht dat bij diensten afgenomen in nederland overal in europa zou moeten werken?
- App heeft een algehele waas over zich heen waardoor afbeeldingen en teksten er raar en low res uitzien.
- Bij afspelen heb de eerste minuten blauw lijnen in de randen van je scherm
- 4k en HDR doen het niet
Vind het wel en beetje een tegenvaller van een partij als Disney..
s0kkie schreef op maandag 16 september 2019 @ 11:38:
[...]
Ik kreeg zaterdag een e-mail van Disney+ dat je eerst dan met je creditcard moet bevestigen dat je gevestigd bent in Nederland, daarna kan je dan in heel Europa kijken
Apple TV system default = Engels/Engels
Film openen => instellen met English SDH
Pauze
Film sluiten
Film "Verder kijken" => ondertiteling in beeld = Deutsch, Ondertiteling in menu => English SDH.
Doe ik iets verkeerd?
Dan moet je onderstaande uitvoeren (letterlijke tekst uit de email...) :basjuhh schreef op maandag 16 september 2019 @ 11:46:
Enkel met CC mogelijk? heb het via paypall gedaan ...
[...]
Wanneer je wel Disney+ hebt aangeschaft via PayPal of als je Disney+ via de App Store of Google Play Store hebt gekocht, dien je nog één extra stap uit te voeren om te verifiëren waar je woont, zodat je ook toegang krijgt tot je eigen versie van Disney+. Wanneer je niet in Nederland bent maar in een ander EU-land. Klik hier om een geldige bankpas of creditcard toe te voegen zodat we kunnen verifiëren dat je in Nederland woont. Er worden geen kosten in rekening gebracht.
PSN/XBL/Steam: NLRev0lution
Hopelijk komen ze ook nog met The Wuzzles, en ik heb begrepen dat Disney ook de rechten heeft op "Eek! The Cat", zou helemaal geweldig zijn om die nog eens terug te kunnen kijkenJorgen schreef op zondag 15 september 2019 @ 19:42:
https://whatsondisneyplus...es-coming-soon-to-disney/
Werkt trouwens wel vanaf android phone (j5) met smartview naar sony x800 blu ray player (dubbel schermpje logo op de x800 zal wel miracast wezen op de x800) misschien is de miracast app apart te downloaden op een samsung tv en dat je het dan kan screen mirroren.Prosac schreef op maandag 16 september 2019 @ 09:45:
[...]
Nee, ik heb een 2018 Qled. Krijg het ook niet voor elkaar. Netflix-app zie ik het wel cast icoontje en dat werkt prima.
Ik heb het ook geprobeerd door apple-tv te installeren op tv en android. Dan zie ik in Disney+ wel het icoontje voor casten, maar blijft het beeld op de tv zwart na overschakelen.
Er komt vast wel een native-app, maar dit is wel even balen zo.
Een chromecast kopen alleen hiervoor heb ik geen zin in eigenlijk.
Via onderstaande link kan ik enkel CC invoeren, is het ook mogelijk via een Bankpas? staat wel in de tekst hieronder maar niet de link zoals hieronder beschreven.
NLRev0lution schreef op maandag 16 september 2019 @ 11:48:
[...]
Dan moet je onderstaande uitvoeren (letterlijke tekst uit de email...) :
Wanneer je wel Disney+ hebt aangeschaft via PayPal of als je Disney+ via de App Store of Google Play Store hebt gekocht, dien je nog één extra stap uit te voeren om te verifiëren waar je woont, zodat je ook toegang krijgt tot je eigen versie van Disney+. Wanneer je niet in Nederland bent maar in een ander EU-land. Klik hier om een geldige bankpas of creditcard toe te voegen zodat we kunnen verifiëren dat je in Nederland woont. Er worden geen kosten in rekening gebracht.
Dan heb je een foutieve mailadres opgegeven. Je dient er namelijk een op te geven. Ik heb geen idee hoe het werkt via Paypal en betaalpassen. Je zou dan Disney moeten benaderen.basjuhh schreef op maandag 16 september 2019 @ 12:13:
deze e-mail niet gehad (ios met paypall)
Via onderstaande link kan ik enkel CC invoeren, is het ook mogelijk via een Bankpas? staat wel in de tekst hieronder maar niet de link zoals hieronder beschreven.
[...]
PSN/XBL/Steam: NLRev0lution
Welcome!
Your Disney+ account can be used to log in to Disney+ on Connected TV, Mobile, and Web. In addition to Disney+, your account provides access to other Disney services.
If this account was set up in error, or if you received this message but did not create an account, you may delete your account at any time.
We are always here to help. For any questions, please visit our Help Center for more information.
NLRev0lution schreef op maandag 16 september 2019 @ 12:14:
[...]
Dan heb je een foutieve mailadres opgegeven. Je dient er namelijk een op te geven. Ik heb geen idee hoe het werkt via Paypal en betaalpassen. Je zou dan Disney moeten benaderen.
Kan ik Disney+ kijken als ik in het buitenland ben?
Als je in het buitenland bent, dan kun je gedownloade content kijken in de offline modus. Als je online bent in het buitenland waar Disney+ beschikbaar is, dan kun je content kijken die in die regio beschikbaar is. Als Disney+ niet beschikbaar is in die regio, dan kun je Disney+ niet streamen tenzij je portabiliteit hebt. Als je wel portabiliteit hebt, dan kun je genieten van de Nederlandse versie van Disney+ in alle 28 EU lidstaten en Noorwegen, Liechtenstein en IJsland, ook al krijg je dan een melding te zien dat Disney+ hier niet beschikbaar is. Wanneer je die melding ziet, kan je nog steeds toegang krijgen tot de Nederlandse versie van Disney+ door op je account in te loggen.
Volgens mij werkt het niet, vanavond nog eens proberen door uit en weer in te loggen dan.
Of op Marktplaats een goedkope 2ehands PS4 of Xbox kopen, dan kun je alle apps draaien, én heb je ook nog wat aan als je een spelletje wil doenro3lie schreef op maandag 16 september 2019 @ 10:46:
Binnen de familie helpen we elkaar met de streaming services.. Spotify, Netflix, Videoland en dus nu ook Disney+
Kortom opties zijn nu:
Waarschijnlijk bugs vanuit de beta. Ik heb regelmatig wanneer ik de app opnieuw opstart dat de app zelf Engelstalig wordt weergegevens, hoewel ik bij instellingen nog altijd zie staan dat ik Nederlands heb gekozen.Deshmir schreef op maandag 16 september 2019 @ 11:48:
Heeft iemand hier ook gedoe dat de ondertiteling default op "Deutsch" wordt gezet icm Apple TV 4K?
Apple TV system default = Engels/Engels
Film openen => instellen met English SDH
Pauze
Film sluiten
Film "Verder kijken" => ondertiteling in beeld = Deutsch, Ondertiteling in menu => English SDH.
Doe ik iets verkeerd?
Ook kan ik via de webbrowser best lange profielnamen invoeren en opslaan. Wanneer ik vervolgens op mijn PS4 dan iets aan het profiel wil wijzigen krijg ik de melding dat mijn profielnaam uit maximaal 12 karakters mag bestaan en kan ik de wijzigingen niet opslaan totdat ik mijn profielnaam wijzig.
Maar via de webbrowser is die beperking er dan weer niet

PSVR Owner | PSN ID: ThaBEN_NL
Kijk het is natuurlijk niet te vergelijken met een Blu-ray, maar ik zie wel encoding verschil tussen bijv. Netflix en disney +. En daarbij ook nog mijn vraagtekens bij de Ps4 app. App crashed regelmatig en dan moet ik de app helemaal afsluiten en dan maar hopen dat ie weer iets streamt.
Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling
Niet in de play (app) store en ook niet als ik zoek op Disney.
Terwijl ik hier veel lees dat deze op de Sony TV via de app store gewoon te vinden zou moeten zijn.
Wellicht afwachten tot 12 november als de officiele release er is?
Of is er een andere manier waarop ik deze op mijn tv kan vinden?
You probably are not connected to NL - meaning your google account.PascalvdZ schreef op maandag 16 september 2019 @ 13:37:
k heb de Sony kd-55xf9005 Android Tv uit 2018, maar kan de app nergens vinden,
Terwijl ik hier veel lees dat deze op de Sony TV via de app store gewoon te vinden zou moeten zijn.
Check how to change it, or create a new Dutch one.
On my LG C8 (Oled), the app looks like a beta app.
a. Fonts are on wrong sizes (way too small) + rendering not in 4K.
b. Video doesn't seem to run in 4K/HDR flag isn't showing on screen.
But I didn't have yet time to play with it a lot.
I noticed on the site there is no indication of LG app - so it might be "related".
Actually it still is a beta appItay schreef op maandag 16 september 2019 @ 14:15:
Sorry for the English.
On my LG C8 (Oled), the app looks like a beta app.
a. Fonts are on wrong sizes (way too small) + rendering not in 4K.
b. Video doesn't seem to run in 4K/HDR flag isn't showing on screen.
But I didn't have yet time to play with it a lot.
I noticed on the site there is no indication of LG app - so it might be "related".
En via de pc app overzetten kan niet met tv s?PascalvdZ schreef op maandag 16 september 2019 @ 13:37:
k heb de Sony kd-55xf9005 Android Tv uit 2018, maar kan de app nergens vinden,
android https://play.google.com/s...?id=com.disney.disneyplus
Als ik goed hebt gevolgd, weet jij ook dat dit een technische test is. Het is daarom logisch dat niet alles erop staat. Ik had eigenlijk nog minder content verwacht, maar dan konden ze misschien niet goed genoeg testen (als te snel mensen afhaken).RobertMe schreef op maandag 16 september 2019 @ 08:09:
[...]
Ik kan nu namelijk niet inschatten of Agens of SHIELD niet compleet is omdat ze het niet erop willen zetten, of omdat ze het überhaupt niet erop kunnen/mogen zetten, of dat ze het gewoon nog niet doen.
Netflix kreeg dat voor elkaar omdat Disney+ er nog niet was. Dat is straks andere koek, want je weet van wie die rechten zijn.Netflix krijgt het wel voor elkaar om deals te sluiten dat afleveringen nadat ze in Amerika zijn uitgezonden op TV daarna meteen op Netflix staan. En dat zijn dan series die ze zelf niet eens maken. Een serie als Agents of SHIELD wordt vervolgens uitgezonden op ABC, wat volgens mij onder Disney valt, je zou daarom dus verwachten dat het ook compleet op Disney+ zou staan.
Zou best kunnen. Disney heeft zo nog strakker de touwtjes in handen als het om hun content gaat.En hetzelfde voor een Captain Marvel of Avengs Endgame. Staan die niet erop omdat het nu nog de gratis beta is en staan die vanaf 12 november wel erop? Of is het juist zo dat ze eerst een flinke periode aan blu-ray verkoop willen hebben en vertragen ze de release op Disney+ bewust? Volgens mij staat er in ieder geval op verschillende plekken op internet geschreven dat Disney aangegeven zou hebben dat Avengers Endgame pas vanaf december zou verschijnen op Disney+. Dat lijkt dus een bewuste vertraging te zijn en niks van doen te hebben met het niet willen aanbieden in de gratis beta.
Jij bent een voorbeeldige testerDj Neo Ziggy schreef op maandag 16 september 2019 @ 13:02:
Als ik eerlijk mag zijn, ik denk dat ik afgelopen weekend zeker 10 a 15 uur heb gekeken. En ik moet zeggen dat ik vind dat het beeld helemaal kapot gecomprimeerd wordt.
Wat ze met de test ook willen uitvinden is hoeveel servers en bandbreedte ze nodig hebben. Jouw ervaring geeft aan dat de huidige infrastructuur dus onvoldoende is
Dynamische resolutie afhankelijk van de beschikbare (server-side) bandbreedte?Op een gegeven moment zie je bij Infinity war blokjes en dan hebben ze nog een keer een soort filter erover heen gesmeerd om het maar te verbloemen.
Mag je ook wel verwachten van Netflix na al die jaren ervaring.Kijk het is natuurlijk niet te vergelijken met een Blu-ray, maar ik zie wel encoding verschil tussen bijv. Netflix en disney +.
Ik zag @blazez melden dat het via Internet Explorer wel werkte voor hem, maar dat is niet echt een optie hier. Heeft iemand hier al een oplossing voor gevonden? Ik zie dat mensen met Chromebook's ookwel de Android app installeren en dat werkt prima, maar ja... Ubuntu
Verder heb ik hier wel de Android app op een aantal telefoons gezet en icm met de Chromecast die we hebben werkt het redelijk. Heb wel een paar keer gehad dat de playback ineens stopt en dan lijkt het alsof ie staat te bufferen terwijl er vervolgens niks meer gebeurt, dan moet je het casten helemaal stoppen, herstarten en dan in de app weer opzoeken wat je aan het kijken was. Best omslachtig, omdat de app helaas ook nog niet echt supergoed is in onthouden waar je was met kijken, dan staat er 'Hervatten', maar ondertussen begint wat je aan het kijken was gewoon veer van vooraf aan

Edit:
- Chromium een poging gegeven, zelfde euvel met foutcode 83.
- Firefox, idem. Deze gaf wel een melding dat DRM aangezet moest worden, maar daarna nog steeds foutcode 83.
[ Voor 46% gewijzigd door Spooksel op 16-09-2019 15:52 ]
Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl
Dat is niet wat ik op https://www.disneyplus.com/nl/welcome/ lees. Daar staat proefperiode, en dat lees ik als 'probeer het eens uit en kijk of je het iets vindt', hetzelfde als dat Netflix een gratis proefperiode heeft. Dat wij het proefkonijn zijn om hun nieuwe service te testen staat er niet, of in ieder geval niet zo expliciet.Fireshade schreef op maandag 16 september 2019 @ 14:57:
[...]
Als ik goed hebt gevolgd, weet jij ook dat dit een technische test is. Het is daarom logisch dat niet alles erop staat. Ik had eigenlijk nog minder content verwacht, maar dan konden ze misschien niet goed genoeg testen (als te snel mensen afhaken).
En door de ambiguïteit daarin beoordeel ik mijn proef ook als 'het is nogal karig'.
Dat ze het als technische test inzetten, sure, zou ik ook doen. Maar IMO zouden ze het dan ook nadrukkelijker kunnen vermelden. En om geen slechte indruk te maken qua 'de hele recente dingen staan niet erop' zou je ook een lijst kunnen opnemen met wat wel beschikbaar zal zijn als de dienst uit komt. Of neem het op in de bibliotheek en speel vervolgens een 'Pas beschikbaar vanaf 12 november' videotjte af (evt. incl. bijbehorende cover zodat je niet het ene na het andere dummy item aanklikt).
Ik doelde niet perse op Disney dingen. Op Netflix staan ook meteen de nieuwste afleveringen van Shooter, Designated Survivor en ik neem aan nog wel meer series. Netflix krijgt het dus voor elkaar om met meerdere TV zenders / producten contracten te maken waarin staat dat Netflix nieuwe afleveringen meteen nadat deze in de US zijn uitgezonden online mag zetten.[...]
Netflix kreeg dat voor elkaar omdat Disney+ er nog niet was. Dat is straks andere koek, want je weet van wie die rechten zijn.
Als Disney dadelijk dus content achter houd (zoals bv een Agents of SHIELD) zou dat wat mij betreft een slechte zaak zijn. Want wij, in Europa, kunnen niet de Amerikaanse TV zenders kijken, de meeste van die series komen hier niet op TV en Disney zou dus alle middelen hebben om het ook bij ons aan te bieden. We zijn welwillend om te betalen, maar ze zouden dan alsnog weigeren om het ons, op een legale manier te laten kijken. En wat mij betreft zou dat dus afbreuk doen aan de dienst.
Het is niet noodzakelijk om alle bugs hier te melden. Deze kunnen prima bij Disney via support worden doorgegeven.
Tips en trucs delen om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US is niet toegestaan.
En geef je op bij de topicstarter om de TS bij te werken!