Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fireshade
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

RobertMe schreef op maandag 16 september 2019 @ 15:33:
[...]

Dat is niet wat ik op https://www.disneyplus.com/nl/welcome/ lees. Daar staat proefperiode, en dat lees ik als 'probeer het eens uit en kijk of je het iets vindt', hetzelfde als dat Netflix een gratis proefperiode heeft. Dat wij het proefkonijn zijn om hun nieuwe service te testen staat er niet, of in ieder geval niet zo expliciet.
En door de ambiguïteit daarin beoordeel ik mijn proef ook als 'het is nogal karig'.
Dat ze het als technische test inzetten, sure, zou ik ook doen. Maar IMO zouden ze het dan ook nadrukkelijker kunnen vermelden. En om geen slechte indruk te maken qua 'de hele recente dingen staan niet erop' zou je ook een lijst kunnen opnemen met wat wel beschikbaar zal zijn als de dienst uit komt.
Ja, dan schrijft geen hond zich meer in voor de test :P
Nee, ik schat dat het gros van de mensen al blij zijn als ze een paar films uit het huidige aanbod kunnen kijken. Helemaal de kids die nu Frozen gewoon op repeat hebben staan.
Of neem het op in de bibliotheek en speel vervolgens een 'Pas beschikbaar vanaf 12 november' videotjte af (evt. incl. bijbehorende cover zodat je niet het ene na het andere dummy item aanklikt).
Het is de vraag welke opzet de meeste klachten van de proefkonijnen genereert :)
Als Disney dadelijk dus content achter houd (zoals bv een Agents of SHIELD) zou dat wat mij betreft een slechte zaak zijn. Want wij, in Europa, kunnen niet de Amerikaanse TV zenders kijken, de meeste van die series komen hier niet op TV en Disney zou dus alle middelen hebben om het ook bij ons aan te bieden. We zijn welwillend om te betalen, maar ze zouden dan alsnog weigeren om het ons, op een legale manier te laten kijken. En wat mij betreft zou dat dus afbreuk doen aan de dienst.
Laten we wel wezen, dit is een grote graai-actie van Disney. Gezien hun eigendommen staan ze nog sterk ook. En nu Bob Iger bij Apple na jaren is opgestapt omdat Apple ook een streamingdienst gaat uitbrengen, weet je gewoon dat het hard tegen hard gaat.

Edit toevoeging:
Ik heb de app op XBox draaien, en het valt me op dat hele oude films (bijv. TRON, Rocketeer) van hele slechte resolutie zijn, nog minder dan DVD, terwijl er bij de film-info "HD" staat. Ervaren jullie dat ook?

[ Voor 4% gewijzigd door Fireshade op 16-09-2019 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17:53

Spooksel

Spooksel!

Dat kan ik me ergens wel voorstellen, die films zijn tenslotte ook niet bepaald ik Ultra HD resoluties opgenomen destijds :P Ditzelfde effect merk ik bij dingen als Netflix en Amazon net zo goed wanneer ik naar hele oude films en series kijk, dat blijft er gewoon choppy uit zien.

Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fireshade
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

Spooksel schreef op maandag 16 september 2019 @ 16:00:
Dat kan ik me ergens wel voorstellen, die films zijn tenslotte ook niet bepaald ik Ultra HD resoluties opgenomen destijds :P Ditzelfde effect merk ik bij dingen als Netflix en Amazon net zo goed wanneer ik naar hele oude films en series kijk, dat blijft er gewoon choppy uit zien.
Misschien nog geen content masters van in Ultra HD, maar er staat HD (720p of 1080i/p), en het is nog minder dan DVD.
Van bijv. Rocketeer bestaat wel een 1080p uitgave, dus dat materiaal is er wel. Mijn vraag was meer of dat lag aan een toevallige bandbreedtekwestie, of dat de "HD"-opgave niet klopt. Mijn vermoeden is het laatste, maar misschien dat er andere ervaringen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendaco
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-05 23:31

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

RobertMe schreef op maandag 16 september 2019 @ 15:33:
Ik doelde niet perse op Disney dingen. Op Netflix staan ook meteen de nieuwste afleveringen van Shooter, Designated Survivor en ik neem aan nog wel meer series. Netflix krijgt het dus voor elkaar om met meerdere TV zenders / producten contracten te maken waarin staat dat Netflix nieuwe afleveringen meteen nadat deze in de US zijn uitgezonden online mag zetten.

Als Disney dadelijk dus content achter houd (zoals bv een Agents of SHIELD) zou dat wat mij betreft een slechte zaak zijn. Want wij, in Europa, kunnen niet de Amerikaanse TV zenders kijken, de meeste van die series komen hier niet op TV en Disney zou dus alle middelen hebben om het ook bij ons aan te bieden. We zijn welwillend om te betalen, maar ze zouden dan alsnog weigeren om het ons, op een legale manier te laten kijken. En wat mij betreft zou dat dus afbreuk doen aan de dienst.
Grappig genoeg zijn de 1ste 2 seizoenen geproduceerd door ABC ;) Ik denk dat ze heel goed hebben geleerd (in positieve zin) van de deals die ze in het verleden al met Netflix hebben gesloten. Of het nou gaat om co-producties of Netflix Originals.

Agents of Shield heeft nog maar 1 seizoen te gaan, maar ik verwacht dat ze nieuwe afleveringen in landen waar geen ABC beschikbaar is direct of een dag later releasen. Op hun andere dienst Freeform wordt ook al geadverteerd met Disney+. Een serie zoals Disney's Fairy Tale Weddings (waar ik zelf nog nooit van had gehoord) staat er bijv. nu al op. Ik verwacht dat ze dat met een Marvel serie als Cloak & Dagger ook gaan doen. Van Runaways, een Hulu show, staat iig ook al 1 seizoen op Disney+.

Ik denk dat je het even tijd moet geven (na 12 nov) voordat die series gelijk lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smok3yNL
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 22-04 18:07
Vraagje,

ik heb een LG oled c8 tv.
Maar krijg bij geen enkele film de HDR notificatie en überhaupt geen hdr beeld?

Instellingen vd tv staan goed.

Weet iemand toevallig hoe dat kan?
Bij netflix echter wel gewoon HDR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18:26
Smok3yNL schreef op maandag 16 september 2019 @ 17:24:
Vraagje,

ik heb een LG oled c8 tv.
Maar krijg bij geen enkele film de HDR notificatie en überhaupt geen hdr beeld?

Instellingen vd tv staan goed.

Weet iemand toevallig hoe dat kan?
Bij netflix echter wel gewoon HDR.
Dat is al vaker hier gemeld, en ervaar ikzelf ook, incl als ik kijk via de NVidia SHIELD (op LG TV dan). Zal vast nog worden opgelost voor 12 november.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smok3yNL
Aah ok dank. Ben dus niet de enige.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pascaldv
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-05 22:35
Sinds gisteravond, toen ik een volgende aflevering van de serie wilde starten de volgende melding:

[drm failed] BamHLS was not able to authorize playback

Keek via m'n LG met WebOS.
Iemand tips om het weer aan de gang te krijgen, uitloggen en inloggen werkte niet.
App verwijderen en weer installeren had ook geen effect.

Telefoon over de WiFi werkt wel.

Edit: begon opeens weer te werken na een beetje Netflix gekeken te hebben. Was wel wat schokkerig in het begin.

[ Voor 18% gewijzigd door pascaldv op 17-09-2019 08:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heroic_Nonsense
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 18:24

Heroic_Nonsense

bartonsontheweb.nl

GS88 schreef op maandag 16 september 2019 @ 10:53:
Ik heb de app op de Xbox One, qua nostalgie vind ik het gaaf dat Darkwing Duck erbij zit.. alleen Goof Troop mist nog :P
Goof Troop en Gummi Beren komen er aan.

Over Wuzzles, TaleSpin en Bonkers (weet ik, vroeg je niet hard op ;)) is nog wat onduidelijkheid.

Such Heroic Nonsense - Proud admin of https://www.bartonsontheweb.nl and owner of https://netstek.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17:20

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Ik heb via de app op mijn LG C7 de film Rogue One gekeken.

Het zag er prima uit, mét HDR. De compressie leek hier ongeveer vergelijkbaar met die van Netflix.

Het is wel te hopen dat ze meer content beschikbaar gaan stellen, maar het is natuurlijk allemaal nog in testfase.
Ik zie namelijk al veel meer 4K blu-ray images online van b.v. Pixar films. En er staan er maar een stuk of 6 op Disney+
We gaan het zien...

Overigens is de app nog wel buggy. Zo heeft de scrollwiel van mijn smart remote geen functie.
Het duurt soms ook lang voordat de stream start.

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• ThaBEN
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 16:06
Farscape2 schreef op maandag 16 september 2019 @ 10:59:
[...]

Precies hetzelfde ja, en niet aan te passen zoals in de web-app, als je via de Chromecast functionaliteit het doet, sidestep je de Disney+ app, en daar werkt het wel in, dus is denk ik inderdaad nog een kinderziekte.
Je kunt op de PS4 via een workaround alsnog de ondertitels aanpassen door ze te laten overrulen door de PS4 instellingen.

Settings --> Accessibility --> Closed Captions --> Vinkje zetten bij 'Display Closed Captions' --> Closed Caption Settings:

Character
Font: Font 2
Size: 200%
Colour: White
Edges: Drop Shadowed
Edge Colour: Black
Opacity: 100%

Captions
Background Colour: Black
Background Opacity: 0%
Window Colour: White
Window Opacity: 0%

Wanneer je exact deze instellingen pakt ziet de ondertiteling er goed uit, al had ik ze liever iets kleiner in beeld gehad. Echter wanneer je van deze settings afwijkt dan beginnen de letters om de een of andere reden te knipperen, wat ik nog irritanter vindt dan die zwarte balk eromheen.

[ Voor 4% gewijzigd door ThaBEN op 17-09-2019 11:28 ]

PSVR Owner | PSN ID: ThaBEN_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
(overleden)
Ik krijg m nog steeds niet aan de praat op MacOS met FireFox.. error 83 :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
ThaBEN schreef op maandag 16 september 2019 @ 21:36:
[...]

Je kunt op de PS4 via een workaround alsnog de ondertitels aanpassen door ze te laten overrulen door de PS4 instellingen.

Settings --> Accessibility --> Closed Captions --> Vinkje zetten bij 'Display Closed Captions' --> Closed Caption Settings:

Character
Font: Font 2
Size: 200%
Colour: White
Edges: Drop Shadowed
Edge Colour: Black
Opacity: 100%

Captions
Background Colour: Black
Background Opacity: 0%
Window ColourWhite
Window Opacity: 0%

Wanneer je exact deze instellingen pakt ziet de ondertiteling er goed uit, al had ik ze liever iets kleiner in beeld gehad. Echter wanneer je van deze settings afwijkt dan beginnen de letters om de een of andere reden te knipperen, wat ik nog irritanter vindt dan die zwarte balk eromheen.
Thnx voor de tip! :D

Ik heb de size op 100% staan, maar bij mij knippert het niet hoor.. Ik heb de edges op 'raised' staan, ipv 'drop shadowed'..

Ik had t allemaal al eens ingesteld ivm de PS4 media player ondertiteling, en die heeft ie kennelijk overgenomen, want ik hoefde nu alleen t vinkje aan te zetten :)

PS: Als je daarna overschakelt naar Netflix, hoef je m het niet weer uit te zetten! Die van Netflix blijven hetzelfde :)

[ Voor 5% gewijzigd door poor Leno op 16-09-2019 22:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spooksel
  • Laatst online: 17:53

Spooksel

Spooksel!

Ik heb via Twitter in ieder geval ff contact opgenomen met Disney+ Help, oa de Foutcode 83 aangemeld. Hiervan ga ik er echter vanuit dat ze er wel meerdere zullen hebben die het aangemeld hebben, maar hoe meer feedback en configuraties waaronder het voorkomt ze hebben hoe beter ze er op zullen kunnen reageren lijkt me.

Hun reactie begon ook met:
Hi
-------------------
, thank you for reaching out. We are aware of some issues regarding Error code 83. Could you try to delete the cookies and cache of the browser and try again?
Verder nog wat feedback voor de Android app ingediend, ik vind dat je wel heel erg je best moet doen om in de app een links/rechts swipe beweging goed te krijgen wanneer je door een categorie heen probeert te browsen.

Als je met je telefoon in je hand met de duim probeert te scrollen heb je 9 v/d 10 keer toch net ff een kleine omhoog/omlaag beweging, of op z'n minst diagonaal, waardoor je dus de hele app omhoog/omlaag scrolled ipv de categorie naar links/rechts beweegt. Erg irritant.

En als laatste ook nog maar ff melding gemaakt van die mega irritante half opacity zwarte balkjes achter de ondertitels :P Hopelijk kunnen ze daar iets aan doen, idealiter een functie zoals Amazon die kent, waarbij je als gebruiker dat allemaal (font size, color, border, background color, etc) zelf kunt instellen zoals je wilt.

[ Voor 9% gewijzigd door Spooksel op 16-09-2019 22:28 ]

Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinandus
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 18:33
Ook op mijn Philips nog een ouder 2017 OLED 873 de Disney+ App snel gevonden in de Android store.
De TV gaat netjes in de HDR(10) modus bij het kijken naar "The Black Panther" Marvel film in 4K.
De streamkwalitiet is zeker heel goed te noemen, bijna gelijk waardig aan de UHD disc die ik thuis al enkele keren heb afgekeken.
Ook geen last van haperingen of buffering in beeld of geluid gehad, perfect doorgelopen.
Helaas kan deze tv nog geen (vanuit de App) Dolby Atmos signaal doorzetten, dus volgende keer weer gewoon op de Apple TV4 4K verder Disney+ kijken.
En nu meer dan overtuigd om voor de 2019 serie van de OLED 854 van Philips te gaan.
Gezien de Dolby Atmos en Dolby Vision een mooie verbetering want Ambilight blijft voor mijn een dikke +.

[ Voor 10% gewijzigd door dinandus op 16-09-2019 22:52 . Reden: tekst geactualiseerd ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 891225

Iemand het al werkend gekregen op een samsung tv?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-05 10:44
iOS en tvOS apps zijn geupdate naar 1.01

Op mijn AppleTV nog steeds geen omschakeling naar HDR als ie standaard in SDR and match content staat, zoals het IMHO zou moeten zijn.

Verder zie ik geen verschil. De changelog is erg summier.. some pixie dust ???

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Shield TV | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

Anoniem: 891225 schreef op maandag 16 september 2019 @ 23:45:
Het Disney+ topic [streamingdienst]

Deze vraag komt elke dag wel een paar keer voorbij, ik begrijp dat het niet leuk is dat de app er (nog) niet is voor Samsung Tv's, maar zelf even het topic doorzoeken kan geen kwaad, toch?

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caspar M
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17:05
Binnen onze familie heeft mijn zus met de LG C8 het probleem dat de remote niet werkt met die aanwijzer, ze moet per se de druktoetsten gebruiken van het wieltje. Ook krijgt ze geen HDR / ATMOS(of dolby?) logo's te zien bij het starten van films waar dit wel bij vermeld staat...

Ik heb de LG B8 en bij mij werkt de remote wel correct, maar ook ik krijg geen HDR / ATMOS(of dolby?) logo's te zien.

Beiden worden we regelmatig uit de app/stream gegooid met foutmeldingen dat de servers niet beschikbaar zijn.

Weet iemand waar ik direct feedback kan geven richting Disney+ / LG?

[ Voor 6% gewijzigd door caspar M op 17-09-2019 07:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skywalker27
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 12:29
Daar ben ik ook benieuwd naar er zijn veel zaken in de app die nog niet goed werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PassieWaterm
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 10-04 13:00
Als ik van mijn Galaxy S7 wil kijken op mijn LG smart TV via Smartview (miracast) krijg ik wel geluid maar geen beeld. Wat doe ik verkeerd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 07:50
Tot-nu-toe ben ik erg tevreden met de beeldkwaliteit. Dit ziet er beter uit dan op Netflix. Enige nadeel is dat ik met geen mogelijkheid surround aan de praat krijg. Mijn receiver is 'gewoon' geschikt voor DD+ en alle andere varianten, behalve Atmos. Maar dat krijg ik niet doorgevoerd. Het is altijd 2.0.

Dit is zowel via de Chromecast V2 als via de app op de PS4. De PS4 staat op PCM ingesteld, maar ook dán krijg ik geen surround. :(

Iemand anders hier ook last van en iets gevonden? In dit topic kom ik wel een aantal posts tegen dat het niet werkt, maar ook posts dat het wél werkt. (Alleen dan is het een Atmos-track, die kan ik niet afspelen).

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• modo
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 08-11-2023
PassieWaterm schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 08:17:
Als ik van mijn Galaxy S7 wil kijken op mijn LG smart TV via Smartview (miracast) krijg ik wel geluid maar geen beeld. Wat doe ik verkeerd?
misschien is je s7 resolution te hoog je kan geloof ik je resolutie verlagen in je phone naar 1920x
kijk of dat wat uitmaakt (dispaly-screenresolution)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-05 12:29
SacreBleu schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 08:28:
Tot-nu-toe ben ik erg tevreden met de beeldkwaliteit. Dit ziet er beter uit dan op Netflix. Enige nadeel is dat ik met geen mogelijkheid surround aan de praat krijg. Mijn receiver is 'gewoon' geschikt voor DD+ en alle andere varianten, behalve Atmos. Maar dat krijg ik niet doorgevoerd. Het is altijd 2.0.

Dit is zowel via de Chromecast V2 als via de app op de PS4. De PS4 staat op PCM ingesteld, maar ook dán krijg ik geen surround. :(

Iemand anders hier ook last van en iets gevonden? In dit topic kom ik wel een aantal posts tegen dat het niet werkt, maar ook posts dat het wél werkt. (Alleen dan is het een Atmos-track, die kan ik niet afspelen).
Je kijkt niet toevallig Disney classics die in stereo opgenomen zijn?

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KarlMarX
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:49
Het is ooit gelukt om een account te maken en de betaling te doen. Sindsdien op welke pc en met welke browser ik maar probeer. Site reageert niet op inloggen of een nieuw account maken. Cookies gewist etc, andere pc, niks helpt.
Android app op telefoon en Android TV geven foutcode 83 als ik probeer in te loggen.

Iemand nog tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15:16

sjaool

Every life should have 9 cats

Op mijn LG 65UK6400PLF kan ik de app ook niet vinden in de LG content store. Ik kijk nu dus maar via de Xbox One. Daar heb ik dan ook het voordeel dat ik wel in 4K en HDR films kan kijken. :)

Disney+ app voor Xbox One

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15:29
Gister bij m'n ouders maar even een Chromecast geplaatst, en die zijn nu ook met hun kleinzoon (zoontje van m'n zus) aan het genieten van disney.

Toch mooi om te zien dat verschillende generaties helemaal blij worden van Disney

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ziglar
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 05-05 15:47

Ziglar

humulus lupulus

ergens heb ik gelezen dat de 4k hdr en multiple audio channels pas vrij gegeven worden na de pilot.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• shorty2017
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 07-05 15:26
Ik zie weinig mensen welke haperingen in het beeld hebben. Ik heb daar echt best veel last van. Dat het soms 1 minuut alles stil staat en aan het "laden" is... Bij Netflix heb ik hier totaal geen last van ook niet met 4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edward Nygma
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08-05 19:25

Ik heb een Chromecast Ultra en het is op dit moment nog een beetje geluk hebben met 5.1 geluid volgens mij. Ik heb nog geen hele film gekeken (ik ben een slechte tester, ik ga er niet aan beginnen totdat het gewoon in HDR mét 5.1/7.1/Atmos werkt via Chromecast of WebOs).

Maar! gisteren kreeg ik via mijn Chromecast bij een aantal films ineens 5.1 dd+ (maar nog nergens Atmos).
Bijvoorbeeld bij Infinity War, waar ik het beeld overigens echt boven verwachting goed vond.
Ik heb de 4k disc ook en de verschillen lijken minimaal. (al gaat die via mijn HTPC / MadVR, dus dan regulier HDR10 en geen Dolby Vision zoals op Disney+).

Ook Beauty and the Beast gaf 5.1 dd+. Star Wars: A new hope was ook 5.1, maar erg zacht en weinig dynamiek. Verder erg veel in 2.0 zoals bij iedereen met een Chromecast. (Waar het 5.1 / Atmos hoort te zijn dan. Hier is Aladdin een goed voorbeeld van).

Nog geen peil op te trekken, maar voor mijn gevoel wordt er elke dag wat aan gesleuteld waardoor het beter wordt.

Overigens heb ik de LG WebOS versie wel even geprobeerd, maar zoals meerdere, irriteer ik mij mateloos aan de blauwe kaders.

I'll help you solve the mother of all riddles...WHO is Batman!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mark777
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 18:51
KarlMarX schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 10:32:
Het is ooit gelukt om een account te maken en de betaling te doen. Sindsdien op welke pc en met welke browser ik maar probeer. Site reageert niet op inloggen of een nieuw account maken. Cookies gewist etc, andere pc, niks helpt.
Android app op telefoon en Android TV geven foutcode 83 als ik probeer in te loggen.

Iemand nog tips?
had in het begin ook telkens foutcode 83 na een dag was het weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KarlMarX
  • Laatst online: 16:49
mark777 schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 10:59:
[...]

had in het begin ook telkens foutcode 83 na een dag was het weg
Dank voor je reactie. Het duurt bij mij helaas al 5 dagen. Net nog een iPad geprobeerd. Zelfde probleem, al geeft die een uitgebreidere foutmelding en lijkt het te denken dat ik in een land ben waar het nog niet beschikbaar is. Dus wellicht IP gerelateerd probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heyster
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 27-03 13:25
corset schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 10:37:
Gister bij m'n ouders maar even een Chromecast geplaatst, en die zijn nu ook met hun kleinzoon (zoontje van m'n zus) aan het genieten van disney.

Toch mooi om te zien dat verschillende generaties helemaal blij worden van Disney
Zo is het maar net. Het is een wereld van verschil als je het met een Warner Bross film vergelijkt.

a backup is a man's best friend

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ewoud75
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:25
@poor Leno; en euhhh bedankt hè. Nu voel ik me echt heeeeeeeeeeel oud ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 17:03
mgizmo schreef op donderdag 12 september 2019 @ 11:36:
[...]

Ik wilde net een melding plaatsen van mij, maar hang hem maar onder die van jou.
Wij gebruiken een TV van Panasonic TX-55CX750E van 2015. Daar draait FirefoxOS op.

Ik verwacht niet dat er een Disney+ app op gaat komen, mocht ie er wel komen, fijn. Maar nu probeerde ik het met de ingebouwde browser, maar helaas doet de inlogknop het daar ook niet op.

Meer tweakers met een FirefoxOS op Panasonic TV?
Ik ben benieuwd of die app er komt. Er zijn ook andere partijen zoals een NLZiet en Videoland die de moeite hebben genomen een app te bouwen. En de vraag is hoe moeilijk het is om een app over te zetten naar een ander platform. Ik snap het dat het niet leuk is voor Disney om veel apps te onderhouden, maar het lijkt me toch een concurrerende markt waar je de (potentiële) klanten zoveel mogelijk service en gemak wilt bieden.

Wellicht als de kinderziektes uit de eerste apps zijn, dat deze omgezet worden naar andere platforms. En anders toch maar weer een keer de Chromecast aanslingeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 100197

Op PS4 is vanochtend een nieuwe versie uitgekomen. Ik heb gister een film gekeken via de iPad; avengers infinity war (zoiets), maar ben in slaap gevallen. Het is nu vnl echte disney, pixar content en ik ben hier niet echt weg van. ook het aanbod van national geographic vond ik niet interessant.

Ik hou meer van scifi zoals moon (2009) of horror zoals the possession of michael king (2014)

Ik ga niet abonneren denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrietje
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12:51
Anoniem: 891225 schreef op maandag 16 september 2019 @ 23:45:
Ik heb het in de browser van mijn samsung geprobeerd. De interface werkt erg traag maar film werkt wel. Niet optimaal maar is ook een manier als je het anders niet werkend krijgt. Ik heb 2018 Samsung overigens. Airplay werkt bij mij half.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16:31

s0kkie

Cowabunga

Anoniem: 100197 schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 11:21:
Op PS4 is vanochtend een nieuwe versie uitgekomen. Ik heb gister een film gekeken via de iPad; avengers infinity war (zoiets), maar ben in slaap gevallen. Het is nu vnl echte disney, pixar content en ik ben hier niet echt weg van. ook het aanbod van national geographic vond ik niet interessant.

Ik hou meer van scifi zoals moon (2009) of horror zoals the possession of michael king (2014)

Het is tenslotte dan ook Disney en niet Netflix :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerManiak
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 07-04 23:00
DwightKSchrute schreef op maandag 16 september 2019 @ 09:07:
[...]

Ja, of zelfs zonder Disney+ logo.
Zelfde issue hier, gebruik Disney+ op mijn Samsung S7 (Android app dus). Sinds de app-update dit weekend kom ik niet meer verder dan het opstartscherm. Geen foutmelding oid, alleen "Disney+ is gestopt", al een paar keer de crashlogs verstuurd.
Was net lekker bezig met Star Wars Rebels 8)7

Life's a Game, and I like to play...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
shorty2017 schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 10:46:
Ik zie weinig mensen welke haperingen in het beeld hebben. Ik heb daar echt best veel last van. Dat het soms 1 minuut alles stil staat en aan het "laden" is... Bij Netflix heb ik hier totaal geen last van ook niet met 4K
Heb dat soms. Ook al 2-3x een stream die gestopt werd met fout zonder ID. Denk dat het ook wat overbelasting was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ewoud75
@Señor Sjon en @shorty2017: Ook een aantal keren gehad, dat de stream werd gestopt en aan het "laden" was en weer verder ging.

Voor de rest zijn wij tot nu aardig tevreden over deze nieuwe dienst. Bij smartphones (Samsung en Nokia) hebben de app. Chromecasten en kijken maar. Hopelijk straks een app op de TV Decoder van XS4All. Casten vreet aardig wat batterij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

ewoud75 schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 12:43:
Casten vreet aardig wat batterij.
is dat zo? Ik cast wel eens vanaf m'n iPad, maar ik was altijd in de veronderstelling dat deze er niet meer tussen zit als je eenmaal media aan het afspelen bent.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ewoud75
@Gunner Die van mij, Nokia7, gaat normaliter anderhalve dag mee voordat deze aan het infuus moet. Met casten is zie ik de percentage terug lopen. Geldt ook bij die van mijn vrouw, Samsung.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
ewoud75 schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 11:05:
@poor Leno; en euhhh bedankt hè. Nu voel ik me echt heeeeeeeeeeel oud ;)
:>

Ja sorry haha, maar kijkend naar al die oude Disney dingen, deed me gelijk er weer aan denken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DanTm
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Gunner schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 12:45:
[...]

is dat zo? Ik cast wel eens vanaf m'n iPad, maar ik was altijd in de veronderstelling dat deze er niet meer tussen zit als je eenmaal media aan het afspelen bent.
als je normaal cast dan cast hij inderdaad rechtstreeks naar de chromecast. Je kunt je telefoon ook gewoon uitzetten tijdens het casten. Tenzij je rechtstreeks vanuit je browser cast, of je telefoon scherm cast. Maar dat is niet zoals het bedoeld is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joever
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 01-04 18:13
KlaasjeNL schreef op donderdag 12 september 2019 @ 10:26:
Op de telefoon werkt het hier prima. Casten naar Chromecast werkt ook, al liep een stream al 2 keer vast. Casten naar ingebouwde Chromecast in mijn Sony Android TV werkt gewoon niet. Na lange tijd koppelen verschijnt het Disney+ logo in beeld met de tekst "Ready to cast from your phone, laptop or tablet, maar kort daarna een foutmelding:

An unexpexted error occured communicating with a service.

En:

Something went wrong. Please try again. If you continue to have issues, please contact Disney+ Subscription support. (No Error Code)

playback.scenarios-empty
Ik krijg bijna hetzelfde op mijn Sony KD-55X8509C.
Mijn exacte foutmelding is als volgt:

Something went wrong. Please try again. If you continue to have issues, please contact Disney + Subscription Support.
(No Error Code))

MANIFEST_UNKOWN -

Something went wrong. Please try again. If you continue to have issues, please contact Disney + Subscription Support.
(No Error Code))

MEDIA_ERROR_MESSAGE - INVALID REQUEST

Heeft iemand hier al een oplossing voor gevonden? Ik heb het gemeld bij de helpdesk van Disney+. Na wat vragen kwam het (standaard?) antwoord dat het een fut aan hun kant is wat te verwachten is bij een nieuwe dienst en dat ze eraan werken.

Ach ja, ik betaal nog niets dus ga ook niet klagen. Nu maar hopen dat ze het snel opgelost krijgen.

Miniature painting commission: https://www.fiverr.com/miniaturejoe/paint-your-tabletop-miniatures-at-a-reasonable-price --- Instagram: https://www.instagram.com/miniature_joe/

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• corset
Anoniem: 100197 schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 11:21:

Disney dingen op een Disney stream dienst? NO WAY 8)7

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

corset schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 14:55:
[...]

Disney dingen op een Disney stream dienst? NO WAY 8)7
Oh kijk een slimmerik

Dat disney alleen disney doet is hun zaak, mij dus niet als klant bij aangezien er tegenwoordig andere 100 streaming diensten zijn

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• corset
Anoniem: 100197 schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 14:56:
[...]

Oh kijk een slimmerik

Dat disney alleen disney doet is hun zaak, mij dus niet als klant bij aangezien er tegenwoordig andere 100 streaming diensten zijn
Dan zou ik ook bij sport zenders klagen dat ze alleen sport uitzenden! ik vind het schandalig.. je beseft je zelf hopelijk wel dat het klagen over "teveel disney" bij disney niet echt goed is toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Señor Sjon
ewoud75 schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 12:43:
@Señor Sjon en @shorty2017: Ook een aantal keren gehad, dat de stream werd gestopt en aan het "laden" was en weer verder ging.

Voor de rest zijn wij tot nu aardig tevreden over deze nieuwe dienst. Bij smartphones (Samsung en Nokia) hebben de app. Chromecasten en kijken maar. Hopelijk straks een app op de TV Decoder van XS4All. Casten vreet aardig wat batterij.
Al zet je je telefoon helemaal uit, als de Chromecast eenmaal aanstaat, heb je je toestel niet meer nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 17:59
Ik vind het jammer dat die content van Hulu niet naar Disney+ komt. Als je geen fan bent van films voor kinderen, Star Wars of Marvel, dan is het aanbod wel erg karig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Modbreak:Zo gaan we niet met elkaar om, zie ook Het algemeen beleid #verbodengeweld

[ Voor 83% gewijzigd door Outerspace op 17-09-2019 15:24 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Extigo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:44
Nou, nou, nou. Rustig een beetje.

Punt 1. Je kan jezelf geen +1 geven. Dat wordt technisch tegengehouden door Tweakers zelf.
Punt 2. Je kan moeilijk zeggen dat hij geen gelijk heeft. Als je Disney+ ziet, dan verwacht je een hoop Disney. Net zoals je bij FoxSports en Ziggo Sport veel Sport verwacht.

Een beetje respect naar elkaar toe (dat geldt voor beiden) zou wel fijn zijn.

[ Voor 7% gewijzigd door Outerspace op 17-09-2019 15:24 ]

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
NotSoSteady schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 15:05:
Ik vind het jammer dat die content van Hulu niet naar Disney+ komt. Als je geen fan bent van films voor kinderen, Star Wars of Marvel, dan is het aanbod wel erg karig.
Na 12 november krijgen we er veel Fox content bij, ik hoop/gok/wens dat er dan meer komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Modbreak:Laatste waarschuwing, geen flames hier

[ Voor 91% gewijzigd door Outerspace op 17-09-2019 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

Ik vermoed (en hoop) dat dit slechts een kwestie van tijd is, D+ zal op een gegeven moment toch echt wel een breder publiek willen trekken, dan alleen kinderen en tieners.
Mogelijk dat er zelfs allang een (lange termijn) plan hiervoor op de planken ligt...

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RodeStabilo
  • Registratie: December 2013
  • Niet online
wat had je precies verwacht dan? op een dienst van disney staat voornamelijk natuurlijk veel content van henzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 07:50
Señor Sjon schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 10:29:
[...]

Je kijkt niet toevallig Disney classics die in stereo opgenomen zijn?
Wel gedaan. Maar gisteren Iron Man op gezet, en daar heb ik ook geen surround. Ook niet met Avengers End Game, en van die laatste twee ga ik er vanuit dat het surround heeft. Immers heeft de BD van Iron Man het sowieso.

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

RodeStabilo schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 15:38:
[...]

wat had je precies verwacht dan? op een dienst van disney staat voornamelijk natuurlijk veel content van henzelf.
https://www.cnet.com/news...onth-disney-plus-netflix/

Wellicht wist je dit niet ;) . Hij hoopt alleen dat zoiets ook naar Nederland komt, en ik ook eigenlijk wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RodeStabilo
  • Registratie: December 2013
  • Niet online
KillerBee schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 15:40:
[...]

https://www.cnet.com/news...onth-disney-plus-netflix/

Wellicht wist je dit niet ;) . Hij hoopt alleen dat zoiets ook naar Nederland komt, en ik ook eigenlijk wel :)
Hulu en ESPN lijkt me vooral op de amerikaanse markt gericht. Dat zal vast licentieproblemen opleveren voor een europese lancering.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Señor Sjon
Fox heeft o.a. X-Files, Simpsons en Family Guy. die verwacht ik er uiteindelijk wel bij. Om nog maar niet te spreken over de enorme 20th Century Fox filmcollectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

RodeStabilo schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 15:44:
[...]

Hulu en ESPN lijkt me vooral op de amerikaanse markt gericht. Dat zal vast licentieproblemen opleveren voor een europese lancering.
ESPN zie ik ook niet snel gebeuren, eerder nooit eigenlijk :P .
Het meest interessant (voor mij althans) zijn Fox en Hulu, al kwam er maar een deel van de content naar Nederland.

Ik kijk de kat nog even wat langer uit de boom (sowieso tot en met de feestdagen periode), en mogelijk dat ik D+ volgend jaar combineer met Apple Tv Plus (en dan Netflix, al dan niet tijdelijk, de deur uit).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Laatst online: 14:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Laten we dat afwachten, wellicht komt in Europa wel gewoon de Hulu content op Disney+.
KillerBee schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 15:51:
[...]

ESPN zie ik ook niet snel gebeuren, eerder nooit eigenlijk :P .
Het meest interessant (voor mij althans) zijn Fox en Hulu, al kwam er maar een deel van de content naar Nederland.
ESPN heeft het wel geprobeerd met ESPN Europe, maar daar ging redelijk snel en abrupt de stekker uit.

[ Voor 35% gewijzigd door MeNTaL_TO op 17-09-2019 15:54 ]

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Gisteren eindelijk een account aangemaakt en is mij opgevallen dat er totaal geen rating-systeem aanwezig is. Tijdens de registratie werd nergens gevraagd naar mijn voorkeuren en ook voor individuele films/series kan je niet aangeven of je deze leuk vindt of niet. Echter is er wel een "Recommend for you" gedeelte terwijl Disney niets over mij weet gezien ik nog niks bekeken heb of mijn voorkeur heb opgegeven. Vraag mij af hoe ze dat gaan doen. Dat ik een film bekijk wil niet zeggen dat ik die film goed vind en hoop dus niet dat de suggesties worden gebaseerd puur op kijkgedrag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormtrooper
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:20

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

Señor Sjon schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 15:05:
[...]

Al zet je je telefoon helemaal uit, als de Chromecast eenmaal aanstaat, heb je je toestel niet meer nodig.
Ah, dat wist ik niet. Toch maar zo'n ding halen, maar eerst ff kijken voor wat extra HDMI poortjes.

Stormtroopers toys: Asus Strix 16, Samsung S24 Ultra, HP Z4 G4.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KlaasjeNL
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11-05 18:51
Joever schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 14:51:
[...]

(No Error Code))

MANIFEST_UNKOWN -

(No Error Code))

Heeft iemand hier al een oplossing voor gevonden? Ik heb het gemeld bij de helpdesk van Disney+. Na wat vragen kwam het (standaard?) antwoord dat het een fut aan hun kant is wat te verwachten is bij een nieuwe dienst en dat ze eraan werken.

Ach ja, ik betaal nog niets dus ga ook niet klagen. Nu maar hopen dat ze het snel opgelost krijgen.
Ik heb het nu "opgelost" door de Disney+ app via de browser op de tv installeren. Weliswaar geen Chromecast functionaliteit, maar zo werkt het prima en stabiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basjuhh
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18:06
Krijg het helaas nog steeds niet werkend in belgie. Via ios app en paypall besteld, ook naderhand voor alle zekerheid cc ingevoerd. Maar krijg overal melding dat het in het land de service niet available is... jammer

Bij help staat er dat ik een betaling van 0 euro moet doen. Vervolgens staat er niet uitgelegd hoe en waar ik dat kan doen zodat ik portabiliteit krijg.

[ Voor 26% gewijzigd door basjuhh op 17-09-2019 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canard
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 07-05 20:33
Die krijg ik ook op mijn Sony W75C...
Joever schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 14:51:
[...]

(No Error Code))

MANIFEST_UNKOWN -

(No Error Code))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaPi36
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11:19
PS4 heeft nieuwe app update....helaas nog steeds geen dolby vision/hdr...en slechts pcm 2.0

Wachten tot 12 november blijkbaar (gezien berichtgeving Disney dat het dan pas beschikbaar komt)

[ Voor 3% gewijzigd door PaPi36 op 17-09-2019 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byteshuffle
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 06-10-2024
Ik kan via m'n browser (Firefox) weer films kijken! En heb dus geen foutcode 83 meer.

Is dat bij de andere nu ook opgelost?

Byteshuffle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Byteshuffle schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 18:04:
Ik kan via m'n browser (Firefox) weer films kijken! En heb dus geen foutcode 83 meer.

Is dat bij de andere nu ook opgelost?

Byteshuffle
Bij mij niet ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byteshuffle
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 06-10-2024
Helaas! Ik heb ook weer foutcode 83. En probeer het nu weer en de film speelt weer verder. Ra Ra wat is het probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weteden
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 14-10-2024
basjuhh schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 17:16:
Krijg het helaas nog steeds niet werkend in belgie. Via ios app en paypall besteld, ook naderhand voor alle zekerheid cc ingevoerd. Maar krijg overal melding dat het in het land de service niet available is... jammer

Bij help staat er dat ik een betaling van 0 euro moet doen. Vervolgens staat er niet uitgelegd hoe en waar ik dat kan doen zodat ik portabiliteit krijg.
Dit heb ik ook als Belg, 2 dagen geleden geregistreerd vanuit Nederland maar krijg het nog niet werkende
Als ik het goed begrijp zouden we een van deze dagen hier een mail over moeten krijgen met onderwerp 'Maak gebruik van Disney+ in de EU.'

Hopen dat deze snel binnenkomt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CDRK
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 28-03 08:57
De app werkt bij mij op Mn B8 wel maar zodra ik een film wil kijken, laad hij erg lang en krijg ik de volgende melding te zien:

[FETCH_FAILED] BamHLS was not able to fetch the variants
(streamTimeout)

Iemand een idee? Meerdere malen geprobeerd om de app van de tv af te halen en vervolgens opnieuw te installeren/inloggen maar geen resultaat. (Sta eigenlijk niet te wachten om Mn tv hiervoor naar de factor reset te zetten :/)

Software versie 05.10.10

Stay Frosty!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schiksie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-05-2022
FrankGuthrie schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 14:50:
[...]

Dit zou wel interessant zijn als dit kan worden nagegaan. De meeste Android TV Boxen hebben helaas een oude versie van Android TV...

Vreemd genoeg speelt alleen 1 serie af, Phineas and Ferb, waarom die wel en de rest van de content niet is met niet geheel duidelijk.
Via twitter zegt Disney dit :

Hi
@Schiksie
, thank you for reaching out. The Disney+ is available from Android 5.0 (Lollipop) and higher.

Have a magical day.

Antec Sonata II, AsRock 939Dual, Atl Venice 64 3500+, Zalman CNPS7000B-ALCU, Asus AX800 PRO 256 TVD, 2*512 Kingston PC3200 DDR, CDRW Lite On LTR-52246S, Lite On DVD 16/48, Maxtor 300Gb D-Max 10 + Maxtor 120 (U133), 2*3Com 3C905B TX PCI 10/100Mbit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-05 01:14

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Schiksie schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 21:19:
[...]

Via twitter zegt Disney dit :

Hi
@Schiksie
, thank you for reaching out. The Disney+ is available from Android 5.0 (Lollipop) and higher.

Have a magical day.
Tja, blijf het vreemd vinden.

Maar ik kan inmiddles ook Ducktales afspelen naast Phineas and Ferb. Vraag me af waarom die series wel? Misschien omdat het oude tekenfilm series zijn en dus weinig bandbreedte nodig hebben?? Ik vraag me af of dat een beperkende factor is.

Helaas lukt het niet vanaf mijn Chrome Browser op mijn Minix box af te spelen omdat ik wordt doorverwezen naar de app....

Ik heb nu verder getest, en de meeste Kids programma's streamen wel.... Ik heb wel mijn taal setting van mijn box op Engels staan. Zou dit misschien eten in het roet gooien? Edit: Instellingen aangepast naar Nederlands, maar geen success.

[ Voor 14% gewijzigd door FrankGuthrie op 17-09-2019 22:34 ]

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Laatst online: 17-03 09:43
CDRK schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 20:57:
De app werkt bij mij op Mn B8 wel maar zodra ik een film wil kijken, laad hij erg lang en krijg ik de volgende melding te zien:

[FETCH_FAILED] BamHLS was not able to fetch the variants
(streamTimeout)

Iemand een idee? Meerdere malen geprobeerd om de app van de tv af te halen en vervolgens opnieuw te installeren/inloggen maar geen resultaat. (Sta eigenlijk niet te wachten om Mn tv hiervoor naar de factor reset te zetten :/)

Software versie 05.10.10
Een vergelijkbare krijg ik ook (BamHLS.... streamTimeout). Na de stream nog een keer openen werkt het wel. De app gaat ook niet meer door naar de volgende aflevering ondanks dat deze zo is ingesteld.

Ik krijg overigens de zwarte balken achter de ondertiteling ook niet meer weg. Alles staat op transparant ingesteld, maar nog steeds krijg ik 75% transparant zwarte achtergrond achter mijn gele ondertiteling. Super irritant, vooral aangezien het twee dagen geleden gewoon werkte :/

• Robsta86
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 18:12
basjuhh schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 17:16:

Heb je een Nederlandse cc ingevoerd? Zie onderstaande mail die ik heb ontvangen van Disney+:

"If you purchased Disney+ using PayPal or if you purchased Disney+ in the App Store or Google Play Store, then you need to complete one more step to verify where you live and get access to your home version of Disney+ as you travel to EU countries outside of the Netherlands. Please enter a valid debit or credit card to verify that you live in the Netherlands. Your card will not be charged.
This link will only work while you are in the Netherlands. To activate while travelling, please contact us. You may be asked to provide additional proof of residency."

• Carnovasch
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 11-02 21:00
Ik ook nog steeds helaas. Weet iemand een oplossing of is het gewoon wachten tot Disney de boel fixt? De kleine hier wordt het een beetje zat om op mijn telefoon (S7) te kijken :) . Ik stream naar de cc in mijn Sony bravia tv (kdl)
Canard schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 17:21:
Die krijg ik ook op mijn Sony W75C...

[...]

• de Foarsitter
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 18:56
Ik krijg de melding ‘deze webpagina verbruikt veel geheugen’ op mijn MacBook Pro. Ervaren jullie dit ook?

• Smok3yNL
Ik snap niet dat ik zowel op de ps4 pro of via de LG disney app geen HDR beeld ontvang op mijn LG C8 oled scherm.

Alle instellingen staan goed, als ik bijv netflix opstart krijg ik netjes het HDR logo in beeld om vervolgens ook HDR beeld te hebben.

Echter wat ik ook probeer bij de Disney+ app.l krijg ik het niet voor elkaar om het beeld in HDR te krijgen.

Instellingen staan goed. Ervaren meer mensen dit?
En is hier een oplossing voor?

Alvast bedankt!

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:31
Smok3yNL schreef op woensdag 18 september 2019 @ 07:28:
Ik snap niet dat ik zowel op de ps4 pro of via de LG disney app geen HDR beeld ontvang op mijn LG C8 oled scherm.

Alle instellingen staan goed, als ik bijv netflix opstart krijg ik netjes het HDR logo in beeld om vervolgens ook HDR beeld te hebben.

Echter wat ik ook probeer bij de Disney+ app.l krijg ik het niet voor elkaar om het beeld in HDR te krijgen.

Alvast bedankt!
Snap je niet dat je aan het testen bent voor Disney en daardoor gratis 2 maanden weggeven :?

Wat is toch dat mensen zomaar denken dat de de D+ app zich even kan meten met de Netflix app. Aan die app is al ruim 3 jaar gesleuteld en dan verwachten we dat Disney zomaar even een perfecte app weet te presenteren waar alles werkt en voor ieder apparaat ondersteuning is. Gewoon geduld hebben :/

[ Voor 18% gewijzigd door Miki op 18-09-2019 07:37 ]

• appelsientje
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-04 10:50

appelsientje

Het beste onder de zon

Gunner schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 12:45:
[...]

dit klopt ook, zodra de connectie is gemaakt, pakt de (chrome)cast zelf de verbinding op. Dit loopt dan niet meer via je telefoon.

LR | 4WD | Deep blue | 19" velgen | Trekhaak

• CBX1047
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 09-05 19:12
Cogency schreef op zondag 15 september 2019 @ 21:58:
Ik krijg het niet werkend hier thuis.
Ziggo verbinding, SOny Bravia tv met android. (bedraad), Desktop PC bedraad, Laptop via Wifi. Niks doet het :(
Bij anderen met dezelfde ziggo modem en verbinding werkt het weer wel, snap er niks van. :/

Alle andere streaming diensten en internet meuk doet het wel perfect.

edit; net op een Ipad geprobeerd via Wifi en dat werkt wel... En op een Surface Go ook! 8)7
Dus ligt aan de TV, heeft niets met Ziggo te maken. Ziggo levert deze dienst niet, het werkt via de TV app of van welk ander apparaat.

• CBX1047
Toch een zeer vreemde test fase van het miljarden bedrijf Disney.

Denk als een auto merk iemand een proefrit laat maken in een model die slecht rijd, afslaat bij het stoplicht, slecht remt, maar zegt, tja, het is een test auto, die u nieuw gaat kopen is perfect, denk ik dat dit soort merken snel het loodje leggen.
App moet 100% werken, beeld kwaliteit moet 100% zijn, content moet 100% zijn, proef periode of niet.
Ben bang dat ik na November af haak als het niet zeer snel beter word........

• Joever
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 01-04 18:13
KlaasjeNL schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 17:16:
[...]

Ik heb het nu "opgelost" door de Disney+ app via de browser op de tv installeren. Weliswaar geen Chromecast functionaliteit, maar zo werkt het prima en stabiel.
Ga ik proberen. Bedankt voor de tip.
CBX1047 schreef op woensdag 18 september 2019 @ 08:17:

Denk als een auto merk iemand een proefrit laat maken in een model die slecht rijd, afslaat bij het stoplicht, slecht remt, maar zegt, tja, het is een test auto, die u nieuw gaat kopen is perfect, denk ik dat dit soort merken snel het loodje leggen.
App moet 100% werken, beeld kwaliteit moet 100% zijn, content moet 100% zijn, proef periode of niet.
Met het zeer grote verschil dat een slecht functionerende auto levensgevaarlijk kan/zal zijn en een slecht functionerende videoapplicatie niet.

Miniature painting commission: https://www.fiverr.com/miniaturejoe/paint-your-tabletop-miniatures-at-a-reasonable-price --- Instagram: https://www.instagram.com/miniature_joe/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• corset

Shit ja.. als je een beta released van een product moet het echt 100% af zijn, totaal geen bugs meer. Dat zeg je nu namelijk.

Vanaf de dag dat NL in de eerste "Testfase" landen zou zitten, was bekend dat wij beta testers werden. Dat dat gratis is, en voor iedereen is een leuk extraatje. Maar jou vergelijking raakt kant noch wal.

Maar ik neem voor het gemak maar aan dat je al heel veel bug reports hebt opgestuurd, heel veel meldingen van problemen hebt gemaakt etc? 8)7

Overigens, op de Xbox One 0 problemen met content. De dingen die ik nu ben tegen gekomen;

1.) Sommige films kunnen niet naar Chromecast gestreamed worden (meeste wel, bepaalde niet. Getest op meerdere chromecasts + mobile devices)

2.) Autoplay werkt niet altijd door. Soms stopt hij gewoon.

Maar alles wat ik tegenkom mail ik door, en vanaf 12 november hebben we weer een goede dienst erbij en is het bye bye netflix.

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14:59

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Dit snap ik dus niet. Je doet mee aan een gratis test van iets dat officieel nog niet eens gelanceerd is. Het is duidelijk dat nog niet alle plooien glad zijn gestreken maar je doet alsof je wereld in brand staat. Als je er al voor zou betalen zou ik snappen dat je not amused bent maar nu ben je m.i. volkomen onrealistisch en nogal een drama queen met je vergelijking.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

• PaPi36
  • Laatst online: 11:19
Miki schreef op woensdag 18 september 2019 @ 07:34:
[...]

Snap je niet dat je aan het testen bent voor Disney en daardoor gratis 2 maanden weggeven :?

Wat is toch dat mensen zomaar denken dat de de D+ app zich even kan meten met de Netflix app. Aan die app is al ruim 3 jaar gesleuteld en dan verwachten we dat Disney zomaar even een perfecte app weet te presenteren waar alles werkt en voor ieder apparaat ondersteuning is. Gewoon geduld hebben :/
Dat is niet helemaal correct....uiteraard kunnen er bugs in apps zien....maar... Disney heeft zelf berichtgeving uitgedaan (klantenservice reactie) dat ze dolby vision pas beschikbaar maken vanaf 12 november. Buiten dat het een vreemde keuze is want dan test je niet volledig....is er door Disney ook niet bij inschrijving aangegeven dat het een test betreft.....er wordt ons ook geen feedback gevraagd b.v.......je mag dus verwachten dat dit een commercieel product is wat je nu aan het gebruiken bent.....en dat performed toch echt zwaar onder de maat. Geen hdr, geen dolby surround...streams die zware compressie hebben...blauwe strepen op lg app.... App freezes over meerdere platforms etc. Op basis van dit commerciële product zou ik geen abonnement nemen.

• CBX1047
SnoeiKoei schreef op woensdag 18 september 2019 @ 08:34:
[...]

Dit snap ik dus niet. Je doet mee aan een gratis test van iets dat officieel nog niet eens gelanceerd is. Het is duidelijk dat nog niet alle plooien glad zijn gestreken maar je doet alsof je wereld in brand staat. Als je er al voor zou betalen zou ik snappen dat je not amused bent maar nu ben je m.i. volkomen onrealistisch en nogal een drama queen met je vergelijking.
Dus als je ervoor betaald is het niet goed, en als het "gratis" is maakt het niet uit.
Dat snap ik dus niet.
Het blijft iets testen wat aan veel kanten hapert (tel de klachten eens in dit forum), en nee de wereld staat niet in brand maar er moet wel geblust worden.
Blijf bij mijn standpunt dat een miljarden bedrijf een test dienst lanceert met veel problemen op ieder gebied, beeld kwaliteit, geluid kwaliteit, stabiliteit, en content.

En hoe weet jij nou dat ik een drama queen ben, ik treed inderdaad ieder weekend op in de Lellebel - Amsterdam, maar kan mij nu niet herinneren dat ik jou daar ontmoet heb...….. :)

• CBX1047
corset schreef op woensdag 18 september 2019 @ 08:32:
[...]

Shit ja.. als je een beta released van een product moet het echt 100% af zijn, totaal geen bugs meer. Dat zeg je nu namelijk.

Vanaf de dag dat NL in de eerste "Testfase" landen zou zitten, was bekend dat wij beta testers werden. Dat dat gratis is, en voor iedereen is een leuk extraatje. Maar jou vergelijking raakt kant noch wal.

Maar ik neem voor het gemak maar aan dat je al heel veel bug reports hebt opgestuurd, heel veel meldingen van problemen hebt gemaakt etc? 8)7

Overigens, op de Xbox One 0 problemen met content. De dingen die ik nu ben tegen gekomen;

1.) Sommige films kunnen niet naar Chromecast gestreamed worden (meeste wel, bepaalde niet. Getest op meerdere chromecasts + mobile devices)

2.) Autoplay werkt niet altijd door. Soms stopt hij gewoon.

Maar alles wat ik tegenkom mail ik door, en vanaf 12 november hebben we weer een goede dienst erbij en is het bye bye netflix.
Dit is reeds in de Alpha fase beland, dus kan je ervan uit gaan op een paar tweaks na dat dit het gaat worden...…………….

• corset
CBX1047 schreef op woensdag 18 september 2019 @ 08:59:
[...]

Dit is reeds in de Alpha fase beland, dus kan je ervan uit gaan op een paar tweaks na dat dit het gaat worden...…………….
je weet dat alpha voor de beta fase komt toch?

Alfa -> Beta -> Release

We zitten nu in een Beta release, daarom staat ook niet alle content erop 8)7

• CBX1047
Joever schreef op woensdag 18 september 2019 @ 08:29:
[...]

Ga ik proberen. Bedankt voor de tip.

[...]

Met het zeer grote verschil dat een slecht functionerende auto levensgevaarlijk kan/zal zijn en een slecht functionerende videoapplicatie niet.
Een slecht functionerende videodienst kan wel levensgevaarlijk voor je huwelijk zijn...…….. ;)

• CBX1047
corset schreef op woensdag 18 september 2019 @ 09:00:
[...]

je weet dat alpha voor de beta fase komt toch?

Alfa -> Beta -> Release

We zitten nu in een Beta release, daarom staat ook niet alle content erop 8)7
Ja excuus, tiep voutje, het zit nu in Beta, maar zal niet al teveel meer veranderen op content na en wat tweaks.

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14:59

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

CBX1047 schreef op woensdag 18 september 2019 @ 08:55:
[...]

Dus als je ervoor betaald is het niet goed, en als het "gratis" is maakt het niet uit.
Als je aan een gratis test deelneemt en het werkt nog niet allemaal dan is dat begrijpelijk en kun je aannemen dat er aan gewerkt wordt om het allemaal te fixen zonder er een drama van te maken, DAT is wat ik zeg.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TDB
  • Laatst online: 13:26

TDB

Kijk alles via Apple TV en heb, gelukkig, totaal geen problemen met kijken. Dolby Atmos wordt netjes doorgegeven, beeld is altijd goed. Via de iPad ook geen problemen.

PSN: TDBtje

• corset
CBX1047 schreef op woensdag 18 september 2019 @ 09:03:
[...]

Ja excuus, tiep voutje, het zit nu in Beta, maar zal niet al teveel meer veranderen op content na en wat tweaks.
Gek dat er dan al bugs opgelost zijn, en bepaalde dingen aangepast. Dat zou zeker nooooit gebeuren in jou versie?

• Wootism
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

Wootism

aaibaar

CBX1047 schreef op woensdag 18 september 2019 @ 08:55:
[...]

Dat snap ik dus niet.
Het blijft iets testen wat aan veel kanten hapert (tel de klachten eens in dit forum), en nee de wereld staat niet in brand maar er moet wel geblust worden.
Blijf bij mijn standpunt dat een miljarden bedrijf een test dienst lanceert met veel problemen op ieder gebied, beeld kwaliteit, geluid kwaliteit, stabiliteit, en content.
Hopelijk begrijp je wel dat de mensen met klachten het hardste roepen en degene bij wie het perfect werkt vaak niet de moeite nemen om dit te melden...,

Bij mij werkt het bijvoorbeeld perfect.
De app op mijn Sony-TV werkt probleemloos, in goede 4K kwaliteit zonder buffermomenten. De apps op iPhone en iPad ook zonder problemen.

Streamen vanaf iPhone/iPad naar Chromecast werkt ook perfect. Heb er werkelijk niks op aan te merken.

Bij iedereen in mijn schoonfamilie, bij vrienden en mijn ouders werkt ook alles zonder problemen. Dus ik denk dat het allemaal wel mee valt.

• Milo85
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 18:03
Werkt prima voor mij i.c.m. een chromecast. Ik vind dat er al veel content op staat voor een 'proefversie'. De kleine heeft er al van genoten (en papa stiekem ook).

• Pendaco
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-05 23:31

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

Smok3yNL schreef op woensdag 18 september 2019 @ 07:28:

Alvast bedankt!
Dat is idd een bekend probleem met de LG app. Hetzelfde geldt voor de settings van de ondertiteling die de zwarte achtergrond blijft laten zien. En de soms wel/niet zichtbare dunne blauwe lijnen in de app. Denk dat je even geduld moet hebben.

Misschien handig om te topicstart bij te werken met alle bekende bugs per systeem/device?

Ondanks dat we nog geen week onderweg zijn en er al diverse bugs en updates voor een aantal apps zijn geweest, was het wel handig geweest als ze een simpele 'meld je bug hier' knop hadden toegevoegd + een disclaimer die uitlegt dat het hier om een test/beta fase gaat.

Ik kan de frustraties bij een aantal mensen wel begrijpen.
Pagina: 1 ... 11 ... 45 Laatste

Let op:
Het is niet noodzakelijk om alle bugs hier te melden. Deze kunnen prima bij Disney via support worden doorgegeven.
Tips en trucs delen om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US is niet toegestaan.
En geef je op bij de topicstarter om de TS bij te werken!