Ja, dan schrijft geen hond zich meer in voor de testRobertMe schreef op maandag 16 september 2019 @ 15:33:
[...]
Dat is niet wat ik op https://www.disneyplus.com/nl/welcome/ lees. Daar staat proefperiode, en dat lees ik als 'probeer het eens uit en kijk of je het iets vindt', hetzelfde als dat Netflix een gratis proefperiode heeft. Dat wij het proefkonijn zijn om hun nieuwe service te testen staat er niet, of in ieder geval niet zo expliciet.
En door de ambiguïteit daarin beoordeel ik mijn proef ook als 'het is nogal karig'.
Dat ze het als technische test inzetten, sure, zou ik ook doen. Maar IMO zouden ze het dan ook nadrukkelijker kunnen vermelden. En om geen slechte indruk te maken qua 'de hele recente dingen staan niet erop' zou je ook een lijst kunnen opnemen met wat wel beschikbaar zal zijn als de dienst uit komt.
Nee, ik schat dat het gros van de mensen al blij zijn als ze een paar films uit het huidige aanbod kunnen kijken. Helemaal de kids die nu Frozen gewoon op repeat hebben staan.
Het is de vraag welke opzet de meeste klachten van de proefkonijnen genereertOf neem het op in de bibliotheek en speel vervolgens een 'Pas beschikbaar vanaf 12 november' videotjte af (evt. incl. bijbehorende cover zodat je niet het ene na het andere dummy item aanklikt).
Laten we wel wezen, dit is een grote graai-actie van Disney. Gezien hun eigendommen staan ze nog sterk ook. En nu Bob Iger bij Apple na jaren is opgestapt omdat Apple ook een streamingdienst gaat uitbrengen, weet je gewoon dat het hard tegen hard gaat.Als Disney dadelijk dus content achter houd (zoals bv een Agents of SHIELD) zou dat wat mij betreft een slechte zaak zijn. Want wij, in Europa, kunnen niet de Amerikaanse TV zenders kijken, de meeste van die series komen hier niet op TV en Disney zou dus alle middelen hebben om het ook bij ons aan te bieden. We zijn welwillend om te betalen, maar ze zouden dan alsnog weigeren om het ons, op een legale manier te laten kijken. En wat mij betreft zou dat dus afbreuk doen aan de dienst.
Edit toevoeging:
Ik heb de app op XBox draaien, en het valt me op dat hele oude films (bijv. TRON, Rocketeer) van hele slechte resolutie zijn, nog minder dan DVD, terwijl er bij de film-info "HD" staat. Ervaren jullie dat ook?
[ Voor 4% gewijzigd door Fireshade op 16-09-2019 15:46 ]