• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-07 14:46
Pendaco schreef op woensdag 18 september 2019 @ 09:32:
[...]

Dat is idd een bekend probleem met de LG app. Hetzelfde geldt voor de settings van de ondertiteling die de zwarte achtergrond blijft laten zien. En de soms wel/niet zichtbare dunne blauwe lijnen in de app. Denk dat je even geduld moet hebben.

Misschien handig om te topicstart bij te werken met alle bekende bugs per systeem/device?

Ondanks dat we nog geen week onderweg zijn en er al diverse bugs en updates voor een aantal apps zijn geweest, was het wel handig geweest als ze een simpele 'meld je bug hier' knop hadden toegevoegd + een disclaimer die uitlegt dat het hier om een test/beta fase gaat.

Ik kan de frustraties bij een aantal mensen wel begrijpen.
Het feit dat ze telefonisch, via mail en via twitter bereikbaar zijn is niet genoeg? 8)7

Vanaf dag 1 dat het aangekondigd werd maanden geleden was bekend dat het een beta test zou worden. Mag dat in de app duidelijker? jep!
Moeten mensen wel wat nuance leren en zien wat ze precies testen ipv "dit is een release product"

De meeste klagende mensen doen 0,0 aan bug reporting. Net zoals elke test

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21:45
Hier werkt alles perfect totdat ik heen en weer ga spoelen. Dan gaat het geluid aan de haal of blijft ie laden zonder dat er iets gebeurt. Voor de rest kan ik op zowel de TV als op mijn phone zonder problemen alles draaien/casten.

[removed]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KarlMarX
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-06 14:37
Gisteren na 40 minuten in de wacht (dus heb mijn bijdrage aan de bugreports wel gedaan ;-) ) een medewerker gesproken. Mijn foutcode 83 lijkt te liggen aan dat mijn ip niet herkent wordt. Met een VPN of mobiele data doet ie het wel (alleen casten nog niet, aangezien de tv aan het thuisnetwerk hangt uiteraard).
De provider Tweak was onbekend. Hij zou de provider en mijn IP doorgeven en dan zouden die uiteindelijk opgenomen moeten worden. Ben benieuwd hoe lang dat gaat duren.

Zijn er mensen met Tweak (en uit Almere) waarbij het wel werkt?

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:32

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

@CBX1047 Zou je de editknop kunnen gebruiken ipv dubbelposten?

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spooksel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:30

Spooksel

Spooksel!

KarlMarX schreef op woensdag 18 september 2019 @ 09:41:
Gisteren na 40 minuten in de wacht (dus heb mijn bijdrage aan de bugreports wel gedaan ;-) ) een medewerker gesproken. Mijn foutcode 83 lijkt te liggen aan dat mijn ip niet herkent wordt. Met een VPN of mobiele data doet ie het wel (alleen casten nog niet, aangezien de tv aan het thuisnetwerk hangt uiteraard).
De provider Tweak was onbekend. Hij zou de provider en mijn IP doorgeven en dan zouden die uiteindelijk opgenomen moeten worden. Ben benieuwd hoe lang dat gaat duren.

Dat zou best wel een knullige issue zijn eigenlijk, ik zit bij Ziggo en heb ook continu foutcode 83 in een browser, terwijl het via de Android app + casten met Chromecast naar de TV wel goed werkt. Al die devices hangen allemaal in hetzelfde netwerk achter hetzelfde modem.

Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

Hier werkt tot nu toe ook alles redelijk naar behoren, via Win10 Pc (Edge webbrowser) op Tv (Panasonic plasma uit 2010).

Ik heb tot nu toe wel een klein (doch opmerkelijk) verschil gezien tussen de FF en Edge browser: via FF is het mogelijk om de ondertiteling aan te passen (je ziet het config icoontje rechts boven), in Edge is dit echter niet mogelijk (geen config icoontje te zien). Gelukkig is het zwarte balkje achter de ondertiteling standaard niet aanwezig in Edge (óf het heeft mijn eerdere config aanpassingen overgenomen van FF).
Afgelopen weekend voor het eerst gekeken, in dit geval naar Jungle Book (2016), dit zag/ziet er erg goed en scherp uit (beter dan Netflix imho!).
Dit was mijn eerste (en tot nu toe nog enige) ervaring met D+, komend weekend maar eens verder kijken :) .

Hopelijk komt er nog een app beschikbaar via de MS Store.

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

• modo
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 08-11-2023
Ik merk dat je vanuit windows10 ook kan screenmirroren naar een device (in mijn geval naar sony x800)
Ik heb even een TP wifi zenderdingetje aan de pc gehangen (pc staat toevallig op 1280x720 beeld maar dat zal niet uitmaken) en op de x800 het screenmirror logo geopend en dan heb je in windows 10 uiterst rechtsonder in de balk een beeldschermpje logo,Doe een linker muisklik daarop, kies PROJECTIE ,kies verbinding maken met draadloos ... ,kies/bevestig x800 of ander device (ik had eerst even de utp netwerkadapter op uit gezet)
Kies nadat de verbinding er al is nog eventueel de gewenste dupliceer optie die het meest stabiel is.Geloof de projectie alleen op tweede scherm. Moest af en toe even stoeien met juiste volgorde voordat de link er was maar het werkt wel als een tijdelijke iets.Moet nog even bekijken of het beeld op deze manier net zo stabiel is als via de phone mirroring.

(Het is een beetje tricky om de eerste verbinding te maken tussen pc en de x800 Je moet echt bijna tegelijk op het verbinding maken x800device in het windows projectie menu maken klikken als wel op de 800 zelf het screenmirror openen. Als je eerst het een of het ander doet wil de link vaak niet. Maar als de link er is is het beeld goed Het is dan net of de x800 je PC is
firefox browser netflix of disney playback)

[ Voor 21% gewijzigd door modo op 18-09-2019 12:22 ]

• DidierB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 22:25

DidierB

Meester in meesterlijk zijn.

Grappig. Nu snap ik dus ook waarom het echt totaal niet werkte op mijn vriendin haar laptop inclusief Linux. Terwijl het op de ps4 en pc's perfect werkt.

• TrueGamer
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 07-07 12:34
Meer mensen problemen met het streamen van Brother Bear (op de PS)?
Bij elk liedje loopt het beeld vast en de muziek vloeiend door.
Als het liedje voorbij is wordt het beeld doorgespoeld naar waar het hoort.

• xippie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-06 07:44
Net de grens over naar België, maar streamen via 4G op de mobiel (Base) gaat goed.

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-07 16:33

Ik heb Tweak (geen Almere) en in combinatie met de Shield gaat het gewoon perfect.

• blazez
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 05-07 19:57
Spooksel schreef op maandag 16 september 2019 @ 15:29:

Ik zag @blazez melden dat het via Internet Explorer wel werkte voor hem, maar dat is niet echt een optie hier. Heeft iemand hier al een oplossing voor gevonden? Ik zie dat mensen met Chromebook's ookwel de Android app installeren en dat werkt prima, maar ja... Ubuntu :
Ik had inderdaad die middag bij aanmelden op de pc de foutmelding 83.
Toen ik echter ‘s avonds weer probeerde werkte ineens zonder problemen. Nog steeds Firefox in gebruik en het werkt sindsdien zonder problemen.

• DaYwaLkUr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-07 09:40
Alles lijkt het goed te doen, alleen krijg ik een leeg scherm laatste tijd als Darkwing Duck open? Werkt die bij jullie wel nog?

• lowo
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 29-06 23:27

Hier ook Tweak - niet Almere maar Enschede en op mijn Mibox3 werkt de app prima, geen klachten :)

Van Disney support kreeg ik zojuist het volgende antwoord op mijn vraag betreffende de app op Samsung smart TV's:

Momenteel zijn wij nog druk bezig om de app voor de tv te ontwikkelen en te optimaliseren. Om die reden wil ik je adviseren om onze website, www.disneyplus.nl, in de gaten te houden. Hier zullen we je op de hoogte houden van alle updates met betrekking tot Disney+.

Kortom; de app zal nog beschikbaar komen maar men kan niet zeggen wanneer..

[ Voor 61% gewijzigd door lowo op 18-09-2019 17:52 ]

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:53
Vraagje: als ik een chromecast ultra zou aanschaffen en ik start een film via mijn iPhone, en cast hem naar de chromecast. Geeft die dan 4k door en dolby digital?

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:58
giantgiantus schreef op woensdag 18 september 2019 @ 23:14:
Vraagje: als ik een chromecast ultra zou aanschaffen en ik start een film via mijn iPhone, en cast hem naar de chromecast. Geeft die dan 4k door en dolby digital?
Chromecast speelt de stream zelf af. Enige wat het 'casten' doet is de URL van de stream / id van het item doorgeven. De Chromecast (+ app die de video afspeelt) bepaald dus zelf in welke kwaliteit het item wordt afgespeeld. Als de video in 4K beschikbaar is zal die waarschijnlijk dus ook daarin worden afgespeeld.

Dit in tegenstelling tot Apples Airplay waarbij de stream wel via de telefoon loopt meen ik mij te herinneren?

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:29
Ik heb nu een proefabonnement genomen (2 maanden gratis). Ik moet zeggen dat er niets opstaat dat ik; Nog niet gezien heb en/of; Wil zien... (geen kids hier)

Daarnaast is de eerste faal (IMHO) al binnen;
Ik heb het abonnement via mijn Apple TV aangemeld. Krijg ik 2 dagen later een e-mail met het verzoek om mijn creditcardgegevens op te geven ter bevestiging dat ik een Nederlandse kaart heb. Buiten dat het erop lijkt dat dit enkel nodig is voor wanneer ik niet vanuit NL wil kijken en mijn CC is gekoppeld aan de Apple Store, vind ik het;

1: Kansloos om een dergelijke check achteraf te vragen, die krijgen ze van mij dan ook gewoonweg niet. Ben benieuw of dit nog invloed zal hebben (zeker gedurende de proefperiode)

Gezien ik het via de App Store heb afgesproken moet ik.. ik moet niks :( maar;
"then you need to complete one more step to verify where you live and get acces to your home version of Disney+ traveling in EU countries outside of the Netherlands. Please enter a valid debit or credit card to verify that you live in the Netherlands... etc"

2: CC gegevens via een mail vragen is mijn inziens in het algemeen al kansloos.

3: Dus als ik geen Nederlandse CC zou hebben maar b.v. een CC via Amazon.de... dan woon ik niet in Nederland? 8)7

Ik vermoed dat deze dienst het hier niet gaat worden :+

[ Voor 25% gewijzigd door Thalaron op 19-09-2019 01:33 ]

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

Thalaron schreef op donderdag 19 september 2019 @ 01:27:
Ik heb nu een proefabonnement genomen (2 maanden gratis).
Hier ga je eigenlijk al fout, als je tenminste echt denkt dat het om een proefabonnement gaat?
Bij zo'n beetje elke streamingdienst krijg je eerst een proefabonnement (van een week of soms zelfs een maand), om te kijken of de content je bevalt.

In dit geval gaat het echter om een proef- of testperiode, waarbij de dienst in beta fase is, en jij de mogelijkheid krijgt hier gratis gebruik van te maken, ofwel: -te testen.
Dat er dan bugs, fouten en/of knulligheden (zoals die mail achteraf) opduiken, is dan niet meer dan logisch imho. Val hier dan ook niet over, en zie het zoals het is: een testperiode.

De content die er nu op staat, is lang niet alles van wat er tijdens (en na) de officiële start op komt te staan. Wellicht loont het de moeite om dan nog eens te checken of er dan iets van je gading bij zit ;) .

Iets geheel anders, ik kwam zojuist dit tegen:
https://whatsnewondisney....lus-entire-catalogue.html
Ik ging er vanuit dat de content voor de komende twee maanden (in de proefperiode) 'fixed' was, maar niets is minder waar (al is het maar een beetje :P ). Deze lijst wordt zo te zien up-to-date gehouden.

[ Voor 13% gewijzigd door KillerBee op 19-09-2019 06:20 ]

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meesje
  • Laatst online: 23:56
@KillerBee Wellicht heb ik er over heen gelezen, maar waar heb je gelezen dat Disney aangeeft dat het een testperiode betreft?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Extigo
  • Laatst online: 12-07 16:42
meesje schreef op donderdag 19 september 2019 @ 07:11:
@KillerBee Wellicht heb ik er over heen gelezen, maar waar heb je gelezen dat Disney aangeeft dat het een testperiode betreft?
Dit kwam in alle berichten in zowel NL als USA naar voren. BIjvoorbeeld:

https://variety.com
"when an early version of the hugely anticipated streaming service went live"

https://whatsondisneyplus.com
Disney is now running a free trial on Android devices for its new streaming platform.

https://www.theverge.com
Free Disney+ pilot launches in the Netherlands

https://www.onemorething.nl
maar iedereen mag Disney+ nu twee maanden gratis testen.

https://tweakers.net
Disney is in Nederland begonnen met het aanbieden van een gratis probeerversie van zijn streamingdienst.

Steam

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• meesje
demo31051987 schreef op donderdag 19 september 2019 @ 07:18:
[...]

Dit kwam in alle berichten in zowel NL als USA naar voren. BIjvoorbeeld:

https://variety.com
"when an early version of the hugely anticipated streaming service went live"

https://whatsondisneyplus.com
Disney is now running a free trial on Android devices for its new streaming platform.

https://www.theverge.com
Free Disney+ pilot launches in the Netherlands

https://www.onemorething.nl
maar iedereen mag Disney+ nu twee maanden gratis testen.

https://tweakers.net
Disney is in Nederland begonnen met het aanbieden van een gratis probeerversie van zijn streamingdienst.
Ik heb niet voor niks een bepaald stuk tekst in bold geplaatst he? ;) Ik vraag me af wat Disney hierover zelf heeft gecommuniceerd (algemene voorwaarden die ik heb gemist of zo?). Je meldt allerlei websites, maar niks van Disney zelf. Dergelijke websites nemen vaak ook maar berichten van elkaar over.

• Extigo
meesje schreef op donderdag 19 september 2019 @ 07:32:
[...]

Ik heb niet voor niks een bepaald stuk tekst in bold geplaatst he? ;) Ik vraag me af wat Disney hierover zelf heeft gecommuniceerd (algemene voorwaarden die ik heb gemist of zo?). Je meldt allerlei websites, maar niks van Disney zelf. Dergelijke websites nemen vaak ook maar berichten van elkaar over.
Disney heeft zelf geen bericht uitgegeven. Daarvoor heb je websites als Tweakers.net die via een pers-pakket de informatie krijgen. Disney heeft ook geen nieuws-website waar ze deze informatie op kwijt kunnen.

Steam

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meesje
demo31051987 schreef op donderdag 19 september 2019 @ 07:35:
[...]

Disney heeft zelf geen bericht uitgegeven. Daarvoor heb je websites als Tweakers.net die via een pers-pakket de informatie krijgen. Disney heeft ook geen nieuws-website waar ze deze informatie op kwijt kunnen.
Het blijft eerlijk gezegd wel vreemd (in algemene zin). Je kunt een dienst afnemen, maar je kunt bij het bedrijf er niks over terug vinden. Het enige dat gecommuniceerd wordt, is dat het een proefperiode betreft.

Stel ik neem een abonnement bij Ziggo en dan moet ik op tweakers.net (of willekeurige andere site) wat de voorwaarden/condities zijn......

• Alternative
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 10-04-2022
Nvt

[ Voor 98% gewijzigd door Alternative op 19-09-2019 07:47 ]

• Extigo
meesje schreef op donderdag 19 september 2019 @ 07:44:
[...]

Het blijft eerlijk gezegd wel vreemd (in algemene zin). Je kunt een dienst afnemen, maar je kunt bij het bedrijf er niks over terug vinden. Het enige dat gecommuniceerd wordt, is dat het een proefperiode betreft.

Stel ik neem een abonnement bij Ziggo en dan moet ik op tweakers.net (of willekeurige andere site) wat de voorwaarden/condities zijn......
Je neemt geen dienst af en je sluit geen abonnement af. Je hebt gratis toegang tot de service zonder enige vorm van vastzitten aan de dienst. Ik heb mijn aanmelding direct geannuleerd zodat ik in november zelf kan bepalen wat ik doe.

Daarnaast als je gaat kijken op Disneyplus.com vanuit NL, staat er een tekst: "Join for an exclusive free trial". Dus daarin kan je ook al uit opmaken dat je het gratis mag testen.

Steam

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meesje
demo31051987 schreef op donderdag 19 september 2019 @ 07:49:
[...]

Je neemt geen dienst af en je sluit geen abonnement af. Je hebt gratis toegang tot de service zonder enige vorm van vastzitten aan de dienst. Ik heb mijn aanmelding direct geannuleerd zodat ik in november zelf kan bepalen wat ik doe.

Daarnaast als je gaat kijken op Disneyplus.com vanuit NL, staat er een tekst: "Join for an exclusive free trial". Dus daarin kan je ook al uit opmaken dat je het gratis mag testen.
Wat wordt er toch veel (onjuist) geïnterpreteerd. Een free trail heb je ook als je voor het eerst een Netflix abonnement afsluiten. Je kunt daar toch niet uit concluderen dat het een test/beta is?
Daarnaast sluit je wel een abonnement af, want als je niks doet, wordt deze stilzwijgend verlengd. Het enige is dat je voor deze maanden niks betaald, maar je hebt wel een subscription.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Extigo
meesje schreef op donderdag 19 september 2019 @ 08:00:
[...]

Wat wordt er toch veel (onjuist) geïnterpreteerd. Een free trail heb je ook als je voor het eerst een Netflix abonnement afsluiten. Je kunt daar toch niet uit concluderen dat het een test/beta is?
Daarnaast sluit je wel een abonnement af, want als je niks doet, wordt deze stilzwijgend verlengd. Het enige is dat je voor deze maanden niks betaald, maar je hebt wel een subscription.
Ik denk dat we er zo niet uit gaan komen. Jij bekijkt dit vanuit de negatieve kant (geen info, wel een abonnement tot dat ik zelf opzeg) terwijl ik juist het positief bekijk (gratis dienst, eerder dan de rest van de wereld).

Disney heeft in mijn ogen via verschillende nieuws-websites duidelijk gemaakt dat het gaat om een test. Overal wordt nog steeds een release van 12 november gecommuniceerd en met een beetje technische kennis, kan je dus zelf wel bedenken dat het hier gaat om een bèta of misschien wel een alpha versie.

Doe ermee wat je wil. Dit is in mijn ogen een prima manier van doen. Wij als Nederlanders krijgen twee maanden gratis Disney plus en twee maanden eerder dan de rest van de hele wereld zonder dat je vast zit aan een abonnement en zonder addertjes. Alle bugs ik tegenkom stuur ik via de mail door naar de Support-afdeling zodat ze er voor kunnen zorgen dat er op 12 november een goed werkende dienst klaar staat voor ons en voor de rest van de wereld waar ik zonder problemen 7 euro per maand voor wil betalen.

[ Voor 6% gewijzigd door Extigo op 19-09-2019 08:07 ]

Steam

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• meesje
demo31051987 schreef op donderdag 19 september 2019 @ 08:06:
[...]

Ik denk dat we er zo niet uit gaan komen. Jij bekijkt dit vanuit de negatieve kant (geen info, wel een abonnement tot dat ik zelf opzeg) terwijl ik juist het positief bekijk (gratis dienst, eerder dan de rest van de wereld).

Disney heeft in mijn ogen via verschillende nieuws-websites duidelijk gemaakt dat het gaat om een test. Overal wordt nog steeds een release van 12 november gecommuniceerd en met een beetje technische kennis, kan je dus zelf wel bedenken dat het hier gaat om een bèta of misschien wel een alpha versie.

Doe ermee wat je wil. Dit is in mijn ogen een prima manier van doen. Wij als Nederlanders krijgen twee maanden gratis Disney plus en twee maanden eerder dan de rest van de hele wereld zonder dat je vast zit aan een abonnement en zonder addertjes. Alle bugs ik tegenkom stuur ik via de mail door naar de Support-afdeling zodat ze er voor kunnen zorgen dat er op 12 november een goed werkende dienst klaar staat voor ons en voor de rest van de wereld waar ik zonder problemen 7 euro per maand voor wil betalen.
Ik begrijp alles wat je noemt hoor. Het enige dat ik niet begrijp is dat Disney op hun eigen site (in hun voorwaarden of whatever) niks zelf vermeld. Het gaat me puur om dat je condities/voorwaarden moet vernemen via derden. Je behoort als bedrijf zelf goed e.e.a. te communiceren. En daarin is Disney in gebreke.

Er is trouwens wel een adder: je moet zelf actie ondernemen om het abonnement stop te zetten.

Ik kan het dus niet bevatten dat je denkt dat je geen abonnement afsluit.....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ThaBEN
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 11-06 09:15
meesje schreef op donderdag 19 september 2019 @ 08:14:
[...]

Ik begrijp alles wat je noemt hoor. Het enige dat ik niet begrijp is dat Disney op hun eigen site (in hun voorwaarden of whatever) niks zelf vermeld. Het gaat me puur om dat je condities/voorwaarden moet vernemen via derden. Je behoort als bedrijf zelf goed e.e.a. te communiceren. En daarin is Disney in gebreke.

Er is trouwens wel een adder: je moet zelf actie ondernemen om het abonnement stop te zetten.

In principe sluit je een pre-order af voor 12 november. Daarbovenop krijg je dan als extra toegang tot de beta. Niet geheel anders als dat o.a. in de games industrie gebeurd toch? Alleen heb je nu tevens de optie om kosteloos te annuleren voor 21 november.

Ik meen ook echt te herinneren dat er nadrukkelijk het woord pre-order werd gebruikt tijdens het aanmelden voor Disney+.

PSVR Owner | PSN ID: ThaBEN_NL

• corset
meesje schreef op donderdag 19 september 2019 @ 08:14:
[...]

dus.. omdat Disney het overal in nieuws outlets en social media aangeeft dat het een test is, maar op de app niet, is het niet duidelijk dat het een test is?

Er zit een grens aan hoe veel informatie je de gebruiker kan geven, en na hoeveel tijd je mag verwachten dat ze zich inlezen en zelfstandig nadenken.

Kan Disney het beter doen? Zeker

Zijn ze in gebreke? Nope, dat zou namelijk zeggen dat ze aanspreekbaar zijn hierop, en je recht hebt op vergoeding/tegemoetkoming.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• meesje
ThaBEN schreef op donderdag 19 september 2019 @ 08:27:
[...]

In principe sluit je een pre-order af voor 12 november. Daarbovenop krijg je dan als extra toegang tot de beta. Niet geheel anders als dat o.a. in de games industrie gebeurd toch? Alleen heb je nu tevens de optie om kosteloos te annuleren voor 21 november.

Ik meen ook echt te herinneren dat er nadrukkelijk het woord pre-order werd gebruikt tijdens het aanmelden voor Disney+.
Nu wordt ie nog mooier: naast dat we het geen abonnement mogen noemen, gaan we nu de term pre-order vermelden.....

Check toch gewoon eens: https://www.disneyplus.com/nl/sign-up en klik op het linkje 'abonneeovereenkomst'.

Het verbaast me echt hoe naïef sommige mensen kunnen zijn. Disney noemt het ook gewoon een abonnement en meld in hun overeenkomst niks over dat het een beta of test periode betreft. Na de twee maanden ga je er ook gewoon automatisch voor betalen. Het zelfde als bv bij Spotify of Netflix.

Het enige is dat we in NL eerder toegang hebben tot hun dienst en er niet voor hoeven te betalen.

@corset 'in gebreke' is inderdaad niet de juist geformuleerd.
Aan de ene kant zou social media inderdaad een goed punt zijn (als dit via hun eigen kanalen gaat, dat heb ik niet gecheckt). Echter je sluit via social media niet het abonnement af. Via dat kanaal behoor je je informatie te verstrekken.

[ Voor 9% gewijzigd door meesje op 19-09-2019 08:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• corset
meesje schreef op donderdag 19 september 2019 @ 08:46:
[...]

Nu wordt ie nog mooier: naast dat we het geen abonnement mogen noemen, gaan we nu de term pre-order vermelden.....

Check toch gewoon eens: https://www.disneyplus.com/nl/sign-up en klik op het linkje 'abonneeovereenkomst'.

Het verbaast me echt hoe naïef sommige mensen kunnen zijn. Disney noemt het ook gewoon een abonnement en meld in hun overeenkomst niks over dat het een beta of test periode betreft. Na de twee maanden ga je er ook gewoon automatisch voor betalen. Het zelfde als bv bij Spotify of Netflix.

Het enige is dat we in NL eerder toegang hebben tot hun dienst en er niet voor hoeven te betalen.

Aan de ene kant zou social media inderdaad een goed punt zijn (als dit via hun eigen kanalen gaat, dat heb ik niet gecheckt). Echter je sluit via social media niet het abonnement af. Via dat kanaal behoor je je informatie te verstrekken.
meningen =/= feiten, laten we het daar maar op houden...

• danda
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:48
waarom zo moeilijk doen.... afsluiten ... gelijk opzeggen.... testen..... en als het wat is sluit je gewoon een abo af

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meesje
corset schreef op donderdag 19 september 2019 @ 08:50:
[...]

meningen =/= feiten, laten we het daar maar op houden...
Zijn jullie nu echt van mening dat we nu geen abonnement hebben afgesloten en dat Disney zelf gecommuniceerd heeft dat het een test periode betreft? Zo ja, dan hebben jullie de feiten gemist. Meningen zijn ook best, maar deze behoren wel feitelijk onderbouwd zijn. Disney vermeld nergens dat het een beta/test is, ook niet in de bevestigingsmail na aanmelding.
danda schreef op donderdag 19 september 2019 @ 08:52:
waarom zo moeilijk doen.... afsluiten ... gelijk opzeggen.... testen..... en als het wat is sluit je gewoon een abo af
Met die gedachte heb ik deze dienst ook afgesloten, maar ben al tot de conclusie gekomen dat het een blijvertje is. Het gaat me op een gegeven moment meer om dat sommigen beweren dat het geen abonnement is en dat er voldoende door Disney wordt gecommuniceerd.
Er zullen ongetwijfeld genoeg huishoudens zijn (die niet op tweakers) zitten en straks op 12 november opeens zien dat er een bedrag op hun rekening is ingehouden.

Verder ga ik maar naar Frozen kijken: 'let it go, let it go'. ;)

• Extigo
meesje schreef op donderdag 19 september 2019 @ 09:02:
[...]

Zijn jullie nu echt van mening dat we nu geen abonnement hebben afgesloten en dat Disney zelf gecommuniceerd heeft dat het een test periode betreft? Zo ja, dan hebben jullie de feiten gemist. Meningen zijn ook best, maar deze behoren wel feitelijk onderbouwd zijn. Disney vermeld nergens dat het een beta/test is, ook niet in de bevestigingsmail na aanmelding.

[...]
Nee, ik weet dat je een abonnement afsluit maar met een lange probeer-periode waarbij je nergens aan vast zit. Als ik een abonnement bij een sportschool afsluit zit ik er minimaal 1 maand aan vast. Als ik een abonnement bij F1 TV Pro (Formule 1) afsluit, zit er minimaal 1 maand aan vast. Als ik een abonnement bij Ziggo Go afsluit, zit ik er minimaal 1 maand aan vast.

Zie je het verschil? Ja, Netflix heeft ook een probeer-periode van een maand, maar dat is meer uitzondering dan regel.

[ Voor 5% gewijzigd door Extigo op 19-09-2019 09:05 ]

Steam

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• corset
meesje schreef op donderdag 19 september 2019 @ 09:02:
[...]

[...]

Met die gedachte heb ik deze dienst ook afgesloten, maar ben al tot de conclusie gekomen dat het een blijvertje is. Het gaat me op een gegeven moment meer om dat sommigen beweren dat het geen abonnement is en dat er voldoende door Disney wordt gecommuniceerd.
Er zullen ongetwijfeld genoeg huishoudens zijn (die niet op tweakers) zitten en straks op 12 november opeens zien dat er een bedrag op hun rekening is ingehouden.

Verder ga ik maar naar Frozen kijken: 'let it go, let it go'. ;)
Nee, jij wil je mening er inderdaad als feit doorheen duwen. Wij zitten fout, jij hebt in alles gelijk. Terwijl dit kant noch wal raakt, en voor geen ene meter klopt.

Iedereen hier wist dat eht een test periode was, mijn ouders! die letterlijk nooit dit soort nieuws in de gaten houden wisten dat het een test periode was.

Maar nee, Disney doet het fout, nergens is bekend dat het een test periode is. 8)7

maar, om maar met Disney liedjes te blijven.

Almost There als het gaat om de volledige content en release :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Laatst online: 11-07 21:42

The Chosen One

Zie signature!

Nee hoor lijkt me verre van duidelijk dat iedereen weet dat dit een test periode is. Zoveel mensen die niet hier kijken/leazen of gewoon "oeh nieuw/gratis" klik klik klik doen.

Je of overschat jezelf of onderschat de domheid/onwetendheid (wat ook weer domheid is) van de gemiddelde persoon. :+

[ Voor 4% gewijzigd door The Chosen One op 19-09-2019 09:21 ]

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

• corset
The Chosen One schreef op donderdag 19 september 2019 @ 09:21:
Nee hoor lijkt me verre van duidelijk dat iedereen weet dat dit een test periode is. Zoveel mensen die niet hier kijken/leazen of gewoon "oeh nieuw/gratis" klik klik klik doen.

Je of overschat jezelf of onderschat de domheid/onwetendheid (wat ook weer domheid is) van de gemiddelde persoon. :+
Als ik in mijn omgeving kijk en mensen zie die het nieuws 0,0 volgen op dit gebied al weten dat het een test periode is.. dan is het gewoon de standaard PEBCAK

Problem Exists Between Chair And Keyboard

(en dan doel ik op de mensen die gelijk roepen dat het een gratis finaal product is)

[ Voor 6% gewijzigd door corset op 19-09-2019 09:24 ]

• ThaBEN
meesje schreef op donderdag 19 september 2019 @ 08:46:
[...]

Het is inderdaad een abonnement. Echter de officiële dienst is nog niet beschikbaar. Vandaar dat men (Disney, niet ik) over pre-order spreekt.
Je koopt/sluit dan ook geen abonnement af op de testversie maar plaatst een (pre-)order op de dienst vanaf 12 november.

Je hebt de app vrijwillig gedownload en nadrukkelijk keuze moeten maken of je maandelijks of jaarlijks gaat betalen vanaf 12 november.

Of je zegt voor 12 november op, of je besluit de app niet te installeren. Het is geen rocketsciene.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:37
Kunnen we het nu weer gewoon over de dienst zelf hebben? Heb gisteren nog even een paar afleveringen van de oude Ducktales gekeken (nostalgisch..). Heb nog geen updates van de app bij de LG store gezien. Dus de problemen met dat de stream op het einde afbreekt met een foutmelding en de blauwe randen onder/rechts zijn er nog steeds helaas. Hopelijk lossen ze dat snel op.

[ Voor 73% gewijzigd door Webgnome op 19-09-2019 10:09 ]

Strava | AP | IP | AW

• meesje
ThaBEN schreef op donderdag 19 september 2019 @ 09:23:
[...]

Het is inderdaad een abonnement. Echter de officiële dienst is nog niet beschikbaar. Vandaar dat men (Disney, niet ik) over pre-order spreekt.
Je koopt/sluit dan ook geen abonnement af op de testversie maar plaatst een (pre-)order op de dienst vanaf 12 november.

Je hebt de app vrijwillig gedownload en nadrukkelijk keuze moeten maken of je maandelijks of jaarlijks gaat betalen vanaf 12 november.

Of je zegt voor 12 november op, of je besluit de app niet te installeren. Het is geen rocketsciene.
Ik ben nog niet klaar met Frozen :+ , maar vermeldt Disney 'pre-order' (en testversie)?

• ThaBEN
Zijn er overigens mensen die weten of 'Fraggle Rock' ofwel 'De Freggels' ooit naar Disney+ komt?
In America is dit toentertijd uitgezonden op het Disney Channel (1992 - 1996).

Ik zou deze graag nog eens samen willen kijken met mijn zoon. Het liefst dan met Nederlandse stemmen.
Je vind deze serie in Nederland enkel nog op DVD via de officiële kanalen, waar je dan gelijk de hoofdprijs voor mag betalen. In de USA is er een ware remaster op Blu-ray uitbracht met alle episodes. Deze is helaas regiogebonden en bevat geen Nederlandse stemmen.

Afbeeldingslocatie: https://cdn2.highdefdigest.com/media/2018/10/18/660/FraggleRockBD.jpg

Meer info: https://bluray.highdefdig...ockthecompleteseries.html

Ook hoop ik dat 'The Storyteller' op Disney+ zal verschijnen. Meer mensen dit dit vroeger hebben gekeken O+?

[ Voor 11% gewijzigd door ThaBEN op 19-09-2019 10:51 ]

• Extigo
Is er inmiddels al bekend of de dienst uitgebreid zal worden met Fox-shows en films? Denk bijvoorbeeld aan de X-men franchise, The Simpsons, Ice Age, Family Guy, Power Rangers..

[ Voor 8% gewijzigd door Extigo op 19-09-2019 11:14 ]

Steam

• meesje
demo31051987 schreef op donderdag 19 september 2019 @ 11:13:
Is er inmiddels al bekend of de dienst uitgebreid zal worden met Fox-shows en films? Denk bijvoorbeeld aan de X-men franchise, The Simpsons, Ice Age, Family Guy, Power Rangers..
Ik heb er niks nieuws over voorbij zien komen. Het laatste wat mij bekend is, is dat deze content niet beschikbaar komt. Ik hoop het eerlijk gezegd wel.

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Alle 30 (?) seizoenen van The Simpsons zou er op komen. Daar 'adverteerden' ze zelf nog mee.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mschol
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
ThaBEN schreef op donderdag 19 september 2019 @ 09:23:
[...]

ik heb nergens kunnen opgeven om maandelijks/jaarlijks te betalen: maandelijks was de enige optie :)

• ThaBEN
mschol schreef op donderdag 19 september 2019 @ 11:22:
[...]

ik heb nergens kunnen opgeven om maandelijks/jaarlijks te betalen: maandelijks was de enige optie :)
1 scherm voordat je met iDeal of paypal je €0,01 moet overboeken heb je een drop down menu met de keus tussen maandelijks (€6,99 per maand) of de optie jaarlijks (12 maanden voor €69,99)
Ik heb dan ook die laatste optie gekozen. Inclusief de beta heb ik dan in totaal 14 maanden Disney+ voor de prijs van 10 maanden.

Je kunt je keuze terugvinden in de app bij 'Accountinstellingen --> Factureringsgegevens'.
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/26Bd3qd/D.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door ThaBEN op 19-09-2019 11:30 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Heroic_Nonsense
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 00:20

Heroic_Nonsense

bartonsontheweb.nl

demo31051987 schreef op donderdag 19 september 2019 @ 11:13:
Simpsons is al bevestigd (vanaf 12 November). X-Men (ik neem aan dat je de films bedoelt; de serie staat er al op) is zeker een mogelijkheid maar er is nog niets over gezegd. Idem voor Fox Animation-films zoals Ice Age; nog niks bekend maar het zou zomaar kunnen.

De streaming-rechten voor Family Guy liggen bij Netflix

Power Rangers is niet van Fox (nooit geweest ook) maar (momenteel) van HASBRO; de streaming rechten daarvoor liggen bij Amazon Prime.

Such Heroic Nonsense - Proud admin of https://www.bartonsontheweb.nl and owner of https://netstek.nl

• meesje
mschol schreef op donderdag 19 september 2019 @ 11:22:
[...]

Zie opmerking @ThaBEN. Je kunt daar je abonnement opzeggen, mijn vermoeden is als je daarna het abonnement weer aangaat, je wel weer de keuze krijgt.

[ Voor 92% gewijzigd door meesje op 19-09-2019 11:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ThaBEN
Vergeet ook niet dat Disney al heeft aangegeven dat alle nieuwe series wekelijks van één nieuwe episode zullen worden voorzien. Ook om die reden heb ik in ieder geval het eerste jaar gelijk voor een jaar abonnement gekozen.

• caspar M
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-07 22:38
Ik heb de hier eerder aangehaalde problemen even via de email aangemeld bij Disney+
Ik kreeg een mailtje terug dat de betreffende problemen bekend zijn en dat men er mee bezig is. en daarna wat generieke troubleshooting tips voor netwerkproblemen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mschol
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
ThaBEN schreef op donderdag 19 september 2019 @ 11:28:
[...]

1 scherm voordat je met iDeal of paypal je €0,01 moet overboeken heb je een drop down menu met de keus tussen maandelijks (€6,99 per maand) of de optie jaarlijks (12 maanden voor €69,99)
Ik heb dan ook die laatste optie gekozen. Inclusief de beta heb ik dan in totaal 14 maanden Disney+ voor de prijs van 10 maanden.

Je kunt je keuze terugvinden in de app bij 'Accountinstellingen --> Factureringsgegevens'.
[Afbeelding]
niet met google play

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Update gehad van de app op de LG oled55c8pla.
Zo te zien niets veranderd.
Nog steeds zwarte achtergrond ondertiteling en springt af en toe nog steeds naar links.
En nog steeds springt de tv naar schermbeveiliging aan het einde van een aflevering.
Dus maar weer wachten op de volgende update.

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

• ThaBEN
meesje schreef op donderdag 19 september 2019 @ 11:35:
[...]

Zie opmerking @ThaBEN. Je kunt daar je abonnement opzeggen, mijn vermoeden is als je daarna het abonnement weer aangaat, je wel weer de keuze krijgt.
Weet dat wanneer je het abonnement nu opzegt je alsnog toegang hebt tot Disney+ tot 12 november. Dat betekend ook dat je tot die tijd niet opnieuw een abonnement kan kiezen met hetzelfde e-mailadres welke je nu hebt gebruikt. Mogelijk is het beter om rechtstreeks contact op te nemen met de Disney helpdesk indien je graag wil overstappen naar het jaarplan van €69,99

• meesje
ThaBEN schreef op donderdag 19 september 2019 @ 12:47:
[...]

[...]

Weet dat wanneer je het abonnement nu opzegt je alsnog toegang hebt tot Disney+ tot 12 november. Dat betekend ook dat je tot die tijd niet opnieuw een abonnement kan kiezen met hetzelfde e-mailadres welke je nu hebt gebruikt. Mogelijk is het beter om rechtstreeks contact op te nemen met de Disney helpdesk indien je graag wil overstappen naar het jaarplan van €69,99 indien je daar gebruik van wil maken.
Thanks! Of anders maar een dagje zonder en dan later op 12 (of 13) november een jaarabonnement afsluiten. Je account zou toch niet zo maar verdwijnen, toch?

• jansenjfa
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 01-11-2024
Ik begrijp dat het niet de bedoeling is om bugs hier te melden (ik heb ze reeds doorgespeeld naar disney support, zonder enige hoop op reactie), maar ik ben benieuwd of het iemand is gelukt om Disney+ foutloos werkend te krijgen a) op een linux computer met chrome/chromium/firefox (aangezien ik altijd Error Code 83 krijg), en b) op een Android TV, middels de Disney+ apk app? In dat laatste geval (Dolamee D7) werkt het beeld goed, maar is de audio meestal afwezig. Zo werkt het wel voor Mickey Mouse Club, maar niet voor Pirates of the Caribbean. En bij Elena of Avalor werkt de Nederlandse soundtrack wel, maar niet de originele Engelse. Ik neem aan dat dit soort problemen worden verholpen gedurende de beta, maar heel misschien kent iemand een workaround?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• de Foarsitter
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 12-07 14:30
Ik heb zojuist mijn maandabonnement aangepast naar een jaarabonnement. Tijdens het installeren van de app was de optie er niet, maar ik ben nu naar de App store gegaan, naar mijn account en dan naar beheer abonnementen. Heb je voor de prijs van vijf maanden netflix 14 maanden Disney Plus *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Extigo
Ik kom zojuist deze tegen:
https://www.reddit.com/r/...firmed_for_disney_so_far/

Ik weet niet of deze al gepost was, maar dit is een lijst met alle bevestigde films en series voor Disney+. The Simpsons staan hier inderdaad op.

Steam

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• algalid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 01:17
demo31051987 schreef op donderdag 19 september 2019 @ 13:23:
Ik weet niet of deze al gepost was, maar dit is een lijst met alle bevestigde films en series voor Disney+. The Simpsons staan hier inderdaad op.
Als ik het goed heb is die lijst eerder al vernoemd. Een zeer belangrijke caveat staat erbij: "This list is specifically for the U.S. right now. "

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pkwadraat
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11-07 21:41
zojuist update binnen gekregen van 4mb voor de webOS 05.10.03 app. geen changelog kunnen vinden. Ondertiteling achtergrond en blauwe randen nog steeds aanwezig. hdr nog niet getest

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Extigo
Ik heb contact gehad met Disney+ om te vragen naar de mogelijkheden voor het aanpassen van het abonnement (maand naar jaar). Ik had mijn abonnement met die reden al opgezegd en ik kreeg op mijn vraag of ik alsnog voor een jaarbetaling kan kiezen het volgende antwoord:
Gezien onze Disney+-app momenteel nog in onze gratis test periode zit zul je de betalingsgegevens en je abonnementsstatus nog niet kunnen wijzigen. Wanneer het 12 november is zul je opnieuw een abonnement kunnen starten via de gewenste betalingsmethode, vervolgens kun je hier ook kiezen voor een jaarlijkse betaling.

Steam

• Mmore
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-07 16:30
Luchtbakker schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 20:58:
[...]

Daar heb je een mail over gehad dat er mee te maken heeft. Nouja.... Ik denk dat het ermee te maken heeft.

[...]
Had ik al doorlopen (even credit card toegevoegd) maar heeft helaas niet geholpen. Was even paar dagen weg maar nog steeds problemen :'(

• deurklinkje
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 23:19
Had gehoopt bij deze update op de LG C8 dat HDR zou werken

We wachten het af

3900 WP O / 4100 WP W | Daikin 2mxm50n | Daikin FTXM 25 | Daikin FTXM 35

• diquan2001
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19:24
Elena van Avalor doet het op mijn Nvidia shield tv wel met originele soundtrack.
jansenjfa schreef op donderdag 19 september 2019 @ 12:51:
Ik begrijp dat het niet de bedoeling is om bugs hier te melden (ik heb ze reeds doorgespeeld naar disney support, zonder enige hoop op reactie), maar ik ben benieuwd of het iemand is gelukt om Disney+ foutloos werkend te krijgen a) op een linux computer met chrome/chromium/firefox (aangezien ik altijd Error Code 83 krijg), en b) op een Android TV, middels de Disney+ apk app? In dat laatste geval (Dolamee D7) werkt het beeld goed, maar is de audio meestal afwezig. Zo werkt het wel voor Mickey Mouse Club, maar niet voor Pirates of the Caribbean. En bij Elena of Avalor werkt de Nederlandse soundtrack wel, maar niet de originele Engelse. Ik neem aan dat dit soort problemen worden verholpen gedurende de beta, maar heel misschien kent iemand een workaround?

Anoniem: 224360

deurklinkje schreef op donderdag 19 september 2019 @ 18:15:
Had gehoopt bij deze update op de LG C8 dat HDR zou werken

We wachten het af
Wees blij dat je een app hebt......ik heb een B7 anderhalf jaar oud en heb niks.

• wimeck77
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 17-04 08:28
Toen ik Disney+ een aantal dagen geleden probeerde op mijn PS4 werkte het prima, de laatste 3 dagen krijg ik echter alleen een 'unable to connect to Disney+' boodschap. Mijn PS4 is via een switch verbonden aan een KPN box. Iemand een idee hoe dit op te lossen? Thx!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jake
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
Heroic_Nonsense schreef op donderdag 19 september 2019 @ 11:32:
De streaming-rechten voor Family Guy liggen bij Netflix
En wanneer deze rechten vervallen is het maar zeer de vraag of Family Guy onder Disney Family Values valt, persoonlijk vind ik dat Familie Gast natuurlijk niet kan ontbreken op een familie zender ;).
Power Rangers is niet van Fox (nooit geweest ook) maar (momenteel) van HASBRO; de streaming rechten daarvoor liggen bij Amazon Prime.
Power Rangers is blijkbaar wel enige tijd van Disney geweest, in het eerste decennium van deze eeuw.

• Sithlord76
  • Laatst online: 12-07 10:54
ThaBEN schreef op donderdag 19 september 2019 @ 10:40:
Zijn er overigens mensen die weten of 'Fraggle Rock' ofwel 'De Freggels' ooit naar Disney+ komt?
In America is dit toentertijd uitgezonden op het Disney Channel (1992 - 1996).

[YouTube: Freggels Intro Dutch]
Ik zou deze graag nog eens samen willen kijken met mijn zoon. Het liefst dan met Nederlandse stemmen.
Je vind deze serie in Nederland enkel nog op DVD via de officiële kanalen, waar je dan gelijk de hoofdprijs voor mag betalen. In de USA is er een ware remaster op Blu-ray uitbracht met alle episodes. Deze is helaas regiogebonden en bevat geen Nederlandse stemmen.

[Afbeelding]

Meer info: https://bluray.highdefdig...ockthecompleteseries.html

Ook hoop ik dat 'The Storyteller' op Disney+ zal verschijnen. Meer mensen dit dit vroeger hebben gekeken O+?
[YouTube: Jim Henson's Storyteller Intro]
Dat zou wel erg leuk zijn, vooral 'The Storyteller' :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• humptydumpty
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 28-04 22:14
Weet iemand waar foutcode 39 voor staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C1re
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 28-06 20:23
Iemand succesvol met Disney+ App op een LG OLED xxE6V Dolby Digital 5.1 output kunnen krijgen naar receiver/soundbar?
LG OLED xxE6V is via de HDMI ARC poort verbonden met een HDMI 48Gbps, 8K@60Hz kabel (overkill, maar ik wilde zeker zijn dat de kabel geen probleem zou zijn) naar een Dolby Digital Plus (9.2) ondersteunende receiver.

Andere vreemde situatie;
Chromecast 4K verbonden aan receiver; Dolby Digital Plus 5.1 output
Chromecast 4K verbonden aan LG OLED xxE6V; PCM op TV en Stereo via HDMI ARC verbonden aan receiver.

Via Netflix op LG xxE6V wel Dolby Digital 5.1 output over HDM ARC.
Echter geen Dolby Digital Plus 5.1 naar receiver, omdat de LG OLED xxE6V (2016) geen Dolby Digital Plus over ARC ondersteunt.

[ Voor 51% gewijzigd door C1re op 20-09-2019 02:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smashit
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-07 08:38
C1re schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 01:29:
Iemand succesvol met Disney+ App op een LG OLED xxE6V Dolby Digital 5.1 output kunnen krijgen naar receiver/soundbar?
LG OLED xxE6V is via de HDMI ARC poort verbonden met een HDMI 48Gbps, 8K@60Hz kabel (overkill, maar ik wilde zeker zijn dat de kabel geen probleem zou zijn) naar een Dolby Digital Plus (9.2) ondersteunende receiver.

Andere vreemde situatie;
Chromecast 4K verbonden aan receiver; Dolby Digital Plus 5.1 output
Chromecast 4K verbonden aan LG OLED xxE6V; PCM op TV en Stereo via HDMI ARC verbonden aan receiver.

Via Netflix op LG xxE6V wel Dolby Digital 5.1 output over HDM ARC.
Echter geen Dolby Digital Plus 5.1 naar receiver, omdat de LG OLED xxE6V (2016) geen Dolby Digital Plus over ARC ondersteunt.
Helaas heeft de WebOS app voor de 6 serie nog geen DD 5.1 en HDR output. Voor de andere series weet ik het niet aangezien ik een B6 heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heroic_Nonsense
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 00:20

Heroic_Nonsense

bartonsontheweb.nl

Jake schreef op donderdag 19 september 2019 @ 19:40:
[...]

En wanneer deze rechten vervallen is het maar zeer de vraag of Family Guy onder Disney Family Values valt, persoonlijk vind ik dat Familie Gast natuurlijk niet kan ontbreken op een familie zender ;).

[...]

Power Rangers is blijkbaar wel enige tijd van Disney geweest, in het eerste decennium van deze eeuw.
Klopt helemaal!

Such Heroic Nonsense - Proud admin of https://www.bartonsontheweb.nl and owner of https://netstek.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrimsoN72
  • Laatst online: 03-03 12:18
De app op de C7 LG is verbeterd: Betere beeldkwaliteit t/m 4K, maar nog geen HDR. En helaas nog steeds (weliswaar dunnere) lichtblauwe lijn onder en rechts in beeld!

Apple TV 4K nog altijd de beste optie. Zet wel in het menu van de Apple TV HDR/DV aan, anders werken de HDR streams niet in HDR...

Bij het afspelen van Aladin (de animatie) viel regelmatig het geluid weg? Nergens anders problemen mee gehad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaPi36
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23-06 07:44
CrimsoN72 schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 11:34:
De app op de C7 LG is verbeterd: Betere beeldkwaliteit t/m 4K, maar nog geen HDR. En helaas nog steeds (weliswaar dunnere) lichtblauwe lijn onder en rechts in beeld!

Apple TV 4K nog altijd de beste optie. Zet wel in het menu van de Apple TV HDR/DV aan, anders werken de HDR streams niet in HDR...

Bij het afspelen van Aladin (de animatie) viel regelmatig het geluid weg? Nergens anders problemen mee gehad...
Is dat niet zo iets als HDR instelling op de LG aanzetten....dat hij HDR interpreteert op een non HDR stream?

Vreemde is dat Disney blijkbaar zelf communiceert dat dolby vision pas vanaf 12 nov volgt maar dat xbox gebruikers en dan ook apple 4k gebruikers zeggen dat HDR wel werkt. LG en Playstation 4 in ieder geval (nog) niet...en ook geen dolby surround.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• redwing
PaPi36 schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 12:49:
[...]

Is dat niet zo iets als HDR instelling op de LG aanzetten....dat hij HDR interpreteert op een non HDR stream?

Vreemde is dat Disney blijkbaar zelf communiceert dat dolby vision pas vanaf 12 nov volgt maar dat xbox gebruikers en dan ook apple 4k gebruikers zeggen dat HDR wel werkt. LG en Playstation 4 in ieder geval (nog) niet...en ook geen dolby surround.
HDR werkt bij mij op een Philips TV ook prima, zowel casten als via de app op de TV.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 01:10

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

redwing schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 13:00:
[...]

HDR werkt bij mij op een Philips TV ook prima, zowel casten als via de app op de TV.
Bij mij niet (Philips TV zonder app, dus castend via Chromecast Ultra). Merk zegt niet alles dus.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
SnoeiKoei schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 13:06:
[...]
Bij mij niet (Philips TV zonder app, dus castend via Chromecast Ultra). Merk zegt niet alles dus.
Klopt, viel me in dit topic ook al meer op. Was dan ook meer als melding dat om de een of andere reden ik op verschillende manieren zonder problemen HDR krijg. Ik heb dan wel weer regelmatig problemen met het geluid /ondertiteling dat uit sync raakt :)

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KlaasjeNL
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11-07 09:41
jansenjfa schreef op donderdag 19 september 2019 @ 12:51:
De eerste dagen vanaf 12 september zonder problemen Disney+ op mijn Chromebook kunnen kijken. Nu crasht de app bij het logo en in de browser constant Error 83.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dinandus
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 22:07
@PaPi36 op mijn AVR gaat met de App via de Apple TV4K gewoon in de Dolby Atmos instelling, dus werkt wel degelijk.
Ook mijn Philips 873 gaat zowel via de Apple als ook in de Android app over in HDR.

Ik zou even rustig aankijken hou ze het (technisch) verder uitrollen, is ja nog geen 12e November....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
Er is een update voor of oled tv's. Lijkt er op dat het randen probleem hebben opgelost

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentje3
  • Laatst online: 05-07 17:00
Webgnome schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 17:58:
Er is een update voor of oled tv's. Lijkt er op dat het randen probleem hebben opgelost
Wel goed dat ze deze periode ook daadwerkelijk veel updates doorvoeren. Die blauwe rand vond ik met een oled toch altijd spannend 😂

Edit - bij mij helaas nog wel een blauwe rand..

[ Voor 6% gewijzigd door koentje3 op 20-09-2019 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:11
Meer mensen die issues hebben met het geluidsvolume?

Ik gebruik een chromecast i.c.m. Samsung TV. Maar bij bv The Phantom Menace moet het volume enorm hoog en dan nog zijn de stemmen (te) zacht en vechtscenes (te) luid.

Edit:
Idem voor Avengers, maar bv niet voor Beauty and the Beast.

[ Voor 13% gewijzigd door Rukapul op 20-09-2019 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hellboy!
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 06-07 13:46
Rukapul schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 20:47:

Ik gebruik een chromecast i.c.m. Samsung TV. Maar bij bv The Phantom Menace moet het volume enorm hoog en dan nog zijn de stemmen (te) zacht en vechtscenes (te) luid.

Edit:
Heb dat probleem niet, heb Chromecast ultra rechtstreeks op mijn Denon heos bar. Heb wel vaak vastlopers halverwege de film

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NME70
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-12-2024
Wie heeft ook last van het volgende?
Ik kan maar twee films kijken per dag.

Apple TV 4K 64GB
De laatste OS versie is helemaal up-to-date.

Na het kijken van twee films, kun je wel een nieuwe film starten en zie je de ondertiteling en hoor je het geluid, maar het beeld blijft zwart.
Ik heb de help pagina van Disneyplus erop nageslagen, maar weet het niet zo goed op te lossen.

Nu kun je ook zeggen: twee films per dag is prima.
Maar als mijn dochters elk een film kijken op 1 dag en ik wil 's avonds een film kijken, dan is dit een no-go.

Ik heb gezocht op maximum aantal films, maar vind geen resultaten.

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Las dit op Macrumors; "To entice early adopters, Disney even offered a sign-up deal that got you three years of the streaming service for the price of two. This brought the price of the service to just under $4/month, compared to its $6.99/month regular price tag."

Hebben wij dat ook nog ergens?

• litemotiv
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18-02 10:51
Zojuist voor het eerst geprobeerd op mijn LG C8, maar het beeld valt me eigenlijk een beetje tegen. Ook bij 4K films lijken de kleuren dof en het contrast voelt niet juist, ik heb mijn Technicolor profiel al wat getweaked maar ik krijg het niet echt lekker, zelfs met het oled panel op 100 blijf het beeld wat donker en duffig. Als ik vervolgens overschakel naar Netflix spat het beeld daar van het scherm af, zoals ik het verwacht.

Hebben meer mensen daar last van? Het lijkt erop dat de meeste C8 kijkers hier in het topic vrij positief zijn...

• xSmooth-
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 12-07 17:50
Rukapul schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 20:47:

Edit:
Yes! Ik gebruik Disney+ icm een Xiaomi Mi Box en moest het geluid van de soundbar verhogen van 20 (waar die normaal op staat) naar 30.
Heel fijn ook dat je dan na afloop terugschakelt naar het KPN kastje en Miljoenenjacht dan ineens door je huis explodeert. :+

[ Voor 10% gewijzigd door xSmooth- op 21-09-2019 01:16 ]

• Schaap360
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 29-06 12:34
litemotiv schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 01:06:
Zojuist voor het eerst geprobeerd op mijn LG C8, maar het beeld valt me eigenlijk een beetje tegen. Ook bij 4K films lijken de kleuren dof en het contrast voelt niet juist, ik heb mijn Technicolor profiel al wat getweaked maar ik krijg het niet echt lekker, zelfs met het oled panel op 100 blijf het beeld wat donker en duffig. Als ik vervolgens overschakel naar Netflix spat het beeld daar van het scherm af, zoals ik het verwacht.

Hebben meer mensen daar last van? Het lijkt erop dat de meeste C8 kijkers hier in het topic vrij positief zijn...
Idd dat vondt ik ook. Geen zin in gehad om m'n TV alleen voor deze app het beeld weer in te stellen omdat zoals aangegeven het beeld er bij andere dragers het beeld er van af spat bij de C8 maar idd niet bij D+. Ook vindt ik de ondertitels wel erg klein en niet mooi vormgegeven. Omdat het allemal in de test fase zit wacht ik het gerust af.

• DarkSide
  • Laatst online: 20:37

DarkSide

theres no place like ::1

Schaap360 schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 08:58:
[...]

Idd dat vondt ik ook. Geen zin in gehad om m'n TV alleen voor deze app het beeld weer in te stellen omdat zoals aangegeven het beeld er bij andere dragers het beeld er van af spat bij de C8 maar idd niet bij D+. Ook vindt ik de ondertitels wel erg klein en niet mooi vormgegeven. Omdat het allemal in de test fase zit wacht ik het gerust af.
Ondertitels kun je iig aanpassen.
Transparantie. achtergrond, grootte, etc

Wel eens dat beeld wel beter moet. Hoop snel dat HDR geïmplementeerd wordt.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

DarkSide schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 09:07:
[...]

Het aanpassen van ondertiteling kan niet overal, via de FF browser is aanpassen mogelijk (config icoontje is zichtbaar rechts bovenin), via Edge browser echter niet (config icoontje niet aanwezig).
Wellicht dat dit ook van app tot app kan verschillen.

[ Voor 3% gewijzigd door KillerBee op 21-09-2019 09:43 ]

• litemotiv
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18-02 10:51
DarkSide schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 09:07:
Dit werkt in de LG app iig nog helemaal niet goed:
  • Ondertitels kunnen alleen heel klein (100%) of heel groot (200%) worden gezet
  • Er staat altijd een zwarte balk achter de tekst
  • Het gebied van de tekst is te smal waardoor het meestal over 2 of 3 regels wordt verdeeld
  • De font-weight is niet in te stellen (tekst is te iel / dun)
  • De shadow-opties zijn niet prettig, bij een standaard dropshadow bijvoorbeeld staat de schaduw te ver van de tekst af

• Quinn K
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 21-09-2019

Quinn K

Kill negativity with kindness!

litemotiv schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 01:06:

Gelukkig, dacht dat ik er alleen last van had op mijn LG OLED 65C8.
Ik zag dat bijvoorbeeld Solo op 4K met dolby atmos en HDR was maar dat zie je absoluut niet terug op het scherm. Had trouwens ook eventjes last van een blauwe streep rechts en onderaan de tv.

Maar goed ik schakelde over naar Netflix en WoW dolby atmos met dolby vision spat inderdaad van het scherm!

Maar als Disney dit in de komende periode gaan oplossen dan ben ik in mijn nopjes, sterk te denken om niet bij Zavvi 4K blu ray te kopen _/-\o_

Denon AVC-X8500H, LG OLED 65C8, 1xTruAudio BB23-465LCR, 6xTruAudio BB23-265, 3xTruAudio BB-822, 2x Speakercraft Cinema, 1x B&W XTC, SVS PB-4000, Cinegrey 5D 135 inch, JVC 5900, Xbox One X.

• DarkSide
  • Laatst online: 20:37

DarkSide

theres no place like ::1

litemotiv schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 10:36:
[...]

Dit werkt in de LG app iig nog helemaal niet goed:
  • Ondertitels kunnen alleen heel klein (100%) of heel groot (200%) worden gezet
  • Er staat altijd een zwarte balk achter de tekst
  • Het gebied van de tekst is te smal waardoor het meestal over 2 of 3 regels wordt verdeeld
  • De font-weight is niet in te stellen (tekst is te iel / dun)
  • De shadow-opties zijn niet prettig, bij een standaard dropshadow bijvoorbeeld staat de schaduw te ver van de tekst af
Ik vind 100% fijn. Maar werkt zelf ook altijd achter een 4k laptop met dpi op 125%
Zwarte balk heb ik niet op mijn LG. Kan transparantie van die balk aanpassen.
KillerBee schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 09:42:
[...]

Het aanpassen van ondertiteling kan niet overal, via de FF browser is aanpassen mogelijk (config icoontje is zichtbaar rechts bovenin), via Edge browser echter niet (config icoontje niet aanwezig).
Wellicht dat dit ook van app tot app kan verschillen.
heb nog niet via browsers gekeken. alleen via de lg app op mijn tv.
maar zou goed kunnen dat het per app verschilt.

[ Voor 23% gewijzigd door DarkSide op 21-09-2019 11:51 ]

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• Ben Brunsveld
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 01-03-2022
Hoi mensen,

Ik vroeg me af of er al mensen zijn die de app niet kunnen vinden op huidige LG tv's.

Ik heb een 70UK6950PLA uit 2018 maar kan de app nergens in de LG content store vinden.
Ik heb alle categorieën doorzocht naar dat ik had gelezen dat hij voor sommige mensen tussen game stond en voor andere bij entertainment.
Ook lijkt het niet mogelijk om disney+ vanaf mijn telefoon te casten. Ik heb gelijk even gecheckt of dit een probleem kon zijn met de tv zelf maar mirror casting vanaf mijn telefoon werkt gewoon dus dit zou het niet moeten zijn.

Heeft iemand dezelfde problemen? Of nog beter een oplossing.

Alvast bedankt

• Solid Seal
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-07 19:19

Solid Seal

3D Printer N00b

Heb met de serie Runaways dat de subtitles boven in het beeld staan..

LG OLED55B8 (daar draai ik de app op )

Ik kan wel dingen veranderen aan de subs.. maar niet de locatie . Andere films en series staan ze wel onderin.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sjaak2k
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 02-07 16:24
PaPi36 schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 12:49:
[...]

Ik denk dat die apple gebruikers de appletv interface op 4k hdr hebben staan en dat automatic dynamic range switching niet aan staat. Dan speelt alles in hdr af.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Webgnome
@PaPi36 dat heeft toch alles te maken met dat ze willen testen? Waarschijnlijk zitten die devices in de pool om het hdr gedeelte te testen.

Strava | AP | IP | AW

• BaZZeHH
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09-12-2024
Het zal zeer waarschijnlijk aan mij liggen. Ik probeer via iphone/iPad naar chromecast te casten. De chromecast zit op een oude samsung tv. Alleen de cast knop ontbreekt in de disney+ app. Ik heb nu al tien verschillende films geprobeerd. Anyone?

[ Voor 9% gewijzigd door BaZZeHH op 21-09-2019 20:29 ]

• pitchdown
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10-07 16:02
Ik heb op de laatste tijd regelmatig een krakend geluid uit mijn nvidia shield.

Dit lijkt te gebeuren als de disney+ app actief is geweest.
Wanneer hierna bv. YouTube wordt gestart dan kraakt YouTube.

Op het normale smarthome van de tv speelt dit niet.

Iemand die dit herkend of kan uitproberen?

Enig idee hoe dit te fixen is?
Buggy app nog?

• ro3lie
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10-06 13:54
Zo. Inmiddels een Apple TV 4 met hierop Disney+. Werkt perfect tot nu toe.

Twee punten gehad:
1. Een keer speelde t geluid van de vorige aflevering gelijktijdig met een nieuwe.
2. Je moet heel de aftiteling door voor de volgende aflevering...
Pagina: 1 ... 12 ... 46 Laatste

Let op:
Het is niet noodzakelijk om alle bugs hier te melden. Deze kunnen prima bij Disney via support worden doorgegeven.
Tips en trucs delen om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US is niet toegestaan.
En geef je op bij de topicstarter om de TS bij te werken!