Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Ben Brunsveld
  • Registratie: juni 2017
  • Laatst online: 26-09 15:53
younistyler schreef op donderdag 12 september 2019 @ 13:24:
[...]

Potverdorie, ik zit dan nog op 2.2.3 -1351 (Beehive-Biscayne)
Lekker is dat, ben benieuwd of Disney+ ook naar WebOS 2 komt, lijkt me wel logisch gezien het groot aantal....

Meer mensen die het niet kunnen vinden die ook op v2 zitten?
Ik zit op 4.1.3 - 5720 (goldilocks-glacier) en heb de app ook niet. Denk dat het niet echt te maken heeft met de OS, heb namelijk al meerdere berichten gezien van mensen met WebOS 2 die de app wel hebben. Ook heb ik mensen gezien met 3.0 of 3.5 die het wel hebben maar mensen met de zelfde OS die het niet hebben.
Ik snap niet echt waar de uitrol op gebaseerd is, in eerst instantie dacht ik dat het te maken had met de grote van de tv's. Dit omdat ze het menu moeten optimaliseren voor grotere tv's en er maar weinig mensen zijn met een tv boven de 55'/ 60'. Dit is natuurlijk zo gebeurd maar heeft waarschijnlijk vrijwel geen prioriteit aangezien er veel andere problemen zijn. Maar toen zag ik dat er mensen waren met een 65' die de app hebben dus ik heb nu echt geen idee waar de uitrol op wordt gebaseerd.

• Tyrants
  • Registratie: december 2016
  • Laatst online: 27-09 09:04
Ik weet niet of het al gemeld was, maar voor mensen die wel Disney+ kunnen starten via de i gebouwde Chrome cast in hun tv en een error krijgen bij een film/serie afspelen. Dit lijkt te liggen aan de ingebouwde Chrome cast van oa Sony tv's. Met een externe/'normale' chromecast werkt het prima

• Amaze86
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 21:14
App geupdate vanochtend en krijg nu gewoon 4k/ Dolby Vision tr zien op mijn LG E7.

• erredobble
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 12-11 19:11
Amaze86 schreef op zondag 22 september 2019 @ 12:04:
App geupdate vanochtend en krijg nu gewoon 4k/ Dolby Vision tr zien op mijn LG E7.
Meteen even gekeken of er een update is. Nog steeds app versie 1.0.2 op mijn LG. En geen hdr/dolby vision.
Hopelijk komt de update snel door. Welke versie heb jij van de app?

• randomice
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 14-11 14:43
Amaze86 schreef op zondag 22 september 2019 @ 12:04:
Net ook geupdate op mijn lg w7 en nog steeds geen 4k hdr/dolby vision melding

Diablo 3 Profiel

• fast-server
  • Registratie: april 2003
  • Laatst online: 12-11 18:21
Hier nog geen update voor mijn 55 E7N, blauwe rand en het loop regelmatig vast (draaiende cirkel) terwijl de Tv bedraad is aangesloten en genoeg bandbreedte heeft.

Hopelijk komt de update snel en lost deze het eea op.

• tripel7
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 08-11 16:02
Ik heb met een philips 40 puk 6400 het probleem dat met namen bij Uhd films zoals the incredibles 2, en ook bij 2 afleveringen van de nieuwe ducktales ik wel geluid krijg, maar geen beeld 🤔 als ik een reden zou moeten aanwijzen is dat het geluid en beeld out of sync raken bij het laden van de video. Iemand een mogelijke oplossing?

• meesje
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 22:26
Gisteravond gekeken naar Black Panther via mijn Apple TV. Beeld en geluid (gewoon stereo via tv) was goed, echter het volume nog wel wat zachter dan bv via Netflix.
Wat me opvalt, is dat de film niet verdwijnt uit mijn verder kijken lijst. Is hieraan wat te doen? Moet ik de film helemaal door spoelen naar het einde van de aftiteling?

• Hahn
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 02:04
meesje schreef op zondag 22 september 2019 @ 16:58:
Gisteravond gekeken naar Black Panther via mijn Apple TV. Beeld en geluid (gewoon stereo via tv) was goed, echter het volume nog wel wat zachter dan bv via Netflix.
Wat me opvalt, is dat de film niet verdwijnt uit mijn verder kijken lijst. Is hieraan wat te doen? Moet ik de film helemaal door spoelen naar het einde van de aftiteling?
Dat viel me ook op bij Disney+, als je niet helemaal tot de allerlaatste seconde kijkt, dan blijft 'ie staan.

Doorspoelen tot echt het einde is voor nu waarschijnlijk de enige oplossing, maar hopelijk verbeteren ze dat :P

The devil is in the details.

• Roywall.e
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 07-10 15:30
MarcoKramer schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 13:03:
[...]

Op mijn Chromebook (Acer Chromebook 14) werkt de Android app verrassend goed. Geen gestotter bij het afspelen, goede resolutie (in tegenstelling tot bijvoorbeeld de Netflix app) en het downloaden werkt gewoon.

Op mijn Windows laptop werkt het in Chrome wel, maar loopt het lang niet zo goed als in Edge.
Heb je nog iets speciaals gedaan op mijn Acer Chromebook R13 doet hij het niet. Niet in de Android app maar ook niet in de web browser versie. De app op mijn Nokia 7 plus werkt prima ook naar de Chromecast maar dit terzijde.

Roywall.e wijzigde deze reactie 22-09-2019 20:57 (7%)

• MarcoKramer
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 21:31
Roywall.e schreef op zondag 22 september 2019 @ 20:55:
[...]
Heb je nog iets speciaals gedaan op mijn Acer Chromebook R13 doet hij het niet. Niet in de Android app maar ook niet in de web browser versie. De app op mijn Nokia 7 plus werkt prima ook naar de Chromecast maar dit terzijde.
Nee, niets bijzonders gedaan. De app werkt gewoon zonder problemen.
Chromebook draait wel Chrome OS bèta. Misschien dat dat nog iets uitmaakt.

MarcoKramer wijzigde deze reactie 22-09-2019 21:37 (8%)

• Donstil
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 00:15

Donstil

Grab them by the 🐈.

Krijgen jullie ook zoveel van dit soort spam?
Ik bijna dagelijks.

Zit geen uitschrijf knop in de spam mail helaas.

Donstil wijzigde deze reactie 22-09-2019 23:05 (11%)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• hardware-lover
  • Registratie: augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Donstil schreef op zondag 22 september 2019 @ 23:04:
Krijgen jullie ook zoveel van dit soort spam?
Ik bijna dagelijks.

[Afbeelding]

Zit geen uitschrijf knop in de spam mail helaas.
https://privacychoices.thewaltdisneycompany.com/nl-NL

A smile a day....

• Donstil

Donstil

Grab them by the 🐈.

Nou die had ik gevonden (vergeten te vermelden) maar dia pagina blijft bij mij wit 8)7

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Donstil schreef op zondag 22 september 2019 @ 23:37:
[...]
Nou die had ik gevonden (vergeten te vermelden) maar dia pagina blijft bij mij wit 8)7
Bij mij in Firefox ook wit (teveel blokkers misschien?), in Chrome werkt de pagina echter 8)7

A smile a day....

• Donstil

Donstil

Grab them by the 🐈.

Morgen ff op de desktop proberen, op de iPhone en de ipad met en zonder blokker en 4g+wifi geen resultaat.

• Russel88
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 14-11 10:18
Ik heb Disney+ op de iPad van de kinderen erop gezet. Zie ik de laatste tijd m'n 7 jarige oude Mickey Mouse tekenfilms kijken.
Leuk om te zien dat kinderen uit zichzelf klassiekers bekijken.

• demo31051987
  • Registratie: maart 2009
  • Nu online

demo31051987

a.k.a. Extigo

Op 21 oktober ga ik samen met het gezinnetje lekker op vakantie. Nu weet ik dat ik afleveringen kan downloaden om te kijken, maar weet iemand of dit op dezelfde manier werkt als bij Netflix? Dus dat de gedownloade afleveringen maar een bepaalde tijd te zien zijn?

Steam

• reller
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 13-11 14:15
demo31051987 schreef op maandag 23 september 2019 @ 08:02:
Op 21 oktober ga ik samen met het gezinnetje lekker op vakantie. Nu weet ik dat ik afleveringen kan downloaden om te kijken, maar weet iemand of dit op dezelfde manier werkt als bij Netflix? Dus dat de gedownloade afleveringen maar een bepaalde tijd te zien zijn?
Kan alleen dit vinden:

Gelden er beperkingen voor downloads?
In het geval van content die volledig in het bezit is van Disney gelden er geen beperkingen voor hoe vaak je dezelfde titel kunt downloaden of voor de hoeveelheid tijd die je besteedt aan het bekijken van een gedownloade titel. Je moet echter wel minimaal één keer in de dertig (30) dagen via een van je geschikte apparaten verbinding maken met internet en de Disney+ service.

• Angeloonie
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 00:30

Angeloonie

Cheeseburger Addict

@demo31051987 Hou er rekening mee dat je mogelijk niet in de app kan komen in het buitenland via WiFi.

Was vorige week in Parijs en via de WiFi kon ik de app niet openen (...blabla niet beschikbaar in deze regio blabla...). Heb toen via 4G de app wél kunnen openen, vervolgens heb ik de WiFi aangezet en daarna heb ik via de WiFi alsnog kunnen kijken/downloaden.
Dus mogelijk kun je wat issues hebben, blijkbaar zit er een regiocheck in bij het starten van de app.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• demo31051987
  • Nu online

demo31051987

a.k.a. Extigo

Angeloonie schreef op maandag 23 september 2019 @ 09:31:
@demo31051987 Hou er rekening mee dat je mogelijk niet in de app kan komen in het buitenland via WiFi.

Was vorige week in Parijs en via de WiFi kon ik de app niet openen (...blabla niet beschikbaar in deze regio blabla...). Heb toen via 4G de app wél kunnen openen, vervolgens heb ik de WiFi aangezet en daarna heb ik via de WiFi alsnog kunnen kijken/downloaden.
Dus mogelijk kun je wat issues hebben, blijkbaar zit er een regiocheck in bij het starten van de app.
Bedankt voor de tip!
Het gaat erom dat ik in het vliegtuig kan kijken. Dan heb ik geen wifi o.i.d. Maar als ik eenmaal op de plek van bestemming ben is het wel handig als ik nieuwe afleveringen kan downloaden.

Steam

• Angeloonie
  • Laatst online: 00:30

Angeloonie

Cheeseburger Addict

demo31051987 schreef op maandag 23 september 2019 @ 09:33:
[...]

Bedankt voor de tip!
Het gaat erom dat ik in het vliegtuig kan kijken. Dan heb ik geen wifi o.i.d. Maar als ik eenmaal op de plek van bestemming ben is het wel handig als ik nieuwe afleveringen kan downloaden.
Net even de airplane mode gechecked en dan kun je idd wel gewoon openen, dus dat moet dan goed gaan :)

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• sjaool
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 14-11 17:02

sjaool

Every life should have 9 cats

Ben Brunsveld schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 15:41:
Hoi mensen,

Ik vroeg me af of er al mensen zijn die de app niet kunnen vinden op huidige LG tv's.

Ik heb een 70UK6950PLA uit 2018 maar kan de app nergens in de LG content store vinden.
Ik heb alle categorieën doorzocht naar dat ik had gelezen dat hij voor sommige mensen tussen game stond en voor andere bij entertainment.
Ook lijkt het niet mogelijk om disney+ vanaf mijn telefoon te casten. Ik heb gelijk even gecheckt of dit een probleem kon zijn met de tv zelf maar mirror casting vanaf mijn telefoon werkt gewoon dus dit zou het niet moeten zijn.

Heeft iemand dezelfde problemen? Of nog beter een oplossing.

Alvast bedankt
Ik krijg het vermoeden dat Disney de app alleen heeft vrijgegeven voor de OLED televisies van LG. Op mijn 65UK6400PLF is de app ook in geen velden of wegen te bekennen. Ik heb er ook al contact over gehad met LG.

Voorlopig kijk ik dus maar via de Xbox One dan heb ik tenminste ook 4K en HDR. :P

"When you grow up your heart dies"

• boyette
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 13-11 11:32
heeft iemand de ATV apk?

• Sendak239
  • Registratie: april 2000
  • Laatst online: 01-11 22:05
Weet iemand hoe je alle 4K kunt vinden? Volgens mij is er meer dan het rijtje op de homepage.

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

sjaool schreef op maandag 23 september 2019 @ 11:41:
[...]
Ik krijg het vermoeden dat Disney de app alleen heeft vrijgegeven voor de OLED televisies van LG. Op mijn 65UK6400PLF is de app ook in geen velden of wegen te bekennen. Ik heb er ook al contact over gehad met LG.

Voorlopig kijk ik dus maar via de Xbox One dan heb ik tenminste ook 4K en HDR. :P
Op de LG Oled's vanaf een bepaald bouwjaar dan, niet voor alle LG (4k) Oled TV's.

A smile a day....

• m3gA
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 21:00
Zou ik ook wel willen. Kijken of hij op mijn firetv stick werkt.

• sjaool
  • Laatst online: 14-11 17:02

sjaool

Every life should have 9 cats

hardware-lover schreef op maandag 23 september 2019 @ 13:38:
[...]

Op de LG Oled's vanaf een bepaald bouwjaar dan, niet voor alle LG (4k) Oled TV's.
Ik heb een LCD-televisie. Het zou inderdaad zomaar kunnen dat ze het vanaf een bepaald jaar hebben gedaan of Web OS versie. Mijn tv draait op de nieuwste Web OS dus dat zou geen probleem moet zijn.

"When you grow up your heart dies"

• corporalnl
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 14-11 18:00
Angeloonie schreef op maandag 23 september 2019 @ 09:31:

Heb vorige week Disney+ in Kroatie kunnen activeren via 4g en daarna via wifi kunnen bekijken.

Enigste wat ik extra moest doen is bevestigen dat ik een Nederlander ben. ( met ideal )

PSN ID= michelNL

• corset
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 20:12
The Chosen One schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 00:37:
Las dit op Macrumors; "To entice early adopters, Disney even offered a sign-up deal that got you three years of the streaming service for the price of two. This brought the price of the service to just under $4/month, compared to its $6.99/month regular price tag."

Hebben wij dat ook nog ergens?
Nee, dit was alleen voor een Disney event in Amerika.. en daar ook beperkt beschikbaar volgens mij. As usual, Macrumours die niet duidelijk is en clickbait post zonder inhoud.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Fireshade
  • Niet online
reller schreef op maandag 23 september 2019 @ 08:33:
[...]
Gelden er beperkingen voor downloads?
[ knip ] Je moet echter wel minimaal één keer in de dertig (30) dagen via een van je geschikte apparaten verbinding maken met internet en de Disney+ service.
Vreemde eis. Waarom dan, vraag ik me af?

• SnoeiKoei
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 23:08

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Fireshade schreef op maandag 23 september 2019 @ 16:02:
[...]

Vreemde eis. Waarom dan, vraag ik me af?
Omdat je anders alles kunt downloaden, je abo opzegt en de rest van je leven gratis je downloads terugkijkt. Dat is natuurlijk niet de bedoeling van een streamingdienst. Logisch vind ik. :)

SnoeiKoei wijzigde deze reactie 23-09-2019 16:09 (3%)

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

• Señor Sjon
  • Registratie: juli 2003
  • Laatst online: 14-11 17:32

Señor Sjon

Moderator General Chat

Magnificent bastard

Tyrants schreef op zondag 22 september 2019 @ 11:53:
Ik weet niet of het al gemeld was, maar voor mensen die wel Disney+ kunnen starten via de i gebouwde Chrome cast in hun tv en een error krijgen bij een film/serie afspelen. Dit lijkt te liggen aan de ingebouwde Chrome cast van oa Sony tv's. Met een externe/'normale' chromecast werkt het prima
Met een normale chromecast heb ik anders ook geregeld dat films vastlopen. Het is nog verre van betrouwbaar om een film/serie foutloos te kunnen kijken.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

• meesje
SnoeiKoei schreef op maandag 23 september 2019 @ 16:07:
[...]

Omdat je anders alles kunt downloaden, je abo opzegt en de rest van je leven gratis je downloads terugkijkt. Dat is natuurlijk niet de bedoeling van een streamingdienst. Logisch vind ik. :)
@Fireshade Dit is inderdaad redelijk normaal. Hetzelfde bij bijvoorbeeld Spotify en ZiggoGo.

• Sméagol
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 02:01

Sméagol

Master of Mayhem

't duurde even, maar ik heb een reply van Disney+ support op Twitter wat betreft de app op LG tv's.

Blijkbaar hadden ze de app voor LG webOS 3.0 en hoger gereleased, maar vonden ze het achteraf toch te buggy en hebben ze 'm weer weggehaald. Het plan is wel gewoon om de app klaar te hebben voor de officiële launch.

Make lovecraft not warcraft. / Films 2019

• Raek
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 14-11 17:19
Donstil schreef op zondag 22 september 2019 @ 23:37:
[...]

Hier hetzelfde issue, even een incognitoscherm openen als je Chrome gebruikt. Of je 'val-me-niet-lastig' plugins disablen :+

• Spooksel
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 14-11 11:47

Spooksel

Spooksel!

Ik had ook een reactie van Disney, oa over Errorcode 83 en de ondertitelachtergrondjes:
Hi
---------------
, thank you for the feedback. We appreciate this and pass it on to the appropriate team.
Unfortunately Linux is not fully supported yet. This is probably causing error 83. We're working hard on this to fix. Expect to see improvements in the coming days / weeks.

There is already an option to set the subtitles:
1. Go to the right top subtitle sign.
2. You press it and then you have the list with all the languages.
3. Then press again right top (the circle) and there you can customize the subtitles.
4. You put background color on 0% and you are set.

Have a magical day!
Ik weet alleen niet of die 4 stappen die ze gaven nou voor de browser applicatie zijn of iets anders, maar in de Android app (met of zonder casting aan) kan ik die optie dus echt niet bereiken).

Spooksel wijzigde deze reactie 24-09-2019 10:56 (12%)

Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl

• Omega Supreme
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 19:55

Omega Supreme

The God of Death

Eergisteren de app op mijn LG UH850V geupdate en resume werkt nu eindelijk ook fatsoenlijk.

Wel nog af en toe vastlopers van de app dat ik de TV uit en aan moet zetten, maar dan begint hij in ieder geval de volgende keer niet meer helemaal aan het begin van de film of aflevering die ik aan het kijken was.

Beeldkwaliteit is prima, HDR kan ik niets van zeggen, dat staat uit. Ik ben prima tevreden met mijn TV, maar HDR is gewoon slecht. Een zak lantaarn in een donkere kamere en ineens heeft de kamer een lichte strook, dat is werkelijk geen pan, doe dan niets LG.

"You know you're hanging out with physics geeks when neutronium counts as a "mundane" form of matter."

• Hoijong
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 06:59
Sméagol schreef op maandag 23 september 2019 @ 20:32:
't duurde even, maar ik heb een reply van Disney+ support op Twitter wat betreft de app op LG tv's.

Blijkbaar hadden ze de app voor LG webOS 3.0 en hoger gereleased, maar vonden ze het achteraf toch te buggy en hebben ze 'm weer weggehaald. Het plan is wel gewoon om de app klaar te hebben voor de officiële launch.
Nog een link van? Vindt het een beetje zonde zo, op mijn telefoon en tablet kijk ik niet. Het is allemaal oude content en nog niks nieuws dus ik zou vooral de app op de tv een beetje willen testen. Maar voor m'n 65"B7 is er niks te vinden helaas.
Via de PS4 vind ik omslachtig, maar probeer ik misschien nog eens een keertje.

• Sméagol
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 02:01

Sméagol

Master of Mayhem

Hoijong schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 14:56:
[...]

Nog een link van? Vindt het een beetje zonde zo, op mijn telefoon en tablet kijk ik niet. Het is allemaal oude content en nog niks nieuws dus ik zou vooral de app op de tv een beetje willen testen. Maar voor m'n 65"B7 is er niks te vinden helaas.
Via de PS4 vind ik omslachtig, maar probeer ik misschien nog eens een keertje.
Nee helaas, ze vroegen me nadrukkelijk om support via DM te benaderen, en zo heb ik dus ook 't antwoord ontvangen. Maar in mijn reply waren verder geen andere details dan dat ik al boven gepost had.

Make lovecraft not warcraft. / Films 2019

• Roywall.e
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 07-10 15:30
MarcoKramer schreef op zondag 22 september 2019 @ 21:18:
[...]

Nee, niets bijzonders gedaan. De app werkt gewoon zonder problemen.
Chromebook draait wel Chrome OS bèta. Misschien dat dat nog iets uitmaakt.
Ik denk dat dat het is, ik draai op stable. Misschien toch maar weer over op bèta.
Bedankt voor je antwoord. _/-\o_

• Arjan90
  • Laatst online: 22:28
Op de Mi Box S kun je de achtergrond van de ondertiteling niet aanpassen via de app omdat je dit instelt in Android TV zelf via het menu (Voorkeuren > Toegankelijkheid > Ondertiteling). Heb dit hier niet voorbij zien komen, werkt ongetwijfeld ook voor de Nvidia Shield.

Disney+ app gebruikt in die zin wel goed de standaard van Android TV. Heb nu alleen geen HDR, maar heb de Mi Box S nu via de soundbar aangesloten. Maar eens rustig mee prutsen later.

Arjan90 wijzigde deze reactie 24-09-2019 19:53 (27%)

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

• thalantis
  • Registratie: augustus 1999
  • Laatst online: 14-11 12:18

thalantis

7220 Wp

Op mijn B&O eclipse zit een LG content store en daar heb ik de app wel kunnen downloaden, is inderdaad wat buggy, heel af en toe blijft het disney+ begin scherm gewoon staan.
Dan schakel ik over naar de apple tv 4k waar de app wel goed werkt.

Jsunnyreports

• Jochemd13
  • Registratie: april 2013
  • Laatst online: 22:31
Señor Sjon schreef op maandag 23 september 2019 @ 16:12:
[...]

Met een normale chromecast heb ik anders ook geregeld dat films vastlopen. Het is nog verre van betrouwbaar om een film/serie foutloos te kunnen kijken.
Hier (behalve de matige Chromecast 1080P kwaliteit) eigenlijk geen problemen gehad met films in combinatie met de oude Chromecast, hoop stiekem wel dat de tv app snel uitkomt.

• TheMystery
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 21:17
Arjan90 schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 19:52:
Op de Mi Box S kun je de achtergrond van de ondertiteling niet aanpassen via de app omdat je dit instelt in Android TV zelf via het menu (Voorkeuren > Toegankelijkheid > Ondertiteling). Heb dit hier niet voorbij zien komen, werkt ongetwijfeld ook voor de Nvidia Shield.

Disney+ app gebruikt in die zin wel goed de standaard van Android TV. Heb nu alleen geen HDR, maar heb de Mi Box S nu via de soundbar aangesloten. Maar eens rustig mee prutsen later.
Bedankt voor de tip, dit werkt ook voor de shield.

• hansvanochten
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 10-11 21:40
Gebruikt iemand nog weleens Disneyplus via de ps4? Ik probeer een serie te kijken maar het beeld komt niet verder dan 480p, waardeloos geluid, app werkt super traag, het beeld staat regelmatig stil terwijl het geluid doorloopt, waarna daarna een scène van 2 minuten in turbo mode in 10 sec afspeelt en daarna weer stilstaat.

• Schimanski81
  • Registratie: augustus 2010
  • Niet online
hansvanochten schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 21:22:
Gebruikt iemand nog weleens Disneyplus via de ps4? Ik probeer een serie te kijken maar het beeld komt niet verder dan 480p, waardeloos geluid, app werkt super traag, het beeld staat regelmatig stil terwijl het geluid doorloopt, waarna daarna een scène van 2 minuten in turbo mode in 10 sec afspeelt en daarna weer stilstaat.
Ja. Heb deze problemen niet behalve dat ik de kwaliteit ondermaats vind. Een beetje dvd kwaliteit met een soort waas over het beeld (Han Solo).

• PcDealer
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 23:43

PcDealer

HP ftw \o/

Ik heb vanavond Han Solo afgekeken via Chromecast 2019. Dikke prima!

LinkedIn WoT Cash Converter

• s0kkie
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 14-11 12:33
hansvanochten schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 21:22:
Ja vanaf dag 1 en echt 0,0 problemen tot nu toe gehad :) (behalve dat de app algemeen wat trager is dan bijvoorbeeld Netflix)

PSN: https://psnprofiles.com/s0kkie-NL

• PeterPan
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 14-11 18:08
Beeldkwaliteit met de PS4 is bij mij prima (1080p). Het enige nadeel met de PS4 is dat de beeldfrequentie vast staat op 60Hz. Met name met 50Hz materiaal krijg je dan een vervelend schokkende weergave (24Hz materiaal is ook niet helemaal vloeiend maar nog acceptabel).

Misschien is er een manier om het videosignaal van de PS4 automatisch te laten omschakelen maar ik heb et nog niet gevonden.

• mark777
  • Registratie: september 2018
  • Laatst online: 22:11
PcDealer schreef op woensdag 25 september 2019 @ 00:23:
Ik heb vanavond Han Solo afgekeken via Chromecast 2019. Dikke prima!
Haha grappig ik heb vanacht Roque one gekeken! Ook prima. Leuk de star wars films hier bij Disney had je niet op netflix

• mike0001
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 14-11 19:08
mark777 schreef op woensdag 25 september 2019 @ 13:59:
[...]

Haha grappig ik heb vanacht Roque one gekeken! Ook prima. Leuk de star wars films hier bij Disney had je niet op netflix
Netflix heeft wel Star Wars gehad hoor.

• thijsco19
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 21:48

thijsco19

Yamaha MT03 2008

Ik heb ook een account voor Disney+, inmiddels ook een eerste film gekeken.
Helaas is mijn tablet te oud en kan de app er niet op worden geïnstalleerd.

Is het ook mogelijk om via de browser via de website te kijken? Als ik naar Disney+ website gaat en ik log in krijg ik alleen een pagina te zien van 'welkom to Disney+, download de app om te kunnen kijken'.

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

• mark777
  • Registratie: september 2018
  • Laatst online: 22:11
mike0001 schreef op woensdag 25 september 2019 @ 14:04:
[...]

Netflix heeft wel Star Wars gehad hoor.
Niet allemaal in elk geval

• mike0001
  • Laatst online: 14-11 19:08
Dat klopt. Roque one in ieder geval wel :)

• TDB
  • Laatst online: 14-11 15:03
mike0001 schreef op woensdag 25 september 2019 @ 15:14:
[...]

Dat klopt. Roque one in ieder geval wel :)
Maar dan weer niet in Dolby Atmos

PSN: TDBtje

• EXXiBIT
  • Registratie: februari 2018
  • Laatst online: 05-11 21:10
Vraagje:
Ik kijk het in Google Chrome omdat dat het beste werkt.
Echter de ondertitels worden niet netjes in de zwarte balk onder weergegeven maar overlappen voor de helft het beeld. In Firefox staan de subs wel onderaan in de zwarte balk, maar daar blijft de stream steeds hangen.

Weet iemand hoe je in Chrome de subs lager in beeld kan zetten? Eventueel met een plugin want ze staan net hinderlijk weergegeven.

• Nivve
  • Registratie: februari 2016
  • Niet online
thijsco19 schreef op woensdag 25 september 2019 @ 14:19:
Ik heb ook een account voor Disney+, inmiddels ook een eerste film gekeken.
Helaas is mijn tablet te oud en kan de app er niet op worden geïnstalleerd.

Is het ook mogelijk om via de browser via de website te kijken? Als ik naar Disney+ website gaat en ik log in krijg ik alleen een pagina te zien van 'welkom to Disney+, download de app om te kunnen kijken'.
Er is gewoon een webversie, deze gebruik ik zelf via https://www.disneyplus.com/nl/. Ik doe het wel op de PC, dus wrs krijg je geen web player omdat de site in mobiele modus draait. Je kan kijken of je desktopmodus aan kan zetten. Ik weet dat Firefox op Android dit gewoon in het hamburgermenu heeft staan, dus misschien heeft chrome ook zo een optie om de desktopversie te krijgen.

• Holland1993
  • Registratie: augustus 2019
  • Laatst online: 05:58
Nivve schreef op donderdag 26 september 2019 @ 12:48:
[...]
Er is gewoon een webversie, deze gebruik ik zelf via https://www.disneyplus.com/nl/. Ik doe het wel op de PC, dus wrs krijg je geen web player omdat de site in mobiele modus draait. Je kan kijken of je desktopmodus aan kan zetten. Ik weet dat Firefox op Android dit gewoon in het hamburgermenu heeft staan, dus misschien heeft chrome ook zo een optie om de desktopversie te krijgen.
@thijsco19 Net geprobeerd met Chrome op Android. Inderdaad na het inloggen kun je in het menu "Desktopsite" aanzetten. De pagina refresht en ik kan vervolgens de accounts selecteren en films kijken.

• thijsco19
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 21:48

thijsco19

Yamaha MT03 2008

@Nivve @Holland1993 Dit had ik al eens geprobeerd, helaas zonder resultaat. (Via Chrome)
Ik denk dat de Android op me tablet en de browser te oud zijn om goed daarop te reageren.

Ik zal er in ieder geval nog eens naar kijken, anders een andere browser proberen.

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

• Nivve
  • Registratie: februari 2016
  • Niet online
@thijsco19 Probeer het eens in Firefox voor Android. Ik heb zelf Android 4.4* met Fennec (Firefox kloon) en ik kom gewoon na het inloggen in het web player menu zoals op de desktop. Enige dat ik nog niet heb geprobeerd is afspelen, puur omdat ik nu op mijn beperkte mobiele data zit.
* Eigenlijk Sailfish OS, met Android gevirtualiseerd.

Edit: Afspelen zelf werkt niet, error 83. Maar dit kan ook komen door het gebrek aan Play Store oid. Thuis met Linux heb ik hetzelfde. Speciaal voor Disney+ nog even windows op een reservepc geïnstalleerd.

Nivve wijzigde deze reactie 26-09-2019 15:27 (23%)

• sambalbaj
  • Niet online
Gebruik het hier via de Chromecast maar toch een hoop gebuffer en vastlopers, vooral bij langere streams (films maar ook series tegen het einde aflevering). Lijkt haast wel aan bestandsgrote te liggen. Als het loopt is de kwaliteit verder wel in orde.

Puntje is nog wel de ondertiteling die heel wisselend is, zowel van kwaliteit van vertalen (van prima tot bijna vertaalcomputer) maar ook qua weergave (sommige als lelijke blokken anderen weer keurig transparant).

Vind het leuk om zo uit te proberen, maar een abonnement ga ik verder niet direct nemen. Daarvoor vind ik het qua content te weinig toevoegen. Misschien later nog eens 1 of twee maanden als er nog wat aardigs bijgekomen is, maar als dit een afspiegeling moet zijn van het aanbod (alleen niet heel actueel) dan is dat voor mij geen match.

• insante
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 22:06
Is er een mogelijkheid om de beeldverhouding van het app aan te passen? Op de telefoon is het perfect, maar op de iPad zijn er heel grote zwarte balken. Ik zie geen mogelijkheid om de instelling aan te passen, maar misschien heb ik iets gemist?

• OllieS
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 10-10 12:24
Ik heb het zelfde probleem bij mij LG OLED65C9P krijg ik de foutmelding [FETCH_FAILED] BamHLS was not able to fetch the variants
(streamTimeout) als ik wil streamen - op mijn iphone werkt het prima, ligt dit aan de app van LG? ik heb de laatste versie, andere streaming diensten werken wel prima.

• Fireshade
  • Niet online
insante schreef op donderdag 26 september 2019 @ 16:14:
Is er een mogelijkheid om de beeldverhouding van het app aan te passen? Op de telefoon is het perfect, maar op de iPad zijn er heel grote zwarte balken. Ik zie geen mogelijkheid om de instelling aan te passen, maar misschien heb ik iets gemist?
Je telefoon heeft een beeldverhouding van 16:9 of misschien wel 19:9.
Op je iPad is de beeldverhouding 4:3. Daarom krijg je zwarte balken. Ik weet niet of er mediaspelers bestaan die ingezoomd afspelen, maar dat lijkt me niet.

Fireshade wijzigde deze reactie 26-09-2019 16:52 (8%)

• DarkSide
  • Laatst online: 14-11 14:31

DarkSide

theres no place like ::1

OllieS schreef op donderdag 26 september 2019 @ 16:22:
Ik heb het zelfde probleem bij mij LG OLED65C9P krijg ik de foutmelding [FETCH_FAILED] BamHLS was not able to fetch the variants
(streamTimeout) als ik wil streamen - op mijn iphone werkt het prima, ligt dit aan de app van LG? ik heb de laatste versie, andere streaming diensten werken wel prima.
Was de app niet teruggetrokken wegens problemen.
Hij deed het bij mij nog wel (nu niet thuis, kan later even kijken wat hij op mijn LG doet).
Maar misschien is communicatie vanaf de LG app nu even helemaal on hold gezet?

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• zing
  • Niet online
m3gA schreef op maandag 23 september 2019 @ 13:44:
[...]

Zou ik ook wel willen. Kijken of hij op mijn firetv stick werkt.
kon jij de app op firestick installeren?

• m3gA
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 21:00
zing schreef op donderdag 26 september 2019 @ 21:05:
[...]

kon jij de app op firestick installeren?
Hij crasht meteen. Vermoeden is dat hij google DRM gebruikt.

• buzzbuzz68
  • Registratie: augustus 2008
  • Laatst online: 14-11 07:26
Gisteravond nog uitgebreid gekeken via de app op mijn LG OLED. Geen problemen behalve de bekende lijnen onder en rechts en het niet al te snel zijn. Ook vind ik de grootte van de ondertiteling niet prettig. 100% is te klein en 200% te groot. Ook heb ik het idee dat de beeldkwaliteit niet je van het is vergeleken met Netflix. Maar het is prima te kijken. Jammer dat mijn TV geen eARC heeft :-( .

• Webgnome
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 06:47
Hopelijk dit weekend weet een update voor lg waarin ze bovenstaande gaan fiksen

mijn advies, kruisen met een varken en nooit meer vervoeren!

• LaNageoire
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 03-11 12:33
Ik heb hetzelfde. Ik heb hiervoor contact gehad met de klantenservice en ze hebben geen idee waar het aan ligt. Ze hebben wel een ticket aangemaakt om het intern te bespreken en op te lossen.

Ik gebruik tot die tijd mijn Apple TV-app, maar dat geluid is wat zachter dan de interne apps, dus ik hoop dat ze het snel oplossen.

• Skyrider
  • Registratie: februari 2005
  • Laatst online: 08-11 19:28
Heeft iemand hier een probleem trouwens (op Android) dat streamen niet werkt? Maakt niet uit welke content ik probeer af te spelen, scherm blijft maar "laden" (leuke blauwe circel). App verwijderd/herinstalleren en cache/data verwijderen werkt helaas niet.

• demo31051987
  • Nu online

demo31051987

a.k.a. Extigo

Skyrider schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 14:24:
Heeft iemand hier een probleem trouwens (op Android) dat streamen niet werkt? Maakt niet uit welke content ik probeer af te spelen, scherm blijft maar "laden" (leuke blauwe circel). App verwijderd/herinstalleren en cache/data verwijderen werkt helaas niet.
Nee, geen last van. Op mijn Samsung S10+ kijk ik elke avond lekker wat weg via Android/Chromecast.

Steam

• Skyrider
Heb dit al sinds ik voor het eerst Disney+ had gedownload vorige week. Zelfs als ik een film/serie direct download via de app, kan ik het alsnog niet afspelen op mijn S8+, heel bizar.

• Buzzie
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 21:56
Skyrider schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 14:35:
Heb dit al sinds ik voor het eerst Disney+ had gedownload vorige week. Zelfs als ik een film/serie direct download via de app, kan ik het alsnog niet afspelen op mijn S8+, heel bizar.
Geroot ?

• randomice
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 14-11 14:43
Ik krijg ook een bamhls fout maar wel een andere type elke keer op het einde

Diablo 3 Profiel

• OllieS
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 10-10 12:24
LaNageoire schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 11:49:
[...]

Ik heb hetzelfde. Ik heb hiervoor contact gehad met de klantenservice en ze hebben geen idee waar het aan ligt. Ze hebben wel een ticket aangemaakt om het intern te bespreken en op te lossen.

Ik gebruik tot die tijd mijn Apple TV-app, maar dat geluid is wat zachter dan de interne apps, dus ik hoop dat ze het snel oplossen.
We wachten wel tot de update van de app, ik stream nu met airplay2 vanaf een iphone met ios13.1 en dat gaat ook goed.

• Skyrider
Yup, maar root is verborgen met magisk.

• Buzzie
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 21:56
Skyrider schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 15:27:
[...]

Yup, maar root is verborgen met magisk.
Misschien dat het toch wordt gevonden en dat het daardoor niet werkt.

• FrankGuthrie
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 10-11 11:50

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Skyrider schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 14:24:
Welke versie van Android Gebruik je? Ik heb een Minix box met Android 5.1.1, wat ondersteunt zou moeten worden, maar heb het zelfde probleem. Vreemd genoeg kan ik oude tekenfilms wel streamen... Heb je al geprobeerd om een oude tekenfilm te openen?

Op mijn Samsung S10 (wifi) geen probleem met niks, zelfde op mijn PC (power line) met Chrome., ook geen probleem.

Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

• zing
  • Niet online
m3gA schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 06:59:
[...]

Hij crasht meteen. Vermoeden is dat hij google DRM gebruikt.
download Google play services van apk mirror als je de firestick 2 hebt.
https://www.apkmirror.com...076-android-apk-download/

als je de 4k versie hebt dan moet je de Disney app via Aurora app store downloaden zonder play services.

• madmaus
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 12-11 17:32
Ik krijg de melding dat Disney niet beschikbaar is op mijn locatie.
Storing? Of lokaal probleem bij mij?

Edit:
Was lokaal, Ik moest helemaal uitloggen en inloggen. Nu doet ie het weer.

madmaus wijzigde deze reactie 28-09-2019 08:58 (28%)

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

• Lekker Ventje
  • Registratie: juni 2014
  • Laatst online: 06:33
madmaus schreef op zaterdag 28 september 2019 @ 08:15:
Ik krijg de melding dat Disney niet beschikbaar is op mijn locatie.
Storing? Of lokaal probleem bij mij?

Edit:
Was lokaal, Ik moest helemaal uitloggen en inloggen. Nu doet ie het weer.
Ligt er aan waar je woont. Of dat je wellicht via een PC/laptop met VPN kijkt. Ik kan met mijn laptop van de baas in Nederland ook weinig bekijken omdat standaard VPN aanstaat.

Ik kan gewoon kijken nu.

Switch - XBox One - PS4- Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• Mano3m
  • Registratie: april 2001
  • Laatst online: 20:40
Op mijn windows 10 krijg ik alleen stereo geluid vanuit alle browsers. Mijn versterker support pass through via een optisch kabeltje. Is er een manier om dit voor elkaar te krijgen? Met de Netflix app werkt het fantastisch...

• Miki
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 00:07
Grappig, de filtering op leeftijd werkt niet helemaal lekker kom ik zojuist achter.
Op beide “kids” accounts is bijvoorbeeld Planes en Planes 2 niet zichtbaar. Ik kan me niet voorstellen dat dit onder adult content zou moeten vallen. Anyway met deze herfstdag weten jullie wat we gaan kijken :)

Miki wijzigde deze reactie 28-09-2019 14:43 (11%)

PVOutput

• green-tea
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 19:43
Hebben meer mensen problemen met streamen (apple tv 4k) van films die 4K zijn? Ik krijg wel geluid maar geen beeld. Kan verder weinig vinden op internet.

Edit: apple tv stond op hdr ipv sdr

green-tea wijzigde deze reactie 28-09-2019 16:17 (15%)

Betaal je fiat rekening met Bitcoins | iRacing Profiel

• jordanvanbergen
  • Registratie: november 2006
  • Laatst online: 28-09 18:04
Waar slaat de Disney+ app de downloads op bij een Android apparaat?

Ik krijg het niet gevonden.

Ik wil deze graag afspelen op mijn windows 10 pc omdat je via windows NIET kunt downloaden. Dus hoe krijg ik de gedownloade movies/series over van mijn Android apparaat naar windows 10? Iemand een idee?

• wardjj
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 23:45
jordanvanbergen schreef op zaterdag 28 september 2019 @ 18:04:

Ik wil deze graag afspelen op mijn windows 10 pc omdat je via windows NIET kunt downloaden. Dus hoe krijg ik de gedownloade movies/series over van mijn Android apparaat naar windows 10? Iemand een idee?
Ik verwacht zo dat dat sowieso geen afspeelbare (en dus beveiligde) bestanden zullen zijn. Disney moet echt een Disney+ app met offline kijken uitbrengen voordat je offline kan kijken op je PC.

• meesje
jordanvanbergen schreef op zaterdag 28 september 2019 @ 18:04:

Haha, dat zou een goede zijn. Gewoon lekker alle films downloaden en overzetten. Kun je gelijk je abonnement stop zetten. :+

• OcmerK
  • Registratie: september 2019
  • Laatst online: 29-09 18:09
Ik krijg met de chromecast ultra bijna nergens (agents of shield bv) dolby 5.1 geluid.
Alleen stereo 2.0 pcm.
Met de Nvidia Shield wel gewoon dd+ 5.1.

• caspar M
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 14-11 15:17
Dit weekend crashte de Disney+ app op de LG B8, hierna was de app alle inloggegevens kwijt en moesten we deze opnieuw opgeven....

Ik hoop dat LG snel komt om alle eerder genoemde problemen te verhelpen.... vooral die BAMHLS error na het einde van een aflevering begint behoorlijk irritant te worden.

• Jeroen87
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 00:01

Jeroen87

Bier Connaisseur

Merk inmiddels toch wel dat veel series er "raar" op staan. Zo mist ducktales afleveringen, en heeft de aflevering soms ineens alleen Engelse audio, en geen NL.

Zo ook de film Tangled, Wel EN en NL audio, maar geen NL subs....consistent is anders op het moment...merk nu ook dat ik het "meeste" wat interessant is wel gezien heb. Wellicht nog een kans geven als ze echt live gaan en het aanbod groter wordt.

Craft beer specialist

• readytoflow
  • Registratie: januari 2003
  • Niet online
Wanneer de kinderen afleveringen kijken via iPad (al dan niet gestreamd naar de TV) of via de ATV 4K bij de andere TV dan moeten ze elke keer een nieuwe aflevering aanzetten i.p.v. dat de app een nieuwe aflevering start wanneer de oude is afgelopen.

Het staat wel goed ingesteld, maar lijkt niet te werken dat er automatisch een nieuwe aflevering afgespeeld wordt. Is dit iets wat opgelost moet worden bij Disney of werkt het bij jullie wel?

• phYzar
  • Laatst online: 14-11 19:04
readytoflow schreef op maandag 30 september 2019 @ 11:19:
Wanneer de kinderen afleveringen kijken via iPad (al dan niet gestreamd naar de TV) of via de ATV 4K bij de andere TV dan moeten ze elke keer een nieuwe aflevering aanzetten i.p.v. dat de app een nieuwe aflevering start wanneer de oude is afgelopen.

Het staat wel goed ingesteld, maar lijkt niet te werken dat er automatisch een nieuwe aflevering afgespeeld wordt. Is dit iets wat opgelost moet worden bij Disney of werkt het bij jullie wel?
Toen ik profielen aanmaakte voor mijzelf en mijn dochter werd bij haar profiel het vinkje van automatisch doorspelen uitgezet en onbeschikbaar toen ik kind selecteerde. Het zal dus een soort feature zijn voor kids profielen (en dat vind ik persoonlijk wel fijn).

• Ronwiel
  • Registratie: juli 2004
  • Niet online
Mis ik de indicatie voor welke afleveringen je van series al hebt bekeken?

• ArthurMorgan
  • Registratie: januari 2001
  • Niet online
Ronwiel schreef op maandag 30 september 2019 @ 12:33:
Mis ik de indicatie voor welke afleveringen je van series al hebt bekeken?
Ja, maar wij ook ;-)

Is dus niet beschikbaar, helaas

I got a bad feeling about this.

• michel2506
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 14-11 16:09
Jeroen87 schreef op maandag 30 september 2019 @ 11:07:
Merk inmiddels toch wel dat veel series er "raar" op staan. Zo mist ducktales afleveringen, en heeft de aflevering soms ineens alleen Engelse audio, en geen NL.
Ducktales kan ik wel gedeeltelijk verklaren. Deze zijn nooit allemaal vertaald naar het Nederlands destijds. Ik meen mij te herinneren dat er zo'n 80 afleveringen vertaald zijn en uitgezonden waarbij er ook afleveringen bestaan die enkel in Nederland of enkel in Vlaanderen zijn gebruikt. Ze keken toen nog niet zo nauw met het uitzenden van een kinderserie destijds.

Maar er mist simpelweg ook nog veel, de dubbele 1e aflevering van Darkwing Duck schittert bijvoorbeeld óók door afwezigheid.

• Jorgen
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 01:20
Kan misschien ook meespelen dat ze hopen dat je abonnee blijft en dat ze straks de missende afleveringen toevoegen.

• s0kkie
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 14-11 12:33
Gisteren een iOS update binnen gekregen waardoor het er allemaal net weer even meer netjes uit ziet naar mijn mening :)

PSN: https://psnprofiles.com/s0kkie-NL

• JustVodka
  • Laatst online: 00:13
s0kkie schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 10:41:
Gisteren een iOS update binnen gekregen waardoor het er allemaal net weer even meer netjes uit ziet naar mijn mening :)
Helaas lijkt het uiterlijk dan ook de enige verbetering.
Kan nog steeds alleen maar Avangers Infinity War via airplay2 streamen naar m'n LG C9. Alle andere films geven een error.
Pagina: 1 ... 13 ... 21 Laatste

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Smartphones

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True