Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajvs
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 15-09 10:20
Weet iemand wanneer app Disney plus ook beschikbaar is via tv van Philips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinandus
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 20:49
@ajvs wat voor type Philips tv heb je, volgens mij is de App in de Android store beschikbaar, op mijn OLED873 met Android 8 gewoon sinds de 12e september beschikbaar en draait prima.
Bij zoeken op de eerste gelegenheid al gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbz1985
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22:56
Kan niet meer inloggen op de disney+ app op de lg 55b6.
Vorige week deed ie het gewoon en als ik nu op inloggen klik gebeurd er niets (kan dus geen naam en ww invullen) app verwijderd en opnieuw geinstalleerd en ook dat werkt niet. Iemand meer last van dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acfoostenrijk
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 02-07 21:44
Ik heb op mijn Xbox one X de app geïnstalleerd en krijg bij het opstarten van iedere film, trailer, serie etc. Foutcode 39. App gedeinstalleerd en er weer opgezet zonder verschil in resultaat. Updates voor xbox en disney plus maar die waren er niet. Op de hulpsite van disney wordt ook geen oplossing geboden. Op mijn tablet (ipad) en telefoon (nokia8) heb ik deze melding niet en kan ik gewoon alles kijken. Met en zonder wifi. Weet iemand toch nog een oplossing voor de xbox problematiek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 21:03
dbz1985 schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 21:15:
Kan niet meer inloggen op de disney+ app op de lg 55b6.
Vorige week deed ie het gewoon en als ik nu op inloggen klik gebeurd er niets (kan dus geen naam en ww invullen) app verwijderd en opnieuw geinstalleerd en ook dat werkt niet. Iemand meer last van dit probleem?
Hij werkt bij ons nog zonder problemen op exact dezelfde TV. Kinderen maken dagelijk heel dankbaar gebruik van de app, Videoland waren ze wat op uitgekeken dus dit is voor nu wel een blijvertje.

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jkoeners
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 05-08 14:05
Net contact gehad met disneyplus en mij werd verteld dat 4k, hdr en dolbyvision nu nog niet beschikbaar zijn en pas na 12 november beschikbaar komen.

[ Voor 4% gewijzigd door jkoeners op 02-10-2019 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gr_force
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08-08 09:38
Kan op de LG 55E6V prima inloggen, eerst stond bij content ook 4k/HDR als logo in beeld maar dat speelde niet; nu staat er gewoon HD. Nog geen 4K content kunnen bekijken, ook geen HDR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 19:23
jkoeners schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 15:18:
Net contact gehad met disneyplus en mij werd verteld dat 4k, hdr en dolbyvision nu nog niet beschikbaar zijn en pas na 12 november beschikbaar komen.
Vandaar, vond de kwaliteit voor 4K zwaar tegenvallen :)

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLRev0lution
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20-07 21:50
Was volgens mij al bekend sinds de launch van de "beta" en ook meerdere keren in dit topic benoemd?

PSN/XBL/Steam: NLRev0lution

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustVodka
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-08 13:43
Avangers Infinity War is in Dolby Vision, Dolby Digital+ via Airplay2 vanaf m'n iPad.

En is gelijk ook de enige titel die ik via Airplay2 kan spelen, bij alle andere titels krijg ik een error.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jkoeners
NLRev0lution schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 15:57:
[...]

Was volgens mij al bekend sinds de launch van de "beta" en ook meerdere keren in dit topic benoemd?
Ja maar er werd regelmatig gemeld dat mensen wel 4k,hdr en dolby vision hadden. Dus ik dacht dat het misschien aan mijn hardware/instellingen lag. Dus contact opgenomen met disneyplus. Leek mij nuttig het antwoord te delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suomi76
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 19-06 13:14
jkoeners schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 16:09:
[...]

Ja maar er werd regelmatig gemeld dat mensen wel 4k,hdr en dolby vision hadden. Dus ik dacht dat het misschien aan mijn hardware/instellingen lag. Dus contact opgenomen met disneyplus. Leek mij nuttig het antwoord te delen.
En dat is het zeker.. dank je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOTD
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 08-12-2019
Hebben andere mensen ook last van BSOD met Disney+ die op pauzeren staat? BSOD melding zegt iets over nvidia dat dat gecrasht is of hangt of zoiets. Heb normaal nooit BSOD maar toevallig sinds ik Disney+ kijk (via recentste Chrome browser op W10 met alle updates overigens).

Heb ff snel in dit topic gekeken naar BSOD en blue screen maar 2 postjes gaan over een tv app.

Weet niet of ik het in de hoek van nvidia moet zoeken of in die van Disney+ aangezien zij niet bugvrij zijn (het niet willen onthouden welke taal ondertiteling bijv).

[ Voor 18% gewijzigd door SOTD op 02-10-2019 18:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Heronimo
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21:09
Heeft iemand toevallig een fix gevonden om 21:9 zonder zwarte balken te kunnen kijken op een ultrawide?

Update, deze extensie werkt bij mij: https://github.com/dvlden/ultrawideo _/-\o_

[ Voor 29% gewijzigd door Heronimo op 02-10-2019 19:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roodaap
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14-09 08:57
Via mij LG tv stond initieel 4K en HDR bij de info van betreffende films. Maar bij afspelen kreeg ik niet de gebruikelijke HDR melding van de tv. Nu staat 4K en HDR er niet meer bij. Via de Xbox one echter wel, en dan speelt ie ook af in 4K en HDR. Dus de content is er wel, maar kan via de LG app (nog) niet afgespeeld worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jkoeners
Roodaap schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 21:44:
Via mij LG tv stond initieel 4K en HDR bij de info van betreffende films. Maar bij afspelen kreeg ik niet de gebruikelijke HDR melding van de tv. Nu staat 4K en HDR er niet meer bij. Via de Xbox one echter wel, en dan speelt ie ook af in 4K en HDR. Dus de content is er wel, maar kan via de LG app (nog) niet afgespeeld worden.
Wat mij verteld is door disneyplus zijn er nog geen 4k streams. Dus als je tv dat wel aangeeft is dat volgens mij upscale (dat geldt ook voor hdr en dolby vision)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PEBKAC
  • Laatst online: 13-09 15:05
Uhhh oeps verkeerde topic :p

[ Voor 84% gewijzigd door PEBKAC op 02-10-2019 22:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roodaap
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14-09 08:57
jkoeners schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 22:02:
[...]

Wat mij verteld is door disneyplus zijn er nog geen 4k streams. Dus als je tv dat wel aangeeft is dat volgens mij upscale (dat geldt ook voor hdr en dolby vision)
Naar mijn ervaring zijn mededelingen van helpdeskmedewerkers niet altijd even betrouwbaar. Over de 4K kan ik niet zeker zijn, maar een “upscale” voor HDR bestaat volgens mij niet. Als de tv HDR aangeeft krijgt ie ook een HDR signaal binnen. Feit is wel dat ik een duidelijk verschil zie tussen beeld via de lg app en de Xbox one app. En als dat “nep” HDR is, dan werkt dat behoorlijk goed! (Los van het feit dat de lg app de 4K HDR etc mogelijkheid niet (meer) weergeeft, en de Xbox app wel.). Ik kijk voorlopig dus via mijn Xbox ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SOTD
Ff teruggelezen met als verwachting nuttige of interessante dingen te lezen maar jezus zeg...

Welles/nietes op zoiets simpels als dat dit wel of niet een proefabo is. Kan je om 1 of andere reden niet tijdig afzeggen (je zit in de eenzame opsluiting in de gevangenis/zware ongeluk/geheugen kwijt/aliens namen je mee en brachten je niet op tijd terug) dan betaal je toch ervoor totdat het opgezegd wordt. Abonnement dus. Ongelofelijk dat daarover gediscussieerd moest worden. En dat terwijl ik de gemiddelde tweaker hoger inschat dan de rest van internet. Ga jullie je eens schamen.

We zijn niet gevraagd om als alpha/beta testers Disney+ uit te proberen en als dit wel de bedoeling was zou er minstens "meld je bug hier" mogelijkheid zijn.

Tuurlijk is Disney+ aan het kijken hoe het gaat en zien zij dit als een test en hier en daar aan het verbeteren zodat ze er klaar voor zijn op de officiële openingsdag en als bonus op voorhand dan al een groep klanten alvast in hun zak hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyrider
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 18-07 14:04
FrankGuthrie schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 19:31:
[...]

Welke versie van Android Gebruik je? Ik heb een Minix box met Android 5.1.1, wat ondersteunt zou moeten worden, maar heb het zelfde probleem. Vreemd genoeg kan ik oude tekenfilms wel streamen... Heb je al geprobeerd om een oude tekenfilm te openen?

Op mijn Samsung S10 (wifi) geen probleem met niks, zelfde op mijn PC (power line) met Chrome., ook geen probleem.
Android 9. Oude content werkt ook helaas niet. Vreemd genoeg werkt streamen naar TV wel weer. Heel bizar.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jkoeners
Roodaap schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 22:46:
[...]

Naar mijn ervaring zijn mededelingen van helpdeskmedewerkers niet altijd even betrouwbaar. Over de 4K kan ik niet zeker zijn, maar een “upscale” voor HDR bestaat volgens mij niet. Als de tv HDR aangeeft krijgt ie ook een HDR signaal binnen. Feit is wel dat ik een duidelijk verschil zie tussen beeld via de lg app en de Xbox one app. En als dat “nep” HDR is, dan werkt dat behoorlijk goed! (Los van het feit dat de lg app de 4K HDR etc mogelijkheid niet (meer) weergeeft, en de Xbox app wel.). Ik kijk voorlopig dus via mijn Xbox ;)
Dat de tv van de app of xbox een HDR signaal krijgt dat kan, maar dat wil nog niet zeggen dat de stream HDR is. De ziggo next box bijvoorbeeld zet de tv ook in bt2020 mode als je 4k output kiest, maar dat is de content zeker niet. Zou ook kunnen dat in deze test fase de streams soms wel, dan weer niet 4k etc zijn. Ik wacht iig tot de officiële release met 4k content.
Ik vind de hd content er voor hd wel erg goed uitzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViNOK16Bit
  • Laatst online: 14-09 13:51
SOTD schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 00:11:
We zijn niet gevraagd om als alpha/beta testers Disney+ uit te proberen en als dit wel de bedoeling was zou er minstens "meld je bug hier" mogelijkheid zijn.
En dat vind ik eigenlijk best jammer. Ik kan een hele lijst aan bugs en verbeteringen aanleveren, maar het enige kanaal lijkt Twitter te zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• caspar M
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 07:41
ViNOK16Bit schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 07:54:
[...]

En dat vind ik eigenlijk best jammer. Ik kan een hele lijst aan bugs en verbeteringen aanleveren, maar het enige kanaal lijkt Twitter te zijn.
https://help.disneyplus.com/hc/nl/articles/360028140752

onderaan heb je meerdere opties om contact op te nemen. De email variant krijg je netjes respons op je aangemelde problemen. (of ze er iets mee doen is natuurlijk afwachten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustVodka
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-08 13:43
jkoeners schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 22:02:
[...]

Dolby Vision hdr is lastig te faken. En het verschil tussen 4k Dolby Vision via Airplay2 op m'n LG C9 en full HD sdr vanaf m'n shield of LG Disney+ app is duidelijk te zien.
Al werkt alleen Avengers Infiniti War via Airplay2 in 4k DV bij mij. En het is duidelijk echte hdr als je naar de highlights kijkt.
Lijkt ook echte 4k maar dat is lastiger te zeggen met yuv 4:2:0 en de compressie. En ook op bluray is deze film niet super scherp.

Dus die mensen van Disney plus die je hebt gesproken mogen even hun huiswerk goed gaan doen. Want Dolby Vision is er wel degelijk al heb ik tot zover maar 1 titel kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jkoeners
JustVodka schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 08:21:
[...]

Dolby Vision hdr is lastig te faken. En het verschil tussen 4k Dolby Vision via Airplay2 op m'n LG C9 en full HD sdr vanaf m'n shield of LG Disney+ app is duidelijk te zien.
Al werkt alleen Avengers Infiniti War via Airplay2 in 4k DV bij mij. En het is duidelijk echte hdr als je naar de highlights kijkt.
Lijkt ook echte 4k maar dat is lastiger te zeggen met yuv 4:2:0 en de compressie. En ook op bluray is deze film niet super scherp.

Dus die mensen van Disney plus die je hebt gesproken mogen even hun huiswerk goed gaan doen. Want Dolby Vision is er wel degelijk al heb ik tot zover maar 1 titel kunnen vinden.
Als er maar 1 titel dolby vision geeft snap ik wel dat de helpdeskmedewerkers vertellen dat het nog niet beschikbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOTD
ViNOK16Bit schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 07:54:
[...]

En chat dan?

Gesproken met Disney+ klantenservice via chat over het niet onthouden welke voorkeurstaal de ondertiteling zou moeten krijgen. Ze zeggen dat ze ermee bezig zijn en dat er een keer een update komt met een fix hiervoor maar Disney+ is toch al 2 of 3 weken in de lucht, hoe moeilijk kan het zijn om een voorkeurstaal te implenteren? En hadden ze dit niet op voorhand al kunnen weten dat een Nederlander in Nederland geen Duits als voorkeurstaal zou willen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark777
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 18:39
caspar M schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 08:11:
[...]

https://help.disneyplus.com/hc/nl/articles/360028140752

onderaan heb je meerdere opties om contact op te nemen. De email variant krijg je netjes respons op je aangemelde problemen. (of ze er iets mee doen is natuurlijk afwachten)
ja net een antwoord gehad op mijn klacht. alleen maar 2 week later. zijn niet echt snel. blijkt dat error 83 iets met browser te maken heeft ofzo maar ondertussen doet hij het gewoon dus klopt ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOTD
SOTD schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 18:08:
Hebben andere mensen ook last van BSOD met Disney+ die op pauzeren staat? BSOD melding zegt iets over nvidia dat dat gecrasht is of hangt of zoiets. Heb normaal nooit BSOD maar toevallig sinds ik Disney+ kijk (via recentste Chrome browser op W10 met alle updates overigens).

Heb ff snel in dit topic gekeken naar BSOD en blue screen maar 2 postjes gaan over een tv app.

Weet niet of ik het in de hoek van nvidia moet zoeken of in die van Disney+ aangezien zij niet bugvrij zijn (het niet willen onthouden welke taal ondertiteling bijv).
Heb hetzelfde gevraagd op de frontpage bij geforce game driver update en antwoord gekregen:
mwoe
@SOTD • 3 oktober 2019 21:41
Hier ook de laatste tijd problemen mee. Toevallig vandaag een keer met Disney+.

This was probably caused by the following module: nvlddmkm.sys (0xFFFFF807225047BC)
Bugcheck code: 0x50 (0xFFFFF804DCCEE310, 0x0, 0xFFFFF807225047BC, 0x2)
Error: PAGE_FAULT_IN_NONPAGED_AREA
file path: C:\WINDOWS\System32\DriverStore\FileRepository\nv_dispi.inf_amd64_830a0263f2ee97ce\nvlddmkm.sys
product: NVIDIA Windows Kernel Mode Driver, Version 436.30
company: NVIDIA Corporation
description: NVIDIA Windows Kernel Mode Driver, Version 436.30
Bug check description: This indicates that invalid system memory has been referenced.
This appears to be a typical software driver bug and is not likely to be caused by a hardware problem.
A third party driver was identified as the probable root cause of this system error. It is suggested you look for an update for the following driver: nvlddmkm.sys (NVIDIA Windows Kernel Mode Driver, Version 436.30 , NVIDIA Corporation).
Google query: nvlddmkm.sys NVIDIA Corporation PAGE_FAULT_IN_NONPAGED_AREA
[Reactie gewijzigd door mwoe op 3 oktober 2019 21:41]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pendaco
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14-09 21:32

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

SOTD schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 17:47:
[...]
Ze zeggen dat ze ermee bezig zijn en dat er een keer een update komt met een fix hiervoor maar Disney+ is toch al 2 of 3 weken in de lucht, hoe moeilijk kan het zijn om een voorkeurstaal te implenteren?
Deze fix kan intern misschien al lang klaar zijn of in de testfase zitten maar moet dan wachten tot het volgende update window. En dan zit je in dit geval ook nog met verschillende apps die afzonderlijk van elkaar moeten worden bijgewerkt.

De LG app heeft bijv. maar 1 update gehad terwijl dat visueel niet heel veel verbeterde. Ik verwacht dat ze daar sowieso tot 12 november mee wachten. Dat terwijl ik voor de Android app al 2-3 updates heb gehad.

Voorlopig gebruik ik maar m'n Chromecast en laat ik de LG app even voor wat het is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KillerBee
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

Date: 2019-10-04
Created
Get a Clue (2002)
Thirteen-year-old fashionista Lexy Gold prides herself on getting the inside scoop for her school’s gossip column. But when her English teacher, Mr. Walker, goes missing, Lexy takes the lead on what could be the story of the century, teaming up with her friends to find out what really happened to Mr. Walker.
Kingdom of the Apes: Battle Lines (2017)
The great apes are fascinating and intelligent animals that share many qualities with humans. With the ground-breaking research provided by primatologist Jane Goodall, we delve deeper into the complex species to reveal their culture and personalites. Kingdom of the Apes explores the life stories of these powerful creatures, and their struggles for dominance within their clans.
McFarland, USA (2015)
Based on an inspirational story, a coach helps his team of underdogs triumph over tremendous obstacles to become champions in this heartwarming celebration of the human spirit.
Pooh's Heffalump Movie (2005)
When Roo sets off on his own into the Hundred Acre Wood, he discovers a friendly and playful Heffalump named Lumpy.
The Rescuers Down Under (1990)
The world's bravest mice, Bernard and Bianca, race to Australia to save a boy and a rare golden eagle from a murderous poacher.
Stepsister from Planet Weird (2000)
Fourteen-year-old Megan Larson joins forces with Ariel, an alien, to stop Megan's mom and Ariel's dad from getting married.

Removed
U.S. Secret Service: On the Front Line (2018)
National Geographic cameras go behind-the-scenes with the U.S. Secret Service. With unprecedented access, this program explores how shift agents, intelligence agents, counter-snipers, and canine explosive ordinance units create a 360-degree shield that covers the U.S. President wherever he goes, and brings to light key moments in the history of the service.
bron

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mwoe
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 30-08 15:22
SOTD schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 22:30:
[...]

Heb hetzelfde gevraagd op de frontpage bij geforce game driver update en antwoord gekregen:
[...]
Mogelijk issue lijkt MSI afterburner in combinatie met windows update KB4515384.
Heb MSI uitgezet en nu geen lockups meer (vandaag althans).
Lijkt een probleem te zitten in samenwerking met de OSD overlay. Heb deze nu uitgezet.

Ryzen 7 5800x || Gigabyte Aorus pro v2 || 2 x G.skill F4-3600C16-16GVKC || Scythe Mugen 5 || Coolermaster MWE Gold 750 v2 || Corsair Obsidian 750D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajvs
dinandus schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 16:15:
@ajvs wat voor type Philips tv heb je, volgens mij is de App in de Android store beschikbaar, op mijn OLED873 met Android 8 gewoon sinds de 12e september beschikbaar en draait prima.
TV Philips:
32PFK6500/12

Zal eens nog een keer kijken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

meesje schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 15:02:
[...]

Top! Toch nieuwe content voor 12 november.
Was niet de enige nieuwe toevoeging hoor, zie 4 posts boven je :) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KlaasjeNL
  • Laatst online: 14-09 20:11
Ik heb het idee dat de dienst steeds meer problemen kent. Streams beginnen soms opeens te bufferen, zowel de app als browserversie werken niet meer op de chromebook en sinds een dag of 3 zijn de categorieën Disney, Pixar, Marvel etc. niet meer beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:36
KillerBee schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 15:19:
[...]

Was niet de enige nieuwe toevoeging hoor, zie 4 posts boven je :) ;)
Helemaal over het hoofd gezien! Die films zeggen me trouwens niks, Captain Marvel wel.
Bijzonder trouwens dat er nu al content verdwijnt. Dat had ik niet verwacht bij deze dienst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViNOK16Bit
KlaasjeNL schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 15:46:
Ik heb het idee dat de dienst steeds meer problemen kent. Streams beginnen soms opeens te bufferen, zowel de app als browserversie werken niet meer op de chromebook en sinds een dag of 3 zijn de categorieën Disney, Pixar, Marvel etc. niet meer beschikbaar.
Op de Nvidia shield TV geen buffer problemen met de app. En ook die categorieën zijn er nog gewoon. Weet je zeker dat je geen kids account gebruikt waarbij je die categorieën niet ziet?
meesje schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 16:06:
[...]

Helemaal over het hoofd gezien! Die films zeggen me trouwens niks, Captain Marvel wel.
Bijzonder trouwens dat er nu al content verdwijnt. Dat had ik niet verwacht bij deze dienst.
Zoveel is er niet verwijderd toch? Voor zover ik heb gezien alleen seizoen 5 van Agents of Shield en die stond er niet compleet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
ViNOK16Bit schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 16:27:
Zoveel is er niet verwijderd toch? Voor zover ik heb gezien alleen seizoen 5 van Agents of Shield en die stond er niet compleet op.
Ik refereer naar het artikel van @KillerBee
KillerBee in "Het Disney+ topic [streamingdienst]"

Het is inderdaad niet veel, maar ik bedoel meer dat ik het niet had verwacht. Bij Disney+ verwacht ik dat het aanbod juist alleen maar groeit.
Ik hoop trouwens dat het door jou genoemde S5 snel (en volledig ;)) terug komt.

[ Voor 24% gewijzigd door meesje op 06-10-2019 16:51 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• President
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 22:03
Hier het proefabonnement inmiddels opgezegd:
- heb de meeste films toch al gezien
- ondertiteling staat niet standaard aan en als ik die probeer in de stellen heb ik daar soms te weinig tijd voor, waardoor ik minuten bezig ben deze in te stellen (kan aan de app liggen, aan mijn tv, geen idee)
- geluid: ik moet de audio soms op 40 zetten om het normaal te kunnen verstaan, als ik dan weer switch naar gewone tv doet het pijn aan mijn oren (staat normaal op geluidssterkte 12)
- hij wil op 3/4 van de film nog wel eens gaan stotteren, erg vervelend. Opnieuw opstarten is dan nodig
- minder volwassen aanbod dan netflix en ik ga niet voor twee streamingdiensten betalen

Dit alles is de reden dat ik voor Netflix ga i.p.v. Disney+. Ben benieuwd hoe het er over een jaartje bij staat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heroic_Nonsense
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 22:31

Heroic_Nonsense

bartonsontheweb.nl

meesje schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 16:06:
[...]

*Heroic_nonsense gooit knuppel in het hoenderhok

Tja, ook dat moet getest worden :P

Bij S5 van Agents of S.H.I.E.L.D. denk ik overigens dat er wel iets speelt; ook omdat eerder al episodes van dat seizoen niet aanwezig waren. Hopelijk dat we S5 later weer (in z'n geheel) terugkrijgen.

Such Heroic Nonsense - Proud admin of https://www.bartonsontheweb.nl and owner of https://netstek.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
Haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 13:22
Heroic_Nonsense schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 18:22:
[...]

*Heroic_nonsense gooit knuppel in het hoenderhok

Tja, ook dat moet getest worden :P

Bij S5 van Agents of S.H.I.E.L.D. denk ik overigens dat er wel iets speelt; ook omdat eerder al episodes van dat seizoen niet aanwezig waren. Hopelijk dat we S5 later weer (in z'n geheel) terugkrijgen.
De missende afleveringen had ik op dag 1 aangekaart bij support. Daar kreeg ik vrijdag melding van dat ze daar van op de hoogte waren en er mee bezig waren (blijkbaar door het hele seizoen er dan maar af te gooien)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Laatst online: 20:57
Wat is dit voor ontzettend amateuristisch gedoe ? Ze denken toch niet dat ik dit serieus neem ? Lijkt van Disney zelf te komen.
Beste klant,

Bedankt voor je contact met Disney+.

De e-mail betreffende "portability" is verstuurd zodat je overal in de EU Disney+ kunt gaan kijken. Het gaat alleen om de komende periode. Wanneer Disney+ beschikbaar wordt in een land (ook buiten de EU), kun je daar kijken zonder dat je de portabiliteitsinstellingen hebt ingeschakeld.

Ik wil je vragen om in een reactie op deze e-mail een kopie van een van de volgende documenten op te sturen:

- Credit card afschrift
- Rekening van telefonie of internet
- Rekening van energie, gas, of water
- Bankafschrift
- Brief van de belastingdienst
- Kopie van rijbewijs, paspoort of ID kaart

Wanneer je een kopie van een rijbewijs, paspoort of ID kaart opstuurt is het geen probleem om persoonlijke informatie zoals BSN nummer te maskeren. Je mag natuurlijk ook de datum opschrijven en "Disney+" in de kopie noteren.

Ik wens je nog een Magische dag!

Tim
Disney+​

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
loekf2 schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 21:46:
Wat is dit voor ontzettend amateuristisch gedoe ? Ze denken toch niet dat ik dit serieus neem ? Lijkt van Disney zelf te komen.

[...]
Brief van de belastingdienst? Of zullen we gewoon de hele IB aangifte sturen? :+ :) :+ :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Laatst online: 20:57
meesje schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 22:00:
[...]

Brief van de belastingdienst? Of zullen we gewoon de hele IB aangifte sturen? :+ :) :+ :)
Ik kreeg weer een mail van ze, die ik ook niet snap, maar:

- Weten ze de locatie niet of je in de EU woont of er buiten als je via Apple of Google betaald ?
- Gaat het nou om de proef periode of de periode na 1 November ? Kan me voorstellen dat ze de halve wereld uit de proef periode willen houden.

Netflix betaal ik per creditcard en die hebben ook alleen een mail adres, echt geen NAW.

Zit er over te denken dan maar een weggelakte copie van het CiB te sturen.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KlaasjeNL
  • Laatst online: 14-09 20:11
ViNOK16Bit schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 16:27:
[...]

Op de Nvidia shield TV geen buffer problemen met de app. En ook die categorieën zijn er nog gewoon. Weet je zeker dat je geen kids account gebruikt waarbij je die categorieën niet ziet?
Bufferen gebeurt niet heel veel, soms loopt een stream helemaal vast. Zowel bedraad op een Sony Android TV als via een Chromecast.

Verder geen kids account. De categorieën zijn wel zichtbaar, maar zodra ik er eentje kies, geeft hij aan: "De content die je wilt openen, is momenteel niet beschikbaar. Je wordt doorgestuurd naar de homepagina van Disney+"
Tot een dag of 3 had ik hier geen problemen mee. Dit is overigens op mijn Sony TV. Op de telefoon opent hij de categorieën wel gewoon.

Edit: zie net dat een update voor de app is. Gedownload en nu werkt het wel weer. 8)7

[ Voor 10% gewijzigd door KlaasjeNL op 06-10-2019 22:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ViNOK16Bit
KlaasjeNL schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 22:42:
[...]

Edit: zie net dat een update voor de app is. Gedownload en nu werkt het wel weer. 8)7
Fijn dat de update het heeft verholpen!

In ander nieuws hier wat statistieken over de Nederlandse test klaarblijkelijk: https://www.broadbandtvne...homes-are-testing-disney/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 16:24

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

President schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 17:37:
Hier het proefabonnement inmiddels opgezegd:
- heb de meeste films toch al gezien
- ondertiteling staat niet standaard aan en als ik die probeer in de stellen heb ik daar soms te weinig tijd voor, waardoor ik minuten bezig ben deze in te stellen (kan aan de app liggen, aan mijn tv, geen idee)
- geluid: ik moet de audio soms op 40 zetten om het normaal te kunnen verstaan, als ik dan weer switch naar gewone tv doet het pijn aan mijn oren (staat normaal op geluidssterkte 12)
- hij wil op 3/4 van de film nog wel eens gaan stotteren, erg vervelend. Opnieuw opstarten is dan nodig
- minder volwassen aanbod dan netflix en ik ga niet voor twee streamingdiensten betalen

Dit alles is de reden dat ik voor Netflix ga i.p.v. Disney+. Ben benieuwd hoe het er over een jaartje bij staat
Ik heb in ieder geval ook mijn subscription (die ik voor 1 jaar had) opgezegd voordat Disney 12 november gaat billen. Geen vertrouwen dat ze het voor 12 november aan de praat krijgen op de Minix U1 (Android 5.1.1). Ik kan het alleen gebruiken op mijn PC of smartphone, laten dat nou kleine schermen zijn. Op mijn Minix blijft 'ie hangen bij het laden.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03:01

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

@FrankGuthrie Ligt dat dan niet gewoon aan het feit dat jij gebruik maakt van een compleet verouderde Androidversie? Heb je al geprobeerd om de Minix U1 te updaten?

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JDFS
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
FrankGuthrie schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 00:02:
[...]

Ik heb in ieder geval ook mijn subscription (die ik voor 1 jaar had) opgezegd voordat Disney 12 november gaat billen. Geen vertrouwen dat ze het voor 12 november aan de praat krijgen op de Minix U1 (Android 5.1.1). Ik kan het alleen gebruiken op mijn PC of smartphone, laten dat nou kleine schermen zijn. Op mijn Minix blijft 'ie hangen bij het laden.
Geen wonder met een software-update van bijna 5 jaar geleden... Dat is toch logisch dat het niet goed draait?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TerrorToetje
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 10-09 09:10
SOTD schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 18:08:

Vriend had dit ook en heeft zijn M,2 Gesloopt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOTD
TerrorToetje schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 11:03:
[...]

Vriend had dit ook en heeft zijn M,2 Gesloopt _/-\o_
Waarom deed ie dat? Hoe dan ook, BSOD lijkt verleden tijd, de laatste tijd gaat het goed. Geen idee wie het gefixt heeft, Nvidia of Disney zelf.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TerrorToetje
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 10-09 09:10
SOTD schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 14:17:
[...]

Waarom deed ie dat? Hoe dan ook, BSOD lijkt verleden tijd, de laatste tijd gaat het goed. Geen idee wie het gefixt heeft, Nvidia of Disney zelf.
Het was de nvidia driver ik heb de dump uitgelezen en kwam toen op nog een ander geval uit.

https://www.nvidia.com/en...e-rtx-2070/?commentPage=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
  • Laatst online: 22-07 20:25
https://help.disneyplus.c...op-mijn-account-inloggen-

Je zou met max. 10 apparaten tegelijk moeten kunnen inloggen maar ik kan alleen inloggen op mijn iPad. Als ik op mijn telefoon probeer in te loggen vraagt hij om betalingsgegevens om de proefversie te starten terwijl ik dezelfde inloggegevens gebruik als op de iPad. Doe ik iets fout? Met Netflix gaat het allemaal wel gewoon goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOTD
ggj87 schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 21:13:
https://help.disneyplus.c...op-mijn-account-inloggen-

Je zou met max. 10 apparaten tegelijk moeten kunnen inloggen maar ik kan alleen inloggen op mijn iPad. Als ik op mijn telefoon probeer in te loggen vraagt hij om betalingsgegevens om de proefversie te starten terwijl ik dezelfde inloggegevens gebruik als op de iPad. Doe ik iets fout? Met Netflix gaat het allemaal wel gewoon goed.
Hier werkt het vlekkeloos op zowel ipad als iphone en pc. Het is overigens volgens mij maximaal 4 apparaten, geen 10. Edit: zojuist je link gelezen, ik snap mijn verwarring, 10 apparaten per account, maar maximaal 4 streams per account. We hadden beiden min of meer gelijk. :P

Mag ik vragen of de telefoon een iPhone is? En heb je voor de gein ook ff op een pc geprobeerd? Misschien dat daar de foutmelding duidelijker naar voren komt.

[ Voor 8% gewijzigd door SOTD op 08-10-2019 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
SOTD schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 21:58:
[...]

Hier werkt het vlekkeloos op zowel ipad als iphone en pc. Het is overigens volgens mij maximaal 4 apparaten, geen 10. Edit: zojuist je link gelezen, ik snap mijn verwarring, 10 apparaten per account, maar maximaal 4 streams per account. We hadden beiden min of meer gelijk. :P

Mag ik vragen of de telefoon een iPhone is? En heb je voor de gein ook ff op een pc geprobeerd? Misschien dat daar de foutmelding duidelijker naar voren komt.
Ik had het Disney+ account aangemaakt op mijn iPad. Daar ook een betaalmethode moeten toevoegen. Op mijn telefoon (Samsung Galaxy S6 edge) kan ik wel inloggen maar vraagt hij wederom om een betaalmethode toe te voegen om het abonnement te voltooien. Dat zou toch niet hoeven aangezien ik dat al heb gedaan? Bij een vriend van mij werkt het wel en hij kan gewoon inloggen. Moet wel zeggen dat ik nog nooit een betaalmethode heb toegevoegd op mijn telefoon (hou daar niet zo van). Misschien ligt het daar aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Jorgen schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 00:25:
@FrankGuthrie Ligt dat dan niet gewoon aan het feit dat jij gebruik maakt van een compleet verouderde Androidversie? Heb je al geprobeerd om de Minix U1 te updaten?
JDFS schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 09:23:
[...]

Geen wonder met een software-update van bijna 5 jaar geleden... Dat is toch logisch dat het niet goed draait?
Disney+ wordt gewoon ondersteunt vanaf android 5.0. De minix zit op 5.1.1. Helaas is dat de laatste versie officiële update van Minix.... Als ze Android 5.0 niet hadden ondersteund was het een duidelijk verhaal.

Russian Blue Neji
Kate Bush

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-09 07:41
FrankGuthrie schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 22:45:
[...]

[...]

Disney+ wordt gewoon ondersteunt vanaf android 5.0. De minix zit op 5.1.1. Helaas is dat de laatste versie officiële update van Minix.... Als ze Android 5.0 niet hadden ondersteund was het een duidelijk verhaal.
Misschien volgende keer wegblijven van gekke china android doosjes. Support tot de deur....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOTD
ggj87 schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 22:16:
[...]

Ik had het Disney+ account aangemaakt op mijn iPad. Daar ook een betaalmethode moeten toevoegen. Op mijn telefoon (Samsung Galaxy S6 edge) kan ik wel inloggen maar vraagt hij wederom om een betaalmethode toe te voegen om het abonnement te voltooien. Dat zou toch niet hoeven aangezien ik dat al heb gedaan? Bij een vriend van mij werkt het wel en hij kan gewoon inloggen. Moet wel zeggen dat ik nog nooit een betaalmethode heb toegevoegd op mijn telefoon (hou daar niet zo van). Misschien ligt het daar aan?
Ik vermoed dat Android de AppleID bankgegevens niet kan gebruiken. Misschien is het een oplossing dat jij je bankgegevens bij je account in disneyplus.com zelf invult en niet in Android? Zo blijft het alsnog gescheiden.

Mijn pc is Microsoft en zij beschikken over mijn bankgegevens vanwege Xbox, vandaar dat het probleemloos is gegaan bij mij vermoed ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

lowfi schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 22:58:
[...]

Misschien volgende keer wegblijven van gekke china android doosjes. Support tot de deur....
Onterechte reactie. Minix is juist een van de beste fabrikanten van mediaspelers. Zijn zelfs jarenlang official partner/sponsor van Kodi geweest en hebben altijd hun soc's + firmware dik in orde. Soms is de ondersteuning gewoon eol.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Schiksie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-05-2022
FrankGuthrie schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 22:45:
[...]

[...]

Ik kreeg gisteren na een week of 3 wachten dit antwoord van ze op mijn vraag vanaf welke Android versie het zou moeten werken.

Hartelijk bedankt voor het schrijven aan de Disney+ klantenservice.
De intentie is om Android (TV) te ondersteunen vanaf versie 5.1. (lollipop) Nu hebben we wel wat problemen ondervonden bij de ondersteuning bij diverse versies, maar dat is in principe de intentie. Jouw Android TV box zal dus, ondanks de problemen in de proefperiode, helaas buiten de boot vallen.

Ik hoop dat dit helpt.

Een hele magische dag gewenst!

Bob
Disney+ klantenservice

Antec Sonata II, AsRock 939Dual, Atl Venice 64 3500+, Zalman CNPS7000B-ALCU, Asus AX800 PRO 256 TVD, 2*512 Kingston PC3200 DDR, CDRW Lite On LTR-52246S, Lite On DVD 16/48, Maxtor 300Gb D-Max 10 + Maxtor 120 (U133), 2*3Com 3C905B TX PCI 10/100Mbit

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• corset
  • Laatst online: 25-07 13:11
Ik snap er de ballen van.. waarom doen mensen zoveel moeite;

in Nederland Disney+ afgesloten, Credit Card informatie opgegeven.

Getest in Duitsland -> werkt
Getest in Frankrijk -> werkt

Als ik zie dat mensen hier naar Disney lopen te mailen, brieven opsturen, ID kaarten opsturen etc.. allemaal niet nodig :+

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-09 07:41
Jorgen schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 03:59:
[...]

Onterechte reactie. Minix is juist een van de beste fabrikanten van mediaspelers. Zijn zelfs jarenlang official partner/sponsor van Kodi geweest en hebben altijd hun soc's + firmware dik in orde. Soms is de ondersteuning gewoon eol.
Ik snap niet waarom je zoveel geld uitgeeft aan een mediaplayer die een telefoon OS draait terwijl een shield enof appletv even duur is. Maar goed misschien een discussie voor een andere plek.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

lowfi schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 09:15:
[...]

Ik snap niet waarom je zoveel geld uitgeeft aan een mediaplayer die een telefoon OS draait terwijl een shield enof appletv even duur is. Maar goed misschien een discussie voor een andere plek.
Shield en ATV zijn beide significant duurder. Scheelt 80 euro. Daarnaast zijn ios en Android TV beide de beperkende factor qua app ondersteuning en draait telefoon Android werkelijk alles. Daarenboven heeft de Shield allerlei problemen met colorspace switches tussen sdr en hdr materiaal op sdr tv's, die de minix met zijn S912 niet heeft. Zolang Nvidia en Apple zo overpriced zijn en niks interessants bieden ten opzichte van Minix of Odroid komen ze er bij mij niet in.

[ Voor 36% gewijzigd door Jorgen op 09-10-2019 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCNY
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 22:02
Kun je gewoon 11-11 je abonnement opzeggen en wordt er dan niets in rekening gebracht? Of moet dat met een maand opzegtermijn uiterlijk 11-10?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 00:51
DCNY schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 15:29:
Kun je gewoon 11-11 je abonnement opzeggen en wordt er dan niets in rekening gebracht? Of moet dat met een maand opzegtermijn uiterlijk 11-10?
Ja, je kunt ieder moment opzeggen.
c. Beleid inzake opzeggen en restitutie. U kunt uw abonnement op elk gewenst moment opzeggen aan het einde van de huidige factureringsperiode of voordat uw gratis proefperiode afloopt. De opzegging gaat in aan het einde van de huidige factureringsperiode of uw gratis proefperiode.
https://www.disneyplus.com/nl/legal/abonneeovereenkomst

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Schiksie schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 07:51:
[...]

Ik kreeg gisteren na een week of 3 wachten dit antwoord van ze op mijn vraag vanaf welke Android versie het zou moeten werken.

Hartelijk bedankt voor het schrijven aan de Disney+ klantenservice.
De intentie is om Android (TV) te ondersteunen vanaf versie 5.1. (lollipop) Nu hebben we wel wat problemen ondervonden bij de ondersteuning bij diverse versies, maar dat is in principe de intentie. Jouw Android TV box zal dus, ondanks de problemen in de proefperiode, helaas buiten de boot vallen.

Ik hoop dat dit helpt.

Een hele magische dag gewenst!

Bob
Disney+ klantenservice
Top, bedankt voor de terugkoppeling.

EDIT:

En dan op open je je mail en zie je dit staan:
Beste klant,

Bedankt voor het sturen van uw e-mail aan Disney+. Wat fijn dat u een account heeft aangemaakt voor het kijken van onze geweldige films en series, maar wat jammer dat u alleen de films kunt opstarten voor kinderen op de Minix U1 Box. Ik geef u hier graag wat meer informatie over.

De Minix U1 Box wordt helaas niet door ons ondersteund. Dat betekent, dat bepaalde functies niet volledig werken. Gelukkig kunt u op de Galaxy S10 wel goed kijken en als u wilt streamen naar uw TV, kunt u het eventueel ook proberen met een HDMI-kabel vanaf de telefoon.

Als u hier nog andere vragen over heeft, kunt u eenvoudig in ons Help Center kijken. Vanuit hier kunt u ook telefonisch met ons in contact komen. Wij zijn 7 dagen per week bereikbaar van 08.00 tot 00.00 uur, wij helpen u graag verder!

Met magische groet,

Caroline, Klantenservice Disney+
Wel Jammer dat men pas tot antwoorden kan komen als je je abonnement opzegt....

[ Voor 79% gewijzigd door FrankGuthrie op 09-10-2019 20:36 ]

Russian Blue Neji
Kate Bush

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ggj87
SOTD schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 23:24:
[...]

Ik vermoed dat Android de AppleID bankgegevens niet kan gebruiken. Misschien is het een oplossing dat jij je bankgegevens bij je account in disneyplus.com zelf invult en niet in Android? Zo blijft het alsnog gescheiden.

Mijn pc is Microsoft en zij beschikken over mijn bankgegevens vanwege Xbox, vandaar dat het probleemloos is gegaan bij mij vermoed ik.
Ik probeer net op mijn computer om op de site in te loggen maar daar krijg ik ook weer te zien dat ik het abonnement moet voltooien. Daar moet ik dan 0,01 ct voor overmaken terwijl ik dat volgens mij via de iPad al gedaan heb. Ik neem anders wel contact op met de klantenservice want dit kan gewoon niet.

Edit:

Heb net met de klantenservice gechat. Bleek te liggen aan het feit dat om een of andere reden ik nog geen 1ct had overgemaakt. Maar ik kon dus al wel op de iPad kijken. Heb alle betalingsgegevens daar nu verwijderd en het abonnement daar geannulleerd en via de website alles afgemaakt. Nu werkt het wel.

[ Voor 16% gewijzigd door ggj87 op 09-10-2019 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajvs
dinandus schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 16:15:
Kan helaas niet vinden. Zie me foto link.
Afbeeldingslocatie: https://www.imgdumper.nl/uploads9/5d9e36fe1d95b/5d9e36fe06675-image.thumb.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

ajvs schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 21:38:
[...]
Kan helaas niet vinden. Zie me foto link.
[Afbeelding]
Voor mij is het plaatje te onduidelijk.

Staat er nu eigenlijk Android of Android-TV op de TV? Misschien kan je de app via sideloaden (Google) op je TV krijgen? Het APK bestand daarvoor is gemakkelijk te vinden.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvkreg
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-09 16:32
Waardeloos Disney, leuk voor 12- maar niet voor mij. Opgezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajvs
hardware-lover schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 21:58:
[...]

Voor mij is het plaatje te onduidelijk.

Staat er nu eigenlijk Android of Android-TV op de TV? Misschien kan je de app via sideloaden (Google) op je TV krijgen? Het APK bestand daarvoor is gemakkelijk te vinden.
Nu via google gekeken waar ik eerder nooit daar geweest ben. Zat bij app gallerie te kijken.
Het is nu gelukt vanuit google.

Nu eens testen hoe goed werkt op tv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOTD
wvkreg schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 22:20:
Geen fan van Marvell/Star Wars dus? Ik heb geen enkele tekenfilm gekeken nog, alleen maar Star Wars en Avengers en andere superhelden films en tot slot de films die gebaseerd zijn op waargebeurde verhalen. Ik moet wel toegeven dat ik hoop dat het flink uitgebreid gaat worden, op zijn minst wacht ik de Avengers End game nog ff af die na 12 November te zien is en dan kijk ik wel of ik het ga opzeggen.

Vind je Netflix wel iets dan? Ook daarop raak ik uitgekeken,, wacht nog ff op Camino, vervolg van Breaking bad. Heb ook nog Prime. Zitten wel aardige series in zoals Bosch en Man in high castle en natuurlijk Grand tour, wat heb ik Top Gear gemist zeg.

Acties:
  • +17 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

wvkreg schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 22:20:
Grappig, afgelopen 15 september zei je ook al dat je Disney+ maar niets vond, in dit topic, in 3 posts wel te verstaan. Ik zal ze hier niet quoten, da's wat flauw, maar je vond Disney+ toen al niks, en nu dus ook niet, maar je hebt wél opgezegd?? :?
Dus je hebt er een kleine maand gebruik van gemaakt, terwijl je het op 15 september al niks vond? 8)7

Houd eens even op met dit droeftoeter troll gedrag aub...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
@KillerBee Eens met je opmerking. Maar er is wel een verschil tussen 'gebruik maken van een dienst' en 'een abonnement hebben op een dienst'. ;) :+

Zelf ben ik wel van mening dat als je een gezin hebt met (kleine) kinderen dat Disney+ beter tot z'n recht komt dan bij een huishouden zonder kids. Aangezien Marvel/Star Wars mijn genre is, zou ik het ook zonder kids afgesloten hebben.

[ Voor 44% gewijzigd door meesje op 10-10-2019 07:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

meesje schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 07:31:
@KillerBee Eens met je opmerking. Maar er is wel een verschil tussen 'gebruik maken van een dienst' en 'een abonnement hebben op een dienst'. ;) :+
In dit geval was het woord 'gebruik' (in plaats van abonnement) heel bewust gekozen, tenslotte is het momenteel twee maanden gratis ;) . Vanaf 12 november zal ik het 'abonnement' noemen :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
KillerBee schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 08:00:
[...]

In dit geval was het woord 'gebruik' (in plaats van abonnement) heel bewust gekozen, tenslotte is het momenteel twee maanden gratis ;) . Vanaf 12 november zal ik het 'abonnement' noemen :P .
Haha, laten we daar maar niet over discussiëren. Is al eerder hier gebeurd. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvkreg
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-09 16:32
KillerBee schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 06:08:
[...]

Grappig, afgelopen 15 september zei je ook al dat je Disney+ maar niets vond, in dit topic, in 3 posts wel te verstaan. Ik zal ze hier niet quoten, da's wat flauw, maar je vond Disney+ toen al niks, en nu dus ook niet, maar je hebt wél opgezegd?? :?
Dus je hebt er een kleine maand gebruik van gemaakt, terwijl je het op 15 september al niks vond? 8)7

Houd eens even op met dit droeftoeter troll gedrag aub...
Ok sorry, het is niet voor mij. Misschien cool voor anderen. Ik stop :) :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• corset
  • Laatst online: 25-07 13:11

Zelf ben ik wel van mening dat als je een gezin hebt met (kleine) kinderen dat Disney+ beter tot z'n recht komt dan bij een huishouden zonder kids. Aangezien Marvel/Star Wars mijn genre is, zou ik het ook zonder kids afgesloten hebben.
Onzin, hier 2 volwassenen zonder kinderen. En we genieten nog vol van de content op Disney+

zowel star wars, marvel als Disney classics

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:32
...
niet mee eens. Ik vermaak mij op dit moment kostelijk met alle classics ( Ducktales! ) maar ook met series die ik nog niet kende zoals Gravity Falls.

offtopic:
Of ik het na de 12e nog ga houden dat is nog even afwachten natuurlijk..

[ Voor 8% gewijzigd door Webgnome op 10-10-2019 09:50 ]

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaPi36
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-09 17:11
Wordt in ieder geval 1 maandje betaald proberen dan....gezien onderstaande reactie vanuit Disney (supersnel gereageerd overigens vanuit Disney...erg netjes)

Bedankt voor je contact aan Disney+ over de audio-complicaties en de blauwe lijn op je LG-tv. Zonder Dolby-geluid komt Disney's magie niet perfect over. Mijn excuses voor het ongemak.

De audio-opties en LG-app zijn momenteel nog onderhevig aan onderhoud. Tegen de 12de van november moet dit allemaal opgelost zijn. De enige audio optie die nu op veel platformen werkt is stereo. De beste optie die je nu hebt, is de instellingen veranderen naar stereo. Dolby en Atmos zijn officieel ondersteund vanaf de twaalfde. De audio opties kun je niet aanpassen in de app en zal dit op het apparaat waarmee je de app gebruikt moeten gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:32
Geen woord over de blauwe lijn issue...

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meesje
corset schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 08:53:
[...]

Onzin, hier 2 volwassenen zonder kinderen. En we genieten nog vol van de content op Disney+

zowel star wars, marvel als Disney classics
Daarom zeg ik ook 'beter' (dan bv Netflix). Dit moet je dan ook lezen als zijnde over het algemeen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skinnyice
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 09-09 15:21
Heb nog even door dit topic gescrold en gezocht, en na het “dreigement” in augustus dat ze actieve methodes zoeken om account sharing tegen te gaan ben ik hier na augustus niks meer over tegengekomen. Heeft iemand hier al ervaring mee? Of even afwachten tot november als het wereldwijd beschikbaar is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViNOK16Bit
Skinnyice schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 13:16:
Heb nog even door dit topic gescrold en gezocht, en na het “dreigement” in augustus dat ze actieve methodes zoeken om account sharing tegen te gaan ben ik hier na augustus niks meer over tegengekomen. Heeft iemand hier al ervaring mee? Of even afwachten tot november als het wereldwijd beschikbaar is?
Daar is momenteel nog helemaal niks van te merken en ik betwijfel het dat ze dit op 12 november al kunnen. En naar wat ik begrijp is dit een techniek die ze samen met Charter voor ogen hebben, omdat Charter ook Disney's streaming platforms aanbied. https://www.wired.com/sto...treaming-account-sharing/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zonet antwoord gekregen van Disney omdat ik een fel irritant streepje heb aan de onder en rechterkant.
Betreft de OLED LG C8.

Antwoord Disney :

Leuk dat je contact opneemt met Disney+, dit stel ik zeer op prijs.
Vervelend om te horen dat je een fel blauw streepje onderin je beeld ziet van je LG OLED SMART TV, mijn excuses hiervoor. Wij zijn er ons van bewust dat dit verbeterpunt zich voordoet tijdens onze GRATIS proefperiode, jouw feedback is dus ook erg belangrijk voor ons, om te zien hoe en wat we kunnen verbeteren aan onze Disney+-app en service, wij zijn er dan ook hard mee bezig dit op te lossen.

Heb je andere vragen, dan kun je altijd ons Help-centrum bezoeken, hier vind je onze veelgestelde vragen en zie je hoe je ons kunt bereiken. We zijn 7 dagen per week beschikbaar van 08:00 - 00:00 op 0800-022 14 76.

Welkom bij de Disney+ familie.

Met vriendelijke groet,

Arthur
Disney+ Klantenservice

____

Ben benieuwd of dit wordt opgelost. Ik zal eerlijk zijn en ben niet onder de indruk van beeld en geluid.
Het was mijn eerste stream probeersel en ik begrijp niet dat mensen hiervan onder de indruk kunnen raken. Ik hou het wel bij.... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chulin
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04:34
Ik gebruik Disney + al een paar weken. Via Nvidia shield en Apple TV prima beeld en geen problemen verder.
Sinds een paar dagen in het bezit van een LG C9, geen streepje maar het beeld is duidelijk minder en de ondertitels zijn irritant met de zwarte achtergrond (LG Disney app)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15-09 10:31
chulin schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 16:27:
Ik gebruik Disney + al een paar weken. Via Nvidia shield en Apple TV prima beeld en geen problemen verder.
Sinds een paar dagen in het bezit van een LG C9, geen streepje maar het beeld is duidelijk minder en de ondertitels zijn irritant met de zwarte achtergrond (LG Disney app)
Kan je gewoon aanpassen. Even pauzeren, dan kan je rechtsboven de instellingen aanpassen.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fireshade
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

Verwijderd schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 15:39:

Ben benieuwd of dit wordt opgelost.
Waarschijnlijk niet binnen de gratis periode :P
Ik zal eerlijk zijn en ben niet onder de indruk van beeld en geluid.
Het was mijn eerste stream probeersel en ik begrijp niet dat mensen hiervan onder de indruk kunnen raken. Ik hou het wel bij.... >:)
Ik weet niet in hoeverre je indruk afhangt van de app die je gebruikt, maar dat kan best uitmaken natuurlijk. De ene app is de andere niet. Als ik het goed begrijp, streamen ze nog geen 4K, HDR en Dolby Atmos materiaal. Dus dat kan nog niet getest worden.

Ik gebruik zelf de Xbox One app, en ik ben best onder de indruk. Los van het aanbod zijn beeld en geluid erg goed en response (bijv. fast forward/rewind, menu's e.d.) is erg snel. Hij is één keer in het begin gecrashed, daarna niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fireshade
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

ggj87 schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 22:16:
[...]

Ja, datzelfde geldt voor iOS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Señor Sjon schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 16:33:
[...]

Kan je gewoon aanpassen. Even pauzeren, dan kan je rechtsboven de instellingen aanpassen.
Wat je ook aanpast in de app op de LG je blijft een zwarte achtergrond houden.
Dat is al vanaf het begin en nu nog steeds.

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chulin
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04:34
[...]

Wist het niet, bedankt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Fireshade schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 17:05:
[...]

Waarschijnlijk niet binnen de gratis periode :P

[...]

Ik weet niet in hoeverre je indruk afhangt van de app die je gebruikt, maar dat kan best uitmaken natuurlijk. De ene app is de andere niet. Als ik het goed begrijp, streamen ze nog geen 4K, HDR en Dolby Atmos materiaal. Dus dat kan nog niet getest worden.

Ik gebruik zelf de Xbox One app, en ik ben best onder de indruk. Los van het aanbod zijn beeld en geluid erg goed en response (bijv. fast forward/rewind, menu's e.d.) is erg snel. Hij is één keer in het begin gecrashed, daarna niet meer.
Ik zal wel te hoge verwachtingen hebben gehad omdat iedereen lyrisch is over streamen maar een bedrijf met zulke diepe zakken die voorlopig geen 4K, HDR en fatsoenlijk geluid kunnen aanbieden vind ik een onbegrijpelijk iets. Mag allemaal proef periode zijn maar ik vind het gewoon teleurstellend. Zal wel komen dat ik veelal topkwaliteit beeld en geluid ben gewend.
Afijn ieder zijn ding. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15-09 10:31
chucky666 schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 17:17:
[...]

Wat je ook aanpast in de app op de LG je blijft een zwarte achtergrond houden.
Dat is al vanaf het begin en nu nog steeds.
Op een C7 niet? Heb het daar bij mijn ouders aangepast. Er was wel een update die eerst moest draaien, deed ie niet automatisch zo te zien.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ggj87
[...]

Dat zag ik gisteren via de site. Vind het wel goed, heb je altijd de ondertitel die je wilt d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fireshade
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

Verwijderd schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 18:49:
[...]
Ik zal wel te hoge verwachtingen hebben gehad omdat iedereen lyrisch is over streamen maar een bedrijf met zulke diepe zakken die voorlopig geen 4K, HDR en fatsoenlijk geluid kunnen aanbieden vind ik een onbegrijpelijk iets.
Jij beweert dat ze dat nu niet kunnen aanbieden? Die kwaliteit gaat volgens alle correspondentie met hen in op precies 12 november voor hun betalende abonnees. Dus volgens mij staat dat gewoon in de startblokken.
Hoe denk je dat ze aan zulke diepe zakken komen? ;)
Deze test is gewoon de plooien gladstrijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fireshade schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 21:48:
[...]

Jij beweert dat ze dat nu niet kunnen aanbieden? Die kwaliteit gaat volgens alle correspondentie met hen in op precies 12 november voor hun betalende abonnees. Dus volgens mij staat dat gewoon in de startblokken.
Hoe denk je dat ze aan zulke diepe zakken komen? ;)
Deze test is gewoon de plooien gladstrijken.
Niet van de streamingsdienst. ;) Verleden jaar een winst van 2,9 miljard dollar. Met dank aan het succes van Black Panther steeg de omzet met meer dan een vijfde.
Tijd zal het leren maar zo te lezen ben jij een die hard fan van Disney. Niets mis mee!
Mooi weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Verwijderd schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 18:49:
[...]
Ik zal wel te hoge verwachtingen hebben gehad omdat iedereen lyrisch is over streamen maar een bedrijf met zulke diepe zakken die voorlopig geen 4K, HDR en fatsoenlijk geluid kunnen aanbieden vind ik een onbegrijpelijk iets. Mag allemaal proef periode zijn maar ik vind het gewoon teleurstellend. Zal wel komen dat ik veelal topkwaliteit beeld en geluid ben gewend.
Afijn ieder zijn ding. ;)
Natuurlijk afhankelijk van de toegepaste hardware;

4K > check
HDR > check
Fatsoenlijk geluid > op dit moment nog tamelijk beperkt.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
De kids vinden het prachtig, maar ik vind de gui niet heel prettig. Verder snap ik niet dat een aflevering gestopt bij de aftiteling vrolijk daar verder gaat bij opnieuw kijken. Dat doet Netflix beter
Pagina: 1 ... 14 ... 46 Laatste

Let op:
Het is niet noodzakelijk om alle bugs hier te melden. Deze kunnen prima bij Disney via support worden doorgegeven.
Tips en trucs delen om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US is niet toegestaan.
En geef je op bij de topicstarter om de TS bij te werken!