Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:29
Señor Sjon schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 19:53:
[...]

Op een C7 niet? Heb het daar bij mijn ouders aangepast. Er was wel een update die eerst moest draaien, deed ie niet automatisch zo te zien.
Heb een C8 en daarop ook een zwarte achtergrond. Nou ja, je kunt het wit maken en doorzichtig, maar dat is niet geweldig. Amerikanen en subs is bijna altijd hetzelfde: de meesten moeten er niks van hebben omdat ze het niet gewend zijn en waarschijnlijk kennen ze het alleen van ondertiteling voor doven, dus rommelen ze maar wat aan. Netflix doet het wel goed, maar bij Prime is de weergave ook suboptimaal.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de Foarsitter
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 16-09 15:36
Op dit moment vind ik de beste ervaring op mijn MacBook Pro met een Beats koptelefoon. Streamen naar Apple TV vind ik vervelend, lage kwaliteit en mét Duitse ondertiteling. iPhone is stabiel en degelijk, maar wil je op je iPhone films kijken :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silvestris
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 15-09 01:38
Verwijderd schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 15:39:
Ik heb zonet antwoord gekregen van Disney omdat ik een fel irritant streepje heb aan de onder en rechterkant.
Betreft de OLED LG C8.

Antwoord Disney :

Leuk dat je contact opneemt met Disney+, dit stel ik zeer op prijs.
Vervelend om te horen dat je een fel blauw streepje onderin je beeld ziet van je LG OLED SMART TV, mijn excuses hiervoor. Wij zijn er ons van bewust dat dit verbeterpunt zich voordoet tijdens onze GRATIS proefperiode, jouw feedback is dus ook erg belangrijk voor ons, om te zien hoe en wat we kunnen verbeteren aan onze Disney+-app en service, wij zijn er dan ook hard mee bezig dit op te lossen.

Heb je andere vragen, dan kun je altijd ons Help-centrum bezoeken, hier vind je onze veelgestelde vragen en zie je hoe je ons kunt bereiken. We zijn 7 dagen per week beschikbaar van 08:00 - 00:00 op 0800-022 14 76.

Welkom bij de Disney+ familie.

Met vriendelijke groet,

Arthur
Disney+ Klantenservice

____

Ben benieuwd of dit wordt opgelost. Ik zal eerlijk zijn en ben niet onder de indruk van beeld en geluid.
Het was mijn eerste stream probeersel en ik begrijp niet dat mensen hiervan onder de indruk kunnen raken. Ik hou het wel bij.... >:)
Bijzonder dat hij GRATIS in hoofdletters zet. Je zou bijna zeggen dat hij achter zijn vriendelijke antwoord denkt: “Wat zeur je nou, stik in je feedback, je krijgt dit gratis, dus je hebt niks te klagen, verwende....” :P

Niet dat ik het daarmee eens zou zijn haha, want ik zou er zelf voor kiezen om verbeteringen vóór de officiële startdatum in te voeren, zodat je eventuele bugs bij de verbeteringen nog op tijd kunt repareren. Maar dat moeten ze zelf weten tijdens deze TEST :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 06:59
Atomsk schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 14:33:
[...]

Heb een C8 en daarop ook een zwarte achtergrond. Nou ja, je kunt het wit maken en doorzichtig, maar dat is niet geweldig. Amerikanen en subs is bijna altijd hetzelfde: de meesten moeten er niks van hebben omdat ze het niet gewend zijn en waarschijnlijk kennen ze het alleen van ondertiteling voor doven, dus rommelen ze maar wat aan. Netflix doet het wel goed, maar bij Prime is de weergave ook suboptimaal.
B8 hier. Ondertitels hebben het welgeteld 3 dagen goed gedaan, daarna een update van de app gehad en toen kwam de blauwe lijn en de zware achtergrond op de ondertiteling. Zwaar irritant. Gelukkig verdwijnt de blauwe lijn meestal na een minuut of 5 wel weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleshi
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-08 14:08
Heeft iemand al ontdekt hoe je het abonnement kunt opzeggen via de Playstore? Volgens mij hebben ze de optie te goed verstopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Fleshi schreef op zaterdag 12 oktober 2019 @ 12:18:
Heeft iemand al ontdekt hoe je het abonnement kunt opzeggen via de Playstore? Volgens mij hebben ze de optie te goed verstopt.
Als het goed is waar alle abonnementen staan. In de Play Store app het menu openen en dan subscriptions/abonnementen kiezen. Daar Disney+ kiezen en dan onderaan op "cancel subscription"/opzeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny73
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 13-09 19:33
Ik zit er ook net naar te kijken.
Ik heb de app ook via de playstore geïnstalleerd. Echter staat er bij abonnementen niets en ook zie ik niets van opzeggen op de website van Disney+

24x LG Mono Full Black 320Wp, SMA Sunny Tripower 6000TL/ Atlantic 270 L WP-Boiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

Kenny73 schreef op zaterdag 12 oktober 2019 @ 14:16:
en ook zie ik niets van opzeggen op de website van Disney+
Klik op je profiel, dan op Account en vervolgens op Factureringsgegevens.

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny73
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 13-09 19:33
Ahhh, ik zocht het in het menu voordat je op je profiel moest klikken,thanks.

24x LG Mono Full Black 320Wp, SMA Sunny Tripower 6000TL/ Atlantic 270 L WP-Boiler

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Molex71
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 20-05 21:21
Farscape2 schreef op maandag 16 september 2019 @ 10:59:
[...]

Precies hetzelfde ja, en niet aan te passen zoals in de web-app, als je via de Chromecast functionaliteit het doet, sidestep je de Disney+ app, en daar werkt het wel in, dus is denk ik inderdaad nog een kinderziekte.
Eindelijk antwoord gekregen van Disney+ support

------------

Bedankt voor je bericht aan Disney+ met betrekking tot je Nvidia Shield.
Excuses voor onze late reactie, door de enorme hoeveelheid aanvragen op de eerste dagen zijn wij hier helaas niet eerder aan toe gekomen.

In onze Disney+-app zal deze optie zeker worden ingebouwd(misschien is die er ondertussen al?) Ik kan je vertellen dat dat een optie is van Nvidia Shield zelf, en dat wij deze eigenlijk kopiëren, je zou dit dus al ergens in de Nvidia Shield moeten kunnen vinden.

Veel plezier met het gebruik van Disney+ en bedankt voor je feedback.

Met vriendelijke groet,
Björn
Disney+ Klantenservice

---------------

En, krijg nou wat, iets nieuws geleerd over mijn Nvidia Shield. Onder "accessibility" (rare plek, maar goed) kun je inderdaad de ondertitels aanpassen, volledig naar wens. Even opnieuw opstarten en alles werkt nu prima!

(nu nog de optie dat de ondertitels naar wens omhoog en omlaag verplaatst kunnen worden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViNOK16Bit
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14-09 13:51
Molex71 schreef op zaterdag 12 oktober 2019 @ 17:46:
[...]

En, krijg nou wat, iets nieuws geleerd over mijn Nvidia Shield. Onder "accessibility" (rare plek, maar goed) kun je inderdaad de ondertitels aanpassen, volledig naar wens. Even opnieuw opstarten en alles werkt nu prima!

(nu nog de optie dat de ondertitels naar wens omhoog en omlaag verplaatst kunnen worden)
Ik heb inderdaad ook echt lang gezocht naar het aanpassen van de ondertitels. Het was al eerder vermeld in dit topic dat dit in de instellingen van Android zelf zit. Zal wel makkelijker zijn als dat de app dat zelf ook aanpasbaar wordt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Nu online
Het was hier al eerder voorbij gekomen: sinds vandaag is Captain Marvel toegevoegd aan Disney+.
https://delagarde.nl/capt...troductie-van-ultraheldin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaPi36
  • Laatst online: 16-09 15:23
Vreemd...dacht 'De Reddertjes' toch echt te zien staan afgelopen week. Vandaag wil ik die met de kids kijken.....poef verdwenen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• The_Sukkel
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-09 17:01

The_Sukkel

Proud to be a Nerd!

Ik dacht in de eerste instantie dat ik het abonnement op D+ wel zou gaan verlengen. Niet zozeer voor mijzelf, maar meer voor de vrouw en de kids (dochters leeftijden 11-16-18) in huis. Om de prijs hoef ik het niet te laten: €6,99 per maand kan ik me heus wel veroorloven. Echter, dan moet ik wel het gevoel hebben dat er iemand in het gezin er naar kijkt.

Tot mijn verbazing blijkt dat alleen mijn dochter van 11 er nog "soms" naar kijkt, maar dat ze al bijna alles heeft gezien. De rest kijkt niet of nooit. Zelf heb ik de meeste content die ik interessant vind, al wel eens gezien in de bios of op TV. Ik ben niet iemand die daarna nog veel vaker films nog eens terug ga bekijken. De schaarse tijd, gaat op naar nieuwe films in de bios, series op Netflix, en nog enkele series en shows die ik op de (ouderwetse) lineaire TV probeer te volgen.

M.a.w.: als ik het abonnement verleng, dan is het om voor ca €84 per jaar toegang te hebben tot een soort collectie van films die ik dan niet meer op DVD of blu-ray hoef te hebben. Dit maakt het een stuk minder logisch om het abonnement te gaan verlengen. Ook al kost het niet veel: het dreigt dan wel zo'n "half dood" abonnement te worden. Net als de DVD's die je in huis hebt: ze zijn voor de "heb", ernaar kijken doe ik eigenlijk nooit meer.

Kortom: de reikwijdte van de content blijkt me dusdanig zwaar tegen te vallen, dat ik overweeg om het abonnement toch maar niet te verlengen. Dat had ik van tevoren niet verwacht, omdat ik dacht dat D+ met Disney, Marvel en Pixar genoeg in huis had om een niet te negeren aanbod te creëren. Het tegendeel lijkt (voor mij althans) waar te zijn: Disney, Marvel en Pixar alleen lijken in ons geval niet voldoende, om ons geïnteresseerd te houden. De continue nieuwe content bij Netflix (ook al is de kwaliteit niet altijd even hoog), lijkt dat wel te gaan doen. Misschien dat ik over een jaar nog eens ga kijken of het aanbod inmiddels wat breder en interessanter is, misschien door het toevoegen van de Fox catalogus...

Wie heeft dit gevoel nog meer?

[ Voor 3% gewijzigd door The_Sukkel op 14-10-2019 23:55 ]

Ooit was dit heel stoer: PIII-800, 512 MB, Asus V7100/T(geforce2MX 32 MB), IBM DTLA 30 GB 7200 rpm, Maxtor Diamondmax 40 GB 5400 rpm, Plextor 121032, Terratec Xfire 1024, AOpen DVD 1040 Slot-in, Asus CUV4X, iiYama Vision Master Pro 450

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DvE
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:32

DvE

ORA-00000

Ik denk er wel een beetje hetzelfde over.
Maar ik ga er ook een beetje vanuit dat Disney meer content gaat plaatsen als de betaalde versie van start gaat en dit blijft aanvullen.
Voor zover ik weet is dit puur een technische test periode en zeker niet alle content.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Nu online
@PaPi36 Ik heb al eerder een bericht voorbij zien komen van dat content verdwijnt. Bij Netflix weet je dat dat gebeurt, maar bij Disney (eigen content) had ik dit echt niet verwacht. Hopelijk gebeurt dit niet na ons proefabonnement.

@The_Sukkel Wij hebben een zoontje van 4,5 jaar oud. Tot heden hebben we alleen nog maar Black Panther (ik) en Cars (hij) gezien. Straks zal ik nog naar Captain Marvel kijken. Mijn zoontje kijkt vnl. naar veel korte filmpjes op Youtube Kids. Speelfilms duren te lang om aandacht vast te houden. Mijn verwachting is dat dit wel gaat veranderen en hij de komende jaren meer interesse in Disney films gaat krijgen. Puur voor me zelf, zou af en toe een maandje D+ volstaan.
Gezien de leeftijd van jouw kids, kan ik me voorstellen dat er weinig interesse is in deze dienst.
Hopelijk komt na de twee maanden proefabonnement periode meer interessante content voorbij. Voor 69 euro wil het nog wel een jaartje aankijken. Na een jaar ga ik het evalueren. ;)

[ Voor 3% gewijzigd door meesje op 13-10-2019 19:47 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• TAVL
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 06-06-2022
Ze hebben al nieuwe en exclusieve content aangekondigd op D23; diverse Star Wars series (The Mandalorean, Obi Wan series (2020/21)), diverse Marvel series, meerdere documentaires, films (Lady en de Vagebond remake,), cartoon series (Three Cabaleros), shorts (Pixar series), shows. Ook dat deze niet tijdens de proefperiode zichtbaar zijn. De catalogus is beperkt voor de proefperiode. Ik denk dat het grote geweld echt nog moet komen. Er zijn verschillende titels bij gekomen, verdwenen en ook zie ik bij meer films in detail staan dat het 4K, HDR10, Dolby Vision en Dolby Atmos beschikbaar is/zou moeten komen.

Schijnt trouwens dat ook The Simpsons even zichtbaar waren.

[ Voor 25% gewijzigd door TAVL op 13-10-2019 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
  • Laatst online: 22:59
Ik. Keer een maandje in een vakantie is denk ik wel genoeg om eens een paar films mee te pakken.

De kinderen kijken af en toe een aflevering van een serie. We werken ons door star wars heen en hebben een paar Disney films gekeken. Maar ik heb niet het idee dat er iemand in huis is die blijvend een grote behoefte heeft. Volgens mij zouden we in no time er genoeg van hebben omdat het veel van hetzelfde is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:51
The_Sukkel schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 19:27:
Ik dacht in de eerste instantie dat ik het abonnement op D+ wel zou gaan verlengen. Niet zozeer voor mijzelf, maar meer voor de vrouw en de kids (dochters leeftijden 11-16-18) in huis. Om de prijs hoef ik het niet te laten: €6,99 per maand kan ik me heus wel veroorloven. Echter, dan moet ik wel het gevoel hebben dat er iemand in het gezin er naar kijkt.

Tot mijn verbazing blijkt dat alleen mijn dochter van 11 er nog "soms" naar kijkt, maar dat ze al bijna alles heeft gezien. De rest kijkt niet of nooit. Zelf heb ik de meeste content die ik interessant vind, al wel eens gezien in de bios of op TV. Ik ben niet iemand die daarna nog veel vaker films nog eens terug ga bekijken. De schaarse tijd, gaat op naar nieuwe films in de bios, series op Netflix, en nog enkele series en shows die ik op de (ouderwetse) lineaire TV probeer te volgen.

M.a.w.: als ik het abonnement verleng, dan is het om voor ca €72 per jaar toegang te hebben tot een soort collectie van films die ik dan niet meer op DVD of blu-ray hoef te hebben. Dit maakt het een stuk minder logisch om het abonnement te gaan verlengen. Ook al kost het niet veel: het dreigt dan wel zo'n "half dood" abonnement te worden. Net als de DVD's die je in huis hebt: ze zijn voor de "heb", ernaar kijken doe ik eigenlijk nooit meer.

Kortom: de reikwijdte van de content blijkt me dusdanig zwaar tegen te vallen, dat ik overweeg om het abonnement toch maar niet te verlengen. Dat had ik van tevoren niet verwacht, omdat ik dacht dat D+ met Disney, Marvel en Pixar genoeg in huis had om een niet te negeren aanbod te creëren. Het tegendeel lijkt (voor mij althans) waar te zijn: Disney, Marvel en Pixar alleen lijken in ons geval niet voldoende, om ons geïnteresseerd te houden. De continue nieuwe content bij Netflix (ook al is de kwaliteit niet altijd even hoog), lijkt dat wel te gaan doen. Misschien dat ik over een jaar nog eens ga kijken of het aanbod inmiddels wat breder en interessanter is, misschien door het toevoegen van de Fox catalogus...

Wie heeft dit gevoel nog meer?
Mijn kids hebben wat bekende pixar films gekeken (Cars, Planes, Nemo) en toen was het eigenlijk wel klaar. Mijn vrouw heeft ook nog wat jeugdherinneringen opgehaald met de Lion King en Mary Poppins en vervolgens weer aan een paar Netflix series begonnen. Ook beide kids zitten liever op Netflix dan Disney+, Kapitein onderbroek, Larva, Archibald, Grizzy, Rabbids, Angry Birds en Minecraft zijn vaste prik hier.

Voor mezelf was het gelijk al duidelijk dat het weinig zou toevoegen. Wellicht dat de nieuwe StarWars serie iets toevoegt maar voor volwassen content ben ik bij Netflix toch echt veel beter af. Recent begonnen aan Dark, dat is gewoon genieten. Dit soort kleine producties met beperkt budget zul je nooit en nimmer bij Disney kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Hier ook opgezegd, vooral vanwege de content.

Paar Marvel films gezien + bezig met Agent Carter en daarnaast 1 Nat Geo docu (Free Solo).
Partner kon helemaal niks boeiends vinden, geen kids hier.
Gewoon te weinig om een extra abo te nemen (hebben al Netflix en Ziggo M&S XL).

Daarnaast ook veel vastlopers gehad via de Chromecast.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fireshade
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

Op de posts hierboven over de content:
Ik heb gemerkt dat lang niet alles via de thumbnails getoond wordt. Die thumbnails zijn de meest populaire items.

Er blijkt nog een berg (?) films en series verscholen achter de zoekfunctie.
Zo had ik per ongeluk Project T (=Tomorrowland) ontdekt, en Saving Mr. Banks, Planes, The Pixar Story etc. En Disney blijkt ook zijn eigen reeks aan natuurdocu's te hebben.
De toegankelijkheid naar de overige items mogen ze wel eens aanpakken, want mensen gaan echt niet op de luie bank zoektermen zitten intypen.

Uiteraard zal Disney+ niet genoeg content hebben om iedereen jarenlang geboeid te houden, maar gelukkig kan je het abonnement uit- en aanzetten, rekening houdend met bepaalde films of series die later uitgebracht gaan worden (zoals The Mandalorian - voor de liefhebbers).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb Disney niet meer omdat de free periode is verlopen maar is The Lion King 2019 al te zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Verwijderd schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 23:46:
Ik heb Disney niet meer omdat de free periode is verlopen [knip]
De "free" periode loopt toch tot de start van het betaalde abonnement, dus tot 12-11-'19? Dat is wat mijn opzeginfo laat zien?

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mschol
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
hardware-lover schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 00:24:
[...]

De "free" periode loopt toch tot de start van het betaalde abonnement, dus tot 12-11-'19? Dat is wat mijn opzeginfo laat zien?
correct, ik heb ook opgezegd (in de hoop van maandelijks naar jaarlijks te vervangen, dat blijkt niet te kunnen via google play op dit moment.
maar kan gewoon blijven kijken tot de 12de

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TAVL
Verwijderd schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 23:46:
Ik heb Disney niet meer omdat de free periode is verlopen maar is The Lion King 2019 al te zien?
Nee, van dit soort producties is aangegeven dat dit niet in de free trial periode komt. Net als Aladdin (2019), Toy Story 4, Lion King (2019), Dumbo (2019), etc. Ook exclusives zijn niet in deze periode te zien. Het is en blijft een test.

De test en dus de gratis periode duurt tot 12 november. Nog een kleine maand dus.

[ Voor 3% gewijzigd door TAVL op 14-10-2019 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06:13
Fireshade schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 21:35:
Ik heb gemerkt dat lang niet alles via de thumbnails getoond wordt. Die thumbnails zijn de meest populaire items.

hoe is dit anders als Netflix etc?

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDFS
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Tip die ik kreeg: houd deze pagina in de gaten: https://aanbiedingen.eerko.nl/itunes.php

Als er weer een iTunes aanbieding is met 15% extra tegoed, koop die van EUR 100, zodat je EUR 115 aan tegoed krijgt. Sluit dan een Disney+ jaarabonnement af via de App Store. Essentially komt dit neer op 60,86 voor Disney+, wat omgerekend zo’n 5,07 per maand is.

De extra tegoeden komen denk ik ergens deze maand weer eraan!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• corset
  • Laatst online: 25-07 13:11
Fireshade schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 21:35:

Zo had ik per ongeluk Project T (=Tomorrowland) ontdekt, en Saving Mr. Banks, Planes, The Pixar Story etc. En Disney blijkt ook zijn eigen reeks aan natuurdocu's te hebben.
De toegankelijkheid naar de overige items mogen ze wel eens aanpakken, want mensen gaan echt niet op de luie bank zoektermen zitten intypen.

Uiteraard zal Disney+ niet genoeg content hebben om iedereen jarenlang geboeid te houden, maar gelukkig kan je het abonnement uit- en aanzetten, rekening houdend met bepaalde films of series die later uitgebracht gaan worden (zoals The Mandalorian - voor de liefhebbers).
Perongeluk? Het is net als bij Netflix, meest populaire/passende in algoritme items voorop. De rest achter andere kopjes.

Als je gewoon "Alle films a-z" kiest, of dat met de series doet, zie je dat er niks verborgen staat en alles zichtbaar is...
Het is perfect toegankelijk, ze verwachten alleen dat de gebruiker wat meer doet dan de app opstarten en in paniek raken dat niet alles zichtbaar is 8)7

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TAVL schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 06:31:
[...]

Nee, van dit soort producties is aangegeven dat dit niet in de free trial periode komt. Net als Aladdin (2019), Toy Story 4, Lion King (2019), Dumbo (2019), etc. Ook exclusives zijn niet in deze periode te zien. Het is en blijft een test.

De test en dus de gratis periode duurt tot 12 november. Nog een kleine maand dus.
Ok dus als het betalen wordt dan zijn deze titels beschikbaar. Dat is goed nieuws lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAVL
Vanaf 12 november kun je meer verwachten. Vergeet niet dat Netflix in het begin ook zeer beperkt was en tijd nodig had om te groeien. Dat zal hier niet anders zijn. Bovendien zullen ze in een gratis periode nog niet het achterste van de tong laten zien. Ze willen natuurlijk blijven lonken als ze echt live gaan en geregeld nieuwe content toe blijven voegen. Of al die titels op dag 1 beschikbaar zijn is niet exact bekend, maar ze zullen zeker toegevoegd gaan worden. Sowieso komt er meer content.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pgs010
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 22:42
Ik ben al een half uur bezig om mijn account op te zeggen, maar kom geen stap verder. Als ik de stappen volg en op factureringsgegevens klik staat er alleen wanneer de volgende factuurdatum is. Ik heb ook geprobeerd op te zeggen via de playstore, maar ook daar zie ik niks staan. Iemand die hetzelfde probleem ervaart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de Foarsitter
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 16-09 15:36
Wanneer ik een film of serie kijk via Safari op mijn MacBook Pro, krijg ik de melding dat de pagina veel geheugen gebruikt. Hij ververst de pagina ook uit zichzelf. Hebben anderen hier ook last van?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CrimsoN72
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 03-03 12:18
Voor zover hier nog niet vermeld:

Een stuk meer titels in 4K HDR/DV beschikbaar die niet in het gelijk genaamde rijtje in de app staan (in 4K HDR kijkbaar op de Apple TV 4K).
Wat ik tot nu toe tegen ben gekomen bovenop het aanbod vanaf dag 1 van de testperiode:

- Finding Nemo
- Antman and the Wasp
- The Avengers
- Big Hero Six
- Iron Man 3
- Thor Ragnarok
- Captain Marvel

Weet iemand misschien een plek waar aangegeven staat welke er bij(ge)komen zijn?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The_Sukkel

The_Sukkel

Proud to be a Nerd!

pgs010 schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 17:38:
Ik ben al een half uur bezig om mijn account op te zeggen, maar kom geen stap verder. Als ik de stappen volg en op factureringsgegevens klik staat er alleen wanneer de volgende factuurdatum is. Ik heb ook geprobeerd op te zeggen via de playstore, maar ook daar zie ik niks staan. Iemand die hetzelfde probleem ervaart?
Heb je je geabonneerd via Google Play?
Zoek daar dan aan de linkerkant naar "Mijn abonnementen".
Als je daarop klikt, dan krijg je een overzicht waar D+ tussen staat.
Als je dan op D+ "beheren" drukt, dan kan je je abonnement opzeggen.

Ik was ook een tijdje bezig voordat ik erachter kwam...

Ooit was dit heel stoer: PIII-800, 512 MB, Asus V7100/T(geforce2MX 32 MB), IBM DTLA 30 GB 7200 rpm, Maxtor Diamondmax 40 GB 5400 rpm, Plextor 121032, Terratec Xfire 1024, AOpen DVD 1040 Slot-in, Asus CUV4X, iiYama Vision Master Pro 450

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Tot nu toe was ik best tevreden over D+, maar de downloadfunctie blijkt slecht tot niet te werken. Downloaden op zich gaat slecht. Vier of vijf aangezet, en na twee of drie stopt is er gewoon mee. App moeten herinstalleren om hem weer aan de gang te krijgen. En gedownloade content wordt vervolgens niet afgespeeld, app blijft gewoon hangen en einde oefening.

Op zich niet de meest essentiële functie natuurlijk, maar zou toch mooi zijn als ze dit aan de praat krijgen voor de vakantie volgend jaar.

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pgs010
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 22:42
The_Sukkel schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 23:05:
[...]

Heb je je geabonneerd via Google Play?
Zoek daar dan aan de linkerkant naar "Mijn abonnementen".
Als je daarop klikt, dan krijg je een overzicht waar D+ tussen staat.
Als je dan op D+ "beheren" drukt, dan kan je je abonnement opzeggen.

Ik was ook een tijdje bezig voordat ik erachter kwam...
Ik kan mij niet herinneren hoe ik mij heb aangemeld (app of browser), maar in google play staat niks bij abonnementen. Ik had beide methodes namelijk al geprobeerd. Heel vreemd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

pgs010 schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 23:28:
[...]

Ik kan mij niet herinneren hoe ik mij heb aangemeld (app of browser), maar in google play staat niks bij abonnementen. Ik had beide methodes namelijk al geprobeerd. Heel vreemd.
Mocht je dit nog niet geprobeerd hebben, probeer dan eens een andere browser. Ik heb in Edge de proefperiode zonder problemen op kunnen zeggen.
Je bent in elk geval de eerste die ik tegenkom met dit probleem.
Als verder niets helpt, dan uiteraard even contact opnemen met D+.

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAVL
CrimsoN72 schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 21:09:
Voor zover hier nog niet vermeld:

Een stuk meer titels in 4K HDR/DV beschikbaar die niet in het gelijk genaamde rijtje in de app staan (in 4K HDR kijkbaar op de Apple TV 4K).
Wat ik tot nu toe tegen ben gekomen bovenop het aanbod vanaf dag 1 van de testperiode:

- Finding Nemo
- Antman and the Wasp
- The Avengers
- Big Hero Six
- Iron Man 3
- Thor Ragnarok
- Captain Marvel

Weet iemand misschien een plek waar aangegeven staat welke er bij(ge)komen zijn?
Als je de titel selecteert, dan zie je onder details de specs. Dit staat niet meer direct onder de titel. Zag dat zojuist ook aangepast op de LG app. Kreeg nog geen HDR flag via die app.

Ook Kleine Zeemeermin en Frozen hebben een upgrade gekregen. Iron Man 3 en Avengers waren al sinds begin in 4K.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaPi36
  • Laatst online: 16-09 15:23
Net opgezegd via facturatie gegevens...toch makkelijk te vinden via app en zo geregeld. Netjes dat het 12 november pas afloopt. Ik had maand betaling maar wil een jaar abonnement nemen als de dienst op orde is. Eerst maar eens zien of ze de lg app correct krijgen tegen die tijd. En dat dolby vision en surround sound beschikbaar komt......

Toch wel een mega library per de 12e november....
https://www.ign.com/artic...movie-show-catalog-lineup

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TAVL
Let wel; dat is voor de US versie. Internationale versies kunnen afwijken.

Ik hoop eigenlijk dat ze eerder al een fatsoenlijke update pushen voor de LG app. Ook dat de Magic Remote dan ondersteund wordt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• corset
Om maar weer wat positiviteit te brengen ipv "Ik ga opzeggen" of "Ik kan niet opzeggen":

Wat pixar shorts gekeken, en wat blijven die toch leuk. Ook met de zoon van m'n zus (Hij is 2,5) was het leuk omdat hij toch bepaalde karakters herkende.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bintmeister
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 10:41

Bintmeister

In boerenkool nederlands graag

Ik hou mijn abonnement voorlopig nog. Ik ben vooral erg beniewd naar de kwaliteit van series als The Mandelorian. Daarnaast staat het thuis regelmatig op voor mijn 3 jarige zoontje. Die kijkt toch alles graag tienduizend keer, dus voorlopig kan hij zijn lol op met de Pixar films en shorts.

Wat ik wel merk, is dat het afspelen zeker nog niet vlekkeloos verloopt. In ben benieuwd of daar volgende maand nog verandering in komt. Ik kijk via mijn win10 htpc op mijn domme tv, wat betekent dat ik Disney+ via de browser moet opstarten. Enkel Chrome werkt bij mij redelijk, Windows Explorer en Microsoft Edge geven allen een foutmelding als een ik titel wil afspelen.

Bij Chrome kan ik dus wel titels afspelen, alleen ben ik geregeld het beeld een paar seconden kwijt omdat de beeldinstellingen (Farmat/aspect ratio) worden ververst/aangepast oid? Het beeld gaat op zwart (geluid loopt door) en mijn tv geeft een melding van WIDE of FULL in beeld. Dit gebeurt om de paar minuten, waardoor het kijken van een film voorlopig nog geen optie is.

Ook krijg ik het niet voor elkaar om een dolby stream naar mijn versterker te versturen, maar dat wordt hopelijk met een Win10 app opgelost in de nabije toekomst. Als ik Netflix via de browser open krijg ik ook alleen een stereo pcm stream en krijg ik enkel het juiste dolby signaal via de app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivysaur
  • Registratie: Augustus 2014
  • Niet online
Ik zit heel stiekem om voor dit bedrag een maand Disney te nemen. Even snel alle Marvel films kijken en hoppa weer opzeggen. Dan heb ik voor dat bedrag toch wat aardig bespaard ipv elke keer los naar de bios.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fireshade
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

Bintmeister schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 11:08:

Ook krijg ik het niet voor elkaar om een dolby stream naar mijn versterker te versturen, maar dat wordt hopelijk met een Win10 app opgelost in de nabije toekomst. Als ik Netflix via de browser open krijg ik ook alleen een stereo pcm stream en krijg ik enkel het juiste dolby signaal via de app.
Dat klopt helemaal met Disney+. In deze testperiode wordt alleen stereo geluid aangeboden.
Vanaf 12 november zou dat uitgebreid worden met Dolby etc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TDB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-09 20:29

TDB

Bintmeister schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 11:08:

Via Apple TV krijg ik nu al Dolby Atmos door.

PSN: TDBtje

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 00:11

sjaool

Every life should have 9 cats

Ivysaur schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 11:12:
Ik zit heel stiekem om voor dit bedrag een maand Disney te nemen. Even snel alle Marvel films kijken en hoppa weer opzeggen. Dan heb ik voor dat bedrag toch wat aardig bespaard ipv elke keer los naar de bios.
Daar ga je wel naartoe met al die streamingdienst. Wil je een serie zien dan neem je gewoon een maand Netflix, HBO, Disney+ of een van de andere diensten. Ze allemaal nemen is gewoon idioot, of je moet geld teveel hebben natuurlijk. ;)

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivve
  • Registratie: Februari 2016
  • Niet online
@Bintmeister Firefox werkt hier*overigens prima. Ik kan niets zeggen over het geluid (stereo geluidssysteem), maar ik heb geen last van de afspeelissues.
Nu hoeft het naturlijk helemaal niet aan Chrome te liggen, maar je kan FF even proberen om te kijken of dat een betere ervaring geeft.

* Iets specifieker: een windows bak van jaaaaren terug wat al moeite heeft met win10 zelf :+

[ Voor 14% gewijzigd door Nivve op 15-10-2019 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cr0kie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 31-08 21:21
Het lijkt erop dat er achter de schermen wel wat aanpassingen gebeuren in de app.
Zelf SHIELD aan het kijken en eerst was de switch tussen TV en tablet er gewoon niet.
Nu loopt dit mooi door net als bij Netflix. (Verder gaan waar je gebleven bent)
Ik ben benieuwd naar de 12de!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JPDeckers
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07:14
sjaool schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 15:18:
[...]

Daar ga je wel naartoe met al die streamingdienst. Wil je een serie zien dan neem je gewoon een maand Netflix, HBO, Disney+ of een van de andere diensten. Ze allemaal nemen is gewoon idioot, of je moet geld teveel hebben natuurlijk. ;)
Of kinderen die ik echt niet kan/wil uitleggen waarom de ene maand Frozen wel werkt, en de andere maand niet. Zoveel kost het trouwens ook weer niet. Hier 3 streamingdiensten in huis, daar moet het dan "maar" mee. Kan ik iets hier niet in vinden, soit, dan niet. Disney+ is iig een blijvertje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Laatst online: 00:11

sjaool

Every life should have 9 cats

@JPDeckers Dan kun je Frozen natuurlijk altijd nog kopen... Alleen waar en hoe speel je het dan af? :+
Het gaat er onderhand naartoe dat mensen helemaal geen mediaspeler, dvd-speler, bluray-speler meer in huis hebben staan. Op zich natuurlijk helemaal niet zo vreemd met het gemak van streaming. ;)

Enige nadeel dat je nog kunt hebben is een internetverbinding die uitvalt. :P

[ Voor 11% gewijzigd door sjaool op 15-10-2019 16:45 ]

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
Ben nu dus er achter dat Gravity falls er niet helemaal op staat. Nu heb ik Disney+ dus uitgespeeld ;)

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViNOK16Bit
Fireshade schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 14:39:
[...]

Dat klopt helemaal met Disney+. In deze testperiode wordt alleen stereo geluid aangeboden.
Vanaf 12 november zou dat uitgebreid worden met Dolby etc.
Op de Nvidia Shield krijg ik Dolby digital+ geluid door.
TDB schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 15:04:
[...]

Via Apple TV krijg ik nu al Dolby Atmos door.
Bedoel je als in beeld? Want ik weet niet of ze al audio formaten zoals TrueHD (gaan) ondersteunen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TAVL
Ja, Atmos en Dolby Vision zullen komen. Zie ook aankondiging rond D23. Bij specs staan bij sommige films de volgende aanduidingen:
- HD
- 4K
- HDR
- Dolby Vision
- Dolby Atmos

Dolby Atmos kan overigens ook op een Dolby Digital Plus core.

Het schijnt dat bij Apple producten deze specs wel doorgegeven worden. Als ik verschillende berichten mag geloven tenminste. Andersoortige merken nog niet. Helaas.

[ Voor 25% gewijzigd door TAVL op 15-10-2019 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OmeJoyo
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20:23

OmeJoyo

This is me

TAVL schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 21:21:
Ja, Atmos en Dolby Vision zullen komen. Zie ook aankondiging rond D23. Bij specs staan bij sommige films de volgende aanduidingen:
- HD
- 4K
- HDR
- Dolby Vision
- Dolby Atmos

Dolby Atmos kan overigens ook op een Dolby Digital Plus core.

Het schijnt dat bij Apple producten deze specs wel doorgegeven worden. Als ik verschillende berichten mag geloven tenminste. Andersoortige merken nog niet. Helaas.
Ik heb het al eerder gemeld, maar op mijn Sony TV KD-65XF9005 heb ik gewoon Dolby Vision bij bijvoorbeeld Aladin, vanaf moment 1 al. Duidelijk herkenbaar aan het Dolby Vision logo dat dan in de rechter bovenhoek verschijnt bij het starten van de film.

Ik heb nog niet gekeken of er daadwerkelijk ook Atmos binnenkomt op mijn versterker, maar dat wil ik ook best wel even checken, even kijken welke titels dat zouden moeten hebben.

Never attribute to malice what can be adequately explained by stupidity

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07:09

Wildfire

Joy to the world!

sjaool schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 16:45:

[..]

Enige nadeel dat je nog kunt hebben is een internetverbinding die uitvalt. :P
Of dat de streamingdienst er ooit mee stopt. Met DVD/Blu-ray heb je tenminste fysiek het product en ben je niet afhankelijk van een streamingdienst en/of je internetverbinding...

Ik moet trouwens zeggen dat Disney+ voor mij uiteindelijk niets toevoegt. Tot nu toe maar 1 film gekeken en dat was het. Ik zie geen reden om het aan te houden. Star Wars en Marvel heb ik allemaal al gezien en dat zijn nou twee van de grote pluspunten van Disney+, buiten natuurlijk de "pure" Disney films maar dat is voor mij niet genoeg om bij de dienst te blijven.

[ Voor 32% gewijzigd door Wildfire op 16-10-2019 07:02 ]

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViNOK16Bit
OmeJoyo schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 06:57:
[...]

Ik heb nog niet gekeken of er daadwerkelijk ook Atmos binnenkomt op mijn versterker, maar dat wil ik ook best wel even checken, even kijken welke titels dat zouden moeten hebben.
Ik krijg op de receiver nog geen Atmos signaal binnen in ieder geval. Tot nu toe DD+
Even testen met Captain Marvel bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-09 20:29

TDB

ViNOK16Bit schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 21:04:
[...]

Op de Nvidia Shield krijg ik Dolby digital+ geluid door.

[...]

Bedoel je als in beeld? Want ik weet niet of ze al audio formaten zoals TrueHD (gaan) ondersteunen.
Ik bedoelde als in Dolby Atmos geluid

PSN: TDBtje

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TAVL
OmeJoyo schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 06:57:
[...]

Ik heb het al eerder gemeld, maar op mijn Sony TV KD-65XF9005 heb ik gewoon Dolby Vision bij bijvoorbeeld Aladin, vanaf moment 1 al. Duidelijk herkenbaar aan het Dolby Vision logo dat dan in de rechter bovenhoek verschijnt bij het starten van de film.

Inmiddels staat het o.a. bij de volgende titels:
- Iron Man 1-3
- Frozen
- Aladdin
- Ralph Wrecks The Internet
- Little Mermaid
- Avengers films
- Thor Ragnorak
- Findin Nemo
- ...

Maar het werkt dus nog niet overal. Apple lees ik positieve geluiden dat 4K etc werkt. Sony en enkele andere apparaten ook, maar niet op alle apparaten werkt 4K. Helaas. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OmeJoyo
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20:23

OmeJoyo

This is me

TAVL schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 09:04:
[...]

Inmiddels staat het o.a. bij de volgende titels:
- Iron Man 1-3
- Frozen
- Aladdin
- Ralph Wrecks The Internet
- Little Mermaid
- Avengers films
- Thor Ragnorak
- Findin Nemo
- ...

Maar het werkt dus nog niet overal. Apple lees ik positieve geluiden dat 4K etc helpt. Sony en enkele andere apparaten ook, maar niet op alle werkt 4K. Helaas. :(
Zal vanmiddag als ik thuis ben even kijken :)

Never attribute to malice what can be adequately explained by stupidity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjefwillems
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-06 19:48
ik heb nu weer een nvidia shield,als ik de disney app start en ik kijk bij bepaalde films ,zie ik wel 4k uhd enz staan,maar als ik de film afspeel krijg ik niet echt het idee dat het beeld idd 4k lekker scherp er uit ziet,hopelijk word dit straks wel beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Webgnome schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 19:54:
Ben nu dus er achter dat Gravity falls er niet helemaal op staat. Nu heb ik Disney+ dus uitgespeeld ;)
Alles staat er op behalve de specials inderdaad... Wel jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViNOK16Bit
sjefwillems schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 02:20:
ik heb nu weer een nvidia shield,als ik de disney app start en ik kijk bij bepaalde films ,zie ik wel 4k uhd enz staan,maar als ik de film afspeel krijg ik niet echt het idee dat het beeld idd 4k lekker scherp er uit ziet,hopelijk word dit straks wel beter
Maar check je ook de resolutie die je tv binnenkrijgt? Want ik gebruik ook de Nvidia Shield en krijg wel 4K UHD en HDR signaal binnen op de TV bij de films die dat hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chulin
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04:25
ViNOK16Bit schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 16:40:
[...]

Maar check je ook de resolutie die je tv binnenkrijgt? Want ik gebruik ook de Nvidia Shield en krijg wel 4K UHD en HDR signaal binnen op de TV bij de films die dat hebben.
Ik krijg ook idd HDR binnen via mijn Nvidia Shield alleen de ondertiteling ziet er niet uit (zwarte achtergrond), en ik kan niet het aanpassen, via de lg webOS well, maar geen HDR 🤪

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViNOK16Bit
chulin schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 16:44:
[...]

Ik krijg ook idd HDR binnen via mijn Nvidia Shield alleen de ondertiteling ziet er niet uit (zwarte achtergrond), en ik kan niet het aanpassen, via de lg webOS well, maar geen HDR 🤪
De ondertiteling moet je aanpassen via de (android) instellingen van de Shield. Onder toegankelijkheid heb je de instellingen voor de ondertiteling of captions. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
(overleden)
Klopt het dat (op de PS4 iig) dat de volgende aflevering van series nog steeds niet automagisch wordt afgespeeld? :/

Heb t wel aanstaan in mn instellingen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chulin
ViNOK16Bit schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 16:48:
[...]

De ondertiteling moet je aanpassen via de (android) instellingen van de Shield. Onder toegankelijkheid heb je de instellingen voor de ondertiteling of captions. ;)
Volgens mij had ik al ooit aangepast, ik ga even naar kijken, bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VincentAbee
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20-08 23:16
Hier ook een Dolby Digital signaal, maar geen geluid uit m'n surround speakers alleen uit m'n front speakers helaas.....

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Laatst online: 16-09 14:22
Hier wel gewoon dolby plus en 4k hdr, philips 65oled903 icm een onkyo 616.

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-09 15:27
Ik loop tegen een probleem aan met het downloaden van series / films. Ik heb nu 18 afleveringen van Mickey Mouse Clubhuis gedownload maar meer wil hij niet downloaden. Ook geen andere series / films.

Iemand toevallig een oplossing? Ik heb al reeds een mail naar Disney gestuurd, maar aangezien wij maandagochtend vroeg gaan vliegen, hoop ik hier een antwoord te krijgen. Het geforceerd stoppen en cache legen van de app heeft niet geholpen.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

KillerBee schreef op zaterdag 12 oktober 2019 @ 14:26:
[...]

Klik op je profiel, dan op Account en vervolgens op Factureringsgegevens.
Ook ik wil het abonnement opzeggen, maar kan nergens de optie vinden.

Wat jij noemt is ook wat Disney zegt, maar op die plek heb ik dus geen optie om op te zeggen. Ook niet in de app op mijn LG TV, via welke ik het abonnement heb aangemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

Wildfire schreef op zaterdag 19 oktober 2019 @ 17:00:
[...]

Wat jij noemt is ook wat Disney zegt, maar op die plek heb ik dus geen optie om op te zeggen. Ook niet in de app op mijn LG TV, via welke ik het abonnement heb aangemaakt.
Heb je al via een (of meerdere) browser geprobeerd?
In Edge kon ik probleemloos opzeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwayshappyz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 29-08 15:09
Ik vraag me vooral af of zo'n exclusieve serie als die nieuwe Star Wars later ook op blu-ray wordt uitgebracht, of dat het echt enkel op Disney + blijft staan. Sommige Netflix originals worden namelijk wel gewoon uitgebracht. Kijk toch nog steeds liever vanaf disk, helemaal met onze internetverbinding die niet altijd even goed werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TNJ
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15-09 07:34

TNJ

Frugalite

Ik zie de posts over de LG app, maar is deze alleen beschikbaar voor beperkte serie Tv's, of moesten gebruikers er snel bij zijn? Mijn LG 55EG920V heb ik goed op Nederland ingesteld, maar de app krijg ik niet bij zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Sukkel

The_Sukkel

Proud to be a Nerd!

Wildfire schreef op zaterdag 19 oktober 2019 @ 17:00:
[...]

Heb je al bij de abonnementen in Google Play gekeken?
(of wellicht het equivalent daarvan bij LG)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

TNJ schreef op zondag 20 oktober 2019 @ 14:38:
Ik zie de posts over de LG app, maar is deze alleen beschikbaar voor beperkte serie Tv's, of moesten gebruikers er snel bij zijn? Mijn LG 55EG920V heb ik goed op Nederland ingesteld, maar de app krijg ik niet bij zitten.
To old. "wij" tellen niet meer mee met onze Oled "fossielen" met bj 2015 ;)

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TNJ
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15-09 07:34

TNJ

Frugalite

hardware-lover schreef op zondag 20 oktober 2019 @ 15:35:
[...]

Too old. "wij" tellen niet meer mee met onze Oled "fossielen" met bj 2015 ;)
Ah, thx! Nog een reden om straks te cancellen, en nog een reden om te hopen op twee componenten : een monitor en een smart hub. Dan kun je de smart hub vervangen, terwijl je nog 6 jaar met je monitor door kunt. Al heb ik een beetje burn in waar de zender symbolen zitten, maar dat zie je alleen bij een stilstaand grijs beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
chulin schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 16:44:
[...]

Vreemd. Via m'n shield (en ook de LG app) zijn sommige films wel in 4k, maar er is geen HDR. Als het wel HDR of Dolby Vision zou zijn, dan zou er een melding verschijnen in beeld. Het geluid stelt ook niet veel voor: erg "surround" klinkt het niet. Via PS4 (die er multi-channel audio van maakt) klonk het nog het beste.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• renzo4000
Ligt denk ik aan jouw setup dan. Zojuist nog "Up" gekeken met prima beeld kwaliteit en goede dolby plus audio (alle kanalen netjes gebruikt).

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Caelorum
TNJ schreef op zondag 20 oktober 2019 @ 16:30:
[...]
Ah, thx! Nog een reden om straks te cancellen, en nog een reden om te hopen op twee componenten : een monitor en een smart hub. Dan kun je de smart hub vervangen, terwijl je nog 6 jaar met je monitor door kunt. Al heb ik een beetje burn in waar de zender symbolen zitten, maar dat zie je alleen bij een stilstaand grijs beeld.
Je kan uiteraard nu ook een chromecast of shield nemen met je huidige tv. Wel jammer idd dat alleen webos 4 wordt ondersteund en zelfs daar is de app matig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vuurtjih
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 22:30
poor Leno schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 17:28:
Klopt het dat (op de PS4 iig) dat de volgende aflevering van series nog steeds niet automagisch wordt afgespeeld? :/

Moet je dat in de app aangeven ergens? Via de website zie ik geen instellingen hiervoor.

1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberMania
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 05-12-2021
poor Leno schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 17:28:

Nope. Bij mij gaat de Disney+ App op de PS4 wel netjes telkens door naar de volgende aflevering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Nu online
vuurtjih schreef op zondag 20 oktober 2019 @ 17:20:
[...]

Moet je dat in de app aangeven ergens? Via de website zie ik geen instellingen hiervoor.
Het is geen algemene instelling, maar per profiel. Daar zal je moeten kijken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Webgnome
Webgnome schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 19:54:
en dan hebben ze het zojuist aangevuld. Alle seizoenen staan er nu volledig op. Dat was eerst niet het geval zo blijkt. Heb nu alle twee de seizoenen gekeken. Aangezien ik niet weet wat er verder nog op staat wat in dezelfde categorie valt heb ik het abbo maar stopgezet.

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vuurtjih
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 22:30
hcQd schreef op zondag 20 oktober 2019 @ 17:48:
[...]

Het is geen algemene instelling, maar per profiel. Daar zal je moeten kijken.
8)7

Gevonden. Staat hier ook op automagisch maar via CC werkt het ook niet en in de app kan je niet goed zien welke aflevering je nou wel gezien hebt, dus lekker zoeken af en toe.

1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Nu online
vuurtjih schreef op zondag 20 oktober 2019 @ 17:57:
[...]

8)7

Gevonden. Staat hier ook op automagisch maar via CC werkt het ook niet en in de app kan je niet goed zien welke aflevering je nou wel gezien hebt, dus lekker zoeken af en toe.
Tja, of het goed werkt of niet weet ik niet, ik heb zelf een pokkehekel aan dat automatisch afspelen (en ergerde me bij Netflix eraan dat je het niet helemaal uit kunt schakelen). Maar sinds begin deze week werkt Continue Watching bij mij wel goed, dus selecteren van de volgende aflevering is niet echt een probleem. Nu nog dat de app onthoudt welke taal ik wil horen en niet te onpas terugschakelt naar Nederlands.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

hcQd schreef op zondag 20 oktober 2019 @ 18:04:
[...]
Tja, of het goed werkt of niet weet ik niet, ik heb zelf een pokkehekel aan dat automatisch afspelen (en ergerde me bij Netflix eraan dat je het niet helemaal uit kunt schakelen). Maar sinds begin deze week werkt Continue Watching bij mij wel goed, dus selecteren van de volgende aflevering is niet echt een probleem. Nu nog dat de app onthoudt welke taal ik wil horen en niet te onpas terugschakelt naar Nederlands.
Het is tamelijk offtopic, maar bij Netflix kun je het bingewatchen toch simpel uitzetten binnen de profiel-instellingen? "volgende aflevering automatisch afspelen" > niet aangevinkt.

Dat gaat dus net zo simpel dan bij het Disney+ profiel zo te zien?

Edit: @hcQd, oké. Ik zou niet direct weten waarom men iets bij een aftiteling op pauze zou zetten en niet meteen op stop? Geen idee of datgene gebeurt wat je beschrijft, bingewatchen staat voor onze profielen allemaal op actief. Heeft men geen zin om verder te kijken dan drukken ze op de stoptoets aan het einde van een aflevering ;)

[ Voor 17% gewijzigd door hardware-lover op 20-10-2019 19:50 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Nu online
hardware-lover schreef op zondag 20 oktober 2019 @ 18:12:
Het is tamelijk offtopic, maar bij Netflix kun je het bingewatchen toch simpel uitzetten binnen de profiel-instellingen? "volgende aflevering automatisch afspelen" > niet aangevinkt.
Off topic: zelfs als je dat doet kun je niet pauzeren tijdens de aftiteling (om precies te zijn, als je dan weer op play drukt gaat hij verder met de volgende aflevering en slaat ook nog eens de openingscredits van deze over).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chulin
Atomsk schreef op zondag 20 oktober 2019 @ 16:32:
[...]

Vreemd. Via m'n shield (en ook de LG app) zijn sommige films wel in 4k, maar er is geen HDR. Als het wel HDR of Dolby Vision zou zijn, dan zou er een melding verschijnen in beeld. Het geluid stelt ook niet veel voor: erg "surround" klinkt het niet. Via PS4 (die er multi-channel audio van maakt) klonk het nog het beste.
Ik heb de Disney + app op verschillende apparaten geïnstalleerd (Apple TV 4K, Sony A9F, Nvidia shield, LG C9, iPad ). Geluid heb ik nog niet uitgebreid kunnen testen omdat ik bezit een oude recieven zonder de nieuwe geluidsformatten maar verder werkt over algemeen goed maar nog niet vlekkeloos. Ik krijg geen rare meldingen, disconects of buffering maar idd niet alle films 4K of HDR.
Al met al tevreden, ik verwacht nog verbeteringen voor launch day

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
renzo4000 schreef op zondag 20 oktober 2019 @ 16:45:
Ligt denk ik aan jouw setup dan. Zojuist nog "Up" gekeken met prima beeld kwaliteit en goede dolby plus audio (alle kanalen netjes gebruikt).
Netflix op diezelfde Shield doet 4k HDR met Dolby plus audio (alleen geen dolby vision of Atmos, maar dat zal wel een licentieding zijn oid). Aan m'n setup ligt het dus niet. Ik krijg de indruk dat HDR nog niet werkt op Shield en sommigen het verwarren met 4k.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Androo
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10-09 13:46
Ik heb sinds kort de LG C9, ik kan de Disney plus app wel installeren , maar ik kan niet inloggen...
kan drukken op inloggen wat ik wil, maar gebeurd niets..

er staat wel bij, dat ik moet inloggen via http://disneyplus.com/lg maar daar kom ik ook niet verder..

iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chulin
Atomsk schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 14:40:
[...]

Netflix op diezelfde Shield doet 4k HDR met Dolby plus audio (alleen geen dolby vision of Atmos, maar dat zal wel een licentieding zijn oid). Aan m'n setup ligt het dus niet. Ik krijg de indruk dat HDR nog niet werkt op Shield en sommigen het verwarren met 4k.
Bij mij doet HDR well, alleen jammer van de ondertiteling, ik kan ze niet aanpassen

https://tweakers.net/ext/f/bgE2TpkFQmQxXiJcmQb6hQWl/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

chulin schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 15:27:
[...]
Bij mij doet HDR well, alleen jammer van de ondertiteling, ik kan ze niet aanpassen

https://tweakers.net/ext/f/bgE2TpkFQmQxXiJcmQb6hQWl/full.jpg
Plaatje is niet te zien voor mij (ons?), maar deze instelling doet niets voor je?
chulin in "Het Disney+ topic [streamingdienst]"

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chulin
hardware-lover schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 15:30:
[...]

Plaatje is niet te zien voor mij (ons?), maar deze instelling doet niets voor je?
chulin in "Het Disney+ topic [streamingdienst]"
Ik ga opnieuw kijken, ik dacht dat aangepast was.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/bgE2TpkFQmQxXiJcmQb6hQWl/thumb.jpg

Ps: yep, ik had het aangepast maar niet goed 🤪, doet het nu perfect. Bedankt

[ Voor 6% gewijzigd door chulin op 21-10-2019 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

chulin schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 15:33:
[...]
Ik ga opnieuw kijken, ik dacht dat aangepast was.

[Afbeelding]
Plaatje werkt (weer niet).

Ik heb geen Shield maar wel een apparaatje met Android TV, en daarop heeft de aanpassing wel het gewenste effect.

Testing, one, two ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• renzo4000
Atomsk schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 14:40:
[...]

Ik verwar helemaal niks, mijn shield geeft prima hdr door. Ik krijg hiervan ook feedback van mijn philips 65oled903.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAVL
Zojuist een update ontvangen voor LG OLED C8. Lijkt dat 4K weergegeven wordt zonder HDR. Krijg nog steeds geen DV/HDR flag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwh53
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 18-07 11:49
TAVL schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 18:16:
Zojuist een update ontvangen voor LG OLED C8. Lijkt dat 4K weergegeven wordt zonder HDR. Krijg nog steeds geen DV/HDR flag.
C7 ook,dunne blauwe lijnen rechts en onder zijn nu wel weg,ook nog geen hdr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Laatst online: 20:33
Ik krijg sinds vanochtend een drmError op mijn LG 55B6, de Mi Box werkt nog prima. Wel de nieuwe app van Disney op de LG en die lelijke blauwe lijn is inderdaad weg, super! Maar even kijken of ik de melding weg kan krijgen.

Het koppelen van een account mag nog wel wat makkelijker, ik loop elke keer dat hele wachtwoord over te tikken.

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

KillerBee schreef op zaterdag 19 oktober 2019 @ 21:26:
[...]

Heb je al via een (of meerdere) browser geprobeerd?
In Edge kon ik probleemloos opzeggen.
Edge geprobeerd met ook PiHole uitgeschakeld, maar nee, ik heb nog steeds geen opzegfunctie. Zou onder factureringsgegevens moeten staan, maar nope.

Dat wordt dan maar Disney mailen...

Pagina: 1 ... 15 ... 46 Laatste

Let op:
Het is niet noodzakelijk om alle bugs hier te melden. Deze kunnen prima bij Disney via support worden doorgegeven.
Tips en trucs delen om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US is niet toegestaan.
En geef je op bij de topicstarter om de TS bij te werken!