Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Atomsk
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 16:59
renzo4000 schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 16:02:
[...]

Ik verwar helemaal niks, mijn shield geeft prima hdr door. Ik krijg hiervan ook feedback van mijn philips 65oled903.
Ok, dan weet ik ook niet waar het aan ligt. Zowel Netflix als Prime als Kodi geven HDR weer. Het enige wat er apart is dat in de display instellingen van de Shield de optie "dynamic range" grijs wordt weergegeven. Dit is echter altijd al zo geweest.

De Disney+ update voor m'n LG wil trouwens niet installeren. De download van 3Mb mislukt iedere keer. :/

Atomsk wijzigde deze reactie 21-10-2019 19:55 (9%)

_██_
(ಠ_ృ)

• __REMCO__
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 22:40
Wildfire schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 19:28:
[...]

Edge geprobeerd met ook PiHole uitgeschakeld, maar nee, ik heb nog steeds geen opzegfunctie. Zou onder factureringsgegevens moeten staan, maar nope.

Dat wordt dan maar Disney mailen...
Ik had me via hun website geregistreerd en in die bevestiginsmail stond ook een link om het weer op te zeggen.

Vandaag dus ook gedaan en kan nou tot 13 november nog kijken

• Wildfire
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 23:49

Wildfire

Joy to the world!

__REMCO__ schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 20:33:
[...]

Ik had me via hun website geregistreerd en in die bevestiginsmail stond ook een link om het weer op te zeggen.

Vandaag dus ook gedaan en kan nou tot 13 november nog kijken
Ik had me via de app op mijn LG TV geregistreerd, maar ook in de app geen opzegfunctie. Ook niet in de bevestingsmail die ik heb ontvangen.

Systeemspecs | Mijn Marktplaats spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• C1re
  • Registratie: oktober 2008
  • Laatst online: 17-11 00:30
En nog steeds na de update vandaag op LG OLED 55E6V geen Dolby Digital 5.1 output, alleen DD Stereo over HDMI ARC naar versterker.
Terwijl via Chromecast Ultra wel Dolby Digital Plus wordt doorgeven.
Kanttekening; Op het moment maar een aantal films/series, ondanks de info anders weergeeft, zijn DD 5.1 (plus)
Kom op Disney, los dit op, want een film kijken op 4K met alleen Stereo is niet te doen.
Ik vrees dat de belofte van Disney support aantal weken geleden dat net voor en vanaf 12 november 7.1 de standaard wordt het niet gaat worden, zeker niet op de 55E6V.

• dinandus
  • Registratie: maart 2014
  • Laatst online: 20:36
Op de Philips 854 gaat de App netjes over in Dolby Vision mode, geluid is nog in DD+ 5.1, helaas nog geen Dolby Atmos.
Dus wijk ik uit naar de Apple TV 4K en heb ik naast Dolby Vision gelijk de Dolby Atmos ondersteuning op mijn AVR 4500H.
Zoals eerder op mijn 873 zijn de HD en de UHD beelden erg goed, de laatste vergelijkbaar met die op de UHD disc's als ik de 4K streams met deze vergelijk.
Ik blijf voorlopig jaar aankijken, gelijk bij de start in september voor aangemeld.

dinandus wijzigde deze reactie 21-10-2019 22:46 (1%)
Reden: tekst geactualiseerd

• C1re
  • Registratie: oktober 2008
  • Laatst online: 17-11 00:30
dinandus schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 22:44:
Op de Philips 854 gaat de App netjes over in Dolby Vision mode, geluid is nog in DD+ 5.1, helaas nog geen Dolby Atmos.
Dus wijk ik uit naar de Apple TV 4K en heb ik naast Dolby Vision gelijk de Dolby Atmos ondersteuning op mijn AVR 4500H.
Zoals eerder op mijn 873 zijn de HD en de UHD beelden erg goed, de laatste vergelijkbaar met die op de UHD disc's als ik de 4K streams met deze vergelijk.
Ik blijf voorlopig jaar aankijken, gelijk bij de start in september voor aangemeld.
Fijn voor je, dan heb je geluk gehad.

Net een hele chat met Disney support gehad;
"Wij kunnen momenteel geen zekerheid geven over wanneer het is opgelost. Het gaat hier om een enorme hoeveelheid apparaten, met verschillende codec. Aangezien de vraag voor 4k en surround groot is zullen dit de eerste dingen zijn die worden opgelost, samen met de ondersteuning voor specefieke televisies of apparaten. Het blijft een testversie momenteel, dus we kunnen niet garanderen hoe snel er een oplossing komt of welke problemen er ontstaan. Daar is het immers een testversie voor. Nederland is het eerste land dat van de service gebruik kan maken, gratis zelfs. We vragen om je geduld terwijl we zorgen dat alles in orde komt."

Dolby Vision / DD Atmos/5.1 zijn toch gewoon standaard codec's, dus als het werkt op de ene TV zal het toch niet zo moeilijk zijn het op een ander voor elkaar te krijgen.

• G.Scholtens
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 15-11 16:47
Iemand enig idee of de Disney app ook komt naar de nieuwe ziggo next decoders?

• weststar
  • Registratie: juni 2000
  • Laatst online: 20:43
Appletv app update brengt HDR en 24p! (Op mijn Samsung tv)

weststar wijzigde deze reactie 22-10-2019 09:32 (22%)

i5 3570K @ 4,4Ghz | Asrock Z77 Pro4 M | ASUS Geforce GTX 960 STRIX | Corsair 16Gb DDR3 @1600Mhz | Crucial SSD 128 +265 Gb | CoolerMaster 212 EVO Cooler

• TAVL
  • Registratie: augustus 2016
  • Laatst online: 17-11 08:03
G.Scholtens schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 09:25:
Iemand enig idee of de Disney app ook komt naar de nieuwe ziggo next decoders?
Vast wel. Al zal dat niet de eerste prioriteit zijn voor Disney+. Zij zullen eerst de meestgebruikte streamingsmogelijkheden goed willen ondersteunen. Bovendien zal ZIGGO dat moeten faciliteren op hun platform.

• shadow4thedark
  • Registratie: augustus 2013
  • Niet online

shadow4thedark

BTC HODLER

Weet iemand hoe ik het kan zien welke resolutie ik kijk? Via Netflix kan je het zien met een toetsenbord combinatie ctr alt en nog een knopje. En welke browser is beste om te te kijken aangezien netflix met google crome max 720p gaat.

• jkoeners
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 17:17
weststar schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 09:31:
Appletv app update brengt HDR en 24p! (Op mijn Samsung tv)
Idd dv en hdr werken nu eindelijk op de appletv. Atmos deed het al.

• Darkfreak
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 14-11 16:52

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

C1re schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 22:58:
[...]

Fijn voor je, dan heb je geluk gehad.

Net een hele chat met Disney support gehad;
"Wij kunnen momenteel geen zekerheid geven over wanneer het is opgelost. Het gaat hier om een enorme hoeveelheid apparaten, met verschillende codec. Aangezien de vraag voor 4k en surround groot is zullen dit de eerste dingen zijn die worden opgelost, samen met de ondersteuning voor specefieke televisies of apparaten. Het blijft een testversie momenteel, dus we kunnen niet garanderen hoe snel er een oplossing komt of welke problemen er ontstaan. Daar is het immers een testversie voor. Nederland is het eerste land dat van de service gebruik kan maken, gratis zelfs. We vragen om je geduld terwijl we zorgen dat alles in orde komt."

Dolby Vision / DD Atmos/5.1 zijn toch gewoon standaard codec's, dus als het werkt op de ene TV zal het toch niet zo moeilijk zijn het op een ander voor elkaar te krijgen.
Hier hetzelfde probleem.
LG OLED TV, HDMI ARC naar een spiksplinternieuwe receiver die vrijwel alles aan audio en beeld ondersteund.

TV pakt geen HDR via de D+ app op, en het geluid is altijd stereo.
Uiterst irritant imo 8)7 |:(

Die reden die ze geven vind ik ook maar zo-zo.
De Netflix app op LG doet het hier anders prima, je zou denken dat een megabedrijf als Disney hun apps/codecs op orde heeft =/

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

• hardware-lover
  • Registratie: augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

shadow4thedark schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 15:01:
Weet iemand hoe ik het kan zien welke resolutie ik kijk? Via Netflix kan je het zien met een toetsenbord combinatie ctr alt en nog een knopje. En welke browser is beste om te te kijken aangezien netflix met google crome max 720p gaat.
Onder Windows 10 geeft Edge (niet de Chromium build) 4k, HDR en DD+ geluid.

Ik kan de inputresolutie checken via de info toets van mijn TV.

hardware-lover wijzigde deze reactie 22-10-2019 16:52 (7%)

A smile a day....

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Ik kan nog steeds niet opzeggen. Uiteindelijk via-via in de voorwaarden de link https://www.disneyplus.com/nl/account/cancel-subscription gevonden, daar heb ik dan een knop om op te zeggen maar als ik die klik gebeurt er niets. Niet in Firefox, niet in Edge.

Ik mag blijkbaar gewoonweg niet opzeggen bij Disney :(

• The Chosen One
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 22:17

The Chosen One

Zie signature!

Ik sign nog wel op voor een jaar denk ik. Even checken of het dan werkt (lees beschikbaar) op mijn UE49KS7000.
Weten we al wat er voor content komt nadat de free period over is?

Zodra ik een itunes (gift)card actie tegenkom met bonustegoed dat is. :+

The Chosen One wijzigde deze reactie 22-10-2019 19:59 (4%)

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

• TAVL
De huidige content aangevuld met nieuwere films, nieuwe series, nieuwe seizoenen van huidige series, nieuwe documentaires en de exclusives zullen per aflevering of film worden toegevoegd. Er is een lijst van wat er minimaal komt, maar is een US lijst.

• CrimsoN72
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 14-11 10:28
Disney+ werkt op de Apple TV 4K inmiddels zoals 'ie moet. Ook als het menu van de Apple TV niet in Dolby Vision of HDR staat gaan de films die het ondersteunen netjes naar HDR...

Op de LG C7 is de app ook ge-update. 4K werkt, HDR nog steeds niet. De lichtblauwe streep rechts en onder in beeld is weg.

Gaat de goede kant op...

• poor Leno
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 00:55
Wildfire schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 19:49:

• FidoDido
  • Laatst online: 22:39
CrimsoN72 schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 21:24:
Disney+ werkt op de Apple TV 4K inmiddels zoals 'ie moet. Ook als het menu van de Apple TV niet in Dolby Vision of HDR staat gaan de films die het ondersteunen netjes naar HDR...

Op de LG C7 is de app ook ge-update. 4K werkt, HDR nog steeds niet. De lichtblauwe streep rechts en onder in beeld is weg.

Gaat de goede kant op...
Wel vreemd dat bij de C7 4k werkt maar mijn lg E9 oled nog steeds niet. Had nu een update voor de tv en de app maar nog steeds gewoon HD.
Schakelt nog steeds niet om.

• TDB
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 21:16
ik ben zo blij dat ik gewoon via een Apple TV kijk: 4K, Dolby ATMOS vanaf dag 1. Als ik lees hoeveel problemen sommige hebben met het kijken via de TV, dan zou ik zeggen: investeer wat geld in een Apple TV.

PSN: TDBtje

• loekf2
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 21:45
jkoeners schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 15:07:
[...]

Idd dv en hdr werken nu eindelijk op de appletv. Atmos deed het al.
Ik zag hem gister op iOS/iPadOS al, vanavond eens testen op de ATV 4K !

Off topic: HDR lijkt nu ook in Youtube op de iPad te werken. Op ATV volgens mij niet. Op mijn 11" Pro ziet het er prachtig uit.

iMac 27" 2019 | HTPC (i5, GTX1650) | iPhone XS 256GB | iPad Pro 11" 256GB 4G | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Onkyo TX-NR686 | Shield TV | PS4 Pro/PS VR | Xbox One S | Echo (WeMO, Netatmo, Canary) | Harmony Elite | FRITZ!Box 7590 (XS4ALL)

• leekers
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 20:52
TDB schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 12:16:
ik ben zo blij dat ik gewoon via een Apple TV kijk: 4K, Dolby ATMOS vanaf dag 1. Als ik lees hoeveel problemen sommige hebben met het kijken via de TV, dan zou ik zeggen: investeer wat geld in een Apple TV.
Beetje kort door de bocht he voor een streamingsdienst die zijn systeem niet op orde heeft een apple tv aan te schaffen .

"Beautiful Clean Coal"

• Isane
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 13:22
Auto afspelen is gefixt, jeej!

• loekf2
Wow... DV werkt nu op de AppleTV 4K en mijn Sony TV. Je kan nu match dynamic range aan laten en hij schakelt om van SDR naar HDR.

Goed bezig Disney.

iMac 27" 2019 | HTPC (i5, GTX1650) | iPhone XS 256GB | iPad Pro 11" 256GB 4G | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Onkyo TX-NR686 | Shield TV | PS4 Pro/PS VR | Xbox One S | Echo (WeMO, Netatmo, Canary) | Harmony Elite | FRITZ!Box 7590 (XS4ALL)

• CyberMania
  • Registratie: februari 2015
  • Laatst online: 16-11 17:48
Ik kan nog steeds niet opzeggen. Uiteindelijk via-via in de voorwaarden de link https://www.disneyplus.com/nl/account/cancel-subscription gevonden, daar heb ik dan een knop om op te zeggen maar als ik die klik gebeurt er niets. Niet in Firefox, niet in Edge.

We vinden het jammer dat je ons verlaat.
Je Disney+ abonnement is opgezegd. Je toegang tot Disney+ eindigt op 12 november 2019.
Je kunt je abonnement op elk moment na 12 november 2019 opnieuw starten
Bij mij werkt het wel (paar uur geleden opgezegd, maar je kan gelukkig nog na opzeggen kijken tot 12nov). Je moet iets van 10 seconden wachten dan werkt de link/pop-up wel. Ik heb opgezegd vanwege te weinig content, en daarnaast heb ik al PS Plus, Apple Arcade, Netflix en Spotify lopen als abbo's. Misschien rond de kerstvakantie dat ik weer een maandje probeer.

CyberMania wijzigde deze reactie 23-10-2019 21:31 (24%)

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

Wat slecht nieuws voor de Samsung Tv eigenaren...

Disney+ app komt voorlopig niet op Samsung smart Tv's

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

• corset
  • Laatst online: 22:44
leekers schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 12:37:
[...]

Beetje kort door de bocht he voor een streamingsdienst die zijn systeem niet op orde heeft een apple tv aan te schaffen .
Beetje kort door de bocht he, roepen dat een streaming dienst de zaken niet op orde heeft als je weet dat eht een test fase is.

Zie je? Ik kan het ook

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• TAVL
Ik meen gelezen te hebben dat ze er wel mee bezig zijn. Gezien de bugs snap ik dat daar nu focus ligt. ;)

• leekers
corset schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 08:14:
[...]

Beetje kort door de bocht he, roepen dat een streaming dienst de zaken niet op orde heeft als je weet dat eht een test fase is.

Zie je? Ik kan het ook
Natuurlijk testfase lol

"Beautiful Clean Coal"

• Banix
  • Registratie: november 2008
  • Laatst online: 16-11 22:50
Ja testfase, of denk je dat ze bij Disney zo van Nederland houden dat we zomaar gratis twee maanden eerder toegang krijgen dan de rest van de wereld....

Testfase dus

• leekers
Banix schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 08:25:
[...]

Ja testfase, of denk je dat ze bij Disney zo van Nederland houden dat we zomaar gratis twee maanden eerder toegang krijgen dan de rest van de wereld....

Testfase dus
En als er dan iemand aanraad om een apple tv aan te schaffen voor een streamingsdienst die in "testfase" is mag ik er niet hartelijk om lachen .

Als ik de fouten zie die er nog in zitten dan zijn ze nog lang niet zover dat ze in november kunnen starten met een betaalde dienst maar ja he "fans"

"Beautiful Clean Coal"

• corset
leekers schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 08:28:
[...]

En als er dan iemand aanraad om een apple tv aan te schaffen voor een streamingsdienst die in "testfase" is mag ik er niet hartelijk om lachen .

Als ik de fouten zie die er nog in zitten dan zijn ze nog lang niet zover dat ze in november kunnen starten met een betaalde dienst maar ja he "fans"
Nee, dan dien je bug reports in.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• meesje
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 21:29
Banix schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 08:25:
[...]

Testfase dus
Ik begrijp dat velen het zien als een testfase. Echter toen ik op 12 september op disneyplus.com een account aanmaakte, werd er nergens (nu nog steeds niks) iets gezegd over een testfase. Je sluit gewoon een abonnement af met een lange proefperiode (van 2 maanden, ipv 1 maand). Als het echt als een test gezien wordt, vind ik dat de huidige abonnees vanaf 12 november nog een gratis maand erbij moeten krijgen (wat nieuwe abonnees ook krijgen).

• Nuevocasa
  • Registratie: november 2010
meesje schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 08:48:
[...]

Ik begrijp dat velen het zien als een testfase. Echter toen ik op 12 september op disneyplus.com een account aanmaakte, werd er nergens (nu nog steeds niks) iets gezegd over een testfase. Je sluit gewoon een abonnement af met een lange proefperiode (van 2 maanden, ipv 1 maand). Als het echt als een test gezien wordt, vind ik dat de huidige abonnees vanaf 12 november nog een gratis maand erbij moeten krijgen (wat nieuwe abonnees ook krijgen).
Volgens mij zegt het woord 'proefperiode' toch duidelijk dat het om een proef gaat en dat vanaf 12 november de proefperiode voorbij is. Het is tot 12 november, als je het nu afsluit is het zelfs minder dan een maand :p ;)

• meesje
Nuevocasa schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 08:56:
[...]

Volgens mij zegt het woord 'proefperiode' toch duidelijk dat het om een proef gaat en dat vanaf 12 november de proefperiode voorbij is. Het is tot 12 november, als je het nu afsluit is het zelfs minder dan een maand :p ;)
Het gaat me meer om dat sommigen het een testfase benoemen. M.i. is een proefperiode iets anders dan een testfase. Als ik nu Netflix of Spotify afsluit, krijg ik ook een maand proefperiode. Dit betekent niet dat ik dan in een testfase zit.

• SnoeiKoei
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 21:25

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

meesje schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 09:02:
[...]

Het gaat me meer om dat sommigen het een testfase benoemen. M.i. is een proefperiode iets anders dan een testfase. Als ik nu Netflix of Spotify afsluit, krijg ik ook een maand proefperiode. Dit betekent niet dat ik dan in een testfase zit.
Voor Disney is de vroegere launch in Nederland wel degelijk een testfase. Dat was al lang van tevoren bekend ook. Waarom denk je dat Disney+ momenteel in de hele wereld alleen in NL beschikbaar is?

Er wordt overigens ook nergens gerept over 2 maanden gratis ofzo. Het is gratis tot 12 november, dus als je je 11 november pas aanmeldt heb je 1 dag gratis.

SnoeiKoei wijzigde deze reactie 24-10-2019 09:35 (10%)

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

• corset
leekers schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 08:28:
[...]

dus.. je klaagt over problemen met de dienst, wij geven aan "hey, kan gebeuren. het is een test fase" en nu zijn we fanboys? Omgekeerde wereld 8)7

• meesje
SnoeiKoei schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 09:33:
[...]

Voor Disney is de vroegere launch in Nederland wel degelijk een testfase. Dat was al lang van tevoren bekend ook. Waarom denk je dat Disney+ momenteel in de hele wereld alleen in NL beschikbaar is?

Er wordt overigens ook nergens gerept over 2 maanden gratis ofzo. Het is gratis tot 12 november, dus als je je 11 november pas aanmeldt heb je 1 dag gratis.
Het is inderdaad een gratis periode en geen proefperiode.

• janvanduschoten
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 22:54

janvanduschoten

Moderator Mobile / General Chat

Nr. 346

meesje schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 09:58:
[...]

Het is inderdaad een gratis periode en geen proefperiode.

Volgens Disney wel.
bron: https://www.disneyplus.com/nl/

You've mistaken me for someone who really cares.

• meesje
Verhipt, je hebt gelijk. Wel een proefperiode dus. In mijn ogen is een proefperiode een periode waarin je (gratis) de dienst kunt uitproberen en kijken of deze je bevalt, iets soortgelijk als wat Netflix aanbiedt. Ik zie deze periode niet als zijnde dat je de dienst aan het testen bent. Ik vind dat Disney zelf (niet de berichten die op diverse websites worden gepubliceerd) niet openlijk communiceert over deze periode. M.i. behoor je dit in het aanmeld proces duidelijk aan te geven. Maar ach, daar hebben we in dit topic al eerder over gediscussieerd en menig had niet dezelfde mening. Er werd zelfs aangegeven dat er helemaal geen abonnement werd afgesloten......

• janvanduschoten

janvanduschoten

Nr. 346

meesje schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 10:26:
[...]

Verhipt, je hebt gelijk. Wel een proefperiode dus. In mijn ogen is een proefperiode een periode waarin je (gratis) de dienst kunt uitproberen en kijken of deze je bevalt, iets soortgelijk als wat Netflix aanbiedt. Ik zie deze periode niet als zijnde dat je de dienst aan het testen bent. Ik vind dat Disney zelf (niet de berichten die op diverse websites worden gepubliceerd) niet openlijk communiceert over deze periode. M.i. behoor je dit in het aanmeld proces duidelijk aan te geven. Maar ach, daar hebben we in dit topic al eerder over gediscussieerd en menig had niet dezelfde mening. Er werd zelfs aangegeven dat er helemaal geen abonnement werd afgesloten......
Het had vanuit Disney wel wat duidelijker gemogen, want het is zeker wel een abonnement ( want ik moet het zelf stop zetten, anders ga je gewoon betalen ik november). Ik had ook graag een duidelijkere feedback optie / mogelijkheid gezien, dat is nu ( vind ik) best wel zoeken. Het is een proef / test periode, zorg dan voor een makkelijke mogelijkheid om problemen / verbeteringen aan te kunnen geven.

Al met al is het wel een leuke aanvulling op Netflix ( in ons geval) , maar wacht ik even tot na de officiële launch. Dit lijk me ( tot nu toe) een dienst die ik af en toe een maandje neem om te kijken wat er nieuw is bijgekomen en de interesse heeft. Maar goed, kinderen van 11 en 14 die erg blij worden van Disney, dus maar eens kijken hoe dat gaat lopen :+

• meesje
janvanduschoten schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 10:35:
[...]

Het had vanuit Disney wel wat duidelijker gemogen, want het is zeker wel een abonnement ( want ik moet het zelf stop zetten, anders ga je gewoon betalen ik november). Ik had ook graag een duidelijkere feedback optie / mogelijkheid gezien, dat is nu ( vind ik) best wel zoeken. Het is een proef / test periode, zorg dan voor een makkelijke mogelijkheid om problemen / verbeteringen aan te kunnen geven.
Dat was destijds ook mijn onderbouwing. Daarnaast is er ook gewoon een abonneeovereenkomst.
janvanduschoten schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 10:35:
Al met al is het wel een leuke aanvulling op Netflix ( in ons geval) , maar wacht ik even tot na de officiële launch. Dit lijk me ( tot nu toe) een dienst die ik af en toe een maandje neem om te kijken wat er nieuw is bijgekomen en de interesse heeft. Maar goed, kinderen van 11 en 14 die erg blij worden van Disney, dus maar eens kijken hoe dat gaat lopen :+
Alhoewel we sinds 12 september nog maar twee films hebben gezien (Black Panther en Cars) zal deze dienst bij ons er ook wel blijven. Voor mijn zoontje (van 4,5 jaar) divers Disney/Pixar aanbod en voor mij Star Wars en Marvel. Ik kijk al uit de serie van Star Wars die straks in november begint. Af en toe een maandje afsluiten kan inderdaad ook een optie zijn: in het geval van de SW serie gewoon wachten tot laatste aflevering is uitgezonden en dan maandje afsluiten.

• Nivve
  • Registratie: februari 2016
  • Niet online
Oftewel, het is een proefperiode voor mensen om het te proberen ÉN een testperiode voor Disney om bugs eruit te halen.
Waarom zou het per se maar 1 van de 2 moeten zijn?

Vind het zelf jammer dat het nog steeds niet op Linux in Firefox werkt. Ik hoop dat ze het wel nog eens gaan fixen. Heb nu maar een oude kast met windows op de tv aangesloten om Disney+ te kijken, daar werkt het wel gewoon in Firefox.
Op reddit ook weinig updates over, dus denk dat het nog wel even gaat duren.

• janvanduschoten

janvanduschoten

Nr. 346

Nivve schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 11:16:
Oftewel, het is een proefperiode voor mensen om het te proberen ÉN een testperiode voor Disney om bugs eruit te halen.

Vind het zelf jammer dat het nog steeds niet op Linux in Firefox werkt. Ik hoop dat ze het wel nog eens gaan fixen. Heb nu maar een oude kast met windows op de tv aangesloten om Disney+ te kijken, daar werkt het wel gewoon in Firefox.
Je zou kunnen overwegen om een Chromecast in je TV te steken, ik push hier ook vanaf m'n telefoon via de app naar m'n chromecast TV toe, werkt gewoon goed. Maar dan moet je natuurlijk wel een chromecast hebben liggen of aanschaffen.

• meesje
Mee eens. Blijft alleen over dat m.i. de officiële communicatie vanuit Disney hierover beter kan.
Onderaan de pagina van https://www.disneyplus.com/nl/ wordt aangegeven welke devices worden ondersteund. Bijzonder dat ze daar niet vermelden welke browsers/OS-sen ze ondersteunen.

• Fireshade
  • Registratie: mei 2004
  • Niet online

Hier bij mij ook gelukt via een link in de welkomstmail.

Bij het bevestigen wordt nog een reden gevraagd waarom je opzegt.
Als iedereen daar nou aanvinkt dat hij/zij Disney+ niet meer betalen, dan gaat de prijs misschien omlaag :+

• Woy
  • Registratie: april 2000
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
Fireshade schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 12:22:
[...]
Als iedereen daar nou aanvinkt dat hij/zij Disney+ niet meer betalen, dan gaat de prijs misschien omlaag :+
Ik verwacht niet dat de prijs snel naar beneden zal gaan, Disney rekent er nu al op dat de eerste jaren met verlies zal lopen, puur om marktaandeel te krijgen. Ook als je de concurrenten bekijkt ben je bijna altijd duurder uit, of er is significant minder content.

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Fireshade schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 12:22:
[...]

Hier bij mij ook gelukt via een link in de welkomstmail.
Ik heb van Disney maar 1 mailtje ontvangen en daar staat geen opzeglink in.

Ik heb gisteren een supportaanvraag ingediend bij Disney, dan maar op die manier...

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

meesje schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 11:38:
[knip]
Onderaan de pagina van https://www.disneyplus.com/nl/ wordt aangegeven welke devices worden ondersteund. Bijzonder dat ze daar niet vermelden welke browsers/OS-sen ze ondersteunen.
Het is sowieso vrij globaal wat ze aangeven, niet alleen v.w.b. de browser of OS-en?

Disney+ is beschikbaar op de volgende apparaten: Web, iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en is daarnaast geheel geïntegreerd met de Apple TV app, Android Phone, Android Tablet, Android TV apparaten, LG TV's, Google Chromecast en aan Chromecast gelinkte apparaten, PlayStation 4 en Xbox One.

LG TV's, maar ook bijlange na niet allemaal. Dus ja, heel veel wijzer wordt men er ook niet van zo.

A smile a day....

• corset
Prijs omlaag... bij een bedrag wat al ver onder de concurrentie zit. Denk het toch van niet.

Wel grappig dat je hier altijd de 1 time posters ziet die "omg ik heb gecancelled" posten en dan weer verdwijnen. Gefeliciteerd, nog wat inhoudelijks, of wilde je het melden?

• janvanduschoten

janvanduschoten

Nr. 346

Wildfire schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 13:22:
[...]

Ik heb van Disney maar 1 mailtje ontvangen en daar staat geen opzeglink in.

Ik heb gisteren een supportaanvraag ingediend bij Disney, dan maar op die manier...
Als ik in de Disney+ app op m'n telefoon kijk bij Account> Abonnement staat er bij mij : Maandelijks > Google play.
Ik heb hem dus via Google play afgesloten en moet hem dus ook via Google play annuleren / opzeggen.
Wat staat er bij jou?

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

janvanduschoten schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 14:03:
[...]
Als ik in de Disney+ app op m'n telefoon kijk bij Account> Abonnement staat er bij mij : Maandelijks > Google play. Ik heb hem dus via Google play afgesloten en moet hem dus ook via Google play annuleren / opzeggen.
Wat staat er bij jou?
Wildfire in "Het Disney+ topic [streamingdienst]"

A smile a day....

• janvanduschoten

janvanduschoten

Nr. 346

Ik had al gelezen dat het via de TV was afgesloten, maar dan moet er ergens een betaaloptie zijn geweest. Ik vermoed dat dat de plek ( de plek waar het abbo betaald wordt) is waar je het op kunt zeggen.

• ArthurMorgan
  • Registratie: januari 2001
  • Niet online
Wat krijgen jullie bij deze link dan: https://www.disneyplus.com/nl/account/subscription (uiteraard als je inlogt)

I got a bad feeling about this.

• migchiell
  • Registratie: augustus 2003
  • Laatst online: 22:39
Bij mij staat daar nu dat mn abonnement is opgezegd, maar dat ik kan blijven kijken tot 1 januari 1970 :+

Ik had het proefabo afgesloten via Google Play en kon het ook daar weer stopzetten. Heb stopgezet omdat ik een jaarabo wil en geen maandabo, ik heb er wel vertrouwen in dat ik me er een jaar mee kan vermaken. Daarna kijk ik wel weer even verder.

• VirinR
  • Registratie: augustus 2013
  • Laatst online: 21:03
Vanochtend naar Doctor Strange en Guardians of The Galaxy 2 gekeken via mijn Apple TV 4K. Beeld is nu ook in 4K voor Doctor Strange, bij Guardians of The Galaxy 2 was dit niet het geval.
HDR heb ik niet kunnen testen gezien mijn TV geen HDR heeft.
Ook wordt het beeld automatisch aangepast naar 24 fps als je dit hebt aangepast bij je Apple TV-instellingen (Maak beeldsnelheid passend).

Ook zorgt de nieuwe update ervoor dat je de volgende aflevering automatisch kan afspelen, hiervoor moest ik de app handmatig sluiten en opnieuw openen voordat de volgende aflevering zichtbaar werd in 'Verder kijken'.

Al met al ben ik erg blij met deze update, het wordt alsmaar beter.
Ik hou iig Disney+ met een jaarabonnement, er zijn genoeg films en series op Disney+ die ik wil kijken. :)

• Nuevocasa
  • Registratie: november 2010
migchiell schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 14:44:
[...]

Bij mij staat daar nu dat mn abonnement is opgezegd, maar dat ik kan blijven kijken tot 1 januari 1970 :+

Ik had het proefabo afgesloten via Google Play en kon het ook daar weer stopzetten. Heb stopgezet omdat ik een jaarabo wil en geen maandabo, ik heb er wel vertrouwen in dat ik me er een jaar mee kan vermaken. Daarna kijk ik wel weer even verder.
Ik heb precies het zelfde. Wil ook een jaar en had ook via google het account geactiveerd. Misschien komt back to the future er ook wel op dat we tot 1 Jan 1970 kunnen kijken :+ :+ De kleine van 3,5 vindt de Pixar films en ook de oude Ducktales geweldig. Dat laatste is voor mij ook nostalgie en leuk om te zien. Als Netflix echt moeilijk gaat doen over het delen van het account gaat die juist alleen aangezet worden op het moment dat er een interessante serie uitgebracht wordt. Vind Netflix niet prettig, onoverzichtelijk en veel 'b' meuk bevatten.

• meesje
Nuevocasa schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 16:33:
[...]

Ik heb precies het zelfde. Wil ook een jaar en had ook via google het account geactiveerd. Misschien komt back to the future er ook wel op dat we tot 1 Jan 1970 kunnen kijken :+ :+ De kleine van 3,5 vindt de Pixar films en ook de oude Ducktales geweldig. Dat laatste is voor mij ook nostalgie en leuk om te zien. Als Netflix echt moeilijk gaat doen over het delen van het account gaat die juist alleen aangezet worden op het moment dat er een interessante serie uitgebracht wordt. Vind Netflix niet prettig, onoverzichtelijk en veel 'b' meuk bevatten.
Als account sharing bij Netflix inderdaad straks niet meer mogelijk is, wordt bij ons Disney+ ook het 'hoofd'abonnement en neem ik af en toe een maandje Netflix.

• Buzzie
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 16:07
meesje schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 16:51:
[...]

Als account sharing bij Netflix inderdaad straks niet meer mogelijk is, wordt bij ons Disney+ ook het 'hoofd'abonnement en neem ik af en toe een maandje Netflix.
Dan kan je altijd nog Netflix opnieuw afsluiten maar dan vanaf de goedkope landen >:)

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

meesje schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 16:51:
[...]

Je weet dat Disney al heeft aangegeven account sharing ook tegen te gaan?
Einddatum van de huidige abonnementsperiode en verder dus gèèn opzegknop...

Wildfire wijzigde deze reactie 25-10-2019 01:06 (30%)

• ArthurMorgan
  • Niet online
Als er een einddatum staat heb je blijkbaar al opgezegd. Anders zou er staan wat de volgende factureringsdatum zou zijn.

ArthurMorgan wijzigde deze reactie 25-10-2019 06:13 (26%)

• meesje
Wildfire schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 01:05:
Je weet dat Disney al heeft aangegeven account sharing ook tegen te gaan?
Niet te veel er zelf bij verzinnen he. Ik heb het toch over Netflix en account sharing, ik zeg toch niks over Disney?

• The Zep Man
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 17-11 10:46
meesje schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 08:29:
[...]

Niet te veel er zelf bij verzinnen he. Ik heb het toch over Netflix en account sharing, ik zeg toch niks over Disney?
En @Wildfire noemt dat Netflix Disney dit ook heeft aangegeven.

Verder heeft Disney dat inderdaad aangegeven. Of zij dat ook echt gaan doen is wat anders. Netflix heeft ook meermaals gedreigd dat ze dit gaan aanpakken, maar ondertussen lijken er nog geen gevolgen te zijn.

The Zep Man wijzigde deze reactie 25-10-2019 08:42 (23%)
Reden: Kleine correctie op de gerefereerde tekst.

• meesje
The Zep Man schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 08:36:
En @Wildfire noemt dat Netflix dit ook heeft aangegeven.
Euh, lees het bericht nog even goed. Ik geef aan dat ik aan Netflix account sharing doe en als dat meer wordt toegestaan ik Disney+ als hoofdabonnement ga nemen. En dan komt er opeens een reactie van 'je weet ook' etc. Tja.... I rest my case.

meesje wijzigde deze reactie 25-10-2019 08:44 (32%)

• ArthurMorgan
  • Niet online
/edit: zoals hier onder gevraagd ;)

ArthurMorgan wijzigde deze reactie 25-10-2019 09:15 (92%)

• corset
Zullen we het gewoon weer over de dienst hebben ipv:

Ja maar netflix
Omg ik heb opgezegd! want mijn TI83 rekenmachine is geen supported device

=====

Mijn hoop voor 12 november;

Stuk meer content (laatste avengers film, Mandalorian, die show met Gordon Ramsay)
Meer support voor smart TV's (oudere LG's, Samsung etc)

• ArthurMorgan
  • Niet online
https://www.androidcentra...ney-plus-work-samsung-tvs

Samsung lijkt, volgens dit artikel, dus voorlopig geen native app te krijgen helaas. Bij het oudere model van de LG beneden is er wel een placeholder voor de App verschenen van de week.

• Tortelli
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 21:38

Tortelli

mixing gas and haulin ass

Heb zelf nieteens gekeken of er een app voor mijn tv is (die hangt helemaal niet op internet namelijk :D) maar gebruik de Xbox One X voor mijn Disney+ test. Echter werkt HDR daarbij nog niet goed in mijn geval......

i9 9900k @ 5,0Ghz | Asus XI HERO | GTX 1080 TI Gaming X | Corsair 32G | Asus MG279Q | Corsair RM750 | Synology DS1817+

• janvanduschoten

janvanduschoten

Nr. 346

corset schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 09:08:
Zullen we het gewoon weer over de dienst hebben ipv:

*knip*

Stuk meer content (laatste avengers film, Mandalorian, die show met Gordon Ramsay)
Ik heb het zelf even stop gezet, ik wacht even wat Disney de komende tijd toe gaat voegen. Officieel gaat het pas in november beginnen, dus de komende maanden komt het daadwerkelijke aanbod pas te zien verwacht ik.

En hopelijk ook een app van m'n LG tv. Via de Xbox / chromecast werkt het ook, maar alles vanaf de TV is ( vind ik) handiger.

• corset
@janvanduschoten via de TV 100% mee eens, mijn TV is net te oud (2 jaar oud, dus valt buiten de boot.. nog). Moet wel zeggen dat ik als Disney fan genoeg plezier eruit haal, hoewel ik uiteraard wel content mis. Helaas heb je dat met elke streaming dienst wel.

• Utoka
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 16-11 19:27
corset schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 09:08:

Dat gaat niet gebeuren dat is "pas" in 11 december dat die erop komt. Dat is ook 1 van de redenen dat ik het heb opgezegd. Kijk eigenlijk nooit films een 2de keer en bijvoorbeeld die avengers endgame komt eerst in de bios uit ($) dan in de dvd/blu ray verkoop ($) en uiteindelijk mag je het op disney+ bekijken. Dan heb ik hem persoonlijk al op een andere manier gezien. Het is een beetje het oude verdien model waar ik gewoon niet echt een goed gevoel bij krijg. Disney+ is een beetje de boekenvoordeel budget bak :+

Verder is het aanbod nu nog niks voor mij. Geen marvel of star wars fan. Kind nog niet zo oud dat hij de kinderseries gaat kijken. Natuur documentaires vind ik wel tof maar niet aan toe gekomen dus het is voor mij ook een kwestie van tijd.

• JanW
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 14:27
Voor mij persoonlijk is het aanbod nog niet heel spannend. Hoopte Avengers Endgame te zien via Disney+, maar dan moet ik nog tot december wachten. Misschien dat ik dan weer een maandje neem.

Ik had ook hoop dat de films van Studio Ghibli op Disney+ zouden verschijnen, maar dat lijkt er (nog) niet in te zitten, https://www.slashfilm.com/studio-ghibli-streaming-no-plans/. Zonde. Hopelijk gaan we die ooit nog op een streamingdienst krijgen.

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

meesje schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 08:29:
[...]

Zoals jij die zin schreef, impliceert dat wat mij betreft toch echt dat je bij Disney+ accountsharing wil gaan doen. Niet dat dat mij verder iets uitmaakt, maar omdat dat geïmpliceerd werd dacht ik toch maar even te melden dat Disney al heeft aangegeven accountsharing tegen te willen gaan.

Wildfire wijzigde deze reactie 25-10-2019 10:54 (21%)

• meesje
Wildfire schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 10:45:
[...]

Zoals jij die zin schreef, impliceert dat toch echt dat je bij Disney+ accountsharing wil gaan doen. Niet dat dat mij verder iets uitmaakt, maar omdat dat geïmpliceerd werd dacht ik toch maar even te melden dat Disney al heeft aangegeven accountsharing tegen te willen gaan.
Het is goed om te weten dat Disney ook account sharing willen blocken (dat was inderdaad al bekend).
We maken er geen punt van hoor, dat is niet de bedoeling in dit topic ;). Er is wel een verschil tussen 'impliceren' en een 'aanname doen'.

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

meesje schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 10:58:
[...]

Het is goed om te weten dat Disney ook account sharing willen blocken (dat was inderdaad al bekend).
We maken er geen punt van hoor, dat is niet de bedoeling in dit topic ;). Er is wel een verschil tussen 'impliceren' en een 'aanname doen'.
Zoals er ook een verschil is tussen een proefperiode en een abonnement? :+ ;)

NOI, maar Wildfire was echt niet de enige die dit uit jouw post opmaakte, de reacties hierop waren ook slechts een vriendelijke aanwijzing dat Disney ook accountsharing tegen gaat, net als Netflix van plan is te doen.

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

• meesje
KillerBee schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 11:02:
[...]

Zoals er ook een verschil is tussen een proefperiode en een abonnement? :+ ;)
Neehee, verschil tussen proefperiode en testperiode. :+

• meesje
Even een crosspost met het Netflix topic.
Een deel van de films van Star Wars en Marvel zullen na een aantal jaar van Disney+ verdwijnen en weer terugkeren naar Netflix.
In mei berichtte Bloomberg dat alle films die Disney tussen januari 2016 en december 2018 heeft uitgebracht uiteindelijk zullen terugkeren naar Netflix. Dit vanwege eerder afgesloten contracten. Het gaat onder meer om titels als Star Wars: The Last Jedi (2017), Avengers: Infinity War (2018) en The Incredibles 2 (2018).
https://www.filmtotaal.nl/nieuws/68380

• corset
meesje schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 16:33:
Even een crosspost met het Netflix topic.
Een deel van de films van Star Wars en Marvel zullen na een aantal jaar van Disney+ verdwijnen en weer terugkeren naar Netflix.
In mei berichtte Bloomberg dat alle films die Disney tussen januari 2016 en december 2018 heeft uitgebracht uiteindelijk zullen terugkeren naar Netflix. Dit vanwege eerder afgesloten contracten. Het gaat onder meer om titels als Star Wars: The Last Jedi (2017), Avengers: Infinity War (2018) en The Incredibles 2 (2018).
https://www.filmtotaal.nl/nieuws/68380
Ik lees nergens verdwijnen, alleen dat ze naar netflix komen. Kunnen net zo goed op allebei tegelijk zijn.

Leuke paniek actie, maar nergens op gebaseerd.

• meesje
corset schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 19:18:
[...]

Ik lees nergens verdwijnen, alleen dat ze naar netflix komen. Kunnen net zo goed op allebei tegelijk zijn.

Lekker negatieve reactie..... wat is de kop van het artikel?
FILMS MARVEL EN STAR WARS KEREN UITEINDELIJK TERUG NAAR NETFLIX (EN VERDWIJNEN DUS VAN DISNEY+)
Het enige wat nog de vraag is welk effect dit heeft voor NL. Rechten kunnen per land verschillen.

meesje wijzigde deze reactie 25-10-2019 19:47 (55%)

• corset
meesje schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 19:24:
[...]

Pfff... de kop zegt:
FILMS MARVEL EN STAR WARS KEREN UITEINDELIJK TERUG NAAR NETFLIX (EN VERDWIJNEN DUS VAN DISNEY+)
Met 0.0 bron. 0.0 feiten.. Laten we afwachten

• mr.JamesBond
  • Registratie: augustus 2018
  • Nu online
corset schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 19:18:
[...]

Is wel bevestigd, mét work around: https://www.manners.nl/di...ar-wars-netflix-licentie/

iPhone 11 Pro Max | MacBook Pro 2017 | Apple Watch Series 4 44mm

• meesje
corset schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 19:34:
[...]

Met 0.0 bron. 0.0 feiten.. Laten we afwachten
Bron? Wel beter lezen he. Er wordt toch aangegeven dat de CEO van Disney dit bevestigd heeft? Zowel in het artikel van filmtotaal als van manners (@mr.JamesBond Bedankt daarvoor).

• Benzed
  • Registratie: december 2018
  • Laatst online: 17-11 09:08

Benzed

LG65C8 owner

meesje schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 19:44:
[...]

Bron? Wel beter lezen he. Er wordt toch aangegeven dat de CEO van Disney dit bevestigd heeft? Zowel in het artikel van filmtotaal als van manners (@mr.JamesBond Bedankt daarvoor).
''De CEO legde uit dat je de titels namelijk wel kunt blijven bekijken als je ze offline hebt gedownload, en als je abonnee blijft van Disney Plus. Daarbij komt het goed van pas dat die streamigdienst je niet in het aantal downloads beperkt.''

''Ook zal het niet direct in de eerste jaren van Disney Plus raak zijn. Volgens Bloomberg verlopen pas in 2026 de eerste paar licenties. Het bedrijf heeft dus nog een flink aantal jaren om meer eigen unieke content online te gooien. Hier heb je alvast een overzicht van de eerste veelbelovende Disney Originals.

Tevens is het nog niet duidelijk of dit slechte nieuws ook voor Nederland gaat gelden. Licenties worden vaak per regio of zelfs per land geregeld, dus pas over enkele jaren weten we waarschijnlijk zeker hoe de streaming-oorlog in Nederland gaat verlopen. Tot dan kun je nog zoveel je wilt je favoriete Star Wars en Marvel films streamen.''

• corset
Benzed schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 08:16:
[...]

''De CEO legde uit dat je de titels namelijk wel kunt blijven bekijken als je ze offline hebt gedownload, en als je abonnee blijft van Disney Plus. Daarbij komt het goed van pas dat die streamigdienst je niet in het aantal downloads beperkt.''

''Ook zal het niet direct in de eerste jaren van Disney Plus raak zijn. Volgens Bloomberg verlopen pas in 2026 de eerste paar licenties. Het bedrijf heeft dus nog een flink aantal jaren om meer eigen unieke content online te gooien. Hier heb je alvast een overzicht van de eerste veelbelovende Disney Originals.

Tevens is het nog niet duidelijk of dit slechte nieuws ook voor Nederland gaat gelden. Licenties worden vaak per regio of zelfs per land geregeld, dus pas over enkele jaren weten we waarschijnlijk zeker hoe de streaming-oorlog in Nederland gaat verlopen. Tot dan kun je nog zoveel je wilt je favoriete Star Wars en Marvel films streamen.''
Exact.. Dus paniek om niks. As usual

• meesje
Benzed schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 08:16:
[...]

Wat wil je nu zeggen? @corset vraagt toch om een bron? Die wordt gewoon in het artikel genoemd. Dat betekent dat hij het niet (goed) heeft gelezen en dat geef ik dus aan.

• Benzed
  • Registratie: december 2018
  • Laatst online: 17-11 09:08

Benzed

LG65C8 owner

meesje schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 09:09:
[...]

Wat wil je nu zeggen? @corset vraagt toch om een bron? Die wordt gewoon in het artikel genoemd. Dat betekent dat hij het niet (goed) heeft gelezen en dat geef ik dus aan.
Was even voor de duidelijkheid dat het om dit stukje ging. En dat het nog zeer onzeker is of het wel gaat gebeuren in Nederland. voor mij persoonlijk ook niet zo boeiend eigenlijk.

• meesje
Benzed schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 09:18:
[...]

Was even voor de duidelijkheid dat het om dit stukje ging. En dat het nog zeer onzeker is of het wel gaat gebeuren in Nederland. voor mij persoonlijk ook niet zo boeiend eigenlijk.
Je hebt helemaal gelijk hoor. Het is lange termijn en onduidelijk wat tzt het effect is voor NL. Ik wilde dit bericht gewoon even delen met iedereen, omdat je de verwachting kunt hebben dat Disney content altijd bij Disney+ blijft.

Als iemand het geen interesseante info vindt, dat kan natuurlijk. Maar ga niet beweren dat er geen bron en feiten zijn..... Daarmee geef je aan het artikel niet (goed) gelezen te hebben.

• Ztevan1
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 10-11 07:35
Androo schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 14:55:
Ik heb sinds kort de LG C9, ik kan de Disney plus app wel installeren , maar ik kan niet inloggen...
kan drukken op inloggen wat ik wil, maar gebeurd niets..

er staat wel bij, dat ik moet inloggen via http://disneyplus.com/lg maar daar kom ik ook niet verder..

iemand tips?
De smartremote muis werkt niet in de app op de c9.
De pijltjestoetsen werken wel.

Ik kan nu inloggen, maar vervolgens kan ik de film wel selecteren maar speelt hij niet af en verwijst naar de troubleshooting op disneyplus.com en daar kom ik niet verder.

• R_Lee
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 16-11 21:50
Meer mensen die last hebben van veelvuldig bufferen op de chromecast?

Geen problemen met videoland, netflix en youtube. Het gebeurt echt alleen met disney plus....

• Isane
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 13:22
R_Lee schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 20:49:

Geen problemen met videoland, netflix en youtube. Het gebeurt echt alleen met disney plus....
Het viel me af en toe wel op inderdaad maar niet bijzonder vaak

• R_Lee
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 16-11 21:50
Isane schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 21:01:
[...]

Het viel me af en toe wel op inderdaad maar niet bijzonder vaak
Gelukkig dat het bij jou meevalt. Ik probeer Pirates te kijken maar kan er beter mee stoppen. Elke 2 minuten film, weer 10 sec bufferen...

• tdn135
  • Registratie: december 2003
  • Niet online
Arjan90 schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 19:17:
Ik krijg sinds vanochtend een drmError op mijn LG 55B6, de Mi Box werkt nog prima. Wel de nieuwe app van Disney op de LG en die lelijke blauwe lijn is inderdaad weg, super! Maar even kijken of ik de melding weg kan krijgen.

Het koppelen van een account mag nog wel wat makkelijker, ik loop elke keer dat hele wachtwoord over te tikken.
Deze error krijg ik ook op mijn B6. Heb disney+ nog geen 1 keer werkend gekregen sinds de start van de proefperiode op de B6. Jammer! De vorige keren kreeg ik de bamHLS error, mogelijk dezelfde error andere benaming.

Is er iemand die het wel werkend heeft gekregen op een LG OLED B6?

tdn135 wijzigde deze reactie 27-10-2019 08:29 (4%)

• Ceased2Be
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 13-11 10:18

Ceased2Be

databeest

Op mijn Gen1 is het geen doen, mijn Gen2 buffert afhankelijk van de film nog een aantal keren.

Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid

• zargo
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 23:11

• loekf2
Tja, was een grote flop in de bioscoop... ook omdat ze er allemaal dingen om heen gingen breien.

Wat is het geluid van Starwars EP1 en EP2 trouwens slecht. Zou 5.1 moeten zijn, maar ik hoor alleen stereo en niets uit de subwoofer. EP3 is al beter. De openings scene klinkt zoals de Bluray. Wereld van verschil met bv. Last Jedi en Solo die Atmos hebben.

loekf2 wijzigde deze reactie 27-10-2019 16:04 (9%)

• zetje01
  • Registratie: augustus 1999
  • Laatst online: 21:48

Ik speel hier Dr. Pol af, aflevering na aflevering via de 4k Chromecast, en heb niks gemerkt van buffering.

• mark777
  • Registratie: september 2018
  • Laatst online: 19:15
loekf2 schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 16:01:
[...]

Tja, was een grote flop in de bioscoop... ook omdat ze er allemaal dingen om heen gingen breien.

Wat is het geluid van Starwars EP1 en EP2 trouwens slecht. Zou 5.1 moeten zijn, maar ik hoor alleen stereo en niets uit de subwoofer. EP3 is al beter. De openings scene klinkt zoals de Bluray. Wereld van verschil met bv. Last Jedi en Solo die Atmos hebben.
misschien is het geluid beter maar de film is waardeloos: Last Jedi. Kan je toch beter stereo EP1 of 2 kijken. Binnenkort Solo proberen nog niet gezien.
En er komt in november een Star Wars serie op Disney+ !!!!!!

• loekf2
mark777 schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 19:58:
[...]

misschien is het geluid beter maar de film is waardeloos: Last Jedi. Kan je toch beter stereo EP1 of 2 kijken. Binnenkort Solo proberen nog niet gezien.
En er komt in november een Star Wars serie op Disney+ !!!!!!
Ja de Mandalorian, alleen jammer van een aflevering per week.

• mark777
  • Registratie: september 2018
  • Laatst online: 19:15
loekf2 schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 20:11:
[...]

Ja de Mandalorian, alleen jammer van een aflevering per week.
waarom is dat jammer?

• Hoijong
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 22:00
Omdat je bij een on demand streaming service waar je voor betaalt gewoon verwacht dat iets beschikbaar is om te kijken wanneer het jou uitkomt........nu heb je alsnog een soort tv ervaring en moet je wachten op afleveringen. Jammer is dan best een adequate omschrijving.
Pagina: 1 ... 16 ... 22 Laatste

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Auto

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True