Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

hardware-lover schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 15:45:
[...]

Even hier op inhakend; https://www.linkedin.com/...aming-services-1344233318

Er is een app voor Xbox en Surface, en mogelijk (logischerwijze?), zal de desktopversie ook zijn intrede doen binnen afzienbare tijd?
U heeft hierin gelijk meneer :) Desktop is nu ook niet echt aan de orde, aangezien mensen hun series/films bekijken op hun TV/Telefoon/Tablet en niet zo zeer op hun PC.
Dit komt echter later wel, net als Netflix ook prima browsers ondersteund onder Windows OS.

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Phusebox schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 15:46:
[...]

Jammer dat er geen Spider-Man film op staat ;(
Is helaas van Sony en die heeft de stekker met Disney eruit getrokken. Daarbij heeft Disney alle recht verloren om Spiderman te gebruiken.
Je zal hem helaas alleen zien in de MCU die al door Disney gemaakt is. Het is en blijft echt heel erg jammer, alle toekomstige MCU films zonder Spidey is gewoon meh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-09 22:35
Verwijderd schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 15:43:
1 van de beste functies vind ik toch wel de extras bij films.
Hele toffe dingen bij beide classics en nieuwe films zien langskomen
Bij infinity war zag ik een soort 40 min interview erbij staan. Bij Avengers 2012 een alternate opening scene en ending. Bij gotg 2 echt mega veel

Nog nooit eerder een streaming service gezien die dat als functie heeft
Vermoedelijk blu-ray content erbij gedaan. Vraag of ze dit in de toekomst blijven doen, want er zal steeds minder content op blu-ray uitkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
Xtr3me4me schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 15:49:
[...]

Is helaas van Sony en die heeft de stekker met Disney eruit getrokken. Daarbij heeft Disney alle recht verloren om Spiderman te gebruiken.
Je zal hem helaas alleen zien in de MCU die al door Disney gemaakt is. Het is en blijft echt heel erg jammer, alle toekomstige MCU films zonder Spidey is gewoon meh!
I know, maar daar gaat je Marvel-a-thon.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Phusebox schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 15:50:
[...]

I know, maar daar gaat je Marvel-a-thon.
Klopt maar de MCU lijn tot aan End-game + Far from home is nog onder Disney. Tot daar loopt het met Spidey. Helaas zullen we spidey niet meer zien dan alleen maar losstaande films die onder Sony gebracht zullen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark777
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 11:18
Verwijderd schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 15:36:
[...]

Ja zoiets las ik ergens.
De 4K bij the last Jedi vond ik erg goed werken. Ben benieuwd hoe deze bij gotg vol 2 gaat zijn. Tot nu toe vind ik het ook goed geordend. Enige probleem voor mij is dat bij “recommended for you” films staan die ik gister/net gekeken heb, maar dst is geen groot probleem. Chromecast werke ook goed, ps4 ook.

Ben ook zeer blij dat ze NL hebben gekozen, zelf lang hierop gewacht als die hard Disney fan, zeker de €7 Pm waard.

Wat heb jij tot nu toe al gekeken?
net the last Jedi gekeken. wel de slechtste starwars film tot nu toe maar ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavat
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-09 21:39
mark777 schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 15:54:
[...]

net the last Jedi gekeken. wel de slechtste starwars film tot nu toe maar ja
Ik had geen slechte ervaring.
Beeld was scherp en geluid liep goed.
Was wel op een tablet.
Op de Tv moet ik nog proberen.

PSN: McMillan0984

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 12:58

s0kkie

Cowabunga

Clavat schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 15:56:
[...]

Was wel op een tablet.
Ik denk dat hij de kwaliteit van de film bedoeld en niet van de service :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13:29
Gisteren via de Shield een willekeurige stream opgestart. Belabberd beeld van het Disney logo, maar daarna viel het gelukkig wel mee. Mijn vrouw hoorde ik al meteen dat als dit het was, het abo wel opgezegd mag worden haha.

Maar het streamen ging iig prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-09 21:30
Xtr3me4me schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 15:41:
[...]

Een hulpje: https://www.amctheatres.c...st-way-to-rewatch-the-mcu

Alleen captain Marvel moet je elders vandaan zien te krijgen, want die hebben ze niet erin gedaan bij de test fase.
Thanks! Mooie volgorde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Laatst online: 13-09 14:04
Xtr3me4me schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 15:52:
[...]

Klopt maar de MCU lijn tot aan End-game + Far from home is nog onder Disney. Tot daar loopt het met Spidey. Helaas zullen we spidey niet meer zien dan alleen maar losstaande films die onder Sony gebracht zullen worden.
Ja maar de mcu Spidey films zijn dus ook niet te zien op Disney+

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appelsientje
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-09 13:28

appelsientje

Het beste onder de zon

Valandil schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 13:55:
[...]

:o Ow dat is wel goed nieuws!! (dat disney plus op webOS beschikbaar is...)

Zo te zien heb je elk device geprobeerd wat mogelijk is ;)
Gekke is alleen, ik zie hem niet tussen mijn content store staan (van lg) ... en ja heb gecontroleerd of ik die nieuwste versie heb ;)

LR | 4WD | Deep blue | 19" velgen | Trekhaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjebakka
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 10-09 07:27

Tjebakka

PSN: Currahee_Ross

Account aanmaken is gisteren gelukt (op kantoor).

Inmiddels, sinds gisteravond eigenlijk al, werkt niks meer.

Inloggen via de app geeft error code 83;
De PS4 app opent niet eens (scherm blijft blauw)
Chrome browser blijft het loginscherm laden
Eveneens op Chrome browser mobile.
En dat zowel op Windows, Mac, iOS en Android.

Meer mensen dit probleem?

If it aint fixed, it's broken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mark777
s0kkie schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 16:08:
[...]

Ik denk dat hij de kwaliteit van de film bedoeld en niet van de service :P
Clavat schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 15:56:
[...]

Was wel op een tablet.
Haha ja ik bedoelde niet de beeld kwaliteit of geluid. Maar dat het een slechte film was. de space battles waren niet spectaculair. verhaal slap. En hele slechte remakes van oude star wars scenes 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Phusebox schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 16:49:
[...]

Ja maar de mcu Spidey films zijn dus ook niet te zien op Disney+
Jawel hoor, Spidey zit in Captain America Civil War en in Infinity War en in End Game.
Deze films zijn al uitgebracht en bezocht en verkocht. Daar kan Sony helemaal niks meer tegen doen.

Waar het om gaat is dat Disney in de MCU line-up spiderman niet meer kunnen gebruiken. Spiderman onder Disney kun je gewoon nog zien tot aan de film Far from Home. Tot daar liep alles nog goed.
Deze films zijn gewoon van Disney zelf en omdat Spiderman erin zit kan Sony niks tegen doen.

Gaat echt om alleen de "Nu" toekomstige MCU films waar eigenlijk Spidey erin thuis hoorde zoals in de Comics nu niet meer erin voor zal komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• puntje013
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-08 18:53
Tjebakka schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 16:54:

Gebruik je een VPN? Zo ja dan even uitzetten.

Mijn china shopping reviews youtube kanaal
Mijn china shopping reviews blog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Marconier schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 08:44:
Ik stream via mijn iPad naar SamsungTV (Airplay) maar ik krijg alleen ondertiteling op de iPad en niet op de tv.
Misschien dat de Samsung TV geen ondertitels via Airplay ondersteunt? Bij Airplay naar mijn Apple TV zie ik in ieder geval wel ondertitels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
Stoffel schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 10:19:
Ik heb wel ondertiteling via de Apple TV. Op precies dezelfde manier als alle andere streaming apps, naar beneden swipen en dan staan ze gewoon in het menu. Natuurlijk niet alle content gecontroleerd maar mijn vriendin heeft gisteren 2 films met ondertiteling gekeken.
Bedankt voor de tip, ga ik zometeen even proberen!
Wel jammer dat Disney zich blijkbaar niet aan de conventies houdt: ik heb bij de instellingen van mijn ATV Nederlands als voorkeurstaal voor ondertitels ingesteld. Apple Movies en Netflix houden zich daar keurig aan. Aan de andere kant: Nederland is gedurende twee maanden de proefkonijnenren om de dienst te perfectioneren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaPi36
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 07-09 14:51
Nog best buggy allemaal....

Ps4 en lg OLED app nog geen 4k/ hdr (dolby vision) werkend gekregen....wordt in ieder geval niet automatisch herkend zoals bv bij Netflix.
Bij film (antman &wasp) telkens Duits geluid spoor...na meerder keren switchen ineens wel Engels.
Ps4 lijkt crappy stream je geven t.o.v. Lg tv app.....maar echt 4k lijkt het zeker niet.
Vooral in schaduw partijen zie je crappy overgangen.
Dolly surround klinkt ook niet helemaal lekker.
Als ik info op de surround set zie is het dolby 2.0.
Tevens vastlopers op beide devices.

Kortom....hopelijk snel verbeteringen maar in huidige staat ga ik er zeker niet voor betalen...

[ Voor 3% gewijzigd door PaPi36 op 13-09-2019 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xippie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-07 12:21
Ik krijg net een nieuwe versie van de Android app binnen, hopelijk onthoud die nu wel waar ik gebleven was met kijken.
Vanavond maar eens testen.

[ Voor 10% gewijzigd door xippie op 13-09-2019 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-09 14:18
Klopt het dat de Marvel One-Shots er niet op staan of gebruik ik de verkeerde zoektermen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAteTweakTweak
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 28-07 11:32
Ik mis het hdr deel ook in de streaming.. zeker omdat de logo's er wel staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjebakka
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 10-09 07:27

Tjebakka

PSN: Currahee_Ross

puntje013 schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 17:14:
[...]

Gebruik je een VPN? Zo ja dan even uitzetten.
Nee.

Ik heb wel een workaround gevonden voor mobile en web:

Schakel over naar 4G.
Indien web: tether vanaf je mobiel
Zodra je bent ingelogd kun je weer op wifi over.

:)

If it aint fixed, it's broken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• headphoneguy
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 21-08 21:22
Ik krijg de android tv app niet werken op m'n nvidia shield tv. Heb gewoon de originele app uit de play store gedownload en ik kan de app opstarten en inloggen. Zodra ik mijn profiel kies dan staat de boel vast op een laad icoontje. Heb al reboot, clear data, reinstall en opnieuw inloggen geprobeerd maar niks lukt?

Zit op de meest recente Shield firmware en ik draai ook niks geks(geen root of wat dan ook). Iemand een idee?

Ps. M'n account doet het en ik kan de app op m'n telefoon gebruiken zoals het hoort.

[ Voor 9% gewijzigd door headphoneguy op 13-09-2019 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pompi schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 17:49:
Klopt het dat de Marvel One-Shots er niet op staan of gebruik ik de verkeerde zoektermen?
Klopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 16:24

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

headphoneguy schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 17:57:
Ik krijg de android tv app niet werken op m'n nvidia shield tv. Heb gewoon de originele app uit de play store gedownload en ik kan de app opstarten en inloggen. Zodra ik mijn profiel kies dan staat de boel vast op een laad icoontje. Heb al reboot, clear data, reinstall en opnieuw inloggen geprobeerd maar niks lukt?

Zit op de meest recente Shield firmware en ik draai ook niks geks(geen root of wat dan ook). Iemand een idee?

Ps. M'n account doet het en ik kan de app op m'n telefoon gebruiken zoals het hoort.
Zelfde probleem hier op mijn Minix U1 met Android 5.1 Vreemd genoeg kan ik wel Phineas and Ferb afspelen, maar al het andere werkt niet..... Vraag me toch echt af waarom die enne serie wel speelt, en alle andere tekenfilms of normale films niet...

Via mijn Chrome browser en Samsung s10 start alles gelijk.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phYzar
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Xtr3me4me schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 17:05:
[...]

Jawel hoor, Spidey zit in Captain America Civil War en in Infinity War en in End Game.
Deze films zijn al uitgebracht en bezocht en verkocht. Daar kan Sony helemaal niks meer tegen doen.

Waar het om gaat is dat Disney in de MCU line-up spiderman niet meer kunnen gebruiken. Spiderman onder Disney kun je gewoon nog zien tot aan de film Far from Home. Tot daar liep alles nog goed.
Deze films zijn gewoon van Disney zelf en omdat Spiderman erin zit kan Sony niks tegen doen.

Gaat echt om alleen de "Nu" toekomstige MCU films waar eigenlijk Spidey erin thuis hoorde zoals in de Comics nu niet meer erin voor zal komen.
Goed verhaal, lekker kort, maar Homecoming en Far From Home staan er niet op, net als de Hulk (die is van universal, daarom hebben ze de Hulk film 'Planet Hulk' ook uitgebracht als Thor Ragnarok om dat te omzeilen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wish
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12:55

Wish

ingwell

MarcoKramer schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 13:03:
[...]

Op mijn Chromebook (Acer Chromebook 14) werkt de Android app verrassend goed. Geen gestotter bij het afspelen, goede resolutie (in tegenstelling tot bijvoorbeeld de Netflix app) en het downloaden werkt gewoon.

Op mijn Windows laptop werkt het in Chrome wel, maar loopt het lang niet zo goed als in Edge.
welke Android app gebruik je dan? Ik kan niks vinden in de Chrome store of in de Play store?

No drama

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

phYzar schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 18:45:
[...]

Goed verhaal, lekker kort, maar Homecoming en Far From Home staan er niet op, net als de Hulk (die is van universal, daarom hebben ze de Hulk film 'Planet Hulk' ook uitgebracht als Thor Ragnarok om dat te omzeilen).
Tuurlijk staat far from home er niet op. Die is niet lang geleden uit in de bios. Zou beetje je eigen ramen ingooien.
Daarbij staat nog niet alles van disney op de disney plus en nogmaals wat onder Disney gemaakt is zetten ze ook als streaming neer.

Planet hulk en thor ragnarok, ze hebben dat niet omzeild, heeft te maken met de verhaal lijn van mcu, dat is geen exacte kopie van de comic lijn. Als je daarover gaat praten en vergelijken klopt de hele verhaal lijn niet eens!

Hulk is van Universal, maar door de deal met Universal mogen ze hulk blijven gebruiken voor de mcu line-up. Zo zie je hulk in Avengers toch? En die staat er ook op toch?

Planet hulk konden ze niet maken omdat de verhaal lijn voor mcu wat een andere verhaallijn is ten opzichte van de comics anders in de war zou raken. Want marvel wilde een aantal personages nog niet introduceren wat wel in de comics voor komt van planet hulk.

Daarnaast volgens de comics begon de battle met “end-game” adam warlock, silver surfer etc...ook in deze konden ze het niet zo maken omdat silver surfer niet van marvel is en adam warlock willen ze later in de mcu line-up naar voren brengen.

In iedergeval, Disney moet nog heel veel content erop zetten zoals ook homecoming, maar dat zie ik niet gebeuren dan na de 12e van november

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phYzar
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Xtr3me4me schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 19:05:

Hulk is van Universal, maar door de deal met Universal mogen ze hulk blijven gebruiken voor de mcu line-up. Zo zie je hulk in Avengers toch? En die staat er ook op toch?
Klopt, heb je gelijk in. Het gaat hier ook vooral mis met de Hulk&Spidey solo(headline) films, waar @Phusebox ook op doelde met als jammer genoeg terechte conclusie:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geekess
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14-09 08:56
Wat voor mij nog niet goed werkt (Windows 10 desktop met Firefox):
- Simpel play/pauze met spatiebalk. Kom op zeg, dat is toch redelijk standaard in UX-land?
- Zelfde voor pijltjestoetsen: skip back/forward en volume up/down.
- Geen autoplay van series, noch makkelijk next episode knop
- Geen skip intro/aftiteling
- Subtitle instellingen blijven niet behouden na afsluiten tab (cookies staan aan)

Ik probeerde de bevindingen te mailen via hun formulier, maar de verzendknop werkt niet in firefox :-)

Al met al is het voor mij nog niet werkbaar (play/pauze is grootste frustratie, want je *moet* dus op de kleine pauze-knop klikken), maar het is dan ook een test :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasp
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:16
Hier ook geïnstalleerd, vanuit de LG store op een LG OLED55C8PLA.

Gek genoeg (nog?) geen blauwe strepen in beeld zoals hier eerder voorbij kwam. De UX kan nog wel iets beter inderdaad, ze hebben veel van Netflix afgekeken, alleen ik kan nog geen knop vinden waarmee ik terug kan uit het hoofdscherm van een film (waar o.a. extra's ed. staan). Iemand?

Kijk nu een kinderfilm met m'n 2 kids, beeld is prima, nog geen 4K en HDR. Maar dat wordt vast snel gefixed.

Positief verrast met de content (helemaal voor jonge kinderen :)) en meer dan tevreden met de stabiliteit en beeldkwaliteit.

Ryzen 9 5900X, MSI Tomahawk MAX, 32GB RAM, Nvidia RTX 4070 Ti | Mijn livesets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de Foarsitter
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 13-09 08:55
Zojuist een aflevering gekeken van een serie, maar ik kreeg geen ‘volgende aflevering’-optie die ik wel bij Netflix krijg en ook blijft de uitgekeken aflevering op de homepagina staan, terwijl ik tot en met de credits heb gekeken. Hebben jullie dit ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoKramer
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11:05
Wish schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 18:53:
[...]

welke Android app gebruik je dan? Ik kan niks vinden in de Chrome store of in de Play store?
De link naar de app in de Play Store staat in het Tweakers.net bericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinandus
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 12:51
Combinatie van Apple TV4 met nu nog een Philips 65 OLED873 geeft werkelijk schitterend mooi beeld, in mijn optie stukken beter dan de beeldkwaliteit zoals we die kennen van Netflix en of Amazon Prime.
Ben wel benieuwd wat Disney+ voor Stream snelheid gebruikt.
Ook een docu van NatGeo in UHD ziet er erg scherp uit.
Verder gaat de tv over naar HDR weergave, nagecheckt in het tv instellingen menu.
Ook wordt de Dolby Atmos via de AVR 4500H (DENON) doorgezet.
Kortom een prima 1e Kennismaking met deze nieuwe streaming dienst.
Gelijk maar aangemeld voor 1e jaar, daar er voldoende keuze is, zelfs nu bij de test uitrol.
Nu nog meer overtuigd om voor de Philips 854 te gaan vanwege de Dolby Vision mogelijkheid.

Update: tussentijds uurtje wat anders gedaan, en op de App verder kijken tot waar ik gebleven was, nu dus resterende uur af kijken.

Zal morgens eens op de 873 de App proberen.
Voor nu dik tevreden.

[ Voor 12% gewijzigd door dinandus op 13-09-2019 21:19 . Reden: Update ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas170
  • Registratie: April 2010
  • Niet online

Bas170

Sir Miss-a-Lot

Hmm op PS4 zag ik die optie wel. Ik zou verwachten dat de functionaliteiten overal hetzelfde zijn, maar blijkbaar is dat niet zo.

https://ifuckinghateJira.com
@CodeCaster: Ik kan niet anders dan concluderen dat Bas170 en Maarten van Rossem gelijk hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoldyInko
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 20-03-2021
Opgelost.

[ Voor 97% gewijzigd door MoldyInko op 13-09-2019 20:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 13:40
Ik krijg op mijn LG app nu alleen maar DRM errors. BamHLS not authorized to playback.

Geswitched naar de Xbox One X en die werkt stukken beter. Wel werkende HDR en geen blauwe strepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje: ik heb net 2 films gekeken maar na het kijkem staan ze nog steeds bij de verder kijken lijst. En ik krijg ze er niet uit ookal heb ik beide al gekeken helemaal. Enig idee wat ik hieraan kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 12 september 2019 @ 13:19:
[...]

Onder Instellingen -> Algemeen -> Over deze TV vind je bovenaan de pagina de softwareversie. Die is bij mij 5.80.35, maar correspondeert niet met je WebOS versie. Die vind je als je op diezelfde pagina op TV-informatie klikt. Dan zie je het model, serienummer, de apparaatnaam en daaronder de webOS TV versie. In mijn geval staat daar 3.8.0-61309 (dreadlocks2-dunggir)
Ik heb dus alles identiek alleen 61110 oid, iets lager
getal iig. Kun je die versie handmatig updaten? Via de tv vindt hij geen update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark777
wis niet eens dat het om een alpha versie ging. Hier gaat nu alles gesmeerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xirt
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 29-06 23:00
Net een film geprobeerd op de PS4, maar de stream loopt echt niet lekker (haperen e.d.) en ik heb niet het idee dat de kwaliteit erg hoog is. Daarnaast vermoed ik dat niet het hele aanbod erop staat (zeker niet nieuwe films, die komen pas 12NOV). Wat mij betreft blijft het nog even Netflix totdat het aanbod compleet is en het goed werkt op hoge kwaliteit. Wel een misser aangezien deze pilot ook een soort teaser zou moeten zijn lijkt me. Of ben ik de enige met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ferrywijn
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 28-03 00:36
Xirt schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 21:16:
Net een film geprobeerd op de PS4, maar de stream loopt echt niet lekker (haperen e.d.) en ik heb niet het idee dat de kwaliteit erg hoog is. Daarnaast vermoed ik dat niet het hele aanbod erop staat (zeker niet nieuwe films, die komen pas 12NOV). Wat mij betreft blijft het nog even Netflix totdat het aanbod compleet is en het goed werkt op hoge kwaliteit. Wel een misser aangezien deze pilot ook een soort teaser zou moeten zijn lijkt me. Of ben ik de enige met dit probleem?
Via de Chromecast hapert de stream ook vaak op het begin en einde van de aflevering of film.
Ik vind de beeldkwaliteit redelijk. Beduidend slechter dan Netflix.

Ik heb trouwens al een paar keer meegemaakt dat ik na 10 a 15 seconden allemaal soort van grote gekleurde blokken zie. Die zorgen ervoor dat de hele aflevering dus verder niet te zien is. Het geluid loopt wel gewoon. Best raar en vervelend.

[ Voor 13% gewijzigd door ferrywijn op 13-09-2019 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Via de Xbox One X super slecht beeld en error 39 in beeld.. Gisterenmorgen met dochterlief geen problemen maar gisterenavond en nu hetzelfde...

Traag navigeren etc. Andere streaming werkt perfect. Ping van 11 en zo’n 80 MBs..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Wasp schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 19:18:
Hier ook geïnstalleerd, vanuit de LG store op een LG OLED55C8PLA.

Gek genoeg (nog?) geen blauwe strepen in beeld zoals hier eerder voorbij kwam. De UX kan nog wel iets beter inderdaad, ze hebben veel van Netflix afgekeken, alleen ik kan nog geen knop vinden waarmee ik terug kan uit het hoofdscherm van een film (waar o.a. extra's ed. staan). Iemand?

Kijk nu een kinderfilm met m'n 2 kids, beeld is prima, nog geen 4K en HDR. Maar dat wordt vast snel gefixed.

Positief verrast met de content (helemaal voor jonge kinderen :)) en meer dan tevreden met de stabiliteit en beeldkwaliteit.
Gewoon via de back knop op de ab?

Werkt hier op zich goed behalve 2 dingetjes.
Zoals al eerder genoemd hier met de LG 55c8pla de zwarte achtergrond van de ondertiteling wat niet is te veranderen en wat irritant kijkt.
En dat ie een error geeft als een aflevering is afgelopen en naar de volgende zou moeten gaan.
Dan zit je na 2 seconden naar je screensaver te kijken en als je dan op ok drukt geeft ie een fout aan.
Terwijl je daarna wel weer gewoon de volgende kan kijken.
Ach is nog in test fase zullen we maar denken en komt vanzelf weer goed.
Ik heb trouwens ook geen blauwe lijnen in beeld zoals sommige aangaven.

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ErikT738
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 08:51
D-Ed schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 21:30:
Via de Xbox One X super slecht beeld en error 39 in beeld.. Gisterenmorgen met dochterlief geen problemen maar gisterenavond en nu hetzelfde...

Traag navigeren etc. Andere streaming werkt perfect. Ping van 11 en zo’n 80 MBs..
Ik heb prima beeld met de Xbox One. M'n vriendin heeft 'm gelijk ingenomen en zit nu de Newsies Broadway musical te kijken.

Zelf mis ik een beetje de Aladdin serie van vroeger, die is echt nergens te vinden. Wel tof dat Gargoyles en Darkwing Duck er op staan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:14
Xirt schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 21:16:
Geen problemen met zowel de stream als de kwaliteit op de PS4 Pro.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozzy Oscar
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 02-09 09:51
Op mijn LG 43UK6470PLC kan ik de app niet vinden. Ik heb de meest recente webOS voor deze tv.
Zijn er meer mensen met dit probleem? Ik kan online er niks over vinden.

Ook kan ik niks ‘casten’ naar de TV. Oftewel de enige mogelijkheid voor m’n vriendin en ik is om het op de iPad te gaan kijken... hopelijk dat het eerdaags opgelost wordt O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaYwaLkUr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09:36
Is er ook een android tv app?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• peschinl
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 13-09 18:00
wel gaaf dat ze ook de wat minder bekende releases (The Black Hole, Escape to Witch Mountain, The Watcher in the Woods, ect) er ook op staan. Deze films waren vreselijk moeilijk te krijgen in HD hier in europa (Black Hole en Escape kreeg pas geleden een bluray release via de Disney Movie Club, maar daar kan je alleen lid van worden als je een US post adres hebt).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Melkunie
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13:59
Film opgezet op de pc. Mijn monitor is een ultra-wide, maar nu zie ik dat de letterboxen hard-coded blijken te zijn? Of hoe omschrijf ik dit correct?
Komt er in ieder geval op neer dat er ontzettend veel ruimte onbenut blijft zo :|

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/mQVHW6om.png

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:34
Het is wel heel duidelijk dat de meuk nog niet echt in een tuissituatie getest is. En de UX experts hebben ook niet alle workflows getest.

Dan zouden bij zoekresultaten titels niet kort afgebroken worden terwijl er een joekel van een illustratie naast staat. Nogal irritant als alleen het laatste deel verschilt.

Of wat te denken van het niet onthouden waar in een film je gebleven bent.

Of achteruit spoelen op de chromepast wat een eeuwigheid duurt.

Maargoed, altijd nog minder gaar dan m'n recente Prime Video ervaring :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paragon
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-09 21:27

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaYwaLkUr
Moet je die side-loaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
ErikT738 schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 21:48:
[...]

Ik heb prima beeld met de Xbox One. M'n vriendin heeft 'm gelijk ingenomen en zit nu de Newsies Broadway musical te kijken.

Zelf mis ik een beetje de Aladdin serie van vroeger, die is echt nergens te vinden. Wel tof dat Gargoyles en Darkwing Fuck er op staan!
Hier nog steeds knudde jammer genoeg. Probeer het binnenkort eens met een kabel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzzie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 03-09 13:40
Nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaYwaLkUr
Heb hem, thnx! De search werkt niet echt logisch..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13:26

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Nog wat meer gekeken.
Frozen, Cars 1 & Infinity War: hij onthoudt wel waar ik gebleven ben
Solo (Star Wars): hij onthoudt het niet

Bij 1 van de extra's van Frozen, die ongeveer 3 minuutjes duurt, wordt de video beëindigd met een foutmelding. Opnieuw starten lijkt geen soelaas te bieden en hij eindigt weer op dezelfde rare manier.

Ik vind de UI prima vormgegeven van hoe het eruit ziet, maar qua gebruiksgemak had het allemaal nog wat beter gekund.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dinandus
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 12:51
Of wat te denken van het niet onthouden waar in een film je gebleven bent.

[/quote]

Geen probleem mee.
Heb Captan Amerika gekeken, uur of anderhalf wat anders gedaan, mijn Apple TV weer gestart, en kan bij de Disney App gelijk verder kijken waar ik gebleven was.

Trouwens een genot om de oudere eerder op DVD verschenen serie's nu in HD stream op m'n UHD tv te kunnen kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-09 14:18
Jammer, had gehoopt dat ze als shorts zouden tellen want had deze nog niet gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13:48
appelsientje schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 16:50:
[...]

Gekke is alleen, ik zie hem niet tussen mijn content store staan (van lg) ... en ja heb gecontroleerd of ik die nieuwste versie heb ;)
Klopt, maar als je op zoeken klikt en dan Disney+.... Viola, daar staat ie dan. (y)

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozzy Oscar
Valandil schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 23:05:
[...]

Klopt, maar als je op zoeken klikt en dan Disney+.... Viola, daar staat ie dan. (y)
Bij mij dus niet. Niks! :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danda
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13-09 10:53
kan iemand even aangeven voor de LG televisie, welke regio je moet kiezen om disney+ in de lg content store te vinden, dank u!

[ Voor 29% gewijzigd door danda op 13-09-2019 23:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyphOn
  • Laatst online: 05-09 00:30
Probeer eens `com.disney.disneyplus`, daarmee kon ik hem op de Google Play Store wel vinden.

[ Voor 14% gewijzigd door SyphOn op 13-09-2019 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad de Jong
  • Laatst online: 12:44
SyphOn schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 23:42:
[...]

Probeer eens `com.disney.disneyplus`, daarmee kon ik hem op de Google Play Store wel vinden.
Ik vond ze door naar "meer van Disney" te gaan en dan even scrollen.
Je zoekt dan alleen in de Disney apps, ik had ze zo gevonden op zowel mijn Chromebook/Pixel 2/ Nvidia TV Shield.

Mijn profiel op Discogs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VirinR
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 09:37
Even iets anders: content van Disney+ is ook zichtbaar in de Apple TV-app. De content wordt wel afgespeeld in de Disney+ app.
Ik vind het wel handig gezien nu content van Netflix, Amazon Prime, Disney+ en Apple TV+ via één app samengebracht worden.

JustWatch heeft Disney+ toegevoegd aan zijn website dus daar kan je zien wat voor aanbod recent is
Voor diegenen die Trakt gebruiken, betekent dit dat je Disney+ kan toevoegen als een favoriete streamingdienst. (Via de Settings -> Watch Now)

[ Voor 15% gewijzigd door VirinR op 14-09-2019 00:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• U2psv
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 14-09 13:52
Werkt wel goed, nog geen problemen gezien!
Op tv 4&4K, iPad en iPhone werkt alles perfect, alsof het al jaren bestaat.
Mijn dochter is al verslaafd aan Ducktales😁

Verwijderd

Helaas lijkt hij met een VPN nog niet te werken op Samsung s8+ telefoon.

Woon momenteel in Korea en dacht met een VPN wel ver te komen, maar dusver error code 83 voor mij!

• NaavelPluis
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 30-06 17:47
Ik heb een XBone X en ben nog geen problemen tegen gekomen. Mijn zoontje heeft een paar afleveringen van de Mickey Mouse club gekeken en ik twee documentaires, geen foutcodes en echt super mooi beeld. Na het uitspelen van Netflix en Videoland is dit een mooie aanvulling👍

• Banix
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 13-09 21:50
VirinR schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 00:15:
Even iets anders: content van Disney+ is ook zichtbaar in de Apple TV-app. De content wordt wel afgespeeld in de Disney+ app.
Ik vind het wel handig gezien nu content van Netflix, Amazon Prime, Disney+ en Apple TV+ via één app samengebracht worden.
hoe dan? het werkt bij mij alleen als ik van de zoekfunctie gebruikmaak. Anders zie ik alleen trailers voor Apple tv+ en te kopen films?

You want weapons? We're in a library. Books are the best weapon in the world. This room's the greatest arsenal we could have. Arm yourself!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Je hoeft niks aan te passen, als je niet via PayPal bent geabonneerd of als je niet een abonnement op Disney+ hebt genomen via de App Store of Google Play Store. Je hebt in dat geval al toegang tot je eigen versie van Disney+ als je in een andere EU-land bent.
Wanneer je wel Disney+ hebt aangeschaft via PayPal of als je Disney+ via de App Store of Google Play Store hebt gekocht, dien je nog één extra stap uit te voeren om te verifiëren waar je woont, zodat je ook toegang krijgt tot je eigen versie van Disney+. Wanneer je niet in Nederland bent maar in een ander EU-land. Klik hier om een geldige bankpas of creditcard toe te voegen zodat we kunnen verifiëren dat je in Nederland woont. Er worden geen kosten in rekening gebracht.
Een mail van Disney+.
Nou fijn, ook nog een creditcard toevoegen?
Staat niks bij wat er gebeurt als je niks doet.

• peacelord
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 14-09 20:15
Op mijn philips 55pus7181 de app geïnstalleerd. Werkt probleemloos en met hdr. Best een leuk cadeautje voor de kinderen. Voor volwassenen zie ik vooralsnog nauwelijks content. Credit card toch ook maar even geregistreerd en via de mail een aankoopfactuur van nul Euro ontvangen.

4130 WP zuidelijke oriëntatie 14 x ja solar en SE 3500 HD

• DirtyBird
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11:03

DirtyBird

Praktiserend denker

Weet iemand hoe je mensen aan je account kunt toevoegen? Of moet je iedereen laten inloggen en een profiel aanmaken?

Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8

• Major_ton
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 00:04

Major_ton

Shoot!

Ik kon de app op de TV vinden door 'Disne' als zoekopdracht te geven. (Sony XF9005 met AndoidTV 8.0).

Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2

• mschol
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Exocet schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 07:53:
[...]

Een mail van Disney+.
dat slaat op het kijken in de EU: doe je niks kan je kennelijk in de eu niet kijken

• VirinR
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 09:37
Banix schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 07:22:
[...]

hoe dan? het werkt bij mij alleen als ik van de zoekfunctie gebruikmaak. Anders zie ik alleen trailers voor Apple tv+ en te kopen films?
Zowel films en series kun je zoeken met de zoekfunctie.
Daarnaast hebben films een eigen tab, hier zie je films van iTunes, Netflix, Amazon en Disney+.
Zo staat Avengers: Infinity War bij mij als trending film met waarbij de film geopend wordt in de Disney+ app.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/kM6WiskS0D3HkpuMzCmHfNLh/thumb.jpg
DirtyBird schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 08:30:
Weet iemand hoe je mensen aan je account kunt toevoegen? Of moet je iedereen laten inloggen en een profiel aanmaken?
Zelfde principe als Netflix dus één gebruikersnaam en wachtwoord voor alle gebruikers en dan een apart profiel aanmaken.

[ Voor 37% gewijzigd door VirinR op 14-09-2019 08:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 07:50
[...]

Een mail van Disney+.
Heb de mail een paar keer gelezen, maar diegene die hem opstelde moet een cursusje nemen:

If you did not use PayPal or subscribe through the App Store or Google Play Store, you do not need to take any action

If you purchased Disney+ using PayPal or if you purchased Disney+ in the App Store or Google Play Store, then you need to complete one more step to verify where you live

Mijn probleem zit in de eerste zin. Moet dus zijn:

If you did not use PayPal or DID NOT subscribe through the App Store or Google Play Store, you do not need to take any action

Link werkt trouwens niet.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meesje
  • Nu online
DirtyBird schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 08:30:
Het werkt net als bij Netflix: je hebt één account en meerdere profielen.

• jan-marten
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-09 21:55
Ik moet blijkbaar ook een creditcard opgeven die ik niet heb. Aangemeld via app met betalen via Google app store. Geen mogelijkheid om dat aan te passen. Bummer. Iemand een idee om dit op te lossen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ozzy Oscar
SyphOn schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 23:42:
[...]

Dat werkt op m’n tv niet. Ik las net ook dat iemand al van Disney+ bericht heeft gehad met dat niet elk tv-model ondersteund wordt. Leeftijd van model maakt niet uit. Dus denk dat we geduldig moeten zijn :)

• meesje
  • Nu online
[...]

Een mail van Disney+.
Bijzonder dat ze deze mail niet gerichter hebben gestuurd. Bij het aanmaken van mijn account heb ik via iDeal 1 cent betaald. Ik hoef dus geen actie te ondernemen, maar krijg wel de mail...

• nellestm
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23-12-2024
Tjebakka schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 16:54:

Ik heb hetzelfde, 4g geen probleem, op een ander netwerk ook niet. maar thuis bij ziggo, op geen enkel device connectie mogelijk. Jij al een oplossing gevonden?

Marco......

• Frostbite
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

meesje schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 09:16:
[...]

Bijzonder dat ze deze mail niet gerichter hebben gestuurd. Bij het aanmaken van mijn account heb ik via iDeal 1 cent betaald. Ik hoef dus geen actie te ondernemen, maar krijg wel de mail...
Hier precies hetzelfde. Ik heb ook gekozen voor Ideal en krijg ook de mail (die niet helemaal lekker loopt in NL)

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

• Marconier
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 20-04 21:49
Ik heb Disney+ via de appstore aangeschaft, waarbij de betaling dus ook via de appstore gaat. Iemand enig idee of ik de betaalmethode ook kan omzetten naar iDeal en zo ja, waar?

• poor Leno
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
(overleden)
Marconier schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 09:23:
Ik heb Disney+ via de appstore aangeschaft, waarbij de betaling dus ook via de appstore gaat. Iemand enig idee of ik de betaalmethode ook kan omzetten naar iDeal en zo ja, waar?
op https://disneyplus.com/nl heb ik geregistreerd en daar kun je iDeal kiezen :)

• madmaus
  • Laatst online: 03-09 14:10
Ik stream Disney via de chromecast naar mijn Samsung q9f (welke is aangesloten op mijn n950 surround sound).
Ik krijg alleen geen 5.1 geluid door. Enkel stereo, geeft de chromecast geen surround door met Disney of ligt het ergens anders aan?
Netflix geeft via chromecast wel 5.1 door namelijk.

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

• Marconier
poor Leno schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 09:36:
[...]

op https://disneyplus.com/nl heb ik geregistreerd en daar kun je iDeal kiezen :)
Ik heb al een account aangemaakt via de app. Ik kan dus ook inderdaad inloggen op de webversie, maar zie nergens een optie om je betaalgegevens te wijzigen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Marconier
madmaus schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 09:37:
Ik stream Disney via de chromecast naar mijn Samsung q9f (welke is aangesloten op mijn n950 surround sound).
Ik krijg alleen geen 5.1 geluid door. Enkel stereo, geeft de chromecast geen surround door met Disney of ligt het ergens anders aan?
Netflix geeft via chromecast wel 5.1 door namelijk.
Volgens mij is dit afhankelijk van de content. Niet alle films/series ondersteunen momenteel alle audio. Als je een film/serie aanklikt en vervolgens kijkt bij 'informatie' kun je kijken welke formats de film ondersteund. Let wel dat we het hier nog hebben over een testversie van Disney.

• BamSlam_
  • Niet online
Stoffel schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 10:19:
Ik heb wel ondertiteling via de Apple TV. Op precies dezelfde manier als alle andere streaming apps, naar beneden swipen en dan staan ze gewoon in het menu. Natuurlijk niet alle content gecontroleerd maar mijn vriendin heeft gisteren 2 films met ondertiteling gekeken.
Ja, het werkt inderdaad op die manier. Op de originele ATV-remote tijdens het afspelen van een film of serie naar beneden swipen, dan verschijnt het ondertitel en audio-menu boven in beeld. En met mijn universele afstandsbediening is het een kwestie van op "pijltje naar beneden" drukken. Thanks!

• Freakie1NL
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 14-09 23:05

Freakie1NL

Grote Baas

Sinds vandaag even weekendje weg in België. Even getest en mijn Disney+ account werkt hier gewoon met de app en speelt films af. Tot nu toe wel jammer dat er nog geen functie op zit dat je met het afspelen verder gaat met waar je was gebleven.

11*310 WP (3410) op ZO (~140°) @ ~41° hoek , Growatt 3000 MTL-S

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alternative
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 10-04-2022
Freakie1NL schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 09:43:
Sinds vandaag even weekendje weg in België. Even getest en mijn Disney+ account werkt hier gewoon met de app en speelt films af. Tot nu toe wel jammer dat er nog geen functie op zit dat je met het afspelen verder gaat met waar je was gebleven.
Heb je de laatste update al. Die functie is er wel. Op mijn tab en phone met android heb ik het ;)

• Freakie1NL
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 14-09 23:05

Freakie1NL

Grote Baas

Ah zie het, geen wifi dus geen auto updates. Maar is er wel één beschikbaar, maar even gedownload.

11*310 WP (3410) op ZO (~140°) @ ~41° hoek , Growatt 3000 MTL-S

• madmaus
  • Laatst online: 03-09 14:10
Marconier schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 09:41:
[...]

Volgens mij is dit afhankelijk van de content. Niet alle films/series ondersteunen momenteel alle audio. Als je een film/serie aanklikt en vervolgens kijkt bij 'informatie' kun je kijken welke formats de film ondersteund. Let wel dat we het hier nog hebben over een testversie van Disney.
Als ik bv een nieuwe marvel film kijk (waarvan ik verwacht dat die dat ondersteund) krijg ik geen 5.1 geluid. Overigens zie ik bij informatie niets staan over formats.

Het kan ook aan mijn tv combinatie liggen. Daarom zou ik graag van iemand bevestigd willen zien dat het wel of niet werkt.

Edit.
Wow er was een nieuwe update en nu werkt het perfect.
Ik ben blij.

[ Voor 5% gewijzigd door madmaus op 14-09-2019 09:53 ]

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

• Fermion
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-09 15:57
Hier een Galaxy Tab A 2016, app start op en krijg de melding "unable to connect" (op de iPad en mijn LG OLED C9 werkt alles als een speer). App verwijder en nu laat het zich niet meer instaleren en ook niet na het opstarten. Anderen vergelijkbare issues?

Edit: dat downloaden duurt een eeuwigbeid, drukte op de servers?

Edit2: Herinstallatie lukt en de meding die weer krijg: unable to connect

[ Voor 34% gewijzigd door Fermion op 14-09-2019 09:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Paar bugs/irritatietjes op de PS..
  • Je kunt wel verder kijken waar je gebleven bent, MAAR als je de serie verder gaat kijken vanuit het lijstje "verder kijken" kun je met geen mogelijkheid terug naar de lijst van afleveringen :F
  • Als je afleveringen los wil kiezen, moet je het 'hoofd icoon' kiezen uit je gewone lijst of opzoeken uit hun bibliotheek, dus niet uit "verder kijken"
  • Aflveringen spelen NIET achter elkaar door :(
  • Ondertiteling is inconsequent, soms 1 regel, soms 2, soms zelfs 3.
  • Ondertiteling heeft zwart vlak erachter, vooral met 3 regels heel irri.
  • Alleen Engelse ondertiteling voor de doven enzo. Dus met "(hip jazz music playing)" :F
  • Ook irri want ik kijk graag met gewone Engelse. (Wat ik trouwens altijd wel een beetje gek vind, want doven weten toch niet wat hip jazz music is? En als je later doof bent geworden dan heb je toch nog geen idee wát voorn jazz muziek? Maar goed.)
  • Geen preview plaatjes bij fast forward/reverse, dus je hebt geen idee waar je bent.
  • Geen mogelijkheid om te kiezen welk audio output je wilt (Stereo/5.1/7.1).
  • Geen mogelijkheid om beeldformaat te kiezen.
Als iemand antwoorden heeft, dan hoor ik ze graag :)

Leuke verzameling, maar als deze dingen niet worden opgelost, is het na 12 November geen Disney meer voor mij :X

[ Voor 6% gewijzigd door poor Leno op 14-09-2019 10:14 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• diquan2001
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-09 08:51
Let op:
Omdat het hier gaat om een Alpha versie (d.d. 13-09-2019) is het niet noodzakelijk om alle bugs hier te melden. Deze kunnen prima bij Disney via support worden doorgegeven. ;)
poor Leno schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 10:12:
  • Je kunt wel verder kijken waar je gebleven bent, MAAR als je de serie verder gaat kijken vanuit het lijstje "verder kijken" kun je met geen mogelijkheid terug naar de lijst van afleveringen :F
  • Als je afleveringen los wil kiezen, moet je het 'hoofd icoon' kiezen uit je gewone lijst of opzoeken uit hun bibliotheek, dus niet uit "verder kijken"
  • Alleen Engelse ondertiteling voor de doven enzo. Dus met "(hip jazz music playing)" :F
  • Ook irri want ik kijk graag met gewone Engelse. (Wat ik trouwens altijd wel een beetje gek vind, want doven weten toch niet wat hip jazz music is? En als je later doof bent geworden dan heb je toch nog geen idee wát voorn jazz muziek? Maar goed.)
  • Geen preview plaatjes bij fast forward/reverse, dus je hebt geen idee waar je bent.

Leuke verzameling, maar als deze dingen niet worden opgelost, is het na 12 November geen Disney meer voor mij :X

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
diquan2001 schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 10:26:
Let op:
Omdat het hier gaat om een Alpha versie (d.d. 13-09-2019) is het niet noodzakelijk om alle bugs hier te melden. Deze kunnen prima bij Disney via support worden doorgegeven. ;)

[...]
No worries, heb ik al gedaan hoor ;)

Maar het is ook meer om te zien of ik dingen over t hoofd zie en of iemand weet hoe t wél moet :)

• oldsmelly
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13:23
Die ondertiteling is echt mega irritant, voorlopig een workaround door de versie in de browser te starten en dan te casten naar de shield. Geen idee wat dat doet nog met de audio en 4K ? Maar volgens mij alleen maar stereo en 1080P max ?

[ Voor 12% gewijzigd door oldsmelly op 14-09-2019 10:48 ]

MuziekLiefhebbert

• RobinNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 23:36
poor Leno schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 10:12:

Bugs kan je doorgeven via het Twitter account https://twitter.com/DisneyPlusHelp. Ik heb mijn gevonden bugs donderdag al gestuurd en ik kreeg zojuist een reactie dat de bugs zijn doorgegeven aan de IT afdeling van het bedrijf.

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Nu online
Marconier schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 09:38:
[...]

Ik heb al een account aangemaakt via de app. Ik kan dus ook inderdaad inloggen op de webversie, maar zie nergens een optie om je betaalgegevens te wijzigen.
Je kunt eens proberen je abonnement stop te zetten en dan opnieuw te activeren.
Pagina: 1 ... 8 ... 46 Laatste

Let op:
Het is niet noodzakelijk om alle bugs hier te melden. Deze kunnen prima bij Disney via support worden doorgegeven.
Tips en trucs delen om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US is niet toegestaan.
En geef je op bij de topicstarter om de TS bij te werken!