Ik heb wel ondertiteling via de Apple TV. Op precies dezelfde manier als alle andere streaming apps, naar beneden swipen en dan staan ze gewoon in het menu. Natuurlijk niet alle content gecontroleerd maar mijn vriendin heeft gisteren 2 films met ondertiteling gekeken.BamSlam_ schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 08:16:
[...]
Ja, bizar dat er bij de Apple TV-app (nog) geen ondertiteling beschikbaar is. De iOS-app biedt wel ondertitels (en audiotaalselectie). Uiteindelijk dus maar vanaf mijn iPad via Airplay naar mijn ATV met ondertitels gekeken.
Heeft er ondertussen iemand ervaring met Disney+ op LG webOS of Samsung?
Ik ben in het bezit van een LG led-tv met webOS, echter kan ik nergens vinden hoe, wat en waar ik Disney+ kan koppelen aan mijn tv.....ook kan ik hier bijvoorbeeld geen app voor vinden.
Disney+ website geeft ook geen uitsluitsel hierover...
Ik ben in het bezit van een LG led-tv met webOS, echter kan ik nergens vinden hoe, wat en waar ik Disney+ kan koppelen aan mijn tv.....ook kan ik hier bijvoorbeeld geen app voor vinden.
Wabbawabbawabbawabba
Ik heb dezelfde ervaring, ook met een LG C8. Het ligt niet aan de app op de tv volgens mij. Want bij mijn Chromecast Ultra en PS4 Pro heb ik hetzelfde (geen HDR).corset schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 08:40:
[...]
Nee?
4k TV:
Xbox One
PS4
HDMI connected 1080p laptop
Android
Chromecast
allemaal gebruikt er op, en werkt perfect. Totaal geen "wazig" beeld of iets dergelijks. Maar goed, een app in 1080p kwaliteit is ook perfect te gebruiken op een 4k tv. Zolang de films maar 4k dan zijn![]()
Surround schijnt wel gewoon te werken. Zelf nog niet kunnen testen aangezien mijn gehele surround set in een van de 50 verhuisdozen zit.
Overigens of het wazig is of niet ligt natuurlijk ook aan de grootte van de tv. Ik heb zelf 65 inch en ervaar ook onscherpte van de GUI.
[ Voor 8% gewijzigd door hjbaard op 13-09-2019 10:20 ]
Diverse ervaringen in dit topic: zoekt en gij zult vinden...KatirZan schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 10:19:
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Dan ligt het toch aan het TV type denk ik. Wel apart, hopelijk gaat LG dat nog een keer oplossen.hjbaard schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 10:20:
[...]
Ik heb dezelfde ervaring, ook met een LG C8. Het ligt niet aan de app op de tv volgens mij. Want bij mijn Chromecast Ultra en PS4 Pro heb ik hetzelfde (geen HDR).
Overigens of het wazig is of niet ligt natuurlijk ook aan de grootte van de tv. Ik heb zelf 65 inch en ervaar ook onscherpte van de GUI.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Dit heb ik getest maar helpt niet. In de browser ziet het er dan prima uit, maar bij de TV app is het nog steeds met zwarte balken achter de ondertitels. Is duidelijk een bug dus zal wel gefikst worden tzt.Marconier schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 09:30:
[...]
Inloggen in een browser en daar kun je de ondertiteling naar behoefte aanpassen.
Gisteren de app geïnstalleerd op PS4, werkt goed. Dochter heeft Vaiana zonder haperingen met goed beeld gekeken.
Op chromebook in chromebrowser overigens niet werkend. Elke willekeurige stream geeft een error 83.
De ios app op iPhone XR met IOS13.1 werkt prima.
Echter op de ipad (zo'n eerste variant met retina scherm) helaas niet gelukt... de app kan alleen op ios 11 en hoger geïnstalleerd worden.
Op chromebook in chromebrowser overigens niet werkend. Elke willekeurige stream geeft een error 83.
De ios app op iPhone XR met IOS13.1 werkt prima.
Echter op de ipad (zo'n eerste variant met retina scherm) helaas niet gelukt... de app kan alleen op ios 11 en hoger geïnstalleerd worden.
Erg vervelend dat ik nu niks kan omdat ik 2 dagen in Denemarken ben. VPN doet het ook niet. Als Disney geleidelijk gaat uitrollen, zal dat dus nog wel een tijdje duren.
Op mijn LG OLED55B6 heb ik ook rechts en onderin deze blauw streep. Ook geen HDR maar ondertiteling instellingen werkt wel.Equazor_ schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 09:57:
Gisteren ook even geprobeerd, momenteel ervaar ik nog wel wat problemen maar ik zie het meer als een beta.
Op mijn TV (LG OLED65C8) heb ik de app geïnstalleerd.
Ik ervaar hier nog 3 problemen mee.
1- Ik heb een horizontale blauwe lijn onder in beeld en ook aan de rechter zijkant (lijkt er op dat hij niet goed
centreert)
2- HDR/DV werkt niet, heb ook het idee dat het geen 4K is, wat zou kunnen verklaren waarom ik geen HDR
krijg.
3- onthoud de ondertiteling instellingen niet, ik geef aan dat ik geen zwart vlak achter de ondertiteling wil
maar bij blijft dit toch weergeven.
De app op mijn PS4 pro werkt iets beter maar ook daar heb ik geen HDR.
Arrived anxious, left bored
Ik vermoed dat het iets met de meta data van de stream te maken heeft. Want bij Netflix werkt dit allemaal wel. We wachten de fikses maar af :-)corset schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 10:28:
[...]
Dan ligt het toch aan het TV type denk ik. Wel apart, hopelijk gaat LG dat nog een keer oplossen.
Ik heb precies dezelfde problemen met de LG OLED55C8 app.Equazor_ schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 09:57:
Gisteren ook even geprobeerd, momenteel ervaar ik nog wel wat problemen maar ik zie het meer als een beta.
1- Ik heb een horizontale blauwe lijn onder in beeld en ook aan de rechter zijkant (lijkt er op dat hij niet goed
centreert)
2- HDR/DV werkt niet, heb ook het idee dat het geen 4K is, wat zou kunnen verklaren waarom ik geen HDR
krijg.
3- onthoud de ondertiteling instellingen niet, ik geef aan dat ik geen zwart vlak achter de ondertiteling wil
Ik blijf een zwart vlak houden bij de ondertiteling en geen HDR.
Hopelijk snel een fix
Welcome to the League of Draven
Even mijn ervaring delen:
Hier een Samsung Q9F (2018 model). Geen app op Tizen
TV beschikt over Airplay, dit werkt ook (nog) niet altijd. Ik krijg vaak een foutmelding op de TV, terwijl afspelen op iPhone of iPad wel gaat.
Hier een Samsung Q9F (2018 model). Geen app op Tizen

Waarom duurt snoozen maar 9 minuten?
Same op Oled65W7 . Sommige knoppen van afstandbediening werken ook niet . Kan niet met de muis een punt op de tijdbalk selecteren iig. Info knop zoals bij netflix werkt ook niet maar misschien heeft DISNEY+ dit ook niet. Wilde wel weten welke resolutie het was en hoeveel de bandbreedte was.Equazor_ schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 09:57:
centreert)
krijg.
Redelijk eerste versie van de app maar verwacht nog flinke verbeteringen. BTW als iemand weet hoe ik Disney + aan me afstandbediening kan koppelen onder de Amazon knop (zoals netflix onder de netflix knop zit dan wil ik dat graag weten )
Beetje off topic, maar het snelheidsverschil tussen een high-end model uit 2017 (heb ook die XE9305, 1300 euro vorig jaar) en een mid-end Sony model (800 euro) uit 2018 in AndroidTV vind ik vrij schokkend. Je ziet het vooral bij bv. bij instellingen. Het 2018 model reageert direct als je Home indrukt, mijn TV heeft even werk.NotSoSteady schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 09:32:
[...]
Die van mij ook (XE9305), de interface is niet razendsnel maar nou ook niet onbruikbaar traag. Ik maak ook liever gebruik van mijn Apple TV 4K, echter vind ik Dolby Vision belangrijker dan een wat tragere interface. Enige nadeel is dat ik geen ARC-output van Dolby Atmos heb en dat heeft de Apple TV wel.
Van mij mag Apple ook gewoon bitstreaming gaan doen, maar dat hebben ze er in tvOS 11.3 uitgesloopt, waardoor je nu alleen 7.1 LPCM met Atmos metadata (MAT) krijgt.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Klopt, echter moet je het ook vooral zien als een tijdelijke oplossing.loekf2 schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 10:50:
[...]
Beetje off topic, maar het snelheidsverschil tussen een high-end model uit 2017 (heb ook die XE9305, 1300 euro vorig jaar) en een mid-end Sony model (800 euro) uit 2018 in AndroidTV vind ik vrij schokkend. Je ziet het vooral bij bv. bij instellingen. Het 2018 model reageert direct als je Home indrukt, mijn TV heeft even werk.
Van mij mag Apple ook gewoon bitstreaming gaan doen, maar dat hebben ze er in tvOS 11.3 uitgesloopt, waardoor je nu alleen 7.1 LPCM met Atmos metadata (MAT) krijgt.
Ik wil vandaag wat kijken op mijn android tv. App crasht steeds met opstarten. Jammer
Voor de rest. Bevalt Disney plus prima behalve dat de app niet werkt met vpn en een uitzondering maken in de vpn app werkt ook niet. Jammer
Voor de rest. Bevalt Disney plus prima behalve dat de app niet werkt met vpn en een uitzondering maken in de vpn app werkt ook niet. Jammer
Mijn LG OLED (55E6V) is na 1000 uur hetzelfde spel spelen ingebrand. Ik hoop voor Hamazaki dat nieuwere types hier minder last van hebben maar ga alsjeblieft niet doen alsof OLED niet inbrandt!Hamazaki schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 08:47:
[...]
als je met die blauwe lijn non-stop continue 5.000 uur achterelkaar disney+ kijkt, dan heb je kans op inbranden ja![]()
zullen we weer op een rationele manier verdergaan?
Same hier inderdaad ééne film kan wel via airplay en een andere weer wel.Michiel706 schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 10:45:
Hier een Samsung Q9F (2018 model). Geen app op TizenTV beschikt over Airplay, dit werkt ook (nog) niet altijd. Ik krijg vaak een foutmelding op de TV, terwijl afspelen op iPhone of iPad wel gaat.
Mis ook een app voor de Samsung tv hoop dat deze snel komt.
Verder is mijn dochter er helemaal blij mee dat ze nu alles van Disney kan kijken
Waarom zou je VPN gebruiken ? Je probeert te kijken vanuit het buitenland ?coolbvrobin schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 10:59:
Ik wil vandaag wat kijken op mijn android tv. App crasht steeds met opstarten. Jammer
Neem aan dat ze geo-fencing gebruiken, dus account = regio/land, binnen de EU alleen kijken naar wat per land beschikbaar is, ook al zit je in een andere EU land, VPN wordt geblocked (net als Netflix).
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Zijn er meer mensen die geen 5.1 geluid hebben? Ik kijk via een LG tv en een coax kabel voor het geluid naar mijn receiver.
Via Netflix heb ik dit probleem niet?
Via Netflix heb ik dit probleem niet?
Kink FM radio player. Doet aan ultracrepidarianisme
Verwijderd
Waar zijn de eerste afleveringen van Seizoen 5 van Agents of Shield...
Ik weet dat het een test is, maar nu heb je seizoen 1-4 volledig en seizoen 5 vanaf aflevering 6.
Staat 5 er echt niet op of is het een UI bug?
Ik heb op mijn LG TV op andere plekken namelijk duidelijk last van UI bugs.
1. Hoe dan ook geen 5.1 geluid
2. visuele bugs in de UI.
3. Hij onthoud niet waar je gebleven bent met kijken en begint iedere keer bij de start met afspelen
4. Soms zijn er freezes waarbij ik de TV uit en aan moet zetten om verder te kijken.
3.+4. zijn een erg vervelende combinatie.
Ik weet dat het een test is, maar nu heb je seizoen 1-4 volledig en seizoen 5 vanaf aflevering 6.
In de dowload store van LG gezocht op Disney+, app gevonden, Install, Launch en dan e-mail adres en wachtwoord invoeren. Als hij niet in de store staat is jouw TV misschien te oud?KatirZan schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 10:19:
3. Hij onthoud niet waar je gebleven bent met kijken en begint iedere keer bij de start met afspelen
4. Soms zijn er freezes waarbij ik de TV uit en aan moet zetten om verder te kijken.
3.+4. zijn een erg vervelende combinatie.
[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2019 23:48 ]
Neej ik gebruik vpn op mijn telefoon voor advertenties te blocken en dat whatsapp aka facebook op mij geen profiel kan maken op basis van ip. Niet dat ze dat niet doen met andere persoonlijke dataloekf2 schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 11:05:
[...]
Waarom zou je VPN gebruiken ? Je probeert te kijken vanuit het buitenland ?
Neem aan dat ze geo-fencing gebruiken, dus account = regio/land, binnen de EU alleen kijken naar wat per land beschikbaar is, ook al zit je in een andere EU land, VPN wordt geblocked (net als Netflix).

Maar vooral voor de advertentie
Maar als nog in de vpn kun je aps uitzonderen zodat die niet over de vpn gaan. Dit heb ik met disney+ gedaan. Maar dat werkt niet.
[ Voor 9% gewijzigd door coolbvrobin op 13-09-2019 11:16 ]
Is volgens mij al langs gekomen dat iemand anders dat ook vroeg, maar het kan natuurlijk zijn dat de rechten voor die afleveringen hier in Nederland nog bij een ander bedrijf liggen.Verwijderd schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 11:13:
[ Voor 3% gewijzigd door Pompi op 13-09-2019 11:18 ]
Verwijderd
In de omschrijving staat Disney+ ook voor LG-tv's met webOS beschikbaar is.
Ik heb gezocht in de contentstore maar kan hem niet vinden.
Iemand die hem wel heeft?
Ik kon gisteren nog geen Android TV app vinden, of heb je de APK van de gewone Android app gesideload?coolbvrobin schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 10:59:
Edit:
Oeps, was al besproken zie ik, bedankt @NotSoSteady en @albino71
[ Voor 8% gewijzigd door TheFes op 13-09-2019 11:20 ]
TheFes schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 11:18:
[...]
Ik kon gisteren nog geen Android TV app vinden, of heb je de APK van de gewone Android app gesideload?
NotSoSteady schreef op donderdag 12 september 2019 @ 21:14:
[...]
Zoek eens op com.disney. Bij mij kwam die na com.disn al tevoorschijn.
Is wel raar. Tot vorig jaar lagen de rechten bij Videoland (streaming), Veronica (TV, maar alleen paar seizoenen) en Ziggo Movies & Series XL (dacht ik).Pompi schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 11:15:
[...]
Is volgens mij al langs gekomen dat iemand anders dat ook vroeg, maar het kan natuurlijk zijn dat de rechten voor die afleveringen hier in Nederland nog bij een ander bedrijf liggen.
Dus Disney+ kan doen en laten wat ze willen er mee... zelfs seizoen 6 hier streamen.
Gisteren gebeld en alleen enkele modellen hebben op dit moment de app beschikbaar. In november komt een wereldwijde release voor alle tv's die de app kunnen ondersteunen. Vroeg nog of hij wist welke modellen/software versies dit zijn maar dat kon hij mij niet vertellen.Verwijderd schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 11:18:
In de omschrijving staat Disney+ ook voor LG-tv's met webOS beschikbaar is.
Heb zelf sinds dit jaar een 49uk6300plb en ik hoop dat de app toch wel verschijnt op deze.
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
Met hoe hier die serie op tv is gekomen verbaasd niks mij meer, zelfde voor iets als de The Big Bang Theory want hoe vaak is die serie wel niet opnieuw begonnen bij Veronica na een paar nieuwe afleveringen. Kan dus zijn dat 1 van die 3 mogelijk nog de rechten heeft voor de eerste paar afleveringen en dat daarna Disney besloten had ze niet meer te verkopen omdat ze wisten dat ze met deze service zouden komen.loekf2 schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 11:20:
[...]
Is wel raar. Tot vorig jaar lagen de rechten bij Videoland (streaming), Veronica (TV, maar alleen paar seizoenen) en Ziggo Movies & Series XL (dacht ik).
Dus Disney+ kan doen en laten wat ze willen er mee... zelfs seizoen 6 hier streamen.
Verwijderd
Mijn LG is een 43UK6750, eind vorig jaar aangeschaft.
We gaan het zien dan, ik kijk nu via een AppleTV, maar dat is dus geen 4k model.
We gaan het zien dan, ik kijk nu via een AppleTV, maar dat is dus geen 4k model.
Mensen moeten zich wel realiseren en vaak wordt het vergeten... "Het is een test"
1. Niet alles staat erop.
2. Nederland is de eerste die bij deze streamingdienst bij kan.
3. De app bevat nog bugs en daarbij hebben ze het nog niet via alle kanalen leveringen gevoerd. Dus sommige kunnen hem wel downloaden en andere niet.
4. De schakelingen voor 4K en HDR is een functie die vanuit de streamingdienst verzorgt moet worden, hier zit ook de communicatiefouten nog in tussen verschillende tv's met verschillende OS'n (Is dat een woord OS'n? )
5. Wees geduldig, geniet wat er nu staat voor diegene die erbij kunnen. Bugs oplossingen en meer content komen pas na 12november.
Disney verzamelt nu gewoon informatie vanuit alle sources en op basis daarvan kunnen ze verbeteringen uit gaan voeren.
1. Niet alles staat erop.
2. Nederland is de eerste die bij deze streamingdienst bij kan.
3. De app bevat nog bugs en daarbij hebben ze het nog niet via alle kanalen leveringen gevoerd. Dus sommige kunnen hem wel downloaden en andere niet.
4. De schakelingen voor 4K en HDR is een functie die vanuit de streamingdienst verzorgt moet worden, hier zit ook de communicatiefouten nog in tussen verschillende tv's met verschillende OS'n (Is dat een woord OS'n? )
5. Wees geduldig, geniet wat er nu staat voor diegene die erbij kunnen. Bugs oplossingen en meer content komen pas na 12november.
Disney verzamelt nu gewoon informatie vanuit alle sources en op basis daarvan kunnen ze verbeteringen uit gaan voeren.
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
Ik heb ook een Samsung TV (2018) met Airplay en hier werkt alles prima. Ik neem aan dat je TV op hetzelfde netwerk als je telefoon/tablet zit?Michiel706 schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 10:45:
Hier een Samsung Q9F (2018 model). Geen app op TizenTV beschikt over Airplay, dit werkt ook (nog) niet altijd. Ik krijg vaak een foutmelding op de TV, terwijl afspelen op iPhone of iPad wel gaat.
Oh natuurlijk xmen staat er ook op. Thanks, heel mijn jeugd staat erop. Heb ik de komende weken wat te doenBluebe schreef op donderdag 12 september 2019 @ 17:05:
[...]
Dit viel mij ook al op, er staan volgens mij wel meer niet goed o.a. de aflevering "Blade, the Vampire Hunter". Daarnaast is alles in 1 seizoen gestopt i.p.v. 5 waar X-men dit bijvoorbeeld wel heeft. Het is niet heel erg, maar vind het jammer dat er geen nederlandse ondertiteling is voor deze series. Vind het wel super tof dat ze er op staan, zelfs series als Gargoyles staan erop wat toch wel beetje jeugd sentiment is
Ben er wel bang voor ja....maar om nou bij mijn vrouw aan te komen met het verhaal dat we een nieuwe TV nodig hebben omdat Disney+ er niet op kan/staat.....denk niet dat dit voor een heel leuke reactie zorgtVerwijderd schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 11:13:
[...]
In de dowload store van LG gezocht op Disney+, app gevonden, Install, Launch en dan e-mail adres en wachtwoord invoeren. Als hij niet in de store staat is jouw TV misschien te oud?
#.+4. zijn een erg vervelende combinatie.
Ik wacht het gewoon nog even af....
Wabbawabbawabbawabba
Eerst problemen gehad met het steeds te laat ontvangen van de verificatie-codes waardoor deze dus verloopt. Toen een account via Gmail.com en daar kreeg ik hem wel gelijk binnen. Lijkt dus aan Hotmail misschien te liggen?
HDR en 4K doen het gewoon op mijn Philips 903/12.
Alleen weet iemand waar je eventuele feedback kan geven? Bij Phineas en Ferb staan bijvoorbeeld de afleveringen in de verkeerde volgorde.
Alleen weet iemand waar je eventuele feedback kan geven? Bij Phineas en Ferb staan bijvoorbeeld de afleveringen in de verkeerde volgorde.
Argh, jammer dat het via VPN niet werkt. Woon in Duitsland en zou het graag proberen voor onze kleine dochter...
Films van A-Z staan ook niet in de goede volgorde. Als je op de website zit en je drukt rechtermuisknop op een film of serie, dan word je soms naar de homepage gestuurd. Ik heb een deel van mijn gevonden bugs al doorgegeven via Twitter. Ik weet alleen niet of dit de juiste plek is.Kiadjo schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 11:33:
Eerst problemen gehad met het steeds te laat ontvangen van de verificatie-codes waardoor deze dus verloopt. Toen een account via Gmail.com en daar kreeg ik hem wel gelijk binnen. Lijkt dus aan Hotmail misschien te liggen?
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
Voor iedereen die Feedback wilt geven:
Roger Palmer
Roger has been a Disney fan since he was a kid and this interest has grown over the years. He has visited Disney Parks around the globe and has a vast collection of Disney movies and collectibles. He is the owner of What's On Disney Plus & DisKingdom. Email: Roger@WhatsOnDisneyPlus.com Twitter: Twitter.com/RogPalmerUK Facebook: Facebook.com/rogpalmeruk
Hierbij kun je hem je feedback geven. Enne...Your Welcome
Edit: Extra info https://whatsondisneyplus.com/
Roger Palmer
Roger has been a Disney fan since he was a kid and this interest has grown over the years. He has visited Disney Parks around the globe and has a vast collection of Disney movies and collectibles. He is the owner of What's On Disney Plus & DisKingdom. Email: Roger@WhatsOnDisneyPlus.com Twitter: Twitter.com/RogPalmerUK Facebook: Facebook.com/rogpalmeruk
[ Voor 5% gewijzigd door Xtr3me4me op 13-09-2019 11:40 ]
Volgens mij is dat niet de officiële feedback hoor, maar meer een fan-site.Xtr3me4me schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 11:39:
Voor iedereen die Feedback wilt geven:
Roger Palmer
Dus je kan leuk feedback geven maar het doet niks voor eventuele aanpassingen.What’s on Disney Plus (WhatsOnDisneyPlus.com) is a unofficial fan site and is not endorsed, moderated, owned by or affiliated with Disney in any capacity.
Euhm misschien domme vraag, maar waar staat die app?? Ik kan hem nergens terugonok schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 09:53:
Wij hadden gisteren nog best veel stream timeouts op de tv (LG C7). Verder lijkt het al aardig te werken, maar het moet echt nog wel een stuk stabieler wil ik m'n abbo door laten lopen
Vinden (heb ook lg tv)
LR | 4WD | Deep blue | 19" velgen | Trekhaak
De officiele feedback omtrent wat erop staat, kun je doorspelen aan Roger Palmer. Hij is immers de beheerder wat erop komt te staan.Pompi schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 11:43:
[...]
Volgens mij is dat niet de officiële feedback hoor, maar meer een fan-site.
[...]
Dus je kan leuk feedback geven maar het doet niks voor eventuele aanpassingen.
De website is immers voor extra informatie.
Eventuele "technische" aanpassingen kun je doorgeven aan Roger Palmer.
Nogmaals:Xtr3me4me schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 11:46:
[...]
De officiele feedback omtrent wat erop staat, kun je doorspelen aan Roger Palmer. Hij is immers de beheerder wat erop komt te staan.
De website is immers voor extra informatie.
Eventuele "technische" aanpassingen kun je doorgeven aan Roger Palmer.
Die man Roger Palmer is de eigenaar van de website whatsondisneyplus.com, maar dat heeft niks met Disney+ te maken behalve dat hij een blog bijhoud over het hoe en wat. Hij gaat dus ook niet verantwoordelijk zijn voor wat er op Disney+ komt te staan, alleen wat er op zijn eigen blog/fan site komt te staan. Je mag hem best mails gaan sturen maar ik kan je nu al zeggen dat er niks met jouw feedback gedaan wordt behalve dat hij het misschien verwerkt in een nieuwe blogpost.What’s on Disney Plus (WhatsOnDisneyPlus.com) is a unofficial fan site and is not endorsed, moderated, owned by or affiliated with Disney in any capacity.
Of ik moet je verkeerd begrijpen over wat je bedoeld met feedback geven, dan excuses.
[ Voor 4% gewijzigd door Pompi op 13-09-2019 11:52 ]
Nee, nope je hebt gelijk. Keek niet verder dan me neus lang is! Mijn excuses.Pompi schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 11:50:
[...]
Nogmaals:
[...]
Die man Roger Palmer is de eigenaar van de website whatsondisneyplus.com, maar dat heeft niks met Disney+ te maken behalve dat hij een blog bijhoud over het hoe en wat. Hij gaat dus ook niet verantwoordelijk zijn voor wat er op Disney+ komt te staan, alleen wat er op zijn eigen blog/fan site komt te staan. Je mag hem best mails gaan sturen maar ik kan je nu al zeggen dat er niks met jouw feedback gedaan wordt behalve dat hij het misschien verwerkt in een nieuwe blogpost.
Of ik moet je verkeerd begrijpen over wat je bedoeld met feedback geven, dan excuses.
Enige wat ik nog kan vinden waar je misschien wat neer kan leggen is: https://support.disney.co...306466-Disney-Interactive
Op de help-pagina van Disney+ https://help.disneyplus.com/hc/nl staan onderaan diverse manieren van communiceren zoals chat, Twitter en mail. Volgens mij kan je daar je feedback kwijt en wordt het vanaf daar verder geregistreerd.
Werkt super, sta al 4 uur in de wacht voor de chatMarconier schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 11:58:
Op de help-pagina van Disney+ https://help.disneyplus.com/hc/nl staan onderaan diverse manieren van communiceren zoals chat, Twitter en mail. Volgens mij kan je daar je feedback kwijt en wordt het vanaf daar verder geregistreerd.
Die ene chatmedewerker daar heeft het vast heel druk nuPhusebox schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 11:58:
[...]
Werkt super, sta al 4 uur in de wacht voor de chat
Aflevering 2 en 3 missen en aflevering 4 heeft geen nederlands geluidspoor.Rukapul schreef op donderdag 12 september 2019 @ 19:48:
[...]
Nope.
Ook wel grappig dat afl 2 en nog wat missen van DuckTales

Hetzelfde netwerkMarconier schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 11:24:
[...]
Ik heb ook een Samsung TV (2018) met Airplay en hier werkt alles prima. Ik neem aan dat je TV op hetzelfde netwerk als je telefoon/tablet zit?
Heb jij ook een Q9F? Welke firmware draait jou toestel?
Waarom duurt snoozen maar 9 minuten?
Ik heb een UE49 met firmwareversie 1270.6Michiel706 schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 12:23:
[...]
Hetzelfde netwerk![]()
Heb jij ook een Q9F? Welke firmware draait jou toestel?
Verwijderd
Oprecht? Heel vreemd dan🤔RFdeGroot schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 09:38:
[...]
Vreemd... ik heb net even voor je gekeken op mijn iPhone en daar lijken alle afleveringen gewoon te staan? Season 2 heeft gewoon 22 afleveringen
Edit: bij mij staat nu ook alles erop. Heel vreemd
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2019 12:36 ]
Mensen last met de PlayStation dat het totaal niet loopt?
Beeld schiet voorbij, hapert en stottert etc...
Tekenfilms gaan goed maar Avengers bijvoorbeeld niet.
PS4 zit op WiFi
Tekenfilms gaan goed maar Avengers bijvoorbeeld niet.
PS4 zit op WiFi
[ Voor 25% gewijzigd door Valandil op 13-09-2019 12:39 ]
wijze woorden
Nog niet geprobeerd. Maar er is wel ruimte voor verbetering. Net Star Wars episode 4 gekeken via Safari. Moest de browser 2 keer opnieuw opstarten omdat het geheugen helemaal vol liep... vandaar dus dat wij proefkonijnen zijnValandil schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 12:38:
Mensen last met de PlayStation dat het totaal niet loopt?
Casten naar m'n m'n Sony 55XE9005 werkt nu. Alleen nog geen HDR. Ondertiteling zonder zwarte achtergrond. Verder nergens iets specifieks ingesteld.
Ondertussen app op m'n tv geïnstalleerd en daar werkt HDR wel. Ondertiteling ook hier zonder zwarte achter grond.
Ondertussen app op m'n tv geïnstalleerd en daar werkt HDR wel. Ondertiteling ook hier zonder zwarte achter grond.
[ Voor 28% gewijzigd door paragon op 13-09-2019 13:00 ]
Ik kijk het hier via Firefox en dan met een hdmi kabeltje naar de TV.
Het beeld loopt steeds vast en zit regelmatig vol met artefacten.
Is dit een gevalletje "het is nieuw en nog vol met bugs" of zij er mensen die het zo wel vloeiend kijken?
Het beeld loopt steeds vast en zit regelmatig vol met artefacten.
Is dit een gevalletje "het is nieuw en nog vol met bugs" of zij er mensen die het zo wel vloeiend kijken?
Wat ik vooral hinderlijk vind (Netflix heeft hetzelfde probleem):
Ik heb 2 jonge kinderen die nog niet in staat zijn om snel ondertiteling mee te lezen. Ik zou graag in 1 oogopslag kunnen zien welke audiosporen (taal) beschikbaar zijn. Bij zowel Netflix als disney+ kan ik dit pas zien zodra ik de film start en dan naar de audiosporen ga.
Nog mooier zou zijn wanneer ze bijvoorbeeld zou kunnen selecteren op "Nederlands gesproken".
Ik heb 2 jonge kinderen die nog niet in staat zijn om snel ondertiteling mee te lezen. Ik zou graag in 1 oogopslag kunnen zien welke audiosporen (taal) beschikbaar zijn. Bij zowel Netflix als disney+ kan ik dit pas zien zodra ik de film start en dan naar de audiosporen ga.
Nog mooier zou zijn wanneer ze bijvoorbeeld zou kunnen selecteren op "Nederlands gesproken".
Op mijn Chromebook (Acer Chromebook 14) werkt de Android app verrassend goed. Geen gestotter bij het afspelen, goede resolutie (in tegenstelling tot bijvoorbeeld de Netflix app) en het downloaden werkt gewoon.Wish schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 08:55:
[...]
Ja - ik heb een Chromebook met de Chrome browser... blijf ook telkens die foutmelding krijgen. Kan er ook niks over vinden bij het helpcenter en in contact komen met iemand bij Disney lukt me ook niet echt.
Op mijn Windows laptop werkt het in Chrome wel, maar loopt het lang niet zo goed als in Edge.
Zolang er geen App is op de Samsung TV (mijn model uit 2017), dan meld ik me ook nog niet aan voor een trial periode.IntToStr schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 09:14:
Maar toen wilde ik het (uiteraard) ook op de tv afspelen. Nog geen app in de samsung store zoals al meerderen gemeld hebben. Mag hopen dat die nog wel gaat komen, kan me niet voorstellen dat uitblijft. Ok, even geduld, kan altijd nog casten dacht ik. Maar helaas, krijg geen cast icoontje in beeld in de disney+ app op mijn telefoon. Bij netflix krijg ik deze wel en werkt het wel.
Weet iemand toevallig of Disney+ ook 4K content aanbiedt?
Yes Disney+ bied ook 4K content aan.Snoopy120 schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 13:22:
[...]
Zolang er geen App is op de Samsung TV (mijn model uit 2017), dan meld ik me ook nog niet aan voor een trial periode.
Weet iemand toevallig of Disney+ ook 4K content aanbiedt?
Misschien een stomme vraag, maar waar zie je wat de beschikbare kwaliteit is? Ik zie hier mensen praten over 4K, Dolby Vision, HDR maar ik denk dat mijn bril niet aanstaat want ik zie het niet staan bij de individuele films.
[ Voor 7% gewijzigd door Jason X op 13-09-2019 13:34 ]
Als je naar de homepage gaat en dan naar beneden scrollt zie je 4k films staan. Als je dan op 1 van de films klikt en daarna op extra informatie klikt, zie je namelijk of het HDR10 of Dolby Vision is en met welk geluidspoor. Dus DD 5.1 of Dolby Atmos of DTS:XJason X schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 13:32:
Misschien een stomme vraag, maar waar zie je wat de beschikbare kwaliteit is? Ik zie hier mensen praten over 4K, Dolby Vision, HDR maar ik denk dat mijn bril niet aanstaat want ik zie het niet staan bij de individuele films.
Bij Dolby Vision verschijnt er bij mij een logo, voor de rest is het inderdaad gissen. Ik zie het in de app (Android TV) in ieder geval niet.Jason X schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 13:32:
[ Voor 6% gewijzigd door NotSoSteady op 13-09-2019 13:38 ]
Zie het als onderbouwde feedback voor het verbeteren van de dienst
Die informatie is niet in elke Disney+-app aanwezig. Android TV-versie geeft geen informatie over HDR en/of Dolby Vision weer.Xtr3me4me schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 13:36:
[...]
Als je naar de homepage gaat en dan naar beneden scrollt zie je 4k films staan. Als je dan op 1 van de films klikt en daarna op extra informatie klikt, zie je namelijk of het HDR10 of Dolby Vision is en met welk geluidspoor. Dus DD 5.1 of Dolby Atmos of DTS:X
Ik heb het alleen nog getest onder ATV 4K en op mijn Iphone. Zelf bezit ik wel Android TV, maar ik gebruik de slome domme interface van de smart tv gewoon weg niet.ymmv schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 13:48:
[...]
Die informatie is niet in elke Disney+-app aanwezig. Android TV-versie geeft geen informatie over HDR en/of Dolby Vision weer.
Immers zitten alle voordelen op een Smart kastje zoals Chrome cast of ATV. Ik heb zelf nooit de OS van de tv gebruikt voor apps, weet wel dat mijn tv Android 8.0 draait.
Verwijderd
Ook ik ben een van die 'sukkels' die geen 4K/HDR/Dolby Vision en Dolby Atmos/5.1 etc. aan de praat krijgt. En ja, ik check per titel altijd eerst of die uberhaupt in 4K er is.
Eerst geprobeerd met de iOS app op een Xr. Ziet er prima uit, maar even serieus….4K op een telefoon ? Ik ga toch niet op een 11 inch schermpje kijken als er een 55inch LG OLED in de kamer staat met een luie bank ervoor.
Dus, hup Chromecasten via de App. Heb een Chromecast die 4K ondersteunt.
Maar.....geen 4K met Disney. En gewoon Stereo. Dus 2.0, niks surround. Netflix werkt wel in 4K met Chromecast.
Next, via Google Chrome in de browser. Zelfde resultaat.
App voor Windows 10 dan maar. Is er natuurlijk nog niet, want het is Windows. En dat wordt slechts door 40% van de wereld gebruikt (zakelijk 78% !!!). Zouden ze dan echt gewoon lui zijn die app-developers ?
Ok, PS4 dan maar. Is geen PS4 pro, dus kleine kans. En inderdaad geen 4K. Werkte met Netflix dacht ik ook niet. Gebruik nooit mijn PS4 voor streaming.
De LG app voor mijn webOS TV is er zoals aangekondigd nog niet. Toch even kijken. WTF, hij is er wel !!! Dus hup, installeren. Deze moet het haast wel doen.
Errr…..dus niet. Weer geen 4K en Dolby Surround. Maar wel 2 gratis strepen aan de rand om lekker in te branden
AppleTV dan maar......crap.....die heb ik niet. Want ik vond 4 soorten devices wel genoeg eigenlijk
Ik hoor wel overal dat ATV de enige is waar 4K/HDR/Atmos op werkt. Dus samengevat;
Disney werkt alleen in 4K op het platform van hun grootste toekomstige Streaming concurrent. Je zou bijna denken dat ze Apple-zieltjes proberen te winnen
Eerst geprobeerd met de iOS app op een Xr. Ziet er prima uit, maar even serieus….4K op een telefoon ? Ik ga toch niet op een 11 inch schermpje kijken als er een 55inch LG OLED in de kamer staat met een luie bank ervoor.
Maar.....geen 4K met Disney. En gewoon Stereo. Dus 2.0, niks surround. Netflix werkt wel in 4K met Chromecast.
App voor Windows 10 dan maar. Is er natuurlijk nog niet, want het is Windows. En dat wordt slechts door 40% van de wereld gebruikt (zakelijk 78% !!!). Zouden ze dan echt gewoon lui zijn die app-developers ?
Ok, PS4 dan maar. Is geen PS4 pro, dus kleine kans. En inderdaad geen 4K. Werkte met Netflix dacht ik ook niet. Gebruik nooit mijn PS4 voor streaming.
De LG app voor mijn webOS TV is er zoals aangekondigd nog niet. Toch even kijken. WTF, hij is er wel !!! Dus hup, installeren. Deze moet het haast wel doen.
Errr…..dus niet. Weer geen 4K en Dolby Surround. Maar wel 2 gratis strepen aan de rand om lekker in te branden

AppleTV dan maar......crap.....die heb ik niet. Want ik vond 4 soorten devices wel genoeg eigenlijk

Ik hoor wel overal dat ATV de enige is waar 4K/HDR/Atmos op werkt. Dus samengevat;
Disney werkt alleen in 4K op het platform van hun grootste toekomstige Streaming concurrent. Je zou bijna denken dat ze Apple-zieltjes proberen te winnen
Verwijderd schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 13:53:
Zo te zien heb je elk device geprobeerd wat mogelijk is
[ Voor 4% gewijzigd door Valandil op 13-09-2019 13:55 ]
wijze woorden
0 cent zelfs via Google Play Store!
It is better to be roughly right, than precisely wrong.
Misschien is deze fan site handig voor eventuele nieuwtjes. Jammer dat ze geen forum hebben voor vragen en zo.
https://disneyplus-nederland.nl/
Of is dit spuit elf?
Of is dit spuit elf?
Heb geduld, immers is het ook versie 1.0 van de app. Ze hebben het live gegooid en koppelingen gemaakt naar hun streaming servers.Verwijderd schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 13:53:
Ook ik ben een van die 'sukkels' die geen 4K/HDR/Dolby Vision en Dolby Atmos/5.1 etc. aan de praat krijgt. En ja, ik check per titel altijd eerst of die uberhaupt in 4K er is.
Errr…..dus niet. Weer geen 4K en Dolby Surround. Maar wel 2 gratis strepen aan de rand om lekker in te branden![]()
AppleTV dan maar......crap.....die heb ik niet. Want ik vond 4 soorten devices wel genoeg eigenlijk![]()
Het is ook puur om te testen, immers is die gratis proefperiode voor.
Het werkt allemaal nog maar half en het is meer om mensen te laten ervaren en kennis maken van hun app.
In het begin toen Netflix net uitkwam in NL was het ook een behoorlijke bagger zooitje. Het is immers het test volk die de bugs en fouten etc... moeten doorspelen.
Disney kan moeilijk elke tv met elke os en elke smart device aan de haal gaan voordat ze de markt op gaan. Dus daarom is dit de snelste en slimste manier.
Gooi het op de markt als test onder 1 land, laat ze de feedback geven, daarnaast verzamelen wij op de achtergrond welke OS zij gebruiken en welke versie (beetje ala NSA praktijken) en onder die noemer de app verbeteren.
Normaliter is het USA die de tester is en de rest van de wereld moet wachten, nu is het Nederland. Wij mogen frunniken en tweaken ermee om het allemaal aan de praat te kunnen krijgen en te kijken wat wel en niet werkt.
Zelfs na 12 november zal er echt wel nog problemen zijn voor veel mensen. Heeft gewoon tijd nodig, maar veel hoef je niet te verwachten van Disney+ tot aan de 12e dat het live gaat voor de rest van de wereld.
[ Voor 3% gewijzigd door Xtr3me4me op 13-09-2019 14:07 ]
Het is ook nul cent bij Apple en Microsoft accounts met creditcard
Heb je gechecked of er een credit card gekoppeld is aan je Google account?
YepFireshade schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 14:03:
Misschien is deze fan site handig voor eventuele nieuwtjes. Jammer dat ze geen forum hebben voor vragen en zo.
Of is dit spuit elf?
Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
Dat wel, maar ik had mijn Google Play Store tegoed geslecteerd als betaalmiddel.Fireshade schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 14:06:
Het is ook nul cent bij Apple en Microsoft accounts met creditcard
Heb je gechecked of er een credit card gekoppeld is aan je Google account?
ik kijk zelf via de android TV app (Sony XF9005) en daar werkt 4k/dolby vision prima, alleen erg weinig titels
12 november alles in 4k ?
Heb dezelfde TV merk, alleen ik werk niet met de OS van de tv. Maar wel fijn dat het dus daarop wel goed werkt. Dus met Android 8.0 werkt het gewoon goed.Lagune schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 14:23:
ik kijk zelf via de android TV app (Sony XF9005) en daar werkt 4k/dolby vision prima, alleen erg weinig titels
Niet alles zal in 4K zijn, immers zit er ook hoop oude meuk erop. Nostalgie maar helaas in HD.
Waar ik meer mee zit, waarom ze de redelijk nieuwe Marvel films zoals Thor Ragnarok niet in 4K laten uitzenden maar wel Captain America

Hoop dat ze op 12nov. met niet alleen meer content komen maar ook die films in 4K uitbrengen.
Hoe zie je dat?Lagune schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 14:23:
HDR heb ik wel een keer gezien, dus dat is o.k. Maar hoe zie je dat iets 4k is?
De info knop op de AB werkt niet in de DisneyApp
24x LG Mono Full Black 320Wp, SMA Sunny Tripower 6000TL/ Atlantic 270 L WP-Boiler
Kenny73 schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 14:29:
[...]
Hoe zie je dat?
HDR heb ik wel een keer gezien, dus dat is o.k. Maar hoe zie je dat iets 4k is?
De info knop op de AB werkt niet in de DisneyApp

Je moet namelijk in het begin scherm naar extra informatie toe gaan. Tenminste ik zie dat wel onder IOS.
Daarin staat wat tekst waar de film over gaat maar ook in welk formaat het gestreamed wordt en met welke audiospoor.
Ze kunnen het wel aangeven maar dan is het nog de vraag of het zo is.
ps.. bij Netflix werkt je infoknop wel en dan kan je zien wat je bitrate is.
24x LG Mono Full Black 320Wp, SMA Sunny Tripower 6000TL/ Atlantic 270 L WP-Boiler
Correct maar Netflix bestaat al een tijdje eh! Die zit tegenwoordig in elke moderne tv wel standaard geintrigeerd inclusief hebben AB al de snelknop erop zitten.Kenny73 schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 14:42:
Ze kunnen het wel aangeven maar dan is het nog de vraag of het zo is.
Disney+ kun je niet vergelijken met Netflix. Daarbij het is een testfase waarin NL er momenteel alleen toegang tot heeft.
@Tripl3 D Misschien is het handig om de topicstart bij te werken met handige tips en trucs. Je kan eventueel medeauteurs toevoegen, zodat je het niet alleen hoeft te doen.
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Ik vind het prima als er medeauteurs bijkomen. Ik heb het onderwerp met name geopend, omdat de Disney+ discussie het Netflix topic vervuilde en niemand anders de schone taak op zich nam om daar wat aan te doen.Outerspace schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 14:48:
@Tripl3 D Misschien is het handig om de topicstart bij te werken met handige tips en trucs. Je kan eventueel medeauteurs toevoegen, zodat je het niet alleen hoeft te doen.
Ik pin nu vooral nuttige posts, maar heb niet voldoende tijd (lees: ik leg mijn prioriteiten elders) om een flitsende topic-start te maken.
Dus vrijwilligers zijn van harte welkom!
Edit: Overigens heeft het Netflix-topic ook geen flitsende topicstart......
Edit2: Totdat iemand zich aanmeldt als medeauteur, pin ik deze vast, zodat het voor iedereen duidelijk is.
[ Voor 13% gewijzigd door Tripl3 D op 18-09-2019 07:29 ]
Verwijderd
Jammer genoeg mist er veel nl ondertieteling bij series, probeerde clone wars en p&f beide geen nl ondertieteling. Vraag me af of dit nog komt
Ik zou lekker opzeggenVerwijderd schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 15:10:
Vraag me af of dit nog komt
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Verwijderd
Wat. sorry als ik negatief klink. Vroeg het alleen af en dacht miss weet 1 van jullie of dit een fout is of dat het zo hoort
Verwijderd
Voor de rest totaal geen klachten met de app. Ik vind het aanbod TNT erg goed. Veel films en series om uit te kiezen, bij bvb Netflix had ik vaak alles wat ik wilde zien wel gezien maar bij d+ heb je een perfect aanbod al. Kan niet wachten op alle d+ series met uiterlijk mandalorian als Mn most hyped serie. Zeker weten het geld waard
Gewoon negeren dat soort opmerkingen. Het klopt dat niet alles nog met NL ondertitelingen laat zien. Maar geen zorgen dit wordt zekers aangepast wanneer het Live gaat.Verwijderd schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 15:25:
[...]
Wat. sorry als ik negatief klink. Vroeg het alleen af en dacht miss weet 1 van jullie of dit een fout is of dat het zo hoort
Zie het nu gewoon zo dat dit niks anders is dan een pure test. Hieronder wordt niet gekeken: Heeft deze serie of film NL ondertiteling ja of nee. Als je ze niet ziet dan betekent het dat deze serie of film gewoonweg "voor nu"geen NL subs bezit onder hun streaming servers.
Dit houd niet in dat ze die film niet hebben met NL maar die zal wel geplaatst worden zodra ze echt live gaan.
Zie het meer als met je hand in de grabbelbak gaan, je pakt er wat uit en zet het neer onder je streaming servers, order ze een beetje en klaar.
Straks wanneer ze live gaan zullen dingen:
1. Beter geordend zijn.
2. Meer content.
3. Elke content bezit de ondertiteling van zijn/haar land waarvandaan ze streamen.
4. Verbeterde app functies (zoals zoek functies en uiterlijk design)
5. Verbeterde stabiliteit en optimalisatie.
6. Betere koppeling qua 4K content en beeld filters zoals Dolby Vision en HDR10 voor grossweg de meeste bestaande televisie's en andere apparaten zoals smartphone's en smartboxen.
Geef liever opbouwende kritiek, dan gelijk negatief te reageren op iemand zijn/haar vraag.
Verwijderd
Ja zoiets las ik ergens.Xtr3me4me schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 15:32:
[...]
Gewoon negeren dat soort opmerkingen. Het klopt dat niet alles nog met NL ondertitelingen laat zien. Maar geen zorgen dit wordt zekers aangepast wanneer het Live gaat.
Zie het nu gewoon zo dat dit niks anders is dan een pure test. Hieronder wordt niet gekeken heeft deze serie of film NL ondertiteling. Als je ze niet ziet dan betekent het dat deze serie of film gewoonweg geen NL subs bezit onder hun streaming servers.
Dit houd niet in dat ze die film niet hebben met NL maar die zal wel geplaatst worden zodra ze echt live gaan.
Zie het meer als met je hand in de grabbelbak gaan, je pakt er wat uit en zet het neer onder je streaming servers, order ze een beetje en klaar.
Straks wanneer ze live gaan zullen dingen: 1. Beter geordend zijn, 2. Meer content, 3. Elke content bezit de ondertiteling van zijn/haar land waarvandaan ze streamen. 4. Verbeterde app functies (zoals zoek functies en uiterlijk design) 5. Verbeterde stabiliteit en optimalisatie. 6. Betere koppeling qua 4K content en beeld filters zoals Dolby Vision en HDR10 voor grossweg de meeste bestaande televisie's en andere apparaten zoals smartphone's en smartboxen.
De 4K bij the last Jedi vond ik erg goed werken. Ben benieuwd hoe deze bij gotg vol 2 gaat zijn. Tot nu toe vind ik het ook goed geordend. Enige probleem voor mij is dat bij “recommended for you” films staan die ik gister/net gekeken heb, maar dst is geen groot probleem. Chromecast werke ook goed, ps4 ook.
Ben ook zeer blij dat ze NL hebben gekozen, zelf lang hierop gewacht als die hard Disney fan, zeker de €7 Pm waard.
Wat heb jij tot nu toe al gekeken?
Ik ben om eerlijk te zijn de MCU verhaal lijn opnieuw aan het kijken, alleen mis Captain Marvel in het rijtje.Verwijderd schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 15:36:
[...]
Ja zoiets las ik ergens.
De 4K bij the last Jedi vond ik erg goed werken. Ben benieuwd hoe deze bij gotg vol 2 gaat zijn. Tot nu toe vind ik het ook goed geordend. Enige probleem voor mij is dat bij “recommended for you” films staan die ik gister/net gekeken heb, maar dst is geen groot probleem. Chromecast werke ook goed, ps4 ook.
Ben ook zeer blij dat ze NL hebben gekozen, zelf lang hierop gewacht als die hard Disney fan, zeker de €7 Pm waard.
Wat heb jij tot nu toe al gekeken?
Star wars gaat zekers aan de beurt komen, alleen nog niet echt super veel tijd gekregen.
Tot nu toe maar nog 1 film gekeken van de MCU lijn
Heb ook vrij weinig gezien van het hele Marvel gebeuren. Maar eens kijken wat de 'volgorde' "moet" zijn. 
@Verwijderd Graag, ik kijk series pas als ze echt helemaal finished zijn dus de vraag is of ik daar op wacht tot de hele reeks kijk of gewoon eerst de films kijk. Maar altijd welkom.
@Verwijderd Graag, ik kijk series pas als ze echt helemaal finished zijn dus de vraag is of ik daar op wacht tot de hele reeks kijk of gewoon eerst de films kijk. Maar altijd welkom.
[ Voor 46% gewijzigd door The Chosen One op 13-09-2019 15:49 ]
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Verwijderd
Netjes, cm komt vgm 13 november erop. Endgame december als ik t goed heb, veel plezier met de mcu filmsXtr3me4me schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 15:39:
[...]
Ik ben om eerlijk te zijn de MCU verhaal lijn opnieuw aan het kijken, alleen mis Captain Marvel in het rijtje.
Star wars gaat zekers aan de beurt komen, alleen nog niet echt super veel tijd gekregen.
Tot nu toe maar nog 1 film gekeken van de MCU lijn
Verwijderd
Hier niks te vinden.....heb een 65" B7, maar wel in Duitsland opgepikt. Kan me voorstellen dat dit nog problemen oplevert. Zou zonde zijn voor de proefperiode.Meneer iCy schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 11:21:
[...]
Gisteren gebeld en alleen enkele modellen hebben op dit moment de app beschikbaar. In november komt een wereldwijde release voor alle tv's die de app kunnen ondersteunen. Vroeg nog of hij wist welke modellen/software versies dit zijn maar dat kon hij mij niet vertellen.
Heb zelf sinds dit jaar een 49uk6300plb en ik hoop dat de app toch wel verschijnt op deze.
Een hulpje: https://www.amctheatres.c...st-way-to-rewatch-the-mcuThe Chosen One schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 15:40:
Heb ook vrij weinig gezien van het hele Marvel gebeuren. Maar eens kijken wat de 'volgorde' "moet" zijn.
Alleen captain Marvel moet je elders vandaan zien te krijgen, want die hebben ze niet erin gedaan bij de test fase.
[ Voor 15% gewijzigd door Xtr3me4me op 13-09-2019 15:42 ]
Verwijderd
Hier is een link naar de volgorde van de films: https://www.amctheatres.c...st-way-to-rewatch-the-mcuThe Chosen One schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 15:40:
Er zijn ook nog shorts en series. Als je de lijst wil met films/shorts/series zeg t maar, maar met dit heb je ook al een tijd plezier
Verwijderd
1 van de beste functies vind ik toch wel de extras bij films.
Hele toffe dingen bij beide classics en nieuwe films zien langskomen
Bij infinity war zag ik een soort 40 min interview erbij staan. Bij Avengers 2012 een alternate opening scene en ending. Bij gotg 2 echt mega veel
Nog nooit eerder een streaming service gezien die dat als functie heeft
Bij infinity war zag ik een soort 40 min interview erbij staan. Bij Avengers 2012 een alternate opening scene en ending. Bij gotg 2 echt mega veel
Even hier op inhakend; https://www.linkedin.com/...aming-services-1344233318Verwijderd schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 13:53:
[knip]
[knip]
Er is een app voor Xbox en Surface, en mogelijk (logischerwijze?), zal de desktopversie ook zijn intrede doen binnen afzienbare tijd?
Testing, one, two ...
Jammer dat er geen Spider-Man film op staatVerwijderd schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 15:42:
[...]
Hier is een link naar de volgorde van de films: https://www.amctheatres.c...st-way-to-rewatch-the-mcu
Er zijn ook nog shorts en series. Als je de lijst wil met films/shorts/series zeg t maar, maar met dit heb je ook al een tijd plezier
dit is mij nog niet opgevallen, maar is zeker een grote pluspunt!Verwijderd schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 15:43:
1 van de beste functies vind ik toch wel de extras bij films.
Let op:
Het is niet noodzakelijk om alle bugs hier te melden. Deze kunnen prima bij Disney via support worden doorgegeven.
Tips en trucs delen om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US is niet toegestaan.
En geef je op bij de topicstarter om de TS bij te werken!
Het is niet noodzakelijk om alle bugs hier te melden. Deze kunnen prima bij Disney via support worden doorgegeven.
Tips en trucs delen om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US is niet toegestaan.
En geef je op bij de topicstarter om de TS bij te werken!