Op mijn Samsung Galaxy Tab A 2019 is de app ook niet te vinden. APK sideloaded werkt ook niet, app crashed of stopt gewoon direct na starten, terwijl de app wel gewoon werkt op een iPhone SE notabene. Denk dat ze nog wat meer devices aan de supported hardware list moeten gaan toevoegen wil ik gebruik gaan maken van de dienst.
Niet beschikbaar voor die OS toch?Farid_A schreef op donderdag 12 september 2019 @ 21:22:
Op mijn Samsung Smart tv uit 2018 kan ik de app helaas nog niet vinden. Iemand van jullie wel?
Ben er al achter, het is omdat het via het casten van google moet en dat zit niet op een 2018 Samsung Qled, zou ik een chromecast moeten aansluiten. Spijtig, want bij Netflix en Youtube kan ik indien gewenst wel gewoon casten.Prosac schreef op donderdag 12 september 2019 @ 14:46:
Androidapp werkt prima op de P30 Pro. Ik dacht dat toen ik een profiel aanmaakte de app ook aangaf waar je moest klikken om te casten naar je tv (rechtsboven)
Maar nu bij thuiskomst wil ik dat testen, maar nergens zie ik de castknop.. of kijk ik verkeerd?
Kijk middels Chromecast ultra aangesloten op Denon heos bar en Sony xf8505 tv. Beeld is bijzonder goed, geen hoe je kan zien wat de kwaliteit is, maar samen met de kids al de loon king gekeken en beeld was heel mooi
Geen idee. Is dat ergens aangegeven dat die niet voor Samsung tv komt?
Samsungtv staat niet in de lijst waar de app op dit moment voor beschikbaar is. Denk dat dit nog wel komt hoor. Kan me niet voorstellen dat ze die uitsluiten.Farid_A schreef op donderdag 12 september 2019 @ 21:39:
[...]
Geen idee. Is dat ergens aangegeven dat die niet voor Samsung tv komt?
Jammer dat jij er ook last van hebt, maar gelukkig ben ik dan niet de enige. Zal vast wel goedkomen. Toch?PuntoXII schreef op donderdag 12 september 2019 @ 21:04:
[...]
Hier precies hetzelfde op LG OLED E6, dat HDR het nog niet doet is nog niet zo heel erg (wel jammer), maar die 5 pixels maken dat ik niet ga kijken op TV, via Apple tv4k dan maar. Waar bij dezelfde films dan ineens geen HDR staat... kortom, er zijn nog wat fixes nodig.

Ik vind het sowieso bizar hoe lastig de Disney+ apps overal zijn te vinden. Op de LG B6 ging het nog het makkelijkst, maar op de Sony TV kreeg ik de app alleen maar te zien als ik 'Disne' intoetste, zodra er 'Disney' stond was die weer weg... En op mijn Samsung Galaxy S9+ kan ik de app helemaal niet vinden in de PlayStore. Iemand tips?
Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2
Op je telefoon de link gebruiken die in het nieuwsbericht staat op tweakers. Zo heb ik het gedaan.Major_ton schreef op donderdag 12 september 2019 @ 21:47:
[...]
En op mijn Samsung Galaxy S9+ kan ik de app helemaal niet vinden in de PlayStore. Iemand tips?
Weet je zeker dat je Dolby Vision had ? Bij mijn Sony TV verschijnt er een logo in beeld. Mijn AppleTV 4K staat op match dynamic range, dus std op SDR, bij HDR schakelt ie over.Numeo schreef op donderdag 12 september 2019 @ 20:40:
Apple tv 4k Disney + werkt prima met dolby vision, net Avangers gekeken op 4k Dolby vision, een heel stuk mooier dan op me bluray hehe.
LG web os deed ook 4k maar zonder dolbyvision of hdr10.daar moeten we nog even op wachten dan maar. Is toch wel makkelijk, apps op je smart tv dan telkens een derde apparaat moeten inschakelen.
Disney+ deed niets qua HDR hier.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Ik heb een lg 43uj634v die komt uit 2017 met een os 3.5 zou die app er toch gewoon op moeten staan iemand enig idee hoe dit kan?
Playstation 5
Zijn LG apps te side loaden? Misschien dat dat een weg is? Ik baal ook als een stekker dat het niet om mijn LG beschikbaar is
Hier op een LG B8 oled hetzelfde probleem.PuntoXII schreef op donderdag 12 september 2019 @ 21:04:
[...]
Hier precies hetzelfde op LG OLED E6, dat HDR het nog niet doet is nog niet zo heel erg (wel jammer), maar die 5 pixels maken dat ik niet ga kijken op TV, via Apple tv4k dan maar. Waar bij dezelfde films dan ineens geen HDR staat... kortom, er zijn nog wat fixes nodig.
Edit: Na een tijdje verdwijnen de blauwe lijnen.
Edit 2: Zodra er met de afstandsbediening weer een opdracht naar de tv wordt gestuurd, dan zijn de blauwe lijnen er direct weer, maar ook nu weer verdwijnen ze na een tijdje.
[ Voor 20% gewijzigd door Baumans op 12-09-2019 22:31 ]
Ja het was Dolby Vision, De dolby vision logo verscheen niet rechtsboven mijn tv toen ik een film afspeelde, maar dat komt omdat mijn apple tv 4k standaard altijd op Dolby vision staat, (als hij ineens SDR of HDR moet laten zien word het beeld even zwart om naar de andere modus te schakelen, dat deed hij nu niet dus)loekf2 schreef op donderdag 12 september 2019 @ 21:56:
[...]
Weet je zeker dat je Dolby Vision had ? Bij mijn Sony TV verschijnt er een logo in beeld. Mijn AppleTV 4K staat op match dynamic range, dus std op SDR, bij HDR schakelt ie over.
Om zeker van te zijn klikte ik de instellingen knop op mijn tv tijdens de film en stond er bij video Dolby Vision home cinema (mijn tv dolby vision instelling), niet mijn gebruikelijke Isf Donkere kamer als hij sdr laat zien bijvoorbeeld.
Plus zag het er fantastisch uit
Dan moet er een issue met de AppleTV app zijn, dat ie niet om schakelt. Ik heb Disney al feedback gestuurd. Ik heb liever niet standaard DV aan, omdat ie dan SDR gaan remappen naar HDR, ook qua kleuren etc.Numeo schreef op donderdag 12 september 2019 @ 22:23:
[...]
Ja het was Dolby Vision, De dolby vision logo verscheen niet rechtsboven mijn tv toen ik een film afspeelde, maar dat komt omdat mijn apple tv 4k standaard altijd op Dolby vision staat, (als hij ineens SDR of HDR moet laten zien word het beeld even zwart om naar de andere modus te schakelen, dat deed hij nu niet dus)
Om zeker van te zijn klikte ik de instellingen knop op mijn tv tijdens de film en stond er bij video Dolby Vision home cinema (mijn tv dolby vision instelling), niet mijn gebruikelijke Isf Donkere kamer als hij sdr laat zien bijvoorbeeld.
Plus zag het er fantastisch uit
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
DV staat standaard aan wat de apple tv 4K menu DV maakt en de wallpapers etc, maar ik heb wel de optie aangezet dat hij automatisch de juiste video modus (en frame rate) gebruikt voor een app/ itunes film in de apple tv instellingen.loekf2 schreef op donderdag 12 september 2019 @ 22:34:
[...]
Dan moet er een issue met de AppleTV app zijn, dat ie niet om schakelt. Ik heb Disney al feedback gestuurd. Ik heb liever niet standaard DV aan, omdat ie dan SDR gaan remappen naar HDR, ook qua kleuren etc.
Ik ben ook niet een fan van oudere films met opgeblazen kleuren hehe.
Heb de app geïnstalleerd op mijn C7 en zie ook die dunne blauwe lijn, onder en rechts heel storend.Major_ton schreef op donderdag 12 september 2019 @ 15:37:
Ondertussen heb ik ook een account aangemaakt en de app geïnstalleerd op mijn LG 65B6. Aanmelden en installatie verliepen vloeiend. HDR10 werkt nog niet zoals anderen hier ook al gemeld hebben. Zal vast nog komen, voor nu is het geen dealbreaker in ieder geval.
Wat wél heel storend is, is een dunne blauwe lijn, ongeveer 5 pixels dik, rechts en onderin van het beeld. Heeft iemand anders dat ook? Ik zal vanavond eens op de Sony 75XF9005 testen of dat nog verschil maakt. Op de laptop gaat het in ieder geval wel goed.
Er is gewoon een Android TV-app met Dolby Vision-ondersteuning, dan gebruik je die toch in de tussentijd.loekf2 schreef op donderdag 12 september 2019 @ 21:56:
[...]
Weet je zeker dat je Dolby Vision had ? Bij mijn Sony TV verschijnt er een logo in beeld. Mijn AppleTV 4K staat op match dynamic range, dus std op SDR, bij HDR schakelt ie over.
[ Voor 4% gewijzigd door NotSoSteady op 12-09-2019 23:24 ]
Op mijn Samsung (Q9FN) heb ik het nu het beste aan de praat via een extra Chromecast.
Heb je die niet, het werkt ook als je de Samsung internet browser gebruikt en daar Inlogt met je Disney+ account. Ik krijg daar alleen steeds vrij snel een error, foutcode 83. En dan stopt hij en moet je de film weer openen en verder gaan waar je gebleven was.
Volgens mij zou het ook via de AppleTV app uit de Samsung App Store kunnen werken als ik dat zo lees met ondersteunde apps. Dit heb ik alleen nog niet aan de praat gekregen. Iemand wel?
Heb je die niet, het werkt ook als je de Samsung internet browser gebruikt en daar Inlogt met je Disney+ account. Ik krijg daar alleen steeds vrij snel een error, foutcode 83. En dan stopt hij en moet je de film weer openen en verder gaan waar je gebleven was.
Volgens mij zou het ook via de AppleTV app uit de Samsung App Store kunnen werken als ik dat zo lees met ondersteunde apps. Dit heb ik alleen nog niet aan de praat gekregen. Iemand wel?
Hier ook de zelfde 5 pixels onder en aan de rechterkant op m'n 55C8 en de app lijkt ook wel een hele lage resolutie te weergeven, hij is totaal nIet scherp. Hoop dat ze dit snel oplossen.Major_ton schreef op donderdag 12 september 2019 @ 15:37:
Ondertussen heb ik ook een account aangemaakt en de app geïnstalleerd op mijn LG 65B6. Aanmelden en installatie verliepen vloeiend. HDR10 werkt nog niet zoals anderen hier ook al gemeld hebben. Zal vast nog komen, voor nu is het geen dealbreaker in ieder geval.
Wat wél heel storend is, is een dunne blauwe lijn, ongeveer 5 pixels dik, rechts en onderin van het beeld. Heeft iemand anders dat ook? Ik zal vanavond eens op de Sony 75XF9005 testen of dat nog verschil maakt. Op de laptop gaat het in ieder geval wel goed.
Vanavond SW: Solo gekeken. Beeld was goed. Ik heb geen 4k tv. Wel Sony tv met android. Geen blauwe lijnen hier. Wat mij opviel was dat het geluid niet echt eruit knalde. Het kwam vlak over. Op de versterker ging ook geen DTS of dolby lampje branden zoals dat bij Netflix wel is. Ik weet niet of dat kan verklaren dat de kwaliteit gevoelsmatig wat achter bleef.
Onprettig was overigens de zwarte achtergrond bij de ondertiteling. Ik hoop dat ze dat nog gaan veranderen.
Onprettig was overigens de zwarte achtergrond bij de ondertiteling. Ik hoop dat ze dat nog gaan veranderen.
[ Voor 13% gewijzigd door aapelite op 12-09-2019 23:37 ]
Net stukje Last Jedi gekeken op mijn Sony Android TV. Geluid was inderdaad vrij "plat".aapelite schreef op donderdag 12 september 2019 @ 23:35:
Vanavond SW: Solo gekeken. Beeld was goed. Ik heb geen 4k tv. Wel Sony tv met android. Geen blauwe lijnen hier. Wat mij opviel was dat het geluid niet echt eruit knalde. Het kwam vlak over. Op de versterker ging ook geen DTS of dolby lampje branden zoals dat bij Netflix wel is. Ik weet niet of dat kan verklaren dat de kwaliteit gevoelsmatig wat achter bleef.
Nog even een update:
Ik kan nog steeds de app niet vinden op de LG TV in de huiskamer. OS was dacht ik.. 3.5 nog wat.
Verder moet ik zeggen dat Disney op zich wel goed bezig is. Qua content niet mijn ding over het algemeen (m'n broer daarentegen..), maar ze proberen serieus een service neer te zetten in tegenstelling tot Amazon Prime. De interface komt uiteraard bekend voor, maar is in ieder geval goed gekopiëerd, in tegenstelling tot Amazon dus. Een paar marginale verbeteringen, en ook helaas een aantal dingen hetzelfde gelaten (in het kort: ik vind de Netflix stijl interface prima over het algemeen, maar in bepaalde opzichten ook veel te simpel). En hoewel voor mij niet van belang, direct alle Nederlandse taal opties en Ideal aanwezig. Voor de mensen die wel de Disney content zien zitten, is dit een uistekend service.
Er is wel één dingetje, iets waar ik vanochtend geen last van had: maar soms blijft het scherm donker.. M'n broer vermoedde dat 't iets met de rating (overlay) te maken had.
Ik kan nog steeds de app niet vinden op de LG TV in de huiskamer. OS was dacht ik.. 3.5 nog wat.
Verder moet ik zeggen dat Disney op zich wel goed bezig is. Qua content niet mijn ding over het algemeen (m'n broer daarentegen..), maar ze proberen serieus een service neer te zetten in tegenstelling tot Amazon Prime. De interface komt uiteraard bekend voor, maar is in ieder geval goed gekopiëerd, in tegenstelling tot Amazon dus. Een paar marginale verbeteringen, en ook helaas een aantal dingen hetzelfde gelaten (in het kort: ik vind de Netflix stijl interface prima over het algemeen, maar in bepaalde opzichten ook veel te simpel). En hoewel voor mij niet van belang, direct alle Nederlandse taal opties en Ideal aanwezig. Voor de mensen die wel de Disney content zien zitten, is dit een uistekend service.
Er is wel één dingetje, iets waar ik vanochtend geen last van had: maar soms blijft het scherm donker.. M'n broer vermoedde dat 't iets met de rating (overlay) te maken had.
Make lovecraft not warcraft.
Enige wat ik mis is een soort Block op de accounts. Mijn dochter pakt nu nog haar eigen account, maar dat zal ze tzt wellicht ook anders proberen. Plex heeft dat ook volgens mij. Hoeft geen wachtwoord te zijn (liever niet).
Heb ook een klein stukje SW: Solo gekeken op m’n nVidia Shield TV en Dolby Digital Plus 5.1 lampje ging gewoon aan op m’n receiver. Geluid was ook prima en dus niet vlak.aapelite schreef op donderdag 12 september 2019 @ 23:35:
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Samsung Tab S2 met Chromecast. 1:52 naar een film gekeken, maar het lijkt erop dat Disney nu al storing heeft. Correctie: de storing zat blijkbaar in de chromecast, op de tablet werkte het wel.
[ Voor 27% gewijzigd door gron74 op 13-09-2019 08:41 ]
Ik heb het op de TV nog niet getest, maar in de browser kan ik alle kleuren/lettertype/grootte/achtergrond van de ondertitels aanpassen. Misschien slaat ie dat op in je profiel? Worth a shot.aapelite schreef op donderdag 12 september 2019 @ 23:35:
Ik heb PS4 Pro, Nvidia Shield en LG C6 web OS app uitgeprobeerd, krijg in geen ervan HDR of Dolby Vision. Da's wel jammer.
Hier een LG C8 met 55" en ook daarbij is de blauwe lijn zichtbaar in het menu, enkele previews (voordat de film start) en ook bij enkele films (bij Free Solo niet, bij bijv. diverse films met Han Solo welMajor_ton schreef op donderdag 12 september 2019 @ 15:37:
Lijkt dus specifiek een probleem met de app voor LG WebOS. Vooral bij OLED lijkt me dit niet handig, want dat lijkt mij de kans op inbranden vergroten - tenzij iemand mij gerust kan stellen...
Ik heb ook inmiddels de app geïnstalleerd, Op mijn Samsung S10 geen problemen om video's te bekijken, en ook niet via chrome, maar mijn Minix Neo U1 die niet hoger gaat dan Android 5, lukt het niet om wat af te spelen. Ik heb de Disney+app geïnstalleerd en kan gewoon inloggen, maar bij het afspelen van content blijft 'ie bij het laden hangen? Light dit aan mijn oude versie van Android?
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Ja, op mijn 55C7 heb ik dat ook gezien.Major_ton schreef op donderdag 12 september 2019 @ 15:37:
Your Friendly Neighborhood Moderator
Ik wil van de mogelijkheid maken om cookies opt out te doen. De helft heeft geen connectie en dus gefaald.
Verwijderd
Op.de oudere tablet krijg ik een fout melding zijn niet geschikt voor het installeren van de app
Samsung tab E . Was juist voor de kids bedoelt ..
Gelukkig is het de proef periode
Samsung tab E . Was juist voor de kids bedoelt ..
Gelukkig is het de proef periode
Heeft iemand al kunnen verifiëren? Ik heb het al tientallen keren geprobeerd, maar ik ontvang geen e-mail met code...
Op de Playstation gaat t goed, maar op Firefox, macOS krijg ik foutmelding error 83 als ik wat wil afspelen.. Gisteravond ook al.. Meer mensen dit
Ik heb nooit een mail gekregen om de boel te verifiëren.Tunes69 schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 06:43:
Heeft iemand al kunnen verifiëren? Ik heb het al tientallen keren geprobeerd, maar ik ontvang geen e-mail met code...
Ingeschreven op de website met gmail en gelijk een wachtwoord aangemaakt en ik kon gelijk inloggen op de app.
" All we have to decide is what to do with the time that is given to us"
Gisteravond ook even kort kunnen prutsen hiermee. Ik heb zowel de app op de Mi Box S als op de LG 55B6 geprobeerd. Beide apps hebben hun voor- en nadelen, de ervaring is nog niet consistent. De beeldkwaliteit qua scherpte van de films en series heb ik nog niet kunnen beoordelen. Aanbod is voor onze kinderen van 3 en 6 goed.
Mi Box S (via Samsung Q90R verbonden met LG55B6V)
HDR (TV schoot op Ultra HD Colour)
Interface scherp
Opmaak ondertiteling niet aan te passen
LG 55B6V
Géén HDR
Blauwe lijn rechts en onder
Opmaak ondertiteling aan te passen (tekstgrootte 1.5 mist, 2 is veel te groot)
Interface onscherp
Als ze de sterke punten van beide apps weten te combineren en consistent te maken dan hebben ze echt al een goede app. Ik mis wel de optie om een video die ik aan het kijken was uit de lijst te halen van te hervatten video's. Overigens erg te spreken over het aantal ondersteunde profielen (7).
Mi Box S (via Samsung Q90R verbonden met LG55B6V)
HDR (TV schoot op Ultra HD Colour)
Interface scherp
Opmaak ondertiteling niet aan te passen
LG 55B6V
Géén HDR
Blauwe lijn rechts en onder
Opmaak ondertiteling aan te passen (tekstgrootte 1.5 mist, 2 is veel te groot)
Interface onscherp
Als ze de sterke punten van beide apps weten te combineren en consistent te maken dan hebben ze echt al een goede app. Ik mis wel de optie om een video die ik aan het kijken was uit de lijst te halen van te hervatten video's. Overigens erg te spreken over het aantal ondersteunde profielen (7).
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Ben benieuwd wat er allemaal op komt! Ik vond het al irritant dan NGC geen gemist optie had. Hoop dat het wel hierop gezet gaat worden!
Jammer dat de app voor LG WebOS zo crappy is, ik bedoel hoe moeilijk kan het zijn. Geen motion controls, zelfs op OK klikken opent geen tijdlijn, je moet de 'pijltjes' gebruiken om te navigeren.
Thumbnails in het menu zijn van het standje jaren '80 compressie en resolutie. De videokwaliteit is zelf ook allerbelabberdst. Maar goed dat ze een testperiode hebben
Thumbnails in het menu zijn van het standje jaren '80 compressie en resolutie. De videokwaliteit is zelf ook allerbelabberdst. Maar goed dat ze een testperiode hebben

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Ik mis de automatisch afspelen functie? Ik moet elke keer de volgende aflevering kiezen?
Edit: iemand anders geeft het ook aan in de Playstore van de app.
[ Voor 28% gewijzigd door Isane op 13-09-2019 07:50 ]
Verwijderd
Voor een beta ben ik aangenaam verrast.
Mijn vrouw heeft via de eerste generatie Chromecast een film gekeken gisteren en ik kan me van Netflix niet zo'n goede beeldkwaliteit herinneren. Haarscherp beeld, geen storingen of compressie-artefacten.
Hopelijk blijft dat zo goed.
Mijn vrouw heeft via de eerste generatie Chromecast een film gekeken gisteren en ik kan me van Netflix niet zo'n goede beeldkwaliteit herinneren. Haarscherp beeld, geen storingen of compressie-artefacten.
Hopelijk blijft dat zo goed.
Maybe by choice, aangezien het op kinderen gericht is, (en ook voor veel volwassenen (waaronder ikzelf)) de eerste optie is die je uitzet, tenzij je brain dead disney zombies wil creeëren.Isane schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 07:46:
Ik mis de automatisch afspelen functie? Ik moet elke keer de volgende aflevering kiezen?
PS. Via de website kun je automatisch afspelen wel aanzetten, staat standaard aan. Zal dus nog wel allemaal buggy zijn.
Ik ga in ieder geval al opzeggen als het lukt, want die optie hebben ze nogal verstopt en via de Play Store ontbreekt de optie om je abonnement te stoppen... Disney is pure evil.
[ Voor 35% gewijzigd door Phusebox op 13-09-2019 08:16 ]
Heb gister de app geïnstalleerd op mijn LG C8 en ik ben er nog niet over te spreken.
De app zelf is niet in 4K. Alles is heel wazig qua tekst en afbeeldingen wat enorm stoort.
Verder krijg ik de HDR en Dolby Atmos content niet werkend. Hij speelt alles wel af maar zonder HDR en Dolby Atmos...
Meer mensen die dit ervaren?
De app zelf is niet in 4K. Alles is heel wazig qua tekst en afbeeldingen wat enorm stoort.
Verder krijg ik de HDR en Dolby Atmos content niet werkend. Hij speelt alles wel af maar zonder HDR en Dolby Atmos...
Jep, ook geen 4K video hier trouwens.theboss100 schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 08:09:
Heb gister de app geïnstalleerd op mijn LG C8 en ik ben er nog niet over te spreken.
Sowieso zit er een enorme compressie op alles in de WebOS app, is ook behoorlijk traag en totaal niet intuïtief qua gebruik (niet dat Netflix heel veel beter is).
[ Voor 15% gewijzigd door Phusebox op 13-09-2019 08:13 ]
Gisteren via Chromecast V3 de Film Robinson en Pooh gekeken. Prima beeldkwaliteit echter bleef hij halverwege hangen met allemaal errors in het scherm waarna ik weer in hoofdscherm kwam van de CC. Toevallig had hier al iets van gelezen (dacht ik) dus film gestopt en weer gestart en toen probleemloos uitgekeken.
Mijn vrouw is al overstag die ziet alleen maar leuke series en films...
Mijn vrouw is al overstag die ziet alleen maar leuke series en films...
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Gisteren via de Xbox-one gekeken.
Om te testen Starwars en een NG docu en dit liep goed, alleen de bediening is niet geheel gebruiksvriendelijk maar goed dit zal nog worden verbeterd ga ik vanuit.
Om te testen Starwars en een NG docu en dit liep goed, alleen de bediening is niet geheel gebruiksvriendelijk maar goed dit zal nog worden verbeterd ga ik vanuit.
Ja, bizar dat er bij de Apple TV-app (nog) geen ondertiteling beschikbaar is. De iOS-app biedt wel ondertitels (en audiotaalselectie). Uiteindelijk dus maar vanaf mijn iPad via Airplay naar mijn ATV met ondertitels gekeken.jschoorl2 schreef op donderdag 12 september 2019 @ 19:47:
Op appleTV app ook geen ondertiteling. Beeld op AtV4K is erg goed
Traag vond ik het niet, maar de hoeveelheid ruis in de 4K/HD content is echt niet acceptabel naar mijn mening.Phusebox schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 08:11:
[...]
Jep, ook geen 4K video hier trouwens.
Sowieso zit er een enorme compressie op alles in de WebOS app, is ook behoorlijk traag en totaal niet intuïtief qua gebruik (niet dat Netflix heel veel beter is).
Heb gisteren ook alles aangemaakt. Alles in de app is in het Engels (beschrijvingen etc). Hebben jullie dat ook? Of is dat op één of andere manier aan te passen naar Nederlands? (gaat om Android)
Log in op de website en stel de taal in of zet je Android systeeminstelling op Nederlands.Totrail schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 08:24:
Heb gisteren ook alles aangemaakt. Alles in de app is in het Engels (beschrijvingen etc). Hebben jullie dat ook? Of is dat op één of andere manier aan te passen naar Nederlands? (gaat om Android)
Iemand ervaringen met shield en deze app ? Ben wel benieuwd maar nog niet zelf geprobeerd.
Asus Rog B350-F, Ryzen 3700X, 16 Gb, Asus ROG 2070 Ti
Zowel m'n android als account op Disney+ website staan op Nederlands. Zonder resultaat.Phusebox schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 08:30:
[...]
Log in op de website en stel de taal in of zet je Android systeeminstelling op Nederlands.
Misschien de app maar even opnieuw installeren.
Via sideload heb ik de Disney+ app op mijn S9 (sept update) geïnstalleerd.Major_ton schreef op donderdag 12 september 2019 @ 21:47:
[...]
En op mijn Samsung Galaxy S9+ kan ik de app helemaal niet vinden in de PlayStore. Iemand tips?
Als ik de app probeer te starten crashed hij direct.
Werk hij op de S9+ wel?
----
Nederlands Google account aangemaakt, app gedownload, crashed niet meer.
[ Voor 9% gewijzigd door Heyster op 17-09-2019 09:17 ]
a backup is a man's best friend
Nee?theboss100 schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 08:09:
4k TV:
Xbox One
PS4
HDMI connected 1080p laptop
Android
Chromecast
allemaal gebruikt er op, en werkt perfect. Totaal geen "wazig" beeld of iets dergelijks. Maar goed, een app in 1080p kwaliteit is ook perfect te gebruiken op een 4k tv. Zolang de films maar 4k dan zijn

Surround schijnt wel gewoon te werken. Zelf nog niet kunnen testen aangezien mijn gehele surround set in een van de 50 verhuisdozen zit.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Kuch... Sony TV uit 2017, maar de UI is mij te sloom.NotSoSteady schreef op donderdag 12 september 2019 @ 23:23:
[...]
Er is gewoon een Android TV-app met Dolby Vision-ondersteuning, dan gebruik je die toch in de tussentijd.
Issue voor de AppleTV (4K) kan zijn dat Apple alleen Dolby Vision ondersteund waar de meta data in een enkele stream gecodeerd is itt de Blu-ray variant waar een twee HD stream de metadata bevat. Netflix doet het single stream. Weet niet precies hoe de ingebouwde (meestal) AndroidTV apps hier mee om gaan, of die een andere profiel ondersteunen.
Wat mij ook nog opviel:
Een series als The Clone Wars heeft veel te zacht geluid, klinkt bijna mono.
De UI is niet handig met series en meerdere seizoenen, die worden onder elkaar weergegeven, waarbij je horizontaal moet scrollen door de afleveringen. Doe mij maar de Netflix manier. Beetje onoverzichtelijk.
Zowel m'n android als account op Disney+ website staan op Nederlands. Zonder resultaat.Phusebox schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 08:30:
[...]
Log in op de website en stel de taal in of zet je Android systeeminstelling op Nederlands.
Misschien de app maar even opnieuw installeren .
Wat zijn de ervaringen nu met account sharing eigenlijk?
Of heeft niemand dat nog geprobeerd?
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Ik stream via mijn iPad naar SamsungTV (Airplay) maar ik krijg alleen ondertiteling op de iPad en niet op de tv.BamSlam_ schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 08:16:
[...]
Ja, bizar dat er bij de Apple TV-app (nog) geen ondertiteling beschikbaar is. De iOS-app biedt wel ondertitels (en audiotaalselectie). Uiteindelijk dus maar vanaf mijn iPad via Airplay naar mijn ATV met ondertitels gekeken.
Iemand al een manier gevonden om zich als Belg in te schrijven voor dit testprogramma?
Ryzen 7 9800X3D - Gigabyte X870E AORUS ELITE WIFI7 - G.Skill Flare X5 F5-6000 (32GB) - Sapphire Nitro+ RX9070XT
als je met die blauwe lijn non-stop continue 5.000 uur achterelkaar disney+ kijkt, dan heb je kans op inbranden jamailis schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 00:23:
[...]
Lijkt dus specifiek een probleem met de app voor LG WebOS. Vooral bij OLED lijkt me dit niet handig, want dat lijkt mij de kans op inbranden vergroten - tenzij iemand mij gerust kan stellen...
zullen we weer op een rationele manier verdergaan?
[ Voor 5% gewijzigd door Farabi op 13-09-2019 08:48 ]
Films zijn bij mij ook niet in 4K op een LG C8 met de app uit de LG app store.corset schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 08:40:
[...]
allemaal gebruikt er op, en werkt perfect. Totaal geen "wazig" beeld of iets dergelijks. Maar goed, een app in 1080p kwaliteit is ook perfect te gebruiken op een 4k tv. Zolang de films maar 4k dan zijn
En in het menu heb je inderdaad het idee dat je vergeten bent je bril op te zetten
Gisteren 2 films vanaf mijn Android telefoon naar de Chromecast gestuurd. Dit werkte goed, los van 1 vastlopertje halverwege de film. Zal nog wel opgelost/verbeterd worden de komende periode.
Wat ik weel heel jammer vind is dat de app voor de iPad alleen op iOS 11 en hoger werkt. Hierdoor kan ik de app niet installeren op mijn iPad 4 die verder alles prima doet (Netflix, Youtube, Kodi, etc.). Was leuk geweest als ze de iOS app ook voor lagere iOS versies beschikbaar zouden stellen.
Wat ik weel heel jammer vind is dat de app voor de iPad alleen op iOS 11 en hoger werkt. Hierdoor kan ik de app niet installeren op mijn iPad 4 die verder alles prima doet (Netflix, Youtube, Kodi, etc.). Was leuk geweest als ze de iOS app ook voor lagere iOS versies beschikbaar zouden stellen.
Kon je streamen met ondertiteling?pporrio schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 08:52:
Gisteren 2 films vanaf mijn Android telefoon naar de Chromecast gestuurd. Dit werkte goed, los van 1 vastlopertje halverwege de film. Zal nog wel opgelost/verbeterd worden de komende periode.
Wat ik weel hel jammer vind is dat de app voor de iPad alleen op iOS 11 en hoger werkt. Hierdoor kan ik de app niet installeren op mijn iPad 4 die verder alles prima doet (Netflix, Youtube, Kodi, etc.). Was leuk geweest als ze de iOS app ook voor lagere iOS versie beschikbaar zouden stellen.
Helemaal vergeten te proberen. Heb met mijn dochter gekeken en die wil toch alles in het Nederlands zien
Ja, ik heb gisteren kunnen streamen met ondertiteling, was mooi en helder
" All we have to decide is what to do with the time that is given to us"
Ja - ik heb een Chromebook met de Chromebrowser... blijf ook telkens die foutmelding krijgen. Kan er ook niks over vinden bij het helpcenter en in contact komen met iemand bij Disney lukt me ook niet echt.poor Leno schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 06:50:
Op de Playstation gaat t goed, maar op Firefox, macOS krijg ik foutmelding error 83 als ik wat wil afspelen.. Gisteravond ook al.. Meer mensen dit
No drama
Bijzonder, ik krijg het niet voor elkaar met AirplaySargan schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 08:55:
[...]
Ja, ik heb gisteren kunnen streamen met ondertiteling, was mooi en helder

Geprobeerd. In de browser inderdaad de optie, maar hij erft het niet over naar de app op android TV. Helaas. Feedback teruggegeven aan Sony.Jason X schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 00:09:
[...]
Ik heb het op de TV nog niet getest, maar in de browser kan ik alle kleuren/lettertype/grootte/achtergrond van de ondertitels aanpassen. Misschien slaat ie dat op in je profiel? Worth a shot.
Draait als een zonnetje op de ATV4
The choice is simple – do you do it in this life, or the next? In case of the former, why wait?
Inmiddels mijn account aangemaakt profielen voor het gehele gezin aangemaakt en wat content gekeken. Helaas blijft het tot nu bij gebruik op de ipads en streamen via Chromecast vanwege het ontbreken van een app voor mijn Samsung tv.
Anyway de content is ondanks de kwalitatieve catalogus erg beperkt. Ik en mijn vrouw zullen ons zeker even vermaken met wat films maar ik vrees wel dat we heel snel uitgekeken zijn met wat er nu aangeboden wordt. Verder ontbreekt het echt aan volwassenen content, wellicht dat het Fox label daar later invulling aangeeft.
Voor de kids is het daarentegen helemaal top, het afstruinen naar kortingsacties van iTunes kaarten en aanbiedingen op iTunes is voorbij. Alle favoriete kindersfilms en series zijn er wel in te vinden.
Het valt me trouwens op dat veel van deze kinderseries ooit te bekijken waren op het Disney Junior kanaal wat in Augustus is gestopt, kan toeval zijn maar...
Het enige wat ik graag had gezien is om binnen de accounts nog leeftijdscategorie te kunnen aangeven, zoals nu met Netflix kan. Een kind van 3 en een kind van 7 kijken niet naar dezelfde content namelijk.
Anyway de content is ondanks de kwalitatieve catalogus erg beperkt. Ik en mijn vrouw zullen ons zeker even vermaken met wat films maar ik vrees wel dat we heel snel uitgekeken zijn met wat er nu aangeboden wordt. Verder ontbreekt het echt aan volwassenen content, wellicht dat het Fox label daar later invulling aangeeft.
Voor de kids is het daarentegen helemaal top, het afstruinen naar kortingsacties van iTunes kaarten en aanbiedingen op iTunes is voorbij. Alle favoriete kindersfilms en series zijn er wel in te vinden.
Het valt me trouwens op dat veel van deze kinderseries ooit te bekijken waren op het Disney Junior kanaal wat in Augustus is gestopt, kan toeval zijn maar...
Het enige wat ik graag had gezien is om binnen de accounts nog leeftijdscategorie te kunnen aangeven, zoals nu met Netflix kan. Een kind van 3 en een kind van 7 kijken niet naar dezelfde content namelijk.
Op de ATV4 heb je een on-screen menu waar je de subs en audio kan selecteren als je met de cursor naar beneden of boven klikt.
Ik had ook een error via de website in Firefox. Refresh and gone. Het Solo opgezet en even gekeken.poor Leno schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 06:50:
Weet dat na 12 november de content nog verder wordt aangevuld. Ik vind ook dat het nu enigszins beperkt is maar we hebben het hier over een preview. ik heb er alle vertrouwen in dat na 12 november Disney de boel maximaal gaat aanvullen, ook voor de ouderen onder onsMiki schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 09:04:
Inmiddels mijn account aangemaakt profielen voor het gehele gezin aangemaakt en wat content gekeken. Helaas blijft het tot nu bij gebruik op de ipads en streamen via Chromecast vanwege het ontbreken van een app voor mijn Samsung tv.
Werkt prima. Kan niets zeggen over 4K echter, want ik heb geen 4K tv.Gri77ie schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 08:31:
Iemand ervaringen met shield en deze app ? Ben wel benieuwd maar nog niet zelf geprobeerd.
Ik heb even gekeken voor je en op mijn S9+ werkt de app prima. Ik heb de app geïnstalleerd via de link in het Tweakers artikel.Heyster schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 08:39:
[...]
Via sideload heb ik de Disney+ app op mijn S9 (sept update) geïnstalleerd.
Als ik de app probeer te starten crashed hij direct.
Werk hij op de S9+ wel?
Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2
Hier ging alles eigenlijk heel soepel met aanmelden etc. Op laptop en telefoon speelde het prima af. Helaas wel de lelijke ondertiteling, maar dat lijkt me iets dat ze zullen aanpassen.
Maar toen wilde ik het (uiteraard) ook op de tv afspelen. Nog geen app in de samsung store zoals al meerderen gemeld hebben. Mag hopen dat die nog wel gaat komen, kan me niet voorstellen dat uitblijft. Ok, even geduld, kan altijd nog casten dacht ik. Maar helaas, krijg geen cast icoontje in beeld in de disney+ app op mijn telefoon. Bij netflix krijg ik deze wel en werkt het wel.
Zijn er mensen die wel casten van telefoon naar (samsung) tv werkend hebben gekregen? Mogelijk door wat trucs die ik nog ken?
Met screen mirror werkt het wel, maar goed, dat is crap.
Maar toen wilde ik het (uiteraard) ook op de tv afspelen. Nog geen app in de samsung store zoals al meerderen gemeld hebben. Mag hopen dat die nog wel gaat komen, kan me niet voorstellen dat uitblijft. Ok, even geduld, kan altijd nog casten dacht ik. Maar helaas, krijg geen cast icoontje in beeld in de disney+ app op mijn telefoon. Bij netflix krijg ik deze wel en werkt het wel.
Zijn er mensen die wel casten van telefoon naar (samsung) tv werkend hebben gekregen? Mogelijk door wat trucs die ik nog ken?
Dat ligt dan aan de TV, meerdere mensen in de familie hebben het getest met 4k, nergens last van. Wordt vast wel gefixed. Test periodes blijven toch test periodes.Phusebox schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 08:51:
[...]
Films zijn bij mij ook niet in 4K op een LG C8 met de app uit de LG app store.
En in het menu heb je inderdaad het idee dat je vergeten bent je bril op te zetten
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Op LG C8 tv krijg ik de ondertiteling niet zoals het moet. Ik wil die zwarte achtergrond weg hebben. Kan dat wel instellen maar hij past het niet aan. En zoals het standaard is ingesteld is de zwarte balk niet uitgelijnd met de tekst.. dus irritant.
En de lettergrote kan ik wel aanpassen. Maar daar mis ik 1.5 optie. want 1 is klein en 2 is te groot.
En de lettergrote kan ik wel aanpassen. Maar daar mis ik 1.5 optie. want 1 is klein en 2 is te groot.
Gister meteen account aangemaakt en geinstalleerd op mijn umidigi f1. echt nog geen enkel probleem gevonden met de app. wel toen ik gister fantasia probeerde te streamen op mijn chromecast (gen1) gaf hij heel veel storing. hopelijk wordt dit nog opgelost.
verder heb ik 4 profielen toegevoegd en geprobeerd tegelijk te streamen en ja hoor dat lukte ook prima. alles werkt voor mij prima. alleen hoop ik wel dat er een app wordt ontwikkeld voor de sony tv's aangezien die bij alle andere tv apps achterlopen.
verder heb ik 4 profielen toegevoegd en geprobeerd tegelijk te streamen en ja hoor dat lukte ook prima. alles werkt voor mij prima. alleen hoop ik wel dat er een app wordt ontwikkeld voor de sony tv's aangezien die bij alle andere tv apps achterlopen.
Toevallig al je telefoon opnieuw opgestart? Het komt bij mij heel af en toe voor dat de Chromecast nog moet ontwaken terwijl ik een app (netflix, kpn) al heb opgestart waardoor beide elkaar niet "zien".IntToStr schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 09:14:
Hier ging alles eigenlijk heel soepel met aanmelden etc. Op laptop en telefoon speelde het prima af. Helaas wel de lelijke ondertiteling, maar dat lijkt me iets dat ze zullen aanpassen.
In de FF browser is de ondertiteling goed aan te passen, ook het zwarte kader kon ik hier uitschakelen.
Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
Als je Sony een Android TV is , dan is de app gewoon te vinden via de app store. Zoeken op Disney en je hebt dan kans dat je in zoekresultaat ver naar rechts moet scrollen om de app in het zoekresultaat te zien. (waarschijnlijk sortering obv aantal installs oid)GB_gaming101 schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 09:26:
Gister meteen account aangemaakt en geinstalleerd op mijn umidigi f1. echt nog geen enkel probleem gevonden met de app. wel toen ik gister fantasia probeerde te streamen op mijn chromecast (gen1) gaf hij heel veel storing. hopelijk wordt dit nog opgelost.
Inloggen in een browser en daar kun je de ondertiteling naar behoefte aanpassen.Sharkoon schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 09:23:
Op LG C8 tv krijg ik de ondertiteling niet zoals het moet. Ik wil die zwarte achtergrond weg hebben. Kan dat wel instellen maar hij past het niet aan. En zoals het standaard is ingesteld is de zwarte balk niet uitgelijnd met de tekst.. dus irritant.
Die van mij ook (XE9305), de interface is niet razendsnel maar nou ook niet onbruikbaar traag. Ik maak ook liever gebruik van mijn Apple TV 4K, echter vind ik Dolby Vision belangrijker dan een wat tragere interface. Enige nadeel is dat ik geen ARC-output van Dolby Atmos heb en dat heeft de Apple TV wel.loekf2 schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 08:41:
[...]
Kuch... Sony TV uit 2017, maar de UI is mij te sloom.
Issue voor de AppleTV (4K) kan zijn dat Apple alleen Dolby Vision ondersteund waar de meta data in een enkele stream gecodeerd is itt de Blu-ray variant waar een twee HD stream de metadata bevat. Netflix doet het single stream. Weet niet precies hoe de ingebouwde (meestal) AndroidTV apps hier mee om gaan, of die een andere profiel ondersteunen.
Wat mij ook nog opviel:
Een series als The Clone Wars heeft veel te zacht geluid, klinkt bijna mono.
De UI is niet handig met series en meerdere seizoenen, die worden onder elkaar weergegeven, waarbij je horizontaal moet scrollen door de afleveringen. Doe mij maar de Netflix manier. Beetje onoverzichtelijk.
Verwijderd
Ik probeerde net The Clone Wars te kijken, tot Mn verbazing is de serie totaal niet compleet. Van season 2 Missen er 12 afl. van season 4 missen er ook 12. Van 5 missen er 9. En van season 6 missen er 3🧐🧐
Echt een super dienst en nu al een heel goed aanbod voor twee maanden gratis 
Het enige wat ik nog mis op de PS4 app is sneller doorspoelen en een 'verder kijken' rubriek, nu moet je eerst weer de titel opzoeken en daar dan weer verder gaan.
Het enige wat ik nog mis op de PS4 app is sneller doorspoelen en een 'verder kijken' rubriek, nu moet je eerst weer de titel opzoeken en daar dan weer verder gaan.
Verwijderd
En ook een klacht bij Spider-Man 1994, serie begint met een aflevering uit season 3 ( volgens mij 10 ) en dan season 1.
Zijn er meer mensen waarbij de afleveringen niet automatisch doorlopen? Afspelen via een S10E + Chromecast. Settings in het menu/profiel staan goed.
Gebeurde bij Starwars Clone Wars.
Gebeurde bij Starwars Clone Wars.
Vreemd... ik heb net even voor je gekeken op mijn iPhone en daar lijken alle afleveringen gewoon te staan? Season 2 heeft gewoon 22 afleveringenVerwijderd schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 09:32:
Ik probeerde net The Clone Wars te kijken, tot Mn verbazing is de serie totaal niet compleet. Van season 2 Missen er 12 afl. van season 4 missen er ook 12. Van 5 missen er 9. En van season 6 missen er 3🧐🧐
Ik ervaar ook wat problemen.. Met Google chrome browser schokt hij en met Firefox browser heb ik soms dat hij het scherm dimt.. Niet helemaal donker maar laten we zegge 25% gedimd beeld. Beweeg ik met mijn mouse dat is dat weer weg maar na 30sec ofzo komt dat weer terug.. paar keer van klein scherm naar full screen en dat is het ineens goed.
m'n internet snelheid... 500/500mbit glasvezel.
Ik gebruikte gisteren de PlayStation app en vond het geluid wel heel zacht staan.. Is dit ook een instelling (bijv. 5.1) of hebben meer mensen hier last van?
Thnx!!NotSoSteady schreef op donderdag 12 september 2019 @ 21:14:
[...]
Zoek eens op com.disney. Bij mij kwam die na com.disn al tevoorschijn.
Wij hadden gisteren nog best veel stream timeouts op de tv (LG C7). Verder lijkt het al aardig te werken, maar het moet echt nog wel een stuk stabieler wil ik m'n abbo door laten lopen
Voor de geïnteresseerden; Op zowel mijn Samsung Galaxy S9+ als Samsung Tab 10 krijgt ik cast mogelijkheid naar de Chromecast Ultra en Sony XF9005. Casten naar de LG 65B6 lijkt niet mogelijk te zijn, wat wel bij YouTube het geval is.
Wat ik als functionaliteit nog mis in de app is de keuze tussen eerder gekeken content te hervatten of weer af te spelen vanaf het begin. Nu is alleen hervatten mogelijk.
Wat ik als functionaliteit nog mis in de app is de keuze tussen eerder gekeken content te hervatten of weer af te spelen vanaf het begin. Nu is alleen hervatten mogelijk.
Gisteren ook even geprobeerd, momenteel ervaar ik nog wel wat problemen maar ik zie het meer als een beta.
Op mijn TV (LG OLED65C8) heb ik de app geïnstalleerd.
Ik ervaar hier nog 3 problemen mee.
1- Ik heb een horizontale blauwe lijn onder in beeld en ook aan de rechter zijkant (lijkt er op dat hij niet goed
centreert)
2- HDR/DV werkt niet, heb ook het idee dat het geen 4K is, wat zou kunnen verklaren waarom ik geen HDR
krijg.
3- onthoud de ondertiteling instellingen niet, ik geef aan dat ik geen zwart vlak achter de ondertiteling wil
maar bij blijft dit toch weergeven.
De app op mijn PS4 pro werkt iets beter maar ook daar heb ik geen HDR.
Op mijn TV (LG OLED65C8) heb ik de app geïnstalleerd.
Ik ervaar hier nog 3 problemen mee.
1- Ik heb een horizontale blauwe lijn onder in beeld en ook aan de rechter zijkant (lijkt er op dat hij niet goed
centreert)
2- HDR/DV werkt niet, heb ook het idee dat het geen 4K is, wat zou kunnen verklaren waarom ik geen HDR
krijg.
3- onthoud de ondertiteling instellingen niet, ik geef aan dat ik geen zwart vlak achter de ondertiteling wil
maar bij blijft dit toch weergeven.
De app op mijn PS4 pro werkt iets beter maar ook daar heb ik geen HDR.
Gisterenavond "Guardians of the Galaxy" weer eens gekeken. iPhone 8 met airplay naar AppleTV3 (2012). Prima. Ondertiteling te selecteren, geen haperingen.
Ik heb dat dim probleem met elke browser, maar alleen op m'n pc die aangesloten staat op de Televisie.xuter010 schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 09:39:
Ik ervaar ook wat problemen.. Met Google chrome browser schokt hij en met Firefox browser heb ik soms dat hij het scherm dimt.. Niet helemaal donker maar laten we zegge 25% gedimd beeld. Beweeg ik met mijn mouse dat is dat weer weg maar na 30sec ofzo komt dat weer terug.. paar keer van klein scherm naar full screen en dat is het ineens goed.
Laptop doet het wel.
Gelukkig is er een PS4 app, die doet het prima, alleen lijk ik daar de ondertitels weer niet aan te kunnen passen naar een wat mooier formaat. Maar goed.. Als dat alles is
PSN/XBOX : Murzeltje1976
Gelukkig hebben ze ook 1 supportmedewerker op de chat, sta al ruim anderhalf uur in de wacht haha.
Ik heb gisteravond de hele avond zitten kijken, familie in een andere stad ook met 2 mensen.anandus schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 08:43:
Wat zijn de ervaringen nu met account sharing eigenlijk?
Ging zonder problemen..
Herkenbaar, ik moest bij Agents of S.H.I.E.L.D. mn geluid flink opschroeven.Dundave1909 schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 09:40:
Ik gebruikte gisteren de PlayStation app en vond het geluid wel heel zacht staan.. Is dit ook een instelling (bijv. 5.1) of hebben meer mensen hier last van?
Let op:
Het is niet noodzakelijk om alle bugs hier te melden. Deze kunnen prima bij Disney via support worden doorgegeven.
Tips en trucs delen om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US is niet toegestaan.
En geef je op bij de topicstarter om de TS bij te werken!
Het is niet noodzakelijk om alle bugs hier te melden. Deze kunnen prima bij Disney via support worden doorgegeven.
Tips en trucs delen om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US is niet toegestaan.
En geef je op bij de topicstarter om de TS bij te werken!