Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LAD93
  • Registratie: Maart 2016
  • Niet online
@Anoniem: 1885112 ieder zn meug inderdaad - ik vond de laatste films ook bijzonder matig, daarentegen vond ik deel 1 t/m 3 de beste films en dat valt bij sommige ‘echte fans’ ook niet goed. Als ik zeg dat ik Rogue One en Andor de beste Star Wars producties noem qua ‘realisme’ en ‘oorlog’, stuit ik vaak ook op onbegrip. Het ligt er maar net aan hoe je ermee bent opgegroeid gok ik.

Verder eens met @gielie

per aspera ad astra

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gielie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:42
Anoniem: 1885112 schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 17:30:
[...]

Disney probeert juist te dicteren wat Star Wars zou moeten zijn en dat is precies waar het misgaat.
Ik denk dat je niet goed begrijpt hoe de wereld in elkaar steekt, wie betaald bepaald.
Zij maken toch de serie en geven hier veel geld voor uit, mogen ze ook bepalen hoe het gaat. Wij als publiek mogen hier vervolgens een mening over hebben.
Bovendien zijn er heel veel verhalen, comics als boeken waar Disney niks over te zeggen heeft kwa verhaal, heb je daar weleens iets van gelezen?

En het “vroeger was alles beter” moeten we echt mee stoppen. “Vroeger was alles anders en dat vond ik leuker” zou het moeten zijn.

Las overigens een leuk comment
“ I guess the news will give some of the hateinfluencers content to feed their mindless brainwashed minions until they can cycle up the hate for Skeleton Crew in December, cause adults bashing kids shows is a look they enjoy wearing.”

[ Voor 38% gewijzigd door gielie op 20-08-2024 18:15 ]

"Death smiles at us all, all a man can do is smile back." - Maximus Decimus Meridius

Acties:
  • +7 Henk 'm!

Anoniem: 1885112

gielie schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 18:08:
[...]

Ik denk dat je niet goed begrijpt hoe de wereld in elkaar steekt, wie betaald bepaald.
Zij maken toch de serie en geven hier veel geld voor uit, mogen ze ook bepalen hoe het gaat. Wij als publiek mogen hier vervolgens een mening over hebben.
Bovendien zijn er heel veel verhalen, comics als boeken waar Disney niks over te zeggen heeft kwa verhaal, heb je daar weleens iets van gelezen?

En het “vroeger was alles beter” moeten we echt mee stoppen. “Vroeger was alles anders en dat vond ik leuker” zou het moeten zijn.

“ I guess the news will give some of the hateinfluencers content to feed their mindless brainwashed minions until they can cycle up the hate for Skeleton Crew in December, cause adults bashing kids shows is a look they enjoy wearing.”
Disney betaalt, dus moeten de fans alles maar goed vinden? 'Vroeger was alles beter' moeten we mee stoppen? Wat een hoop onzin, zeg. Het zou Disney sieren als ze Star Wars met respect behandelden, maar dat doen ze duidelijk niet. Met The Acolyte als absolute dieptepunt. Als je zo'n grote IP als Star Wars overneemt, dan weet je dat daar een rijke historie en grote fanbase aan verbonden zijn.

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 1885112 op 20-08-2024 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gielie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:42
Anoniem: 1885112 schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 18:19:
[...]

Disney betaalt, dus moeten de fans alles maar goed vinden? 'Vroeger was alles beter' moeten we mee stoppen? Wat een hoop onzin, zeg. Het zou Disney sieren als ze Star Wars met respect behandelden, maar dat doen ze duidelijk niet. Met The Acolyte als absolute dieptepunt. Als je zo'n grote IP als Star Wars overneemt, dan weet je dat daar een rijke historie en grote fanbase aan verbonden zijn.
Zonder Disney was er geen star wars.
Maar dit gaat een beetje off topic.

"Death smiles at us all, all a man can do is smile back." - Maximus Decimus Meridius

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjufke
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22:13
Kan iemand mij eens uitleggen wat het probleem van Disney + is met dat bufferen continue? HBO, Netflix, noem het op, allemaal geen enkel probleem. 8)7

PSN: bollsie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
sjufke schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 14:58:
Kan iemand mij eens uitleggen wat het probleem van Disney + is met dat bufferen continue? HBO, Netflix, noem het op, allemaal geen enkel probleem. 8)7
Nooit problemen hier met Disney+

Owner of DBIT Consultancy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Volgens nu.nl gaat de prijs van D+ dit najaar naar 13,99 en komt er een goedkoper abo met reclame. Wat mij betreft is het dan afgelopen met D+, helaas. De derde prijsverhoging in een jaar als ik me niet vergis... Ben wel een beetje klaar met die streamers die denken steeds maar te kunnen verhogen zonder dat er wat tegenover staat.

[ Voor 18% gewijzigd door Bra-Jo op 23-08-2024 08:21 ]

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik krijg gewoon een prijsverlaging van 10 euro ;)

Er zijn zo weinig dingen die ik kijk die 4k en DV hebben dat het 1080 abonnement meer dan prima voor mij is.

/edit: staat trouwens ook gewoon op tweakers hoor: nieuws: Disney+ verhoogt Nederlandse prijs met 3 euro per maand en voegt abo ...

[ Voor 52% gewijzigd door ArthurMorgan op 23-08-2024 08:21 ]

And that’s the bottom line cause Stone Cold said so

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 00:02
Zullen ze dit jaar hetzelfde doen als vorig jaar? Heb toen in het najaar eerst een gewoon abo gehad voor een maand (ik ben een hopper, heb alleen HBO Max & SkyShowtime vast, met 50% levenslange korting) en nog geen maand nadat het abo was afgelopen konden nieuwe abonnees 3 maanden voor ik meen €3 p/m kijken. Dus toen maar weer een abo afgesloten. Zou toch wel mooi zijn als ze dit jaar weer zo'n actie hebben.

Maar anderzijds heb ik zo te zien niet veel opstaan op JustWatch. Godfather of Harlem S03, The Bear S03 en Shogun ("helemaal", 1 seizoen dus). En volgens mij komt Only murders in the building er ook aan dus dan "moet" ik geen abo afsluiten voordat die er is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reller
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 00:46
sjufke schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 14:58:
Op onze android TV van 8 jaar oud is het ook ellende, traag en idd bufferen. Echter op de Ziggo mediabox (die er 30 cm. naast staat, verbonden op zelfde ethernetkabel) loopt het als een zonnetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23:28
Het is dat ik Disney deel met een iemand anders zijn account, goed komen dan schijnbaar ook 3 euro kosten bij extra.
Maar dan is het nog te over zien op zich, 1 keer neemt die per jaar een jaar abbo en stuur mij een tikkie voor de helft van de kosten.

Maar begint wel een beetje te gek te worden ja, goed je hoeft niet elk abbo te hebben hele jaar door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Laatst online: 00:18
Carlos0_0 schreef op vrijdag 23 augustus 2024 @ 09:33:
Het is dat ik Disney deel met een iemand anders zijn account, goed komen dan schijnbaar ook 3 euro kosten bij extra.
Maar dan is het nog te over zien op zich, 1 keer neemt die per jaar een jaar abbo en stuur mij een tikkie voor de helft van de kosten.

Maar begint wel een beetje te gek te worden ja, goed je hoeft niet elk abbo te hebben hele jaar door.
Ze gaan ook account delen tegengaan vanaf dit najaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
Deezers schreef op vrijdag 23 augustus 2024 @ 09:58:
[...]

Ze gaan ook account delen tegengaan vanaf dit najaar.
Oh dacht dat ze hier paar euro extra voor vragen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:20
Carlos0_0 schreef op vrijdag 23 augustus 2024 @ 10:50:
[...]

Oh dacht dat ze hier paar euro extra voor vragen.
Ik had ook ergens gelezen dat ze op dat gebied ook Netflix zouden volgen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
gielie schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 18:08:
[...]

Leuke glimlach zo op de vrijdagmiddag gekregen, dank ;)

Wellicht hebben ze/jij nog niet van het begrip gehoord: "De klant is koning?" En klanten stemmen met hun portemonnee op dit moment. Disney is al een paar bezig haar eigen ramen in te gooien precies door die houding "We hebben er voor betaald dus wij bepalen wat we met *insert franchise* gaan doen!"..

Soms is een blik op het verleden juist gezond om te ontdekken waar het succes vandaan kwam.. Niet alles was beter vroeger maar op op film/serie gebied zeer zeker wel (imho).

De beurswaarde van Disney was vroeger ook beter trouwens, in een jaar of drie meer dan gehalveerd _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

hardware-lover schreef op maandag 3 juni 2024 @ 12:36:
Nu zag ik afgelopen weekend dat DTS-X geactiveerd kon worden binnen het Imax Enhanced aanbod. De Disney app, op een tamelijke budget Sharp TV, attendeerde mij daarop. Ik ben een beetje verbaasd over die mogelijkheid voor deze TV, zal in de praktijk niet werkelijk wat toevoegen verwacht ik.
Even een volgende observatie. Ik ben momenteel een Android TV V14 build aan het testen op een losse mediaspeler, en deze geeft nu ook de optie voor DTS-X voor de Disney+ app.

Nog steeds heb ik er niet werkelijk heel veel aan want de aangesloten receiver heeft de Disney DTS-X certificering niet, maar toch opvallend dat het nu ook beschikbaar is op een Android TV speler.

Ben benieuwd of de aangekondigde Google TV streamer eveneens die optie zal gaan geven, aangezien deze ook met Android TV V14 als OS gaat komen (met Google TV als startscherm).

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holzschuh
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 31-05 17:17
D-Ed schreef op vrijdag 23 augustus 2024 @ 15:03:
[...]

Wellicht hebben ze/jij nog niet van het begrip gehoord: "De klant is koning?" En klanten stemmen met hun portemonnee op dit moment.
Even een flashback naar mijn horeca jaren. "De klant is koning, maar de baas is keizer".
Er zit een fijne lijn tussen alleen naar je (meest vocale) klanten luisteren en je eigen lijn trekken als eigenaar. Anders loop je het risico dat je vast komt te zitten in een loop waar je hardcore klanten bepalen hoe en wat.

Die beurswaarde is vooral omdat die paar happy few met veel geld die beleggen altijd maar meer willen en als je groei een keer niet lekker loopt meteen beginnen te pruttelen dat het allemaal anders moet want "meer geld".

Achteraf bezien is het kopen van legacy een risico. Sommige SW waren een succes, anderen floppen. Als je dit als niet thema gebonden series/films had uitgebracht was het onder het kopje "win some, lose some" gearchiveerd en business as usual geweest.

Maar als je ziet wat er aan nieuwe films uitkomt is Disney erg bang voor nieuwe ideeën die kunnen floppen. Dan maar weer film 3/4/5 maken van een bestaande franchise.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Holzschuh schreef op maandag 26 augustus 2024 @ 07:48:
[...]

Even een flashback naar mijn horeca jaren. "De klant is koning, maar de baas is keizer".
Er zit een fijne lijn tussen alleen naar je (meest vocale) klanten luisteren en je eigen lijn trekken als eigenaar. Anders loop je het risico dat je vast komt te zitten in een loop waar je hardcore klanten bepalen hoe en wat.

Die beurswaarde is vooral omdat die paar happy few met veel geld die beleggen altijd maar meer willen en als je groei een keer niet lekker loopt meteen beginnen te pruttelen dat het allemaal anders moet want "meer geld".

Achteraf bezien is het kopen van legacy een risico. Sommige SW waren een succes, anderen floppen. Als je dit als niet thema gebonden series/films had uitgebracht was het onder het kopje "win some, lose some" gearchiveerd en business as usual geweest.

Maar als je ziet wat er aan nieuwe films uitkomt is Disney erg bang voor nieuwe ideeën die kunnen floppen. Dan maar weer film 3/4/5 maken van een bestaande franchise.
Ach tja, ook de gewone bioscoopbezoeker stemt met zijn/haar portemonnee. Als we gewoon de box office resultaten erbij halen dan zie je ook dat er vanaf ongeveer 2016/2017 een dalende lijn te zien is met een flinke dip tijdens de covid periode:
https://www.the-numbers.com/market/distributor/Walt-Disney

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KXdUAKDT7fyZBCUNUwArHsB-68Q=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ZZbfUuZyllsjlBjr6fsEOYiF.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Holzschuh
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 31-05 17:17
Minder kaartjes maar een stijgend marktaandeel tot 2019. En die kaartjes werden/worden in rap tempo steeds duurder dus dat zullen ze niet gevoeld hebben toen.

Door de pandemie is zoveel gewijzigd in gedrag dat je daarna alle standaardverklaringen in de prullenbak kunt gooien.

Nu is de parkendivisie juist de moneymaker.
https://www.cnbc.com/2024...-to-keep-it-that-way.html

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Met Covid stemden mensen niet met hun portemonnee, de bioscopen waren dicht. Kan je moeilijk Disney aanrekenen.

En die grafiek is alleen 'domestic', niet internationaal. Daarvoor moet je dit lijstje erbij pakken van dezelfde site.

En als je dan naar de kolom 'Combined Worldwide Box Office' kijkt, dan is er 2015-2019 nog nooit zoveel geld verdiend (per jaar) bij Disney als ooit tevoren. Met als top-1 films per jaar de nieuwe Star Wars en Avengers films.

Dus het is maar net hoe je het bekijkt en welke getallen je meetelt. Voor 2024 gaan ze sowieso goede zaken doen met Inside Out 2, Deadpool & Wolverine en Alien: Romulus. Allemaal box-office hits.

Die laatste twee vond ik echt supervet trouwens. Nog niet op Disney+ uiteraard (ben ik toch nog ontopic :P), maar ben ze in Antwerpen gaan kijken (want zoon is 14 en in NL 16+ allebei). Een Laser Ultra zaal is wat dat betreft voor spektakel films toch effe beter dan mijn bank thuis. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:12
Holzschuh schreef op maandag 26 augustus 2024 @ 07:48:
[...]
Maar waarom zou je als Disney meer dan 4 miljard betalen voor de rechten, om vervolgens het hele concept van de serie om te gooien?

Als je dan toch niks met de legacy (of de fans er van) hebt kun je toch beter een geheel eigen serie ontwikkelen? Was waarschijnlijk een stuk goedkoper geweest.

De enige reden om zoveel geld voor de rechten van Star Wars te betalen is dat je de legacy van de serie als zodanig waardeert. Het is net alsof BMW een enorme som geld betaalt voor de overname van Mini, om het merk vervolgens te transformeren tot stofzuigerfabrikant.

Does not compute.

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Niet online
alexbl69 schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 17:44:
[...]

Maar waarom zou je als Disney meer dan 4 miljard betalen voor de rechten, om vervolgens het hele concept van de serie om te gooien?
Star Wars: The Force Awakens: 2 miljard omzet.
Star Wars: The Last Jedi: 1,3 miljard omzet.
Star Wars: The Rise of Skywalker: 1 miljard omzet.
Rogue One: 1 miljard omzet.
Solo: 400 miljoen omzet.

Tuurlijk, zit ook een misser tussen, maar dit zijn alleen maar de films; ik heb het nog niet eens over dingen als merchandising en sublicensing (hallo LEGO Star Wars, hallo Star Wars: Outlaws en andere games), series als The Mandalorian en de half dozijn films in het universum die al gepland staan de komende paar jaar.

Disney trekt er gewoon een groot publiek mee en verdient er bakken met geld mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
NLxAROSA schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 19:11:
[...]

Star Wars: The Force Awakens: 2 miljard omzet.
Star Wars: The Last Jedi: 1,3 miljard omzet.
Star Wars: The Rise of Skywalker: 1 miljard omzet.
Rogue One: 1 miljard omzet.
Solo: 400 miljoen omzet.

Tuurlijk, zit ook een misser tussen, maar dit zijn alleen maar de films; ik heb het nog niet eens over dingen als merchandising en sublicensing (hallo LEGO Star Wars, hallo Star Wars: Outlaws en andere games), series als The Mandalorian en de half dozijn films in het universum die al gepland staan de komende paar jaar.

Disney trekt er gewoon een groot publiek mee en verdient er bakken met geld mee.
Precies mijn punt.. De omzet/winst zakt als een malle _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Niet online
Solo was een misser, de rest doet gewoon 1 miljard of meer. Rise of Skywalker had vast ook meer opgebracht als Covid niet vlak na release om de hoek kwam kijken.

Vuistregel is dat een film een success wordt genoemd bij een omzet van ongeveer 2x het budget. M.u.v. Solo halen ze dat allemaal.TFA/TLJ/Rogue One zelfs ~4x.

Het legt Disney absoluut geen windeieren, dat zijn gewoon de harde cijfers.

Je ziet het ook terug in de revenue cijfers. Afgezien van een dip met covid alleen maar stijgende lijn. Idem voor de winsten.

[ Voor 20% gewijzigd door NLxAROSA op 31-08-2024 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baco101
  • Laatst online: 22:31
Disney gebruikt star wars ook in zijn parken dat trekt ook weer publiek, behalve dat waanzinnig dure hotel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
baco101 schreef op zaterdag 31 augustus 2024 @ 14:12:
Disney gebruikt star wars ook in zijn parken dat trekt ook weer publiek, behalve dat waanzinnig dure hotel.
En de merchandise. Uiteindelijk zal het Disney voldoende opleveren, niet alleen in geld. Maar ook alle oude rechten etc. En Skywalker Sound is ook van Disney etc. In principe kunnen ze nooit meer wat nieuws produceren, dan wint de nostalgie nog steeds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baco101
  • Laatst online: 22:31
Deezers schreef op zaterdag 31 augustus 2024 @ 15:10:
[...]

En de merchandise. Uiteindelijk zal het Disney voldoende opleveren, niet alleen in geld. Maar ook alle oude rechten etc. En Skywalker Sound is ook van Disney etc. In principe kunnen ze nooit meer wat nieuws produceren, dan wint de nostalgie nog steeds.
Zat ILM ook in de overname deal?
Ik had wel gehoopt dat ze het wat beter zouden doen dan wat ze tot nu toe hebben gedaan met Star Wars. De overname som hebben ze wel terugverdiend inmiddels.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 14:20
baco101 schreef op zaterdag 31 augustus 2024 @ 23:37:
[...]

Zat ILM ook in de overname deal?
Ik had wel gehoopt dat ze het wat beter zouden doen dan wat ze tot nu toe hebben gedaan met Star Wars. De overname som hebben ze wel terugverdiend inmiddels.
Ja, want het was een dochterbedrijf van Lucasfilm en die is in zijn geheel overgenomen door Disney.

• darkdesign
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Weet iemand wanneer Binnenstebuiten 2 op de streamingdienst komt te staan?

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
darkdesign schreef op donderdag 5 september 2024 @ 18:37:
Waarschijnlijk pas vanaf eind september
minimaal 100 dagen na bios release is 22-09 in Amerika

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Niet online
Ike. schreef op donderdag 5 september 2024 @ 19:58:
[...]

Waarschijnlijk pas vanaf eind september
minimaal 100 dagen na bios release is 22-09 in Amerika
Dat is jammer, dan maar even wachten nog!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carlos0_0
Moest gewoon opzoeken wat je bedoelde met Binnenstebuiten 2 :+, Nederlandse naam zie je ook niet vaak voorbij komen haha.
Maar dat lijkt mij inderdaad een grappige film weer, maar het is inderdaad even wachten.

• Deezers
Blijkbaar doet Disney veel Star/Fox rechten in de verkoop aan Netflix (Prison Break, Lost, The resident). Het is nou niet dat Disney+ zelf voldoende content heeft om de steeds stijgende prijs te rechtvaardigen dus Disney+ opzeggen wordt zo aantrekkelijk gemaakt.

• hcQd
  • Laatst online: 23:39
Deezers schreef op woensdag 11 september 2024 @ 23:22:
Blijkbaar doet Disney veel Star/Fox rechten in de verkoop aan Netflix (Prison Break, Lost, The resident). Het is nou niet dat Disney+ zelf voldoende content heeft om de steeds stijgende prijs te rechtvaardigen dus Disney+ opzeggen wordt zo aantrekkelijk gemaakt.
Niet alleen Netflix, op Prime zie ik onder andere Bones, The X-Files en Firefly. De laatste wel met de afleveringen in een fantasievolgorde.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hcQd
Datum is bekend, 25 september.

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:31

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Ik vind die naam zo vreselijk in het Nederlands... kunnen ze het nou niet gewoon Inside Out 2 noemen? :P
Gisteren voor het eerst deel 1 gekeken en toen kwam ook in beeld te staan binnenstebuiten, ik kan daar gewoon echt niet over. Zal wel aan mij liggen :P

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• meesje
Voor degene die geen actief D+ abo hebben: er loopt nu een actie van 3,99 euro p/m. Deze actief eindigt op 27 sep. Ik ga hier gebruik van maken. Mijn lijstje met nog te zien is redelijk lang:
- Star Wars: The Acolyte
- Welcome to Wrexham S3
- Only Murders in the Building S4
- Lego Star Wars Rebuild the Galaxy
- The Bear S3
- X Men 97
- Kingdom of the planet of the apes

• RobertMe
meesje schreef op donderdag 12 september 2024 @ 16:22:
Voor degene die geen actief D+ abo hebben: er loopt nu een actie van 3,99 euro p/m. Deze actief eindigt op 27 sep. Ik ga hier gebruik van maken. Mijn lijstje met nog te zien is redelijk lang:
- Star Wars: The Acolyte
- Welcome to Wrexham S3
- Only Murders in the Building S4
- Lego Star Wars Rebuild the Galaxy
- The Bear S3
- X Men 97
- Kingdom of the planet of the apes
Wat meer details: als je voor (/t/m?) 27 sept afsluit krijg je het 3 maanden voor €3,99 p/m. Dus als je het de 3 maanden aanhoud kost het €12 (of ja, €11,97 :+).

Zelfde actie hadden ze vorig jaar ook. Twijfel alleen over de prijs, of het toen niet €3 was.

• meesje
RobertMe schreef op donderdag 12 september 2024 @ 16:32:
[...]

Wat meer details: als je voor (/t/m?) 27 sept afsluit krijg je het 3 maanden voor €3,99 p/m. Dus als je het de 3 maanden aanhoud kost het €12 (of ja, €11,97 :+).

Zelfde actie hadden ze vorig jaar ook. Twijfel alleen over de prijs, of het toen niet €3 was.
Goede aanvulling. Inderdaad 3,99 p/m voor drie maanden lang. Daarna 13,99 p/m.
Ik heb 'eindigt op 27 sep' gelezen als zijnde tot 27 sep. In mijn agenda gezet dat ik op 26 sep een abo afsluit. Als ik zo jaarlijks wat D+ content kan zien, vind ik het een dikke prima.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hcQd
G_Dragon schreef op donderdag 12 september 2024 @ 16:14:
Ik vind die naam zo vreselijk in het Nederlands... kunnen ze het nou niet gewoon Inside Out 2 noemen? :P
Gisteren voor het eerst deel 1 gekeken en toen kwam ook in beeld te staan binnenstebuiten, ik kan daar gewoon echt niet over. Zal wel aan mij liggen :P
Als je de taal in je profiel op Engels zet krijg je de originele titels te zien.

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 01-06 12:08
RobertMe schreef op donderdag 12 september 2024 @ 16:32:
[...]
Was vorig jaar inderdaad goedkoper, namelijk 1,99 per maand. Weet het omdat ik elk jaar op deze actie wacht en dan alles kijk, omdat ik het niet waard vind om het de rest van het jaar aan te houden voor de normale prijs

• RobertMe
Pompi schreef op donderdag 12 september 2024 @ 16:50:
[...]

Was vorig jaar inderdaad goedkoper, namelijk 1,99 per maand. Weet het omdat ik elk jaar op deze actie wacht en dan alles kijk, omdat ik het niet waard vind om het de rest van het jaar aan te houden voor de normale prijs
Ik wist vorig jaar niet dat dit een ding was. Had net een maand abo er op zitten, en toen kwam deze actie. Vervolgens daar weer aan mee gedaan. Hoopte dit jaar al op een soortgelijke actie.

Eigenlijk volg ik dit topic ook niet. Totdat ik mij een tijdje terug bedacht dat vorig jaar die actie er was in deze periode. Vervolgens het topic maar iets meer gaan volgen. En werpt dus zijn vruchten af :)

• G_Dragon

G_Dragon

hcQd schreef op donderdag 12 september 2024 @ 16:43:
[...]

Als je de taal in je profiel op Engels zet krijg je de originele titels te zien.
Ja klopt maar waarom kan het niet gewoon Inside Out blijven als je het op NL hebt :p.. sorry dat is ook mijn probleem, maar het lijkt me voor oud en jong zo verwarrend al die verschillende titels :p

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• DutchOwnage
  • Laatst online: 00:17
Zit zelf al weer in m'n laatste van 3 maanden actieperiode voor 3,49 p/m. Om nou te zeggen dat ik veel gekeken heb...Nog 2 weekjes en dan zien we volgend jaar wel weer. Ben nog net op tijd voor Inside Out 2, die pak ik nog wel ff mee.

Net begonnen met 3 maanden gratis AppleTV+, dat aanbod spreekt mij meer aan persoonlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pompi
RobertMe schreef op donderdag 12 september 2024 @ 17:08:
[...]

Ik wist vorig jaar niet dat dit een ding was. Had net een maand abo er op zitten, en toen kwam deze actie. Vervolgens daar weer aan mee gedaan. Hoopte dit jaar al op een soortgelijke actie.

Eigenlijk volg ik dit topic ook niet. Totdat ik mij een tijdje terug bedacht dat vorig jaar die actie er was in deze periode. Vervolgens het topic maar iets meer gaan volgen. En werpt dus zijn vruchten af :)
Ik moest er gister zelf aan denken en kon toen nog niks vinden, vandaar dat ik vandaag in topic keek. Anders zit ik hier ook weinig mee te lezen.

Het lijkt er trouwens op dat het hier in NL duurder is geworden, omdat het gaat om de niet ad-variant. Want in andere landen is de actie nog wel 1,99 en gaat het wel om de ad-variant. Denk dat ik dan liever de 2 euro extra betaal, dan ads voor/tijdens shows te krijgen.

• RobertMe
Pompi schreef op donderdag 12 september 2024 @ 19:50:
Het lijkt er trouwens op dat het hier in NL duurder is geworden, omdat het gaat om de niet ad-variant. Want in andere landen is de actie nog wel 1,99 en gaat het wel om de ad-variant. Denk dat ik dan liever de 2 euro extra betaal, dan ads voor/tijdens shows te krijgen.
Jup, liever geen reclame. En €3,99 is natuurlijk nog steeds een prima prijs. En met de 3 maanden betaal je nog steeds minder dan 1 losse maand aan de normale prijs. En het is met deze actie ook de goedkoopste streamingdienst. Ook HBO Max en SkyShowtime zijn met de 50% lifetime kortingen IIRC duurder.

En als ik nu even door mijn JustWatch lijst kijk kom ik uit op ~40 afleveringen om te kijken (Godfather of Harlem, The Bear en Only murders in the building het nieuwste seizoen, en nouja, same for Shogun, alleen is dat het enige seizoen :p). Maar zal uiteindelijk wel 2 maanden vol maken minimaal, ook gezien Only murders pas net begonnen is.

• Van der Berg
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 23:35
Sinds vandaag ben ik lid geworden op Disney+ voor de eerste keer 60% korting. Ik mag 3 maanden kijken voor de eerste 3 maanden voor €3,99 per maand. Daarna €13,99. Ik ga Disney+ aan het einde van de 3 maand opzeggen, omdat ik al Netflix heb sinds mei 2016.

Helaas moet ik via mijn S24 Ultra delen met mijn televisie, omdat daar geen Disney+ op staat, wel Netflix. Mijn televisie een LG 55EG910V OLED Full-HD model 2015 met WebOS 2.0. Kan ik daar op nog Disney+ installeren? Ik ben in de LG Play Store geweest op mijn televisie en heb daar niks kunnen vinden om Disney+ te installeren

Leuke content en ik kijk nu National Geographic.

EINDDATUM VAN PROMOTIE 14 december 2024, moet ik 1 maand van te voren opzeggen?

[ Voor 42% gewijzigd door Van der Berg op 14-09-2024 15:27 ]

X570 Aorus Pro - Ryzen 7 5800X- Noctua NH-U14S - FSP Hydro Ti PRO 1000W - 32GB DDR4 3600MHz C16 - GeForce RTX 4090 - 990 Pro 4TB - MSI MAG 321UP QD-OLED 4K/165Hz - 65" OLED LG B4 - Watch Ultra LTE - S24 Ultra 1TB - Tab S10+ 512/12GB - Buds 3 Pro - 22TB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 14:20
@Van der Berg
Disney+ ondersteunt LG TV's (modellen uit 2016 of later) met WebOS 3.0 of hoger.*
https://help.disneyplus.com/nl-NL/article/disneyplus-lg-tv

• darkdesign
  • Niet online
Ik dacht dat Despicable Me van Disney was, dus vond het vreemd dat het niet op Disney Plus stond. Maar het blijkt van een andere producent te zijn. Helaas zijn alle films in die serie nergens te streamen, alleen te koop.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• meesje
Agatha All Along is beschikbaar. Nu eerste twee aflevering, daarna elke week eentje. Totaal negen afleveringen. Dus nog binnen de 3,99 euro p/m voor drie maanden. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carlos0_0
Ben benieuwd maar eerst even 3 maanden wachten, dan begin ik er wel aan wil hem wel zien :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SebVerhees
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 24-09-2024
Disney+ is wel leuk om te proberen voor 3 maanden maar daarna €13,99 per maand betalen vind ik persoonlijk wel veel voor hetgeen je krijgt aan content

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Van der Berg
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 23:35
SebVerhees schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 17:01:
Disney+ is wel leuk om te proberen voor 3 maanden maar daarna €13,99 per maand betalen vind ik persoonlijk wel veel voor hetgeen je krijgt aan content
Ik heb nu ook Disney+ voor 3 maanden voor €3,99 per maand. Ik heb ook al Netflix ernaast voor €13,99 per maand inmiddels. Netflix heb ik sinds mei 2016. Disney+ heeft mij enorm verrast moet ik eerlijk zeggen en ik kijk nu meer Disney+ dan Netflix. Er staat veel op Disney+

X570 Aorus Pro - Ryzen 7 5800X- Noctua NH-U14S - FSP Hydro Ti PRO 1000W - 32GB DDR4 3600MHz C16 - GeForce RTX 4090 - 990 Pro 4TB - MSI MAG 321UP QD-OLED 4K/165Hz - 65" OLED LG B4 - Watch Ultra LTE - S24 Ultra 1TB - Tab S10+ 512/12GB - Buds 3 Pro - 22TB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carlos0_0
Van der Berg schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 17:42:
[...]

Ik heb nu ook Disney+ voor 3 maanden voor €3,99 per maand. Ik heb ook al Netflix ernaast voor €13,99 per maand inmiddels. Netflix heb ik sinds mei 2016. Disney+ heeft mij enorm verrast moet ik eerlijk zeggen en ik kijk nu meer Disney+ dan Netflix. Er staat veel op Disney+
Nou ja wat ook is als je een dienst niet heb, je kan van alles aanvinken oh dat is leuk(Of dit ken ik en die film wil ik nog wel eens keer zien).
Netflix heb ik al vanaf het begin, en zou niet weten wat ik er op moet kijken. ik scrol er doorheen en vind niks(Of heb er al veel van gezien want dan zet ik dat duimpje vind ik leuk).
Tenminste als ik het ook wel een beetje leuk vond :).

Ik weiger nu ook bijv aan Netflix te beginnen met Cobra Kai, deze serie gaan ze in 3 delen uitbrengen over 3 kwart tot een jaar tijd uitsmeren...

The rookie:aan wachten op nieuw seizoen(Niet hun eigen serie maar wel een nieuw seizoen uit)
stranger things: aan wachten op nieuws seizoen(Al meer dan 2 jaar)
thats 90 show: aan wachten op nieuw seizoen laatste is dan net uit
Wednesday: op een nieuw seizoen aan het wachten al 2 jaar
You: nieuw seizoen aan het wachten al 1,5 jaar
the Witcher: op een nieuw seizoen aan het wachten al 1,5 jaar.
the sandman: op nieuw seizoen aan het wachten al 2 jaar

Nu snap ik ook wel je niet elk jaar iets nieuws uit spuugt, en ook schrijvers/acteurs stakingen etc zijn geweest.
Maar het is gewoon vervelend zo lang op alle lopende dingen wacht, en dan brengen ze iets uit doen ze het in 3 delen over een jaar tijd zowat...

Verder al heel veel films gezien die erop staan, vast nog niet alles maar wel veel.
Dat eens een andere dienst scrollen wel eens lekker verfrissend kan zijn :).
Ik moet wel zeggen ik 1 aflevering the gentlemen serie heb gekeken op Netflix, en deze wel wil verder kijken nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23:23

alienfruit

the alien you never expected

Disney+ is alleen leuk omdat je het gratis krijgt bij Uber One 😂 Echt veel leuke content staat er niet op incidenteel een leuke drama of Hulu show

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Robtimus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-06 12:41

Robtimus

me Robtimus no like you

Inside Out 2 is sinds vandaag te streamen.

More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
system specs

• G_Dragon

G_Dragon

Nieuws over het account delen:
Disney, following the lead of Netflix, has widely rolled out a program aimed at converting Disney+ password-borrowers into paid customers.

This week, Disney+ began informing subscribers that its paid-sharing options are broadly available — offering users new ways to pay for access to Disney+ on behalf of family members or friends outside their household who may have been illicitly using their accounts.

The Disney+ paid-sharing features and capabilities are now available in the U.S., Canada, Costa Rica, Guatemala, Europe, and the Asia-Pacific region after launching in select markets over the summer.
bron

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meesje
Aanvulling: een extra account kost 6 euro per maand. Vergelijk met Netflix: daar kost een extra account 4 euro p/m.

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19:59

Agent47

I always close my contracts.

meesje schreef op donderdag 26 september 2024 @ 11:32:
[...]

Aanvulling: een extra account kost 6 euro per maand. Vergelijk met Netflix: daar kost een extra account 4 euro p/m.
Dan ga ik lekker filteren wat ik wil zien en stop ik andere maandabonnementen. Begin het wel zat te raken nu eigenlijk. Ik neem maximaal 2 diensten en de overige stop ik dan.

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pompi
Volgens mij is de betalingsverwerkings server van Disney+ een beetje aan het klapperen, mij net weer ingeschreven voor de service met de aanbieding. Direct na iDeal betaling kreeg ik scherm te zien met dat ik al abonnement had, wat niet zo is/was, en als ik dan bij account ging kijken wel abonnement ik had stond er maandelijks voor 13,99 maar bij Factureringsgeschiedenis stond wel de betaling van 3,99.
Pas na 10 minuten kreeg ik mail met promotiebevestinging en veranderde ook de prijs van de volgende afschrijving op de site naar het correcte 3,99.

Dus dat andere het weten dat het even kan duren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 16:27
Ik heb het laatste seizoen van the Bear nog even snel afgekeken omdat we ons abonnement hebben opgezegd. Dat kan toevalligerwijs op zeer korte termijn (4 dagen).

Ik vond dit seizoen wat minder dan de voorgaande, maar ook hier zaten toch wel weer wat pareltjes tussen. Het blijft een mooie studie in menselijke relaties en interacties. Tegen de tijd dat er een volgend seizoen komt neem ik misschien wel weer even een abonnement.

Knowledge reigns supreme over nearly anything

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Laatst online: 00:17
Lol. Mijn vorige promotie aanbieding van 3,49 pm verliep vandaag. Omdat ik toch nog wel wat dingen af wil kijken, probeerde ik de promo van 3,99 pm te activeren die vandaag afloopt. Tot zijn verbazing lukte het nog ook.

Ik heb dan in totaal 6 maanden kunnen kijken voor 22,50 totaal. Niet slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brakius
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:40
Ik heb een Philips 907 met Denon 4700 versterker. Ineens heeft Disney geen Atmos meer. Terwijl AppleTV en Netflix nog normaal Atmos heeft. Iemand anders ook hier last van?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deezers
Brakius schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 18:34:
Ik heb een Philips 907 met Denon 4700 versterker. Ineens heeft Disney geen Atmos meer. Terwijl AppleTV en Netflix nog normaal Atmos heeft. Iemand anders ook hier last van?
Inside out 2 staat wel het Dolby Atmos logo bij. Voor de rest zijn de meeste series 5.1.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dinandus
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 22:14
@Brakius Hoop niet dat dit mogelijk komt omdat Disney bezig is met de uitrol van verschillende abonnement vormen. Je zou alleen nog bij het duurste, Premium Abo nog 4K en Dolby Atmos ondersteuning meer krijgen?

• Brakius
Ik vermoed van wel... sinds kort staat de update van de app erop en toen is het begonnen. Had altijd Atmos. Insite Out 2 was juist de film die ik wilde kijken en het mij opviel. Als ik de versterker uitzet, dan komt Atmos logo ook terug. Zet ik hem aan, dan verdwijnt de Atmos geluids logo, Dolby Vision logo blijft staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rayzman
  • Registratie: Februari 2003

Rayzman

+31 Rayzman

Heb je hem wel op Engels staan want de Nederlandse taal is 5.1 en Engels is atmos.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brakius
Yep always Engels staan. Ook de series die ik normaal kijk en normaal Atmos zijn, is gewijzigd in 7.1 DD + sur. Wat me wel opviel is dat 1x mijn TV luidspreker aanhield terwijl wel overgeschakeld werd naar de versterker, er Atmos door gegeven werd. Het zal wel een combinatie app en versterker/tv zijn. Waarbij Netflix en AppleTV altijd goed gaat, nu Disney niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
Brakius schreef op maandag 30 september 2024 @ 17:08:
Yep always Engels staan. Ook de series die ik normaal kijk en normaal Atmos zijn, is gewijzigd in 7.1 DD + sur. Wat me wel opviel is dat 1x mijn TV luidspreker aanhield terwijl wel overgeschakeld werd naar de versterker, er Atmos door gegeven werd. Het zal wel een combinatie app en versterker/tv zijn. Waarbij Netflix en AppleTV altijd goed gaat, nu Disney niet.
Misschien iets in de app? Hier zie ik Inside out 2 wel in Atmos maar veel series zijn ineens ook hd geworden. Mijn abonnement is nog steeds hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19:59

Agent47

I always close my contracts.

Wij kregen afgelopen zondag de melding dat we onze tv moesteren verifieren in combinatie met het account. Ze gaan wel snel handelen zeg qua accountdeling.

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
Heb nog geen disney gekeken sinds de wijziging, dus ben benieuwd(Ik zit ook op een account van een ander).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Wij gaan Disney+ houden als het delen niet meer kan, maar er gaan wel veel andere streamingsdiensten de deur uit om kosten te besparen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 00:25

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Heeft er iemand details over de bitrate van de audio die Disney+ gebruikt ?

Ben wel erg benieuwd naar de bitrate verschillen qua audio tussen de verschillende streamingdiensten.
In de 2 meest gebruikte codecs Dolby Digital Plus 5.1 en Dolby Digital Plus Atmos

Netflix
Prime
Disney+
HBO

[ Voor 63% gewijzigd door daffie82 op 03-10-2024 16:48 ]

LG OLED65G1RLA / Samsung HW-Q990D / Sony UBP-X800M2 / Ugoos AM6B+ (CE with CPM Build) / Bluesound Node 2 / Redmi Note 12 Pro+ v2.0.2.0 (UMOEUXM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
daffie82 schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 12:31:
Heeft er iemand details over de bitrate van de audio die Disney+ gebruikt ?

Ben wel erg benieuwd naar de bitrate verschillen qua audio tussen de verschillende streamingdiensten.

Netflix
Prime
Disney+
HBO
Is het dan ook niet belangrijk welke ‘audio codec’ er wordt gebruikt? dat verschilt per film/ serie. Niet alles heeft Dolby Atmos bijv. veel (oudere) content zal 5.1 of 2.0 zijn.

[ Voor 14% gewijzigd door Ike. op 03-10-2024 16:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Ike. schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 16:41:
[...]

Is het dan ook niet belangrijk welke ‘audio codec’ er wordt gebruikt? dat verschilt per film/ serie. Niet alles heeft Dolby Atmos bijv. veel (oudere) content zal 5.1 of 2.0 zijn.
De 2 meest courante audio codecs in 5.1 zou ik liefst een vergelijk van zien, deze dus :

Dolby Digital Plus 5.1
Dolby Digital Plus Atmos

LG OLED65G1RLA / Samsung HW-Q990D / Sony UBP-X800M2 / Ugoos AM6B+ (CE with CPM Build) / Bluesound Node 2 / Redmi Note 12 Pro+ v2.0.2.0 (UMOEUXM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

daffie82 schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 16:45:
[...]

De 2 meest courante audio codecs in 5.1 zou ik liefst een vergelijk van zien, deze dus :

Dolby Digital Plus 5.1
Dolby Digital Plus Atmos
Heb het maar even zelf gezocht op basis van de web releases die uitgebracht worden. Lijkt me dus vrij betrouwbaar.

PRIME
E-AC-3 (Dolby Digital Plus with Dolby Atmos) Audio Rate: 576 kb/s @ 6 channels
E-AC-3 (Dolby Digital Plus) Audio Rate: 640 kb/s @ 6 channels

NETFLIX
E-AC-3 768 kb/s @ 6 channels (Dolby Digital Plus with Dolby Atmos)

Disney+
E-AC-3 768 kb/s @ 6 channels (Dolby Digital Plus with Dolby Atmos)
E-AC-3 (Dolby Digital Plus) Audio Rate: 256 kb/s @ 6 channels

Apple TV+
E-AC-3 (Dolby Digital Plus with Dolby Atmos) Audio Rate: 768 kb/s @ 6 channels

HBO
E-AC-3 (Dolby Digital Plus with Dolby Atmos) Audio Rate: 640 kb/s @ 6 channels

Vooral de niet Atmos content van Disney+ is dus qua bitrate SERIEUS lager dan de rest... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
kan ik al het abonnement nemen die €5,99 per maand kost met advertenties? ik zie het pakket niet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Vanaf 17 oktober.

And that’s the bottom line cause Stone Cold said so

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robtimus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-06 12:41

Robtimus

me Robtimus no like you

Ik kreeg vandaag de mail dat het abonnement per 12 november naar €110 per jaar gaat. Ik kan helaas nog niet downgraden omdat er nog geen ander pakket beschikbaar is, maar ik zal na 17 oktober nog eens kijken.

More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
system specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:12
Ben ik nou gek of is Inside Out (deel 1) niet Nederlands gesproken te kijken op Disneyplus? Ik zie alleen engels en spaans. Paar andere Pixars geprobeerd en daar is wel een NL nasynchronisatie beschikbaar.

Weird, ik zie zelfs geen NL subs staan.

Nog weirder, hij is via Amazon Prime helemaal niet meer te kijken / huren / kopen.

[ Voor 23% gewijzigd door Dr. Strangelove op 13-10-2024 18:02 ]

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23:49
Dr. Strangelove schreef op zondag 13 oktober 2024 @ 17:52:
Ben ik nou gek of is Inside Out (deel 1) niet Nederlands gesproken te kijken op Disneyplus? Ik zie alleen engels en spaans. Paar andere Pixars geprobeerd en daar is wel een NL nasynchronisatie beschikbaar.

Net even in de app op m'n telefoon gekeken. Maar zowel voor deel 1 als 2 kan ik NL audio en subs kiezen. De films hebben ook beide de NL titel (Binnenstebuiten)

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hcQd

Nog weirder, hij is via Amazon Prime helemaal niet meer te kijken / huren / kopen.
Je hebt de taal van je profiel op, ik vermoed, Engels staan. Dan heb ik hetzelfde, zet ook de taal op Nederlands dan heb ik het keuze uit Engels/Nederlands/Vlaams.

Veel Pixar-films zijn niet doen gelokaliseerd qua gesproken taal, maat ook visueel, misschien dat dat de reden is.

[ Voor 8% gewijzigd door hcQd op 13-10-2024 18:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carlos0_0

Daar is niks raars aan dat het niet op prime staat, niet elke film os daar te vinden(ook niet als die alleen te huren of kopen is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Inside out is wel te koop/huur op Apple en Google trouwens.

Wel bizar dat als je taal op Engels staat bij Disney+ dat inside out niet in NL beschikbaar is als taal en zelfs niet als subtitle.
Inside out 2 is dan wel in NL beschikbaar, zowel als audio en subtitle. Terwijl mijn taal nog steeds op Engels staat in mijn account.
Zeer bizar toch? Lijkt me een bug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:12
hcQd schreef op zondag 13 oktober 2024 @ 18:06:
[...]

Je hebt de taal van je profiel op, ik vermoed, Engels staan. Dan heb ik hetzelfde, zet ook de taal op Nederlands dan heb ik het keuze uit Engels/Nederlands/Vlaams.
Thanks that solved it. Blijft dus inderdaad weird dat je met de Engelse setting bij sommige films gewoon wél NL audio en subs kan krijgen maar anderen niet. Heel apart.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:41
Nog irritanter vind ik het dat veel content wél Nederlands nagesynchroniseerd te vinden is, terwijl er geen Nederlandse subtitles zijn. Voorbeeld: Gravity Falls. Mijn kids kijken dat, en ik zou het liefst hebben dat ze dat in het Engels kijken met Nederlandse subs. Dan steken ze er misschien nog iets van op. Maar volgens mij kan dat gewoon niet. Of ik moet iets heel erg over het hoofd zien.

omniscale.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arunia
  • Laatst online: 20:02
@posttoast Dat viel ons ook al op. Of geen NL taal terwijl beide opties er vroeger wel gewoon waren voor die series op tv zelf.

Het is ook niet dat die series er net op staan en dan tijd nodig hebben om alles recht te zetten.

Onze dochter kijkt ook echt alles op allerlei manieren. De ene keer NL, de andere keer Engels. Maakt ze niet uit verder.
Weleens gevraagd of ze het begreep, maar dat zat wel goed volgens haar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rayzman

Rayzman

+31 Rayzman

Ik heb net nog even gekeken, maar op mijn profiel die op Engels staat is er geen Nederlands als taal of ondertiteling bij inside out, maar op het profiel van mijn zoontje die op Nederlands staat is de film wel in de Nederlandse taal en met Nederlandse ondertiteling te zien.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
Rayzman schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 21:46:
Ik heb net nog even gekeken, maar op mijn profiel die op Engels staat is er geen Nederlands als taal of ondertiteling bij inside out, maar op het profiel van mijn zoontje die op Nederlands staat is de film wel in de Nederlandse taal en met Nederlandse ondertiteling te zien.
Maar de combinatie Engelse taal met Nederlandse ondertiteling? Bestaat die?

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rayzman

Rayzman

+31 Rayzman

posttoast schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 23:45:
[...]

Maar de combinatie Engelse taal met Nederlandse ondertiteling? Bestaat die?
Ja, als je een Nederlandstalig profiel gebruikt kan je de film in het Engels met Nederlandse ondertiteling kijken.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
Rayzman schreef op dinsdag 15 oktober 2024 @ 11:17:
[...]

Ja, als je een Nederlandstalig profiel gebruikt kan je de film in het Engels met Nederlandse ondertiteling kijken.
OK, en (als je het voor me wilt checken :D ) lukt dat ook met de serie Gravity Falls?

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit

alienfruit

Judge From Hell is een leuke serie (Koreans) dat momenteel te streamen valt via Disney+
ang Bit-na, a judge who is possessed by a demon from Hell named Justitia, meets detective Han Da-on, who is more human than anyone else in a reality that is more hellish than hell. Justitia is sent by Bael to earth as a punishment for her wrong judgement and give a mission to kill 10 murderers who aren't remorseful in a year, along with her assistant, Valak. If she can't accomplish the task then she will die.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nokie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23:01
alienfruit schreef op dinsdag 15 oktober 2024 @ 14:13:
Judge From Hell is een leuke serie (Koreans) dat momenteel te streamen valt via Disney+

[...]
Lijkt me niet beschikbaar momenteel in België, in Nederland wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SamSid
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 30-05 16:51
nokie schreef op dinsdag 15 oktober 2024 @ 20:27:
[...]

Ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisw86
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19-05 21:26
weet iemand nu hoe het zit met het account delen? ik kreeg de meldingen op mijn apparaten thuis te verifieren. maar de ander die het account gebruikt krijgt nog steeds niks. Wanneer stopt het dat het echt niet meer werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
jorisw86 schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 10:20:
weet iemand nu hoe het zit met het account delen? ik kreeg de meldingen op mijn apparaten thuis te verifieren. maar de ander die het account gebruikt krijgt nog steeds niks. Wanneer stopt het dat het echt niet meer werkt?
Zodra er een automatische check is die controleert wanneer dat apparaat van ‘de ander’ voor het laatst verbonden was met jouw netwerk.
Ik weet niet om de hoeveel tijd Disney+ dit zal doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnS72
  • Niet online
nokie schreef op dinsdag 15 oktober 2024 @ 20:27:
[...]

@alienfruit @SamSid
Hoe kijken jullie dit? Ik kan het namelijk ook niet vinden op Disney+, in Nederland.

Ik vind deze link (https://www.disneyplus.co...ge-from-hell/7Mq13l6hfj1l), maar die geeft een foutmelding:
Deze content is helaas niet beschikbaar. Als het probleem aanhoudt, ga dan
naar het Help Center op disneyplus.com/content-unavailable.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
jorisw86 schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 10:20:
Ben ook wel benieuwd Disney+ is het enige account wat ik van een ander heb, heb nog niet echt gebruikt ofzo.
Maar ik kon het gewoon openen, en mijn account openen. en volgens mij heb ik 1 serie of film wel gekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas Post
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15:21
Robtimus schreef op dinsdag 8 oktober 2024 @ 20:53:
Ik kreeg vandaag de mail dat het abonnement per 12 november naar €110 per jaar gaat. Ik kan helaas nog niet downgraden omdat er nog geen ander pakket beschikbaar is, maar ik zal na 17 oktober nog eens kijken.
Same here...

Ik kan pas vanaf 12 november weer mijn jaarabonnement verlengen. Afwachten dus

BP on the move!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit

alienfruit

Oh sorry, ik keek het in Nederland met mijn VK account.
Pagina: 1 ... 43 ... 45 Laatste

Let op:
Het is niet noodzakelijk om alle bugs hier te melden. Deze kunnen prima bij Disney via support worden doorgegeven.
Tips en trucs delen om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US is niet toegestaan.
En geef je op bij de topicstarter om de TS bij te werken!