Van der Berg schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 17:42:
[...]
Ik heb nu ook Disney+ voor 3 maanden voor €3,99 per maand. Ik heb ook al Netflix ernaast voor €13,99 per maand inmiddels. Netflix heb ik sinds mei 2016. Disney+ heeft mij enorm verrast moet ik eerlijk zeggen en ik kijk nu meer Disney+ dan Netflix. Er staat veel op Disney+
Nou ja wat ook is als je een dienst niet heb, je kan van alles aanvinken oh dat is leuk(Of dit ken ik en die film wil ik nog wel eens keer zien).
Netflix heb ik al vanaf het begin, en zou niet weten wat ik er op moet kijken. ik scrol er doorheen en vind niks(Of heb er al veel van gezien want dan zet ik dat duimpje vind ik leuk).
Tenminste als ik het ook wel een beetje leuk vond

.
Ik weiger nu ook bijv aan Netflix te beginnen met Cobra Kai, deze serie gaan ze in 3 delen uitbrengen over 3 kwart tot een jaar tijd uitsmeren...
The rookie:aan wachten op nieuw seizoen(Niet hun eigen serie maar wel een nieuw seizoen uit)
stranger things: aan wachten op nieuws seizoen(Al meer dan 2 jaar)
thats 90 show: aan wachten op nieuw seizoen laatste is dan net uit
Wednesday: op een nieuw seizoen aan het wachten al 2 jaar
You: nieuw seizoen aan het wachten al 1,5 jaar
the Witcher: op een nieuw seizoen aan het wachten al 1,5 jaar.
the sandman: op nieuw seizoen aan het wachten al 2 jaar
Nu snap ik ook wel je niet elk jaar iets nieuws uit spuugt, en ook schrijvers/acteurs stakingen etc zijn geweest.
Maar het is gewoon vervelend zo lang op alle lopende dingen wacht, en dan brengen ze iets uit doen ze het in 3 delen over een jaar tijd zowat...
Verder al heel veel films gezien die erop staan, vast nog niet alles maar wel veel.
Dat eens een andere dienst scrollen wel eens lekker verfrissend kan zijn

.
Ik moet wel zeggen ik 1 aflevering the gentlemen serie heb gekeken op Netflix, en deze wel wil verder kijken nog.