Zeer positief verrast door Nemesis. Kijkt erg lekker weg!
Trailer ziet er goed en duur uit, ga hem zeker kijken.DutchOwnage schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 21:03:
Zeer positief verrast door Nemesis. Kijkt erg lekker weg!
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Vanaf vandaag zijn de nieuwe abonnementsvormen beschikbaar:
Wat me hier opvalt is het verschil tussen premium en standard. Premium belooft echt ad-free, maar standard is er minder duidelijk over. Geen commerciële onderbrekingen betekent geen reclame tijdens films en series, maar het staat ze dus wel toe om vooraf reclames te tonen.Disney+ Premium
€13.99/month
Up to 4K UHD & HDR video. 4 concurrent streams. Downloads on up to 10 devices. Up to Dolby Atmos audio. Ad-free movies and series.Disney+ Standard
€9.99/month
Up to 1080p Full HD video. 2 concurrent streams. Downloads on up to 10 devices. Up to 5.1 audio. No commercial interruptions.Disney+ Standard With Ads
€5.99/month
Up to 1080p Full HD video. 2 concurrent streams. Up to 5.1 audio.
More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
system specs
Inderdaad zou nog kunnen bijv voor de stream begint, net zoals prime doet bijv nu op dit moment.
Dan vind ik dat niet zo heel erg perse, zeker niet aangezien het eigenlijk over alleen eigen content gaan.
Maar ja dat is dan ook nog eens voor een klein bedrag, sinds een tijdje iets duurder dan 4,99.
Maar met 10 euro per maand zie ik toch liever geen reclame meer, ook niet er voor of erna.
Dan vind ik dat niet zo heel erg perse, zeker niet aangezien het eigenlijk over alleen eigen content gaan.
Maar ja dat is dan ook nog eens voor een klein bedrag, sinds een tijdje iets duurder dan 4,99.
Maar met 10 euro per maand zie ik toch liever geen reclame meer, ook niet er voor of erna.
In het Nederlands staat er bij premium "Films en series zonder reclame" en bij standaard "Geen reclame".
And that’s the bottom line cause Stone Cold said so
Valt daar iets over te zeggen? Was het niet SkyShowtime die aangeeft "geen reclame" maar wel vooraf trailers afspeelt en bij navraag aangeeft "maar dat vinden we geen reclame".Carlos0_0 schreef op donderdag 17 oktober 2024 @ 12:25:
zeker niet aangezien het eigenlijk over alleen eigen content gaan.
En zo zou je wellicht zelfs ook dit van D+ kunnen interpreteren? Premium heeft geen advertenties (ad free), Standaard heeft geen commerciële advertenties, dus bij wijze van geen "Unilever reclame", maar wel reclame/advertenties voor andere films of series. Maar uiteraard kan de uitleg van @Robtimus ook, dat er geen onderbrekingen zijn, maar wel reclame (welk soort dan ook) vooraf.
En trailers vooraf is natuurlijk ook beetje grijs op het gebied van reclame en goedkoper abonnement. De abonnementen zijn goedkoper omdat ze reclame bevatten. Maar reclame voor eigen films en series verdiend de streaming dienst natuurlijk niet aan (ja, als daardoor de klant langer een goedkoop abo aanhoud wellicht). Reclame voor "Unilever" wordt uiteraard wel verkocht en valt dus ook direct mee te verdienen en dus toepasbaar als aanvulling op het "misgelopen" abonnementsgeld. Terwijl trailers alleen maar bedoeld zijn om je zo lang mogelijk het abonnement aan te laten houden (liefst zonder dat je te veel doet kijken).
Op Disney+ Nederland insta staat bij standaard en premium dat je geen reclame krijgt maar wèl filmtrailers, info over andere Disney producten, merchandise etc. Hetzelfde als wat Skyshowtime en alle andere streamers nu doen. Ook zoals 4 gelijktijdige streams bij premium, heb je als single helemaal niks aan. Uiteraard bieden ze geen 1 stream variant aan in premium formaat.RobertMe schreef op donderdag 17 oktober 2024 @ 13:08:
[...]
Valt daar iets over te zeggen? Was het niet SkyShowtime die aangeeft "geen reclame" maar wel vooraf trailers afspeelt en bij navraag aangeeft "maar dat vinden we geen reclame".
En zo zou je wellicht zelfs ook dit van D+ kunnen interpreteren? Premium heeft geen advertenties (ad free), Standaard heeft geen commerciële advertenties, dus bij wijze van geen "Unilever reclame", maar wel reclame/advertenties voor andere films of series. Maar uiteraard kan de uitleg van @Robtimus ook, dat er geen onderbrekingen zijn, maar wel reclame (welk soort dan ook) vooraf.
En trailers vooraf is natuurlijk ook beetje grijs op het gebied van reclame en goedkoper abonnement. De abonnementen zijn goedkoper omdat ze reclame bevatten. Maar reclame voor eigen films en series verdiend de streaming dienst natuurlijk niet aan (ja, als daardoor de klant langer een goedkoop abo aanhoud wellicht). Reclame voor "Unilever" wordt uiteraard wel verkocht en valt dus ook direct mee te verdienen en dus toepasbaar als aanvulling op het "misgelopen" abonnementsgeld. Terwijl trailers alleen maar bedoeld zijn om je zo lang mogelijk het abonnement aan te laten houden (liefst zonder dat je te veel doet kijken).
Ze gaan gewoon alle huidige functies strippen en opnieuw onderbrengen en elke functie kost extra geld.. Wil je offline kunnen kijken? Betalen. Meerdere streams? Betalen. 4K? Betalen. Eerder toegang tot releases? Betalen. Etc.etc.
Je kan onderhand beter elke maand een andere streamer nemen en alles opsparen tot je genoeg kan kijken. Zeker met alle wekelijkse releases weer.
Dat deed ik sowieso al. Netflix heb ik op een gegeven moment een jaar niet gehad waardoor ik geheel nieuw account moest aanmaken. Disney+ heb ik toentertijd in de beta gehad en momenteel met de actie ik denk de 4e keer in totaal (beta, nog een keer, vorig jaar aug/sept waarna ook die actie was van "3 maanden voor... p/m" en nu weer de "3 maanden voor ... p/m"). En eigenlijk ben ik er nu na een maand semi doorheen. Only murders in the building loopt nog (~2 weken) en The Old Man kont pas begin november. Dus maar even wat andere dingetjes kijken die niet op mijn "moet ik kijken" lijst staan (maar er wellicht wel op komenDeezers schreef op donderdag 17 oktober 2024 @ 15:04:
Je kan onderhand beter elke maand een andere streamer nemen en alles opsparen tot je genoeg kan kijken. Zeker met alle wekelijkse releases weer.
Afgelopen jaar (/nog wat langer) heb ik doorlopend dus maar 2 diensten gehad, om de lifetime korting te behouden, en dan max 1 erbij.
En v.w.b. "registratie" heb ik dan alles in JustWatch staan. Kan zo zien wat ik nog wil kijken per dienst, waar ik gebleven was (Netflix die abo verwijderd had bv, dan is de kijklijst/"gezien" uiteraard ook weg), ....
Die ga ik nog een keertje kijken, deze was echt grappig.meesje schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 10:11:
De film Deadpool & Wolverine is per 12 november op Disney+.
Zijn Doctor Odyssey, The Bear en OMINTB bij jullie ook maar in HD en 5.1? Andere recente series zijn wel in 4K ultra HD dus het beleid is willekeurig of een bug?
[ Voor 27% gewijzigd door Deezers op 02-11-2024 22:47 ]
6 november verschijnt het tweede seizoen van The Old Man. Weten jullie of het eerste seizoen in 1 keer werd aangeboden of elke week een aflevering?
Disney+ is eigenlijk altijd wekelijks voor nieuwe releases, seizoen 1 blijkbaar ook: IMDB: The Old Man (TV Series 2022– ) - Episode listmeesje schreef op zondag 3 november 2024 @ 09:55:
6 november verschijnt het tweede seizoen van The Old Man. Weten jullie of het eerste seizoen in 1 keer werd aangeboden of elke week een aflevering?
Het tweede seizoen bevat 8 afleveringen en start bij D+ op 6 november. Indien wekelijks komt de laatste aflevering op 25 dec. beschikbaar. Dit zou bij mij precies passen in de drie maanden actie (3,99 euro p/m). Op de 26e wordt mijn abo elke maand verlengd.ikbenerniet schreef op zondag 3 november 2024 @ 11:23:
[...]
Disney+ is eigenlijk altijd wekelijks voor nieuwe releases, seizoen 1 blijkbaar ook: IMDB: The Old Man (TV Series 2022– ) - Episode list
Maar S02 is al uit, alleen niet op D+ (in NL). Hoe ze hier releasen valt dus niet te bepalen op basis van IMDB die gewoon de eerste release/uitzend-datum laten zien.ikbenerniet schreef op zondag 3 november 2024 @ 11:23:
[...]
Disney+ is eigenlijk altijd wekelijks voor nieuwe releases, seizoen 1 blijkbaar ook: IMDB: The Old Man (TV Series 2022– ) - Episode list
Dit is inderdaad geen 100% zekerheid, maar geeft wel een indicatie. Destijds bij de serie Welcome to Wrexham kwamen de afleveringen ook wekelijks ook al was het seizoen (in de US) al volledig beschikbaar.RobertMe schreef op zondag 3 november 2024 @ 12:04:
[...]
Maar S02 is al uit, alleen niet op D+ (in NL). Hoe ze hier releasen valt dus niet te bepalen op basis van IMDB die gewoon de eerste release/uitzend-datum laten zien.
Alle 7 afleveringen staan vandaag online.meesje schreef op zondag 3 november 2024 @ 09:55:
Zie mijn reactie hierboven.Deezers schreef op woensdag 6 november 2024 @ 11:42:
[...]
Alle 7 afleveringen staan vandaag online.
beste techneuten,
is er bij Disney+ ook een VPN lock zoals die op Netflix?
Bij netflix eerste 2 maanden kijk ik weg op een VPN, en dan schakel ik over terug naar Nederland of duitsland.
Is dit bij Disney+ ook het geval?
Bij netflix eerste 2 maanden kijk ik weg op een VPN, en dan schakel ik over terug naar Nederland of duitsland.
Neetheduke1989 schreef op zondag 10 november 2024 @ 19:53:
beste techneuten,
Vandaag komt deadpool & wolverine erop te staan.
Staat er inmiddels op.
Staat er inmiddels op.
[ Voor 21% gewijzigd door baco101 op 12-11-2024 09:03 . Reden: Aanvulling ]
Vandaag is de jaarlijkse bijdrage voor Disney+ afgeschreven. Opvallend genoeg was het het oude bedrag van €89,99 €89,90 en niet een van de nieuwe bedragen: €139,99 / €139,90 voor premium, €99,99 €99,90 voor standard of €59,99 / €59,90 voor standard with ads. Hebben meer leden van het eerste uur dat?
[ Voor 9% gewijzigd door Robtimus op 15-11-2024 12:30 . Reden: Bedragen gefixt ]
More than meets the eye
system specs
Net even gekeken, hier ook vandaag het 89,90 (ja correct) afbeboekt, ik zou eigenlijk (automatisch) naar premium worden omgezet, dit voor 109,90 aldus de mail van dd. 9 oktober.
Nu ben ik als abo van 1e uur, zelf de test meegedaan altijd al lager in de verhoging van de jaar prijs meegelift.
Vanavond dan maar eens kijken of ik nog wel alles In UHD en DV met DA kan blijven kijken?
Of wanneer zou het Prmium abbo actief worden omgezet?
Nu ben ik als abo van 1e uur, zelf de test meegedaan altijd al lager in de verhoging van de jaar prijs meegelift.
Vanavond dan maar eens kijken of ik nog wel alles In UHD en DV met DA kan blijven kijken?
[ Voor 20% gewijzigd door dinandus op 14-11-2024 19:02 ]
Je zou zelf moeten upgraden naar Premium volgens de nieuwe abonnementen mail. Anders heb je straks standaard.dinandus schreef op donderdag 14 november 2024 @ 18:58:
Net even gekeken, hier ook vandaag het 89,90 (ja correct) afbeboekt, ik zou eigenlijk (automatisch) naar premium worden omgezet, dit voor 109,90 aldus de mail van dd. 9 oktober.
@Deezers Even gechekt bij mijn instellingen bij Disney account.
Daar staat nu een Premium abbo met een bedrag van 89,90 jaar. (0ver 2023 bij facturen overzicht nog keer duidelijk vermeld in hun systeem, per 12 november).
Als je verder kijkt kun je upgraden naar Disney Premium a 13,99 maand.
Ook in mijn begin oktober ontvangen mail staat nergens iets van actie ondernemen, juist dat je dezelfde premium abo houdt met een nieuwe prijs a 109,90 jaar.
Wat ik bij hun help center zie staan is dat voor bestaande abonnees op de standaard en of premium service, indien lidmaatschap voor 17e oktober 2024 ingegaan is, de nieuwe prijzen ingaan, c.q. gefactureerd worden na de datum van 21 november 2024. Dan gaat het per 1e facturering periode na de 21e November omhoog. Dus zo te zien hebben we nog een jaar voor de 89,90 het jaar premium abonnement, daar zoals bij mijn al op de 12e November 2024 a 89,90 is afgeschreven.
Hierna geen enkele mail meer over eventueel zelf upgraden naar een Premium account.
Daar staat nu een Premium abbo met een bedrag van 89,90 jaar. (0ver 2023 bij facturen overzicht nog keer duidelijk vermeld in hun systeem, per 12 november).
Als je verder kijkt kun je upgraden naar Disney Premium a 13,99 maand.
Ook in mijn begin oktober ontvangen mail staat nergens iets van actie ondernemen, juist dat je dezelfde premium abo houdt met een nieuwe prijs a 109,90 jaar.
Wat ik bij hun help center zie staan is dat voor bestaande abonnees op de standaard en of premium service, indien lidmaatschap voor 17e oktober 2024 ingegaan is, de nieuwe prijzen ingaan, c.q. gefactureerd worden na de datum van 21 november 2024. Dan gaat het per 1e facturering periode na de 21e November omhoog. Dus zo te zien hebben we nog een jaar voor de 89,90 het jaar premium abonnement, daar zoals bij mijn al op de 12e November 2024 a 89,90 is afgeschreven.
Hierna geen enkele mail meer over eventueel zelf upgraden naar een Premium account.
Voor mij staat sinds vandaag de subscription op
Gisteren was die datum nog 12 November 2024, dus zonder iets te doen ben ik naar het nieuwe premium abonnement omgezet. Ik denk dat mensen als @dinandus en ik geluk hebben dat we nog eenmalig het oude tarief hebben.Disney+ Premium (Annual)
Renews 12 November 2025
More than meets the eye
system specs
Hebben meer mensen staan dat op 12 november 2025 het verhoogd wordt naar 139,90? En dan heb ik hete natuurlijk over het jaarabonnement
[ Voor 25% gewijzigd door KorteGebruiker op 15-11-2024 18:58 ]
KorteGebruiker schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 18:56:
Hebben meer mensen staan dat op 12 november 2025 het verhoogd wordt naar 139,90? En dan heb ik hete natuurlijk over het jaarabonnement
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/QSZ5uZWwTZ3DzIIXDeiolb7i.jpg?f=user_large)
KorteGebruiker schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 18:56:
Dus volgend jaar komt er inderdaad een flinke verhoging, tenzij ik downgrade naar Standard.Upcoming Charge 12 November 2025 €139.90
Last Payment 12 November 2024 €89.90
More than meets the eye
system specs
Ons nieuwe abonnement gaat 5 januari in en gaat ons wel 139,= euro kosten, ik wilde er direct van af maar mijn vrouw wilde toch blijven kijken en heeft mij gevraagd om het abonnement met reklame maar te nemen, 71,88 per jaar, bijna de helft van de kosten maar geen 4k meer.Robtimus schreef op donderdag 14 november 2024 @ 17:20:
Vandaag is de jaarlijkse bijdrage voor Disney+ afgeschreven. Opvallend genoeg was het het oude bedrag van €89,99 €89,90 en niet een van de nieuwe bedragen: €139,99 / €139,90 voor premium, €99,99 €99,90 voor standard of €59,99 / €59,90 voor standard with ads. Hebben meer leden van het eerste uur dat?

Die prijs van 59,90 krijg ik nergens te zien, nieuw abonnement: Disney+ Standaard met reclame (€ 5,99 per maand is de goedkoopste die ik kon selecteren.
[ Voor 9% gewijzigd door Winkiller op 01-12-2024 19:56 ]
Er is zo te zien geen jaarabonnement met reclame, alleen voor de 2 vormen zonder reclame.
More than meets the eye
system specs
Inderdaad.Robtimus schreef op zondag 1 december 2024 @ 20:07:
Er is zo te zien geen jaarabonnement met reclame, alleen voor de 2 vormen zonder reclame.

Vandaag in de 3e promotiemaand wilde ik mijn abbonement maar eens gaan opzeggen. En dan werd er mij toch nog 3 extra maanden premium verlenging aangeboden tegen 8.49 euro per maand (i.p.v. 13.99). Toch mooi zomeesje schreef op donderdag 12 september 2024 @ 16:22:
Voor degene die geen actief D+ abo hebben: er loopt nu een actie van 3,99 euro p/m. Deze actief eindigt op 27 sep. Ik ga hier gebruik van maken. Mijn lijstje met nog te zien is redelijk lang:
- Star Wars: The Acolyte
- Welcome to Wrexham S3
- Only Murders in the Building S4
- Lego Star Wars Rebuild the Galaxy
- The Bear S3
- X Men 97
- Kingdom of the planet of the apes
Voor nu maar geaccepteerd, ik kan het altijd nog tegen de daadwerkelijke vervaldatum annuleren.
Dus mocht jij (gezin) het nog langer willen is het waarschijnlijk de moeite waard om te drijgen met opzeggen
Thanks voor de tip! Heb het ook maar gedaan voor 3 extra maanden.Felidaelynx schreef op maandag 2 december 2024 @ 15:59:
[...]
Vandaag in de 3e promotiemaand wilde ik mijn abbonement maar eens gaan opzeggen. En dan werd er mij toch nog 3 extra maanden premium verlenging aangeboden tegen 8.49 euro per maand (i.p.v. 13.99). Toch mooi zo.
Voor nu maar geaccepteerd, ik kan het altijd nog tegen de daadwerkelijke vervaldatum annuleren.
Dus mocht jij (gezin) het nog langer willen is het waarschijnlijk de moeite waard om te drijgen met opzeggen
Bedankt voor de tip. Maar twee maanden was voor mij al genoeg. Ik hou wel weer een lijstje bij en wacht tot de volgende aanbieding.Felidaelynx schreef op maandag 2 december 2024 @ 15:59:
[...]
Vandaag in de 3e promotiemaand wilde ik mijn abbonement maar eens gaan opzeggen. En dan werd er mij toch nog 3 extra maanden premium verlenging aangeboden tegen 8.49 euro per maand (i.p.v. 13.99). Toch mooi zo.
Zojuist the bear s3 afgekeken. Heb toch echt een haat liefde verhouding met deze serie. Het is soms saai, het is soms niet te volgen, maar vaak ook geweldig. De beelden meestal fantastisch maar toch niet een trigger om het als eerste te kijken als je de mogelijkheid hebt. Murders in the building bijv vond ik dan veel meer een serie die ik erop zette.
Ik had hem bij mijn vorige proef abbo nog niet gekeken, maar Dopesick is een absolute aanrader voor een werkelijk steengoede korte serie.
Ik had hem bij mijn vorige proef abbo nog niet gekeken, maar Dopesick is een absolute aanrader voor een werkelijk steengoede korte serie.
LOETKE
Interessant, bij was de aanbieding 9,99 euro per maand zonder dat er een duur gezegd werd. Maar aangezien ik nauwelijks nog iets kijk omdat er afgelopen jaar weinig wat ik leuk vind bij gekomen is, toch opgezegd.Felidaelynx schreef op maandag 2 december 2024 @ 15:59:
[...]
Iemand hier die standaard+adds heeft? Hoe zit het met de frequentie van de reclames?
Heeft iemand het in deze groep al voor elkaar gekregen om Disney DTS-X audio als zodanig ook af te spelen? Wat bij divers IMAX enhanced media beschikbaar is?
Je krijgt een pop-up op je scherm indien de app detecteert dat het in theorie ondersteund wordt door het afspeelapparaat.
Je krijgt een pop-up op je scherm indien de app detecteert dat het in theorie ondersteund wordt door het afspeelapparaat.
Testing, one, two ...
Wat jammer! Ze gaan het delen aanpakken en het geluid ook nog eens minder maken? Hmm..

✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
mag toch aannemen dat in het Premium abo Dolby Atmos blijft, althans dat staat in de omschrijving.
tja delen van abo`s, niet meer dan logisch dat dit wordt tegen gegaan....
'from our service' is gewoon geen ondersteuning meer. Hopelijk laten ze staan wat nu Atmos is.. maar het zal wel een licentiekosten ding zijn. Alles wat de 'gemiddelde' consument toch niet merkt kan je strippen (uiteraard zonder alternatief). Hier overigens nogmgwen bericht ontvangen.dinandus schreef op donderdag 5 december 2024 @ 23:56:
mag toch aannemen dat in het Premium abo Dolby Atmos blijft, althans dat staat in de omschrijving.
Volgens een Reddit topic zijn het vooral gebruikers met een Turks abonnement die de mail ontvangen?
Testing, one, two ...
Geef eens wat voorbeelden waar DTS-X beschikbaar zou zijn? Mijn soundbar speelt dat gewoon af, dan kan ik eens testen.hardware-lover schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 16:14:
Heeft iemand het in deze groep al voor elkaar gekregen om Disney DTS-X audio als zodanig ook af te spelen? Wat bij divers IMAX enhanced media beschikbaar is?
LG OLED65G1RLA / Samsung HW-Q990D / Sony UBP-X800M2 / Ugoos AM6B+ (CE with CPM Build) / Bluesound Node 2 / Redmi Note 12 Pro+ v2.0.2.0 (UMOEUXM)
Bij Disney+ vind je diverse Marvel films die naast de gewone versie in de IMAX ENHANCED versie beschikbaar zijn. Voorbeelden zijn o.a. Iron Man, Guardians of the Galaxy, Queen Rock Montreal, Black Panther, Dokter Strange.
Ik geloof een 18 tal films, mischien momenteel al wel meer. Voor de volledige belevenis moet je sound apparatuur het DTS:X ook ondersteunen.
Voor deze ondersteuning is "PROFILE 2" benodigd.
Dit gaat veelal alleen voor de volledige belevenis bij een serie nieuwste tv`s, waaronder Philips, Sony, Hisense, Sharp en Xiaomi deel uit maken. Voor de Android toestellen moet er o.a. de nieewere Pention 1000 chip aanwezig zijn voor de juiste DTS:X ondersteuning vanuit de Disney+ app. Je krijgt dan een aparte vermelding in je scherm met de vermelding "DTS X" naast de overige stream info zoals "Dolby Vision, 4K Ultra HD" .
Zelf bezit ik een 2022 model OLED+937, met een prachtige geluids ondersteuning, echter kan deze omdat het toestel niet de Pention 1000 bezit, helaas niet de DTS:X geluid eruit halen bij afspelen van een IMAX ENHANCED film bij gebruik van de Disney+ app. Trouwens nu zul je ook het Premium abbo nodig hebben om uberhaupt Dolby Atmos of het hier besproken IMAX ENHANCED te kunnen gebruiken.
Naast Disney+ zijn er ook UHD disc`s welke de IMAX ENHANCED kunnen ondersteunen.
Ik geloof een 18 tal films, mischien momenteel al wel meer. Voor de volledige belevenis moet je sound apparatuur het DTS:X ook ondersteunen.
Dit gaat veelal alleen voor de volledige belevenis bij een serie nieuwste tv`s, waaronder Philips, Sony, Hisense, Sharp en Xiaomi deel uit maken. Voor de Android toestellen moet er o.a. de nieewere Pention 1000 chip aanwezig zijn voor de juiste DTS:X ondersteuning vanuit de Disney+ app. Je krijgt dan een aparte vermelding in je scherm met de vermelding "DTS X" naast de overige stream info zoals "Dolby Vision, 4K Ultra HD" .
Zelf bezit ik een 2022 model OLED+937, met een prachtige geluids ondersteuning, echter kan deze omdat het toestel niet de Pention 1000 bezit, helaas niet de DTS:X geluid eruit halen bij afspelen van een IMAX ENHANCED film bij gebruik van de Disney+ app. Trouwens nu zul je ook het Premium abbo nodig hebben om uberhaupt Dolby Atmos of het hier besproken IMAX ENHANCED te kunnen gebruiken.
Naast Disney+ zijn er ook UHD disc`s welke de IMAX ENHANCED kunnen ondersteunen.
Dank! Interessant.dinandus schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 15:13:
Bij Disney+ vind je diverse Marvel films die naast de gewone versie in de IMAX ENHANCED versie beschikbaar zijn. Voorbeelden zijn o.a. Iron Man, Guardians of the Galaxy, Queen Rock Montreal, Black Panther, Dokter Strange.
hier meer info :
https://www.flatpanelshd....on=showfull&id=1715859331
LG OLED65G1RLA / Samsung HW-Q990D / Sony UBP-X800M2 / Ugoos AM6B+ (CE with CPM Build) / Bluesound Node 2 / Redmi Note 12 Pro+ v2.0.2.0 (UMOEUXM)
Daar heb je een goed punthardware-lover schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 13:29:
[...]
Volgens een Reddit topic zijn het vooral gebruikers met een Turks abonnement die de mail ontvangen?
Eigen schuld....
Inderdaad of je moet daar wonen uiteraarddaffie82 schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 15:48:
Eigen schuld....
[knip] al eerder uitgelegd zie ik 😉daffie82 schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 14:05:
Geef eens wat voorbeelden waar DTS-X beschikbaar zou zijn? Mijn soundbar speelt dat gewoon af, dan kan ik eens testen.
Ik heb overigens een Android TV mediaspeler die me de Disney DTS-X pop-up geeft, maar ik heb geen receiver die daarvoor geschikt is 🤷🏻♂️
[ Voor 60% gewijzigd door hardware-lover op 06-12-2024 17:24 ]
Testing, one, two ...
De nieuwe als ik goed begrijp, welke net gepresenteerd is?hardware-lover schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 17:20:
[...]
Ik heb overigens een Android TV mediaspeler die me de Disney DTS-X pop-up geeft, maar ik heb geen receiver die daarvoor geschikt is 🤷🏻♂️
En krijg je naast de DTS:X ook een weergave mogelijkheid voor de IMAX ENHANCHED film versies, naast de standaard af te spelen Marvel Films?
Of blijft dit exclusief voor TV`s welke dit dan wel weer ondersteunen?
Waarop kijk je de Disney+ content als ik vragen mag?
[ Voor 13% gewijzigd door dinandus op 06-12-2024 18:27 ]
Klopt, 2 versies van het media zijn zichtbaar. Ik ga binnen de app direct naar de Imax tab die beschikbaar is onder Disney films.dinandus schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 18:25:
De nieuwe als ik goed begrijp, welke net gepresenteerd is?
En krijg je naast de DTS:X ook een weergave mogelijkheid voor de IMAX ENHANCHED film versies, naast de standaard af te spelen Marvel Films?
Of blijft dit exclusief voor TV`s welke dit dan wel weer ondersteunen?
Waarop kijk je de Disney+ content als ik vragen mag?
Ik krijg de Disney DTS-X optie overigens ook bij mijn test TV, een goedkope 43" Sharp LED TV met Google TV GUI V11.
Mijn standaard mediaspeler voor dagelijks gebruik is echter een Homatics R Plus voorzien van Android TV V14, die aangesloten zit op een oudere Marantz NR1606, die de bewuste streaming codec mist voor DTS-X (profile 2). Standaard DTS-X is geen probleem.
Testing, one, two ...
@hardware-lover heb je misschien een screenshot waarbij duidelijk de aparte weergave van de DTS:X en de IMAX ENHANCED bij een Disney duidelijk apart in beeld komt?
Ik lees hier en daar helaas toch tegenstrijdige berichten over het wel of niet kunnen doorzetten van onder andere het DTS:X geluids kanaal.
Mijn Philips FB95 soundbar kan wel degelijk DTS:X weergeven, net nog getest met de IMAX ENHANCED DTS Demo disc.
Bij elke aparte filmscene zie ik netjes de DTS:X weergave in het scherm van de soundbar.
Heb de soundbar verder uitgebreid met een tweetal achter surround boxen extra: Philips TA-FS1, wat een sound kunnen die weergeven, echt midden in de actie...
Nu staat de UHD Bad Boys For Live op: heeft de IMAX ENHANCED versie, met de sountrack in DTS:X.
Ik lees hier en daar helaas toch tegenstrijdige berichten over het wel of niet kunnen doorzetten van onder andere het DTS:X geluids kanaal.
Mijn Philips FB95 soundbar kan wel degelijk DTS:X weergeven, net nog getest met de IMAX ENHANCED DTS Demo disc.
Bij elke aparte filmscene zie ik netjes de DTS:X weergave in het scherm van de soundbar.
Heb de soundbar verder uitgebreid met een tweetal achter surround boxen extra: Philips TA-FS1, wat een sound kunnen die weergeven, echt midden in de actie...
Nu staat de UHD Bad Boys For Live op: heeft de IMAX ENHANCED versie, met de sountrack in DTS:X.
:strip_exif()/f/image/TwDlsshTejCnXDNJwBtXVtfI.jpg?f=fotoalbum_large)
@dinandus mijn Samsung soundbar Q990D kan dit ook weergeven. Maar mijn TV niet (via earc) en mijn CCmGTV helaas ook niet.
Dat mijn soundbar het dus kan, heb ik niks aan.
IMAX Enhanced zie ik wel staan.
DTS:X echter niet. Maar dat is vrij logisch in mijn geval.
Dat mijn soundbar het dus kan, heb ik niks aan.
IMAX Enhanced zie ik wel staan.
DTS:X echter niet. Maar dat is vrij logisch in mijn geval.
[ Voor 23% gewijzigd door daffie82 op 06-12-2024 23:42 ]
Wellicht dat anderen het ook al ervaren hebben en heb ik erover heen gelezen. Het delen wordt inderdaad aangepakt. Ik betaal Disney+, maar deel het al een hele tijd met mijn broer. Zijn huis is het huishouden en ik val er zelf dus buiten. Ik moest de laatste tijd steeds inloggen met een code via de mail. Maar na dat 4 of 5 te hebben gedaan krijg je de melding: You've used all your "I'm away" requests. Dan kan je dus niks meer buiten het huishouden. Ik kon er verder bij Disney geen informatie over vinden, maar las op Reddit dat je mogelijk max 5 keer per jaar een I'am away request kan doen.G_Dragon schreef op donderdag 5 december 2024 @ 23:33:
[...]
Wat jammer! Ze gaan het delen aanpakken en het geluid ook nog eens minder maken? Hmm..
Ik las ook op Reddit dat als je contact opneemt met Disney+ dat ze het weer resetten. Dat heb ik dus ook gedaan en kan nu gewoon weer streamen. Ik heb nog niet opnieuw gebruik hoeven te maken van een code via de email om te kunnen kijken dus wellicht is de beperking nu geheel opgeheven of ik krijg binnenkort weer een melding dat ik buiten het huishouden val. Ik ben benieuwd.
Een andere optie is om iemand buiten je huishouden aan je Disney+-abonnement toe te voegen. Daar betaal je dan extra voor. Maar ik kon die hele optie niet vinden. Mogelijk vanwege de AppleTV, maar vanaf het begin ging mijn Disney+ abonnement via Apple iTunes en daar zijn die opties zoals extra gebruiker niet mogelijk.
Net begonnen met Star Wars: Skeleton Crew
Wat er op op de schijfjes staat is de "standaard" DTS-X codec, niet datgene wat Disney voor streaming gebruikt, ik heb het notabene nog gedeeld, waar het verschil zit? 😀dinandus schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 21:33:
@hardware-lover heb je misschien een screenshot waarbij duidelijk de aparte weergave van de DTS:X en de IMAX ENHANCED bij een Disney duidelijk apart in beeld komt?
Nu staat de UHD Bad Boys For Live op: heeft de IMAX ENHANCED versie, met de sountrack in DTS:X. [Afbeelding]
@dinandus 👇
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/b3DkYFciumZZ0sobK6MYs6ZK.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/wqB3Dm2KyIz4KBe2KqkKFOZu.jpg?f=user_large)
[ Voor 15% gewijzigd door hardware-lover op 07-12-2024 10:06 ]
Testing, one, two ...
Die "standaard" DTS:X op een UHD schijf zal trouwens volgens mij nog altijd veel beter klinken dan de nieuwe die Disney voor streaming gebruikt.
Maar dat is een andere discussie.
Maar dat is een andere discussie.
gewoon normaal betalen is geen optie?L23 schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 22:52:
[...]
Wellicht dat anderen het ook al ervaren hebben en heb ik erover heen gelezen. Het delen wordt inderdaad aangepakt. Ik betaal Disney+, maar deel het al een hele tijd met mijn broer. Zijn huis is het huishouden en ik val er zelf dus buiten. Ik moest de laatste tijd steeds inloggen met een code via de mail. Maar na dat 4 of 5 te hebben gedaan krijg je de melding: You've used all your "I'm away" requests. Dan kan je dus niks meer buiten het huishouden. Ik kon er verder bij Disney geen informatie over vinden, maar las op Reddit dat je mogelijk max 5 keer per jaar een I'am away request kan doen.
Ik las ook op Reddit dat als je contact opneemt met Disney+ dat ze het weer resetten. Dat heb ik dus ook gedaan en kan nu gewoon weer streamen. Ik heb nog niet opnieuw gebruik hoeven te maken van een code via de email om te kunnen kijken dus wellicht is de beperking nu geheel opgeheven of ik krijg binnenkort weer een melding dat ik buiten het huishouden val. Ik ben benieuwd.
Een andere optie is om iemand buiten je huishouden aan je Disney+-abonnement toe te voegen. Daar betaal je dan extra voor. Maar ik kon die hele optie niet vinden. Mogelijk vanwege de AppleTV, maar vanaf het begin ging mijn Disney+ abonnement via Apple iTunes en daar zijn die opties zoals extra gebruiker niet mogelijk.
Net begonnen met Star Wars: Skeleton Crew
Er is geen serie van Inside out, alleen Film 1 uit 2015 en film 2, tenminste als ik het intik bij Disney.
[ Voor 22% gewijzigd door Carlos0_0 op 13-12-2024 11:08 ]
De serie heet dreamproductions, staat onder pixar.Carlos0_0 schreef op vrijdag 13 december 2024 @ 11:07:
Er is geen serie van Inside out, alleen Film 1 uit 2015 en film 2, tenminste als ik het intik bij Disney.
Maar hier ook geen NL ondertitels inderdaad.
Daikin 4.2 Stylish, Daikin 3.5 Perfera. 13x400WP OZO, 12x400WP WNW
Misschien?;Carlos0_0 schreef op vrijdag 13 december 2024 @ 11:07:
“Dream Productions,” an “Inside Out” spinoff that focuses on the studio inside Riley’s mind that produces dreams, will debut on the streamer on Dec. 11, 2024. All four episodes of the limited series will be available at once.
Testing, one, two ...
Wat een waardeloze app heeft Disney. Werkt vaak niet op de tv zelf (LG van half jaar oud a 2700 euro), maar ook niet op Chromecast of Apple tv.
App werkt prima op mijn LG G1... Waar heb je last van?Orangelights23 schreef op vrijdag 13 december 2024 @ 11:33:
Wat een waardeloze app heeft Disney. Werkt vaak niet op de tv zelf (LG van half jaar oud a 2700 euro), maar ook niet op Chromecast of Apple tv.
Heb je een Turks account?R.G schreef op vrijdag 13 december 2024 @ 11:52:
Kreeg een mail, dat de dolby verdwijnt van Disney plus?
Via Turkije denk ik? Als het goed is is Atmos nog gewoon beschikbaar met een Nederlands Premium abonnement straksR.G schreef op vrijdag 13 december 2024 @ 11:52:
Bunu öğreneceksin, cimri HollandalıR.G schreef op vrijdag 13 december 2024 @ 11:52:
Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Via Apple TV ervaar ik ook geen problemen.Ike. schreef op vrijdag 13 december 2024 @ 11:40:
[...]
App werkt prima op mijn LG G1... Waar heb je last van?
Op LG c2 ook meer dan primaIke. schreef op vrijdag 13 december 2024 @ 11:40:
[...]
Ja dan vind ik hem wel inderdaad, gek dat die ook niet gelinkt staat bij extra ofzo bij insiders out.hardware-lover schreef op vrijdag 13 december 2024 @ 11:27:
[...]
Misschien?;
“Dream Productions,” an “Inside Out” spinoff that focuses on the studio inside Riley’s mind that produces dreams, will debut on the streamer on Dec. 11, 2024. All four episodes of the limited series will be available at once.
Elke keer een generieke foutmelding, iets dat de app niet geladen kan worden en ik het opnieuw moet starten om het werkend te krijgen. Volledig afsluiten lost niets op, verwijderen en opnieuw installeren ook niet. Heel apart.Ike. schreef op vrijdag 13 december 2024 @ 11:40:
[...]
Volgens mij zijn veel personeelsleden al met vakantie bij Disney.. al weken een bug dat afleveringen met '1 minuut resterend' blijven staan, zelfs na doorspoelen. Geen ondertiteling bij de nieuwe Inside Out serie en het algoritme is volgens mij ook kapot want heel veel series ontbreken in de categorieën maar zijn uiteindelijk nog gewoon te vinden met de zoekfunctie.
Hier ook sinds paar dagen last van Disney app op Google TV Streamer. Stopt om de 30 mins ongeveer en gaat dan terug naar app home scherm. Weer op video klikken start gelijk het spelen weer, maar toch irritant.
Laatste app update lijkt van 9 dec, wellicht daarmee te maken?
Laatste app update lijkt van 9 dec, wellicht daarmee te maken?
Ik heb een vraag voor iemand die het goedkoopste abbo heeft bij D+.
Als ik het goed begrijp zit hier reclame bij mijn vraag is is dit ook tijdens een film of aflevering van een serie of er alleen voor of erna?
Eerste variant trek ik niet tweede moet ik dan maar voor lief nemen...
Als ik het goed begrijp zit hier reclame bij mijn vraag is is dit ook tijdens een film of aflevering van een serie of er alleen voor of erna?
Eerste variant trek ik niet tweede moet ik dan maar voor lief nemen...
https://help.disneyplus.com/nl-NL/article/disneyplus-ads
Het gaat overigens over 2.5 tot 4 minuten aan reclame per 4 uur. Dus nog geen YouTube vormen ofzo.
Ik heb ergens eens gelezen dat het alleen voor en na de film zou zijn, maar ze sorteren alvast voor op de meer irritante vorm[...]
Als je je abonneert op Disney+ Standaard met reclame, krijg je reclame te zien tijdens films en series. Je kunt ook reclame te zien krijgen als je content afspeelt met een van onze andere abonnementen. Er wordt geen reclame getoond als er content in de Juniormodus wordt gekeken, welk abonnement je ook hebt.
[...]
kunt reclameblokken niet doorspoelen op Disney+,
[...]
Het gaat overigens over 2.5 tot 4 minuten aan reclame per 4 uur. Dus nog geen YouTube vormen ofzo.
[ Voor 7% gewijzigd door Caelorum op 28-12-2024 22:06 ]
Mulan was eigenlijk best wel een goede film.
Wel triest om te zien dat het vroeger heel belangrijk was om een zoon te hebben. Met het 1 kind systeem werd China toch het feminisme ingeduwd- alle geld en aandacht ging toen ook naar meisjes.
Wel triest om te zien dat het vroeger heel belangrijk was om een zoon te hebben. Met het 1 kind systeem werd China toch het feminisme ingeduwd- alle geld en aandacht ging toen ook naar meisjes.
Mensen ik heb iets raars
Op mijn thuisnetwerk kon ik geen Disney+ kijken, maar via mijn mobiele datanetwerk werkte het wel.
Toen ik op mijn telefoon via wifi Disney+ opstartte, kreeg ik alleen het ronddraaiende cirkeltje te zien en gebeurde er verder niets. Op mijn pc kreeg ik de melding: "Sorry, something went wrong. Please try again later." Ik heb op de pc verschillende browsers geprobeerd, maar zonder succes.
Uit nieuwsgierigheid schakelde ik op mijn telefoon even over naar mobiele data, en toen werkte Disney+ wel. Vervolgens schakelde ik, terwijl de app nog draaide, terug naar wifi. Tot mijn verbazing bleef het werken. Zelfs nadat ik de app had afgesloten, opnieuw had opgestart en zelfs na het herstarten van mijn telefoon, werkte het nog steeds.
Op mijn pc heb ik echter niet de mogelijkheid om naar mobiele data over te schakelen. Ik heb geprobeerd het IP-adres van mijn pc te wijzigen, maar dat loste het probleem niet op.
Ik gebruik KPN (voorheen XS4ALL) en een Fritzbox 7590 als router. Op mijn PlayStation 5 heb ik hetzelfde probleem: de Disney+ app werkt niet, ook niet als ik de PS5 via mijn telefoon met mobiele data verbind.
Mijn gevoel zegt dat er misschien sprake is van een IP-ban, maar dat zou vreemd zijn omdat Disney+ op mijn telefoon uiteindelijk wel weer werkte via wifi.
Heeft iemand een idee wat er aan de hand kan zijn of hoe ik dit kan oplossen?
Op mijn thuisnetwerk kon ik geen Disney+ kijken, maar via mijn mobiele datanetwerk werkte het wel.
Toen ik op mijn telefoon via wifi Disney+ opstartte, kreeg ik alleen het ronddraaiende cirkeltje te zien en gebeurde er verder niets. Op mijn pc kreeg ik de melding: "Sorry, something went wrong. Please try again later." Ik heb op de pc verschillende browsers geprobeerd, maar zonder succes.
Uit nieuwsgierigheid schakelde ik op mijn telefoon even over naar mobiele data, en toen werkte Disney+ wel. Vervolgens schakelde ik, terwijl de app nog draaide, terug naar wifi. Tot mijn verbazing bleef het werken. Zelfs nadat ik de app had afgesloten, opnieuw had opgestart en zelfs na het herstarten van mijn telefoon, werkte het nog steeds.
Op mijn pc heb ik echter niet de mogelijkheid om naar mobiele data over te schakelen. Ik heb geprobeerd het IP-adres van mijn pc te wijzigen, maar dat loste het probleem niet op.
Ik gebruik KPN (voorheen XS4ALL) en een Fritzbox 7590 als router. Op mijn PlayStation 5 heb ik hetzelfde probleem: de Disney+ app werkt niet, ook niet als ik de PS5 via mijn telefoon met mobiele data verbind.
Mijn gevoel zegt dat er misschien sprake is van een IP-ban, maar dat zou vreemd zijn omdat Disney+ op mijn telefoon uiteindelijk wel weer werkte via wifi.
Heeft iemand een idee wat er aan de hand kan zijn of hoe ik dit kan oplossen?
PSN: FreakGIB
Niet toevallig een custom dns (met adblock) ingesteld op je router of pihole of iets dergelijks in je netwerk draaien?
Wat Caelorum zegt 
Heb je geprobeerd om je internet router van je provider even een tijd uit te zetten?
Heb je geprobeerd om je internet router van je provider even een tijd uit te zetten?
[ Voor 6% gewijzigd door Ike. op 02-01-2025 10:55 ]
Is de anti-password-delen functionaliteit nou al actief voor Disney+ in NL? Ik deel al een paar jaar een account met 6 vrienden. Één van ons werd ooit eens gevraagd om een code in te voeren ivm "niet in huishouden", maar de rest van ons kan eigenlijk gewoon de app openen op hun eigen TV.
Is al een tijdje, hoor dat dit al minimaal een maand speelt in Nederland.NyteMyre schreef op maandag 6 januari 2025 @ 10:20:
Is de anti-password-delen functionaliteit nou al actief voor Disney+ in NL? Ik deel al een paar jaar een account met 6 vrienden. Één van ons werd ooit eens gevraagd om een code in te voeren ivm "niet in huishouden", maar de rest van ons kan eigenlijk gewoon de app openen op hun eigen TV.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Ja dit speelt. Vriend van mij deelt ook zijn account met 5 anderen (waaronder ik). Maar krijg steeds weer een berichtje dat mijn device moet toegevoegd worden aan het huishouden.... Dus ik heb niet 1x een code nodig die naar zijn mail is gestuurd, maar vaker om de zoveel tijd. In ieder geval irritant genoeg om na te denken over een eigen account.NyteMyre schreef op maandag 6 januari 2025 @ 10:20:
Computer says no
Moet zeggen dat ik het nog steeds niet ervaren heb, kan nog steeds zonder code gebruik maken van iemands andere disney+.
Voor ons gezin begon het al ietsje voor oktober 2024, vanaf half oktober echt dwingend zodat het eigenlijk niet meer doenlijk was en we daarom maar gekozen hebben voor die 2e account.Gynnad schreef op maandag 6 januari 2025 @ 12:54:
Is al een tijdje, hoor dat dit al minimaal een maand speelt in Nederland.
Misschien omdat wij allen in dezelfde woonplaats woonachtig zijn en Disney op één adres erg veel werd gebruikt, steeds via een vaste netwerkverbinding. Daar kwamen steeds die verzoeken tot account bevestiging, vaker en vaker.
Dus voor ons is het vanaf oktober vorig jaar het geval.
Testing, one, two ...
Sinds januari hebben wij dus dat goedkope abonnement met reklame i.p.v. dat mooie jaarabonnement, 20 seconden vooraf aan een aflevering en 1 advertentie tussendoor op dit moment. Nog wel beter te accepteren dan met YouTube maar het bevalt me stiekem dus niet, maar goed mijn vrouw kijkt meestal Disney+ en ik niet.
Ik krijg er 1 voor, en 1 of 2 tijdens een aflevering afhankelijk van de duur van die aflevering.
Is nog wel te doen.
Is nog wel te doen.
Bij het abbo van €5,99?DutchOwnage schreef op dinsdag 7 januari 2025 @ 16:05:
Ik krijg er 1 voor, en 1 of 2 tijdens een aflevering afhankelijk van de duur van die aflevering.
Is nog wel te doen.
ik weet het niet ik heb de router nog niet uitgezet maar betwijvel of dat helpt ik heb ook nog een samsung tablet die deed het ook niet toen verbonden via mijn telefoon hotspot toen werkte het wel daarna weer terug gezet naar wifi van het huis en werkt nog steeds maar mijn PC kan ik niet even verbinden naar Mobile dateIke. schreef op donderdag 2 januari 2025 @ 10:54:
Wat Caelorum zegt
in mijn Auto Tesla model 3 werkt Disney dus wel gewoon nog steeds.
ik heb ook een Gratis VPN geinstalleerd maar dat help ook niet.
PSN: FreakGIB
Stom einde van Skeleton Crew. Verder was het een leuke serie om naar te kijken na een drukke werkdag.
Komt er niet nog 1 aflevering?alienfruit schreef op donderdag 9 januari 2025 @ 23:51:
Stom einde van Skeleton Crew. Verder was het een leuke serie om naar te kijken na een drukke werkdag.
Er komt nog 1 aflevering volgende week.alienfruit schreef op donderdag 9 januari 2025 @ 23:51:
Mooi dat die leuk is, kan ik daar ook aan beginnen als het seizoen afgelopen is een keer.
[ Voor 15% gewijzigd door Carlos0_0 op 10-01-2025 07:03 ]
Daar zit ik ook op te wachten inderdaad.Carlos0_0 schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 07:02:
[...]
Er komt nog 1 aflevering volgende week.
Mooi dat die leuk is, kan ik daar ook aan beginnen als het seizoen afgelopen is een keer.
Het is bij ons ook over met de pret, dat word hopen op een mooie levenslange korting of andere mooie actie vanuit Disney+

:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/O0Ly8D3UL6ZJEn0COQXqRjXe.jpg?f=user_large)
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Let op:
Het is niet noodzakelijk om alle bugs hier te melden. Deze kunnen prima bij Disney via support worden doorgegeven.
Tips en trucs delen om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US is niet toegestaan.
En geef je op bij de topicstarter om de TS bij te werken!
Het is niet noodzakelijk om alle bugs hier te melden. Deze kunnen prima bij Disney via support worden doorgegeven.
Tips en trucs delen om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US is niet toegestaan.
En geef je op bij de topicstarter om de TS bij te werken!