Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

meesje schreef op vrijdag 15 maart 2024 @ 15:25:
[...]

Klopt. Die workaround kun je bij sommige situaties toepassen. Zo stond er een film in de lijst die ik al had gezien. Dus doorgespoeld tot einde en weg was ie. Echter bij series is dit super irritant. Stel een seizoen bevat 13 afleveringen en om de een of andere reden denk Disney dat je de derde aflevering niet gezien hebt, kun je alle afleveringen vanaf nummer 3 doorspoelen.
En soms begin ik aan een nieuwe serie en halverwege de eerste aflevering denk ik van dit wordt ‘m niet. Dan blijft deze serie je altijd achtervolgen. Alles doorspoelen heb ik geen zin in, want dan denk D+ dat je de serie echt gezien hebt en doet je straks suggesties…
Al met al echt super irritant.
Helemaal met je eens dat dit soms behoorlijk irritant kan zijn en er is zover ik weet helaas geen oplossing voor..

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op dit moment heb ik zelfs dat er wel dingen in staan die ik meer dan een jaar geleden voor het laatst bekeken heb , maar dat series die ik actief kijk wel uit de lijst verdwijnen...

And that’s the bottom line cause Stone Cold said so

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/di6le3p2YS2kezZfw3cKBstCgJQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KtDA4P8lEWMrnBq1zWc73688.jpg?f=fotoalbum_large

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eb3P6fQkgKvEVJanbksEW9yez4Q=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/X3XT9PCSXjyO39YqPzB6gmHm.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Holzschuh
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14:13
Gisteren 1ste aflevering gekeken van de X-Men '97. De intro alleen al oOo *O* .
Mijn kinderen maar eens uitgelegd dat dit iets was waar je op zaterdagochtend voor moest gaan klaarzitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 14:29
Holzschuh schreef op donderdag 21 maart 2024 @ 08:46:
Gisteren 1ste aflevering gekeken van de X-Men '97. De intro alleen al oOo *O* .
Mijn kinderen maar eens uitgelegd dat dit iets was waar je op zaterdagochtend voor moest gaan klaarzitten.
Vroeger nooit gezien. Op enkele uitzonderingen na, kan animatie/tekenfilm me niet zo boeien. Op IMDb nu een score van 9,1. Toch maar even aan mijn kijklijst toegevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robtimus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 02-06 20:04

Robtimus

me Robtimus no like you

Die score zal nog wel omlaag gaan, ik vermoed dat het nu vooral de oude fans zijn die alleen uit nostalgie al een hoog cijfer geven. Als je het alleen wil kijken vanwege het hoge cijfer zou ik nog even een paar weken wachten. Allereerst zullen er dan meer "echte" ratings bijkomen, en ten tweede kun je dan meteen meer afleveringen kijken als de score zo hoog blijft ;)

More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
system specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
Het is inderdaad de vraag wat de rating gaat doen op langere termijn. We zullen het wel zien. In ieder geval aan mijn lijst toegevoegd en wacht sowieso tot alle afleveringen beschikbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holzschuh
Ja, van die score zou ik mezelf ook niet teveel aantrekken. Het gaat er uiteindelijk om of het je aanspreekt.
Tot nu toe ademt het wat mij betreft hetzelfde uit, en levert het wat ik ervan verwacht.

Dat Morph en Bischop nu bij het team zitten lig ik niet wakker van. Die kwamen vroeger ook regelmatig aanwaaien.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• wolfstein89
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 30-04 09:42
Zit nu vollop in Shogun. wat een gave serie is dat zeg. wel lastig om soms te volgen wie wie is, maar het camerawerk en acteerprestaties zijn echt goed. daarnaast mooie sets .
echt een aanrader om te volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinandus
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 15:49
Ik zag dat Disney+ vanaf de 15e mei nu ook DTS-X als geluids ondersteuning gaat inzetten, dit naast de welbekende Dolby Atmos.
Al tijden is het IMAX Enhanced beschikbaar, echter zonder de juiste geluids track.
Daar komt nu verandering in bij de beschikbare IMAX versie films.

Ook verschijnt er een concertfilm met IMAX Enhanced op de 15e mei:
Queen: Rock Montreal + Live Aid.

Wel benieuwd of er veel verschil is tussen een Dolby Atmos geluids ervaring en de nieuwe DTS-X.
Wordt nogmaals diverse films herbekijken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
Gisteren de eerste aflevering gezien van Godfather of Harlem. Na 1 aflevering vind ik het al een gave serie. Ik zie net op IMDb dat er nog een vierde seizoen komt. Top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10:41

alienfruit

the alien you never expected

Sinds kort overgestapt naar de Ads variant. De reclames vallen tot nu best wel mee. Wel jammer dat dit jaar de bank waar ik het bij krijg van Premium naar de Ads variant is overgestapt.

Zo veel kijkt het niet en denk dat ik het niet kunnen downloaden van dingen alleen ga missen als ik ga vliegen. Maar ja, er zijn niet veel series die niet wekelijks uitkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
alienfruit schreef op zaterdag 27 april 2024 @ 22:59:
Sinds kort overgestapt naar de Ads variant. De reclames vallen tot nu best wel mee. Wel jammer dat dit jaar de bank waar ik het bij krijg van Premium naar de Ads variant is overgestapt.

Zo veel kijkt het niet en denk dat ik het niet kunnen downloaden van dingen alleen ga missen als ik ga vliegen. Maar ja, er zijn niet veel series die niet wekelijks uitkomen.
Dit abonnement is dan toch niet in NL afgesloten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit

alienfruit

Ja, klopt. Uber Eats heeft nu ook een aanbieding dat je gratis Disney+ Premium krijgt als je Uber One (https://www.uber.com/en-GB/blog/uber-one-disney-plus/) neemt maar dat had ik net een paar maanden geleden verlengd.

Volgens mij kan je Disney+ bijna overal wel krijgen. Uber Eats, via de bank, via je mobiele abonnement (n maanden) etc lol

[ Voor 36% gewijzigd door alienfruit op 28-04-2024 01:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Nu online
alienfruit schreef op zondag 28 april 2024 @ 00:59:
Ja, klopt. Uber Eats heeft nu ook een aanbieding dat je gratis Disney+ Premium krijgt als je Uber One (https://www.uber.com/en-GB/blog/uber-one-disney-plus/) neemt maar dat had ik net een paar maanden geleden verlengd.

Volgens mij kan je Disney+ bijna overal wel krijgen. Uber Eats, via de bank, via je mobiele abonnement (n maanden) etc lol
Ik heb zelf bijna alle streamers en merk dat Disney+ hier op de laatste plaats komt. Het is dat ze een heel archief hebben aan de Fox kant met series als Scrubs, 24, the Simpsons, Ducktales etc. Dus je kan wel lekker series bingen (als je weet dat ze er op staan), maar alle nieuwe films zie ik sowieso al in de bioscoop en heb geen kinderen dus aan het Disney gedeelte besteed ik bijna geen tijd.

Maar kijk ik puur naar mijn kijklijstje dan ben ik op Netflix, HBO Max, Skyshowtime en Prime nog lang niet uitgekeken. Disney+ gebruik ik vooral om tijd te doden met een aflevering van the Simpsons of een oude film. Vrijwel alle nieuwe series op Disney+ boeien mij niet of worden ja 1 seizoen gecanceld. Ik word niet urgent genoeg naar het platform getrokken. Disney+ mist in mijn ogen echte uithangborden. Ja Disney, Marvel en Star Wars zijn grote namen maar persoonlijk heb ik daar niet zoveel mee. Mocht je misschien maar 1 extra streamer en kinderen hebben spendeer je misschien meer tijd op Disney+. Door alle andere platforms sneeuwt het bij mij onder en zeker ook jaarbasis te weinig boeiends wat je gemist zou hebben.

[ Voor 7% gewijzigd door Deezers op 28-04-2024 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
Deezers schreef op zondag 28 april 2024 @ 11:06:
[...]

Ik heb zelf bijna alle streamers en merk dat Disney+ hier op de laatste plaats komt. Het is dat ze een heel archief hebben aan de Fox kant met series als Scrubs, 24, the Simpsons, Ducktales etc. Dus je kan wel lekker series bingen (als je weet dat ze er op staan), maar alle nieuwe films zie ik sowieso al in de bioscoop en heb geen kinderen dus aan het Disney gedeelte besteed ik bijna geen tijd.

Maar kijk ik puur naar mijn kijklijstje dan ben ik op Netflix, HBO Max, Skyshowtime en Prime nog lang niet uitgekeken. Disney+ gebruik ik vooral om tijd te doden met een aflevering van the Simpsons of een oude film. Vrijwel alle nieuwe series op Disney+ boeien mij niet of worden ja 1 seizoen gecanceld. Ik word niet urgent genoeg naar het platform getrokken. Disney+ mist in mijn ogen echte uithangborden. Ja Disney, Marvel en Star Wars zijn grote namen maar persoonlijk heb ik daar niet zoveel mee. Mocht je misschien maar 1 extra streamer en kinderen hebben spendeer je misschien meer tijd op Disney+. Door alle andere platforms sneeuwt het bij mij onder en zeker ook jaarbasis te weinig boeiends wat je gemist zou hebben.
Hier wordt D+ per 1 juli niet meer verlengd. Ooit begonnen met 70 euro voor een jaar. Nu 110 euro. Voor dit bedrag maak ik te weinig gebruik van deze dienst. Mijn voornaamste interesse heeft die enkele nieuwe Marvel film en de Star Wars series. Als ik dit een beetje bijhoud, kan ik na een X tijd ook even een maandje afsluiten en dan alles kijken.
Daarnaast deel ik dit abonnement met een ander en vanaf juni gaat Disney dit ook actief monitoren.

Ook al waren de kosten van Sky en HBO vrij laag, vond ik het toch te gek om deze aan te houden naast Netflix, Prime en Disney. Van Sky en HBO maar als eerste afscheid genomen, ik maakte er te weinig gebruik van. Per 1 juli afscheid van D+. Eerlijk gezegd geeft mij dit meer rust. Netflix en Prime hebben voor mij meer dan voldoende aanbod. Er is meer in het leven dan tv kijken. :) Sky heeft dan nu wel de film Oppenheimer, maar net als destijds de film Maverick zal Oppenheimer op een gegeven moment wel bij Netflix voorbij komen. En dan (net als Maverick) gelijk in betere beeldkwaliteit (mocht je het duurste Netflix abo hebben).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit

alienfruit

Ja, ik heb zelf NLZiet (NL), Prime Video, Netflix, Viki, Disney+, iQiyi (HK), Viaplay, The Projector Plus (Sing), Viu (Sing). Denk dat ik zelf ook het minst naar Disney+ kijk. Voornamelijk Star Wars en soms de Kdrama die er opstaan en niet te vinden zijn op Viki of Viu. Verder ken ik SkyShowtime niet. HBO Go is niet te krijgen in VK/Sing

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ErikT738
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 10:29
The Bad Batch is ook weer afgelopen. Wat mij betreft is deze serie (en dan met name het laatste seizoen) vele malen beter dan alle live-action Star Wars meuk die Disney uitbrengt.
spoiler:
Ik ben benieuwd hoe lang het gaat duren voordat wel Omega in het Mando-verse gaan zien.

Overigens heb ik wel een soft-spot voor verhalen die zich op de clones richten. De andere verhalen uit het The Clone Wars universum doen me niet zo veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenerniet
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 01:12
ErikT738 schreef op woensdag 1 mei 2024 @ 13:45:
The Bad Batch is ook weer afgelopen. Wat mij betreft is deze serie (en dan met name het laatste seizoen) vele malen beter dan alle live-action Star Wars meuk die Disney uitbrengt.
spoiler:
Ik ben benieuwd hoe lang het gaat duren voordat wel Omega in het Mando-verse gaan zien.

Overigens heb ik wel een soft-spot voor verhalen die zich op de clones richten. De andere verhalen uit het The Clone Wars universum doen me niet zo veel.
The Mandalorian en Andor waren naar mijn mening Star Wars series die de films overtreffen. Als de Bad Batch nog beter is, dan is dat best goed gedaan voor een tekenfilmserie. Misschien moet ik dit dan toch maar een kans geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikT738
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 10:29
ikbenerniet schreef op woensdag 1 mei 2024 @ 19:43:
[...]

The Mandalorian en Andor waren naar mijn mening Star Wars series die de films overtreffen. Als de Bad Batch nog beter is, dan is dat best goed gedaan voor een tekenfilmserie. Misschien moet ik dit dan toch maar een kans geven.
Het zou wel tegen kunnen vallen. Seizoen 1 en deels 2 zijn meer "monster of the week" afleveringen terwijl 3 meer een doorlopend verhaal is. Ik vind Bad Batch beter dan het meest recente Mandalorian seizoen en zeker beter dan Obi-Wan en Boba Fett.

Als je de andere Star Wars animatie series een beetje hebt gevolgd dan kom je hier wel bekende karakters tegen, zoals bijvoorbeeld Rex (de CO van Anakin's clones).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Drumatiko
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
ErikT738 schreef op woensdag 1 mei 2024 @ 13:45:
spoiler:

Helemaal mee eens, The Bad Batch is een meer dan waardig onderdeel in de Star Wars wereld en het kijken waard. In de loop der seizoenen merk je dat de serie volwassener wordt en iets grimmiger. Ik wist niet dat dit de laatste aflevering was, maar ik heb niet het gevoel gehad dat het verhaal werd afgeraffeld; het voelt al met al compleet. d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Holzschuh
Inderdaad, toevallig net gekeken en aan de tijd zag ik dat het de finale was.

Top afgerond en is een mooie aftakking geweest in het SW universum. Het begin is logisch, en het einde sluit ook naadloos aan op de bestaande lore.

Wel benieuwd wanneer Omega ergens ineens terugkomt. Misschien wel ergens in een game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breagor
  • Laatst online: 02-06 14:42
Een nieuw seizoen "Welcome to Wrexham" is vorige week begonnen, de vorige 2 seizoenen staan op Disney+ , maar dit 3e seizoen dus nog niet.....iemand hier wellicht iets over gehoord, komt deze nog?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aiii
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14:52

Aiii

何これ

breagor schreef op maandag 6 mei 2024 @ 09:05:
Een nieuw seizoen "Welcome to Wrexham" is vorige week begonnen, de vorige 2 seizoenen staan op Disney+ , maar dit 3e seizoen dus nog niet.....iemand hier wellicht iets over gehoord, komt deze nog?
De vorige keer liep het ook een paar maanden achter, dus zal nu wel niet anders zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
Aiii schreef op maandag 6 mei 2024 @ 09:59:
[...]

De vorige keer liep het ook een paar maanden achter, dus zal nu wel niet anders zijn.
Alleen in NL of overal? Je leest overal dat de releasedate op Disney 2 mei zou zijn. Wilde er net voor gaan zitten kom ik erachter dat ie er nog niet op staat. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aiii
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14:52

Aiii

何これ

Geen idee @MADG0BLIN , je moet het aan Disney vragen. Dat ze zo weinig simulcasten is de reden waarom ik voor alternatieven gekozen heb en geen sub meer heb daar, dus ik weet het niet.

[ Voor 3% gewijzigd door Aiii op 07-05-2024 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
Op serietotaal.nl lees ik over seizoen 3 van Welcome to Wrexham. Op IMDb zie ik dat er al drie afleveringen geweest zijn, maar op D+ zie heel seizoen 3 niet. Komt deze pas later in NL beschikbaar?
https://www.serietotaal.n...s-populair-glans-behouden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-06 23:06
Sinds vandaag heb ik weer Disney+. Ik zou graag van mijn smartphone naar mijn Chromecast Ultra willen streamen. Als ik kijk bij App-instellingen > 'Dataverbruik via wifi' zie ik dat de hoogst mogelijke kwaliteit HD is (op PC is dit tot 4K UHD). Is er een manier om toch 4K te kunnen streamen via smartphone?

Informatie:
- Smartphone: Samsung Galaxy S10+
- Chromecast: Chromecast Ultra (4K)
- Wifi snelheid op smartphone: Minimaal 250 Mbps (up en down)
- Internetsnelheid: 1 Gig up en down

Bij de titel zelf zie ik het volgende staan:
HD, IMAX ENHANCED, CC, AD

Wanneer ik in de tab Informatie zit zie ik het volgende:
3D, IMAX ENHANCED, 4K ULTRA HD, Dolby Vision, HDR10, Dolby Atmos, 5.1, DTSX, CC, AD

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinandus
@RobinNL Waarom geen Disney+ app op de Chromecast Ultra, deze doet toch zelf al 4K?

Trouwens all die aanduidingen zoals 3D, IMAX ENHANCED etc staan er sowieso vaak bij, of deze daadwerkelijk te gebruiken zijn hangt van je hardware af.

Niet te mijn, veel kijplezier met je Disney heractivicatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
dinandus schreef op zaterdag 18 mei 2024 @ 18:30:
@RobinNL Waarom geen Disney+ app op de Chromecast Ultra, deze doet toch zelf al 4K?

Trouwens all die aanduidingen zoals 3D, IMAX ENHANCED etc staan er sowieso vaak bij, of deze daadwerkelijk te gebruiken zijn hangt van je hardware af.

Niet te mijn, veel kijplezier met je Disney heractivicatie.
Het gaat om een oudere Chromecast Ultra, uitvoering: Google Chromecast Ultra

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15:54
@RobinNL Heb je het ook daadwerkelijk geprobeerd, volgens mij hoor je 4K te krijgen op de ultra, onafhankelijk van wat de maximale resolutie is die je op je telefoon kunt halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
hcQd schreef op zaterdag 18 mei 2024 @ 18:46:
@RobinNL Heb je het ook daadwerkelijk geprobeerd, volgens mij hoor je 4K te krijgen op de ultra, onafhankelijk van wat de maximale resolutie is die je op je telefoon kunt halen.
Op dit moment ben ik thuis, morgen ben ik weer in m'n eigen appartement waar ik het kan checken. Ik heb het voor nu gebaseerd op de onderstaande informatie (ik weet niet of dit ook voor streamen naar een Chromecast geldt). Maar ik zal het morgen even dubbel checken.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vQpD9tjTONW57SyukuQPB1trx3w=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nsYN3154mqEFN0wqQQmcjyuB.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meesje
RobinNL schreef op zaterdag 18 mei 2024 @ 18:50:
[...]

Op dit moment ben ik thuis, morgen ben ik weer in m'n eigen appartement waar ik het kan checken. Ik heb het voor nu gebaseerd op de onderstaande informatie (ik weet niet of dit ook voor streamen naar een Chromecast geldt). Maar ik zal het morgen even dubbel checken.

[Afbeelding]
Het klopt dat dit op je telefoon wordt getoond, maar wanneer je cast naar de Ultra wordt automatisch (indien beschikbaar natuurlijk) 4K beeld weergegeven. De Ultra pakt deze stream zelfstandig op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Net begonnen aan een Duitse serie, zetten ze gewoon standaard de Engelse nasynchronisatie aan :(

And that’s the bottom line cause Stone Cold said so

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zyron
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 31-05 21:03

Zyron

BWRAAAAP

meesje schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 20:56:
Op serietotaal.nl lees ik over seizoen 3 van Welcome to Wrexham. Op IMDb zie ik dat er al drie afleveringen geweest zijn, maar op D+ zie heel seizoen 3 niet. Komt deze pas later in NL beschikbaar?
https://www.serietotaal.n...s-populair-glans-behouden
Ik zag net op de Disney+-website staan dat seizoen 3 vanaf 12 juni in NL te bekijken is.

Xbox Series X: Forza / Ori \\\/// PlayStation 5: Persona, Horizon, Gran Turismo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Nu online
Hebben ze nu de speelduur bij afleveringen weggehaald? Zie ze niet meer in de seizoensoverzichten. Wel fijn om te weten of een aflevering 30 of 60 minuten duurt zonder aan te klikken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 16:08
Op mijn iPhone zie ik inderdaad geen tijd, nu kijk ik normaal via mijn LG SmartTV.
Geen idee of daar ook is veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Nu online
Carlos0_0 schreef op woensdag 29 mei 2024 @ 19:31:
Op mijn iPhone zie ik inderdaad geen tijd, nu kijk ik normaal via mijn LG SmartTV.
Geen idee of daar ook is veranderd.
Nee daar ook niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Nu zag ik afgelopen weekend dat DTS-X geactiveerd kon worden binnen het Imax Enhanced aanbod. De Disney app, op een tamelijke budget Sharp TV, attendeerde mij daarop. Ik ben een beetje verbaasd over die mogelijkheid voor deze TV, zal in de praktijk niet werkelijk wat toevoegen verwacht ik.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinandus
@hardware-lover interessant, heb je een type nr van je Sharp tv, eens kijken wat voor chips hierin zitten dat je de DTS X kunt activeren.
Denk dat de sound ervaring vergelijkbaar is met een Dolby Atmos geluid stream?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

dinandus schreef op maandag 3 juni 2024 @ 15:11:
@hardware-lover interessant, heb je een type nr van je Sharp tv, eens kijken wat voor chips hierin zitten dat je de DTS X kunt activeren.
Denk dat de sound ervaring vergelijkbaar is met een Dolby Atmos geluid stream?
Modelnummer: 42EL4EF2AB

Heeft ook het dts X label op het typeplaatje.

Vwb de geluidsbeleving, ik gebruik deze TV normaal gesproken enkel als monitor. Ik kwam er nu toevallig achter omdat ik eARC moest testen met een extern audio apparaat.

In mijn mening voegen dit soort opties niet veel toe indien het geluid enkel uit de TV speakers gaat komen 😉

[ Voor 25% gewijzigd door hardware-lover op 03-06-2024 17:19 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 02-06 23:02
Zojuist de laatste aflevering van ‘X-Men ‘97’ en potverdorie wat was dat boven verwachting goed zeg! Fan-tas-tisch! _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 1885112

*knip*
Rants voegen niets toe en laten we dus.

[ Voor 102% gewijzigd door tweakduke op 10-06-2024 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
Zelf moet ik deze serie nog kijken. Door jouw bericht even op IMDb gekeken. Tot nu toe een 4,4. Dat is geen beste score. Ahsoka, Andor, Boba Fett en Mandalorian hadden wel een hoge score.

[ Voor 33% gewijzigd door tweakduke op 10-06-2024 18:22 . Reden: Quote aangepast ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovatov
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 16:03
Heb alleen de eerste aflevering gezien nog dus misschien dat de woke-propaganda in de tweede aflevering zit?
meesje schreef op zondag 9 juni 2024 @ 20:09:
[...]

Zelf moet ik deze serie nog kijken. Door jouw bericht even op IMDb gekeken. Tot nu toe een 4,4. Dat is geen beste score. Ahsoka, Andor, Boba Fett en Mandalorian hadden wel een hoge score.
Op Rottentomatoes staat de teller bij de critici 'gewoon' op 91%. Het anti-wokeleger heeft kennelijk toegeslagen (zie ook het aantal 1-en op imdb). Ik zou me daar niet teveel van aantrekken.
Ik vond de eerste aflevering prima wegkijken in elk geval. Nog geen Andor maar zeker beter dan Obi-Wan.

[ Voor 51% gewijzigd door tweakduke op 10-06-2024 18:22 . Reden: Quote aangepast ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 14:31

Player1S

Probably out in the dark

Jovatov schreef op maandag 10 juni 2024 @ 14:15:
[...]

Heb alleen de eerste aflevering gezien nog dus misschien dat de woke-propaganda in de tweede aflevering zit?

[...]

Op Rottentomatoes staat de teller bij de critici 'gewoon' op 91%. Het anti-wokeleger heeft kennelijk toegeslagen (zie ook het aantal 1-en op imdb). Ik zou me daar niet teveel van aantrekken.
Ik vond de eerste aflevering prima wegkijken in elk geval. Nog geen Andor maar zeker beter dan Obi-Wan.
Afgelopen vrijdag beide afleveringen gekeken. Enige kritiek die ik had richting een maat van me was dat er geen "traditionele Star Wars" text crawl was aan het begin :+

Verder vond ik het juist weer goed. Zitten toch leuke vragen in die de komende afleveringen beantwoord moeten worden

spoiler:
1: wat hebben die 4 jedi's gedaan?
2: waarom dachten beide meiden dat de ander overleden was in datgene dat gebeurd was?
3: wie traint de evil twin?

En woke? Niks van gemerkt..... maar ik begin dan ook niet te schuimbekken als een vrouw een sterke rol vertegenwoordigt en niet slechts braaf in de keuken blijft. 8)7

Player1s Twitch Elite Dangerous megatrip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
Player1S schreef op maandag 10 juni 2024 @ 14:41:
En woke? Niks van gemerkt..... maar ik begin dan ook niet te schuimbekken als een vrouw een sterke rol vertegenwoordigt en niet slechts braaf in de keuken blijft. 8)7
Het is dat er een opmerking over woke werd gemaakt, maar ik heb eerlijk gezegd geen flauw idee waarom deze opmerking werd gemaakt. Is de hoofdrolspeler een vrouw ipv een man (of andersom) of niet de ‘juiste’ huidskleur? Ik weet het niet, het boeit me eerlijk gezegd ook niet. Als alle aflevering beschikbaar zijn, ga ik lekker kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

meesje schreef op maandag 10 juni 2024 @ 14:53:
[...]

Het is dat er een opmerking over woke werd gemaakt, maar ik heb eerlijk gezegd geen flauw idee waarom deze opmerking werd gemaakt. Is de hoofdrolspeler een vrouw ipv een man (of andersom) of niet de ‘juiste’ huidskleur? Ik weet het niet, het boeit me eerlijk gezegd ook niet. Als alle aflevering beschikbaar zijn, ga ik lekker kijken.
Ik las zojuist dat de twins moerders zou hebben.... OMGWTFBBQSAUSE!!!! 8)7
was mij niet eens opgevallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joppe113
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-06 15:58
Vond het eigenlijk een prima afleveren, van het hele woke verhaal weinig gemerkt....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Ik had zelf IMDb nog niet gecheckt, maar ik begreep dat de beoordeling dramatisch is en dat is meer dan terecht. Alleen maar mooi dat je steeds meer begint te merken dat men klaar is met die woke onzin. Het ligt er zo dik bovenop, ook in de eerste twee afleveringen, dat zelfs

*knip*
En we houden het constructief.

[ Voor 35% gewijzigd door tweakduke op 10-06-2024 18:23 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:52

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Modbreak:We houden het constructief en de algehele woke discussie is hier off-topic

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

tweakduke schreef op maandag 10 juni 2024 @ 18:24:
[Modbreak]We houden het constructief en de algehele woke discussie is hier off-topic [/]
*knip*
Commentaar op de moderatie mag per DM.

[ Voor 22% gewijzigd door tweakduke op 10-06-2024 18:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15:54
Deezers schreef op woensdag 29 mei 2024 @ 18:09:
Hebben ze nu de speelduur bij afleveringen weggehaald? Zie ze niet meer in de seizoensoverzichten. Wel fijn om te weten of een aflevering 30 of 60 minuten duurt zonder aan te klikken :)
Ze zijn weer terug. Misschien was het al langer zo, maar ik vind het fijn dat verder kijken nu eerst naar het overzicht gaat in plaats van direct met de volgende aflevering te beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Nu online
hcQd schreef op maandag 10 juni 2024 @ 20:34:
[...]

Ze zijn weer terug. Misschien was het al langer zo, maar ik vind het fijn dat verder kijken nu eerst naar het overzicht gaat in plaats van direct met de volgende aflevering te beginnen.
Ja ik zag het gisteren ook. En dat eerst naar overzicht is inderdaad sinds 2 weken. Misschien wordt het ooit nog eens wat met D+-app ;) er staat best veel content op maar de navigatie is zo ruk dus als je niet weet wat er te vinden is ben je snel uitgekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

joppe113 schreef op maandag 10 juni 2024 @ 15:46:
Vond het eigenlijk een prima afleveren, van het hele woke verhaal weinig gemerkt....
Topserie is het, inderdaad! 15% score op RT en een 3.4 op IMDb. Wat een verkrachting van de Star Wars-franchise.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• joppe113
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-06 15:58
Ik beoordeel een serie niet op wat een ander er van vind maar of ik het zelf leuk vind.
Geloof dat ik best mijn eigen mening daarover mag hebben.
Anoniem: 1885112 schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 11:23:
[...]

Topserie is het, inderdaad! 15% score op RT en een 3.4 op IMDb. Wat een verkrachting van de Star Wars-franchise.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

joppe113 schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 12:02:
Ik beoordeel een serie niet op wat een ander er van vind maar of ik het zelf leuk vind.
Geloof dat ik best mijn eigen mening daarover mag hebben.

[...]
Tuurlijk mag dat. Zeg ook niet dat dat niet mag. Als Star Wars-fan is het alleen wel pijnlijk om aan te moeten zien wat Disney met de franchise aan het doen is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meesje
Anoniem: 1885112 schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 14:48:
[...]

Tuurlijk mag dat. Zeg ook niet dat dat niet mag. Als Star Wars-fan is het alleen wel pijnlijk om aan te moeten zien wat Disney met de franchise aan het doen is.
Kennelijk zit ik niet diep genoeg in de Star Wars franchise, maar kun je aangeven wat Disney veranderd heeft?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-06 16:37
meesje schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 15:37:
[...]

Kennelijk zit ik niet diep genoeg in de Star Wars franchise, maar kun je aangeven wat Disney veranderd heeft?
Slechte content maken.

The devil is in the details.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carlos0_0
meesje schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 15:37:
[...]

Ik schijnbaar dan ook niet moet deze serie nog kijken, want 1 aflevering per week kijken schiet voor een serie met een verhaal erin gewoon niet op.
Maar ik heb mij met alle andere Star Wars series prima vermaakt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• meesje
Carlos0_0 schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 16:04:
[...]

Ik schijnbaar dan ook niet moet deze serie nog kijken, want 1 aflevering per week kijken schiet voor een serie met een verhaal erin gewoon niet op.
Maar ik heb mij met alle andere Star Wars series prima vermaakt.
Ik wacht ook totdat alle afleveringen acht afleveringen beschikbaar zijn. Nog vier te gaan. En als ik de trailers zo zie, denk ik dat ik me er wel mee ga vermaken.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ArnoutV
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 00:41
Anoniem: 1885112 schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 14:48:
[...]

Deze Star Wars fan vindt de series die tot nu verschenen zijn beter dan de meeste films.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

ArnoutV schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 16:13:
[...]

Deze Star Wars fan vindt de series die tot nu verschenen zijn beter dan de meeste films.
Deze Star Wars fan vind het ook zeer vermakelijk. Of het de beste is zal smaak zijn maar slecht zeer zeker niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Fijn dat er nog een paar fans zijn dan die wel goed gaan op wat Disney met Star Wars aan het doen is en dat deze zich toevallig ook allemaal in dit topic bevinden. Wellicht ben ik gewoon op de verkeerde plek dan. :+

[ Voor 41% gewijzigd door Anoniem: 1885112 op 22-06-2024 09:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15:42
Anoniem: 1885112 schreef op zaterdag 22 juni 2024 @ 00:40:
Fijn dat er nog een paar fans zijn die wel goed gaan op wat Disney met Star Wars aan het doen is en dat deze zich toevallig ook allemaal in dit topic bevinden. Wellicht ben ik gewoon op de verkeerde plek dan. :+
Nee je bent niet de enige en ja, dan ben je hier op de verkeerde plek ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 01-06 17:29
[Zeikmodus]

Toch vrij bizar wat ik nu anno 2024 zie. Ik zie in dit topic at het al een bekend iets is kennelijk. Maar moet het even kwijt.

Op de Apple TV alle apps in het Engels staan, zo ook dus mijn Disney+ app (via mijn profielinstellingen) die in het Engels stond. Nou voor veel films geen Nederlands gesproken taal, tot een kennis vandaag zegt "wij hebben films X nog van de week in het Nederlands gesproken gezien".

Blijkt dus dat als ik de taal van mijn app interface naar Nederlands verander dat opeens Nederlands wel beschikbaar is als gesproken taal. WTF is dit voor logica dan!

Nou feedback maar geven denk je dan... nee je tekst is te lang die je wilt opsturen als feedback.

STELLETJE PRUTSERS!

[/Zeikmodus]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

dangerpaki schreef op zondag 30 juni 2024 @ 19:25:
[Zeikmodus]

Toch vrij bizar wat ik nu anno 2024 zie. Ik zie in dit topic at het al een bekend iets is kennelijk. Maar moet het even kwijt.

Op de Apple TV alle apps in het Engels staan, zo ook dus mijn Disney+ app (via mijn profielinstellingen) die in het Engels stond. Nou voor veel films geen Nederlands gesproken taal, tot een kennis vandaag zegt "wij hebben films X nog van de week in het Nederlands gesproken gezien".

Blijkt dus dat als ik de taal van mijn app interface naar Nederlands verander dat opeens Nederlands wel beschikbaar is als gesproken taal. WTF is dit voor logica dan!

Nou feedback maar geven denk je dan... nee je tekst is te lang die je wilt opsturen als feedback.

STELLETJE PRUTSERS!

[/Zeikmodus]
Dat had ik dus ook. Wou Wreck-it Ralph met de kinderen kijken maar kreeg met geen mogelijkheid Nederlands gesproken taal..... tot ik mijn profiel instelde op Nederlands 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Player1S schreef op maandag 1 juli 2024 @ 14:51:
Dat had ik dus ook. Wou Wreck-it Ralph met de kinderen kijken maar kreeg met geen mogelijkheid Nederlands gesproken taal..... tot ik mijn profiel instelde op Nederlands 8)7
Hoewel de gesproken taal in eerste instantie gelijk is aan de OS gekozen systeemtaal (in dit geval Android TV V12 als OS), is Nederlands wel te kiezen uit de beschikbare gesproken talen. Dat lijkt met Android TV misschien toch iets beter te gaan dan.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Nu online

Niellie41

[object Object]

Hmm. Dat herken ik niet helemaal bij mijn Apple TV. De taal voor 'mijn' account is in het Engels en voor de kinderen Nederlands. De kinderen hebben eens via mijn profiel Bluey in het Nederlands kunnen kijken.

Al heb ik tvOS in het Nederlands.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-06 06:29
The Bear seizoen 3 komt 17 juli

Beetje teleurstellend van Disney, want hij is al sinds vorige week uit in de US.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Shield TV | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

dangerpaki schreef op zondag 30 juni 2024 @ 19:25:
[Zeikmodus]

STELLETJE PRUTSERS!

[/Zeikmodus]
Dat was (is?) bij Netflix ook, taal van de app in Engels en je had ineens meer titels. Weet dus niet of dat nu nog zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkreptile
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 24-05 21:11
vraagje, ik neem Disney plus om de paar maanden.
als ik nu naar disney plus ga, redirect hij na het inloggen naar :
https://www.disneyplus.com/nl-nl/billing . hier laad de site echter verder niks, en blijft naast de header de site blanco.
dit is op firefox/edge en ook chrome. iemand anders hier last van?
heb geen vpn aan of geinstalleerd.
gebeurd bij cookies accepteren, en weigeren. ook nadat de cache leeg is.

----
edit : Volgens disney is het probleem bekend, en er word aan gewerkt. echter is het al een week zo. lijkt dat ze dan toch klanten mis lopen.
HelpChat heeft mij een paar dagen gratis gegeven, /home doet het wel gewoon.

[ Voor 37% gewijzigd door darkreptile op 12-07-2024 16:31 ]

Sometimes you just got to lick the stamp, and send it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
Heb je geen 10 plugins in je browser, Addblocker, privacy badger,ghostery, donottrack me, en weet ik het wat je allemaal kan hebben tegenwoordig ?.
Ik weet niet of je 1 van die browsers ook extensieloos heb, dus geen plugins ?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onnom
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 24-03 10:07
Hallo,

Ben nu al dagen bezig zaken te downloaden, dit verloopt alles behalve goed.
De app op mijn tablet al meerdere keren verwijderd, dit omdat downloads gewoon vastlopen, kan deze met geen mogelijkheid herstarten en/of verwijderen, vandaar een herinstallatie.
Uiteindelijk series maar per 2 laten downloaden, want een hele series pakt die sowieso niet.
Kan het zijn dat Disney niet met een SD overweg kan in een tablet of de de applicatie zelf gewoon bagger, de download snelheid is ook niet om over naar huis te schrijven.

Heb ook wel de concurent en daar gaat downloaden gewoon goed én snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVivaldi
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 25-05 22:31
Ik kreeg ineens de melding dat iemand vanuit de VS had ingelogd op mijn account. En na inloggen stonden er nog twee vreemde apparaten in, waaronder eentje uit Duitsland. Daar heb ik dan weer geen melding van gekregen. Lekker dan, Disney…

Vraag me ook af hoe ze toegang hebben gekregen tot mijn account, maar ik vind het wel heel erg dat Disney blijkbaar niet altijd de moeite neemt om me op de hoogte te brengen van een nieuw ingelogd apparaat (uit het buitenland).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onnom
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 24-03 10:07
Elke keer als ik de app opnieuw installeerde weer een melding nieuw aparaat toegevoegd, je zou toch denken dat Disney na +10 keer opnieuw inloggen wel weet wat ik gebruik, maar ja wellicht niet als je dit vanuit het buitenland doet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• meesje
Ik ga wel kijken (want het is Star Wars), maar onderstaand artikel zegt eigenlijk wel genoeg.
https://www.serietotaal.n...ollar-door-de-wc-gespoeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• algalid
  • Registratie: Juli 2012
  • Nu online
@meesje Buiten enkele coole shots en gevechten is deze serie een teleurstelling met houterige dialogen, domme beslissingen en irritante personages. Uiteindelijk kom je ook niet zoveel te weten. Je kan je tijd beter aan andere zaken besteden. Qua Star Wars series is dit een zwaar dieptepunt. Zelfs met Boba Fett had je nog positieve punten, hier is dat nauwelijks het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
meesje schreef op vrijdag 19 juli 2024 @ 10:33:
Ik ga wel kijken (want het is Star Wars), maar onderstaand artikel zegt eigenlijk wel genoeg.
https://www.serietotaal.n...ollar-door-de-wc-gespoeld
Ik ga er zondag avond ook eens mee beginnen, zie dat hele seizoen er nu op staat.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Best nog wel snel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
Dat is ook snel draait die film zo slecht ofzo dan in de bios?, nou ja goed kan ik hem binnenkort maar eens kijken.
Vond het sowieso voor mij geen film om voor na de bios team :).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02-06 22:20
Ik geloof mijn ogen niet. Ik had nog een oud account die ik niet meer via de normale weg opgezegd kreeg, omdat ik verplicht werd eerst een abonnement weer af te sluiten. Dus ik zocht een oplossing via de chat.

Dit is een deel van de conversatie..
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vuHvBg2dnFo_Qe0jzVMkVJbV0nw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/WQI5L3lRG4CTfafAfZBHhgJm.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NcWQ9_eGcKHkJz6E6kYKNq904O8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/tPACfzmDAQQ6WFlSMTykWzQ1.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uxoDnC_8-VEokVEzwhElb4Fiz44=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/eQFfZYflgthDQfzlcsHa9qPl.png?f=user_large

Er werd mij echt gevraagd om te Googlen naar het woord "iDEAL" om verder in het proces te kunnen. Wat de flap 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
Nou nee er werd je gevraagd na het meeste gebruikte betaal systeem, dat toevallig bij ons ideal is.
het is goed mogelijk je niet met iemand gesproken heb uit Nederland, HP doet dit ook en de AI of weet ik het vertaalt de tekst gewoon voor de andere kant.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deezers
  • Nu online
Tristan schreef op dinsdag 23 juli 2024 @ 16:09:
Ik geloof mijn ogen niet. Ik had nog een oud account die ik niet meer via de normale weg opgezegd kreeg, omdat ik verplicht werd eerst een abonnement weer af te sluiten. Dus ik zocht een oplossing via de chat.

Dit is een deel van de conversatie..
[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Er werd mij echt gevraagd om te Googlen naar het woord "iDEAL" om verder in het proces te kunnen. Wat de flap 8)7
Tja dat zijn de standaard verificatievragen naast postcode, geboortedatum etc. Die je ook overigens makkelijk kan omzeilen. Overigens best behulpzame 'medewerker'. Deze had je ook kunnen afwijzen, nu gaf ie een tussenoplossing ;) alleen niet mogen inloggen is een beetje apart voor een streamer, of wou je puur je account beëindigen voor privacy?

[ Voor 4% gewijzigd door Deezers op 23-07-2024 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 14:56
Ja altijd leuk om met een bot met LLM te praten om je problemen op te lossen. Een er maar alvast aan. Dit is wat we allemaal doen over 5 jaar.

Of mogelijk dat je je eigen bot instructies kan geven om het met de andere bot uit te vechten.

[ Voor 25% gewijzigd door Caelorum op 23-07-2024 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
Ja bij HP werkte het best goed, het werd ook netjes vooraf gemeld(Toen ik zij in Nederlands wou praten).
Ik had het ook wel een klein beetje door, maar de vertaling en de zinnen waren best goed.
Het was eigenlijk zo prima dat ik mij aan enkel klein foutje niet stoorde, en we gaan dit inderdaad vaker krijgen.

Of een bot of wel een echt persoon maar in een ver land, waarbij de tekst live vertaald wordt zoals bij HP was.
Het zal niet meer allemaal door echt Nederlands sprekende personen gedaan worden, allemaal dingen die landen kunnen centraliseren en samen brengen in lage loon landen bijv(Of gewoon op 1 plek en niet elk land voor zich).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 02-06 21:01
The Bear seizoen 3. Vond er al niet veel aan tot nu toe maar as we speak zit ik met mijn vrouw die "ik moet een kind baren" aflevering te kijken... wat een absolute bagger is deze serie geworden zeg, niet normaal het verschil met het 1e en 2e seizoen. Alleen maar filler afleveringen, het gaat helemaal nergens meer over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Nu online
Disney+ lijkt voor te sorteren op de rest van de streamers met mogelijk reclame, trailers, vpn-gebruik en extra gebruikers.
Hieronder staat een overzicht van de wijzigingen in de Overeenkomst voor Abonnees van Disney+ (we raden je wel aan om de nieuwe Overeenkomst voor Abonnees helemaal te lezen):

- We hebben de overeenkomst vereenvoudigd zodat deze beter leesbaar is.

- We hebben de beschrijvingen van de nieuwe abonnementen anders verwoord en bieden je ook de mogelijkheid om op een ander abonnement over te stappen als dit is toegestaan. Hierin is een bepaling opgenomen die aangeeft dat alle abonnementen nog steeds beperkte advertenties, promotionele content, branding, sponsorboodschappen en dergelijke kunnen bevatten, waaronder advertenties die deel uitmaken van livecontent of speciale evenementen met reclameonderbrekingen.

- We hebben de structuur van de overeenkomst aangepast en nieuwe bepalingen toegevoegd om duidelijk te maken dat abonnees een 'Extra gebruiker' toegang kunnen geven tot Disney+.

- We hebben een bepaling toegevoegd die aangeeft dat je geen advertenties mag blokkeren en dat we je abonnement onder meer kunnen opschorten of beëindigen als we vaststellen dat je dit doet.

- We werken de overeenkomst ook bij om duidelijk te maken dat abonnees die met een cadeaukaart betalen, mogelijk geen betaalmethode voor terugkerende betalingen hoeven op te geven.

- We verduidelijken hoe je je account met andere mensen kunt delen.

- We maken verder duidelijk dat de processen die een extern verkooppunt van Disney+ (bijvoorbeeld een appstore) gebruikt om je te informeren over een prijswijziging, kunnen verschillen van de processen die Disney gebruikt.

- We geven meer duidelijkheid over de bundelaanbiedingen die in de toekomst mogelijk beschikbaar komen.

- We bevestigen dat je met je abonnement toegang hebt tot Disney+ in je land, maar dat wij je de mogelijkheid kunnen bieden om Disney+-content in het buitenland te streamen. Dit heeft geen gevolgen voor je recht op gegevensoverdraagbaarheid onder de Europese regelgeving (indien van toepassing). Houd er rekening mee dat, zelfs als Disney+ ergens anders dan in je land beschikbaar is, je misschien geen content op die andere locatie kunt streamen.

- We voeren ook andere kleine wijzigingen en updates door.

De meeste bovenstaande wijzigingen waren al opgenomen in de Overeenkomst voor Abonnees uit 2023, voor het geval je akkoord bent gegaan met die versie. De belangrijkste wijziging in vergelijking met de versie uit 2023 is de nieuwe overeenkomststructuur waarin de functionaliteit voor 'Extra gebruiker' en de bijbehorende nieuwe bepalingen zijn opgenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
Grindtegel schreef op woensdag 24 juli 2024 @ 21:27:
The Bear seizoen 3. Vond er al niet veel aan tot nu toe maar as we speak zit ik met mijn vrouw die "ik moet een kind baren" aflevering te kijken... wat een absolute bagger is deze serie geworden zeg, niet normaal het verschil met het 1e en 2e seizoen. Alleen maar filler afleveringen, het gaat helemaal nergens meer over.
Klopt het dat je bij de 1e aflevering van het derde seizoen constant een achtergrond muziek hoort?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nokie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 02-06 21:21
meesje schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 21:35:
[...]

Klopt het dat je bij de 1e aflevering van het derde seizoen constant een achtergrond muziek hoort?
Klopt inderdaad, is een track van Trent Reznor (als NIN fan dus zelf helemaal wild van deze aflevering }:O ). We zijn ook een paar afleveringen ver, mijn zoon vindt er voorlopig ook niets aan het 3e seizoen, maar als oudere mens kan ik er eigenlijk best van genieten, moet ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 02-06 21:01
oude mens hierzo, 53 met jonge geest en zelfs NIN fan maar seizoen 3 is gewoon kut. Doe mij maar Ripley maar die's van netflix. En 5000x beter

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LAD93
  • Registratie: Maart 2016
  • Niet online
The Acolyte is na 1 seizoen alweer uitge-StarWars'd

Jammer, vond het op zich wel een leuke serie en had na de laatste aflevering wel oren naar een tweede seizoen. Daarna had het dan ook wel klaar geweest...

per aspera ad astra

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gielie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15:16
LAD93 schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 10:07:

Jammer, vond het op zich wel een leuke serie en had na de laatste aflevering wel oren naar een tweede seizoen. Daarna had het dan ook wel klaar geweest...
Ik vond het ook een aardige serie, had wel willen zien wat er hierna ging gebeuren. Zeker met die geheimzinnige cameo van “vermoedelijke” Sith master Darth Plagueis.
Bedankt Disney om weer iets van star wars om zeep te helpen.

"Death smiles at us all, all a man can do is smile back." - Maximus Decimus Meridius

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Zelf nooit aan begonnen omdat een paar grote Star Wars fans van onze vaste gamersgroep echt helemaal boos en wild werden over bepaalde feiten / keuzes (ze legden bijv uit hoe Mea is geboren) in de serie, dat het echt een grote flop was. Ook op internet lees je alleen maar negatieve reacties, dus eerlijk gezegd verbaast mij dit echt niet? :D

Ondanks het gemist van mijn eigen kijkervaring, weet ik wel dat die jongens dit echt niet zomaar roepen. Maar wie weet als ik door mijn series heen ben, ga ik seizoen 1 nog een kans geven zonder hoge verwachtingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gms007
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 16:01
Tja.. begin boeide me nog wel, maar vanaf aflevering 5-6 zakte het in omdat de logica hier en daar wel ontbrak. Laatste aflevering halverwege moeten stoppen, zegt genoeg dat ik het einde heb gelezen en niet echt geïnteresseerd meer was om het te bekijken.

Aan de acteurs lag het imo niet en lightsaber actie was imo beste van het Disney tijdperk

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• gielie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15:16
G_Dragon schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 11:17:
[...]

Ondanks het gemist van mijn eigen kijkervaring, weet ik wel dat die jongens dit echt niet zomaar roepen.
Deze “jongens” denken te kunnen bepalen hoe star wars moet zijn, die vinden de originele trilogie goed en de rest is slecht. Dit zijn, in mijn verbeelding, iets te dikke 40+ met vlassige baardjes die de hele dag hun mening online over van alles en nog wat maar vooral star wars aan het opdringen zijn.
Zelf ben ik star wars fan, ik lees de boeken en verzamel de comics o.a. en de serie was niet super goed maar ik vond hem zeker vermakelijk. Ik had graag meer gezien wie de Sith master is en hoe yoda hier een rol in speelt. Ik vind het jammer.

"Death smiles at us all, all a man can do is smile back." - Maximus Decimus Meridius

Acties:
  • 0 Henk 'm!

En terecht. Wat een drama die serie. Alleen hier in dit topic werd The Acolyte nog enigszins goedgepraat, maar ben blij dat de stekker eruit is getrokken. Snel vergeten en op naar de volgende. Snap ook echt niet hoe je als Star Wars-fan deze serie leuk kan vinden. Maar goed, over smaak valt niet te twisten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

gielie schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 17:11:
[...]

Deze “jongens” denken te kunnen bepalen hoe star wars moet zijn, die vinden de originele trilogie goed en de rest is slecht. Dit zijn, in mijn verbeelding, iets te dikke 40+ met vlassige baardjes die de hele dag hun mening online over van alles en nog wat maar vooral star wars aan het opdringen zijn.
Zelf ben ik star wars fan, ik lees de boeken en verzamel de comics o.a. en de serie was niet super goed maar ik vond hem zeker vermakelijk. Ik had graag meer gezien wie de Sith master is en hoe yoda hier een rol in speelt. Ik vind het jammer.
Disney probeert juist te dicteren wat Star Wars zou moeten zijn en dat is precies waar het misgaat. De ene na de andere serie rolt van de lopende band, zonder enige ziel of respect voor wat Star Wars ooit was. Het lijkt alsof ze de kern van het verhaal compleet zijn kwijtgeraakt, en het resultaat is een leeg omhulsel wat niets met Star Wars te maken heeft. Het mist de magie die het vroeger had.
Pagina: 1 ... 42 ... 45 Laatste

Let op:
Het is niet noodzakelijk om alle bugs hier te melden. Deze kunnen prima bij Disney via support worden doorgegeven.
Tips en trucs delen om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US is niet toegestaan.
En geef je op bij de topicstarter om de TS bij te werken!