Eén van de beste series van de laatste tijdFuwor schreef op zaterdag 4 november 2023 @ 11:13:
[...]
The Bear vond ik erg goed!
IMDB: The Bear (TV Series 2022– )
@darkdesign Ik vond The Clearing wel mooi. Beetje creepy, maar wel de moeite waard.
Iemand met een kinderaccount die iets voor mij kan checken: sinds afgelopen week zien wij op de kinderaccounts een stuk minder content. Zelfs frozen (help!!!) en pixar films staan er niet meer op. Kan iemand checken of dat dit bij jullie ook zo is
@wolfstein89 Als ik in de app even switch naar het profiel van mijn dochter dan zie ik nog vanalles. Geen idee of het minder is, maar Frozen en allerlei Pixar films zie ik nog wel.
wolfstein89 schreef op maandag 6 november 2023 @ 13:00:
Iemand met een kinderaccount die iets voor mij kan checken: sinds afgelopen week zien wij op de kinderaccounts een stuk minder content. Zelfs frozen (help!!!) en pixar films staan er niet meer op. Kan iemand checken of dat dit bij jullie ook zo is
:strip_exif()/f/image/Xr4rtB3OK5H4QdXpc4aR2Lk0.jpg?f=fotoalbum_large)
Even aangemaakt voor je, en dit zijn de resultaten. hopelijk voldoende voor je
@wolfstein89 Het kan zijn dat de leeftijdsclassificatie va de films is aangepast of dat "junior mode" standaard is aangezet waardoor de Content Rating automatisch op laagste stand is gezet
[ Voor 3% gewijzigd door Caelorum op 06-11-2023 13:22 ]
Ik kon enkele weken terug ook geen Toy Story vinden voor onze kinderen. Bij het kids profiel kun je volgens mij geen leeftijd instellen, dus vond het nogal raar.wolfstein89 schreef op maandag 6 november 2023 @ 13:00:
Toen maar op profiel van m'n vrouw gekeken.
Veel andere films konden ze nog wel kijken. Gisteren nog Coco gekeken op het kids account, wat ik toch wel spannender vond als Toy Story.
[ Voor 10% gewijzigd door Jan_V op 06-11-2023 14:53 ]
Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ
Dat kan wel, maar je moet de junior modus uitzetten.Jan_V schreef op maandag 6 november 2023 @ 14:50:
[...]
Ik kon enkele weken terug ook geen Toy Story vinden voor onze kinderen. Bij het kids profiel kun je volgens mij geen leeftijd instellen, dus vond het nogal raar.[...]
Ik heb contact gehad met de helpdesk. Sinds vorige week is het kinderprofiel vervangen door een junior profiel. Het verschil is dat nu lichtflitsen en ook cultuur onjuistheden gefilterd worden boven de al aanwezige filters.
Ik vind de gekozen opties vreemd en mijn kritiek word in ieder geval mee genomen (voor zover de medewerker zegt).
Wanneer ik een profiel maak voor 6 jaar komt de content die ik wil wel zichtbaar, maar ook een Gordon ramsay, enkele moordzaken en oudere films die niet geschikt lijken voor kinderen.
Ik vind de gekozen opties vreemd en mijn kritiek word in ieder geval mee genomen (voor zover de medewerker zegt).
Wanneer ik een profiel maak voor 6 jaar komt de content die ik wil wel zichtbaar, maar ook een Gordon ramsay, enkele moordzaken en oudere films die niet geschikt lijken voor kinderen.
Zojuist heb ik in de app een van onze kinder profielen de Junior mode uit gezet.Caelorum schreef op maandag 6 november 2023 @ 15:57:
[...]
Dat kan wel, maar je moet de junior modus uitzetten.
Daarna zag ik inderdaad series zoals Grey's Anatomy, Modern Family, etc. in z'n overzicht. Helaas zag ik, in de app, geen optie om aan te geven dat hij series en films tot een bepaalde leeftijdscategorie mocht kijken. Wellicht dat die optie dan elders zit verstopt?
Leeftijdsclassificatie is de optie die ik even over het hoofd zag. Om die te zien moet je, na de junior-modus uit te hebben gezet, eerst terug naar de profielen en dan weer profiel bewerken. Die optie wordt dan pas zichtbaar.
[edit]
Maar inderdaad, best een bijzonder filter. Hier twee screenshots van leeftijdscategorie t/m 9 en t/m 12.
Nou mogen ze van mij best wel Grey's Anatomy, Modern Family, Loki & Malcolm in the Middle bekijken, maar zou die series toch niet snel aan kinderen presenteren.
![]() | ![]() |
[ Voor 57% gewijzigd door Jan_V op 07-11-2023 09:10 ]
The BearRagnar9999 schreef op zaterdag 4 november 2023 @ 11:21:
[...]
Eén van de beste series van de laatste tijd
In news that pleases everyone, FX has renewed its critically acclaimed drama series for a third season.
https://www.imdb.com/list...74977?ref_=img_list_media
In mijn tijd noemden ze dat censuur...wolfstein89 schreef op maandag 6 november 2023 @ 16:46:
cultuur onjuistheden gefilterd worden
Nomen nescio
Disney+ verhoogt de prijs van €8,99 naar €10,99. Dat is een stijging van 22%! Dat abonnement ga ik dus stoppen.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Als je dat percentage hoog vindt, welke dienst blijft er voor je over?PatrickC schreef op zondag 12 november 2023 @ 23:17:
Disney+ verhoogt de prijs van €8,99 naar €10,99. Dat is een stijging van 22%! Dat abonnement ga ik dus stoppen.
Jij vindt het dus niet hoog? Ik vind het aanbod te karig om deze prijs nog te kunnen verantwoorden.meesje schreef op zondag 12 november 2023 @ 23:21:
[...]
Als je dat percentage hoog vindt, welke dienst blijft er voor je over?
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Dat valt me nog mee, voor een maandje D+ kan je dus nog een halve keer naar de bioscoopPatrickC schreef op zondag 12 november 2023 @ 23:17:
Of bijna 3 maanden HBO Max!ikbenerniet schreef op zondag 12 november 2023 @ 23:47:
[...]
Dat valt me nog mee, voor een maandje D+ kan je dus nog een halve keer naar de bioscoop
Damn wat voor dure bioscoop ga jij naar toe?ikbenerniet schreef op zondag 12 november 2023 @ 23:47:
[...]
Dat valt me nog mee, voor een maandje D+ kan je dus nog een halve keer naar de bioscoop

Ik betaal 20,50 voor een moviepass van Vue waarmee ik de hele maand onbeperkt kan gaan kijken.
Overigens wordt mijn jaar-abonnement van Disney plus komende 28 november vernieuwd en volgens de mail van Google play gaat dat nog steeds 89,90 kosten, oftewel 7,50 per maand effectief. Alsnog twijfel ik of ik hem niet zou stoppen want ik kijk echt alleen af en toe even wat er van Marvel en Star Wars uit is gekomen en dat kan ook prima met een of twee maandjes per jaar.
Gamertag: FinrazielNL
Bijzonder, want op Disney+ site is de prijs inmiddels ook aangepast. Waarschijnlijk zit je jaar verlenging dan nog net voor de prijsverhoging.Finraziel schreef op maandag 13 november 2023 @ 07:20:
[...]
Damn wat voor dure bioscoop ga jij naar toe?
Ik betaal 20,50 voor een moviepass van Vue waarmee ik de hele maand onbeperkt kan gaan kijken.
Overigens wordt mijn jaar-abonnement van Disney plus komende 28 november vernieuwd en volgens de mail van Google play gaat dat nog steeds 89,90 kosten, oftewel 7,50 per maand effectief. Alsnog twijfel ik of ik hem niet zou stoppen want ik kijk echt alleen af en toe even wat er van Marvel en Star Wars uit is gekomen en dat kan ook prima met een of twee maandjes per jaar.
:strip_exif()/f/image/efs81KCMLKY81JXrZ6U2R1CP.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 3% gewijzigd door PatrickC op 13-11-2023 07:58 ]
Een enkel bezoekje bij Pathe of Kinepolis zit je al gauw aan minimaal 16E voor een standaard stoel.Finraziel schreef op maandag 13 november 2023 @ 07:20:
[...]
Damn wat voor dure bioscoop ga jij naar toe?
Ik betaal 20,50 voor een moviepass van Vue waarmee ik de hele maand onbeperkt kan gaan kijken.[...]
Vergeleken met losse kaartjes is elke streamingdienst goedkoper. Daar staat ook wel een andere beleving tegenover natuurlijk. Zelfs in de standaarduitvoering van een film is het qua beeld en geluid in een bioscoopzaal thuis niet te evenaren.
Die moviepass van Vue is wel een uitkomst, had ik 15 jaar geleden ook wel willen hebben.
Extra betalen voor 3D en andere extra's hoeft in de vergelijking niet meegenomen te worden want dat is nu thuis ook niet van toepassing.
Die moviepass van Vue is wel een uitkomst, had ik 15 jaar geleden ook wel willen hebben.
Extra betalen voor 3D en andere extra's hoeft in de vergelijking niet meegenomen te worden want dat is nu thuis ook niet van toepassing.
In Vue Kerkrade betaal je in een XD Atmos 11,50 voor een kaartje van the Marvels. Die kost bij Pathe in Maastricht al 13,5 (zelfde film, zelfde uitvoering). Geen idee welke uitvoering je voor 16E hebt maar ik denk dan richting 3D?Caelorum schreef op maandag 13 november 2023 @ 09:17:
[...]
Een enkel bezoekje bij Pathe of Kinepolis zit je al gauw aan minimaal 16E voor een standaard stoel.
@Holzschuh 3d inderdaad, maar mede ook doordat de grote films zeker de eerste maand niet anders te bekijken zijn. Het is allemaal Dobly Atmos 3d reallife cinema 720 degrees audio (TM) 
Maar blijkbaar in het zuiden van het land niet.. Waar ik woon wel.
Maar blijkbaar in het zuiden van het land niet.. Waar ik woon wel.
Als je alles stopt wat qua prijs drastisch verhoogd word blijft er weinig over.
PatrickC schreef op zondag 12 november 2023 @ 23:17:
Gelukkig wordt niet alles duurder.joppe113 schreef op maandag 13 november 2023 @ 10:58:
Als je alles stopt wat qua prijs drastisch verhoogd word blijft er weinig over.
[...]
[ Voor 3% gewijzigd door PatrickC op 13-11-2023 11:14 ]
Het word inderdaad weer een stuk duurder, maar zolang het accountdelen nog mogelijk is blijven we klant en daarna maar even kijken of we erbij blijven of dat we ermee stoppen.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Mijn eerdere opmerking over de verhoging was meer in algemene zin. 2 euro of 22 procent is in de huidige markt niet veel. En natuurlijk kun je bij alle diensten afvragen of het voor jou voldoende content biedt. Die context voegde je pas later toe aan je opmerking.PatrickC schreef op maandag 13 november 2023 @ 11:14:
[...]
Gelukkig wordt niet alles duurder.Ik heb nog een aantal andere abonnementen op streamingdiensten lopen die goedkoper zijn en waar ik meer naar kijk. Netflix is wel flink duurder, maar die kijk ik dan ook veruit het meeste. En voor HBO, SST en Prime Video betaal ik maar een paar euro per maand. €11 voor Disney+ vind ik echt te veel in verhouding.
Netflix is enorm duur (vooral als je 4K) aanbod wil, maar daar maak je dus veel gebruik van. Dus dan zijn de afgelopen prijsstijgingen niet hoog. Als je een dienst er maar bij hebt, is elke verhoging snel te veel. Zie de reacties nav de 67% verhoging van Prime Video. Velen hadden deze er maar bij. Zelf vind ik de prijs van Prime nog steeds prima.
HBO en SST zijn ook weer typische voor er bij abonnementen. Wanneer hier een wijziging op doorgevoerd gaat worden (bv duurder abo van SST voor 4K a la Netflix) is voor velen SST niet interessant genoeg meer.
Het laatste gerucht is dat account delen begin volgend jaar aangepakt gaat worden. Of we daar gelijk last van hebben, is de vraag. Bij Netflix nog steeds geen last.G_Dragon schreef op maandag 13 november 2023 @ 11:16:
Het word inderdaad weer een stuk duurder, maar zolang het accountdelen nog mogelijk is blijven we klant en daarna maar even kijken of we erbij blijven of dat we ermee stoppen.
Als het account niet meer gedeeld kan worden, zal ik D+ opzeggen en wellicht af en toe een maandje afsluiten. Om nu voor die enkele SW series een jaarabonnement te hebben, vind ik te veel van het goede.
Ja helaas heeft Netflix als eerste het voorbeeld gegeven, ik hoor inderdaad wel verschillende ervaringen want bij ons dook direct in de eerste week al die melding op over het nieuwe huishouden op. Maar ik ben blij dat het nog niet bij iedereen zo is en ik hoop dat Disney+ niet het voorbeeld van Netflix gaan volgen, ook al ben ik daar zeker wel bang voor.meesje schreef op maandag 13 november 2023 @ 11:45:
[...]
Het laatste gerucht is dat account delen begin volgend jaar aangepakt gaat worden. Of we daar gelijk last van hebben, is de vraag. Bij Netflix nog steeds geen last.
Als het account niet meer gedeeld kan worden, zal ik D+ opzeggen en wellicht af en toe een maandje afsluiten. Om nu voor die enkele SW series een jaarabonnement te hebben, vind ik te veel van het goede.
Het moet wel betaalbaar blijven voor iedereen en de kant waar het nu opgaat met alle prijzen van de verschillende diensten word het langzaam wel teveel, dan maar andere manieren en opzeggen of een omweg vinden waardoor het wel weer goedkoop word.
Ik begrijp je keus om het op te zeggen dan ook volkomen!
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ik heb dan toevallig inmiddels SST er bij via mijn Ziggo abonnement, maar ik heb er (nog) geen gebruik van gemaakt. Ik zal eens gaan kijken welke content SST nu aanbiedt.meesje schreef op maandag 13 november 2023 @ 11:40:
HBO en SST zijn ook weer typische voor er bij abonnementen. Wanneer hier een wijziging op doorgevoerd gaat worden (bv duurder abo van SST voor 4K a la Netflix) is voor velen SST niet interessant genoeg meer.
Klopt, mijn eerste bericht was niet helemaal duidelijk Doordat het nu zo duur is geworden heb ik me opnieuw afgevraagd of het dat nog wel waard is voor mij. Voor die paar series kan ik jaarlijks ook gewoon een maandje abonnee worden. Bij HBO en SST kan ik dat niet doen, want die heb ik met 50% korting als ‘early adopter’.meesje schreef op maandag 13 november 2023 @ 11:40:
[...]
Mijn eerdere opmerking over de verhoging was meer in algemene zin. 2 euro of 22 procent is in de huidige markt niet veel. En natuurlijk kun je bij alle diensten afvragen of het voor jou voldoende content biedt. Die context voegde je pas later toe aan je opmerking.
Netflix is enorm duur (vooral als je 4K) aanbod wil, maar daar maak je dus veel gebruik van. Dus dan zijn de afgelopen prijsstijgingen niet hoog. Als je een dienst er maar bij hebt, is elke verhoging snel te veel. Zie de reacties nav de 67% verhoging van Prime Video. Velen hadden deze er maar bij. Zelf vind ik de prijs van Prime nog steeds prima.
SST had en HBO heb ik nog met de 50% korting. SST biedt voor mij te weinig aanbod. Daarnaast ervaarde ik dat de ondertitels net niet synchroon liepen en op de Apple TV waren de ondertitels bijna niet te lezen. Dit in tegenstelling tot de andere diensten via de Apple TV. Dat alles samen vond ik het geen 3,50 euro waard. Mocht er ooit wel een enkele interessant film of serie voorbij komen, neem ik voor 1 maand wel een abonnement.PatrickC schreef op maandag 13 november 2023 @ 12:18:
[...]
Klopt, mijn eerste bericht was niet helemaal duidelijk Doordat het nu zo duur is geworden heb ik me opnieuw afgevraagd of het dat nog wel waard is voor mij. Voor die paar series kan ik jaarlijks ook gewoon een maandje abonnee worden. Bij HBO en SST kan ik dat niet doen, want die heb ik met 50% korting als ‘early adopter’.
Eigenlijk geldt voor mij hetzelfde bij HBO. Wanneer ik The Last of Us en House of Dragons heb gezien, stop ik ook daarmee.
Al met al is het allemaal erg persoonlijk. Zelfs
met 50% korting vind ik SST en HBO niet interessant genoeg voor mij. Ik had SST veel eerder op moeten zeggen.
Ah, heeft Kathleen Kennedy aan de knoppen gezeten?wolfstein89 schreef op maandag 6 november 2023 @ 16:46:
Ik heb contact gehad met de helpdesk. Sinds vorige week is het kinderprofiel vervangen door een junior profiel. Het verschil is dat nu lichtflitsen en ook cultuur onjuistheden gefilterd worden boven de al aanwezige filters.
"Death smiles at us all, all a man can do is smile back." - Maximus Decimus Meridius
Ik zie dat Star Channel op Disney Plus zit maar kan weinig info hierover vinden, kan ik bijv. American Pickers ook zien via Disney Plus/Star Channel?
Ryzen 7 9800x3D / RX7900XTX OC / 32 GB Corsair Vengeance 6000 Mhz RGB DDR5 / ASUS TUF Gaming B650-Plus WiFi
Nee, maar dat is dan ook niet NGC maar History, en dat valt niet onder de Disney vlag.
Volgens JustWatch kun je alleen bij NLZiet (2 seizoenen) of de Microsoft store (21 seizoenen, kopen) terecht.
Volgens JustWatch kun je alleen bij NLZiet (2 seizoenen) of de Microsoft store (21 seizoenen, kopen) terecht.
More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
system specs
Thanks! Ben nog even verder aan het zoeken en History zit ook bij Prime als abonnement en daar lijkt het te kunnen. Ik ga dat eens proberen.Robtimus schreef op zondag 19 november 2023 @ 14:05:
Nee, maar dat is dan ook niet NGC maar History, en dat valt niet onder de Disney vlag.
Ryzen 7 9800x3D / RX7900XTX OC / 32 GB Corsair Vengeance 6000 Mhz RGB DDR5 / ASUS TUF Gaming B650-Plus WiFi
cbr600f4i schreef op zondag 19 november 2023 @ 17:12:
[...]
Thanks! Ben nog even verder aan het zoeken en History zit ook bij Prime als abonnement en daar lijkt het te kunnen. Ik ga dat eens proberen.
offtopic:
off topic, maar dat vind ik echt heel erg tegenvallen. Heel weinig seizoenen van hun shows.
voor American Pickers alleen maar seizoen 16-18
off topic, maar dat vind ik echt heel erg tegenvallen. Heel weinig seizoenen van hun shows.
[ Voor 9% gewijzigd door ArthurMorgan op 19-11-2023 17:29 ]
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Het is inderdaad wat off-topic maar ook weer on-topic en wel om de volgende reden: Disney Plus biedt Star Channel aan, maar 1 van de belangrijkste programma's zenden ze precies niet uit op dit kanaal. Nee, daarvoor mag je weer naar de reguliere tv met een miljoen reclame uitzendingen tussendoor. Ik word dan min of meer gedwongen naar een andere aanbieder te gaan die dan een paar seizoenen aanbiedt en erger nog, incompleet. Ik vind het om te janken hoe met de niet-piratende consument wordt omgesprongen. Het is maar een tv programma maar ik word hier toch wel moe van. Einde van het verhaal, ze kunnen me de boom in.ArthurMorgan schreef op zondag 19 november 2023 @ 17:26:
[...]
offtopic:
Pijnlijk. Santa clauses was vorig jaar errg leuk. Nu 2 afleveringen gekeken en vind er niks aan
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Effe vraagje. Ik had in november bericht gekregen dat per 1-1-2024 de prijzen van 8,99 -> 10,99 gaan. Dus ik dacht: dan zit ik december nog wel uit en dan stop ik ermee.
Nou is gister (4 december) de incasso geweest, dus heb ik vandaag Disney+ opgezegd en er staat nu bij dat ik nog Disney+ kan kijken tot 1 december 2023.
Is dat een foutje ofzo? Moet dat niet tot 1-1-2024 zijn?
(want ik heb de eerste 3 dagen van december gewoon nog content gekeken en mij lijkt het sterk dat ze je voor niks een paar dagen laten kijken)
Nou is gister (4 december) de incasso geweest, dus heb ik vandaag Disney+ opgezegd en er staat nu bij dat ik nog Disney+ kan kijken tot 1 december 2023.
(want ik heb de eerste 3 dagen van december gewoon nog content gekeken en mij lijkt het sterk dat ze je voor niks een paar dagen laten kijken)
[ Voor 15% gewijzigd door Deathchant op 05-12-2023 10:55 ]
Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar
Ik ben een keer vergeten Prime te annuleren. Toen ik dat na een paar dagen in de gaten had kon ik nog steeds kostenloos opzeggen en kreeg ik het geld terug.
Dus misschien hanteert Disney hier eenzelfde strategie? Als je binnen X dagen van de verlenging opzegt dan vervalt die hele verlenging?
Dus misschien hanteert Disney hier eenzelfde strategie? Als je binnen X dagen van de verlenging opzegt dan vervalt die hele verlenging?
Dan zouden ze me die 8,99 die ik gister betaald heb, dan terug moeten storten....Ik zie in mijn profiel ook dat mijn laatste betaling van november is, terwijl gisteren dus nog de 8.99 automatische incasso afgeschreven is...Administratie is duidelijk niet op orde...Holzschuh schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 11:26:
Ik ben een keer vergeten Prime te annuleren. Toen ik dat na een paar dagen in de gaten had kon ik nog steeds kostenloos opzeggen en kreeg ik het geld terug.
Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar
Als je het geld niet terugkrijgt klopt het natuurlijk niet. In dat geval de mailtje eraan wijden en als ze niet reageren de incasso storneren. Dat maakt ze meestal wel wakker.
In de Algemene Voorwaarden van Disne+ staat dat zodra je betaalt de facturatieperiode in gaat. Ook staat in diezelfde voorwaarden dat bij opzegging je kan kijken tot het einde van de facturatieperiode.Deathchant schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 10:53:
Effe vraagje. Ik had in november bericht gekregen dat per 1-1-2024 de prijzen van 8,99 -> 10,99 gaan. Dus ik dacht: dan zit ik december nog wel uit en dan stop ik ermee.
Als D+ aangeeft dat je tot 1-12 kan kijken terwijl de gelden van december al zijn overgemaakt, kan je gewoon doorkijken tot het einde van december. Communicatiefoutje schat ik in, verder niets.
Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur
Iemand een idee wanneer seizoen 13 van Bob's bugers op Disney+ te zien is? In Amerika loopt seizoen 14 al een tijdje namelijk.
The Simpsons Seizoen 34 staat er ook maar sinds kort op. (November)Turralyon schreef op donderdag 14 december 2023 @ 11:39:
Iemand een idee wanneer seizoen 13 van Bob's bugers op Disney+ te zien is? In Amerika loopt seizoen 14 al een tijdje namelijk.
Terwijl deze op Fox (tv zender nu Star) al op 29Juli 2023 werd uitgezonden.
Wellicht een vertraging van pak en beet een half of zelfs een jaar ook voor bob burgers? op Disney+ NL
Omdat de rechten op Fox vallen?
Denk meer het gevalletje verspreiden van content/uitbrengen
Heeft iemand ook issue met het volume op PC? Zelfs met Max volume in de browser app en in Windows is het echt zacht.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Op mijn mediaspeler is Disney ook vrij zacht.Dr. Strangelove schreef op zondag 17 december 2023 @ 18:10:
Heeft iemand ook issue met het volume op PC? Zelfs met Max volume in de browser app en in Windows is het echt zacht.
Sinds het over is gegaan van dedicated app naar zo'n wrapper in Chrome is het geluid inderdaad nog weer zachter dan dat het al was. Zelfde probleem op m'n LG tv. Netflix en Prime prima te doen op standje 16 of 18. Bij D+ moet ik 'm op 36 zetten wil het een beetje vergelijkbaar volumeniveau zijn.Dr. Strangelove schreef op zondag 17 december 2023 @ 18:10:
Ik kijk veel rechstreeks op mijn laptop met de kinderen en dan is het echt niet te volgen op een meter afstand. Is er in Windows niet een override ofzo om het volume hoger te zetten?
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Gisteravond naar de laatste Indiana Jones gekeken. Ik vond de verjonging van Harrison Ford via AI maar zo-zo. Je zag te over duidelijk dat dit geen echt gezicht betrof.
[ Voor 23% gewijzigd door meesje op 24-12-2023 19:31 ]
O ja, de serie A Murder at the end of the World vond ik erg gaaf!
[ Voor 9% gewijzigd door meesje op 24-12-2023 19:32 ]
Afgelopen week heb ik de Star Wars series Ahsoka en Andor kunnen bingen. Beiden vond ik wel héél erg goed! Ahsoka zag er uiterlijk grootser uit, maar Andor had een erg mooi verhaal.
Hebben meer gebruikers opgemerkt dat sommige content niet (meer) in het Nederlands wordt aangeboden?
Ik heb hierop nog geen duidelijk antwoord gevonden, wellicht is het al besproken maar via Disney zelf nog niet echt beschikbaar: https://help.disneyplus.c...sneyplus-picture-versions
Ik kwam hier achter nadat we van de week Toy Story hadden gekeken met m’n zoon, hij dit vanmorgen weer wilde bekijken en eigenlijk direct zei dat het niet de goeie is.. want de spraak stond op Engels in plaats van Nederlands dit was van de week wel in Nederlands te bekijken.. nu niet meer.
Ook niet na het wijzigen van de applicatie voorkeuren of opnieuw opstarten na het verwijderen van de cache. Wat is hier gebeurd? Gezien Toy Story 2 wel in Nederlands beschikbaar is (wel weer minder opties qua taal dan bij 1)
Ik heb hierop nog geen duidelijk antwoord gevonden, wellicht is het al besproken maar via Disney zelf nog niet echt beschikbaar: https://help.disneyplus.c...sneyplus-picture-versions
Ik kwam hier achter nadat we van de week Toy Story hadden gekeken met m’n zoon, hij dit vanmorgen weer wilde bekijken en eigenlijk direct zei dat het niet de goeie is.. want de spraak stond op Engels in plaats van Nederlands dit was van de week wel in Nederlands te bekijken.. nu niet meer.
Ook niet na het wijzigen van de applicatie voorkeuren of opnieuw opstarten na het verwijderen van de cache. Wat is hier gebeurd? Gezien Toy Story 2 wel in Nederlands beschikbaar is (wel weer minder opties qua taal dan bij 1)
Ik heb net even gekeken maar in de app op de iPhone kan ik Toystory gewoon in Nederlands kijkennjiwedu0b schreef op maandag 1 januari 2024 @ 11:01:
Hebben meer gebruikers opgemerkt dat sommige content niet (meer) in het Nederlands wordt aangeboden?
/f/image/gvSz2zaWQ84pt8WTXsWxAwZa.png?f=fotoalbum_large)
Dat is vreemd, voor de iPhone doet ie het bij mij ook zoals verwacht op de AppleTV dus niet. 🤔Tito129 schreef op maandag 1 januari 2024 @ 11:25:
[...]
Ik heb net even gekeken maar in de app op de iPhone kan ik Toystory gewoon in Nederlands kijken
[Afbeelding]
Net gecheckt op de ATV. NL (zelfs Vlaams) audio is gewoon beschikbaar. Dus hetzelfde als op het screenshot (iPhone) hiervoor.njiwedu0b schreef op maandag 1 januari 2024 @ 11:34:
[...]
Dat is vreemd, voor de iPhone doet ie het bij mij ook zoals verwacht op de AppleTV dus niet. 🤔
[ Voor 8% gewijzigd door meesje op 01-01-2024 11:38 ]
Kan het zijn dat het leeftijd instelling is. Probeer is op een ander profiel.njiwedu0b schreef op maandag 1 januari 2024 @ 11:34:
[...]
Dat is vreemd, voor de iPhone doet ie het bij mij ook zoals verwacht op de AppleTV dus niet. 🤔
Op alle 3 de profielen met en zonder leeftijdsonstellingen..meesje schreef op maandag 1 januari 2024 @ 11:37:
[...]
Net gecheckt op de ATV. NL (zelfs Vlaams) audio is gewoon beschikbaar. Dus hetzelfde als op het screenshot (iPhone) hiervoor.

Deze lading audiosporen heb ik niet. Heb je wellicht een VPN actief?njiwedu0b schreef op maandag 1 januari 2024 @ 11:56:
[...]
Op alle 3 de profielen met en zonder leeftijdsonstellingen..
[Afbeelding]
Heb je recent een nieuw ip-adres gekregen? Op je telefoon, controleer je het daar via wifi of mobiele data?njiwedu0b schreef op maandag 1 januari 2024 @ 11:56:
[...]
Op alle 3 de profielen met en zonder leeftijdsonstellingen..
[Afbeelding]
Heb je op je ATV de D+ app al hard afgesloten? En/of de ATV opnieuw opgestart?njiwedu0b schreef op maandag 1 januari 2024 @ 13:24:
Blijf het gek vinden, @meesje ik heb geen VPN actief en @hcQd zowel m'n telefoon als laptop zitten op hetzelfde netwerk waarop geen nieuw extern IP-adres is gekomen. Daarop heb ik het issue niet.
Maar het lijkt er nu dus wel op een incdient bij enkel mijn AppleTV setup.
Wat is de taal van je Apple TV? De beschikbare talen bij Disney+ zijn afhankelijk van de taal waarin je de Disney+ app hebt ingesteld, ik weet even niet meer of het per profiel of voor de hele app was. De on-screen taal is daar ook van afhankelijk trouwens (als er in de film iets in het Nederlands is geschreven in het beeld).njiwedu0b schreef op maandag 1 januari 2024 @ 13:24:
Blijf het gek vinden, @meesje ik heb geen VPN actief en @hcQd zowel m'n telefoon als laptop zitten op hetzelfde netwerk waarop geen nieuw extern IP-adres is gekomen. Daarop heb ik het issue niet.
Maar het lijkt er nu dus wel op een incdient bij enkel mijn AppleTV setup.
De audio-opties zijn afhankelijk van de taal van je interface, bijv. bij US English interfacetaal is geen Nederlands mogelijk maar wel Latijns-Amerikaans Spaans.
Per applicatie verschillen de talen die aan je worden aangeboden, ik vermoed omdat men bepaalde interfaces niet wil clutteren met 20+ verschillende talen. Op Smart TV's zie je ze wel vaak allemaal.
Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.
Het plaatje toont het woord ‘ondertiteling’. Ik ga er van uit dat het Nederlands is.Sorcerer8472 schreef op maandag 1 januari 2024 @ 16:54:
[...]
Wat is de taal van je Apple TV? De beschikbare talen bij Disney+ zijn afhankelijk van de taal waarin je de Disney+ app hebt ingesteld, ik weet even niet meer of het per profiel of voor de hele app was. De on-screen taal is daar ook van afhankelijk trouwens (als er in de film iets in het Nederlands is geschreven in het beeld).
De audio-opties zijn afhankelijk van de taal van je interface, bijv. bij US English interfacetaal is geen Nederlands mogelijk maar wel Latijns-Amerikaans Spaans.
Per applicatie verschillen de talen die aan je worden aangeboden, ik vermoed omdat men bepaalde interfaces niet wil clutteren met 20+ verschillende talen. Op Smart TV's zie je ze wel vaak allemaal.
Excuses voor de vertraagde reactie op jullie reacties, dank daavoor.
Waar het vanmorgen zoals de foto liet zien enkel nog andere audiosporen waren, ook na het resetten van de app, uit en inloggen bleef Toy Story 1 op andere talen dan Nederlands beschikbaar en Toy Story 2 had dit niet.
Nu in de avond, want ik kon het toch niet los laten en wellicht "doet ie het weer.."

tada.wav anders dan het feit dat er x uur tussen de laatste keer dat ik de foto maakte en nu geen wijzigingen geweest.. Ik blijf het wel bijzonder vinden maar ik sluit 'm af met het zal wel
Waar het vanmorgen zoals de foto liet zien enkel nog andere audiosporen waren, ook na het resetten van de app, uit en inloggen bleef Toy Story 1 op andere talen dan Nederlands beschikbaar en Toy Story 2 had dit niet.
Nu in de avond, want ik kon het toch niet los laten en wellicht "doet ie het weer.."

tada.wav anders dan het feit dat er x uur tussen de laatste keer dat ik de foto maakte en nu geen wijzigingen geweest.. Ik blijf het wel bijzonder vinden maar ik sluit 'm af met het zal wel

Echo. Stream nu alle afleveringen.
Yes, ik dacht er even lekker voor te gaan zitten. Blijken het maar vijf afleveringen te zijn. IMDb classificeert deze ook logischerwijs als mini-serie.
Yes, ik dacht er even lekker voor te gaan zitten. Blijken het maar vijf afleveringen te zijn. IMDb classificeert deze ook logischerwijs als mini-serie.
inderdaad jammer dat het zo`n korte series is. wel prachtig, veel actie en goed verhaal met veel indiaanse achtergronden. hopenlijk gauw een vervolg
Vanavond de eerste aflevering gezien van de Marcel serie Echo. Erg jammer dat de eerste helft van deze aflevering, met oude bekenden, zo gehaast was. Hier hadden ze van mij wel meer tijd voor mogen nemen.
niet in de laatste plaats om er een logisch verhaal van te makenmeesje schreef op zondag 21 januari 2024 @ 21:46:
Vanavond de eerste aflevering gezien van de Marcel serie Echo. Erg jammer dat de eerste helft van deze aflevering, met oude bekenden, zo gehaast was. Hier hadden ze van mij wel meer tijd voor mogen nemen.
Was het nog de moeite waard? Ik ben in de eerste aflevering afgehaakt. Rommelig verhaal inderdaad.meesje schreef op zondag 21 januari 2024 @ 21:46:
☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |
Ik wist niet dat ik een serie had, maar het blijkt Marvel te zijn
Anderen op de Nvidia Shield (tube, 2019), of andere android TV, die gewoon bagger choppy & laggy UI en besturing hebben? Alles is smoooth, maar Disney+ is gewoon echt traag met de controle. Knoppen indrukken duurt secondes voordat de app het doorheeft, soms blijft het gewoon haken, etc.
Ik heb nu twee afleveringen gezien. Ben nog niet heel enthousiast. Wordt ook wel bevestigd door IMDb (score 6,1). Het is maar een korte serie, de andere drie afleveringen ga ik ook nog wel kijken.Motrax schreef op maandag 22 januari 2024 @ 06:43:
[...]
Was het nog de moeite waard? Ik ben in de eerste aflevering afgehaakt. Rommelig verhaal inderdaad.
Wij hebben het uitgekeken. Mijn vrouw viel elke aflevering in slaap (ok, ze valt makkelijk in slaap voor de TV, maar het zegt wel iets). Ik had in het begin best wel hoge verwachtingen. Volgens mij zit er ook veel potentieel in, al beperkt het zich precies tot een paar veelbelovende flitsen en zakt het daarna net zo goed weer weg.
Ligt het aan mij of is het momenteel wat povertjes qua nieuwe series bij Disney+? Of heeft iemand nog een tip voor een verborgen pareltje?
Ligt het aan mij of is het momenteel wat povertjes qua nieuwe series bij Disney+? Of heeft iemand nog een tip voor een verborgen pareltje?
Dat was toch gewoon een soort recap van de gebeurtenissen uit Hawkeye?Ragnar9999 schreef op maandag 22 januari 2024 @ 00:04:
[...]
niet in de laatste plaats om er een logisch verhaal van te maken
Je ziet de backlash van al die stakingen in de VS. Dat merk je momenteel op alle platformen, alle content die normaal uit de VS kwam is weg of vrij middelmatig. Zal nog wel een jaar duren voordat het weer een beetje back on track is.nokie schreef op maandag 22 januari 2024 @ 19:44:
[...]
"Sometimes it's gonna look like they're hitting each other"Holzschuh schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 22:58:
YouTube: Echo Pitch Meeting
De pitch meeting over Echo is beter dan Echo zelf.
Gewoon deze pitch kijken en daarna de serie skippen.
Scheelt je weer tijd
Star Wars en Marvel zijn toch wel de grootste melkkoeien van Disney.
Wat zal er met Disney+ gebeuren als de superheldenhype op haar eind loopt?
Dat loopt al een tijdje op het einde, naast het feit dat er veel te veel wordt gemaakt is het op z'n zachtst gezegd van nogal wisselende kwaliteit. Dat geldt naar mijn mening voor zowel Star Wars als Marvel producties, terwijl ik van beide ooit fan was (meer van SW dan van Marvel).P-Rock schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 16:16:
Star Wars en Marvel zijn toch wel de grootste melkkoeien van Disney.
[ Voor 14% gewijzigd door SD5k op 01-02-2024 16:27 ]
Top! Daar zullen we dan eens lekker voor gaan zitten.meesje schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 11:58:
The Marvels verschijnt 7 februari op D+.
Het gerucht ging al wat langer maar vanaf de zomer zijn we ook aan de beurt:
nieuws: Disney+ maakt account delen vanaf deze zomer moeilijker
Ik las het ook. Zat er wel aan te komen natuurlijk. Jammer.meesje schreef op donderdag 8 februari 2024 @ 17:03:
Het gerucht ging al wat langer maar vanaf de zomer zijn we ook aan de beurt:
Jep dan moeten we tegen die tijd maar even een groepsoverleg houden, mijn vriendin zei gisteren al dat ze voor die €3 wel wil blijven bij Disney+. Ik twijfel ergens nog, Disney+ is wel altijd het snelste met de nieuwste films dus dat zie ik zeker als een pluspunt..
Zit ie in het abonnement of komen er nog extra huur kosten bij? Misschien weer een goed moment voor een maandje abbo!meesje schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 11:58:
The Marvels verschijnt 7 februari op D+.
[YouTube: Marvel Studios' The Marvels | Official Trailer]
Inbegrepen!crimby schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 14:42:
[...]
Zit ie in het abonnement of komen er nog extra huur kosten bij? Misschien weer een goed moment voor een maandje abbo!
Zit gewoon in het abonnement, komen geen extra kosten bij.crimby schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 14:42:
[...]
Zit ie in het abonnement of komen er nog extra huur kosten bij? Misschien weer een goed moment voor een maandje abbo!
Marvel Animation's X-Men '97 | Official Trailer | Disney+ (March 20th) https://t.co/xZFUAMtqHK pic.twitter.com/ZSGBPkY90l
— Wario64 (@Wario64) 15 februari 2024
EDIT: Hoe leuk dit ook is en hoe blij ik hier ook om was, ik zie steeds meer dingen op Twitter voorbij komen waarvan ik toch verdrietig word. Disney did it again, ze hebben origineel beeldmateriaal aangepast en veranderd naar de huidige moderne tijd. Blijf toch gewoon van het origineel af, gaan ze ooit Disney hier nog voor straffen of aanpakken? jemig wat word ik hier boos van, was juist net zo blij dat ik mijn oude jeugd serie weer opnieuw kon gaan kijken.
[ Voor 51% gewijzigd door G_Dragon op 16-02-2024 15:00 ]
Mijn kinderen hebben eindelijk de switch gemaakt van nagesynchroniseerde series naar ondertiteling, maar het valt mij op dat behoorlijk wat content op Disney+ geen Nederlandse ondertiteling heeft (Ducktales, Gravity Falls). Ligt dat aan mij of is dit een bekend “probleem”? Ik heb geprobeerd terug te zoeken in dit topic, maar vind dat vooral issues met de vormgeving van ondertiteling op verschillende devices.
Bij ons helaas bekend.posttoast schreef op zaterdag 17 februari 2024 @ 18:37:
Mijn kinderen hebben eindelijk de switch gemaakt van nagesynchroniseerde series naar ondertiteling, maar het valt mij op dat behoorlijk wat content op Disney+ geen Nederlandse ondertiteling heeft (Ducktales, Gravity Falls). Ligt dat aan mij of is dit een bekend “probleem”? Ik heb geprobeerd terug te zoeken in dit topic, maar vind dat vooral issues met de vormgeving van ondertiteling op verschillende devices.
We hebben op zolder veel DVD's liggen met NL subs en dubs, maar hebben geen speler meer om ze af te spelen.
Op D+ staan de films wel, maar niet met de talen die we willen.
Het is dat we het een jaar gratis heb en gekregen bij ons reisje disneyland, maar met de huidige content zou ik er niet maandelijks voor betalen. Hooguit 1 of 2x per jaar een maand.
[ Voor 11% gewijzigd door Jan_V op 17-02-2024 20:33 ]
Hoe kun je binnen de D+ app de categorie ‘Verder kijken’ opschonen? Soms staat hier iets tussen wat ik al lang gezien heb. Of soms klik ik als test iets aan. B.v. als ik hier lees “is jullie situatie x bij y ook het geval?”.
Ik lees even mee, want ik zou dit ook wel willen weten.meesje schreef op vrijdag 15 maart 2024 @ 15:10:
Hoe kun je binnen de D+ app de categorie ‘Verder kijken’ opschonen? Soms staat hier iets tussen wat ik al lang gezien heb. Of soms klik ik als test iets aan. B.v. als ik hier lees “is jullie situatie x bij y ook het geval?”.
Wat ik zelf altijd doe is de film/serie afspelen en naar de laatste seconden vooruit spoelen en die af laten spelen, dan is het er sowieso uit!
Klopt. Die workaround kun je bij sommige situaties toepassen. Zo stond er een film in de lijst die ik al had gezien. Dus doorgespoeld tot einde en weg was ie. Echter bij series is dit super irritant. Stel een seizoen bevat 13 afleveringen en om de een of andere reden denk Disney dat je de derde aflevering niet gezien hebt, kun je alle afleveringen vanaf nummer 3 doorspoelen.G_Dragon schreef op vrijdag 15 maart 2024 @ 15:15:
[...]
Ik lees even mee, want ik zou dit ook wel willen weten.
Wat ik zelf altijd doe is de film/serie afspelen en naar de laatste seconden vooruit spoelen en die af laten spelen, dan is het er sowieso uit!
En soms begin ik aan een nieuwe serie en halverwege de eerste aflevering denk ik van dit wordt ‘m niet. Dan blijft deze serie je altijd achtervolgen. Alles doorspoelen heb ik geen zin in, want dan denk D+ dat je de serie echt gezien hebt en doet je straks suggesties…
Al met al echt super irritant.
Simpel antwoord: gaat niet. Heeft nog nooit gekund, dus ga ik er ook niet van uit dat het ooit komt.meesje schreef op vrijdag 15 maart 2024 @ 15:10:
Mijn vermoeden is al tijden dat het komt omdat Disney+ in Amerika zo ontzettend beperkt is. De echte content die bij ons onder Star valt zit allemaal bij Hulu, en dus kijken de kinderen alleen Disney films op repeat en de volwassenen af en toe een Marvel of Star Wars serie en die worden meestal wel afgekeken. Het zal dus niet echt een issue zijn waar ze daar tegenaan lopen.
Let op:
Het is niet noodzakelijk om alle bugs hier te melden. Deze kunnen prima bij Disney via support worden doorgegeven.
Tips en trucs delen om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US is niet toegestaan.
En geef je op bij de topicstarter om de TS bij te werken!
Het is niet noodzakelijk om alle bugs hier te melden. Deze kunnen prima bij Disney via support worden doorgegeven.
Tips en trucs delen om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US is niet toegestaan.
En geef je op bij de topicstarter om de TS bij te werken!