Acties:
  • 0Henk 'm!

• UmbraVitae
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 01-05 03:26
Eind januari dit jaar, werd er door media en fora gemeld, dat Disney+ hun abonnement in Nederland had verhoogd met €1 voor het maandabonnement en €10 voor jaarabonnement en dit alvast voor nieuwe gebruikers. Is dit effectief doorgevoerd en ook bij zij die al maanden of jaren een abo hebben?

Hier in België wordt deze prijsstijging voorlopig niet doorgevoerd, maar we verwachten dat een dergelijke prijsstijging later dit jaar ook in België wordt doorgevoerd, omdat Disney haar prijzen voor de streamingdienst tot nu toe gelijk heeft gehouden in heel Europa.

Ik heb ook pas een Disney+ abonnement genomen wanneer STAR werd toegevoegd, want als ik echt zo'n streamingsdienst is, waarbij ik regelmatig en voor langere periodes een abonnement-stop inlas, omdat hier gewoon minder content voor mij tussen zit. Recent terug maandabo genomen en was gelukkig nog steeds €8.99 en vind dit hoog genoeg vr hun aanbod.

Netfix is eigenlijk enige streamingsdienst, die hier zeker laatste jaar non-stop gaat, ondanks stevige prijs van €17.99 in België tov €15.99 bij onze Noorderburen + jullie hebben ook meer content ivm Vlaanderen. Maar door voldoende nieuwe content en handen, allé ogen en oren vol heb met reeds volledige series uit te kijken en series met al x aantal seizoenen, maar nog bezig.. Deze combinatie heeft een binger v mij gemaakt xD

Acties:
  • 0Henk 'm!

• KorteGebruiker
  • Registratie: Februari 2022
  • Niet online
UmbraVitae schreef op maandag 1 mei 2023 @ 03:26:
Eind januari dit jaar, werd er door media en fora gemeld, dat Disney+ hun abonnement in Nederland had verhoogd met €1 voor het maandabonnement en €10 voor jaarabonnement en dit alvast voor nieuwe gebruikers. Is dit effectief doorgevoerd en ook bij zij die al maanden of jaren een abo hebben?
Ik heb nog steeds een maandbedrag van 8.99 per maand. Wil ik het veranderen naar een jaar abonnement, moet ik 99,90 euro dokken

Acties:
  • +2Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21:30

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

[Voor 56% gewijzigd door G_Dragon op 15-05-2023 23:11]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.”

Acties:
  • +2Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21:30

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.”

• Amdwarrior
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21:36

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online

alienfruit

the alien you never expected

De nieuwe Indiana Jones film lijkt mij eigenlijk helemaal niks. Wel leuk dat de oude films beschikbaar zijn. Ik wist eigenlijk niet dat ze nog niet te streamen waren.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:12

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Mijn jongste (bijna 6) is helemaal into Duck Tales en Knabbel & Babbel :D

* Falcon kijkt gewoon lekker mee 8)

"We never grow up. We just learn how to act in public"

Acties:
  • 0Henk 'm!

• algalid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 10:40
Disney+ gaat in een besparingsoperatie 2 miljard afschrijven door 30 originals van het platform te halen vanaf 26 mei:
https://www.hollywoodrepo...m-disney-hulu-1235495857/

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Frank
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
Straks mag je dus €11 per maand gaan aftikken voor een paar Marvel en Star Wars series omdat ze alles wat niet succesvol genoeg is binnen een half jaar van hun platform halen :').

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RCBL
  • Registratie: Januari 2023
  • Niet online
Heb een proefabbo op Disney+. Zag er best wel wat dingen opstaan die mij wel wat leken.

Ben begonnen met de The Chi en heb daar nog geen spijt van:

The Chi speelt zich af in de keiharde stad Chicago, waarin een groep Afro-Amerikaanse jongeren moet zien te overleven. De jongeren kennen elkaar in eerste instantie niet, maar worden aan elkaar gelinkt doordat ze zich in dezelfde lastige situaties bevinden. Kevin is een pre-tiener die de verbijsterde illusies moet overstijgen en de normale riten van zijn kindertijd moet omarmen. Brandon is een dromer die probeert te slagen in het leven en de liefde met vriendin Jerrika te overwinnen. Emmett is een zorgeloze tiener die een complexe verantwoordelijkheid krijgt met begeleiding van zijn moeder Jada. Ronnie is de zwerver die zijn strijd om lief te hebben en geliefd te zijn ter discussie stelt.

Wat oude bekenden uit The Wire zijn terug te zien

https://www.moviemeter.nl/series/show/3809

1ste 3 seizoenen zijn aanwezig. Alle seizoen zitten bij Showtime.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online
Ik heb nog nooit een Indiana Jones film gekeken terwijl ik Harrison Ford (ook in Shrinking, Apple TV+) een ontzettend toffe acteur vind. Zin in 31 mei dus.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

algalid schreef op vrijdag 19 mei 2023 @ 09:34:
Disney+ gaat in een besparingsoperatie 2 miljard afschrijven door 30 originals van het platform te halen vanaf 26 mei:
https://www.hollywoodrepo...m-disney-hulu-1235495857/
Er is er wat mij betreft niet één bij die ik zou gaan missen. Allemaal middelmaat tot en met (wat ik ervan gezien heb), met wat regelrechte flops ertussen (Artemis Fowl... :X ).

Nomen nescio

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Er wordt nóg meer content verwijderd ivm lagere belasting:
https://variety.com/2023/...rge-streaming-1235631877/

Dat zit wel Schnorr.

• Heroic_Nonsense
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 16:56

Heroic_Nonsense

bartonsontheweb.nl

Zo aan de titels te zien die genoemd worden, gaat dit over hetzelfde lijstje dat al eerder bekend was.

Niet echt titels die ik ga missen gelukkig, maar smaken verschillen natuurlijk.

Such Heroic Nonsense - Proud admin of https://www.bartonsontheweb.nl

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Heroic_Nonsense schreef op zaterdag 3 juni 2023 @ 20:06:
[...]

Zo aan de titels te zien die genoemd worden, gaat dit over hetzelfde lijstje dat al eerder bekend was.

Niet echt titels die ik ga missen gelukkig, maar smaken verschillen natuurlijk.
Voor zover ik kan zien gaat het over extra removals:
Mouse House says it could incur an additional $400 million charge for TV, movie removals
Over die $400 miljoen usd leek eerder nog niet gesproken te worden.

Dat zit wel Schnorr.

Pagina: 1 ... 37 38 39 Laatste

Let op:
Het is niet noodzakelijk om alle bugs hier te melden. Deze kunnen prima bij Disney via support worden doorgegeven.
Tips en trucs delen om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US is niet toegestaan.
En geef je op bij de topicstarter om de TS bij te werken!

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee