• Cerenas
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 15:45
Iemand die zou kunnen checken of Bleach beschikbaar is op Disney+ in Nederland? De nieuwe aflevering zou vanochtend in de EU uitkomen begreep ik gister op Reddit, maar heb momenteel geen actieve Disney+ abo om het te kunnen checken. Disney+ UK zou hem al wel hebben.

• kezzza
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Cerenas schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 12:26:
Iemand die zou kunnen checken of Bleach beschikbaar is op Disney+ in Nederland? De nieuwe aflevering zou vanochtend in de EU uitkomen begreep ik op gister Reddit, maar heb momenteel geen actieve Disney+ abo om het te kunnen checken. Disney+ UK zou hem al wel hebben.
Als ik zoek op bleach kom ik helemaal niks tegen op Disney+

• Cerenas
kezzza schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 12:37:
[...]

Als ik zoek op bleach kom ik helemaal niks tegen op Disney+
Ah, jammer. Bedankt voor het checken!

• ErikT738
  • Registratie: Oktober 2014
  • Nu online
Iemand die zou kunnen checken of Bleach beschikbaar is op Disney+ in Nederland? De nieuwe aflevering zou vanochtend in de EU uitkomen begreep ik op gister Reddit, maar heb momenteel geen actieve Disney+ abo om het te kunnen checken. Disney+ UK zou hem al wel hebben.
Helemaal niets inderdaad. Voor zover ik weet staat er geen enkele anime op Disney+.

Edit - Oké, Star Wars Visions dan...

[Voor 4% gewijzigd door ErikT738 op 11-10-2022 12:57]

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
ik zie geen bleach op disneyNL

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.

• Cerenas
ErikT738 schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 12:38:
[...]

Helemaal niets inderdaad. Voor zover ik weet staat er geen enkele anime op Disney+.

Edit - Oké, Star Wars Visions dan...
Ja inderdaad, maar voor Bleach hebben ze blijkbaar de rechten gekocht. In verschillende landen is het al beschikbaar. Dus ik was benieuwd of het hier ook beschikbaar zou komen en er gingen wat geruchten op Reddit rond.
https://whatsondisneyplus...blood-war-uk-ie-au-nz-ca/

• Rule
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 29-03 11:35
Ik baal ook. Net disneyplus gestart om bleach te kijken maar nergens te bekennen. De chat van disney+ is gesloten en op twitter reageren ze niet.. heel jammer

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 29-03 22:55

Yonix

RJ Gaming 🎮

loekf2 schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 10:20:
Aanrader is The Bear, over een kok die het restaurant van z’n overleden broer overneemt in Chicago.

IMDB score 8.5 en daar ben ik het mee eens. Sterk acteerwerk, beetje ruw, maar ook goeie impressie van de hektiek.

(achter Star verstopt ivm f*ck u teksten)
Eensch. Gisteravond aan begonnen en we love it! :D

Edit
En damn, wat is 'Andor' goed zeg! Vanavond S01E06 gekeken; blown away! _/-\o_

[Voor 9% gewijzigd door Yonix op 12-10-2022 22:05]

AMD Ryzen 9 7950X | Asus ROG Crosshair X670E Hero | MSI GeForce RTX 4090 GAMING X TRIO | G.SKILL Trident Z5 Neo F5 DDR5-6000 (32GB) | LG OLED C9/C1 | Xbox Series X | Sony PlayStation 5 | Nintendo Switch OLED

• de Foarsitter
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 11:41
Ik heb twee vraagjes:

- ik ben sinds het begin abonnee op Disney+ en heb nu een mail gekregen dat de prijs omhoog gaat van 70 naar 90 euro per jaar. Weet iemand waarom? Is dit vanwege Star?

- ik betaal nu via de Apple App Store (creditcard). Is het mogelijk dit om te zetten naar een automatische incasso/iDeal, zonder dat de prijs omhoog gaat?

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Rule schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 17:39:
Ik baal ook. Net disneyplus gestart om bleach te kijken maar nergens te bekennen. De chat van disney+ is gesloten en op twitter reageren ze niet.. heel jammer
Er komt helaas meer niet op Disney+.

Zo blijft de nieuwe Hellraiser bijvoorbeeld ook in de VS hangen op Hulu, terwijl dat soort content direct naar het Star-label van Disney+ zou moeten gaan.

Zal wel weer eenzelfde situatie zijn als met The Handmaid's Tale. Die staat nu op Videoland ipv Disney+. Seizoen 5 is zeker wel interessant is maar dat geswitch van diensten is irritant.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
de Foarsitter schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 07:05:
Ik heb twee vraagjes:

- ik ben sinds het begin abonnee op Disney+ en heb nu een mail gekregen dat de prijs omhoog gaat van 70 naar 90 euro per jaar. Weet iemand waarom? Is dit vanwege Star?

- ik betaal nu via de Apple App Store (creditcard). Is het mogelijk dit om te zetten naar een automatische incasso/iDeal, zonder dat de prijs omhoog gaat?
De prijs is vorig jaar omhoog gegaan voor iedereen. Alleen omdat jouw abonnement net daarvoor verlengd was geldt het voor jou dus pas vanaf dit jaar.

And that’s the bottom line cause Stone Cold said so

• Arie Lex
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 20-11-2022
JinShepard schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 15:33:
Hey, weten jullie waarom Disney+ vaak Dolby Digital Plus (5.1) kiest ipv Dolby Atmos?

Ik heb een Sonos ARC + Sony A95K, Atmos werkt wel in andere content.

Het helpt ook niet dat IK mag kiezen welke output ik wil, enige opties die ik krijg bij films is welke taal en welke ondertiteling..
Hier wil ik even op aanhaken. Ik heb sinds kort ook geen Atmos meer vanuit Disney+. Vanaf Netflix etc doet ie het wel, de Denon receiver decodeert het allemaal prima.
Maar D+ geeft alleen de DD 5.1 stream door zonder de Atmos info. Het betreft hier een Philips Android TV (oled856) met D+ geïnstalleerd als app.

Moeten we weer wachten op de volgende update?

• kevinmastah2005
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 02:05
@Arie Lex

Ik lees op verschillende fora dat de nieuwe versie van Disney+ weer geen Atmos heeft.
Is niet de eerste keer dat Atmos verdwijnt bij een nieuwe app versie van Disney+

Sony 55x9505h, Denon x4700h, Klipsch Atmos 7.1.4, Ziggo, Windows 10 Ik weet niet alles maar ik help graag.

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

kevinmastah2005 schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 15:11:
@Arie Lex

Ik lees op verschillende fora dat de nieuwe versie van Disney+ weer geen Atmos heeft.
Is niet de eerste keer dat Atmos verdwijnt bij een nieuwe app versie van Disney+
Het werd in het Nvidia Shield topic ook al opgemerkt. Het is de Engelse taal die op dit moment zelfs enkel stereo laat zien (zegt mijn receiver), andere audiotalen lijken het probleem niet te hebben.

Testing, one, two ...

• Arie Lex
@hardware-lover

Hmm dat is een interessante opmerking, over die talen, dat ga ik eens testen!

• de Foarsitter
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 11:41
ArthurMorgan schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 07:35:
[...]

De prijs is vorig jaar omhoog gegaan voor iedereen. Alleen omdat jouw abonnement net daarvoor verlengd was geldt het voor jou dus pas vanaf dit jaar.
Ah oké, dank voor je antwoord

• Arie Lex
@hardware-lover

Zojuist getest: in de originele taal wordt er (denk ik) een stereo signaal doorgegeven. Mijn receiver maakt er Dolby Surround van, maar het kan goed als Stereo binnen komen.
In elke andere taal komt het signaal als Dolby Digital binnen. Maar…. Nergens Dolby Atmos.

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Arie Lex schreef op zaterdag 15 oktober 2022 @ 11:37:
@hardware-lover

Zojuist getest: in de originele taal wordt er (denk ik) een stereo signaal doorgegeven. Mijn receiver maakt er Dolby Surround van, maar het kan goed als Stereo binnen komen.
In elke andere taal komt het signaal als Dolby Digital binnen. Maar…. Nergens Dolby Atmos.
Ik heb het input signaal bekeken wat aan de receiver wordt aangeboden, dat gaf stereo aan. Bij andere talen krijg ik DD+ aangeboden, ik heb geen Atmos opstelling.

Testing, one, two ...

• leFibo
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 09-03 14:11
Dit soort verkopen mag in VAO

[Voor 82% gewijzigd door Outerspace op 20-10-2022 22:02]

https://psnprofiles.com/leFibo

• satshow
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09:47
Is er ergens een lijst met daarin wat er te zien is op Disney plus?

• MartijnS72
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
satshow schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 13:53:
Is er ergens een lijst met daarin wat er te zien is op Disney plus?
Misschien helpt JustWatch? Niet echt een lijst, maar wel een hoop covers/plaatjes:
https://www.justwatch.com...rt_by=title&sort_asc=true

• satshow
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09:47
MartijnS72 schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 14:45:
[...]

Misschien helpt JustWatch? Niet echt een lijst, maar wel een hoop covers/plaatjes:
https://www.justwatch.com...rt_by=title&sort_asc=true
Dank je wel, morgen eens kijken.

• Arie Lex
D+ heeft heel even Dolby Digital gehad deze week, maar nu is het weer stereo. Word er moe van… 😞

• Zonlichtstad
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 29-03 22:09
kevinmastah2005 schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 15:11:
@Arie Lex

Hier ook alleen stereo (kwam ik vandaag achter) in de originele taal. In andere talen DD+. Staat er op de fora ook wanneer het probleem verholpen is?

• kevinmastah2005
@Zonlichtstad

Nee helaas word er niet over gesproken wanneer een nieuwe app versie van Disney+ word gereleased.
Afwachten en hopen dat de nieuwe versie het Atmos probleem verhelpt.

[Voor 8% gewijzigd door kevinmastah2005 op 25-10-2022 02:56]

Sony 55x9505h, Denon x4700h, Klipsch Atmos 7.1.4, Ziggo, Windows 10 Ik weet niet alles maar ik help graag.

• kevinmastah2005
@Zonlichtstad
Nieuwe Disney+ app versie is er voor mijn sony Tv.
Dolby Atmos werkt weer

• Zonlichtstad
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 29-03 22:09
kevinmastah2005 schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 23:33:
@Zonlichtstad
Nieuwe Disney+ app versie is er voor mijn sony Tv.
Dolby Atmos werkt weer
Bedankt. Ik heb een NVidia Shield. Morgen even proberen.

• JinShepard
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 18-03 12:54
(jarig!)
Arie Lex schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 20:28:
D+ heeft heel even Dolby Digital gehad deze week, maar nu is het weer stereo. Word er moe van… 😞
Ik heb dit nu ook plotseling, van Digi 5.1 nu naar 2.0.. wat zijn ze aan het doen daar?

AMD 5900x, ASUS Crosshair VIII Hero, Corsair H150i (360mm), Corsair Vengeance RGB Pro 3200 (14-14-14-32), ASUS Strix 2080 Super

• Aiii
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15:25

Aiii

何これ

Ik helemaal blij dat er eindelijk een j-drama op Disney+ is, heeft ie alleen Closed Caption Engelse subtitles en Google Translated Nederlandse subs.

Tsja. Een school club “captain” noemen we hier inderdaad een “kapitein” 8)7

Duitse subs maar eens proberen.

• Tartarus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 29-03 19:15
Aiii schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 12:27:
Ik helemaal blij dat er eindelijk een j-drama op Disney+ is, heeft ie alleen Closed Caption Engelse subtitles en Google Translated Nederlandse subs.

Tsja. Een school club “captain” noemen we hier inderdaad een “kapitein” 8)7

Duitse subs maar eens proberen.
Dit is een van de redenen dat ik overgestapt ben op English CC. De grappen zijn veel logischer en het kijkt veel makkelijker weg zo. Ik raak namelijk niet meer gefrustreerd door foute vertalingen.

• Aiii
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15:25

Aiii

何これ

Tartarus schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 16:25:
[...]

Dit is een van de redenen dat ik overgestapt ben op English CC. De grappen zijn veel logischer en het kijkt veel makkelijker weg zo. Ik raak namelijk niet meer gefrustreerd door foute vertalingen.
Heh, begrijpelijk. Normaliter gebruik ik geen subs, maar mijn Japans is helaas een stuk slechter dan mijn Engels en Duits, dus nu moet ik wel. Maar het is gewoon beschamend dat ze niet tenminste is iemand de AI translated subs laten nalopen en corrigeren, daar hoef je geen woord van de betreffende vreemde taal te spreken, wat mij betreft.

• Louwke
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 13:12
Ok een vraagje waar ik mee zit. Ik stream Disney vanaf mijn Pixel 5 naar mijn chromecast. Alleen de ondertiteling format is ruk, het grijze vlak wilde ik weg hebben. Alleen kan dit nergens vinden hoe ik dit format moet aanpassen dit kan niet in de App? Om het erger te maken zojuist was de achtergrond ineens blauw, nog niet eerder gezien, maar dit verpest wel even de ervaring. Iemand een idee? Heb opnieuw starten van streamen en de App al geprobeerd

Untappd: Louwke80

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15:06
Louwke schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 17:36:
Ok een vraagje waar ik mee zit. Ik stream Disney vanaf mijn Pixel 5 naar mijn chromecast. Alleen de ondertiteling format is ruk, het grijze vlak wilde ik weg hebben. Alleen kan dit nergens vinden hoe ik dit format moet aanpassen dit kan niet in de App? Om het erger te maken zojuist was de achtergrond ineens blauw, nog niet eerder gezien, maar dit verpest wel even de ervaring. Iemand een idee? Heb opnieuw starten van streamen en de App al geprobeerd
Ga op je telefoon naar de toegankelijkheid-opties, gehoorverbeteringen, ondertitels, en stel ze in zoals je wilt. Mogelijk dat het randtype niet wordt ondersteunt door Disney+, ik meen me te herinneren dat ik dat een keertje had geprobeerd maar het resultaat slecht leesbaar was.

offtopic:
Deze vraag komt wel vaker terug, jammer dat er geen echte TS hebben

[Voor 4% gewijzigd door hcQd op 08-11-2022 18:01]

• TNJ
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 04-03 18:45

TNJ

Frugalite

Louwke schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 17:36:
Ok een vraagje waar ik mee zit. Ik stream Disney vanaf mijn Pixel 5 naar mijn chromecast. Alleen de ondertiteling format is ruk, het grijze vlak wilde ik weg hebben. Alleen kan dit nergens vinden hoe ik dit format moet aanpassen dit kan niet in de App?
Misschien helpt dit je in de goeie richting, de beschrijving is wel voor de app op de Chromecast dongle? Ff mezelf quoten:
TNJ schreef op donderdag 29 september 2022 @ 18:06:
[...]

Probeer eens: een stap terug van Disney, dus in je apps scherm, ga je rechtsboven naar je Google profiel.
Een keer naar beneden op "Instellingen" (select)
5x naar beneden op "Systeem" (select)
(Staat op "Toegankelijkheid") 1x naar rechts op "Ondertiteling" (select)
Hier kun je de weergave van de ondertiteling instellen. Helemaal onderaan heb je de optie "Aangepast".

Mijn instelling heb ik op: Standaard / Wit / 75% / Geen / Zwart / (aktief) / Zwart / 25% / (niet actief) /(zwart) / (100%)
De laatste 3 maken een balk over de hele breedte van het scherm (als je de toggle op actief zet).

• Louwke
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 13:12
Pff lastige settings om te vinden zo, had gisteren wat aangepast en nog steeds een blauwe achtergrond. Vandaag de ondertiteling op mijn telefoon weer gezet op rand standaard en achtergrond standaard. Disney opgestart en alles is weer als vanouds. Of het door de settings komt of dat de tv en chromecast opnieuwe opgestart zijn weer ik niet.

Maar man man wat een bagger beschrijvingen van Disney zelf om de settings aan te passen.

Untappd: Louwke80

• FC_Jack
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 22-11-2022

Wat?

• Stukfruit
  • Niet online
https://help.disneyplus.c...f87c791d44e3f7557cebb35d0

Leeftijd is een harde eis, geslacht is een maybe, maar een rondvaart met Jack Sparrow op een piratenschip wordt hierdoor een grote yes. Arrr!

TL;DR: ze hebben de info blijkbaar nodig voor advertenties.

• Stukfruit
  • Niet online
Het medialandschap zou er over een paar jaar weer anders uit kunnen zien:

https://www.thewrap.com/b...-disney-apple-power-move/

100% gerucht, maar daarnet toch maar even in de newssubmit gegooid omdat de argumenten niet eens zo gek zijn.

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 14:52
Dat gerucht gaat al jaaaaaaaaren en is steeds onwaarschijnlijker geworden.

• Stukfruit
  • Niet online
Caelorum schreef op woensdag 23 november 2022 @ 17:19:
Dat gerucht gaat al jaaaaaaaaren en is steeds onwaarschijnlijker geworden.
Geef er dan ook even een tegenargument bij, want nu moet ik jou op je blauwe / bruine / groene ogen (doorstrepen wat niet van toepassing is) geloven ipv die meneer van het artikel en de personen die de geruchten zouden verspreiden ;)

• Caelorum
@Stukfruit dat is niet nodig want het artikel soms ze al allemaal op. De geruchten gaan al van voor Steve Jobs zijn dood. Als lid van het raad van bestuur van Pixar en later Disney en als oprichter van Apple was hij voor en ik een unieke positie het ook echt waar te maken. Maar na zijn dood is het allemaal naar de achtergrond gezakt.

Combineer dat met de posities van beide bedrijven in de markt en dan heeft zo'n deal geen kans van slagen. Het bedrijf zou in de creatieve sector te groot worden en sowieso te machtig in bepaalde Staten in de VS.

Daarnaast nog wel het allerbelangrijkste is dat die geruchten al 15 jaar de ronde doen en nog steeds niet zijn uitgekomen ondanks alle positieve signalen elke keer weer ;-)

• Stukfruit
  • Niet online
@Caelorum:

Het verschil is echter dat er deze keer plotseling een CEO aan de kant is gezet, mensen steeds kritischer worden over de prestaties van Disney (financieel, maar zeker ook qua streamingdienst en films), Apple meer content wil en daar al enorm veel geld aan uitgeeft en een Tim Cook die het volgende zou hebben gezegd:
Apple CEO Tim Cook, known to be a safe player with relatively few acquisitions under his leadership, might have given Wall Street a big hint in April. During a call with investors, Cook said he would not rule out acquiring a large company, and that the main drive was to secure strong intellectual property and big names.
De context is nu veranderd. Ik begrijp dat het al 15 jaar lang wensdenken is en de overheid er misschien niet in mee wil gaan, maar dan neem je waarschijnlijk ook aan dat de VS kritisch zal zijn.

De kans dat dit over 2 jaar nog steeds zo is (ivm mogelijke winst Republikeinen) gaat omlaag en zou goed samen kunnen gaan met de periode waarvan is aangegeven dat Iger zal aanblijven (2 jaar).

En voordat iemand mij een complotdenker noemt: ik zeg niet dat het in de sterren geschreven staat ;) Ik heb wél acquisities meegemaakt en weet dat het ondanks wensen vooraf toch op zoiets kan uitlopen.

Bovendien is de VS ook meegegaan in de overname van 21st Century Fox door Disney voor 71.3 miljard dollar.

[Voor 6% gewijzigd door Stukfruit op 23-11-2022 18:19]

• Trinitro
  • Laatst online: 27-12-2022
Zijn er meer mensen die problemen hebben dat de ondertiteling stopt na ongeveer 9 minuten?
Ik heb dat sinds enkele dagen op mijn LG C2.
Even terug naar home en opnieuw de film hervatten helpt dan wel, helaas weer voor ongeveer dezelfde tijd.
Netflix en Discovery+ geven geen problemen

• polson
  • Laatst online: 14:51
Trinitro schreef op donderdag 24 november 2022 @ 13:29:
Zijn er meer mensen die problemen hebben dat de ondertiteling stopt na ongeveer 9 minuten?
Even terug naar home en opnieuw de film hervatten helpt dan wel, helaas weer voor ongeveer dezelfde tijd.
Ja afgelopen weekend hetzelfde probleem, ook op een LG tv.

• Trinitro
Is het dan plotseling weer hersteld bij jou?

• polson
Nee, ik heb daarna niet meer gecheckt. Was wel heel irritant.

• Trinitro
Hopelijk wordt het snel hersteld. Heel irritant inderdaad. Op andere device geen probleem, dus zal het wel aan de combinatie LG - Disney+ liggen.

• Turralyon
  • Laatst online: 15:44
Trinitro schreef op donderdag 24 november 2022 @ 13:29:
Ik heb dit probleem ook sinds een paar dagen op mijn LG A1. Ik switch ondertiteling dan van NL naar EN en vice versa als het optreedt.

Wat ik irritanter vind is dat bij The Americans als er Russisch gesproken wordt, soms lijkt alsof er hardcoded ondertiteling is en soms de ondertitels van het keuze menu over die hardcoded ondertitels komen. Soms maar 2-3 woorden. Soms hele zinnen en soms helemaal niks.

Als leek zijnde lijkt mij iets met de ondertitelengine in de LG webos niet helemaal soepel te lopen

• Miesjh
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 27-03 22:36

Miesjh

Xbox Live: Miesjh NL

Xbox Live: Miesjh NL

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Gisteren heeft mijn vriendin beide afleveringen gekeken terwijl ik Pokémon aan het doen was op de Nintendo Switch, ik keek met een schuin oog mee maar wat ik heb gezien zag er goed en interessant uit :D.

" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.”

• Cerenas
Rule schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 17:39:
Zag net een post op Reddit van een Belg dat Bleach eindelijk op Disney+ staat en net gecheckt in onze Nederlandse en daar staat Bleach nu ook tussen! Zowel de oude afleveringen als het nieuwe seizoen. Ook de aflevering van afgelopen maandag. :D

• Rule
  • Laatst online: 29-03 11:35
Cerenas schreef op woensdag 14 december 2022 @ 16:56:
[...]

Zag net een post op Reddit van een Belg dat Bleach eindelijk op Disney+ staat en net gecheckt in onze Nederlandse en daar staat Bleach nu ook tussen! Zowel de oude afleveringen als het nieuwe seizoen. Ook de aflevering van afgelopen maandag. :D
Net gekeken en je hebt helemaal gelijk! Wat een verassing! Dankje voor de update!

• polson
Trinitro schreef op donderdag 24 november 2022 @ 15:21:
Hopelijk wordt het snel hersteld. Heel irritant inderdaad. Op andere device geen probleem, dus zal het wel aan de combinatie LG - Disney+ liggen.
Het lijkt er op dat dit is opgelost met de laatste update van de app.

• Arjan A
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:17

Arjan A

Cenosillicafoob

Ik heb sinds gisteren een maandje een abonnement genomen op Disney+.
Ik stream het via de Chromecast naar de tv (vanaf mijn Android telefoon). Als ik surround wil, zet ik de versterker aan. Met Amazon en Netflix werkt dit out of the box en staat er netjes Dolby Digital op het schermpje. Alleen bij Disney+ blijft hij op Stereo hangen.
De Chromecast zit achterin de versterker

Wat ik heb geprobeerd:
- Eerst versterker aan, dan app opstarten en verbinden met Chromecast: Stereo
- Eerst tv aan, versterker aan, verbinden met CC: stereo
- Boel aanzetten en zoeken in de app naar geluidsinstellingen: niets te vinden

Wat ik ook wilde casten (andere series): het blijft stereo, ook al staat er bij de omschrijving dat het 5.1 geluid ondersteunt.

Wat gaat er mis bij Disney+? Netflix en Amazon werken wel meteen met het juiste geluid. Bovendien vind ik dat de app erg langzaam reageert, veel moet laden en dat dat ook bij de Chromecast best tijd in beslag neemt. Wederom: Met Netflix en Amazon geen problemen.

Maar het belangrijkste is het 5.1 geluid. Werkt dat niet met Disney+ icm een Chromecast?

Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur

• Marcel Br
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 14:57
Met een CCTV 4K wel, maar die heb je blijkbaar niet. In het verleden deed de MiBox S zelf ook geen 5.1, maar wel bij casten via de Android telefoon.

• Trinitro
polson schreef op zondag 18 december 2022 @ 15:27:
[...]

Het lijkt er op dat dit is opgelost met de laatste update van de app.
Het werkt inderdaad weer naar behoren

• weststar
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14:27
Gisteravond geprobeerd Amsterdam te kijken. Afgezien van het veel te langdradige verhaal zijn we voornamelijk afgehaakt op de kleurweergave. Het leek wel of de HDR niet helemaal lekker doorkwam. Veel ‘washes out’ kleuren. Iemand van jullie daar ook last van?

Kijk het op een Samsung Q80T via een Appletv (2022)

Ryzen 5 5600X | Asrock B450m Steel Legend | Inno3D RTX3060ti | Corsair 32Gb DDR4 @3200Mhz | Crucial SSD 128 +265+265 Gb | Samsung 512 Gb NVME

• Hellboy!
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 29-03 07:50
Arjan A schreef op maandag 19 december 2022 @ 14:03:
Ik heb sinds gisteren een maandje een abonnement genomen op Disney+.
Ik stream het via de Chromecast naar de tv (vanaf mijn Android telefoon). Als ik surround wil, zet ik de versterker aan. Met Amazon en Netflix werkt dit out of the box en staat er netjes Dolby Digital op het schermpje. Alleen bij Disney+ blijft hij op Stereo hangen.
De Chromecast zit achterin de versterker

Wat ik heb geprobeerd:
- Eerst versterker aan, dan app opstarten en verbinden met Chromecast: Stereo
- Eerst tv aan, versterker aan, verbinden met CC: stereo
- Boel aanzetten en zoeken in de app naar geluidsinstellingen: niets te vinden

Wat ik ook wilde casten (andere series): het blijft stereo, ook al staat er bij de omschrijving dat het 5.1 geluid ondersteunt.

Wat gaat er mis bij Disney+? Netflix en Amazon werken wel meteen met het juiste geluid. Bovendien vind ik dat de app erg langzaam reageert, veel moet laden en dat dat ook bij de Chromecast best tijd in beslag neemt. Wederom: Met Netflix en Amazon geen problemen.

Maar het belangrijkste is het 5.1 geluid. Werkt dat niet met Disney+ icm een Chromecast?
Met Chromecast vaker issues, met app op de tv gaat het goed.

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 13:42
Disney+ is eindelijk beschikbaar op de Ziggo mediabox. Hoef ik daar de PlayStation niet meer voor aan te slingeren.

Knowledge reigns supreme over nearly anything

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Yes! Mooie indrukwekkende film, blij dat wij hem in de bioscoop hebben gezien. Binnenkort dus weer kijken :)

Black Panther 2' vanaf 1 februari op Disney+
2023 begint al meteen goed. Disney maakt bekend dat Wakanda Forever vanaf 1 februari te zien zal zijn op de streamingdienst. De film wordt in IMAX Enhanced getoond op Disney+.

Bron

[Voor 41% gewijzigd door G_Dragon op 04-01-2023 23:11]

" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.”

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

• ed1703
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Mooi blij mee. Heeft het voor mij eindelijk weer nut om m’n abonnement te her activeren + wat andere zaken die ik misschien sinds oktober heb gemist.

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

ed1703 schreef op maandag 16 januari 2023 @ 18:34:
[...]

Mooi blij mee. Heeft het voor mij eindelijk weer nut om m’n abonnement te her activeren + wat andere zaken die ik misschien sinds oktober heb gemist.
De serie Limitless van Chris Hemsworth is het kijken waard :o

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

[Voor 10% gewijzigd door G_Dragon op 17-01-2023 10:18]

• Faeshaas
  • Laatst online: 15:43
Ik gebruik sinds deze week Disney+ via een account van een vriend. Dit ging de eerste dagen perfect maar sinds gisteren krijg ik constant foutcode 83. Nu heb ik al van alles geprobeerd maar nog zonder succes. Ik zit zelf bij Tweak en las hier (in 2019) ook al iemand die dit probleem had icm Tweak. Is dit nog steeds een probleem of zijn er nog andere manieren om deze foutcode op te lossen.

Er lijkt namelijk niks mis met mijn verbinding (100+ Mbit/s) en ook de tv (Sony Bravia) wordt ondersteund.
Heeft dit wellicht te maken met het sharen van een account? Al lijken me daar andere foutcodes voor te zijn..

• dnacid
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09:10
Hier op het moment ook problemen met Disney+ . Chromecast en telefoons willen niet starten (foutcode 83). Gelukkig las ik je bericht hier boven en het lijkt idd aan de combinatie met een tweak verbinding te liggen. Schakel ik naar 4g op mn telefoon, doet hij het wel. Ga morgen even contact opnemen met Disney+.

Update: na eenmaal de app via 4g geopend te hebben, werkt deze ook via wifi (tweak) weer.
Op de chromecast met Google tv heb ik via het menu - apps de cache en opslag van disney+ gewist. Daarna kreeg ik het login scherm weer te zien en werkte het weer.

[Voor 29% gewijzigd door dnacid op 24-01-2023 19:54]

• Rayzman
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 28-03 21:50

Rayzman

+31 Rayzman

Ik zat net te kijken om weer een keer disneyplus te nemen en het viel me op dat het abonnement nu 9,99 per maand kost.

specs

• suedje
  • Registratie: Augustus 2012
  • Nu online
Rayzman schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 22:34:
Ik zat net te kijken om weer een keer disneyplus te nemen en het viel me op dat het abonnement nu 9,99 per maand kost.
ze bieden het volgende aan:
De prijzen voor een Disney+-abonnement* kunnen variëren, afhankelijk van het abonnement waarvoor je je wilt registreren:

Maandabonnement: stream duizenden titels van Disney, Pixar, Marvel, Star Wars en National Geographic voor € 9,99 per maand
Jaarabonnement: het hele jaar door toegang tot Disney+ voor € 99,90 per jaar

• ArthurMorgan
  • Niet online
Maar dat is dus wel net verhoogd. Ik heb een week of 2 geleden nog mijn jaarabonnement met een jaar verlengd voor 89,90.

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15:52
ArthurMorgan schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 09:33:
Maar dat is dus wel net verhoogd. Ik heb een week of 2 geleden nog mijn jaarabonnement met een jaar verlengd voor 89,90.
Kennelijk. Ooit 70, daarna 90 en nu 100. Deze laatste verhoging had ik nog niet eerder over gelezen. Normaliter is een prijsverhoging van een streaming dienst wel heet nieuws. :)

• ArthurMorgan
  • Niet online
het heeft de nieuwskanalen bereikt: https://www.streamwijzer....sney-plus-nederland-2023/

• airwolf83
  • Laatst online: 06-03 21:20
ArthurMorgan schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 09:33:
Ik heb 3 dagen geleden een mailtje gehad dat mijn jaar abbonement 23 februari wordt verlengd voor de prijs van 89,90.

Ik vraag me nu af of ze 23 februari dan ook echt 89,90 gaan afschrijven of toch de nieuwe prijs 99,90.

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Dus nu ook een prijsverhoging bij Disney+..

[Voor 194% gewijzigd door G_Dragon op 26-01-2023 00:03]

• Caelorum
@airwolf83 het zal niet de eerste keer zijn dat de eerste verlenging voor bestaande klanten nog tegen oud tarief is. Je hebt verder ook bewijs voor, dus mochten ze meer afschrijven kan je ze gewoon mailen om het restant terug te sturen.

• ArthurMorgan
  • Niet online

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Black Panther: Wakanda Forever vanaf nu beschikbaar op Disney+, ik vond het persoonlijk een hele mooie film!

[Voor 7% gewijzigd door G_Dragon op 01-02-2023 08:13]

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

G_Dragon schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 00:02:
Dus nu ook een prijsverhoging bij Disney+..
Wanneer gaan ze ons als klant daarover informeren? Ik heb geen enkele berichtgeving daarover ontvangen.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Gunner schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 08:36:
[...]

Wanneer gaan ze ons als klant daarover informeren? Ik heb geen enkele berichtgeving daarover ontvangen.
Geen idee, ik wist het al sinds begin Januari door Facebook en ik weet niet of mijn maat waarmee ik Disney+ deel er een mail over heeft gehad :D.

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

G_Dragon schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 08:37:
[...]

Geen idee, ik wist het al sinds begin Januari door Facebook en ik weet niet of mijn maat waarmee ik Disney+ deel er een mail over heeft gehad :D.
't was niet persé een vraag aan jou maar ik zie dit zo vaak he. Energiemaatschappijen, Viaplay onlangs nog. De media weet het eerder dan de klant. :?

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Gunner schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 08:38:
[...]

't was niet persé een vraag aan jou maar ik zie dit zo vaak he. Energiemaatschappijen, Viaplay onlangs nog. De media weet het eerder dan de klant. :?
Helemaal met je eens hoor!
Disney+ vond het blijkbaar genoeg om het via de media bekend te maken of er komt pas rond de middag een mail bij ons :D

• ArthurMorgan
  • Niet online
Op dit moment geldt de verhoging nog niet voor bestaande abonnees.

https://www.streamwijzer....y-plus-bestaande-klanten/

[Voor 36% gewijzigd door ArthurMorgan op 01-02-2023 09:02]

• Deltos
  • Niet online
Ik kom er net achter dat the mandalorian ook weer met een wekelijkse episode komt. Zo vervelend. In dat geval ga ik Disney weer opzeggen en in de toekomst het hele seizoen kijken wanneer ik wil.

• Caelorum
Dat gaat met alles van Disney zo, dus het zou niet verrassend moeten zijn.

• Deltos
  • Niet online
Caelorum schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 18:19:
Dan weet ik dat. Ben na lange tijd weer eens een maandje lid.

• Malfunctions
Afgelopen week met the Bear begonnen. Bevalt erg goed tot nu toe. Hoewel het best zware thema's aan snijdt zijn de afleveringen goed verteerbaar. Ook een hoop herkenbare situaties uit het werkleven. Leuke serie!

• Robtimus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 29-03 21:28

Robtimus

me Robtimus no like you

Caelorum schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 18:19:
Sterker nog, het was juist verrassend dat van Extraordinary in 1x alle afleveringen beschikbaar kwamen. Niet dat die serie de moeite waard is, maar toch.

More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
Vroeger IceManX | system specs

• Cr0kie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 29-03 15:09
Robtimus schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 15:43:
[...]

Sterker nog, het was juist verrassend dat van Extraordinary in 1x alle afleveringen beschikbaar kwamen. Niet dat die serie de moeite waard is, maar toch.
Ik vond de serie wel grappig, inderdaad geen hoogstandje, maar zeer vermakelijk om zonder al te veel denkwerk te bekijken. Nu hoop ik wel dat ze na volgend seizoen stoppen.... :P

• Baseman77
  • Registratie: April 2015
  • Nu online

Baseman77

We move

Malfunctions schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 22:42:
Afgelopen week met the Bear begonnen. Bevalt erg goed tot nu toe. Hoewel het best zware thema's aan snijdt zijn de afleveringen goed verteerbaar. Ook een hoop herkenbare situaties uit het werkleven. Leuke serie!
The Bear vind ik echt heel goed, een topserie!

Ik kan niet wachten op seizoen 2 *O*

• baco101
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13:11
De eerste aflevering vd Mandalorian is weer kort, half uurtje.
Ik had, misschien naïef, de hoop op een langere opening vh seizoen

• meesje
  • Laatst online: 15:52
baco101 schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 19:11:
De eerste aflevering vd Mandalorian is weer kort, half uurtje.
Ik had, misschien naïef, de hoop op een langere opening vh seizoen
En een aftiteling van minimaal 10-15 minuten. Ik spoel deze wel altijd even snel door want soms is er een nog fragment. Rare constructie.
Ik wacht overigens wel tot alle afleveringen er op staan.

• baco101
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13:11
meesje schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 19:12:
[...]

En een aftiteling van minimaal 10-15 minuten. Ik spoel deze wel altijd even snel door want soms is er een nog fragment. Rare constructie.
Ik wacht overigens wel tot alle afleveringen er op staan.
Er staat 38 minuten maar de aftiteling begint bij 32 minuten en er is een recap van 1 minuut

Acties:
  • +1Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Gaat hij iets renoveren of gaan ze hem renoveren? :X

Nomen nescio

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Bra-Jo schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 09:17:
[...]

Gaat hij iets renoveren of gaan ze hem renoveren? :X
Geen idee, moet deze trailer ook nog zien.

• Malfunctions
Wij zijn deze week begonnen aan Fleischman is in trouble. Vrij aparte serie over een recent gescheiden vader (Jesse Eisenberg) waarbij de moeder de kinderen te vroeg afzet voor 'zijn' weekend, en daarna niks mee van zich laat horen. Het gaat over hoe hij omgaat met de scheiding en het ineens fulltime voor de kinderen moeten zorgen. Het lijkt een comedy, drama en soort comig-of-age (ook al is hij tegen de 40) ineen te zijn.

Ik vind het wel interessant, maar m'n vriendin weet niet zo goed wat ze ervan moet vinden na 4 afleveringen.

Apart is wat mij betreft het goede woord.

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Nu online
WILLOW series stopt ook na 1 seizoen ze trekken wel snel de stekker eruit vond het wel geinig om naar te kijken

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Wolfp4ck
  • Registratie: April 2018
  • Nu online
Willow was een gedrocht... in vergelijking heeft The Asylum meesterwerken uitgebracht met sharnado die 10 keer beter waren dan de serie Willow.
Pagina: 1 ... 36 37 38 Laatste

Let op:
Het is niet noodzakelijk om alle bugs hier te melden. Deze kunnen prima bij Disney via support worden doorgegeven.
Tips en trucs delen om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US is niet toegestaan.
En geef je op bij de topicstarter om de TS bij te werken!

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee