Ik had Delta internet aangevraagd, en zou de 23e worden opgeleverd. Ik had echter nog geen startpakket ontvangen voor die datum. De 24e zelf maar gebeld. Er moest blijkbaar nog een patch worden gemaakt, daarna sturen ze een sartpakket af. bij het telefonisch afsluiten van het abonnement zou alles in orde zijn en een snelle oplevering zou geen probleem mogen zijn. De dag erop staat zowaar het pakket op de stoep. Ik helemaal blij, enigsinds toch sceptisch, modem aangesloten... wachten... maar twee lampjes... zal toch niet toch die patch...?!
Bellen met de servicedienst, helaas, niet op afstand te repareren/activeren, maandag een monteursafspraak ingepland. Nog geen internet dat weekend.
Maandag is de vriendelijke monteur er, controleert de lijn en belicht deze met zichtbaar lazer. Maar tot mijn verbazing komt het rode laserlicht ook uit de kabel zelf door de mantel heen schijnt rood laser licht. De kabel blijkt beschadigd. En bij controle was idd de patch nog niet aanwezig in de wijkcentrale.
Dus nu buiten Delta's schuld om nog geen internet. De monteur kan dat niet ter plekke de reparatie uitvoeren. Daar moet een ander tem voor komen. Helaas kunnen zij niet aangeven wanneer. Na herhaaldelijk chatten en bellen geen indicatie. Kan dus zomaar nog een paar dagen zo niet weken duren?
Heeft iemand daar ervaring mee? ik kon het zo even niet vinden op het forum.
Update; Allinq blijkt de aannemer van Delta. zij moeten contact met mij opnemen voor een afspraak, nu vijf werkdagen verder nog geen afspraak gemaakt. ik begin toch een beetje moedeloos te worden. Want geen tv, geen internet, dus thuiswerken gaat niet en nu het weekend ook F1 begint helemaal balen. Dan toch maar weer KPN bellen?!
[
Voor 35% gewijzigd door
TheTeek op 03-03-2023 12:35
]