Slasher schreef op maandag 24 februari 2025 @ 08:34:
Wellicht een aparte vraag, maar ik heb nu al een aantal dagen een glasvezel aansluiting, en het lijkt wel als je na een tijdje inactief bent geweest en je een nieuwe pagina wel openen vanuit bookmarks, dat hij in Firefox /MacOS toch een vertraging heeft met het openen van pagina's alsof hij ergens op aan het wachten is. Daarna is alles supersnel.
Alles is bekabeld aangesloten, heeft dit wellicht met een DNS instelling te maken?
Ik heb even zitten zoeken waar kan ik in de standaard Nokia XS-2426G-B een andere DNS server instellen?
IMHO heb jij gewoon een hele grote verzameling Bookmarks en duurt het effe totdat die weer worden ingelezen/ingeladen als je die oproept...
Een andere optie is of bijkomende oorzaak kan zijn dat je altijd de Cache weggooit en er heel wat favicon's opgehaald moeten worden

Steeds meer bedrijven die serieus 1 April als datum gebruiken voor minder leuke veranderingen binnen het bedrijf : W-T-F ?!?!

Je kan er vergif op in gaan nemen dat alle andere commerciële zenders gaan volgen.
Het verbaast me zelfs dat het niet al veel eerder is gebeurd eerlijk gezegd...
Ja, stel je voor dat je als adverterend bedrijf eens gaat nadenken over je produkt en de bijbehorende reclame en waarom men die reclame irritant vindt om daar vervolgens wat aan te doen...

Het ging al veel eerder mis toen men ineens DRM had omarmd : Eigen schuld, dikke bult!
Hetzelfde gaat nu gebeuren met TPM Chips
(Hello Palladium/TCPA !!) en men heeft het niet eens door...

Uiteraard

De illegaliteit opzoeken is wat mij betreft geen keuze.
Vaak werkt het wel veel lekkerder dan wat er officiëel wordt aangeboden en dan heb ik het over iets simpels als SmartTube i.p.v. de officiële YouTube app gebruiken op je Android TV kastje

Een Porsche is een dure auto, hem stelen is geen optie.
IMHO een scheve vergelijking...
Het lijkt me dat RTL kijken nou niet echt een primaire levensbehoefte is.
Ja, maar daar denken al die GTST kijkende vrouwen anders over

Bestonden die ooit dan
Zelfs de Discovery/History/enz. Channels zijn eigenlijk gewoon troep geworden ondertussen dus het wordt allemaal alleen maar erger en erger...