Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-Morris- schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 14:44:
[...]

Mijn LM heeft vorige maand zonder overleg een Model 3 afgewezen omdat mijn contract van de huidige lease nog loopt tot 1 November. Dus ook al heb je geen restrictie meer, de LM gaat het toch tegen houden tot je lease af is gelopen.
Balen!
Ik zou tegen mijn baas zeggen: Al zet je hem even in als pool auto, laat maar gewoon komen!
Liever dat je dan mijn huidige inzet als pool auto, maar als het echt niet anders kan de Model 3!

Je kunt hem maar beter op kenteken hebben staan...

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2019 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Morris-
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15-07 11:11
Verwijderd schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 12:43:
[...]

Balen!
Ik zou tegen mijn baas zeggen: Al zet je hem even in als pool auto, laat maar gewoon komen!
Liever dat je dan mijn huidige inzet als pool auto, maar als het echt niet anders kan de Model 3!

Je kunt hem maar beter op kenteken hebben staan...
Mooie oplossing, alleen hoorde ik dit pas achteraf toen ik vroeg wat de status was en of ze al meer konden vertellen over de levering. Dus ik had niet echt meer een keus er iets mee/aan te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-Morris- schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 12:44:
[...]

Mooie oplossing, alleen hoorde ik dit pas achteraf toen ik vroeg wat de status was en of ze al meer konden vertellen over de levering. Dus ik had niet echt meer een keus er iets mee/aan te doen.
Weet je wat het wrange is, andersom doen ze niet moeilijk...

Mijn contract liep tot 2 december van de Volvo en gisteren is besloten dat de reparaties niet meer uitgevoerd gaan worden...

Dus als ik er eerder vanaf wil, moet ik boetes betalen, maar als het de leasemij even niet uitkomt dat er 2000 euro aan reparaties gedaan moeten worden, zeggen ze het contract per direct op (Leaseplan).

Dus nu naar een Kia Ceed, op 40% van het vermogen van de Volvo en 33% van de waarde van de Volvo... Maar wel lekker van 7% bijtelling naar 22% bijtelling... En bedankt Leaseplan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RichardC79
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 20-12-2024
Verwijderd schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 12:48:
[...]

Weet je wat het wrange is, andersom doen ze niet moeilijk...

Mijn contract liep tot 2 december van de Volvo en gisteren is besloten dat de reparaties niet meer uitgevoerd gaan worden...

Dus als ik er eerder vanaf wil, moet ik boetes betalen, maar als het de leasemij even niet uitkomt dat er 2000 euro aan reparaties gedaan moeten worden, zeggen ze het contract per direct op (Leaseplan).

Dus nu naar een Kia Ceed, op 40% van het vermogen van de Volvo en 33% van de waarde van de Volvo... Maar wel lekker van 7% bijtelling naar 22% bijtelling... En bedankt Leaseplan!
Sorry maar dat zou ik gewoonweg niet accepteren.
Het is de LM hun keus dat ze het niet laten repareren, waar ik zeker begrip voor heb, maar ik zou wel een fatsoenlijk alternatief afdwingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RichardC79 schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 12:58:
Het is de LM hun keus dat ze het niet laten repareren, waar ik zeker begrip voor heb, maar ik zou wel een fatsoenlijk alternatief afdwingen.
Dat dacht ik ook, blijkbaar werkt het contractueel zo niet.
Denk ook al wel dat ze deze auto goedkoper leveren, aangezien huurprijzen normaal belachelijk duur zijn...

Voordeel is nu wel, per dag op te zeggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Morris-
RichardC79 schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 12:58:
[...]

Mee eens, dit moet niet het probleem van de leaser zijn. Die 2000 euro die zij niet willen betalen komt nu uit de zak van de leaser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RichardC79
  • Laatst online: 20-12-2024
Verwijderd schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 13:00:
[...]

Dat dacht ik ook, blijkbaar werkt het contractueel zo niet.
Denk ook al wel dat ze deze auto goedkoper leveren, aangezien huurprijzen normaal belachelijk duur zijn...

Voordeel is nu wel, per dag op te zeggen...
Nee contractueel zal het wel mogen, maar ik vind dat ze ook wel rekening dienen te houden met je situatie.
En al helemaal als het voorkomen had kunnen worden wat in jou geval dus wel zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Morris-
Even iets anders, ik zie in de source ook allemaal zaken als "Owner" en "CoOwner". Bij "Owner" zie ik netjes alle info staan van de LM, maar bij "CoOwner" staat allemaal "null". Zou niet hier mijn info moeten staan?

Ik kan wel in het account met mijn eigen wachtwoord (kreeg een mailtje na het bestellen van de lease auto dat ik een account had en mijn wachtwoord kon opgeven). Kan ook de primaire contact gegevens aanpassen, staan nu alle gegevens van de LM.

[ Voor 9% gewijzigd door -Morris- op 16-10-2019 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MS144
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 18-09 14:12
-Morris- schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 13:06:
Even iets anders, ik zie in de source ook allemaal zaken als "Owner" en "CoOwner". Bij "Owner" zie ik netjes alle info staan van de LM, maar bij "CoOwner" staat allemaal "null". Zou niet hier mijn info moeten staan?

Ik kan wel in het account met mijn eigen wachtwoord (kreeg een mailtje na het bestellen van de lease auto dat ik een account had en mijn wachtwoord kon opgeven). Kan ook de primaire contact gegevens aanpassen, staan nu alle gegevens van de LM.
Hier hetzelfde;
Owner staat op de LM en CoOwner staat ook op "null". Lijkt mij verder niet iets wat van belang zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RichardC79 schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 13:06:
[...]

Nee contractueel zal het wel mogen, maar ik vind dat ze ook wel rekening dienen te houden met je situatie.
En al helemaal als het voorkomen had kunnen worden wat in jou geval dus wel zo is.
Ach ja, ik vind het wel best zo, voorlopig geen Leaseplan meer voor mij :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Morris-
Na wat contact met de LM blijft dat ik zowel een VIN als een Kenteken toegewezen heb gekregen (nadat LM met Tesla contact heeft gehad). Alleen is deze nergens terug te vinden in mijn account..... Uhhh?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mkeespiet
  • Laatst online: 14-05-2024
Bij ons staat de VIN overigens op het eindfactuur dat nu te vinden is via het Tesla account. Komt denk ik omdat wij deze zelf kopen (ZZP) en niet via een LM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mkeespiet schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 13:53:
Bij ons staat de VIN overigens op het eindfactuur dat nu te vinden is via het Tesla account. Komt denk ik omdat wij deze zelf kopen (ZZP) en niet via een LM
Maar ook in de source toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tricker89
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 18-05 22:19
Mkeespiet schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 13:53:
Zie je via LM niet idd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DLodder
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 07-04-2021
Lekker! De RN staat nu in mijn Tesla account.
Afgelopen vrijdag besteld bij de leasemaatschappij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mkeespiet
Ja, ook in de source

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn SR+ nu bijna 3 weken in bezit.
Ik heb een vraag.
Wie weet of er mogelijkheden zijn voor after market mistlampen. Zitten er bij mij niet op!
Gracias

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nexz
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21-09 15:08
Verwijderd schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 14:51:
Mijn SR+ nu bijna 3 weken in bezit.
Ik heb een vraag.
Wie weet of er mogelijkheden zijn voor after market mistlampen. Zitten er bij mij niet op!
Gracias
Het grote Tesla topic - deel 2 :-)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Bigjostie
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 12-09 08:52
04-10-2019 besteld bij LM (LeasePlan), direct ook door LM besteld bij Tesla, echter nog steeds geen RN nummer.

Kreeg toevallig iemand die ook bij de goede afdeling werkte aan de lijn en toegang had tot de juiste systemen. Het blijkt dat mijn bestelling is doorgekomen en in een batch staat die nog verwerkt moet worden.

Wanneer een Leasemaatschappij veel orders doorzet in verschillende batches kan het veel langer duren dan bij andere maatschappijen of een nieuwe order van dezelfde leasemaatschappij. Een batch wordt namelijk toegewezen aan een medewerker, die deze batch dan handmatig, een voor een gaat invoeren. Een andere medewerker kan een kleinere batch toegewezen krijgen waardoor deze sneller klaar is en hierna een nieuwere batch gaat verwerken. Hierdoor kunnen nieuwere bestellingen bij dezelfde leasemaatschappij eerder verwerkt zijn dan oude bestellingen. Het ligt er maar net aan hoe groot de batch van de bestelling is en/of hoe snel de medewerker verwerkt.

Daarnaast hebben twee verschillende medewerkers mij 'mondeling' de garantie gegeven (in hoever dat ook waard mag zijn bij tesla) dat alle bestellingen die vóór 14 oktober 2019 gedaan zijn, zoals vermeld op de website, nog geleverd gaan worden in 2019. Hiervoor zijn speciale afspraken gemaakt en wordt er halverwege november nog een keer geïnventariseerd wat er nog geleverd moet worden en wordt dit vanuit Amerika verscheept naar Nederland.

Hierbij de is besteldatum leidend en niet de datum waarop je een RN-nummer krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GB2
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-09 19:33

GB2

Ik heb op 3 okt besteld en op 4 okt van LM bevestiging gekregen, -ook dat hij bij Tesla is besteld- bij ons loopt in principe het contact met de LM via HR, ik denk dat ik nog wacht tot maandag en dan maar eens bij HR ga vragen.
Wil ook niet direct richting LM gaan contacten maar aan de andere kant waarom niet...
Daarbij kreeg ik vorige week mail dat hij 20 dec er is, maar heb nog geen nummer etc...

[ Voor 19% gewijzigd door GB2 op 16-10-2019 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bigjostie schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 15:10:
04-10-2019 besteld bij LM (LeasePlan), direct ook door LM besteld bij Tesla, echter nog steeds geen RN nummer.

Kreeg toevallig iemand die ook bij de goede afdeling werkte aan de lijn en toegang had tot de juiste systemen. Het blijkt dat mijn bestelling is doorgekomen en in een batch staat die nog verwerkt moet worden.

Wanneer een Leasemaatschappij veel orders doorzet in verschillende batches kan het veel langer duren dan bij andere maatschappijen of een nieuwe order van dezelfde leasemaatschappij. Een batch wordt namelijk toegewezen aan een medewerker, die deze batch dan handmatig, een voor een gaat invoeren. Een andere medewerker kan een kleinere batch toegewezen krijgen waardoor deze sneller klaar is en hierna een nieuwere batch gaat verwerken. Hierdoor kunnen nieuwere bestellingen bij dezelfde leasemaatschappij eerder verwerkt zijn dan oude bestellingen. Het ligt er maar net aan hoe groot de batch van de bestelling is en/of hoe snel de medewerker verwerkt.

Daarnaast hebben twee verschillende medewerkers mij 'mondeling' de garantie gegeven (in hoever dat ook waard mag zijn bij tesla) dat alle bestellingen die vóór 14 oktober 2019 gedaan zijn, zoals vermeld op de website, nog geleverd gaan worden in 2019. Hiervoor zijn speciale afspraken gemaakt en wordt er halverwege november nog een keer geïnventariseerd wat er nog geleverd moet worden en wordt dit vanuit Amerika verscheept naar Nederland.

Hierbij de is besteldatum leidend en niet de datum waarop je een RN-nummer krijgt.
Halverwege november inventariseren?
Dat vind ik rijkelijk laat...

Als je dan nog bepaalde producties nodig hebt, en nog moet verschepen.... Kun je beter eind oktober doen :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 15:17:
[...]

Halverwege november inventariseren?
Dat vind ik rijkelijk laat...

Als je dan nog bepaalde producties nodig hebt, en nog moet verschepen.... Kun je beter eind oktober doen :+
Mja, als ze de laatste via de Oostkust shippen kan dat prima. Schip kan dan in de eerste week van december nog wel weg.

Tesla Model 3 | LR AWD | 2019 - Tesla Model Y | Performance | 2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inspired schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 15:22:
[...]

Mja, als ze de laatste via de Oostkust shippen kan dat prima. Schip kan dan in de eerste week van december nog wel weg.
Maar puur uit eigen belang adviseer ik Tesla (geheel vrijblijvend) om vanavond nog te beginnen met die inventarisatie :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightHawk4
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-08 01:50

NightHawk4

Lotte is Liev :>

Wachten duurt lang maar ik denk dat ze nog wel een week misschien twee bezig zijn met de batch aan orders t/m de 14e weg te werken.

Dan alles toewijzen, doublechecken en dan weer inventariseren wat er nog mist....half november is niet zo heel raar.

Aan de andere kant boeiend zolang het kenteken maar op 2019 staat :>

@BlakHawk ik zie nu net wel een paar nieuwe M3's op de website staan...ja nieuwe geen occasions met een kilometerstand varierend van 6k tot 26k 8)7 neem je die toch :P :X

[ Voor 21% gewijzigd door NightHawk4 op 16-10-2019 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 15:24:
[...]

Maar puur uit eigen belang adviseer ik Tesla (geheel vrijblijvend) om vanavond nog te beginnen met die inventarisatie :+
;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Wel mooi dat in de configurator nog staat dat bestellingen in november komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:56
Bigjostie schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 15:10:

Ik heb op 4 oktober de berijdersovereenkomst getekend, de auto zou daarna besteld worden door de LM. de 4e was een vrijdag, dus op tijd voor de 7e en de 14e. Tot op heden geen mail van Tesla voor een account gekregen. Ik begon me al een beetje ongerust te maken maar als ik jou zo lees staan de batches met bestellingen dus nog "in de wacht" bij Tesla om handmatig verwerkt te worden.

Om een idee te geven, de meeste leasecontracten lopen 4 jaar. Begin 2016 was men weer met de bijtelling aan het klootviolen dus de meesten probeerden nog in december 2015 een auto op kenteken te krijgen. December 2019 lopen die "uit de lease". Er zijn bijna 70.000 auto's verkocht in december 2015 (https://www.rdc.nl/autove...lus-van-bijna-16-procent/). Die worden natuurlijk niet vervangen door 70.000 Tesla's maar je begrijpt waar het heen gaat. Een hele berg Model 3s. :D

Even vergeten : M3 SR+, blauw, aero.

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EvaluationCopy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14:49
Ook 4e besteld door LM, ook nog geen Tesla mail maar vandaag verscheen het RN 'opeens' in de Tesla portal. *O*

Werkt iedereen netjes de Excel in de startpost bij?

[ Voor 25% gewijzigd door EvaluationCopy op 16-10-2019 15:52 ]

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
EvaluationCopy schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 15:51:
Ook 4e besteld door LM, ook nog geen Tesla mail maar vandaag verscheen het RN 'opeens' in de Tesla portal. *O*

Je had zeker al een account?

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvaluationCopy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14:49
Yup, gisteren zelf aangemaakt.

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniel360gt
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 20:16
EvaluationCopy schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 15:51:

Waar zie je het RN? Is dat op de pagina waar bij de meeste een afbeelding van een MS en MX staan?

*AMD Ryzen 7 5800X * Asus ROG Strix X570-E * MSI RTX 3080Ti * 32GB G.Skill Trident Z Neo * Corsair Hydro H115i * Corsair RM750x * Samsung 980 1TB * Phanteks Evolv X * Samsung 49" *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kemalism
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 10:05
Nou heb ik de Model 3 besteld ivm budget maar wat ziet de Model S er toch freaking seksi uit!

https://www.tesla.com/nl_...geby=plh&zip=1060&range=0

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NightHawk4
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-08 01:50

NightHawk4

Lotte is Liev :>

daniel360gt schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 16:15:
[...]

Waar zie je het RN? Is dat op de pagina waar bij de meeste een afbeelding van een MS en MX staan?
Als er niet je bestelde auto staat heb je nog geen RN ;)

@Kemalism ik vind hem persoonlijk ook mooier maar hoor wel van velen dat de M3 toch echt veel fijner rijdt (en de S was toch te duur :X ) :9

[ Voor 20% gewijzigd door NightHawk4 op 16-10-2019 16:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17:30
Ze reageren wel bij Tesla, 2 weken geleden gevraagd over de referral:

Geachte heer,

Om gebruik te maken van een referral dient u de Tesla bestellen via de referral link. Deze link kunnen wij niet verwerken na uw bestelling.
Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kemalism
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 10:05
NightHawk4 schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 16:17:
[...]

Als er niet je bestelde auto staat heb je nog geen RN ;)

@Kemalism ik vind hem persoonlijk ook mooier maar hoor wel van velen dat de M3 toch echt veel fijner rijdt (en de S was toch te duur :X ) :9
Klopt.
Een collega had een M3 en meteen gezeik dat het geluid niet werkte, ging naar SEC en kreeg een p100 mee.
Wat een monster maar in bochten was er toch nog aanzienlijke helling, dat heeft de M3 volgens mijn collega NIET.
Je kan de bochten echt veel sportiever in en je wordt niet heen en weer gesaust.

Maar de S, OMG wat mooi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frome
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 04-05-2021

Frome

M3P | White | Black

DLodder schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 14:07:
Lekker! De RN staat nu in mijn Tesla account.
Afgelopen vrijdag besteld bij de leasemaatschappij.
Welke LM zit je?

M3P | White | Black | besteld LR 22/7 | geannuleerd 9 okt | besteld P 11/10 | VIN 24/11

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

carpebios schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 16:17:
Ze reageren wel bij Tesla, 2 weken geleden gevraagd over de referral:

Geachte heer,

Om gebruik te maken van een referral dient u de Tesla bestellen via de referral link. Deze link kunnen wij niet verwerken na uw bestelling.
Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Gisteren ben ik gebeld door Tesla Amsterdam en die hebben telefonisch mijn Refferal Code toegevoegd in mijn bestelling. Het is dus degelijk wel mogelijk. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aeonis
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 20-09 14:45
nvm

[ Voor 99% gewijzigd door Aeonis op 16-10-2019 17:50 . Reden: offtopic ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrJekyll
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 21-09 17:29
Asian Majesty is onderweg naar Gothenburg Zweden.

Staat nog steeds bij de arrivals van Zeebrugge, maar verwacht er nu niet veel meer van.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fabian
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-09 14:49
Model S LR, Midnight Silver Metalic, 19" Sonic Carbon, Crème interrieur

- Besteld op 27-09
Na aanbetaling binnen een half uur een RN gekeken

- Op 11-10 een mailtje met subject "Tesla | Prepare for your delivery"
Heel hoopvol het bericht geopend, blijkt het samenvat te gaan om: Bel ons niet, wij bellen u. Blijkbaar is er een grote groep ongeduldigde klanten die vaak bellen ;)

Als ik juist ben geinformeerd dan heeft het voor de S niet zoveel zin om zenuwachtig alle boten te gaan volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DLodder
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 07-04-2021
Hitachi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fabian schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 17:31:
Model S LR, Midnight Silver Metalic, 19" Sonic Carbon, Crème interrieur

- Besteld op 27-09
Na aanbetaling binnen een half uur een RN gekeken

- Op 11-10 een mailtje met subject "Tesla | Prepare for your delivery"
Heel hoopvol het bericht geopend, blijkt het samenvat te gaan om: Bel ons niet, wij bellen u. Blijkbaar is er een grote groep ongeduldigde klanten die vaak bellen ;)

Als ik juist ben geinformeerd dan heeft het voor de S niet zoveel zin om zenuwachtig alle boten te gaan volgen.
ik heb ook een Model S besteld en sinds maandag een RN, waarom heeft het voor een S geen zin om de boten te volgen?

Ik heb overigens nog geen mail gehad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Model S en Model X worden volgens mij in Tilburg in elkaar gezet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fabian
  • Laatst online: 21-09 14:49
Omdat de S als bouwpakket naar EU zou komen, in een zeecontainer en dus op een ander soort schip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kingfisher1978
  • Laatst online: 30-11-2022
Model 3
Standard Range Plus
Lakkleur Solid Black
18'' Aero velgen
Gedeeltelijk premium interieur
volledig zwart
Autopilot

31juli: Bestelling bij Alphabet
8aug: Bevestigings mail Alphabet bestelling bij Tesla
6aug: Bevestigingsmail vanuit Tesla + RN
15aug: Mail Alphabet verwachte leverdatum 30sep-->30nov
16aug: VIN in bron code aanwezig (heb pas 16 aug in bron code gekeken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fabian schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 17:50:
Omdat de S als bouwpakket naar EU zou komen, in een zeecontainer en dus op een ander soort schip.
oh echt joh, thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 19:01:
Via Alphabet (LM) op 30-09-2019 een standaard witte Tesla Model 3 besteld. Enkele dagen later kreeg ik mijn Tesla-account, waarin sindsdien geen RN en VIN beschikbaar zijn. Sterker nog, ik zie daar ook niet de door mijn geconfigureerde auto. Een praktisch leeg account dus met alleen wat contactgegevens.

Moet ik me al zorgen maken of is dit een normale gang van zaken? Tesla zelf is op geen manier te bereiken en de LM geeft aan dat alles 'goed staat' aan hun kant.
Door Alphabet is de verwachte leverdatum nu opgeschoven naar 30-11-2019.
Nog geen RN en VIN te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Ik vind die levertijden wel bijzonder, Tesla zegt zelf de meeste klanten krijgen hem in december, en dan zouden mensen zonder RN zelfs, hem over 6 weken kunnen ophalen? Ik denk dat het toch meer richten maand 12 gaat.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pepelstwan
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 31-08 18:55
Weer een bootje die richting SF port gaat.
genaamd: Glovis Cosmos

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Michiele93
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06-03 22:45
Verwijderd schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 21:30:
[...]

Door Alphabet is de verwachte leverdatum nu opgeschoven naar 30-11-2019.
Nog geen RN en VIN te vinden.
Is toch vreemd hoe dit hij Alphabet geregeld is. Mijn leverdatum staat nog wel op 15-11-2019. Echter geen RN noch VIN en besteld bij Tesla op 04-10-2019.

De verandering van leverdatum bij Alphabet zonder enig zichtbare informatie van Tesla kant begrijp ik helemaal niet.

Iemand een telefoontje aan gewaagd voor tekst en uitleg?

[ Voor 4% gewijzigd door Michiele93 op 16-10-2019 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bamato
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 04-06 14:06
Michiele93 schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 22:36:
[...]

Is toch vreemd hoe dit hij Alphabet geregeld is. Mijn leverdatum staat nog wel op 15-11-2019. Echter geen RN noch VIN en besteld bij Tesla op 04-10-2019.

De verandering van leverdatum bij Alphabet zonder enig zichtbare informatie van Tesla kant begrijp ik helemaal niet.

Exact dezelfde situatie hier als bij jou. Door Alphabet besteld op 4-10 bij Tesla. Geen RN en VIN, ook geen mail gehad. In Alphabet’s Fleetagent staat verwachte leverdatum nog op 15-11.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Michiele93 : Bij mij idem, ik begin er echt redelijk gefrustreerd van te raken. Mijn leverdatum staat in het portaal nog steeds op 20-12, terwijl ik herhaaldelijk heb gevraagd deze op zsm te zetten.
Laatste mail die ik heb, is dat de wijziging door Tesla wordt bevestigd naar LM toe,maar nog steeds geen account of bevestiging in de mail naar mij toe. Het enige wat ik nu heb is een mail vanuit LM met het RN nummer.....

Daarnaast heeft LM mijn e-mailadres fout doorgegeven, waar ik pas na contact met Tesla achter kwam. Ik probeer dit nu al bijna een maand recht te zetten, zonder resultaat.Via dezelfde medewerker van Tesla wel de welkomstmail doorgestuurd gekregen, maar helaas kon men niet het e-mail adres aanpassen. Aanpassing kan alleen vanuit LM naar lease afdeling van Tesla.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• easy-cloud
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 18:20
Als je nooit een mail hebt gehad vanuit Tesla maar wel een RN nummer in je account enz dan gaat het wel goed toch? Zie veel mensen die alsnog de welkomst mails enz krijgen ondanks dat ze al een account hadden aangemaakt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@easy-cloud Het RN heb ik na veel bellen en mailen eindelijk via een mailtje van de medewerker zelf gekregen, was geen officiële welkomstmail van Tesla of bevestiging vanuit LM.
Verder heb ik helemaal niks, geen account, geen leverdatum, geen VIN....

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2019 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chilly_Willy
  • Laatst online: 15:22
Bamato schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 22:50:
[...]

Exact dezelfde situatie hier als bij jou. Door Alphabet besteld op 4-10 bij Tesla. Geen RN en VIN, ook geen mail gehad. In Alphabet’s Fleetagent staat verwachte leverdatum nog op 15-11.
Die van mij ook bij Alphabet besteld op 4-10, zelfde dag nog een Tesla Welkomsmail en RN in mijn, al eerder aangemaakte, account.

Coïtus ergo sum

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• carpebios
Boot nr 3 komt aan op 2-11 in Zeebrugge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dnz0
  • Laatst online: 22-11-2020
carpebios schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 08:00:
Waar kan je dat zien?
Edit: Zie het al https://portofzeebrugge.be/nl/arrivals-timetable?page=4

[ Voor 17% gewijzigd door Dnz0 op 17-10-2019 08:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Seacara
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:16
Die genoemde grijze velgen zijn trouwens nu standaard in de configurator voor de performance.

Afbeeldingslocatie: https://static-assets.tesla.com/configurator/compositor?&options=$W32D,$PBSB,$DV4W,$SLR1,$MT311,$IN3PB&view=STUD_3QTR&model=m3&size=570&bkba_opt=1&version=v0027d201910163545&version=v0027d201910163545

[ Voor 55% gewijzigd door Seacara op 17-10-2019 08:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnBenschop
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-07 08:03
carpebios schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 08:00:
Ja, boot #3. Er zijn er twee onderweg:
Grand Dahlia - Is inmiddels tussen Cuba en Haïti door.
Grand Pioneer - Deze moet nog door het panama kanaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vitruvius
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 21-08 18:42
[...]

Misschien dat Alphabet zich houd aan wat de configurator zei, namelijk 'November' en dat ze dus half november aanhouden? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dnz0
MartijnBenschop schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 08:47:
[...]

Als ik hier kijk: https://portofzeebrugge.be/nl/arrivals-timetable?page=4
Zie ik op 2-11 Grand Pioneer staan.
Wat is boot #3 dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frome

Frome

M3P | White | Black

Seacara schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 08:46:
Die genoemde grijze velgen zijn trouwens nu standaard in de configurator voor de performance.
Ik zie het inderdaad, ziet er wel mooi uit. Vraag me af wie die nu wel en niet gaat krijgen.....
Tesla kennende komen er straks gewoon een aantal op de zilveren en zwarte velgen

M3P | White | Black | besteld LR 22/7 | geannuleerd 9 okt | besteld P 11/10 | VIN 24/11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vitruvius
Dnz0 schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 08:49:
[...]

Als ik hier kijk: https://portofzeebrugge.be/nl/arrivals-timetable?page=4
Zie ik op 2-11 Grand Pioneer staan.
Wat is boot #3 dan?
Dat is het nummer uit het Google overzicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vitruvius
DP

[ Voor 98% gewijzigd door Vitruvius op 17-10-2019 08:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vitruvius
DP

[ Voor 98% gewijzigd door Vitruvius op 17-10-2019 08:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vitruvius
DP

[ Voor 98% gewijzigd door Vitruvius op 17-10-2019 08:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
MartijnBenschop schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 08:47:
[...]

🔴BREAKING🔴
Grand Dahlia is tomorrow leaving for Zeebrugge, Belgium 🇧🇪with a mix of RHD/LHD #Tesla #Model3's and S/X.
De Grand Dahlia bevat van alles, ook voor de UK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dnz0
Robberto schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 08:51:
[...]
Dat is het nummer uit het Google overzicht.
Ah check. Zie nu dat daar #3 staat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.RMM
  • Laatst online: 28-08 11:36
Ik zie alleen de Grand Pioneer tussen de arrivals in Zeebrugge staan, maar niet de Grand Dahlia.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Check twitter en de sheet. 3 boten nu dus voor Zeebrugge waarvan de eerste Dahlia is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElonDusk
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 01-09 23:51
carpebios schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 09:01:
Check twitter en de sheet. 3 boten nu dus voor Zeebrugge waarvan de eerste Dahlia is.
Welke is de 3e dan? Gentle?

Model 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Grand Pioneer is de 3e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Morris-
Ik weet het nu ondertussen niet meer. Gister eindelijke wat communicatie vanuit de LM over koppeling van VIN etc. Nadat zijn met Tesla gebeld hebben zien zij in hun Tesla Salesforce account (denk dan dus fleetbestelling) dat er zowel een VIN als Kenteken gekoppeld is aan mijn account. Waarom ik weet dat het uit salesforce komt is omdat zij de rij vanuit salesforce gekoppieerd hebben en zowel mijn naam als de VIN links zijn naar een plek binnen Salesforce.

Toch nog maar even Tesla gesproken en die zei dat de LM dit helemaal niet kan weten en laat staan mag communiceren. Wat de medewerker ook zei is dat ik helemaal geen VIN gekoppeld heb binnen mijn account (wat klopt want ik zie ook geen VIN in de source). De medewerker zou direct contact opnemen met de LM want hij was het goed zat dat alle LM's maar wat doen. Aangegeven dat hij terug zou bellen, niks meer gehoord.

Gek genoeg, als ik op de VIN of Kenteken zoek krijg ik wel netjes een model 3 van 2019 in de kleur die ik heb besteld. Wat zouden jullie doen? Strijdbijl neerleggen en dan maar gewoon afwachten? Of toch Tesla nog een keer terug bellen? Huidige lease verloopt 1 november en ben de huidige lease auto echt zat met al zijn problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
-Morris- schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 09:08:
Ik weet het nu ondertussen niet meer. Gister eindelijke wat communicatie vanuit de LM over koppeling van VIN etc. Nadat zijn met Tesla gebeld hebben zien zij in hun Tesla Salesforce account (denk dan dus fleetbestelling) dat er zowel een VIN als Kenteken gekoppeld is aan mijn account. Waarom ik weet dat het uit salesforce komt is omdat zij de rij vanuit salesforce gekoppieerd hebben en zowel mijn naam als de VIN links zijn naar een plek binnen Salesforce.

Toch nog maar even Tesla gesproken en die zei dat de LM dit helemaal niet kan weten en laat staan mag communiceren. Wat de medewerker ook zei is dat ik helemaal geen VIN gekoppeld heb binnen mijn account (wat klopt want ik zie ook geen VIN in de source). De medewerker zou direct contact opnemen met de LM want hij was het goed zat dat alle LM's maar wat doen. Aangegeven dat hij terug zou bellen, niks meer gehoord.

Gek genoeg, als ik op de VIN of Kenteken zoek krijg ik wel netjes een model 3 van 2019 in de kleur die ik heb besteld. Wat zouden jullie doen? Strijdbijl neerleggen en dan maar gewoon afwachten? Of toch Tesla nog een keer terug bellen? Huidige lease verloopt 1 november en ben de huidige lease auto echt zat met al zijn problemen.
LM kan dit zelf niet zien volgens mij. Maar gewoon een kwestie van wachten inderdaad. Je hebt toch ook een restrictie tot 1/11?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElonDusk
Grand Pioneer
Grand Dahlia

Zie die 2 waar Zeebrugge bij staat. Of reken je oook die ene die uit Duitsland komt?

Model 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Gewoon wachten. Je kan niet veel meer doen dan wachten zeker met restrictie. Op de tesla site staat nog steeds levering november, beetje apart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Morris-
Inspired schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 09:10:
[...]

LM kan dit zelf niet zien volgens mij. Maar gewoon een kwestie van wachten inderdaad. Je hebt toch ook een restrictie tot 1/11?
Dat is dus ook een intressante, LM zegt van wel Tesla zegt dat deze er in Juli al afgehaald is. Snap dat LM dit niet kan zien maar zie toch wel degelijk een uitdraai van de bestelling vanuit salesforce, geeneens de salesforce van de LM zelf. Wie te geloven, right?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HK20
  • Laatst online: 24-08-2024
Komen er nou wel of geen Model S/X mee? Ik dacht na de post van Fabian dat ze op een zeecontainer kwamen en geassembleerd worden in Tilburg?
asing schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 08:51:
[...]

[...]

De Grand Dahlia bevat van alles, ook voor de UK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
O ja inderdaad, wat verwarring op twitter, maar inderdaad die wordt wel meegeteld!

🔷️Grand Pioneer 3rd Q4 Tesla-ship ETA🔷️
http://PortofZeebrugge.be reports ETA: 02/11 @ 01:00 CEST

@EVNewsDaily @jpr007 @PGravestock @XAutoWorld100 @EcoHeliGuy
@ElecVehicleGuy @KateFantom @EpicWinningMaz @leewillis77 @jeremykearney @chrisleonard23 @TeslaManUK @LucWaterlot https://twitter.com/morte...84600933080207361/photo/1

[ Voor 68% gewijzigd door carpebios op 17-10-2019 09:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xplosivv
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-06 13:22
-Morris- schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 09:12:
[...]

Dat is dus ook een intressante, LM zegt van wel Tesla zegt dat deze er in Juli al afgehaald is. Snap dat LM dit niet kan zien maar zie toch wel degelijk een uitdraai van de bestelling vanuit salesforce, geeneens de salesforce van de LM zelf. Wie te geloven, right?
Heb je een mailtje gekregen van Tesla waarin staat Volgens de bestelling van uw leasemaatschappij mag er vanaf DD/MM/YYYY een Tesla aan u uitgeleverd worden.? Dat is de restrictiedatum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Morris-
Xplosivv schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 09:15:
[...]

Heb je een mailtje gekregen van Tesla waarin staat Volgens de bestelling van uw leasemaatschappij mag er vanaf DD/MM/YYYY een Tesla aan u uitgeleverd worden.? Dat is de restrictiedatum.
Ik heb dus nooit zo'n mail gehad. Wel een mail met welkom bij de familie maar daar stond niks in over de levering. Dit stond erin:

Gefeliciteerd met de aanschaf van uw nieuwe Tesla en bedankt voor uw bijdrage aan de versnelling van de transitie naar duurzame energie. In deze email vindt u aandachtspunten belangrijk voorafgaand aan uw levering.

En verder waar je heen kan bellen en wat je met je account kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-Morris- schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 09:12:
[...]

Kan de LM dit screenshot niet van Tesla hebben gekregen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DrJekyll
Gentle Leader staat voor vertrek vandaag, maar helaas is de bestemming nog niet bekend.

De Grand Pioneer is ook later vertrokken dan wat hier werd aangekondigd, dus ik verwacht dat de Gentle Leader ook nog een dag langer blijft laden.

https://www.sfgate.com/bu...c-October-17-14538849.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Morris-
Verwijderd schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 09:18:
[...]

Kan de LM dit screenshot niet van Tesla hebben gekregen?
Nou ja het is dus geeneens een screenshot, het is een copy vanuit salesforce (https://tesla.my.salesforce.com/), van de totale rij. Kan dus ook gewoon in de HTML van het mailtje zien dat er urls onderstaan. Dat is het vreemde. Zou zoveel makkelijk zijn om hier de HTML te plaatsen maar staat dus alles in, hehe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frome

Frome

M3P | White | Black

Op dit forum zijn nog al wat mensen die overal informatie vandaan halen :-), vandaar de volgende vraag: heeft iemand enig idee of die Performance met de zwarte velgen nu ook al op het schip staan, of dat deze nu op de kade staan of dat dit pas met de volgende batch wordt geproduceerd?

Als het laatste het geval is, heb ik in ene iets minder haast haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recci
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 11:09
Frome schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 09:34:
Op dit forum zijn nog al wat mensen die overal informatie vandaan halen :-), vandaar de volgende vraag: heeft iemand enig idee of die Performance met de zwarte velgen nu ook al op het schip staan, of dat deze nu op de kade staan of dat dit pas met de volgende batch wordt geproduceerd?

Als het laatste het geval is, heb ik in ene iets minder haast haha
Ze lijken pas enkele dagen geleden voor het eerst gespot. Dus het lijkt me onwaarschijnlijk dat ze al op een boot staan. De volgende boot lijkt aannemelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrJekyll
Als je ze in de bestelling niet hebt geselecteerd, dan lijkt het me niet dat ze de auto daarmee leveren.

Mocht je het graag willen dan zou ik de velgen die je hebt zwart laten maken. Een set kopen is namelijk erg duur. Een Tesla medewerker vertelde dat als ik Performance velgen onder mijn LR wil dat het 5000 kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeonis
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 20-09 14:45
Recci schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 09:36:
[...]

Ze lijken pas enkele dagen geleden voor het eerst gespot. Dus het lijkt me onwaarschijnlijk dat ze al op een boot staan. De volgende boot lijkt aannemelijker.
Lijkt me ook dat de velgen gewoon aan orders zijn gekoppeld? Lijkt me erg vreemd als je op de website een performance hebt besteld met de zilveren 20" velgen en vervolgens een auto geleverd krijgt met grijze velgen.. niet iedereen zal dat kunnen waarderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-Morris- schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 09:22:
[...]

Nou ja het is dus geeneens een screenshot, het is een copy vanuit salesforce (https://tesla.my.salesforce.com/), van de totale rij. Kan dus ook gewoon in de HTML van het mailtje zien dat er urls onderstaan. Dat is het vreemde. Zou zoveel makkelijk zijn om hier de HTML te plaatsen maar staat dus alles in, hehe!
Dan snap ik ook wel dat die Tesla medewerker pissed is dat jij dit hebt gekregen :)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Morris-
Verwijderd schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 09:58:
[...]

Dan snap ik ook wel dat die Tesla medewerker pissed is dat jij dit hebt gekregen :)!
Hahaha! Same same, maar dan nog, is dat dummy info of is dat echte informatie? Niemand ooit zoiets ontvangen vanuit de LM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cronixx
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-09 16:33

cronixx

krieuw

carpebios schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 09:14:
O ja inderdaad, wat verwarring op twitter, maar inderdaad die wordt wel meegeteld!

🔷️Grand Pioneer 3rd Q4 Tesla-ship ETA🔷️
http://PortofZeebrugge.be reports ETA: 02/11 @ 01:00 CEST

@EVNewsDaily @jpr007 @PGravestock @XAutoWorld100 @EcoHeliGuy
@ElecVehicleGuy @KateFantom @EpicWinningMaz @leewillis77 @jeremykearney @chrisleonard23 @TeslaManUK @LucWaterlot https://twitter.com/morte...84600933080207361/photo/1
"3rd" heeft in dit geval te maken met de K. Asian Beauty, dat was schip 1 in Q4 (ze bedoelen NIET alleen de schepen die naar Zeebrugge komen.

EDIT: Gentle Leader zou dus schip #5 zijn in Q4 en misschien schip #3 naar Zeebrugge in Q4.

[ Voor 6% gewijzigd door cronixx op 17-10-2019 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sknnr.nl
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 29-03-2022

sknnr.nl

Set Back & Relax

LR AWD - White - Black - 19"

04-10 Besteld.
15-10 RN Nummer
17-10 LM bevestiging met verwachte levering W50

Nog geen VIN.

*zet wacht muziekje op*

LR AWD WIT ZWART 19" | Order: 4-10 | RN 14-10 | VIN | 27-11 | PICKUP 20-12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sknnr.nl schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 10:16:

04-10 Besteld.
15-10 RN Nummer

Nog geen VIN.

*zet wacht muziekje op*
Los van de wielen zelfde config als ik heb :)! Ik ga overigens aftermarkted de ramen nog zwart maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-03 14:33
Seacara schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 08:46:

[Afbeelding]
En overigens ook alleen maar voor de performance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
Als ik de Excel sheet zo zie is Fleet Services nog steeds bezig om de aanmeldingen van 4 oktober en later in te voeren.

Ik heb nog geen mail gekregen, nog even geduld dus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

sknnr.nl schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 10:16:

04-10 Besteld.
15-10 RN Nummer

Nog geen VIN.

*zet wacht muziekje op*
Mooi, zelfde config als ik, alleen heb ik een trekhaak erbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hierbij ook mijn staatje:

Performance AWD
Black/White int / 20''

12/09 besteld door LM
18/09 RN
18/09 LM bevestigd op verwachte levering wk 44

Geen VIN dus ook ik wacht rustig af...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElonDusk
Als ik een Performance had besteld dan had ik nu graag die nieuwe velgen :P

Model 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mkeespiet
Wij hebben inmiddels een email van Tesla gekregen met het verzoek om even wat geld over te maken..
Nog verder geen sms of iets dergelijks, maar planning is nog steeds 5 of 6 november!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeffreyklz
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 01-02 22:39
[...]

Geen touw aan vast te knopen wat er bij Alphabet gebeurt. Bij mij staat de leverdatum ook nog op 15-11, bij een collega was de verwachte leverdatum opeens verwijderd, en bij weer een andere collega is de leverdatum veranderd naar 30-11. Allemaal dezelfde configuratie en tussen 1-10/3-10 besteld bij Alphabet.
Ik heb zelf een RN in mijn Tesla-account, zij niet.
Pagina: 1 ... 93 ... 459 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op https://tesla-updates.github.io/ & https://fmossott.github.io/TeslaCarriersMap/ kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.

Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.

Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.

Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.

* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *

Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.

Het grote Tesla topic - deel 2 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.