Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harkie6
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 11-03 19:41
Hier ook een (standaard?) Alphabet melding dat de verwachte leverdatum nu 30 november 2019 is.
Deze stond tot vandaag op 30 september 2019.
RN vanaf 13 augustus j.l, SR+, zwart, zwart, aero, trekhaak.

Nog geen VIN (Hier dus zwart exterieur zonder VIN ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tricker89
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 18-05 22:19
Hmm oké oké, dan was ik te voorbarig. Hopen dat die LR white/black aero ook eens deze kant op gaan komen :P

[ Voor 4% gewijzigd door tricker89 op 15-10-2019 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WonderWoman666
  • Niet online
harkie6 schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 20:09:
Hier ook een (standaard?) Alphabet melding dat de verwachte leverdatum nu 30 november 2019 is.
Deze stond tot vandaag op 30 september 2019.
RN vanaf 13 augustus j.l, SR+, zwart, zwart, aero, trekhaak.

Nog geen VIN (Hier dus zwart exterieur zonder VIN ;) )
ik krijg helemaal geen updates van Alphabet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2fast4uTesla
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 27-04-2023
WonderWoman666 schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 20:24:
[...]

ik krijg helemaal geen updates van Alphabet :?
Wat staat er dan in je fleetagent ?
https://fleetagent.alphabet.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1264120

Hier ook geen VIN
SR+ zw/zw aero TH via LM (TB)
Geen lever restrictie
5 sept RN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-03 14:33
Misschien een domme vraag, maar krijg je bij aflevering meteen een laadpas o.i.d.? Of moet dat apart geregeld worden?
Kan er weinig over vinden..

Edit: bij ophalen bij LM natuurlijk (LP)

[ Voor 13% gewijzigd door Novadecasa op 15-10-2019 21:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MichaMols
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 12-08-2021
Novadecasa schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 21:02:
Misschien een domme vraag, maar krijg je bij aflevering meteen een laadpas o.i.d.? Of moet dat apart geregeld worden?

Voor een supercharger heb je geen laadpas nodig.
Dat gaat via jouw Tesla account.
Ergens anders laden gaat niet via Tesla dus daar ben je zelf verantwoordelijk voor. Of je LM of je werkgever.

[ Voor 12% gewijzigd door MichaMols op 15-10-2019 21:08 ]

- Micha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sknnr.nl
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 29-03-2022

sknnr.nl

Set Back & Relax

Als die beschikbaar is wel, anders krijg je hem paar dagen later.. Kans is aanwezig dat met huidige leverprocedure dat dit later pas komt.

Kunt altijd naar een SuperCharger gaan en met je CC betalen en declareren.

LR AWD WIT ZWART 19" | Order: 4-10 | RN 14-10 | VIN | 27-11 | PICKUP 20-12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-03 14:33
Eerst maar een CC aanvragen dan.
Vraag me af of die verrekening de bedoeling is, van CC naar WG/LM. Goed om eens uit te zoeken.

Thanks.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sknnr.nl
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 29-03-2022

sknnr.nl

Set Back & Relax

Novadecasa schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 21:09:
Vraag me af of die verrekening de bedoeling is, van CC naar WG/LM. Goed om eens uit te zoeken.

Thanks.
is natuurlijk maar een tijdelijke oplossing.. ik moet nog uitzoeken hoe of wat.. maar verwacht dat je LM als betaal optie kunt instellen in je Tesla account payment options.

LR AWD WIT ZWART 19" | Order: 4-10 | RN 14-10 | VIN | 27-11 | PICKUP 20-12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recci
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 21-05 16:41

Thanks.
Tip: Als je geen 'echte' CC wilt, neem een pas als Revolut. Is een 'debit' CC waar je zelf geld op kunt storten. Kost niets. Mocht je een gratis fysieke pas willen, stuur me even een DM voor referral link.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:12
sknnr.nl schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 21:10:
[...]

is natuurlijk maar een tijdelijke oplossing.. ik moet nog uitzoeken hoe of wat.. maar verwacht dat je LM als betaal optie kunt instellen in je Tesla account payment options.
Het zal vast werken met de supercharger en betaling. Ik rij dagelijks langs een van der valk met superchargers. Er zijn momenten dat die allemaal vol staan met Teslas. Fourageren :9

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrJekyll
  • Laatst online: 24-05-2024

Als je via je werk een lease hebt dan neem ik aan dat je er een laadpas bij krijgt.

Ik heb de pas van NewMotion al besteld direct na de bestelling van de auto. Het is bij mij een zakelijke lease, maar ik heb geen werkgever, dus moet dat soort dingen zelf regelen en betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online

Bever!

3

Thanks.
Je krijgt gewoon een tank cq laadpas thuisgestuurd door je lm dunkt me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1264406

Mistergreen geeft op als verwachte levering half november...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 16:59
Leaseplan geeft 0 verwachte levering. Alleen dat ze besteld hebben en dat de rest via tesla zelf loopt. Dus ben benieuwd hoe accuraat die verwachtingen zijn.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GB2
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 30-05 21:53

GB2

Michiele93 schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 20:05:
[...]

Hier idem (m.u.v. de leverdatum).
Hummm zelfde datum besteld en bevestigd alleen verwachte leverdatum 20-12 ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cronixx
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-06 11:33

cronixx

krieuw

ElonDusk schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 18:40:
[...]

Nog niet. Laatste x was t paar uur geleden dat ik gecheckt had.. jij ook niet denk ik?
Nope ook nog niet... maar hou jou een beetje aan als indicatie met wit buiten en wit binnen :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kemalism
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 26-05 10:49
Als ik jullie zo boven hoor gaat alles nog steeds zo random als F.
Echt om van te huilen. Mensen wachten al maanden en gen VIN. Anderen bestellen 2 weken geleden en hebben een VIN.
Totaal uit contrast gewoon.

Mijn LM geeft aan dat ik zo lang wacht omdat ik de 19 inch wielen heb gekozen. Ze kunnen uit hun barslechte analyse opmaken dat het daaraan ligt.
Ik geloof mijn LM voor geen centimeter meer, ze zeggen maar wat om me bezig te houden. Doen ook niets extra ( kunnen dat denk ik niet ) om je op de hoogte te houden. Zeg dan op zn minst :

Beste Leaserijder,

Wij hebben geen controle over de bestelling van uw Tesla en zijn net u afhankelijk van de fabrikant. De bestellingen worden random geleverd. Wij hebben het niet onze macht. Excuses voor de manier waarop het gaat.

Zo moeilijk ?

Daarnaast valt me op dat velen van ons met witte ( trouwstoet ) configuraties al enige tijd wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cronixx

cronixx

krieuw

Kemalism schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 00:10:
Echt om van te huilen. Mensen wachten al maanden en gen VIN. Anderen bestellen 2 weken geleden en hebben een VIN.

Mijn LM geeft aan dat ik zo lang wacht omdat ik de 19 inch wielen heb gekozen. Ze kunnen uit hun barslechte analyse opmaken dat het daaraan ligt.
Ik geloof mijn LM voor geen centimeter meer, ze zeggen maar wat om me bezig te houden. Doen ook niets extra ( kunnen dat denk ik niet ) om je op de hoogte te houden. Zeg dan op zn minst :

Beste Leaserijder,

Wij hebben geen controle over de bestelling van uw Tesla en zijn net u afhankelijk van de fabrikant. De bestellingen worden random geleverd. Wij hebben het niet onze macht. Excuses voor de manier waarop het gaat.

Zo moeilijk ?

Daarnaast valt me op dat velen van ons met witte ( trouwstoet ) configuraties al enige tijd wachten.
Heb exact dezelfde configuratie als jij... dus hoop niet dat ik hetzelfde lot tref, mijn bestelling is pas van 13-9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk|IA
  • Laatst online: 30-04-2020
CRoNiXX schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 00:47:
[...]

Heb exact dezelfde configuratie als jij... dus hoop niet dat ik hetzelfde lot tref, mijn bestelling is pas van 13-9.
Ik ook een witte LR, met 19” en nog trekhaak erbij...

Pas 1 okt besteld en per 11 okt een RN...

Hopelijk komt er een hele batch deze kan op

Edit:
Ik snap de Tesla kwartaal gedachten ook niet helemaal. Waarom niet zorgen voor een steady flow van auto’s?!
Dit is voor niemand goed, deze dagen geen afleveringen, of 10 per dag en in december weer naar de 600 auto’s per dag... Voor je medewerkers niet leuk, voor je klanten niet leuk.. zorg gewoon dat je continu 100-250 auto’s per dag levert, in oktober en november.

Nu lijkt de bulk weer naar december te verschuiven, ik snap dat niet...

[ Voor 37% gewijzigd door BlakHawk|IA op 16-10-2019 06:11 ]

Model 3 LR AWD | Pearl White | 19" | Trekhaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElonDusk
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 13-06 16:07
Oke het zijn bijna alleen maar SR+ zwart zwart (Aero) en paar blauwe. Of ze gaan nu echt handmatig VINs koppelen en zijn bij zwart en blauw begonnen of het gaat om kleine voorraad autos die naar NL komt (toch de boot uit Duitsland?)

We gaan het zien :) ben al blij dat er meer op volgorde gebeurt dus komt hopelijk wel goed

Model 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leekers
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 06-01-2021

Beste Leaserijder,

Zo moeilijk ?

Ik denk dat je het fout hebt en dat de totale miscommunicatie en random levering bij Tesla zelf vandaan komt omdat hun hele organisatie deze stroom van levering gewoon niet aan kan .

Ik heb al eerder gezegd als ik zie hoe het gaat met de leveringen en communicatie en uit ervaring meemaak hoe het met schadedelen levering gaat dan ben in heel erg bang dat we volgens jaar pas echt gaan zien hoe de service en levering van Tesla gaat .

"Beautiful Clean Coal"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bottom line
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 15:20
BlakHawk schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 02:20:
[...]

Ik ook een witte LR, met 19” en nog trekhaak erbij...

Pas 1 okt besteld en per 11 okt een RN...

Hopelijk komt er een hele batch deze kan op

Edit:
Ik snap de Tesla kwartaal gedachten ook niet helemaal. Waarom niet zorgen voor een steady flow van auto’s?!
Dit is voor niemand goed, deze dagen geen afleveringen, of 10 per dag en in december weer naar de 600 auto’s per dag... Voor je medewerkers niet leuk, voor je klanten niet leuk.. zorg gewoon dat je continu 100-250 auto’s per dag levert, in oktober en november.

Nu lijkt de bulk weer naar december te verschuiven, ik snap dat niet...
Vertel me dan eens hoe Tesla dan maximaal zijn stock had kunnen verkopen op het einde van een kwartaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk|IA
bottom line schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 06:52:
[...]

Vertel me dan eens hoe Tesla dan maximaal zijn stock had kunnen verkopen op het einde van een kwartaal?
Gewoon het hele jaar een constante flow van leveringen.

Je ziet het nu ook gebeuren, de eerste goed gevulde boten komen pas in december. Het schiet gewoon niet op dat "knallen" voor de kwartaalcijfers.

Een extreem korte termijn visie, je houdt alleen jezelf voor de gek.
De laatste dagen van Q3 had je 600 afleveringen per dag en de week erop slechts 18 van wat ik las...

Zorg voor ene constante flow van 200 auto's per dag, ook in oktober en november en je probleem lost zich vanzelf op.

De huidige werkwijze is niet bevorderend voor kwaliteit en personeel. Laat staan klantbeleving...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bottom line
BlakHawk schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 08:15:
[...]

Gewoon het hele jaar een constante flow van leveringen.

Je ziet het nu ook gebeuren, de eerste goed gevulde boten komen pas in december. Het schiet gewoon niet op dat "knallen" voor de kwartaalcijfers.

Een extreem korte termijn visie, je houdt alleen jezelf voor de gek.
De laatste dagen van Q3 had je 600 afleveringen per dag en de week erop slechts 18 van wat ik las...

Zorg voor ene constante flow van 200 auto's per dag, ook in oktober en november en je probleem lost zich vanzelf op.

De huidige werkwijze is niet bevorderend voor kwaliteit en personeel. Laat staan klantbeleving...
Dat is een ander vraagstuk. Bevorderlijk is het sowieso niet.
Maar met jou manier is er geen maximale verkoop op het einde van het kwartaal. Voor jou en mij is dat niet belangrijk, maar voor iedereen die met cijfers bezig is, telt enkel dat.
De kranten, beursnieuws stonden vol dat Tesla maar 97.000 stuks had geleverd, ipv. 100.000. met jou manier waren er nog 3 boten onderweg met in totaal 12.000 auto's ofzo. Dus eindtotaal was dan 85.000 stuks.
Wat voor commotie had dat niet veroorzaakt?

+ Denk niet dat je Tesla kan scharen onder korte termijnvisie ;)

[ Voor 3% gewijzigd door bottom line op 16-10-2019 08:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk|IA
bottom line schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 08:22:
[...]

Dat is een ander vraagstuk. Bevorderlijk is het sowieso niet.
Maar met jou manier is er geen maximale verkoop op het einde van het kwartaal. Voor jou en mij is dat niet belangrijk, maar voor iedereen die met cijfers bezig is, telt enkel dat.
De kranten, beursnieuws stonden vol dat Tesla maar 97.000 stuks had geleverd, ipv. 100.000. met jou manier waren er nog 3 boten onderweg met in totaal 12.000 auto's ofzo. Dus eindtotaal was dan 85.000 stuks.
Wat voor commotie had dat niet veroorzaakt?
Nee hoor, dat zeg ik toch niet?
Ik zeg niet dat ze het doel van 100.000 niet moeten nastreven, maar verdeel het gelijker over het kwartaal.

Precies wat Tesla nu al zegt, de meeste mensen zijn in december aan de beurt. Ik vind dat niet handig en onprofessioneel. Een tikkie amateuristisch en het is echt nergens goed voor.

Als je vandaag de dag 200 auto's per dag zou afleveren, komen aantallen totaal niet in gevaar. Kun je in december opschalen naar 300 indien nodig. Scheelt werkdruk bij je medewerkers, scheelt klantbeleving, beter voor de kwaliteit, beter voor alles.

Aangezien Tesla niet voor personen auto's produceert, maar op de boot eens gaat matchen, is het voor de bedrijfsvoering en logistiek ook niet heel erg ingrijpend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• j1990
  • Laatst online: 06-06 15:41
BlakHawk schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 08:32:
[...]

Nee hoor, dat zeg ik toch niet?
Ik zeg niet dat ze het doel van 100.000 niet moeten nastreven, maar verdeel het gelijker over het kwartaal.

Precies wat Tesla nu al zegt, de meeste mensen zijn in december aan de beurt. Ik vind dat niet handig en onprofessioneel. Een tikkie amateuristisch en het is echt nergens goed voor.

Als je vandaag de dag 200 auto's per dag zou afleveren, komen aantallen totaal niet in gevaar. Kun je in december opschalen naar 300 indien nodig. Scheelt werkdruk bij je medewerkers, scheelt klantbeleving, beter voor de kwaliteit, beter voor alles.

Aangezien Tesla niet voor personen auto's produceert, maar op de boot eens gaat matchen, is het voor de bedrijfsvoering en logistiek ook niet heel erg ingrijpend.
Ik denk dat dit met voorraad te maken heeft. Die auto’s komen nu eenmaal per boot deze kant op, dus met duizenden tegelijk. Tesla wil zo snel mogelijk van die auto’s af, want dan krijgen ze geld. Geld wat ze zelf al uitgegeven hebben aan leveranciers van onderdelen (en vermoedelijk hebben moeten lenen bij banken).
Dan kun je die auto’s wel langer op de kade houden om gelijkmatiger uit te geven. Maar dat scheelt behoorlijk in de rente kosten. Daarom zijn die kwartaal cijfers ook zo belangrijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bottom line
Ze zouden vandaag de dag 200 auto's per dag / week kunnen uitleveren, enkel als ze begin / half september boten uitsturen naar Europa. Dus dan staan op het kwartaaleinde 12.000 auto's op de boot die niet worden meegeteld als omzet / verkocht aantal.

Dit terwijl ze ook voor volledig september kunnen produceren voor de Amerikaanse markt, waar de auto 4 dagen na fabricage al bij de eigenaar kan belanden bij wijze van spreken. En die dus wel meetellen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
...
Volgens mij is de gemiddelde levertijd nog steeds < 2 maand. Dat is in autoland gewoon snel. Er zijn ook de nodige mensen die lang wachten maar een restrictie hebben. Daar doet Tesla gewoon niet aan. Als laatste is het geen BTO maar produceren ze modellen obv verkoopcijfers over langere tijd. Het kan dus voorkomen dat een bepaalde config er net niet is, of niet genoeg om alle klanten in te voorzien. Het is ook inderdaad zo dat men in Nederland niet veel kan zien/doen. Ik snap dat het allemaal vervelend is en dat iedereen graag de Model 3 op de oprit wilt hebben maar het is gewoon afwachten. Als je een bestelling geplaatst hebt voor 14/10 is de kans gewoon mega groot dat hij dit jaar komt. (In de gevallen zonder restrictie.) Ik zie sommige mensen bestellen met een restrictie ergens in de laatste maand van het jaar. Dat is gewoon vragen om problemen. Tesla werkt obv wie het eerst komt wie het eerst maalt.

Stel; iemand heeft een bestelling geplaatst op 1/8 met restrictie tot 15/12. Mocht er een auto over zijn aan het eind van november en iemand besteld dezelfde config op 25/11 dan krijgt deze persoon de auto. Diegene die de auto op 1/8 besteld heeft kan dan gewoon pech hebben en moet wachten tot 2020.

Dus, gewoon geduld hebben. En anders had je eerder moeten bestellen. :)

Tesla Model 3 | LR AWD | 2019 - Tesla Model Y | Performance | 2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk|IA
Inspired schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 08:52:
[...]

Volgens mij is de gemiddelde levertijd nog steeds < 2 maand. Dat is in autoland gewoon snel. Er zijn ook de nodige mensen die lang wachten maar een restrictie hebben. Daar doet Tesla gewoon niet aan. Als laatste is het geen BTO maar produceren ze modellen obv verkoopcijfers over langere tijd. Het kan dus voorkomen dat een bepaalde config er net niet is, of niet genoeg om alle klanten in te voorzien. Het is ook inderdaad zo dat men in Nederland niet veel kan zien/doen. Ik snap dat het allemaal vervelend is en dat iedereen graag de Model 3 op de oprit wilt hebben maar het is gewoon afwachten. Als je een bestelling geplaatst hebt voor 14/10 is de kans gewoon mega groot dat hij dit jaar komt. (In de gevallen zonder restrictie.) Ik zie sommige mensen bestellen met een restrictie ergens in de laatste maand van het jaar. Dat is gewoon vragen om problemen. Tesla werkt obv wie het eerst komt wie het eerst maalt.

Stel; iemand heeft een bestelling geplaatst op 1/8 met restrictie tot 15/12. Mocht er een auto over zijn aan het eind van november en iemand besteld dezelfde config op 25/11 dan krijgt deze persoon de auto. Diegene die de auto op 1/8 besteld heeft kan dan gewoon pech hebben en moet wachten tot 2020.

Dus, gewoon geduld hebben. En anders had je eerder moeten bestellen. :)
Geduld hebben is lastig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RichardC79
  • Laatst online: 20-12-2024

Beste Leaserijder,

Zo moeilijk ?

Sorry maar dat klopt niet.
Ik (en meerdere hier op het forum) hebben de meest standaard versie zwart, LR ,18 inch en eind juli besteld en zitten ook in de wacht. Ik krijg niet de indruk dat dit enig verschil maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cihanski
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13-06 10:46
RichardC79 schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 09:01:
[...]

Ik (en meerdere hier op het forum) hebben de meest standaard versie zwart, LR ,18 inch en eind juli besteld en zitten ook in de wacht. Ik krijg niet de indruk dat dit enig verschil maakt.
Ik sluit me helemaal aan bij Richard, 23-07 besteld, 31-07 RN gekregen en sinds gisteren eindelijk een VIN, gaat om een SR+, Black, Black, Aero (hoe "simpel" wil je het hebben)...

Collega die 3 weken later heeft besteld (zelfde configuratie, behalve exterieur in het wit) rijdt al een maand vrolijk rond in de Tesla... Maakt het nog lastiger geduld en begrip op te wekken 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HK20
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 24-08-2024
cihanski schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 09:06:
[...]

Ik sluit me helemaal aan bij Richard, 23-07 besteld, 31-07 RN gekregen en sinds gisteren eindelijk een VIN, gaat om een SR+, Black, Black, Aero (hoe "simpel" wil je het hebben)...

Collega die 3 weken later heeft besteld (zelfde configuratie, behalve exterieur in het wit) rijdt al een maand vrolijk rond in de Tesla... Maakt het nog lastiger geduld en begrip op te wekken 8)7
En allebei geen restrictiedatum opgelegd door LM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mdpd
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 17:30
Xplosivv schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 15:59:
[...]

Dat is dus het vervelende, ik heb op 30 juli besteld, en op 22aug pas mn RN gekregen. Kans is dus groot dat ik (weer) achter het net vis.

[...]

Yes, SR+ Black/Black. Volledig default.

[...]

Wat is je RN precies? Hoeft niet op alle digits, maar dan hebben we een indicatie :)
RN109495

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightHawk4
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-06 12:41

NightHawk4

Lotte is Liev :>

cihanski schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 09:06:
[...]

Dit zou ik bijna eerder wijten aan je LM en daar je klacht neerleggen, lijkt mij toch dat die ook het een en ander in de gaten moeten houden :? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrJekyll
  • Laatst online: 24-05-2024
Misschien komt het doordat dit soort basis configuraties het meest worden besteld?
En de vreemde configuraties zoals de heren hier met SR+ rood/wit aero trekhaak worden waarschijnlijk gewoon heel weinig gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cihanski
HK20 schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 09:08:
[...]

En allebei geen restrictiedatum opgelegd door LM?
Nope, geen restrictiedatum inderdaad... Collega snapt er ook niks van (kan zij niks aan doen natuurlijk haha)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbyNitroz
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 04-09-2021
De meesten hebben geduld; de rest zit hier met zijn F5-vingertje :)

altijd de laatste AMD-cpu op het laatste mobo met zoveel geheugen als erin past :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cihanski
NightHawk4 schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 09:10:
[...]

Dit zou ik bijna eerder wijten aan je LM en daar je klacht neerleggen, lijkt mij toch dat die ook het een en ander in de gaten moeten houden :? 8)7
Nou ik denk dat LM in deze ook niet veel had kunnen doen (VIN-aanwijzing gebeurt via Tesla zelf en het ging toch om een andere exterieur-kleur. Nooit gedacht dat ik LM zou verdedigen in deze haha).

Laten we het er maar op houden dat de 'voorpret' leuker is dan het bezit straks (dus niet, maar goed..)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk|IA
Nu praat ik even over Athlon.
Athlon heeft geen inzicht in mijn Tesla account, ze hebben geen inzicht in communicatie tussen tesla en de berijder. Ze bestellen en betalen en horen uiteindelijk een kenteken etc. maar verder is het iets tussen Tesla en de berijder, waar zij geen invloed op hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kemalism
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 26-05 10:49
CRoNiXX schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 00:47:
[...]

Een collega van mij heeft eindelijk een VIN.
Wacht als eerste ( sinds begin juli ) en heeft een SR zwart aero.

Lijkt erop dat onze configuraties nog even moeten wachten... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightHawk4

NightHawk4

cihanski schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 09:14:
[...]

Nou ik denk dat LM in deze ook niet veel had kunnen doen (VIN-aanwijzing gebeurt via Tesla zelf en het ging toch om een andere exterieur-kleur. Nooit gedacht dat ik LM zou verdedigen in deze haha).

Laten we het er maar op houden dat de 'voorpret' leuker is dan het bezit straks (dus niet, maar goed..)..
Oh miste andere exterieur kleur, nog te vroeg needz moar coffee :O :> , mjah dan is het match & go :X

@BlakHawk mjah ook weer waar maar als het wel dezelfde config was geweest incluis ext kleur dan had ik daar wel de klacht neergegooid dat ze even wat harder zouden pushen bij Tesla dat de eerst beschikbare config toch wel degelijk gematched wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk|IA
NightHawk4 schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 09:20:
[...]

Oh miste andere exterieur kleur, nog te vroeg needz moar coffee :O :> , mjah dan is het match & go :X

@BlakHawk mjah ook weer waar maar als het wel dezelfde config was geweest incluis ext kleur dan had ik daar wel de klacht neergegooid dat ze even wat harder zouden pushen bij Tesla dat de eerst beschikbare config toch wel degelijk gematched wordt.
Ik heb niet het idee dat Tesla daar heel gevoelig voor is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RichardC79
[...]

De LM geeft juist aan dat Tesla hierin compleet onnavolgbaar is en de informatievoorziening richting de LM dramatisch is. Dus wie het weet mag het zeggen.
Uiteindelijk schiet je er als wachtende niets mee op in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 13-06 12:20
Iemand enig idee hoe het zit met de kans op een performance qua levering dit jaar? Hoor daar vrij weinig mensen over. Ben wel redelijk standaard met zwart/zwart, dus heb goede hoop.

Als ik op mijn account kijk staat er trouwens een credit nota voor de aanbetaling is dat normaal? Heb hier verder helemaal geen communicatie over gehad namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 405243

Goedemorgen Allemaal,

Lange tijd afwezig geweest op Tweakers maar aangezien hier een levendig topic is betreffende een onderwerp waar ik over mee kan praten dan hierbij mijn inbreng.

Ook ik heb een M3 LR mogen bestellen. Hieronder enkele details.

Type: M3 LR, Pearl, Black, Aero.
Besteld op: 09/10/19
Verwachte leverdatum LM: 01/11/19
Tesla welkom mail: 14/10/19
RN ontvangen: 14/10/19
RN: 109657XXX
VIN: -
LM: MrGreen

Voor nu ga ik gezellig verder afwachten met jullie in dit topic en een innige relatie opbouwen met mijn F5 knop in de hoop dat er een VIN verschijnt!

/edit: Datum aanpassing

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 405243 op 16-10-2019 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightHawk4

NightHawk4

BlakHawk schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 09:22:
[...]

Ik heb niet het idee dat Tesla daar heel gevoelig voor is :+
True maar alle kleine beetjes helpen, maar ik weet ook niet eens of LMs vaste contactpersonen/accountmanagers hebben bij Tesla :? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bonsaiboom
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-03 15:07
Malt007 schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 09:27:
Iemand enig idee hoe het zit met de kans op een performance qua levering dit jaar? Hoor daar vrij weinig mensen over. Ben wel redelijk standaard met zwart/zwart, dus heb goede hoop.

Als ik op mijn account kijk staat er trouwens een credit nota voor de aanbetaling is dat normaal? Heb hier verder helemaal geen communicatie over gehad namelijk.
Gezien de uitspraak van Tesla om configuraties besteld voor 14/10 dit jaar te leveren, en hun zeven dagen return garantie, ga ik er ook van uit dat alle voor dan bestelde configuraties dit jaar uitgeleverd worden. Zeker veel zakelijke configuraties kunnen anders wel eens linea recta teruggeleverd worden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cronixx

cronixx

krieuw

@FMossotto en @mortenlund89 (Twitter) verwachten overigens dat de Gentle Leader (wordt op dit moment gevuld bij Pier 80 bij SFO) ook richting Europa komt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aeonis
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 29-05 15:04
Malt007 schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 09:27:

Bij mij ook een creditnota in het account. Volgens mij kun je uiteindelijk kiezen of je dit bedrag wilt verrekenen met een eventuele aanbetaling van de operational/financial lease of dat je de aanbetaling terug wilt krijgen van Tesla.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1244552

RichardC79 schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 09:01:
[...]

Klopt hier ook zwart zwart 18 inch besteldatum 1-08.
Maar je zou nu wel een VIN moeten hebben? Ik sinds 2 weken nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xplosivv
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 04-06 21:10
Anoniem: 1244552 schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 09:40:
[...]

Eind juli besteld, 22aug RN. SR+ Black/Black 18”. Niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1244552

Xplosivv schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 09:42:
[...]

Eind juli besteld, 22aug RN. SR+ Black/Black 18”. Niets.
Ik 1-8 besteld en week later rn nummer
Daar zit misschien verschil.
Je zal nu wel snel vin krijgen en jouw auto op eerste boot of die erna dus begin November of half November.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscarkuip
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 07-05 15:02

Oscarkuip

M3P Blue/blk opgehaald 24/12

Ook een performance blauw besteld op 29/09/2019 nog geen VIN
Credit nota ook gezien
ben ook benieuwd of er performance bestellingen zijn die een VIN hebben gekregen

M3P Blue/blk VIN 26/11 sms 20/12 opgehaald 24/12

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• deusmagnus
  • Laatst online: 05-04-2021
Anoniem: 405243 schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 09:29:
Goedemorgen Allemaal,

Lange tijd afwezig geweest op Tweakers maar aangezien hier een levendig topic is betreffende een onderwerp waar ik over mee kan praten dan hierbij mijn inbreng.

Ook ik heb een M3 LR mogen bestellen. Hieronder enkele details.

Type: M3 LR, Pearl, Black, Aero.
Besteld op: 09/10/19
Verwachte leverdatum LM: 01/11/19
Tesla welkom mail: 14/10/19
RN ontvangen: 14/10/19
RN: 109657XXX
VIN: -
LM: MrGreen

Voor nu ga ik gezellig verder afwachten met jullie in dit topic en een innige relatie opbouwen met mijn F5 knop in de hoop dat er een VIN verschijnt!

/edit: Datum aanpassing
Gaaf man hier de zelfde config maar dan eind sept besteld en via Athlon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowkey
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 18-02 09:42
Tip voor mensen die via XLLease bestellen en ook geen matten krijgen. Je mag daar de Carpet Interior Mats a €100,- bestellen via Tesla en dan declareren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bonsaiboom schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 09:30:
[...]

Gezien de uitspraak van Tesla om configuraties besteld voor 14/10 dit jaar te leveren, en hun zeven dagen return garantie, ga ik er ook van uit dat alle voor dan bestelde configuraties dit jaar uitgeleverd worden. Zeker veel zakelijke configuraties kunnen anders wel eens linea recta teruggeleverd worden
Zal wel meevallen denk ik. Stel je krijgt op 10/12 te horen dat je auto niet komt. Wat wil je dan? Een Model 3 is in 2020 nog steeds voor veel mensen goedkoper. Daarbij vraag ik me ook af of de return garantie op LM orders van toepassing is. Dan moet je sowieso al een voorbehoud op de leaseovereenkomst hebben staan voor uitlevering in 2019.
Indien u uw voertuig door middel van een externe financierings- of leasemaatschappij hebt verkregen dan kan er sprake zijn van voorwaarden en bepalingen in uw lease- of financieringsovereenkomst die buiten onze invloedsfeer liggen. Dit retourbeleid is niet altijd van toepassing, afhankelijk van de overeenkomst tussen u en uw externe financierings- of leasemaatschappij.

[ Voor 20% gewijzigd door Inspired op 16-10-2019 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

deusmagnus schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 09:47:
[...]

Ben jij even ver als ik in het proces? (Tesla account en RN?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deusmagnus
  • Laatst online: 05-04-2021
Anoniem: 405243 schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 09:56:
[...]

Ben jij even ver als ik in het proces? (Tesla account en RN?)
Ja zeker. Ik wacht nu ook geduldig af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markofnikoff
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11-06 09:46

Markofnikoff

What is the speed of the dark?

Markofnikoff schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 10:50:
Hmm ik begin toch een beetje zenuwachtig te worden nu, mijn bestel proces:

10 mei proefrit gemaakt
31 mei via LM de M3 LR RWD besteld
1 juni tesla account; leverindicatie 1 augustus
15 juli te horen gekregen dat deze niet meer leverbaar gaat zijn
24 juli LR AWD door LM besteld
1 augustus van Tesla bevestiging van de bestelling ontvangen met als leverindicatie week 36
Sindsdien stilte, geen VIN niks

Als ik zie dat mensen die eind augustus dezelfde config hebben besteld (wit/zwart/18) nu al de auto hebben dan gaat er ben ik bang iets niet goed. Ik had een tijd geleden gemaild met Tesla, met de vraag of alles wel goed stond in mijn bestelling, maar het enige antwoord was 'geen VIN, geen info'. Vervelend dit
Ben met vakantie geweest, maar heb inmiddels een update over bovenstaande; ik kreeg van Tesla antwoord (27-09) op mijn vraag of alles wel helemaal goed gaat met mijn bestelling, dat er een lever restrictie op 1-8 was vanuit de lease maatschappij. Daarom hebben ze (quote) heel augustus geen auto gezocht voor mijn bestelling (!!), en blijkbaar in September dus ook niet. Levertijd zou nu november december worden. Interessante gang van zaken, maar ik verwacht dus dat er iets in mijn account/bestelling niet goed was gegaan.

- Zooi - www.stefanjacobs.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RichardC79
Anoniem: 1244552 schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 09:40:
[...]

Ik een weekje eerder. Ik heb als ik inlog geen VIN, maar wel als ik de url dan aanpas naar finalize, dan zie ik wel een 2019 VIN gekoppelt. Dus ik vermoed dus dat ik wel een VIN heb.
Vanuit Tesla heb ik een mail gekregen een aantal weken geleden dat ze mijn config hadden gekoppeld en dat ie eind oktober verwacht word. Wat zou kloppen als die M3 op de Dahlia staat nu.

[ Voor 4% gewijzigd door RichardC79 op 16-10-2019 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbyNitroz
RichardC79 schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 10:00:
[...]

Ik een weekje eerder. Ik heb als ik inlog geen VIN, maar wel als ik de url dan aanpas naar finalize, dan zie ik wel een 2019 VIN gekoppelt. Dus ik vermoed dus dat ik wel een VIN heb.
Vanuit Tesla heb ik een mail gekregen een aantal weken geleden dat ze mijn config hadden gekoppeld en dat ie eind oktober verwacht word. Wat zou kloppen als die M3 op de Dahlia staat nu.
Ja zo zie ik ook mijn VIN. Als ik op manage click als ingelogd ben dan ga ik naar de profile page en daar heb ik geen VIN.

De VIN komt overeen met de VIN die ik van mijn LM Mr Green gekregen heb dus het klopt wel alleen werkt de website van Tesla niet 100% denk ik waardoor ik naar de verkeerde pagina wordt gestuurd nu.

[ Voor 13% gewijzigd door RobbyNitroz op 16-10-2019 10:04 ]

altijd de laatste AMD-cpu op het laatste mobo met zoveel geheugen als erin past :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

deusmagnus schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 09:58:
[...]

Ja zeker. Ik wacht nu ook geduldig af
Ik ben benieuwd in hoeverre onze afleverdata zullen afwijken. Zelfde config, besteldatum redelijk dichtbij elkaar, andere LM..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xplosivv
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 04-06 21:10
Anoniem: 1244552 schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 09:43:
[...]

Ik 1-8 besteld en week later rn nummer
Daar zit misschien verschil.
Je zal nu wel snel vin krijgen en jouw auto op eerste boot of die erna dus begin November of half November.
Ja, waarschijnlijk de 'schuld' van LeasePlan en hun batch-bestellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RichardC79
Xplosivv schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 10:10:
[...]

Ja, waarschijnlijk de 'schuld' van LeasePlan en hun batch-bestellingen.
Ja wat opzich normaliter prima is. Op die manier kunnen ze korting bedingen.
Echter bij Tesla gaat het gewoon anders en hebben ze zich daarin denk ik vergist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WonderWoman666
  • Niet online
Dat de auto definitief 29 augustus besteld is bij Tesla. Status: Bestelling verder geen verwachte leverdatum oid. Wel al sinds 29 augustus een RN, verder radiostilte...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harkie6
WonderWoman666 schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 10:19:
[...]

Dat de auto definitief 29 augustus besteld is bij Tesla. Status: Bestelling verder geen verwachte leverdatum oid. Wel al sinds 29 augustus een RN, verder radiostilte...
Bij mijn gegevens van alphabet staat het volgende:

Bij tabblad "Status order"
"3 Bestelling" aanklikken en dan heb je de mogelijkheid om "4 Aflevering" aan te klikken, al lijkt dat gedeelte grijs.
Dan staat daar een natte vinger prognose.
Die is gisteren bij mij van 30 september naar 30 november gezet.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• cronixx

cronixx

krieuw

harkie6 schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 10:28:
[...]

"3 Bestelling" aanklikken en dan heb je de mogelijkheid om "4 Aflevering" aan te klikken, al lijkt dat gedeelte grijs.
Aww opzich wel netjes toch, dat ze er op 15 oktober achter kwamen dat ze 30 september niet gingen redden.... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lo3k
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-05-2024
Ook mooi dit: Fin. lease geregeld via Tesla (Findio dus). Ongeveer 2 weken geleden contract ontvangen en gelijk ondertekend retour. Ondertussen staat er al een hele tijd "Credit Application Pending" in mijn account.

Op basis van eerdere berichten in dit topic over die status toch maar eens gaan bellen met Tesla:
"We zien dat alles in orde is, dus we zullen het ook gelijk aan deze kant goedkeuren dan zijn alle vinkjes groen. U ontvangt binnen 10 minuten een bevestigingsmailtje".

Nou dat was gisteren, maar niks meer gehoord. Vervolgens vandaag maar weer eens gebeld ( ;w hallo telefonische wachttijden):
"We zien dat Findio een foutje heeft gemaakt in het contract: het excl. BTW bedrag klopt niet. Findio moet een nieuw contract opstellen en dat moet u dan opnieuw ondertekenen. We hebben Findio op de hoogte gesteld". |:(

Findio ook maar gebeld: die konden me niet direct helpen en zouden me mailen/terugbellen. Nog maar wat meer geduld opbrengen dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pepelstwan
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13-06 09:26
lo3k schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 10:37:
Ook mooi dit: Fin. lease geregeld via Tesla (Findio dus). Ongeveer 2 weken geleden contract ontvangen en gelijk ondertekend retour. Ondertussen staat er al een hele tijd "Credit Application Pending" in mijn account.

Op basis van eerdere berichten in dit topic over die status toch maar eens gaan bellen met Tesla:
"We zien dat alles in orde is, dus we zullen het ook gelijk aan deze kant goedkeuren dan zijn alle vinkjes groen. U ontvangt binnen 10 minuten een bevestigingsmailtje".

Nou dat was gisteren, maar niks meer gehoord. Vervolgens vandaag maar weer eens gebeld ( ;w hallo telefonische wachttijden):
"We zien dat Findio een foutje heeft gemaakt in het contract: het excl. BTW bedrag klopt niet. Findio moet een nieuw contract opstellen en dat moet u dan opnieuw ondertekenen. We hebben Findio op de hoogte gesteld". |:(

Findio ook maar gebeld: die konden me niet direct helpen en zouden me mailen/terugbellen. Nog maar wat meer geduld opbrengen dan
Succes met wachten ik wacht ook al 48 uur op een telefoontje van Findio.
Ook contact gehad waarom ik geen terugkoppeling krijg van ondertekende contract.
Meisje kon me niet helpen en zou een terugbel notitie maken.
Tot op heden nog niets vernomen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tricker89
deusmagnus schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 09:47:
[...]

Hier ook, mid september besteld via LM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BytePhantomX
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 13-06 20:48
Markofnikoff schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 10:00:
[...]

Ben met vakantie geweest, maar heb inmiddels een update over bovenstaande; ik kreeg van Tesla antwoord (27-09) op mijn vraag of alles wel helemaal goed gaat met mijn bestelling, dat er een lever restrictie op 1-8 was vanuit de lease maatschappij. Daarom hebben ze (quote) heel augustus geen auto gezocht voor mijn bestelling (!!), en blijkbaar in September dus ook niet. Levertijd zou nu november december worden. Interessante gang van zaken, maar ik verwacht dus dat er iets in mijn account/bestelling niet goed was gegaan.
Heel bijzonder. Genoeg reacties in dit topic van mensen die een restrictie hadden op eind september en eind september een auto hebben gekregen.

Maakt mij wel weer wat onrustig, omdat ik per 14-8 geen restrictie meer heb. Lijkt wel of je onderop de stapel licht, al krijg ik het idee dat LR AWD Zwart en 19 inch ook niet helpt qua configuratie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1264996

All,

Ik heb 30-9 een SR+ Wit/Zwart met 19" besteld via Athlon.
Sindsdien radiostilte dus vanochtend gebeld voor een update.

Verwachte levering staat op 15-11. Hierbij gaf men aan dat Tesla prio geeft aan levering in the UK ivm Brexit.

Interessant;
- In mijn Tesla account geen auto zichtbaar, enkel model S + wallbox. Alle updates lopen via Athlon.
- 2 dgn voor levering krijg je keuze auto op te halen/laten bezorgen. Hier moet je binnen 24u op reageren, anders is het slot vergeven en beland je op de stapel... Vaag verhaal dus wees voorbereid.

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 1264996 op 16-10-2019 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.RMM
  • Laatst online: 10-06 10:31
Weet iemand wat de 'verzeker je van levering in 2019' statement juridisch waard is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stella68
  • Laatst online: 30-01-2021
In mijn tesla account zie ik een VIN nummer met ingang van vandaag, maar het lijkt een vreemde, namelijk :
5yfhY2fq0lfxhHf57NnjFQc6FhjYjEFfcyHF4OcOchE .
Zou 17 posities moeten worden ? Wel vandaag voor gezocht op 5Y, en 2 hits gevonden . Anyone een antwoord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mdpd
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 17:30
stella68 schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 11:19:
In mijn tesla account zie ik een VIN nummer met ingang van vandaag, maar het lijkt een vreemde, namelijk :
Zou 17 posities moeten worden ? Wel vandaag voor gezocht op 5Y, en 2 hits gevonden . Anyone een antwoord?
Dit lijkt meer op een script hashwaarde. Waar in de broncode staat deze waarde?
Bij een vin staat er "vin": xxx in de broncode waar xxx de VIN is en uit meer dan 3 karakters bestaat.
Als je niet zelf elke keer wilt zoeken naar de VIN gebruik dan chrome VIN finder extensie:
https://chrome.google.com...ohmlomkjgbgkcbknncblpfanf

[ Voor 25% gewijzigd door Mdpd op 16-10-2019 11:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@stella68 Is geen VIN. Random ander nummer met 5Y erin. Gewoon zoeken op 5YJ3 in het vervolg als het om een 3 gaat.
Mr.RMM schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 11:14:
Weet iemand wat de 'verzeker je van levering in 2019' statement juridisch waard is?
Niks. Als je zelf bij Telsa besteld hebt mag je de order sowieso cancellen. Bij een overeenkomst met een LM moet je kijken wat je daarin afgesproken hebt. Staat Tesla buiten.

[ Voor 101% gewijzigd door Inspired op 16-10-2019 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BytePhantomX schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 11:01:
[...]

Heel bijzonder. Genoeg reacties in dit topic van mensen die een restrictie hadden op eind september en eind september een auto hebben gekregen.

Maakt mij wel weer wat onrustig, omdat ik per 14-8 geen restrictie meer heb. Lijkt wel of je onderop de stapel licht, al krijg ik het idee dat LR AWD Zwart en 19 inch ook niet helpt qua configuratie.
Collega van mij had begin september de bestelling geplaatst en reed twee weken later al vrolijk rond!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbyNitroz
Sinds zojuist kom ik na het klikken op de "beheren" knop ook direct op de product-finalize pagina ipv op de profile pagina! Op de product-finalize pagina heb ik een VIN maar op de profile pagina had ik die niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harkie6
RobbyNitroz schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 11:27:
Sinds zojuist kom ik na het klikken op de "beheren" knop ook direct op de product-finalize pagina ipv op de profile pagina! Op de product-finalize pagina heb ik een VIN maar op de profile pagina had ik die niet.
Maar onderhuids was de(zelfde) VIN op 1 okt al aanwezig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbyNitroz
harkie6 schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 11:32:
[...]

Maar onderhuids was de(zelfde) VIN op 1 okt al aanwezig?
Correct!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1260544

Mr.RMM schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 11:14:
Ik verwacht niet veel aangezien je akkoord bent gegaan met algemene voorwaarden die aangeven dat je geen aanspraak kunt maken op dat statement. Maar, als ik de berichten die hier voorbij komen goed inschat, heeft iedereen die tijdig zijn Tesla besteld heeft, 'm ook voor 2020 op de stoep (op naam) staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recci
He! Ik nu ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk|IA
Je bedoelt dat als je op "beheren" klikt je een dergelijke link ziet:
https://www.tesla.com/nl_...t-finalize?rn=RN109651###

Die heb ik al sinds ik 11 okt een RN had, alleen geen VIN te bekennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbyNitroz
Beter heh; zijn we ook af van telkens de melding van de VIN tracker dat onze VIN weer weg is als je op de profile pagina kwam.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tricker89
Jij bent ook gekoppeld aan voorraad model?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dareal
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 23-08-2022
BlakHawk schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 11:41:
[...]

Je bedoelt dat als je op "beheren" klikt je een dergelijke link ziet:
https://www.tesla.com/nl_...t-finalize?rn=RN109651###

Die heb ik al sinds ik 11 okt een RN had, alleen geen VIN te bekennen.
Heb ik ook sinds 13 okt maar ook geen VIN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cronixx

cronixx

krieuw

dareal schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 11:49:
[...]

Heb ik ook sinds 13 okt maar ook geen VIN
Ik heb dat al sinds 16 September en ook geen VIN... dus zegt ook niet alles :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recci
tricker89 schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 11:44:
[...]

Jij bent ook gekoppeld aan voorraad model?
Correct

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WonderWoman666
  • Niet online
harkie6 schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 10:28:
[...]

Ah dank je, was er idd niet op gekomen om op 4 Levering te klikken aangezien deze disabled lijkt. Stond eerst gewenste afleverdatum 29-12 en verwachte afleverdatum 29-12. Is op 12 sept aangepast naar gewenste aflever datum 12-sept maar daarna geen verwachte afleverdatum meer ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbyNitroz
Ik ben ook aan voorraadmodel gekoppeld. Misschien wel een voorraad model uit Phillie dus niet op de Grand Dahlia; wie zal het zeggen!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CurtPoindexter
  • Registratie: Februari 2017
  • Niet online
WonderWoman666 schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 11:58:
[...]

Ah dank je, was er idd niet op gekomen om op 4 Levering te klikken aangezien deze disabled lijkt. Stond eerst gewenste afleverdatum 29-12 en verwachte afleverdatum 29-12. Is op 12 sept aangepast naar gewenste aflever datum 12-sept maar daarna geen verwachte afleverdatum meer ...
Mijn ervaring met Alphabet is dat ze daar niks mee doen, met die pagina's. Het is een afslagje van hun administratie meer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• egy
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 08-03 13:53

egy

RobbyNitroz schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 12:05:
[...]

Ik ben ook aan voorraadmodel gekoppeld. Misschien wel een voorraad model uit Phillie dus niet op de Grand Dahlia; wie zal het zeggen!?
Wat zou het toch mooi zijn als jezelf kan koppelen :)

M3P / Wit / Zwart / RN: 14-10 / VIN: 28-11 / Aflevering: 27-12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• egy
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 08-03 13:53

egy

Ik heb op 14 okt een M3 Performance besteld, direct via de website.
Dezelfde dag kreeg ik ook een RN nummer, ik denk dus dat de RN nummers naar de lease het probleem zijn, vanwege de massa bestellingen.

M3P / Wit / Zwart / RN: 14-10 / VIN: 28-11 / Aflevering: 27-12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvS
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-05 01:23
stella68 schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 11:19:
Volgens mij kun je in de broncode ook beter zoeken naar
"vin":5y
i.p.v. :
5y

[ Voor 3% gewijzigd door RickvS op 16-10-2019 12:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobbyNitroz
RickvS schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 12:30:
[...]

Volgens mij kun je in de broncode ook beter zoeken naar
[...]
i.p.v. :
[...]
chrome tesla vin extentie werkt wel echt veel makkelijker

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlakHawk|IA
RobbyNitroz schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 12:34:
[...]

chrome tesla vin extentie werkt wel echt veel makkelijker
Maar die geeft "no VIN found" aan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RichardC79
-Morris- schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 14:44:
[...]

Mijn LM heeft vorige maand zonder overleg een Model 3 afgewezen omdat mijn contract van de huidige lease nog loopt tot 1 November. Dus ook al heb je geen restrictie meer, de LM gaat het toch tegen houden tot je lease af is gelopen.
Lekkere leasemaatschappij... die zouden de mijne zijn geweest...
Zal wel iemand anders die in de wacht stond erg blij mee zijn geweest!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Morris-
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20-05 22:07
RichardC79 schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 12:40:
[...]

Lekkere leasemaatschappij... die zouden de mijne zijn geweest...
Zal wel iemand anders die in de wacht stond erg blij mee zijn geweest!
Hahah iemand die met mijn mee voelt! Ik ben nu dus zo bang dat ik daardoor achteraan op de uitlever lijst ben gezet dat ik pas weer ergens in December aan de beurt ben. LM reageerd ook nergens meer op (misschien omdat ik ze kapot spam met vragen over enige verduidelijking) ;(
Pagina: 1 ... 92 ... 459 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op https://tesla-updates.github.io/ & https://fmossott.github.io/TeslaCarriersMap/ kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.

Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.

Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.

Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.

* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *

Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.

Het grote Tesla topic - deel 2 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.