Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElonDusk
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 01-09 23:51
Devster schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 11:42:
[...]

Er is geen enkele bevestiging dat die boot Tesla's aan boord heeft, zie deze thread op Twitter:

https://twitter.com/thuisbarista/status/1183676256480575488
Ja ik gok ook maar 8)7

Het blijft wel raar dat er maar zo weinig VINs net gekoppeld zijn

Model 3

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Devster
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-08 18:08

Devster

-=+CLOUDBARISTA+=-

ElonDusk schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 11:45:
[...]

Ja ik gok ook maar 8)7

Het blijft wel raar dat er maar zo weinig VINs net gekoppeld zijn
Eens, dat is zeker waar. Ik had het al wat eerder verwacht n.a.v. onderstaande post:
VonAalscht schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 08:15:
[...]
Interessant! Maatje van me werkt bij Tesla, hij zei gisteren dat ze vanaf vandaag gaan matchen o.b.v. wat er op de boten naar Zeebrugge staat. Ik ben benieuwd...

[ Voor 4% gewijzigd door Devster op 15-10-2019 11:46 ]

"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:02
Toch grappig om jullie over elkaar heen te zien buitelen als hongerige kittens die eten ruiken.

Even wat data opgesnuffeld : Tesla rolde er vorig jaar 5000+ Model 3's per week uit, en Elon heeft aangegeven dat er nu 1000 per dag (dat is 1 auto per 90 sec) van de band moeten rollen om de doelstelling te halen.

Een boot als de Grand Dahlia kan er 6400 kwijt dus de hele weekopbrengst kan er op. Zouden er in de laatste 3 maanden net zoveel nodig zijn als in de vorige 9 (13.000), dan heeft Tesla dat voor elkaar in 2 weken tijd. Er zijn nog 6 weken voor alles op de boot moet staan om op tijd hier te zijn dus ik denk wel dat ze dat gaat lukken.

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
Ik zit net even op tesla.com te kijken en de datum restrictie (eerst 7, toen 14 oktober) is weg! Verwachte levering november als je nu bestelt.

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Devster

Devster

-=+CLOUDBARISTA+=-

asing schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 11:51:
Toch grappig om jullie over elkaar heen te zien buitelen als hongerige kittens die eten ruiken.
Gun ons ook eens een verzetje O-)

"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

asing schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 11:53:
Ik zit net even op tesla.com te kijken en de datum restrictie (eerst 7, toen 14 oktober) is weg! Verwachte levering november als je nu bestelt.
Die staat al sinds september op november.
Zegt niet zo veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RWGW
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 03-06 12:46
Is iemand in staat om de tabel te vergroten in het Excel bestand? De onderste regels filteren nu niet mee helaas :'(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• partaxian
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12:32
Hier ook nog geen VIN. SR+ WIT/WIT 19".

Zag wel vorige week bij snel beschikbaar 5x mijn configuratie staan. Zijn nu weer weg.

M3 - SR+ / WIT / WIT / 19" / TK / RN 26/08 / VIN 13/12 / SMS 16/12 / LEV 21/12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 16:46
13 september besteld hier, de 18e RN. Grijs /zwart standaard de rest. Geen VIN

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dxyzzer
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-09 19:50
Ik lurk al een tijdje mee in het topic, maar deze ochtend ein-de-lijk ook een VIN gekregen;

23-07 besteld
06-08 RN Nummer
15-10 VIN

Config;
SR+ zwart/zwart/aero

Als deze op de boot staat die nu in Duitsland aankomt, zou dat helemaal mooi zijn. Ik verwacht echter dat ze bezig zijn met VINs uitdelen voor de lading die op de 'Grand Dahlia' staat..

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• leekers
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 06-01-2021
asing schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 11:51:

Even wat data opgesnuffeld : Tesla rolde er vorig jaar 5000+ Model 3's per week uit, en Elon heeft aangegeven dat er nu 1000 per dag (dat is 1 auto per 90 sec) van de band moeten rollen om de doelstelling te halen.

Een boot als de Grand Dahlia kan er 6400 kwijt dus de hele weekopbrengst kan er op. Zouden er in de laatste 3 maanden net zoveel nodig zijn als in de vorige 9 (13.000), dan heeft Tesla dat voor elkaar in 2 weken tijd. Er zijn nog 6 weken voor alles op de boot moet staan om op tijd hier te zijn dus ik denk wel dat ze dat gaat lukken.
Wat ik lachend tegemoet zie is het service topic van Tesla volgend jaar |:(

"Beautiful Clean Coal"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NightHawk4
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-08 01:50

NightHawk4

Lotte is Liev :>

leekers schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 12:25:
[...]

Wat ik lachend tegemoet zie is het service topic van Tesla volgend jaar |:(
Dan rijdt de helft hier tijdelijk in een 2014 Model S :X :F ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybos
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 22-09 21:21
NightHawk4 schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 12:31:
[...]

Dan rijdt de helft hier tijdelijk in een 2014 Model S :X :F ;w
:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
Verwijderd schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 11:58:
[...]

Die staat al sinds september op november.
Zegt niet zo veel.
Ja en nee. Dat november staat er misschien al langer. Wat er stond was "Bestel voor .. oktober om dit jaar nog te rijden".

Dat is nu dus weg. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nMad
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11:26
Dat betekent dus dat Tesla niet meer garandeert dat ze dit jaar de M3 kunnen leveren als je nu zou bestellen?

PV: 10,4 kWp | EV: Tesla M3 LR ‘19 | L/W WP: Panasonic WH-MDC07J3E5 + PAW-TD20C1E5 | L/L WP: Daikin FVXM35A/RXM35R + Daikin FTXM25R/RXM25R + MHI 2x SRK25ZS-WF/SCM40ZS-W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b_ridder
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 21-10-2021
nMad schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 12:49:
Dat betekent dus dat Tesla niet meer garandeert dat ze dit jaar de M3 kunnen leveren als je nu zou bestellen?
Klopt

SR+/Midnight Silver/Black/18" Aero/Pluche dobbelstenen & Stuurbontje/ 2-10 order, 11-10 RN, 19-11 VIN, Leverdatum 13-12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniel360gt
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 10:09
7 oktober de perfomance besteld via LM. LM heeft nog geen bevestiging van Tesla gekregen.
Heb er geen goed gevoel over.

*AMD Ryzen 7 5800X * Asus ROG Strix X570-E * MSI RTX 3080Ti * 32GB G.Skill Trident Z Neo * Corsair Hydro H115i * Corsair RM750x * Samsung 980 1TB * Phanteks Evolv X * Samsung 49" *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
Of ze hadden een bootlading aan bestellingen verwacht maar niet gekregen ;) .

Assumptions assumptions.
daniel360gt schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 12:53:
7 oktober de perfomance besteld via LM. LM heeft nog geen bevestiging van Tesla gekregen.
Heb er geen goed gevoel over.
Ik via de LM als het goed is 4 oktober. Nu moet FleetSales dat allemaal handmatig verwerken dus ik gok dat het mailtje pas volgende week komt.

[ Voor 44% gewijzigd door asing op 15-10-2019 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeonis
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 20-09 14:45
nMad schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 12:49:
Of dat Tesla 7 en 14 oktober enkel als datum heeft gesteld om ons sneller over te brug te halen.. en daardoor beter/eerder inzicht kreeg in de order aantallen? Ze moeten inmiddels wel aardig goed inzicht hebben of ze het wel of niet aan kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of/ waar je kan zien of je een referral-code hebt gebruikt? Op mijn bestellingsoverzicht staat het niet vermeld, maar ik weet (bijna) zeker dat ik een code ingevoerd heb.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aeonis
Verwijderd schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 12:54:
Weet iemand of/ waar je kan zien of je een referral-code hebt gebruikt? Op mijn bestellingsoverzicht staat het niet vermeld, maar ik weet (bijna) zeker dat ik een code ingevoerd heb.
Dat kan alleen diegene zien waar jij de code van hebt gebruikt. Zelf krijg je het pas te zien als je auto daadwerkelijk geleverd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nMad
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11:26
Als dat wel echt zo is ben ik net op tijd geweest met mijn bestelling via LM op 10 oktober.

Athlon gaf ook duidelijk aan dat hun deadline 11 oktober was voor het bestellen bij Tesla voor garantie levering in 2019.

Maar zoals hierboven aangegeven kan het natuurlijk ook een spelletje zijn van Tesla :)

PV: 10,4 kWp | EV: Tesla M3 LR ‘19 | L/W WP: Panasonic WH-MDC07J3E5 + PAW-TD20C1E5 | L/L WP: Daikin FVXM35A/RXM35R + Daikin FTXM25R/RXM25R + MHI 2x SRK25ZS-WF/SCM40ZS-W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xplosivv
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-06 13:22
Liche schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 12:23:
Ik lurk al een tijdje mee in het topic, maar deze ochtend ein-de-lijk ook een VIN gekregen;

23-07 besteld
06-08 RN Nummer
15-10 VIN

Config;
SR+ zwart/zwart/aero

Als deze op de boot staat die nu in Duitsland aankomt, zou dat helemaal mooi zijn. Ik verwacht echter dat ze bezig zijn met VINs uitdelen voor de lading die op de 'Grand Dahlia' staat..
Heb je een berichtje gekregen of heb je de sourcecode vd pagina bekeken?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• carpebios
Ik kreeg antwoord op een mail van twee weken geleden.

Vanaf mid november gaan er weer leveringen plaatsvinden. Het grootste deel van onze klanten zal de Tesla in december ontvangen.
Het koppelen van voertuigen gaat automatisch, u krijgt ook direct van ons bericht wanneer die koppeling plaats heeft gevonden en wij zicht hebben op een leveringsindicatie.
Het is nog even afwachten tot wij weer voertuigen vanuit Amerika ontvangen, maar het is het wachten waard! Graag tot dan!

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauwz
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-09 20:45
carpebios schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 13:26:
Ik kreeg antwoord op een mail van twee weken geleden.

Vanaf mid november gaan er weer leveringen plaatsvinden. Het grootste deel van onze klanten zal de Tesla in december ontvangen.
Het koppelen van voertuigen gaat automatisch, u krijgt ook direct van ons bericht wanneer die koppeling plaats heeft gevonden en wij zicht hebben op een leveringsindicatie.
Het is nog even afwachten tot wij weer voertuigen vanuit Amerika ontvangen, maar het is het wachten waard! Graag tot dan!
De gestelde 6 tot 8 weken lijkt nog wel te kloppen. Ik heb medio sept besteld, dus dan zou ik hem uiterlijk medio november moeten ontvangen in theorie. Van Tesla Delivery kreeg ik een soortgelijke reactie een aantal weken geleden, hierin gaven ze aan dat ze eind okt / begin nov weer een nieuwe levering verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dxyzzer
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-09 19:50
Xplosivv schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 13:12:
[...]

Heb je een berichtje gekregen of heb je de sourcecode vd pagina bekeken?
VIN verscheen in de sourcecode...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidSmoke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-09 09:53
Ik heb afgelopen vrijdag order via de LM laten doen (was smiddags ook bevestigd), afgelopen weekend zelf een Tesla account aangemaakt en sinds gisteren is er een RN te zien, so far so good.

Wat betreft het bestellen vóór 14 oktober; onze fleet manager en de LM hebben met Tesla fleet services gebeld en op het bericht 'voor 14 oktober bestellen is 2019 rijden' oid konden ze geen garantie afgeven.

Waarschijnlijk word het 2019, maar dat is dus niet zeker...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• asing
LiquidSmoke schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 13:42:
Ik heb afgelopen vrijdag order via de LM laten doen (was smiddags ook bevestigd), afgelopen weekend zelf een Tesla account aangemaakt en sinds gisteren is er een RN te zien, so far so good.

Wat betreft het bestellen vóór 14 oktober; onze fleet manager en de LM hebben met Tesla fleet services gebeld en op het bericht 'voor 14 oktober bestellen is 2019 rijden' oid konden ze geen garantie afgeven.

Waarschijnlijk word het 2019, maar dat is dus niet zeker...
"officieel" iets gaan roepen is héél gevaarlijk. Ik denk wel dat er mensen buiten de boot gaan vallen omdat er ergens iets mis ging maar ik verwacht niet dat het er veel zijn en dat het leeuwendeel gewoon de jaarwisseling kan vieren in zijn/haar Tesla. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidSmoke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-09 09:53
asing schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 14:01:
[...]

"officieel" iets gaan roepen is héél gevaarlijk. Ik denk wel dat er mensen buiten de boot gaan vallen omdat er ergens iets mis ging maar ik verwacht niet dat het er veel zijn en dat het leeuwendeel gewoon de jaarwisseling kan vieren in zijn/haar Tesla. :)
We hopen het *O* Zo niet, is het nog steeds goedkoper dan weer een auto met verbrandingsmotor gaan rijden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• art1fex
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22-10-2021
Ik heb op 30 september een Performance besteld. Ik begin inmiddels hyped te worden en ben benieuwd of het inderdaad november gaat worden of toch december. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Xplosivv
art1fex schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 14:18:
Ik heb op 30 september een Performance besteld. Ik begin inmiddels hyped te worden en ben benieuwd of het inderdaad november gaat worden of toch december. :)
Ik mag toch hopen (voor mij) dat het voor jou December wordt. Heb in Juli besteld en zit nog steeds te wachten :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RichardC79
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 20-12-2024
Xplosivv schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 14:21:
[...]

Ik mag toch hopen (voor mij) dat het voor jou December wordt. Heb in Juli besteld en zit nog steeds te wachten :X
Nou inderdaad. Mag hopen dat onze M3's op de Dahlia zitten dan want ik zit ook al sinds juli in de wacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RWGW
RichardC79 schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 14:24:
[...]
Nou inderdaad. Mag hopen dat onze M3's op de Dahlia zitten dan want ik zit ook al sinds juli in de wacht.
idem hier :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lowkey
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 14-09 08:59
Yeah ik heb een VIN sinds vandaag!

Sr+ zwart/zwart/19 inch / trekhaak
Besteld bij XLlease. Restrictie 1 september.

22/07 ondertekend verstuurd naar LM
31/07 account en RN
15-10 VIN

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ElonDusk
lowkey schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 14:28:
Yeah ik heb een VIN sinds vandaag!

Sr+ zwart/zwart/19 inch / trekhaak
Besteld bij XLlease. Restrictie 1 september.

22/07 ondertekend verstuurd naar LM
31/07 account en RN
15-10 VIN
Zoals het naar uit ziet. Gaat het op volgorde! Dat is al fijn en zoals eerder opgevallen zwart zwart vooral

Model 3

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Devster

Devster

-=+CLOUDBARISTA+=-

Gelukkig zie ik dat het vooral de "oudere" bestellingen zijn die een VIN krijgen. Ook wel terecht, sommigen wachten erg lang! #duurtlang

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mdpd
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 19-08 20:19
Hier ook sinds vandaag een VIN in de broncode, geen update verder vanuit Tesla zelf via de mail o.i.d.

16-08 besteld met restrictie tot 19-08
19-08 account en RN, 30-09 verwachte leverdatum in Alphabet account
15-10 VIN in broncode, 30-11 verwachtte leverdatum in Alphabet account

SR+
Zwart interieur
Zwart exterieur
19 inch
Trekhaak

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aeonis
Zo te zien allemaal bestellingen van juli en augustus waarbij de VIN zichtbaar is geworden.. en voornamelijk zwart/zwart SR+

Hoop voor jullie dat de auto's op de Grand Dahlia staan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Morris-
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15-07 11:11
Aeonis schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 14:38:
Zo te zien allemaal bestellingen van juli en augustus waarbij de VIN zichtbaar is geworden.. en voornamelijk zwart/zwart SR+

Ik heb al sinds 7 Juli een bestelling op pearl/zwart en heb nog geen VIN. Dus lijkt vooral oude bestellingen met zwarte paint :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HK20
  • Laatst online: 24-08-2024
Ik heb mijn LM (Arval) gisteren verzocht om de restrictie op de leverdatum te verzetten n.a.v. belletje met Tesla. Als ik Tesla mag geloven, beginnen ze niet eerder met het verwerken van mijn bestelling voor de restrictiedatum. Bij mij is de restrictiedatum 26 nov. Als ze 26 nov pas beginnen met kijken of er toevallig een auto aan mijn config voldoet, wordt ik toch wel nerveus of de levering in 2019 gaat plaatsvinden. In overleg met mijn LM besloten om de restrictiedatum op 12-Nov te zetten. Nu loop ik wel t risicio dat als de auto eerder geleverd wordt, dat ik dan een boete moet betalen per dag dat ik mijn huidige leasebak eerder inlever... Bij de proefrit in september vertelde de Tesla medewerker mij nog dat ze helemaal geen rekening meer kunnen houden met restrictiedata van de LM. Mijn LM vertelde juist dat alle LM's van Tesla hebben geeist dat ze het niet accepteren als auto's eerder dan de restrictie datum worden geleverd. Nu maar hopen dat t zo rond eind november wordt voor mij...

[ Voor 12% gewijzigd door HK20 op 15-10-2019 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GB2
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-09 19:33

GB2

Bij welke LM zit jij dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HK20
Arval

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Morris-
HK20 schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 14:41:
Ik heb mijn LM gisteren verzocht om de restrictie op de leverdatum te verzetten n.a.v. belletje met Tesla. Als ik Tesla mag geloven, beginnen ze niet eerder met het verwerken van mijn bestelling voor de restrictiedatum. Bij mij is de restrictiedatum 26 nov. Als ze 26 nov pas beginnen met kijken of er toevallig een auto aan mijn config voldoet, wordt ik toch wel nerveus of de levering in 2019 gaat plaatsvinden. In overleg met mijn LM besloten om de restrictiedatum op 12-Nov te zetten. Nu loop ik wel t risicio dat als de auto eerder geleverd wordt, dat ik dan een boete moet betalen per dag dat ik mijn huidige leasebak eerder inlever... Bij de proefrit in september vertelde de Tesla medewerker mij nog dat ze helemaal geen rekening meer kunnen houden met restrictiedata van de LM. Mijn LM vertelde juist dat alle LM's van Tesla hebben geeist dat ze het niet accepteren als auto's eerder dan de restrictie datum worden geleverd. Nu maar hopen dat t zo rond eind november wordt voor mij...
Mijn LM heeft vorige maand zonder overleg een Model 3 afgewezen omdat mijn contract van de huidige lease nog loopt tot 1 November. Dus ook al heb je geen restrictie meer, de LM gaat het toch tegen houden tot je lease af is gelopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• art1fex
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22-10-2021
Xplosivv schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 14:21:
[...]

Ook Performance? Is de levertijd van de Performance over het algemeen langer dan SR+/LR?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Devster

Devster

-=+CLOUDBARISTA+=-

De Gentle Leader is bijna bij Pier 80. Benieuwd waar deze heen gaat.

Afbeeldingslocatie: https://jybruq.dm.files.1drv.com/y4p6p1JCqNm01jEuRaUgYZnN86SoHIG0peEm2XoIc8Vtfa1ANwn9Th3CXsaP4gqpcMBDOGeq6_DH8zVR5Zpo15yjdkRED3z8q0jNfzH8-wGIVRkVn2YUItCSEFdR_BBot9X4B6N6hX9pjRrZELm9k0FdEXx3dg3vQCRQqn6q4PvDNdN34ZkTS0J33wsN9dw4XBR0jCKK52561I_icIAAdIK-VgHAMz7nsLuCfw4zX6UqME/gentleleader.png?psid=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HK20
-Morris- schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 14:44:
[...]

Mijn LM heeft vorige maand zonder overleg een Model 3 afgewezen omdat mijn contract van de huidige lease nog loopt tot 1 November. Dus ook al heb je geen restrictie meer, de LM gaat het toch tegen houden tot je lease af is gelopen.
Mmh, nou als ik mijn contactpersoon bij LM mag geloven gaan ze dat niet doen, maar krijg ik wel een boete voor het bewust te vroeg inleveren van de huidige leasebak. Ik hoop er nu maar op dat Tesla niet ineens 12 nov een belletje doen. Dan kan ik op dat moment hooguit nog zeggen dat ik op vakantie ben om het een beetje te rekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricsrix
  • Laatst online: 14-06-2021
Zojuist vanuit leaseplan deze email gekregen:

Hi XXX,

Helaas geeft Tesla geen updates per dossier meer. Het enige wat wij te horen hebben gekregen is dat eind deze maand een boot met honderden Tesla's aan komt en dat zij garanderen dit jaar te leveren. Helaas nog even geduld dus.

Groet,
XXXXXXXXX -

LR/Solid Black/Black/19" / Besteld 04-10 / VIN 27-11 / SMS: Levering 2019 gehad / Levering SMS ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GB2
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-09 19:33

GB2

HK20 schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 14:50:
[...]

Mmh, nou als ik mijn contactpersoon bij LM mag geloven gaan ze dat niet doen, maar krijg ik wel een boete voor het bewust te vroeg inleveren van de huidige leasebak. Ik hoop er nu maar op dat Tesla niet ineens 12 nov een belletje doen. Dan kan ik op dat moment hooguit nog zeggen dat ik op vakantie ben om het een beetje te rekken.
Ik zit bij Multilease voor mijn Tesla (besteld op 3 okt en op 4 Okt bevestiging gekregen vanuit Multilease).
Mijn oude auto wordt eind november 4 jaar (26 nov om exact te zijn).
Nu bleek dat de 'oude' leasemaatschappij deze op contract heeft staan tot 1-1-2020 dus was al bang voor maandje afkoop, nu kreeg ik van mulitlease melding dat hij 20 dec er is dus ben benieuwd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeonis
HK20 schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 14:50:
[...]

Die vakantie hebben ze waarschijnlijk weinig boodschap aan. Heb begrepen van een Tesla medewerker dat door de grote drukte je de auto binnen 7 dagen op moet halen, anders wordt hij aan een ander gekoppeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Morris-
Aeonis schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 14:56:
[...]

Die vakantie hebben ze waarschijnlijk weinig boodschap aan. Heb begrepen van een Tesla medewerker dat door de grote drukte je de auto binnen 7 dagen op moet halen, anders wordt hij aan een ander gekoppeld.
Dit is dus wat er gebeurt als de LM zegt dat de levering niet kan plaatsvinden. Dan kom je weer gewoon achteraan in de rij. Ben dus erg benieuwd of ik wel op de lijst voor de aankomende boot sta :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pepelstwan
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 31-08 18:55
Na de Grand Pioneer boor zie ik op Zeebrugge site alleen nog maar 1 boot staan die erna binnen komt met auto's.(GLOBAL HIGHWAY)
Maar deze zit nu nog bij Singapore, dus dat is nog maar afwachten of deze na USA vaart erna?
Hij zou wel pas 09/12/2019 - 01:00 aanmeren in Zeebrugge dus het zou kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cronixx
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-09 16:33

cronixx

krieuw

pepelstwan schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 15:11:
Na de Grand Pioneer boor zie ik op Zeebrugge site alleen nog maar 1 boot staan die erna binnen komt met auto's.(GLOBAL HIGHWAY)
Maar deze zit nu nog bij Singapore, dus dat is nog maar afwachten of deze na USA vaart erna?
Hij zou wel pas 09/12/2019 - 01:00 aanmeren in Zeebrugge dus het zou kunnen.
Die lijst wordt gewoon geupdate zodra er updates zijn, 'tis niet zo dat er nu tot de einddatum van de lijst geen nieuwe schepen meer komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrJekyll
  • Laatst online: 21-09 17:29
De Grand Dahlia staat ook niet op die lijst, dus neem het met een korrel zout wat daar staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xplosivv
Mdpd schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 14:36:
Hier ook sinds vandaag een VIN in de broncode, geen update verder vanuit Tesla zelf via de mail o.i.d.

SR+
Zwart interieur
Zwart exterieur
19 inch
Trekhaak
30-07 besteld, 22-08RN. Geen VIN. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElonDusk
Xplosivv schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 15:18:
[...]

Ook een zwarte? Dan ben je volgende aan de beurt :P

Model 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BytePhantomX
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 16:43
ElonDusk schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 15:21:
[...]

Ik heb een LR AWD zwart/zwart en 19inch. Nog geen vin en de bestelling is van juli. Ik hoop dat je gelijk hebt. Nog twee weken en mijn huidige contract loopt af.

[ Voor 12% gewijzigd door BytePhantomX op 15-10-2019 15:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HK20
Aeonis schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 14:56:
[...]

Mijn beredenering is dat mijn LM de Tesla eerst nog moet ophalen bij Tesla via een derde partij, en dan vervolgens nog een afspr met mij moet maken om de Tesla bij mij thuis te bezorgen. Aanname is dat daar dan ook wel minstens een week overheen gaat. Dan zou ik hooguit een week te vroeg de oude lease bak inleveren. Die boete is nog te overzien :) Dat liever dan dat het eind december wordt of zelfs begin 2020

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElonDusk
BytePhantomX schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 15:25:
[...]

Ik heb een LR AWD zwart/zwart en 19inch. Nog geen vin en de bestelling is van juli. Ik hoop dat je gelijk hebt. Nog twee weken en mijn huidige contract loopt af.
Zonder restrictie?

Model 3

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BytePhantomX
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 16:43
Restrictie is er per 14-8 afgehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElonDusk
ah oke maar dat komt wel goed. Dit is voor het eerst dat ik een eerlijke VIN koppeling zie gebeuren haha.

Model 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b_ridder
HK20 schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 15:27:
[...]

Mijn beredenering is dat mijn LM de Tesla eerst nog moet ophalen bij Tesla via een derde partij, en dan vervolgens nog een afspr met mij moet maken om de Tesla bij mij thuis te bezorgen. Aanname is dat daar dan ook wel minstens een week overheen gaat. Dan zou ik hooguit een week te vroeg de oude lease bak inleveren. Die boete is nog te overzien :) Dat liever dan dat het eind december wordt of zelfs begin 2020
Levert Arval altijd thuis af?

SR+/Midnight Silver/Black/18" Aero/Pluche dobbelstenen & Stuurbontje/ 2-10 order, 11-10 RN, 19-11 VIN, Leverdatum 13-12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xplosivv schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 15:18:
[...]

Sr+ black/black
besteld op 27-8
RN op 4-9
Geen VIN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElonDusk
Het gaat om de RN jongens. Dus tot nu toe klopt het wel. En anders is het verschil in SR/LR

Model 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HK20
b_ridder schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 15:45:
[...]

Levert Arval altijd thuis af?
Nee, normaal niet. Maar ik kreeg een email van Tesla dat als de auto opgehaald wordt dat ze nu geen plek hebben om lease auto's op te vangen. Kortom, ze willen niet dat we onze huidige lease auto inleveren. Dus, toen ik LM vroeg hoe het dan moest, vertelden ze me dat ze bezig waren om dit anders te organiseren. Zij zorgen dat de auto opgehaald wordt bij Tesla en maken een afspr met de berijder om de Tesla af te leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b_ridder
HK20 schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 15:49:
[...]

Nee, normaal niet. Maar ik kreeg een email van Tesla dat als de auto opgehaald wordt dat ze nu geen plek hebben om lease auto's op te vangen. Kortom, ze willen niet dat we onze huidige lease auto inleveren. Dus, toen ik vroeg hoe het dan moest, vertelden ze me dat ze bezig waren om dit anders te organiseren. Zij zorgen dat de auto opgehaald wordt bij Tesla en maken een afspr met de berijder om de Tesla af te leveren.
Aha, bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paladin
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21-09 20:34

Paladin

Play Ball!

Hier 4 Oct besteld, LM heeft aagegeven order door gegeven te hebben aan Tesla tot op heden nog een RN nummer of enige vorm van update.

Vandaag LM maar even gemaild of zij al iets hebben vernomen.

|Yesterday is History, Today is a gift, Tomorrow a Mystery | M3 - LRAWD - Referral-link:https://ts.la/p66085

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xplosivv
ElonDusk schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 15:48:
Het gaat om de RN jongens. Dus tot nu toe klopt het wel. En anders is het verschil in SR/LR
Dat is dus het vervelende, ik heb op 30 juli besteld, en op 22aug pas mn RN gekregen. Kans is dus groot dat ik (weer) achter het net vis.
ElonDusk schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 15:21:
[...]

Yes, SR+ Black/Black. Volledig default.
Mdpd schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 14:36:

SR+
Zwart interieur
Zwart exterieur
19 inch
Trekhaak
Wat is je RN precies? Hoeft niet op alle digits, maar dan hebben we een indicatie :)

[ Voor 32% gewijzigd door Xplosivv op 15-10-2019 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xplosivv
snip

[ Voor 98% gewijzigd door Xplosivv op 15-10-2019 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElonDusk
Xplosivv schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 15:59:
[...]

Dat is dus het vervelende, ik heb op 30 juli besteld, en op 22aug pas mn RN gekregen. Kans is dus groot dat ik (weer) achter het net vis.

[...]

Yes, SR+ Black/Black. Volledig default.

[...]

Wat is je RN precies? Hoeft niet op alle digits, maar dan hebben we een indicatie :)
Nee komt wel goed. Mijne scheelt niet heel veel. 1 aug besteld en 14 aug RN :X

Model 3

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cronixx
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-09 16:33

cronixx

krieuw

ElonDusk schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 16:05:
[...]

Nee komt wel goed. Mijne scheelt niet heel veel. 1 aug besteld en 14 aug RN :X
:o jij inmiddles een VIN?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RWGW
Ik had 31-07 al een RN, maar nog geen VIN helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RichardC79
HK20 schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 15:49:
[...]

Nee, normaal niet. Maar ik kreeg een email van Tesla dat als de auto opgehaald wordt dat ze nu geen plek hebben om lease auto's op te vangen. Kortom, ze willen niet dat we onze huidige lease auto inleveren. Dus, toen ik LM vroeg hoe het dan moest, vertelden ze me dat ze bezig waren om dit anders te organiseren. Zij zorgen dat de auto opgehaald wordt bij Tesla en maken een afspr met de berijder om de Tesla af te leveren.
Dan gaan ze misschien met zo'n haal en breng service die auto's uitleveren.
Heb ik met mijn vorige auto ook gehad. Een jong iemand (meestal studenten) of juist een gepensioneerde oudere haalt de auto dan bij Tesla op en komt bij jou voor de deur die auto omwisselen en rijd dus met je oude leaseauto weer weg.

Dat zou ik persoonlijk wel heel fijn vinden want dat scheelt je even een hoop tijd! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HK20
RichardC79 schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 16:22:
[...]

Heb ik met mijn vorige auto ook gehad. Een jong iemand (meestal studenten) of juist een gepensioneerde oudere haalt de auto dan bij Tesla op en komt bij jou voor de deur die auto omwisselen en rijd dus met je oude leaseauto weer weg.

Dat zou ik persoonlijk wel heel fijn vinden want dat scheelt je even een hoop tijd! :)
Wat? ik hoop van niet :( Wat als er gelijk schade mee gereden wordt? Ik hoop toch echt dat ze de wagen op een trailer komen brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pieterr94
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 30-08 19:59
[...]

Behalve dan dat er een wildvreemde in je gloednieuwe auto rijdt. Ook al is het een lease lijkt me dat toch niet fijn. Waarschijnlijk ook al vreemde telefoons gekoppeld, instellingen gewijzigd etc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18-09 18:04
Verwijderd schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 13:20:
[...]

Bevestigingsmail vanuit Tesla komt vrij snel, zelfde dag of een dag later. Dit is niet gelijk aan RN nummer.
RN is 2-3 weken.
Ik praat vanuit een leasemaatschappij. Wij krijgen meteen een RN als de bestelling (handmatig) verwerkt is door Tesla. Tussen het moment dat wij onze mail sturen met PDF bestelling en bevestiging + RN zit nu een goede week.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Moet er ook niet aan denken dat iemand anders even de nieuwe Tesla gaat uitproberen. Daarnaast ben ik heel benieuwd hoe zit met eventuele schade (zowel voor huidige als nieuwe), wie controleert dat en tekent daarvoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RichardC79
pieterr94 schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 16:26:
[...]

Behalve dan dat er een wildvreemde in je gloednieuwe auto rijdt. Ook al is het een lease lijkt me dat toch niet fijn. Waarschijnlijk ook al vreemde telefoons gekoppeld, instellingen gewijzigd etc.
Nooit last gehad. De twee keer dat ik dit aan de hand heb gehad waren het uitermate vriendelijke en nette mensen en hadden ze geen telefoons gekoppeld of andere zaken gedaan waar ik niet vrolijk van werd. Sterker nog hadden ze zelfs netjes de twee flesjes wijn meegenomen die normaliter worden gegeven als je de auto bij de garage ophaalde in dit geval. De ene was trouwens een skoda en de andere een peugot. Ik vond het die keren een prima service.

Maar laten we vooral niet verder speculeren over iets wat misschien helemaal niet gaat gebeuren. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RichardC79
Verwijderd schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 16:46:
[...]

Moet er ook niet aan denken dat iemand anders even de nieuwe Tesla gaat uitproberen. Daarnaast ben ik heel benieuwd hoe zit met eventuele schade (zowel voor huidige als nieuwe), wie controleert dat en tekent daarvoor?
Ze hebben een formulier bij zich. Immers bekijkt diegene ook de auto die word ingeleverd.
Dus je moet dan ook 2 formulieren tekenen. Inleveren oude auto met eventuel gebreken en schade punten en voor de nieuwe. Van beide krijg je netjes een kopie met tijdstippen erop.
Dus dat is echt wel geborgt op die manier.

Echter denk ik niet dat de LM dit met de Tesla's gaat doen omdat als ik het zo lees er relatief veel mankementjes lijken te zijn bij aflevering met de Tesla's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bottom line
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22-09 14:44
Verwijderd schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 16:46:
[...]

Moet er ook niet aan denken dat iemand anders even de nieuwe Tesla gaat uitproberen.
Want er zal nooit iemand in jou auto hebben gezeten voor jij erin zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bottom line schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 18:03:
[...]

haha idd, van de boot op en af rijden gebeurd natuurlijk met autopilot / summon ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bottom line
Verwijderd schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 18:09:
[...]

haha idd, van de boot op en af rijden gebeurd natuurlijk met autopilot / summon ;)
Oei!
Maar dan is je auto al gekoppeld aan een andere gsm? :+ :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bottom line schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 18:03:
[...]

Zal vast, maar ik heb geen behoefte aan een discussie achteraf over schade e.d. als ik dat zelf op locatie had kunnen zien/melden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• j1990
  • Laatst online: 16:29
Verwijderd schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 18:23:
[...]

Zal vast, maar ik heb geen behoefte aan een discussie achteraf over schade e.d. als ik dat zelf op locatie had kunnen zien/melden.
Die locatie is dan toch bij je thuis? Zie het probleem niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bottom line
Zeker niet omdat de auto al thuis is geraakt.

Stel je voor dat jij in de terugrit, de auto tegen iets rijd. Daar sta je dan, als je de schade bij de SeC hebt kunnen verifiëren.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• tricker89
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 18-05 22:19
Kunnen we weer over op relevante(re) posts ipv een welles nietes discussie over het leveren van je auto op locatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElonDusk
Nog niet. Laatste x was t paar uur geleden dat ik gecheckt had.. jij ook niet denk ik?

Model 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aeonis schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 14:38:

Ter info.
1-08 besteld
zwart zwart 18inch
Long Range
Vin en vermoedelijk op eerstvolgende boot.
Begin november aflevering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerh
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 22-09 19:14
Verwijderd schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 18:23:
[...]

maar het is toch een leasebak. Is gewoon het probleem van de leasemaatschappij... Ontzorgen heet dat.

Dat is het grote voordeel van een Tesla leasen, je schuift het probleem gewoon door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2fast4uTesla
  • Laatst online: 27-04-2023
Yes ! :) eindelijk een VIN vandaag in de broncode

SR+ zw/zw/aero.

En een mail vandaag van LM dat de afgegeven leverdatum door Tesla 30 november is.

Er zit dus schot in de zaak.

Restrictie stond op 29/09, besteld begin Juli.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Via Alphabet (LM) op 30-09-2019 een standaard witte Tesla Model 3 besteld. Enkele dagen later kreeg ik mijn Tesla-account, waarin sindsdien geen RN en VIN beschikbaar zijn. Sterker nog, ik zie daar ook niet de door mijn geconfigureerde auto. Een praktisch leeg account dus met alleen wat contactgegevens.

Moet ik me al zorgen maken of is dit een normale gang van zaken? Tesla zelf is op geen manier te bereiken en de LM geeft aan dat alles 'goed staat' aan hun kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Dat is wel een late levering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier ook een vin!

16-8 besteld. Meteen RN
26-8 Restrictie eraf
15-10 VIN

Config:
SR+
Solid black
Black interior
Trekhaak
19"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Hadden jullie nog niet eerder gekeken, of is die pas het afgelopen uur erbij gekomen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 2fast4uTesla
  • Laatst online: 27-04-2023
carpebios schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 19:12:
Hadden jullie nog niet eerder gekeken, of is die pas het afgelopen uur erbij gekomen?
Gisteren voor het laatst gecontroleerd, toen nog geen VIN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Same voor me, gisteren nog geen VIN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linkser
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 19:01:
Via Alphabet (LM) op 30-09-2019 een standaard witte Tesla Model 3 besteld. Enkele dagen later kreeg ik mijn Tesla-account, waarin sindsdien geen RN en VIN beschikbaar zijn. Sterker nog, ik zie daar ook niet de door mijn geconfigureerde auto. Een praktisch leeg account dus met alleen wat contactgegevens.

Moet ik me al zorgen maken of is dit een normale gang van zaken? Tesla zelf is op geen manier te bereiken en de LM geeft aan dat alles 'goed staat' aan hun kant.
Ik heb exact hetzelfde bij Alphabet, besteld op 4-10.
Ook hier al een keer gebeld met LM, "alles staat goed meneer".
Vandaag wel mail gehad dat mijn leverdatum naar 30-11 is verschoven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Mogelijk dat nu de juli en deels augustus bevoorraad wordt, die hebben dan een VIN gehad van de Dahlia boot? Dan zouden sommige van augustus (misschien deels september) volgende week weer VIN's krijgen van de volgende boot die het panama kanaal verlaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tricker89
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 18-05 22:19
Allemaal zwarte exteriors die vin krijgen tot nu toe dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
tricker89 schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 19:39:
Allemaal zwarte exteriors die vin krijgen tot nu toe dus
Nee hoor, ik heb een blauwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michiele93
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06-03 22:45
Linkser schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 19:21:
[...]

Ik heb exact hetzelfde bij Alphabet, besteld op 4-10.
Ook hier al een keer gebeld met LM, "alles staat goed meneer".
Vandaag wel mail gehad dat mijn leverdatum naar 30-11 is verschoven...
Hier idem (m.u.v. de leverdatum).
Pagina: 1 ... 91 ... 459 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op https://tesla-updates.github.io/ & https://fmossott.github.io/TeslaCarriersMap/ kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.

Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.

Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.

Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.

* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *

Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.

Het grote Tesla topic - deel 2 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.