• Hatsjoe
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 16-09 11:34
carpebios schreef op donderdag 19 september 2019 @ 17:34:
Ik zie wel in een JSON bestand dit staan, maar dan wel gecomment met callback of zo

Url:
* - /inventory/callback/5YJXCAE4XXXX

X = verborgen
Heb je een Model X besteld of heb je het 4e karakter ook aangepast? Haal je VIN hier eens doorheen: https://teslatap.com/vin-decoder/

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Nu online
Ah nee, dat is een X inderdaad, ik kan alleen dit vinden in de code:

/**
* Request Callback.
*
* Form:
* - tesla_request_callback_form
* Url:
* - /inventory/callback/5YJXCAE4XGF0

Ik kijk dus verkeerd.

[ Voor 5% gewijzigd door carpebios op 19-09-2019 17:42 ]

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

• BDT
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-10-2023

BDT

miki112 schreef op donderdag 19 september 2019 @ 17:28:
[...]

Maandag 23 september 12:30 staat er nog steeds alleen Tilburg en het adres van Tilburg is weggehaald? Verder geen email of sms gekregen dus probeerde ik ze te bellen maar blijkbaar mag je niet meer bellen over d levering en de chat is al de hele dag niet bereikbaar? :?
Waarom zou je niet meer mogen bellen? Gewoon doen. Chat zal niet veel helpen

Sega till I die!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• buiz
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 03-11-2024
buiz schreef op maandag 16 september 2019 @ 17:11:
Zojuist nog even netjes gebeld door Tesla, blijkt dat hun systeem de reacties op de SMSjes niet goed heeft geregistreerd. Afspraak is nogmaals bevestigd nu.

13-08: LM Contract
15-08: Account (Welkom bij Tesla)
15-08: Reservering (De stappen naar uw levering)
18-08: Vin in source
12-09: Kenteken
19-09: Levering

M3 LR AWD BLUE/BLK/18"
Hij is binnen!! Alles prima, laat je niet gek maken door missende RNs, VINs of horror verhalen. Ik meld me hier af 😅

• miki112
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 23:13
BDT schreef op donderdag 19 september 2019 @ 17:43:
[...]

Waarom zou je niet meer mogen bellen? Gewoon doen. Chat zal niet veel helpen
Als je vragen hebt over de levering van je tesla heb je sneltoest 2 volgens mij en dan krijg je een geautomatiseerd bericht en wordt je terug naar het menu gestuurd. Zo kom je ook nergens als je niet meer weet waar je je Tesla op moet halen..

• Emptyy
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 17-09 20:28
Verwijderd schreef op donderdag 19 september 2019 @ 17:21:
Vanmorgen gesproken met iemand van Delivery, daar mijn bestelling sinds 14-8 staat en ik sindsdien helemaal niets vernomen heb. Geen verwachte leveringsdatum, geen VIN, niks.

Medewerker gaf aan dat alles wat nu geleverd is in Nederland al toegewezen is aan orders. Ik zal dus moeten wachten op nieuwe leveringen/boten. Ze wist mij te vertellen dat tot nu toe de verwachting is dat de eerste boot pas weer aankomt eind Oktober/begin November.

Nog een aantal dingen geprobeerd om uit te laten zoeken of mijn config met een andere kleur wel beschikbaar was, maar alles is al toegewezen. Alleen wat in de inventory staat op de website (Vooral al gebruikte modellen) is nog beschikbaar in haar systeem.

Er zat uiteindelijk volgens haar niks anders op dan nog weer ongeveer 1,5 maand te wachten en hopen dat mijn config op de boot staat en ook aan mij toegewezen wordt. 8)7

LR Zwart/Zwart/Aero
Zelfde config hier.. ook nog niks buiten een RN

• ElonDusk
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 01-09 23:51
Vanmorgen gesproken met iemand van Delivery, daar mijn bestelling sinds 14-8 staat en ik sindsdien helemaal niets vernomen heb. Geen verwachte leveringsdatum, geen VIN, niks.

Medewerker gaf aan dat alles wat nu geleverd is in Nederland al toegewezen is aan orders. Ik zal dus moeten wachten op nieuwe leveringen/boten. Ze wist mij te vertellen dat tot nu toe de verwachting is dat de eerste boot pas weer aankomt eind Oktober/begin November.

Nog een aantal dingen geprobeerd om uit te laten zoeken of mijn config met een andere kleur wel beschikbaar was, maar alles is al toegewezen. Alleen wat in de inventory staat op de website (Vooral al gebruikte modellen) is nog beschikbaar in haar systeem.

Er zat uiteindelijk volgens haar niks anders op dan nog weer ongeveer 1,5 maand te wachten en hopen dat mijn config op de boot staat en ook aan mij toegewezen wordt. 8)7

LR Zwart/Zwart/Aero
Pfff hoop dat t eerder komt. En anders hopen dat mijn configuratie op de eerst volgende boot staat

Model 3

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 19 september 2019 @ 13:43:
Hi allemaal,

Ik heb mijn M3 SR+ 31 july besteld. Nog steeds geen vin; verwachtte levertijd destijds was 27 september. Auto is dus nog niet uit productie. Zijn er mensen die met hetzelfde zitten of ligt dit probleem bij mij?
Hier nog 1. |:(
12 juli besteld. Zakelijke aankoop.
SR+ zwart zwart 19 inch
Levering volgens Tesla eind sept waarschijnlijk eerder
23 augustus een vin
6 sept weg vin.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joe Dancen
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 07-03 11:12

LR Zwart/Zwart/Aero
dat zou wel heel zuur zijn........
we hebben 2 m3's besteld via de LM PON en op 02/08/2019 bevestiging met RN nummer van Tesla
1 x SR/wit/wit/trekhaak/18"en 1 x LR wit/zwart/trekhaak/18"

Tot op vandaag geen VIN, SMS en leverdatum. Alle documenten zijn akkoord zegt tesla op de chat :-(

Morgen maar bellen wat er nu gaat gebeuren....vandaag na 40 minuten in de wacht bandje en verbinding verbroken.

Vraag me af hoe de toewijzigingen gaan?.......Sommige hebben hem binnen 1 week, andere moeten maanden wachten 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door Joe Dancen op 19-09-2019 18:52 ]

• carpebios
  • Nu online
Meer mensen die een SR+/space Gray/zwart/18" hebben besteld?

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

• tK0wnZ
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:42
Eind juli een witte M3 SR+ besteld, maar door gedoe bij mijn werkgever of leasemaatschappij, is hij volgens Tesla pas op 6 september besteld.

Echter, krijg gisteravond een mail van de leasemaatschappij dat de leverdatum is gewijzigd naar a.s. maandag (eerst was de verwachting week 44). De dealer neemt contact met mij op staat er verder.
Op de Tesla website zie ik inderdaad levering a.s. maandag 8 uur bij Tesla Groningen. Verder staat er een RN en VIN ingevuld.

Van Tesla heb ik echter geen SMS of mail ontvangen... morgen maar even Tesla bellen dus.

• Saci11211
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 26-08 16:17
Malt007 schreef op donderdag 19 september 2019 @ 16:46:
[...]

Heb maar opgehangen.

Iemand hier met financial lease via Findio? Heb de aanbetaling gedaan met overboeking aangezien ik errors kreeg bij betalen met credit card. Ik ga er nu even vanuit dat tesla mijn bestelling plaatst zodra mijn aanbetaling verwerkt is, waarop ze mijn bestelling doorgeven aan Findio, waarop Findio contact opneemt met mij. Maak ik hier een goede aanname of moet ik zelf actie ondernemen. Het is me allemaal erg onduidelijk in ieder geval.
Ik heb het via de financial lease van de ABN AMRO gedaan. Neem contact op met Findio en vraag hoe het in zijn werking gaat wat betreft de betaling, facturatie enzovoort.

Bij de ABN hebben ze handleidingen in pdf’s voor de Tesla medewerkers zodat die de factuur correct opstellen etc...kwestie van Tesla informeren.

Als Findio vaker leases heeft uitgegeven dan weten ze inmiddels ook wel hoe ze te werk moeten gaan met Tesla.

Uiteindelijk gaat het erom dat Tesla zijn geld wilt en de levering voorspoedig gaat verlopen. Findio wilt de juiste facturatie. Dus jij bent de spil in het web en dus ga met beide partijen in gesprek. Eerst Findio en dan Tesla.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -Jaap-io
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:18
carpebios schreef op donderdag 19 september 2019 @ 19:12:
Meer mensen die een SR+/space Gray/zwart/18" hebben besteld?
Jup, mits je de 18” aero’s bedoelt
Morgen ophalen _/-\o_

/me doet van alles: werken, bieren, BBQ-en, Pizza bakken en zwemmen

• carpebios
  • Nu online
-Jaap-io schreef op donderdag 19 september 2019 @ 19:59:
[...]

Jup, mits je de 18” aero’s bedoelt
Morgen ophalen _/-\o_
Wanneer besteld?

• dijkmans93
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 31-08 13:40
Roels1 schreef op donderdag 19 september 2019 @ 17:34:
[...]

Exact zelfde config hier met zelfde onduidelijkheid....
Hier vergelijkbaar. Lijken maar weinig zwarte te worden verstuurd. En in algemeen lijkt het niet erg in te lopen.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Zipsop
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Ben net even langs de haven in Amsterdam gereden uit nieuwsgierigheid (Mocht helaas geen Tesla bestellen vanwege alle issues dus nog 4 jaar benzine)

Maar er staan er al een hele kudde op jullie te wachten.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/4yueEiq2dXp2a8AB33PQkpuW/medium.jpg

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/Pf7UJxokyuVVFj56d8RdBn2M/medium.png
Het rode gedeelte staat iig helemaal vol, en er staan er her en der nog bosjes M3's Ook een file richting een soort van Mega wasstraat, waarschijnlijk voor het aflever klaar maken.

Moest helaas van de beveiliging moven voor ik betere foto's kon maken.

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
buiz schreef op donderdag 19 september 2019 @ 17:53:
[...]

Hij is binnen!! Alles prima, laat je niet gek maken door missende RNs, VINs of horror verhalen. Ik meld me hier af 😅
Foto? Ik haal maandag dezelfde config op en kan er tot die tijd niet genoeg zien! ;)

Enjoy!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -Jaap-io
Minder dan 2weken geleden (8-9)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
  • Nu online
Dat is mooi, ben bang alleen dat de rest al vergeven is en ik moet wachten op de volgende boot eind volgende maand. Maar is niet erg! :)

• -Jaap-io
Ik denk dat ik een van de laatste van de boot had 😉 heb ook nog delivery in Tilburg, waarschijnlijk als een van de laatste

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Neo_TGP
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07-09 21:35
Voor de mensen die (net zoals ik) te ongeduldig zijn om te wachten op normale updates op de site, maar ook geen zin hebben om handmatig in de source te kijken voor een VIN (en geen Chrome extension willen installeren) heb ik wat info uit het topic bij elkaar geschraapt. Hier heb ik een handleiding mee gemaakt voor hoe je de API kan gebruiken om periodiek automatisch te checken of er al een VIN bekend is ;). Een klein beetje Microsoft Azure Logic Apps er bij en je hebt meteen een mooi excuus om daar ook eens wat ervaring mee op te doen :)

https://hermanronk.nl/tes...tus-met-azure-logic-apps/

Ik wacht zelf nog op mijn LR AWD Grijs/Wit Aero M3

08-08 bestelling via LM
09-08 RN nummer in account

Vervolgens een hoop gezeur met het verwijderen van de restrictie (Tesla is niet de fijnste leverancier voor een LM (Alphabet) zullen we maar zeggen).

Sinds 12-09 geen restrictie meer, maar tot op heden verder wel doodse stilte. Even bij Tesla in Eindhoven geweest om daar de order na te kijken, stonden wat contactgegevens nog niet helemaal goed, maar verder lijkt het er op dat mijn M3 nog geproduceert moet worden.

Ach ja, geduld is een schone zaak zeggen ze.. Ze komen maandag in ieder geval vast de laadpaal plaatsen :)

Verwijderd

Als eerste de auto besteld via LM (t.o.v. Collega's & Vrienden)
En uiteraard de verkeerde config gekozen, iedereen mag de auto ophalen in de aankomende dagen! was er al bang voor! 8)7 (Murphy's law)
13/08 RN

Verder helemaal niks

LR Black/Black/Aero

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2019 21:10 ]

• Emptyy
  • Laatst online: 17-09 20:28
Verwijderd schreef op donderdag 19 september 2019 @ 21:07:
Als eerste de auto besteld via LM (t.o.v. Collega's & Vrienden)
En uiteraard de verkeerde config gekozen, iedereen mag de auto ophalen in de aankomende dagen! was er al bang voor! 8)7 (Murphy's law)
13/08 RN

Verder helemaal niks

LR Black/Black/Aero
28-8 hier. Zelfde verhaal met zelfde config..

• joke_name
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 07:55
Ik heb ook een LR black/black/aero.

Besteldatum: 02-08-2019 bij tesla maar door verwerkingsachterstand 02-09-2019 pas verwerkt.

Ben gelukkig nu veel weg in het buitenland.
Heb namelijk geen auto. Andere leaseauto is namelijk over gegaan naar nieuwe collega.

Hopelijk komt er een boot eerder dan eind oktober en zit mijn configuratie daar wel tussen en krijg ik hem ook toegewezen.

[ Voor 16% gewijzigd door joke_name op 19-09-2019 21:31 ]

• vanadium
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:40
Vandaag in Tilburg mijn M3 opgehaald. Het is een bijzondere customer journey die ik heb afgelegd. Al met al is het reuze snel gegaan, 06/08 restrictie eraf, 19/09 opgehaald. Vandaag was een "rustige" dag, kleine 300 auto's werden opgehaald. Bij mij zat er een klein krasje wat werd weggepoetst, geen andere issues met de lak. Een aantal componenten waren net niet strak genoeg uitgelijnd. Werd ter plekke gedaan en de M3 was klaar om mee te nemen. De medewerkers zijn erg vriendelijk en nemen ook de tijd om eea uit te leggen als je dat wilt, er is geen druk om de auto zo snel mogelijk mee te nemen. Als je daar de hele dag je auto wil inspecteren mag je die tijd rustig nemen. Dat je bloemen, taart, fles wijn, doek over auto niet krijgt in deze experience heb ik niet als een gemis ervaren. Kortom een erg goede ervaring voor mij.

• Abflonsma
  • Laatst online: 22-01-2022
Wij hebben via SMS te horen gekregen dat de auto donderdag 26 september opgehaald kan worden in Amsterdam.

Nog steeds geen VIN (alleen RN) op ons account. Kan dit kwaad?

• Siebert
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 03-02 12:03
daand schreef op woensdag 11 september 2019 @ 17:33:
[...]

Zelf één dag eerder bij LP besteld, met volgende verloop (SR+, blauw, zwart, aero):
20 aug - Bestelling LM
21 aug - Bevestiging dat order door is naar Tesla
30 aug - Welkom mail Tesla + RN
6 sep - VIN in source

Begreep wel dat de bestelling van LM door Tesla manual verwerkt wordt, dus misschien is het daar mis gegaan?
Uiteindelijk heb ik dezelfde dag (11 sept.) mijn LM en DeliveryNL een e-mail gestuurd en een uur later kreeg ik alsnog een Tesla account met RN. Zal misschien ook wel toeval zijn. Alleen heb ik nog steeds geen VIN in source.

• kreature
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 25-11-2024
Voor de mensen die recent een performance opgehaald hebben; zat de spoiler er al op? Of moet je deze later ophalen / laten monteren?
Thanks!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Abflonsma schreef op donderdag 19 september 2019 @ 22:00:
Wij hebben via SMS te horen gekregen dat de auto donderdag 26 september opgehaald kan worden in Amsterdam.

Nog steeds geen VIN (alleen RN) op ons account. Kan dit kwaad?
Ja, alle SMS-berichten, telefoontjes, mails en andere 1:1 Tesla communicatie moet je negeren totdat je een VIN in je account hebt.

Nee dus.

• Eddos
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:24
Voor de mensen die zich afvragen hoe dat zit met gratis Superchargen op de afleverdag; ik kreeg vandaag een incasso van een Supercharge-actie van afgelopen dinsdag, die van de leveringsdag (vorige week dinsdag) is niet geïncasseerd. Dus lijkt gratis te zijn.

Verwijderd

Eddos schreef op donderdag 19 september 2019 @ 22:47:
Voor de mensen die zich afvragen hoe dat zit met gratis Superchargen op de afleverdag; ik kreeg vandaag een incasso van een Supercharge-actie van afgelopen dinsdag, die van de leveringsdag (vorige week dinsdag) is niet geïncasseerd. Dus lijkt gratis te zijn.
Collega heeft vandaag zijn M3 opgehaald. Gelijk naar een Supercharger gereden en geladen. Na het laden stond er 11,50 euro verbruik op zijn account. Dus blijkbaar gaat het niet bij iedereen goed.
Verwijderd schreef op donderdag 19 september 2019 @ 22:50:
[...]

Collega heeft vandaag zijn M3 opgehaald. Gelijk naar een Supercharger gereden en geladen. Na het laden stond er 11,50 euro verbruik op zijn account. Dus blijkbaar gaat het niet bij iedereen goed.
Waar zag hij dit? Op het scherm of echt online bij geschiedenis? Scherm in de auto klopt niet altijd.

Tesla Model 3 | LR AWD | 2019 - Tesla Model Y | Performance | 2023

Verwijderd

Inspired schreef op donderdag 19 september 2019 @ 23:00:
[...]

Waar zag hij dit? Op het scherm of echt online bij geschiedenis? Scherm in de auto klopt niet altijd.
Scherm in de auto.
Hmm oke, dan zou het idd kunnen dat het niet klopt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Source
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-09 00:23
Morgen eind ochtend naar Amsterdam, spannend. Nog andere mensen die morgen hun auto mogen ophalen?

• BDT
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-10-2023

BDT

The Source schreef op donderdag 19 september 2019 @ 23:03:
Morgen eind ochtend naar Amsterdam, spannend. Nog andere mensen die morgen hun auto mogen ophalen?
Jazeker, echter ga ik naar Tilburg. Zo maar eens de wekker zetten. Mijn Tesla wheelcap kit ligt al 2 maanden "geduldig" te wachten.

Sega till I die!

• -Jaap-io
Ik ook Tilburg morgenmiddag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReSpawN
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-09 19:24

ReSpawN

Age of the Geek, baby!

Eindelijk de mail ontvangen van Delivery voor volgende week. Advies om op Station Amsterdam Sloterdijk te komen en met de shuttle te gaan naar de Car Terminal.

Age of the Geek, baby!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hopen dat de auto’s niet in de buurt van de brand staan in Tilburg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickbear
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15-09 07:21
The Source schreef op donderdag 19 september 2019 @ 23:03:
Ben benieuwd naar je ervaring in Amsterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herbie0412
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 17-12-2023
Vandaag ophalen in Amsterdam, begin middag, ben er al ietsje eerder. Hopelijk geen probleem! Erg benieuwd!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasterMaceMichu
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08:16
Ben wel benieuwd hoeveel auto's daar nog staan.....Zou één van de ophalers dat eens kunnen polsen bij de medewerkers ter plaatse?

3D Print Service || Activated Carbon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kreature
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 25-11-2024
kreature schreef op donderdag 19 september 2019 @ 22:22:
Voor de mensen die recent een performance opgehaald hebben; zat de spoiler er al op? Of moet je deze later ophalen / laten monteren?
Thanks!
^ :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willemjan44
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 16-07-2024
Ook ik kreeg de mail dat mijn levering volgende week vrijdag is verplaats naar Amsterdam. (Geen sms ontvangen) Ik zit echter dan nog Italië en ben pas zondag terug. Iemand tips wat ik het beste kan doen? Mijn dank is groot!

Edit: wil mijn afspraak graag verzetten en niemand machtigen voor het ophalen

[ Voor 15% gewijzigd door willemjan44 op 20-09-2019 08:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roels1
  • Laatst online: 20-07 22:07
Iemand die mij een machtigingsformulier wil toesturen? Graag een bericht dan geef ik je mijn e-mail adres :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bottom line
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 18-09 19:42
Gewoon een word-document openen en een tekst schrijven dat je iemand volmacht geeft, met informatie over de auto? :)
Naam, datum en handtekening uiteindelijk nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roels1
bottom line schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 08:31:
Gewoon een word-document openen en een tekst schrijven dat je iemand volmacht geeft, met informatie over de auto? :)
Naam, datum en handtekening uiteindelijk nog.
Begreep dat het een formulier is welke wordt meegestuurd bij de bevestging van afspraak, dus een 'Tesla' formulier zeg maar :) Om gedoe te voorkomen wil ik die manier dan ook hanteren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Roels1 schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 08:27:
Iemand die mij een machtigingsformulier wil toesturen? Graag een bericht dan geef ik je mijn e-mail adres :)
Geen probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roels1
thanks, zie DM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21-07 08:41

Erik

hehehe

[...]

Stond er ook bij mij en ook in m'n account maar was later allemaal weer weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram_Ram
  • Laatst online: 16-03-2023
Inspired schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 07:08:
Hopen dat de auto’s niet in de buurt van de brand staan in Tilburg.
is 6KM van de factory

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18-09 18:04
[...]

Het scherm klopt vaak niet. Ik heb onwijs veel gratis stroom door referrals en altijd krijg ik kosten in het scherm, echter worden deze dan vaak een paar uur later ineens van het stroomtegoed afgeschreven.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-08 14:23
Misschien handig om in de topic warning te zetten dat mensen niet gaan zeuren dat ze nog geen auto hebben, geen vin hebben of geen smsje hebben gehad wanneer ze de auto kunnen ophalen als ze amper 2 weken geleden een bestelling hebben gedaan. Lijkt af en toe wel een kleuterklas zeg. Op de gemiddelde auto moet je 4-6 maanden wachten. Alle andere electrische auto's bijna een jaar. En er zijn er legio die na 1 week al gaan klagen dat ze nog niets hebben gehoord en in de stress schieten.... kom op zeg.

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fioravanti
  • Registratie: Maart 2006
  • Nu online

Fioravanti

Fioravantastisch!

Eens!

Ondertussen sta ik telefonisch in de rij bij Delivery. Komende maandag wordt om 8u mijn auto afgeleverd. Bij mij thuis! Althans, volgens de site, want ik heb nog steeds geen sms of mail erover gehad.

Athlon zegt dat ik hen (Athlon) vanmiddag om half vijf nog eens moet bellen, want: 'Tesla...'. Daarbij gaf ze aan dat het nooit 8u in de ochtend is als het thuis wordt afgeleverd, maar 's middags ("8u is een standaard tijd"). Maar dan dus wel door een 'hiker' van Athlon. Alleen kon zij ook niet 100% zeker aangeven of het nou Athlon of Tesla is die bij mij thuis komt afleveren...

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• bakafish
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-02-2020
thewizard2006 schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 09:21:
Misschien handig om in de topic warning te zetten dat mensen niet gaan zeuren dat ze nog geen auto hebben, geen vin hebben of geen smsje hebben gehad wanneer ze de auto kunnen ophalen als ze amper 2 weken geleden een bestelling hebben gedaan. Lijkt af en toe wel een kleuterklas zeg. Op de gemiddelde auto moet je 4-6 maanden wachten. Alle andere electrische auto's bijna een jaar. En er zijn er legio die na 1 week al gaan klagen dat ze nog niets hebben gehoord en in de stress schieten.... kom op zeg.
Elke keer dat je onterecht belt/e-mailt/chat met Tesla, krijg je bij Tesla een aantekening en word je 50 plaatsen naar achter geschoven in de wachtrij, heb ik vernomen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-08 14:23
bakafish schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 09:26:
[...]

Elke keer dat je onterecht belt/e-mailt/chat met Tesla, krijg je bij Tesla een aantekening en word je 50 plaatsen naar achter geschoven in de wachtrij, heb ik vernomen.
hehe dat zou wel een mooi zijn. En bij 3x wordt je auto een maand opgeschoven :D

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakafish
Fioravanti schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 09:26:
Eens!

Ondertussen sta ik telefonisch in de rij bij Delivery. Komende maandag wordt om 8u mijn auto afgeleverd. Bij mij thuis! Althans, volgens de site, want ik heb nog steeds geen sms of mail erover gehad.

Athlon zegt dat ik hen (Athlon) vanmiddag om half vijf nog eens moet bellen, want: 'Tesla...'. Daarbij gaf ze aan dat het nooit 8u in de ochtend is als het thuis wordt afgeleverd, maar 's middags ("8u is een standaard tijd"). Maar dan dus wel door een 'hiker' van Athlon. Alleen kon zij ook niet 100% zeker aangeven of het nou Athlon of Tesla is die bij mij thuis komt afleveren...
Hier hetzelfde verhaal, ook via Athlon besteld. Huisadres als leveringslocatie, om 8 uur. Maar... Athlon zegt dat zij niet aan huis leveren als je dat niet met hun hebt afgesproken, en dat heb ik niet. Daarnaast wel het emailtje van Tesla gehad dat levering niet meer via Tilburg, maar Amsterdam verloopt. Dusja, moet ik zelf naar Amsterdam, of toch een Tesla hiker??? :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OllieMongollie
  • Laatst online: 10-09 09:01
Over 2,5 uur ophalen in T'burg :9 Nog geen sms gehad dat ik naar Amsterdam moet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fioravanti
  • Nu online

Fioravanti

Fioravantastisch!

Eens!

25 minuten in de wacht gestaan, daarna binnen 1 minuut geholpen door een Engels sprekende man. Dat was even switchen :+

Blijkbaar hadden ze mijn mobiele nummer gematcht, want hij gaf meteen aan dat het een Athlon auto was. En dat Athlon hem in de ochtend ophaalt, en daarna thuis aflevert.

Betekent voor mij dus nu concreet dat ik rond vieren ga bellen met Athlon over wat hun planning is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joe Dancen
Wat is de reactietijd van deliveryNL@tesla.nl?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tja, maar de auto's staan ook op andere parkeerplekken toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElonDusk
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 01-09 23:51
Joe Dancen schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 09:42:
Wat is de reactietijd van deliveryNL@tesla.nl?
Hangt van je vraag af anders reageren ze niet :) heb 3/4 mailtjes gestuurd en nooit reactie gehad. |:(

Model 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Roels1 schreef op donderdag 19 september 2019 @ 17:34:
[...]

Exact zelfde config hier met zelfde onduidelijkheid....
Hier ook zwart/zwart/aero sinds 1-08 bestelling bij Leaseplan en geen levertijd bekend.
Lijkt erop dat laatste boten een minimaal aantal zwart/zwart/aero configuraties hebben bevat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakafish
Fioravanti schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 09:39:
[...]

25 minuten in de wacht gestaan, daarna binnen 1 minuut geholpen door een Engels sprekende man. Dat was even switchen :+

Blijkbaar hadden ze mijn mobiele nummer gematcht, want hij gaf meteen aan dat het een Athlon auto was. En dat Athlon hem in de ochtend ophaalt, en daarna thuis aflevert.

Betekent voor mij dus nu concreet dat ik rond vieren ga bellen met Athlon over wat hun planning is.
Had je dit van tevoren geregeld met Athlon? Of lijkt het op hun initiatief?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Jaap-io
OllieMongollie schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 09:38:
Over 2,5 uur ophalen in T'burg :9 Nog geen sms gehad dat ik naar Amsterdam moet ;)
hopelijk is hij een beetje schoon, zonder al te veel roet ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• frank2014
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 17-09 00:05
-Jaap-io schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 09:47:
[...]

hopelijk is hij een beetje schoon, zonder al te veel roet ;)
Reken daar maar niet op. Ik woon er vlak bij en heb vanmorgen de auto al gewassen. En ik ga vanmiddag in Amsterdam een witte SR+ ophalen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tharonald
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 27-12-2021
Goedemorgen,

Even een vraagje. Ik zie in mijn "source" code wel een 5Y nummer staan maar dan in de comments...

/**
* Request Callback.
*
* Form:
* Url:
* - /inventory/callback/5YJXCAEXXXXXXXXXX
* Called from:
* - tesla_test_drive/tesla_test_drive.module
* - tesla_request_callback/tesla_request_callback.module
* - tesla_request_callback/tesla_request_callback.main.inc
* - tesla_request_callback/templates/callback-standalone.tpl.php
* - tesla_request_callback/templates/call-back-standalone.tpl.php
* - tesla_test_drive/templates/thank-you-form.tpl.php
* - tesla_request_callback/js/request_callback.js
* - tesla_enterprise/tesla_enterprise.callback_form.inc
* - tesla_enterprise/js/callback_form/callback_form.js
*/

Wat moet dat dan weer betekenen 8)7 ? Verder geen vin te vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nexz
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 05-09 14:48
tharonald schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 10:11:
Goedemorgen,

Even een vraagje. Ik zie in mijn "source" code wel een 5Y nummer staan maar dan in de comments...

/**
* Request Callback.
*
* Form:
* Url:
* - /inventory/callback/5YJXCAEXXXXXXXXXX
* Called from:
* - tesla_test_drive/tesla_test_drive.module
* - tesla_request_callback/tesla_request_callback.module
* - tesla_request_callback/tesla_request_callback.main.inc
* - tesla_request_callback/templates/callback-standalone.tpl.php
* - tesla_request_callback/templates/call-back-standalone.tpl.php
* - tesla_test_drive/templates/thank-you-form.tpl.php
* - tesla_request_callback/js/request_callback.js
* - tesla_enterprise/tesla_enterprise.callback_form.inc
* - tesla_enterprise/js/callback_form/callback_form.js
*/

Wat moet dat dan weer betekenen 8)7 ? Verder geen vin te vinden
Is een voorbeeld (API endpoint?), in dit geval een Model X :9

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18-09 14:26
Mee eens met de kleuterklas, als het in dit topic al vervelend is om te volgen, kun je nagaan hoe ze zich bij Tesla aan de andere kant van de lijn moeten voelen.. Geduld, geduld. Mijn eerste auto duurde ook 5 maanden, zonder dat ik iets hoorde. Mijn tweede auto iets sneller (ca. 3 maanden) maar daar werd dit ook gewoon 1-2 weken van tevoren pas bevestigd dat de auto klaar was..

Fuck de vin, fuck je RN, fuck de source code, fuck je mailtjes, SMSjes.. als je je 'Welkom bij de familie' mail hebt gehad moet je gewoon achterover gaan leunen en wachten tot je bericht krijgt over het ophalen.

Over de spoiler; Is de performance spoiler ook alleen maar van carbon, of wordt dat meegespoten? Ik zou er ook wel eentje willen hebben, maar in carbon vind ik het niet passen. Dan zou het in de juiste kleur gespoten/gewrapt moeten worden? Overigens plakt Tesla hem zelf ook met dubbelzijdig tape vast :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joe Dancen
Smeken of je aub + €50.000 mag betalen......Eigenlijk te bizar voor woorden.

Off-topic: Wat zouden de grote Duitse ICE merken ervoor over hebben om dit leverproces voor 2020 nog even goed op te kl*ten? Als er straks iets gebeurd met een van de schepen ga ik in de conspiracy mode O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjetsu NL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 06-09 09:55
Joe Dancen schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 10:23:

Off-topic: Wat zouden de grote Duitse ICE merken ervoor over hebben om dit leverproces voor 2020 nog even goed op te kl*ten? Als er straks iets gebeurd met een van de schepen ga ik in de conspiracy mode O-)
Dude... stop jinxing! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Jaap-io
frank2014 schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 10:05:
[...]

Reken daar maar niet op. Ik woon er vlak bij en heb vanmorgen de auto al gewassen. En ik ga vanmiddag in Amsterdam een witte SR+ ophalen :)
het zou fijn zijn als tesla dat ook nog even doet, het wassen ;)
Wel jammer dat je naar Amsterdam moet, ik mag nog naar Tilburg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhrgamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 03-01 14:17
Joe Dancen schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 10:23:

Heb echt 6 keer moeten bellen voor een eindafrekening/factuur voor twee M3's. Uiteindelijk gisteren gekregen, morgen moeten we de auto's al ophalen.

Wel knap als merk, kunnen wij als bedrijf nog wat van leren _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schrobz
  • Laatst online: 23:00
Roels1 schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 08:27:
Heb je die van mij niet ontvangen dan?

SR+ sept 2019 wit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roels1
Schrobz schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 10:41:
[...]

Heb je die van mij niet ontvangen dan?
Jawel! Keek niet goed 8)7
Bedankt alsnog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowFrys
  • Laatst online: 02-06 08:40
Tips voor het ophalen gevraagd.

Ik mag woensdag ook mijn M3 ophalen bij Koopman in Amsterdam en vroeg mij af of jullie nog tips hebben waar ik op moet letten qua afwerking auto e.d.

Ik heb al een aantal dingen voorbij zien komen:

1. lakschade
2. lijmresten
3. vallen deuren goed in de klink
4. is de trekhaak aanwezig

Iemand aanvullingen/wijzigingen op deze lijst?

Kan een mooie standaard checklist worden voor de afhalers :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07:32
ShadowFrys schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 10:48:
Denk je nou echt dat je de eerste bent? Het grote Tesla Levering topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hvd2000
  • Laatst online: 04-04-2023
Vanmiddag man ik mijn M3 ophalen. Weet iemand hoe het koppelen van de app werkt? Hij is besteld op naam van mijn baas en ik sta als 2e contact in het account. Ik heb de app alvast geïnstalleerd.
Kan ik vanmiddag mijn telefoon koppelen, of gaat dat dan automatisch op de telefoon van mijn baas? Achteraf een extra telefoon koppelen schijnt een paar weken/maanden te duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18-09 14:26
ShadowFrys schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 10:48:
Tips voor het ophalen gevraagd.

Ik mag woensdag ook mijn M3 ophalen bij Koopman in Amsterdam en vroeg mij af of jullie nog tips hebben waar ik op moet letten qua afwerking auto e.d.

Ik heb al een aantal dingen voorbij zien komen:

1. lakschade
2. lijmresten
3. vallen deuren goed in de klink
4. is de trekhaak aanwezig

Iemand aanvullingen/wijzigingen op deze lijst?

https://teslabros.com/wp-...-3-Delivery-Checklist.pdf

Die checklist is er al :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowFrys
Super, bedankt !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowFrys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07:32
hvd2000 schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 10:56:
Vanmiddag man ik mijn M3 ophalen. Weet iemand hoe het koppelen van de app werkt? Hij is besteld op naam van mijn baas en ik sta als 2e contact in het account. Ik heb de app alvast geïnstalleerd.
Kan ik vanmiddag mijn telefoon koppelen, of gaat dat dan automatisch op de telefoon van mijn baas? Achteraf een extra telefoon koppelen schijnt een paar weken/maanden te duren.
Als je op tesla.com/teslaaccount het RN nummer te zien krijgt als je met jouw account inlogt, verwacht ik dat hij ook automatisch in jouw app verschijnt. Anders kunnen ze dat vast ter plekke nog wel regelen, als alle documentatie in orde is.

En anders kun je altijd nog de inloggegevens van je baas achter de hand houden (hoewel hij dat vast niet zal willen als hij een hele vloot aan Tesla's op z'n naam heeft staan :P )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bottom line
Die checklisten :')
Demonstratie vragen voor trekhaak :') Handleiding in handschoenkastje :') laatste software geinstalleerd :') elke laadmogelijkheid / connector uittesten :')
Test anders ook of hij wel verbinding kan maken met de noodcentrale in geval van een ongeval?

Ja, good luck. Ik zou auto direct weigeren als er 1 vinkje ontbreekt hoor. Zou echt niet normaal zijn van Tesla als ze niet alles kunnen afvinken.
Al die hysterie hier soms in dit topic..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count_B
  • Laatst online: 18-09 11:02
bottom line schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 11:25:
Demonstratie vragen voor trekhaak :') Handleiding in handschoenkastje :') laatste software geinstalleerd :') elke laadmogelijkheid / connector uittesten :')
Test anders ook of hij wel verbinding kan maken met de noodcentrale in geval van een ongeval?

Ja, good luck. Ik zou auto direct weigeren als er 1 vinkje ontbreekt hoor. Zou echt niet normaal zijn van Tesla als ze niet alles kunnen afvinken.
Bereid je dan maar vast voor. Toen ik de M3 op ging halen had geloof ik 80% wel wat. Veel succes!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thomas H
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07:30
bottom line schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 11:25:

Die opmerkingen :')
Volgens mij zijn we allemaal weldenkende tweakers die snappen dat je het e.e.a. met een korreltje zout mag nemen. Een lijstje helpt je helder nadenken, het voorkomt misschien dat je thuis opmerkt dat er een trekhaak of laadkabel mist, een deur scheef zit of dat er wat krassen op zitten. Als je de reacties in dit topic naleest zie je dat een flink aantal mensen wel iets aan te merken hebben gehad.

Nee, ik zou de auto ook niet snel laten staan, maar er zit nogal verschil tussen een kras op locatie constateren en dat meteen te melden, of de kras een week later thuis opmerken...

[ Voor 3% gewijzigd door Thomas H op 20-09-2019 11:32 . Reden: ticvautjus ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bottom line
Count_B schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 11:28:
[...]

Bereid je dan maar vast voor. Toen ik de M3 op ging halen had geloof ik 80% wel wat. Veel succes!
Ik heb de mijne al 6 maand ;)
Zonder checklist trouwens.

@Thomas H
En als je de reacties doorleest, is er bij Tesla geen enkel probleem om later nog hun eens erop te wijzen dat er iets mis is, en gaan hun dat ook nog daadwerkelijk in orde maken.
Meeste dingen worden toch pas later opgelost.
Ook als je die bij levering niet hebt gezien.

Dus zo'n checklist is helemaal niet nodig. Heb jij een checklist nodig gehad bij je vorige auto's?
Nee.

[ Voor 41% gewijzigd door bottom line op 20-09-2019 11:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Count_B
  • Laatst online: 18-09 11:02
haha daarom er is altijd wel wat dus die checklist kan me gestolen worden. Ik had overigens wel lakschade en ik zou nog teruggebeld worden om dit op te lossen. Dus als ze dit snel gaan doen vind ik het allemaal wel best!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japie81
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 05-02 16:24
Eens!

Toch vreemd, iK heb met Athlon gebeld van de week.
bij mijn staat ook 8.00u in account van tesla.
Wat ik hoorde van athlon was volgende: Athlon heeft een firma ingehuurd die de autos ophaalt en inspecteert. Deze worden dan dezelfde dag nog bezorgd bij jou thuis, dit zal dus niet om 8.00u zijn
Tevens kun je dan je huidige lease auto ook weer mee geven.

Update: Ik lees nu alle berichten, zie dat jij ook al info hebt gekregen die ik hierboven benoem >:)

[ Voor 4% gewijzigd door Japie81 op 20-09-2019 11:41 ]

2019 Model 3 LR AWD Wit, Zwar interieur en Trekhaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakafish
Japie81 schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 11:38:
[...]

Toch vreemd, iK heb met Athlon gebeld van de week.
bij mijn staat ook 8.00u in account van tesla.
Wat ik hoorde van athlon was volgende: Athlon heeft een firma ingehuurd die de autos ophaalt en inspecteert. Deze worden dan dezelfde dag nog bezorgd bij jou thuis, dit zal dus niet om 8.00u zijn
Tevens kun je dan je huidige lease auto ook weer mee geven.
En tegen mij zei Athlon: afleverdienst geldt alleen als je dat van tevoren aangegeven hebt.
En Tesla zegt tegen mij: ALLE Athlon auto's worden door de 3e partij afgeleverd aan huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japie81
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 05-02 16:24
bakafish schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 11:43:
[...]

En tegen mij zei Athlon: afleverdienst geldt alleen als je dat van tevoren aangegeven hebt.
En Tesla zegt tegen mij: ALLE Athlon auto's worden door de 3e partij afgeleverd aan huis.
Ja en athlon zei tegen mij, dat in pricipe alle autos worden opgehaald, behalve als je zelf wilt doen.
Tesla zei hetzelfde tegen mij; ALLE Athlon auto's worden door de 3e partij afgeleverd aan huis.

2019 Model 3 LR AWD Wit, Zwar interieur en Trekhaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakafish
Japie81 schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 11:45:
[...]

Ja en athlon zei tegen mij, dat in pricipe alle autos worden opgehaald, behalve als je zelf wilt doen.
Tesla zei hetzelfde tegen mij; ALLE Athlon auto's worden door de 3e partij afgeleverd aan huis.
Ik heb dus ook huisadres als afleverlocatie in mn account staan, maar heb gisteren ook een mailtje gehad dat niet Tilburg, maar Amsterdam de ophaallocatie is. Heb jij die ook nog gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fioravanti
  • Nu online

Fioravanti

Fioravantastisch!

Japie81 schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 11:45:
[...]

En precies dit soort communicatie is waar ik allergisch voor ben. Mede omdat er eigenlijk geen communicatie is. Tesla stuurt niks, want het gaat via Athlon (tot mijn grote verrassing nog thuis bezorgd ook) en Athlon laat dat ook niet actief aan mij weten...

Toch wel een verschilletje of ik vijf kwartier naar Tilburg moet rijden met een extra chauffeur, of thuis mag duimen draaien. Plus de persoonlijke omstandigheid dat ik maandagochtend nog in Friesland zit. Dus dan is een beetje duidelijkheid planningstechnisch wel praktisch.

Gaat in ieder geval helemaal goed komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjetsu NL
Fioravanti schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 11:50:
[...]

En precies dit soort communicatie is waar ik allergisch voor ben. Mede omdat er eigenlijk geen communicatie is. Tesla stuurt niks, want het gaat via Athlon (tot mijn grote verrassing nog thuis bezorgd ook) en Athlon laat dat ook niet actief aan mij weten...

Toch wel een verschilletje of ik vijf kwartier naar Tilburg moet rijden met een extra chauffeur, of thuis mag duimen draaien. Plus de persoonlijke omstandigheid dat ik maandagochtend nog in Friesland zit. Dus dan is een beetje duidelijkheid planningstechnisch wel praktisch.

Het leuke Tesla => LM spel... ik vraag me uberhaupt af of Alphabet weet dat ik volgende week mijn Tesla op moet gaan halen... en als ze het wel weten, waarom ik verder niks van hen hoor (laadpas etc...) :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakafish
Fioravanti schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 11:50:
[...]

Dus eigenlijk weet je nog steeds niet wat de bedoeling is, ophalen (en in Tilburg of Amsterdam?) of thuis wachten. Jij bent maandag aan de beurt? Kan je daarna even weten hoe het afgelopen is?

Ik heb nog tot volgende week vrijdag, hopelijk wordt alles snel duidelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• L985
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 10-08 10:34
Ninjetsu NL schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 11:53:
[...]

Het leuke Tesla => LM spel... ik vraag me uberhaupt af of Alphabet weet dat ik volgende week mijn Tesla op moet gaan halen... en als ze het wel weten, waarom ik verder niks van hen hoor (laadpas etc...) :X
Alphabet wist bij mij ook niet dat ik de auto op kan halen volgende week. Ik heb gebeld en als je het kenteken en de meldcode doorgeeft bestellen ze de laadpas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier ook. In Tesla account staat Tilburg (met datum), mail met Amsterdam gekregen (zonder datum) en volgens Athlon kan ik kiezen: zelf ophalen of thuis bezorgen. Zijn dus nog allerlei opties open.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjetsu NL
L985 schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 12:04:
[...]

Alphabet wist bij mij ook niet dat ik de auto op kan halen volgende week. Ik heb gebeld en als je het kenteken en de meldcode doorgeeft bestellen ze de laadpas.
Ah oke, dat is goed om te weten, dan ga ik ze zometeen even bellen! Thanks! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fioravanti
  • Nu online

Fioravanti

Fioravantastisch!

bakafish schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 11:59:
[...]

Dus eigenlijk weet je nog steeds niet wat de bedoeling is, ophalen (en in Tilburg of Amsterdam?) of thuis wachten. Jij bent maandag aan de beurt? Kan je daarna even weten hoe het afgelopen is?

Ik heb nog tot volgende week vrijdag, hopelijk wordt alles snel duidelijk.
Ik ga voorlopig uit van thuis afleveren. Kort na mijn belletje gister met Athlon, kreeg ik van Athlon een smsje dat mijn brandstofpas was aangevraagd. Die krijg ik vandaag binnen volgens PostNL.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Herbie0412
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 17-12-2023
Ben er! Wat een tesla’s Bij elkaar zeg! Damn! En die van mij staat vooraan, al gelokaliseerd voordat ik mij heb ingecheckt.

Grote tent neergezet, fijne stoelen, koffie en een nog grotere tent voor reparatie’s, en dat soort dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roderickvd
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 07:43
Herbie0412 schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 12:55:
Ben er! Wat een tesla’s Bij elkaar zeg! Damn! En die van mij staat vooraan, al gelokaliseerd voordat ik mij heb ingecheckt.

Grote tent neergezet, fijne stoelen, koffie en een nog grotere tent voor reparatie’s, en dat soort dingen.
Top man, veel plezier!

En, kan je gewoon lopend het terrein betreden (dus zonder de shuttlebus)? Via de hoofdingang?
Pagina: 1 ... 64 ... 459 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op https://tesla-updates.github.io/ & https://fmossott.github.io/TeslaCarriersMap/ kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.

Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.

Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.

Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.

* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *

Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.

Het grote Tesla topic - deel 2 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.