Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cronixx
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-06 10:14

cronixx

krieuw

Nee, die nog niet helaas :9

Anoniem: 1255354

Besparen zo veel transportkosten. Als dat nu eens ten goede van de berijders gaat komen ;)

• Bosma
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 27-05 21:39
Voor de mensen die naar Amsterdam moeten voor levering:

Beste klant,

Om u zo snel mogelijk uw Model 3 te leveren hebben wij u geselecteerd om uw afspraak voor uw Model 3 levering te laten doorgaan bij Koopman Amsterdam, in plaats van de Tilburg Factory.

De Koopman Terminal is het eenvoudigste bereikbaar via openbaar vervoer, naar Station Amsterdam Sloterdijk. Vanaf Sloterdijk rijden er vanaf de Kiss en Ride shuttles naar de locatie.

Parkeren zal gelimiteerd zijn, en voornamelijk gereserveerd voor inruil auto’s.

Zodra wij uw levering in Amsterdam hebben afgestemd zult u hier nog een bevestiging van ontvangen.

Met vriendelijke groet,

Uw Tesla Delivery Team

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aequitas
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-06 09:58
Anoniem: 1255354 schreef op donderdag 19 september 2019 @ 11:47:
Besparen zo veel transportkosten. Als dat nu eens ten goede van de berijders gaat komen ;)
Naar huis rijden in je nieuwe Tesla hélemaal vanuit Amsterdam ipv Tilburg is toch al beloning genoeg ;)

• Crowbar
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 18-02 11:26
aequitas schreef op donderdag 19 september 2019 @ 11:50:
[...]

Naar huis rijden in je nieuwe Tesla hélemaal vanuit Amsterdam ipv Tilburg is toch al beloning genoeg ;)
Nou ik woon in Breda. Had de auto toch liever in Tilburg opgehaald. Maar ik mag toch pas in november, dus wie weet hoe het dan geregeld is.

• DuikKees
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-09-2023
Kreeg ik zojuist van Tesla:

"Om u zo snel mogelijk uw Model 3 te leveren hebben wij u geselecteerd om uw afspraak voor uw Model 3 levering te laten doorgaan bij Koopman Amsterdam, in plaats van de Tilburg Factory.

De Koopman Terminal is het eenvoudigste bereikbaar via openbaar vervoer, naar Station Amsterdam Sloterdijk. Vanaf Sloterdijk rijden er vanaf de Kiss en Ride shuttles naar de locatie.

Zodra wij uw levering in Amsterdam hebben afgestemd zult u hier nog een bevestiging van ontvangen."

Hoe gaat dat daar in Amsterdam? Echt zo slecht parkeren daar?

• ShadowFrys
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 02-06 08:40
Bosma schreef op donderdag 19 september 2019 @ 11:49:
Voor de mensen die naar Amsterdam moeten voor levering:

Beste klant,

Om u zo snel mogelijk uw Model 3 te leveren hebben wij u geselecteerd om uw afspraak voor uw Model 3 levering te laten doorgaan bij Koopman Amsterdam, in plaats van de Tilburg Factory.

Zodra wij uw levering in Amsterdam hebben afgestemd zult u hier nog een bevestiging van ontvangen.

Met vriendelijke groet,

Uw Tesla Delivery Team
Die kreeg ik ook niet binnen via de mail :)

• bebopper
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:25

bebopper

I'm an absolute beginner...

Kom er net achter dat de mijne toch via Athlon besteld is en niet Alphabet zoals ik dacht. En Athlon biedt als service aan dat zij em ophalen en naar je toebrengen. Afspraak staat voor volgende week woensdag in Amsterdam (vanuit Maastricht) en heel erg goed komt het eigenlijk niet uit.

En toch twijfel ik, zelf ophalen lijkt me ook wel weer erg leuk :*)

• Ninjetsu NL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13-05 00:51
bebopper schreef op donderdag 19 september 2019 @ 12:04:
Kom er net achter dat de mijne toch via Athlon besteld is en niet Alphabet zoals ik dacht. En Athlon biedt als service aan dat zij em ophalen en naar je toebrengen. Afspraak staat voor volgende week woensdag in Amsterdam (vanuit Maastricht) en heel erg goed komt het eigenlijk niet uit.

En toch twijfel ik, zelf ophalen lijkt me ook wel weer erg leuk :*)
Zelf ophalen! Beetje je ogen uitkijken enzo ;) Ik vind het sowieso altijd leuk om weer eens ergens te komen waar ik normaal nooit kom. Dat je dan ook nog een auto op mag halen is helemaal mooi 8)

• cronixx

cronixx

krieuw

Ninjetsu NL schreef op donderdag 19 september 2019 @ 12:14:
[...]

Zelf ophalen! Beetje je ogen uitkijken enzo ;) Ik vind het sowieso altijd leuk om weer eens ergens te komen waar ik normaal nooit kom. Dat je dan ook nog een auto op mag halen is helemaal mooi 8)
Ja dat zou mijn insteek ook zijn, leuk man.. maak er een dagje (of paar uurtjes) uit van..
Ga je nog naar huis met een leuke herinnering ook ;)

• Hatsjoe
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 24-06 14:59
DuikKees schreef op donderdag 19 september 2019 @ 11:55:
Lijkt me vrij duidelijk in de mail staan. Er zijn een gelimiteerd aantal parkeerplekken welke voor een groot deel gereserveerd zijn voor inruilauto's. Om te voorkomen dat je niet kan parkeren gewoon lekker het OV pakken, of je laten afzetten op die locatie.

• GMAT
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 16-06 12:18
Zelf ophalen vanuit Maastricht of Groningen en 3/4 uur in OV zitten om op een parkeerplaats in Amsterdam je nieuwe auto op te halen en zo snel mogelijk weer weg te moeten zijn is een iets andere ervaring dan zelf ophalen in de Tesla fabriek Tilburg bijvoorbeeld. Het laatste had me nog leuk geleken en zou ik wel een halve dag vrij voor regelen maar om als koerier voor mn eigen auto te spelen trekt me minder.

Maar prima als anderen het een leuk uitje vinden. Ik zelf probeer nu ook te regelen dat LM de auto gaat ophalen en bij mij thuis gaat brengen. Lekker luxe 8)
Ninjetsu NL schreef op donderdag 19 september 2019 @ 12:14:
[...]

• DuikKees
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-09-2023
Hatsjoe schreef op donderdag 19 september 2019 @ 12:19:
[...]

Lijkt me vrij duidelijk in de mail staan. Er zijn een gelimiteerd aantal parkeerplekken welke voor een groot deel gereserveerd zijn voor inruilauto's. Om te voorkomen dat je niet kan parkeren gewoon lekker het OV pakken, of je laten afzetten op die locatie.
Oooh.. dank je. daar had ik echt overheen gelezen. 8)7

Vaak worden dit soort berichtjes als zogenaamde voorzorg verstuurd, maar valt het in werkelijkheid mee.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Roels1
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 17-05 19:59
DuikKees schreef op donderdag 19 september 2019 @ 12:32:
[...]

Oooh.. dank je. daar had ik echt overheen gelezen. 8)7

Vaak worden dit soort berichtjes als zogenaamde voorzorg verstuurd, maar valt het in werkelijkheid mee.
Er is daar een enórme mogelijkheid tot parkeren overigens... alleen schijnen daar allemaal 3's te staan inene >:)

• Ninjetsu NL
GMAT schreef op donderdag 19 september 2019 @ 12:21:
Zelf ophalen vanuit Maastricht of Groningen en 3/4 uur in OV zitten om op een parkeerplaats in Amsterdam je nieuwe auto op te halen en zo snel mogelijk weer weg te moeten zijn is een iets andere ervaring dan zelf ophalen in de Tesla fabriek Tilburg bijvoorbeeld. Het laatste had me nog leuk geleken en zou ik wel een halve dag vrij voor regelen maar om als koerier voor mn eigen auto te spelen trekt me minder.

Maar prima als anderen het een leuk uitje vinden. Ik zelf probeer nu ook te regelen dat LM de auto gaat ophalen en bij mij thuis gaat brengen. Lekker luxe 8)

[...]
Het scheelt wanneer je geen vrij hoeft te regelen. Iets met, blijkbaar heeft mijn werkgever niets geregeld met de LM. Het is de auto van de zaak. Nu ga ik wel werken in de trein ernaartoe, maar alle tijd die ik verder kwijt ben kom in ieder geval niet voor mijn rekening.

Daarnaast is het niet zo dat je zo snel mogelijk weer weg moet zijn, de aflevering lijkt volgense de medewerktster op die in Tilburg alleen zie je nu de factory niet. Ook daar staat je auto namelijk op een parkeerplaats ;)

• BDT
  • Laatst online: 23-10-2023

BDT

Zijn er nog mensen die nog naar Tilburg moeten? Ik heb morgen een afspraak daar. Verder geen mail gehad oid(geen enkele keer, bestelling via Ahtlon gedaan).
In mijn account staat netjes Tilburg.

Sega till I die!

• Zahariac
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-12-2024
BDT schreef op donderdag 19 september 2019 @ 12:49:
Zijn er nog mensen die nog naar Tilburg moeten? Ik heb morgen een afspraak daar. Verder geen mail gehad oid(geen enkele keer, bestelling via Ahtlon gedaan).
In mijn account staat netjes Tilburg.
Ik mag morgen mijn auto ophalen in Tilburg. Kom zelf uit omgeving Amsterrdam, dus voor mij was Amsterdam weer handiger geweest. 8)7

DuikKees schreef op donderdag 19 september 2019 @ 11:55:
Kreeg ik zojuist van Tesla:

"Om u zo snel mogelijk uw Model 3 te leveren hebben wij u geselecteerd om uw afspraak voor uw Model 3 levering te laten doorgaan bij Koopman Amsterdam, in plaats van de Tilburg Factory.

Zodra wij uw levering in Amsterdam hebben afgestemd zult u hier nog een bevestiging van ontvangen."

Die mail kreeg ik ook net. Had al eerder de bevestiging van het tijdstip ontvangen. Hoop niet dat ze nu datum en tijd gaan wijzigen. Heb het nu zo geregeld dat het allemaal gaat lukken.

• BDT

BDT

Zahariac schreef op donderdag 19 september 2019 @ 12:50:
[...]

Ik mag morgen mijn auto ophalen in Tilburg. Kom zelf uit omgeving Amsterrdam, dus voor mij was Amsterdam weer handiger geweest. 8)7
Ja dat zou dan fijner zijn. Voor mij was amsterdam normaal ook beter, maar morgen komt tilburg wel beter uit.

Heb er zin in!

Sega till I die!

Maak en post eens een foto van die fabriek. Ben wel benieuwd hoe dat er uit ziet.

• Roels1
Anoniem: 1255354 schreef op donderdag 19 september 2019 @ 12:55:
Maak en post eens een foto van die fabriek. Ben wel benieuwd hoe dat er uit ziet.
Dat schijnt niet te mogen heb ik eerder gelezen...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mar.tin
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23-06 13:35
[verwijderd]

[ Voor 97% gewijzigd door Mar.tin op 27-07-2022 14:34 ]

Op die foto's staan auto's met een doek erover heen. Vast geen Model 3 ;)

Anoniem: 1256122

Hi allemaal,

Ik heb mijn M3 SR+ 31 july besteld. Nog steeds geen vin; verwachtte levertijd destijds was 27 september. Auto is dus nog niet uit productie. Zijn er mensen die met hetzelfde zitten of ligt dit probleem bij mij?

• ElonDusk
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 23:31
Anoniem: 1256122 schreef op donderdag 19 september 2019 @ 13:43:
Hi allemaal,

Ik heb mijn M3 SR+ 31 july besteld. Nog steeds geen vin; verwachtte levertijd destijds was 27 september. Auto is dus nog niet uit productie. Zijn er mensen die met hetzelfde zitten of ligt dit probleem bij mij?
Configuratie?

Ik heb ook nog niks maar wel vanaf 14-8

Model 3

• Timmet
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:46
Ik had ook nog geen VIN in mijn account, maar al wel aanwezig in de broncode van Mijn Tesla pagina op de Tesla site.

Je hebt er alleen nog niet veel aan, maar het is leuk om te weten dat er al een auto aan mijn bestelling gekoppeld is :)

Hieronder een linkje hoe je je VIN nummer kunt opzoeken

https://teslamotorsclub.c...s-on-your-account.154122/

[ Voor 5% gewijzigd door Timmet op 19-09-2019 13:46 ]

Ik heb ook geen VIN, maar wel een afleverdatum. Komt vast goed. Anders bel je de delivery helpdesk even.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Mday
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23:37
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/4w8MXrOp9JJS4eA55wUyhXL5/thumb.jpg

Ik voel me nu vies omdat ik foto's maak uit een rijdende auto maar kon het niet laten sorry, autopilot is best handig maar ook niet heel geschikt voor mensen zoals ik

[ Voor 37% gewijzigd door Mday op 19-09-2019 13:52 ]

• Zahariac
BDT schreef op donderdag 19 september 2019 @ 12:52:
[...]

Ja dat zou dan fijner zijn. Voor mij was amsterdam normaal ook beter, maar morgen komt tilburg wel beter uit.

Heb er zin in!
Hoe laat mag jij hem halen? Ik om 15:00.

• cronixx

cronixx

krieuw

Timmet schreef op donderdag 19 september 2019 @ 13:46:
[...]

Ik had ook nog geen VIN in mijn account, maar al wel aanwezig in de broncode van Mijn Tesla pagina op de Tesla site.

Je hebt er alleen nog niet veel aan, maar het is leuk om te weten dat er al een auto aan mijn bestelling gekoppeld is :)

Hieronder een linkje hoe je je VIN nummer kunt opzoeken

https://teslamotorsclub.c...s-on-your-account.154122/
Ja dat had ik ook al gecheckt... :9
Maar ook daar nog geen VIN, maargoed, ding is pas net besteld dus heb nog even O-)

• vhrgamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 03-01 14:17
Dus toch vanuit Zeebrugge of Tilburg met de vrachtwagen naar Amsterdam? Dacht dat het bootje van Zeebrugge in 1 keer met al die auto's naar de Koopman Terminal zou varen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Japie81
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 05-02 16:24
Mday schreef op donderdag 19 september 2019 @ 13:48:
[Afbeelding]

Ik voel me nu vies omdat ik foto's maak uit een rijdende auto maar kon het niet laten sorry, autopilot is best handig maar ook niet heel geschikt voor mensen zoals ik
ow ik zie mijn witte LR AWD staan >:)

2019 Model 3 LR AWD Wit, Zwar interieur en Trekhaak

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 15:52
Ik heb een RN. Het afwachten kan beginnen.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cronixx

cronixx

krieuw

Japie81 schreef op donderdag 19 september 2019 @ 13:52:
[...]

Hey, hey, hey... kan ook de mijne zijn he!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bebopper
  • Laatst online: 17:25

bebopper

I'm an absolute beginner...

Volgens mij is dat die van mij hoor :P
Japie81 schreef op donderdag 19 september 2019 @ 13:52:
[...]

• cronixx

cronixx

krieuw

carpebios schreef op donderdag 19 september 2019 @ 13:52:
Ik heb een RN. Het afwachten kan beginnen.
Wanneer besteld?

• Flip2019
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 29-04-2020
bebopper schreef op donderdag 19 september 2019 @ 13:54:
Volgens mij is dat die van mij hoor :P

[...]
Die 2e van achteren bovenop is een grijze toch ... dus van mij 8)7

Mday schreef op donderdag 19 september 2019 @ 13:48:
[Afbeelding]

Voor mij juist 1 van de redenen om een Tesla M3 te gaan rijden. Kan ik tenminste appen en mailen tijdens het rijden O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roels1
In het kader van vooruit plannen, ik ben mogelijk in het buitenland tijdens het ophaalmoment van mijn bestelde TM3, de LM zegt bot dat zij hem niet gaan ophalen maar hebben het over een machtigingsformulier; weet iemand hier of dat een Tesla(-approved) formulier is?

• Mday
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23:37
Flip2019 schreef op donderdag 19 september 2019 @ 13:56:
[...]

Die 2e van achteren bovenop is een grijze toch ... dus van mij 8)7
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/8YKgm8ltWUh2aiMQaaEeB66s/thumb.jpg
sorry O-)

• Flip2019
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 29-04-2020
Roels1 schreef op donderdag 19 september 2019 @ 14:05:
In het kader van vooruit plannen, ik ben mogelijk in het buitenland tijdens het ophaalmoment van mijn bestelde TM3, de LM zegt bot dat zij hem niet gaan ophalen maar hebben het over een machtigingsformulier; weet iemand hier of dat een Tesla(-approved) formulier is?
Yup formulier wordt per mail meegestuurd met de bevestiging.

• cronixx

cronixx

krieuw

Apart dat de achterste witten een versie lijkt te zijn met de 18" aero's eronder, maar dat de wieldoppen eraf zijn.... :/

• Roels1
Flip2019 schreef op donderdag 19 september 2019 @ 14:15:
[...]

Yup formulier wordt per mail meegestuurd met de bevestiging.
Aha, potentieel als ik dus in 't buitenland zit ook 8)7
Nahja, iets met creatief met handtekeningen ofzo dan maar O-)

thanks!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• spamsmurf
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21:14
Mijne 13-9 dus niet meer dan logisch dat ik morgen mijn RN krijg;-) Fingers crossed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zahariac
CRoNiXX schreef op donderdag 19 september 2019 @ 14:18:
[...]

Apart dat de achterste witten een versie lijkt te zijn met de 18" aero's eronder, maar dat de wieldoppen eraf zijn.... :/
Denk dat ze dat gedaan hebben voor het vastzetten van de auto. Dat lukt niet met die kappen erop zonder ze te beschadigen.

• cronixx

cronixx

krieuw

spamsmurf schreef op donderdag 19 september 2019 @ 14:18:
[...]

Mijne 13-9 dus niet meer dan logisch dat ik morgen mijn RN krijg;-) Fingers crossed.
Mijne ook 13-9 maar had de RN maandag (16-9) al... :o

• cronixx

cronixx

krieuw

Zahariac schreef op donderdag 19 september 2019 @ 14:19:
[...]

Denk dat ze dat gedaan hebben voor het vastzetten van de auto. Dat lukt niet met die kappen erop zonder ze te beschadigen.
aww, klinkt wel logisch ja.

• spamsmurf
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21:14
CRoNiXX schreef op donderdag 19 september 2019 @ 14:19:
[...]

Mijne ook 13-9 maar had de RN maandag (16-9) al... :o
Flauw. Zou Tesla het expres doen?

• cronixx

cronixx

krieuw

spamsmurf schreef op donderdag 19 september 2019 @ 14:21:
[...]

Flauw. Zou Tesla het expres doen?
Is de enige logische conclusie ja.... :+

• RichardC79
  • Laatst online: 20-12-2024
coptician schreef op woensdag 18 september 2019 @ 17:51:
[...]

Zie jij de M3 wel in je Tesla account?
Ja dat wel, maar geen VIN of iets dergelijks.
Wel exact de config en dat alle documenten zijn geregeld.

In Google Chrome kun je als je ingelogd bent op je Tesla account met rechtermuisknop, paginabron weergeven aanklikken. Met CTR-F zoeken naar VIN beginnend met '5YJ' = Tesla. Je hebt verder geen reet aan dat nummer, maar wel leuk voor de voorpret.

• LcsRaw
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 05-12-2024
Roels1 schreef op donderdag 19 september 2019 @ 14:18:
[...]

Aha, potentieel als ik dus in 't buitenland zit ook 8)7
Nahja, iets met creatief met handtekeningen ofzo dan maar O-)

thanks!
Ze zullen toch wel een digitale handtekening accepteren?

• Wesleymaur
  • Laatst online: 16:29
Hoever van te voren krijg je je kenteken? Ik mag hem zaterdag 28-9 ophalen, zou er al een kenteken zijn?

• -Jaap-io
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:23
Zahariac schreef op donderdag 19 september 2019 @ 13:48:
[...]

Ik ook 15.00

/me doet van alles: werken, bieren, BBQ-en, Pizza bakken en zwemmen

ElonDusk schreef op donderdag 19 september 2019 @ 13:45:
[...]

Configuratie?

Zwart met aero velgen en wit interieur, en jij?

• ElonDusk
Anoniem: 1256122 schreef op donderdag 19 september 2019 @ 14:40:
[...]

Zwart met aero velgen en wit interieur, en jij?
ah nice

Ik heb Wit Wit 19"

Model 3

Ah kicken, ik wil misschien de aero velgen ook nog zwart laten wrappen. Wat was jouw verwachte leverdatum?

• ElonDusk
Anoniem: 1256122 schreef op donderdag 19 september 2019 @ 14:45:
[...]

Ah kicken, ik wil misschien de aero velgen ook nog zwart laten wrappen. Wat was jouw verwachte leverdatum?
Vanaf week 38 :'(

Model 3

• GAEvakYD
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:05
Hmmmm boeiend.

De LM heeft 11-9 mijn order ingeschoten en zelfde dag heb ik van Tesla een account gekregen en ook een RN nummer. Daarna geen updates meer. In het statusoverzicht stond alleen een vinkje bij de eerste stap "Plaats uw bestelling".

Nu heb ik vanmorgen contact gehad met DeliveryNL en nu heb ik een nietszeggende mail van delivery over leveringen, SMS'jes etc, maar verder niets nuttigs. Boeide is nu wel dat de status op de website opeens verder is, inclusief stappen 'Voorbereiden voor levering' en 'betaling'. Echter zie ik nergens op de website of in de source een Datum of VIN of iets. Kan ook haast niet, maar toevallig is het wel.

Afbeeldingslocatie: https://ordelman.org/Schermafbeelding%202019-09-19%20om%2014.51.05.png

Lekker duurzaam. Skoda Enyaq EV - First edtion, Alpha Innotec Brine warmtepomp (MSW2-6S), Totaal 12135 Wp aan Zonnepanelen geïnstalleerd.

• Ninjetsu NL
GAEvakYD schreef op donderdag 19 september 2019 @ 14:55:
Hmmmm boeiend.

De LM heeft 11-9 mijn order ingeschoten en zelfde dag heb ik van Tesla een account gekregen en ook een RN nummer. Daarna geen updates meer. In het statusoverzicht stond alleen een vinkje bij de eerste stap "Plaats uw bestelling".

Nu heb ik vanmorgen contact gehad met DeliveryNL en nu heb ik een nietszeggende mail van delivery over leveringen, SMS'jes etc, maar verder niets nuttigs. Boeide is nu wel dat de status op de website opeens verder is, inclusief stappen 'Voorbereiden voor levering' en 'betaling'. Echter zie ik nergens op de website of in de source een Datum of VIN of iets. Kan ook haast niet, maar toevallig is het wel.

[Afbeelding]
Die ga je ook nergens zien die VIN totdat het echt bijna zover is... waar de meeste hun VIN vandaan halen is door op de pagina met de auto die je daar ziet de paginabron te inspecteren en dan '5Y' te zoeken... dan zie je een hoop code en JSON en daar staat ergens ook een VIN property tussen ;)

• Zahariac
Ninjetsu NL schreef op donderdag 19 september 2019 @ 15:00:
[...]

Die ga je ook nergens zien die VIN totdat het echt bijna zover is... waar de meeste hun VIN vandaan halen is door op de pagina met de auto die je daar ziet de paginabron te inspecteren en dan '5Y' te zoeken... dan zie je een hoop code en JSON en daar staat ergens ook een VIN property tussen ;)
En dat zegt nog niks. Ik mag hem morgen halen. In de mail wel een VIN ontvangen, maar in mijn account is er niks zichtbaar.

• GAEvakYD
Ninjetsu NL schreef op donderdag 19 september 2019 @ 15:00:
[...]

Klopt. Ik ken de html en json source ook bijna uit mijn hoofd ondertussen. Ook boeiend dat de json nu ook anders is. Eerst stond er bijv vin_name in de code en nu staat er enkel vin.

Ach boeiend. Het viel me op dat er wat was aangepast maar helaas niet iets waar ik iets mee kan. Ik ga er vanavond dat ik bij de batch van eind oktober zit.

Lekker duurzaam. Skoda Enyaq EV - First edtion, Alpha Innotec Brine warmtepomp (MSW2-6S), Totaal 12135 Wp aan Zonnepanelen geïnstalleerd.

• Ninjetsu NL
Zahariac schreef op donderdag 19 september 2019 @ 15:10:
[...]

En dat zegt nog niks. Ik mag hem morgen halen. In de mail wel een VIN ontvangen, maar in mijn account is er niks zichtbaar.
Waarschijnlijk in je source file wel ;)
PatrickvZ schreef op woensdag 18 september 2019 @ 16:25:
[...]

Dit komt mij heel bekend voor.
- Begin juli besteld bij LM (Athlon) M3 LR AWD Zwart/Zwart Aero 18 inch
- Binnen enkele dagen een Tesla account met RN nummer
- Zat een leverrestrictie op tot november en deze half augustus laten verwijderen
- Eind augustus bevestiging van LM dat restrictie bij Tesla was verwijderd
- 2 weken geleden met Delivery gebeld om te vragen of de restrictie ook echt verwijderd was. Dit was het geval en ik stond ook als High priority geregistreerd.
Medewerker van Tesla gaf aan dat ik eind september/1e week oktober mijn auto kon verwachten.
Maar tot nu toe nog geen VIN/SMS/of mail gehad...
Dit blijkt dus weer een broodje aap verhaal van de medewerkers. Meerdere collega's hebben vanaf vandaag een VIN gekregen.

Tesla Model 3 | LR AWD | 2019 - Tesla Model Y | Performance | 2023

• kreature
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 25-11-2024
GAEvakYD schreef op donderdag 19 september 2019 @ 14:55:
Hmmmm boeiend.

[Afbeelding]
Ik heb diezelfde DeliveryNL mail ook ontvangen vandaag.
Net gekeken en wel degelijk een VIN gevonden! Yey

• Zahariac
Ninjetsu NL schreef op donderdag 19 september 2019 @ 15:12:
[...]

Waarschijnlijk in je source file wel ;)
De chrome plugin kan niks vinden.

• ElonDusk
Inspired schreef op donderdag 19 september 2019 @ 15:15:
[...]

Dit blijkt dus weer een broodje aap verhaal van de medewerkers. Meerdere collega's hebben vanaf vandaag een VIN gekregen.
standaard configuraties?

Model 3

Acties:
  • +1 Henk 'm!
P wit/wit en LR zwart/zwart + 19. Misschien toch nog VINs assignen op de Glovis?

[ Voor 11% gewijzigd door Inspired op 19-09-2019 15:21 ]

Tesla Model 3 | LR AWD | 2019 - Tesla Model Y | Performance | 2023

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kreature
Inspired schreef op donderdag 19 september 2019 @ 15:20:
[...]

P wit/wit en LR zwart/zwart + 19. Misschien toch nog VINs assignen op de Glovis?
Ik heb ook P Wit/Wit; sinds vandaag VIN dus

• cronixx

cronixx

krieuw

LR AWD Wit/Wit 19"
Nog geen VIN

• GAEvakYD
kreature schreef op donderdag 19 september 2019 @ 15:17:
[...]

Ik heb diezelfde DeliveryNL mail ook ontvangen vandaag.
Net gekeken en wel degelijk een VIN gevonden! Yey
Nice. Wanneer heb jij besteld en RN nummer gekregen?

Net bij mij gecheckt maar Vin is helaas ondanks de email leeg.
Afbeeldingslocatie: https://ordelman.org/Schermafbeelding%202019-09-19%20om%2015.28.41.png

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:57
LR AWD Wit/zwart 19" trekhaak
Nog geen VIN

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cronixx

cronixx

krieuw

GAEvakYD schreef op donderdag 19 september 2019 @ 15:30:
[...]

[Afbeelding]
Weet niet of dat het correcte stukje is om te kijken in de bron...?

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 25-06 13:40
Ok gisteren besteld en na 2 mislukte betaalpogingen (errors van de bank) besloten het handmatig over te boeken, so far so good.

Nu log ik net in en staan er 3 auto's op mijn account :) Daarvoor zal ik maar even bellen, neem aan dat het geen probleem is deze te verwijderen. Zie overigens ook geen reserveringen op mijn credit card en voor ik gisteren de volgende poging waagde zag ik deze auto's ook niet. EDIT: Net gebeld maar geen opties in het menu om iemand te spreken die hierbij kan helpen helaas.

In de bestellingsmail wordt aangegeven dat ze een bewijs van betalen verlangen, er staat echter niet bij wat dit precies inhoudt en waar het heen moet. Iemand enig idee?

Ik heb op de site aangegeven dat ik met een financiering wil betalen, maar ook hier volledige onduidelijkheid. Moet ik nu naar Findio toe of nemen zij contact op?

[ Voor 6% gewijzigd door Malt007 op 19-09-2019 15:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hatsjoe
[...]

[Afbeelding]
Bij mij is dat stukje ook leeg, zoek eens op: "5YJ". Bij mij staat de VIN in het JSON object en dan in de data voor de Tesla Insurance.

• kreature
[...]

[Afbeelding]
5/9 besteld bij LM
11/9 LM doorgezet naar Tesla (ondanks dat ze tegen mij 9/9 gezegd hadden..), obv excel achterhaald.
14/9 Welkomstmail + RN
19/9 VIN

Edit: om mijn vin te vinden heb ik de chrome plugin gebruikt; het is afhankelijk op welke pagina je je bevindt

[ Voor 10% gewijzigd door kreature op 19-09-2019 15:39 ]

• cronixx

cronixx

krieuw

Hatsjoe schreef op donderdag 19 september 2019 @ 15:37:
[...]

Bij mij is dat stukje ook leeg, zoek eens op: "5YJ". Bij mij staat de VIN in het JSON object en dan in de data voor de Tesla Insurance.
zou je ook eens kunnen screenshotten, zoals GAEvakYD deed?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GAEvakYD
Hatsjoe schreef op donderdag 19 september 2019 @ 15:37:
[...]

Helaas. Gezocht op de welkomstpagina als de pagina als je op Beheren drukt bij de auto en de details van de bestelling. Op beide pagina's helaas een leeg VIN stuk en kan niets vinden wat begint met "5YJ".

Wat is wachten toch lastig voor ons he. >:)

• Ninjetsu NL
CRoNiXX schreef op donderdag 19 september 2019 @ 15:40:
[...]

"showException":false,"vin":"5YJXXXXXXXXXXXXXX","insuredVIN":null,"vinHasChanged":false,"referenceNumber":"RNXXXXXXXXX"

• Hatsjoe
CRoNiXX schreef op donderdag 19 september 2019 @ 15:40:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/SutDPqs.png
Gezien de grote hoeveelheid persoonlijke informatie in dat JSON object heb ik praktisch alles geblurred.

• GAEvakYD
Hatsjoe schreef op donderdag 19 september 2019 @ 15:45:
[...]

[Afbeelding]
Gezien de grote hoeveelheid persoonlijke informatie in dat JSON object heb ik praktisch alles geblurred.
haha dank. Hij staat dus in de json inderdaad. Helaas is die bij mij ook leeg.
code:
1
"vin":null,"insuredVIN":null,"vinHasChanged":false,"referenceNumber":"RN109576XXX"

• cronixx

cronixx

krieuw

Hatsjoe schreef op donderdag 19 september 2019 @ 15:45:
[...]

[Afbeelding]
Aah thanks, dan zat ik wel goed te kijken maar is het er gewoon nog niet :9

• cyspoz
  • Laatst online: 12-06 15:50

cyspoz

Relaxed, het zijn maar 1 en 0

Ik heb zojuist een e-mail ontvangen waarin opnieuw om bevestiging wordt gevraagd en waarbij ik iemand kan machtigen om de auto op te halen. In mijn geval nodig, daar ik zelf niet kan op de voorgestelde datum.

• Malt007
Iemand enig idee hoe lang je gemiddeld in de wacht staat als je tesla belt voor informatie over de levering?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zahariac
Malt007 schreef op donderdag 19 september 2019 @ 16:40:
Iemand enig idee hoe lang je gemiddeld in de wacht staat als je tesla belt voor informatie over de levering?
Ik oneindig. Het is mij niet gelukt om ooit iemand aan de lijn te krijgen. Ik heb iedere keer na 45 min + opgehangen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hatsjoe
Het lijkt deze week veel beter te zijn. Voorheen was langer dan een uur in de wacht geen uitzondering. Deze week heb ik 2x gebeld ivm wat issues met het finacial lease contract, en beide keren binnen 15 minuten iemand kunnen spreken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 2fast4uTesla
  • Laatst online: 27-04-2023
ElonDusk schreef op donderdag 19 september 2019 @ 13:45:
[...]

Configuratie?

Hier ook zelfde verhaal , SR+ ZW ZW 18" Aero bestelling 3-7 levering gezet op 29-9 , ik heb wel een RN maar geen vin of SMS gehad. ..... geduld.....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bakafish
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-02-2020
Vanochtend werd na 10 minuten de verbinding verbroken.

• Malt007
Zahariac schreef op donderdag 19 september 2019 @ 16:40:
[...]

Ik oneindig. Het is mij niet gelukt om ooit iemand aan de lijn te krijgen. Ik heb iedere keer na 45 min + opgehangen.
Heb maar opgehangen.

Iemand hier met financial lease via Findio? Heb de aanbetaling gedaan met overboeking aangezien ik errors kreeg bij betalen met credit card. Ik ga er nu even vanuit dat tesla mijn bestelling plaatst zodra mijn aanbetaling verwerkt is, waarop ze mijn bestelling doorgeven aan Findio, waarop Findio contact opneemt met mij. Maak ik hier een goede aanname of moet ik zelf actie ondernemen. Het is me allemaal erg onduidelijk in ieder geval.

• BDT

BDT

Zahariac schreef op donderdag 19 september 2019 @ 13:48:
[...]

had 8 uur, maar staat nu op 10 uur :D Daarna gelijk door naar Frankrijk(met wat superchargen tussendoor)

Sega till I die!

• Bram_Ram
  • Laatst online: 16-03-2023
heb zojuist 6 min in de wacht gestaan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16:08
Niet bellen.

Anoniem: 1251114

Vanmorgen gesproken met iemand van Delivery, daar mijn bestelling sinds 14-8 staat en ik sindsdien helemaal niets vernomen heb. Geen verwachte leveringsdatum, geen VIN, niks.

Medewerker gaf aan dat alles wat nu geleverd is in Nederland al toegewezen is aan orders. Ik zal dus moeten wachten op nieuwe leveringen/boten. Ze wist mij te vertellen dat tot nu toe de verwachting is dat de eerste boot pas weer aankomt eind Oktober/begin November.

Nog een aantal dingen geprobeerd om uit te laten zoeken of mijn config met een andere kleur wel beschikbaar was, maar alles is al toegewezen. Alleen wat in de inventory staat op de website (Vooral al gebruikte modellen) is nog beschikbaar in haar systeem.

Er zat uiteindelijk volgens haar niks anders op dan nog weer ongeveer 1,5 maand te wachten en hopen dat mijn config op de boot staat en ook aan mij toegewezen wordt. 8)7

LR Zwart/Zwart/Aero

• BDT

BDT

Anoniem: 1251114 schreef op donderdag 19 september 2019 @ 17:21:
Vanmorgen gesproken met iemand van Delivery, daar mijn bestelling sinds 14-8 staat en ik sindsdien helemaal niets vernomen heb. Geen verwachte leveringsdatum, geen VIN, niks.

Medewerker gaf aan dat alles wat nu geleverd is in Nederland al toegewezen is aan orders. Ik zal dus moeten wachten op nieuwe leveringen/boten. Ze wist mij te vertellen dat tot nu toe de verwachting is dat de eerste boot pas weer aankomt eind Oktober/begin November.

Nog een aantal dingen geprobeerd om uit te laten zoeken of mijn config met een andere kleur wel beschikbaar was, maar alles is al toegewezen. Alleen wat in de inventory staat op de website (Vooral al gebruikte modellen) is nog beschikbaar in haar systeem.

Er zat uiteindelijk volgens haar niks anders op dan nog weer ongeveer 1,5 maand te wachten en hopen dat mijn config op de boot staat en ook aan mij toegewezen wordt. 8)7

LR Zwart/Zwart/Aero
Dat was de standaard config voorheen... Bizar joh! Terwijl sommigen na 2 weken al iets hebben

Sega till I die!

• miki112
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 23-05 19:00
Is bij iemand vandaag ook de plek Tilburg bij de leverdatum afspraak verdwenen?

• BDT

BDT

miki112 schreef op donderdag 19 september 2019 @ 17:24:
Is bij iemand vandaag ook de plek Tilburg bij de leverdatum afspraak verdwenen?
Nee, maar welke datum dan?

Sega till I die!

• miki112
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 23-05 19:00
BDT schreef op donderdag 19 september 2019 @ 17:27:
[...]

Nee, maar welke datum dan?
Maandag 23 september 12:30 staat er nog steeds alleen Tilburg en het adres van Tilburg is weggehaald? Verder geen email of sms gekregen dus probeerde ik ze te bellen maar blijkbaar mag je niet meer bellen over d levering en de chat is al de hele dag niet bereikbaar? :?

• carpebios
Ik zie wel in een JSON bestand dit staan, maar dan wel gecomment met callback of zo

Url:
* - /inventory/callback/5YJXCAE4XXXX

X = verborgen

• Roels1
Anoniem: 1251114 schreef op donderdag 19 september 2019 @ 17:21:

...

LR Zwart/Zwart/Aero
Exact zelfde config hier met zelfde onduidelijkheid....
Pagina: 1 ... 63 ... 459 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op https://tesla-updates.github.io/ & https://fmossott.github.io/TeslaCarriersMap/ kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.

Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.

Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.

Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.

* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *

Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.

Het grote Tesla topic - deel 2 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.