• ElonDusk
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 10:36
Ja ik bedoel daarna :P

Model 3

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrBasta
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11-06 13:44
Ze ligt in San Francisco op dit moment

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Devster
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-06 13:29

Devster

-=+CLOUDBARISTA+=-

ElonDusk schreef op woensdag 18 september 2019 @ 15:50:
https://docs.google.com/s...kLnTo6xqbdtaOI/edit#gid=0

er is een schip aan toegevoegd. weet iemand toevallig waar die heen zou kunnen gaan?
De Morning Catharine? Die gaat Hueneme (NTD) iets ten Noorden van Los Angeles naar SFO. Maar daarna...

"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bram_Ram
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 16-03-2023
Devster schreef op woensdag 18 september 2019 @ 15:55:
[...]

De Morning Catharine? Die gaat Hueneme (NTD) iets ten Noorden van Los Angeles naar SFO. Maar daarna...
hoop voor jullie dat hij deze kant op komt!

• LcsRaw
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 05-12-2024
Nou, net een van de meest teleurstellende smsjes gehad in mijn leven. Mijn Model 3 is morgen niet op tijd in Tilburg, of ik vrijdag of zaterdag kan... Natuurlijk!!! Ik pas wel even al mijn zakelijke en privé afspraken aan.... om daarna anderhalf uur in het OV te zitten om mijn auto op een god vergeten industrie terrein op te halen...

Ik ben hier wel klaar mee :F

• PatrickvZ
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 24-06 23:15
JackRyan schreef op woensdag 18 september 2019 @ 15:24:
[...]

Dus ik ga waarschijnlijk deze maand ook achter het net vissen. Sinds 26-6 een RN voor een AWD zwart/zwart aero 18". Bleek toch een leverrestrictie op te zitten per 1/9. Vorige week maandag iemand aan de lijn gehad van Tesla. Gaf aan dat ik op een prioriy list kwam. Er zou binnen enkele dagen een VIN verschijnen in mijn bestel-pagina, maar tot nu toe geen VIN. En de levering zou nog deze maand plaats vinden.
Maar als nu alle auto's al toegewezen zijn...
Dit komt mij heel bekend voor.
- Begin juli besteld bij LM (Athlon) M3 LR AWD Zwart/Zwart Aero 18 inch
- Binnen enkele dagen een Tesla account met RN nummer
- Zat een leverrestrictie op tot november en deze half augustus laten verwijderen
- Eind augustus bevestiging van LM dat restrictie bij Tesla was verwijderd
- 2 weken geleden met Delivery gebeld om te vragen of de restrictie ook echt verwijderd was. Dit was het geval en ik stond ook als High priority geregistreerd.
Medewerker van Tesla gaf aan dat ik eind september/1e week oktober mijn auto kon verwachten.
Maar tot nu toe nog geen VIN/SMS/of mail gehad...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ReSpawN
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23-06 11:21

ReSpawN

Age of the Geek, baby!

Zojuist een SMSje ontvangen dat ik hem op kan halen de 27e in de Koopman Terminal..? Ik dacht dat er een hele experience om heen ging m.b.t. Tilburg? Hoe zit het dan daar? Krijg je nog een demo of iets of hoe zit het?

Age of the Geek, baby!

• pinominie
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14-05 11:23
ReSpawN schreef op woensdag 18 september 2019 @ 16:35:
Zojuist een SMSje ontvangen dat ik hem op kan halen de 27e in de Koopman Terminal..? Ik dacht dat er een hele experience om heen ging m.b.t. Tilburg? Hoe zit het dan daar? Krijg je nog een demo of iets of hoe zit het?
Als je de laatste 10 pagina's van die topic terugleest weet je alles :)

• ReSpawN

ReSpawN

Age of the Geek, baby!

Fijn, bedankt voor info... Dat had ik dus al gedaan, ik ben dus ook benieuwd naar de ervaring dáár... ;) Als je daadwerkelijk antwoord hebt op mijn vraag was die informatie zeker wel waardevoller geweest dan nu... :p

[ Voor 34% gewijzigd door ReSpawN op 18-09-2019 16:41 ]

Age of the Geek, baby!

Anoniem: 1255354

Delivery gaf aan 'geen experience' in Amsterdam. Hooguit krijg je 15-20 minuten de tijd om de auto te controleren en dan wegwezen. Druk zat.

• Flip2019
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 29-04-2020
ReSpawN schreef op woensdag 18 september 2019 @ 16:40:
Fijn, bedankt voor info... Dat had ik dus al gedaan, ik ben dus ook benieuwd naar de ervaring dáár... ;) Als je daadwerkelijk antwoord hebt op mijn vraag was die informatie zeker wel waardevoller geweest dan nu... :p
Helaas kan ik je daar de 27e pas antwoord op geven, maar dat is iets te laat voor jou :-)

• ReSpawN

ReSpawN

Age of the Geek, baby!

Anoniem: 1255354 schreef op woensdag 18 september 2019 @ 16:49:
Delivery gaf aan 'geen experience' in Amsterdam. Hooguit krijg je 15-20 minuten de tijd om de auto te controleren en dan wegwezen. Druk zat.
Zonde, had daar stiekem wel naar uit gekeken. Wel dus even goed controleren of de aflevering netjes is.
Flip2019 schreef op woensdag 18 september 2019 @ 16:51:
[...]

Helaas kan ik je daar de 27e pas antwoord op geven, maar dat is iets te laat voor jou :-)
Haha ik zag je post idd net voorbij komen. Ik ben pas om 18:00 welkom!

Age of the Geek, baby!

• Flip2019
ReSpawN schreef op woensdag 18 september 2019 @ 16:53:
[...]

Zonde, had daar stiekem wel naar uit gekeken. Wel dus even goed controleren of de aflevering netjes is.

[...]

Haha ik zag je post idd net voorbij komen. Ik ben pas om 18:00 welkom!
Ik 12:30, dus als het rijden me voor die tijd begint te vervelen zal ik mijn "delivery ervaring" nog even snel posten ;)

• pinominie
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14-05 11:23
ReSpawN schreef op woensdag 18 september 2019 @ 16:40:
sorry, maar meer dan dat is er gewoon nog niet bekend volgens mij, er is toch ook nog helemaal niets uitgeleverd vanaf daar?

• Schrobz
  • Laatst online: 24-06 23:07
GAEvakYD schreef op woensdag 18 september 2019 @ 15:01:
[...]

Haha ja dit heb ik geautomatiseerd in Home assistant die eens per dag twee calls doet en gaat kijken of er al een voertuig met VIN gekoppeld is. Helaas tot op heden nog niets, maar ook pas 11-9 besteld. Stiekem kijk ik ook elke dag nog even handmatig. >:)
Ik heb een VIN en een kenteken en een afspraak om 'm aanstaande zaterdag op te halen, maar ik zie ook nog geen gekoppeld voertuig via die interface.

SR+ sept 2019 wit

• ReSpawN

ReSpawN

Age of the Geek, baby!

pinominie schreef op woensdag 18 september 2019 @ 16:58:
[...]

sorry, maar meer dan dat is er gewoon nog niet bekend volgens mij, er is toch ook nog helemaal niets uitgeleverd vanaf daar?
Mmm, dan maar afwachten. JA geantwoord op het SMSje maar tot op heden niets bekend over de daadwerkelijke levering. Stiekem wel teleurgesteld dat het niet in Tilburg is. Afstand was geen issue vanuit Deventer. Had graag daar even de toko gezien, na het in vele YT filmpjes gezien te hebben.
Iemand enig idee hoe ik misschien het levermoment kan aan laten passen naar iets vroeger of juist iets later?

Age of the Geek, baby!

• Flip2019
ReSpawN schreef op woensdag 18 september 2019 @ 17:08:
[...]

Mmm, dan maar afwachten. JA geantwoord op het SMSje maar tot op heden niets bekend over de daadwerkelijke levering. Stiekem wel teleurgesteld dat het niet in Tilburg is. Afstand was geen issue vanuit Deventer. Had graag daar even de toko gezien, na het in vele YT filmpjes gezien te hebben.
Iemand enig idee hoe ik misschien het levermoment kan aan laten passen naar iets vroeger of juist iets later?
Volgens berichten hier op het forum kun je of bellen, of SMS-en.
Waarbij bellen de meest wisselende resultaten opleverden. -> van niet geholpen/niet bereikbaar tot binnen 5 minuten geregeld.
SMS sturen heeft bij de meesten hier wel redelijk betrouwbaar resultaat gehad.

EDIT: Een uurtje vroeger op komen dagen is overigens bij niemand nog een probleem geweest dacht ik.

[ Voor 6% gewijzigd door Flip2019 op 18-09-2019 17:13 ]

• rover12345
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 06:54
Ik heb afgelopen week 0 reactie gehad op SMS en heb na 36uur gebeld naar het Tilburg nummer waarna er (na c. 10 minuten) opgenomen werd met iemand uit Amsterdam die me binnen 5 min hielp.

• ReSpawN

ReSpawN

Age of the Geek, baby!

Flip2019 schreef op woensdag 18 september 2019 @ 17:12:
[...]

Volgens berichten hier op het forum kun je of bellen, of SMS-en.
Waarbij bellen de meest wisselende resultaten opleverden. -> van niet geholpen/niet bereikbaar tot binnen 5 minuten geregeld.
SMS sturen heeft bij de meesten hier wel redelijk betrouwbaar resultaat gehad.

EDIT: Een uurtje vroeger op komen dagen is overigens bij niemand nog een probleem geweest dacht ik.
SMS sturen? Naar het nummer waarvan de SMS kwam met de ophaal afspraak?
Tevens net het 013 geprobeerd te bellen maar het is een 1-2-rot op keuze menu. Verkoop of problemen, anders moet je op de website zijn.
rover12345 schreef op woensdag 18 september 2019 @ 17:15:
Ik heb afgelopen week 0 reactie gehad op SMS en heb na 36uur gebeld naar het Tilburg nummer waarna er (na c. 10 minuten) opgenomen werd met iemand uit Amsterdam die me binnen 5 min hielp.
Kortom: enig idee wel nummer ik moet bellen? :D

[ Voor 20% gewijzigd door ReSpawN op 18-09-2019 17:17 ]

Age of the Geek, baby!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flip2019
ReSpawN schreef op woensdag 18 september 2019 @ 17:16:
[...]

SMS sturen? Naar het nummer waarvan de SMS kwam met de ophaal afspraak?
Tevens net het 013 geprobeerd te bellen maar het is een 1-2-rot op keuze menu. Verkoop of problemen, anders moet je op de website zijn.

[...]

Kortom: enig idee wel nummer ik moet bellen? :D
Yep SMS nummer waarvan de leveringsafspraak kwam.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flip2019
Heeft iemand het e-mail adres van Elon Musk?

• Roels1
  • Laatst online: 17-05 19:59
Flip2019 schreef op woensdag 18 september 2019 @ 17:21:
root@tesla.com

• ReSpawN

ReSpawN

Age of the Geek, baby!

Flip2019 schreef op woensdag 18 september 2019 @ 17:21:
s3xy@tesla.com

Aanvullend: "Verkoop" (2) op het 013 nummer was erg vriendelijk. Hij kon mij ook bevestigen dat het in Amsterdam was, omwille de grote hoeveelheid auto's die dagelijks geleverd worden. Je krijgt daar gewoon de tijd om de auto te inspecteren en binnen 160 km kan je in de app aangeven of er wat met je nieuwe speelmaatje aan de hand is.
Mijn tijd is een beetje ongelukkig gezien andere plannen, hij melde me ook dat een uurtje te vroeg komen vaak geen probleem is. Het is daar namelijk wel FIFO - first in, first out.

[ Voor 59% gewijzigd door ReSpawN op 18-09-2019 17:25 ]

Age of the Geek, baby!

Bel nummer 013-799 9525. Na 15 minuten wachten werd ik geholpen om mijn afhaaldatum te verplaatsen. Binnen 1 minuut had ik bevestiging in de mail en binnen weer 1 minuut bevestiging in mijn Tesla account.

• ReSpawN

ReSpawN

Age of the Geek, baby!

Anoniem: 1255354 schreef op woensdag 18 september 2019 @ 17:24:
Bel nummer 013-799 9525. Na 15 minuten wachten werd ik geholpen om mijn afhaaldatum te verplaatsen. Binnen 1 minuut had ik bevestiging in de mail en binnen weer 1 minuut bevestiging in mijn Tesla account.
Gaan we doen! :) Ik zit via dat menu onder 5 > 1 > 1...

Age of the Geek, baby!

Dat weet ik niet meer. Heb het wel 2x geprobeerd. Komt vast goed.

• coptician
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 09:38
RichardC79 schreef op woensdag 18 september 2019 @ 15:41:
[...]

LoL. Hier hetzelfde. Laadpaal word bij mij ook morgen geinstalleerd.
M3 zou begin oktober moeten komen. Wel een RN geen VIN en nul communicatie verder.
We gaan het zien.
Zie jij de M3 wel in je Tesla account?

HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Flash3d
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-06 12:37
Wat een zooi, morgen zou ik hem in Tilburg ophalen. Vanmiddag gebeld dat de levering morgen niet door gaat en wordt verplaatst naar zaterdag (ook Tilburg). Mocht wel een tijd aangeven, doe maar zo vroeg mogelijk, 11 uur dus. Omstreeks half 5 vandaag mail met bevestiging. Ontvang ik net weer een mail met levering in Amsterdam as zaterdag 11:00 uur. In portal staat nog steeds Tilburg.

Haha, waar moet ik heen? Gaat om LR Performance blauw /zwart.

• -Jaap-io
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
Zie ik nog andere tweakers vrijdagmiddag 15.00 in Tilburg?

En weet iemand of je ter plekke matten kan kopen?

[ Voor 5% gewijzigd door -Jaap-io op 18-09-2019 18:12 ]

/me doet van alles: werken, bieren, BBQ-en, Pizza bakken en zwemmen

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 13:40
Beetje off-topic, maar aangezien hier de meeste mensen recent besteld hebben verwacht ik hier het beste geholpen te worden.

Wilde zojuist bestellen en de aanbetaling doen maar krijg na het betalingsscherm van de bank zelf een foutmelding "The HTTP 414 URI Too Long". Vervolgens kan ik alleen terugklikken en alle gegevens opnieuw invullen. Geen mailtjes ontvangen van een bestelling of reserveringen op mijn creditcard. Weet iemand of dit een tesla of een rabobank issue is?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roels1
  • Laatst online: 17-05 19:59
Malt007 schreef op woensdag 18 september 2019 @ 18:20:
Beetje off-topic, maar aangezien hier de meeste mensen recent besteld hebben verwacht ik hier het beste geholpen te worden.

Wilde zojuist bestellen en de aanbetaling doen maar krijg na het betalingsscherm van de bank zelf een foutmelding "The HTTP 414 URI Too Long". Vervolgens kan ik alleen terugklikken en alle gegevens opnieuw invullen. Geen mailtjes ontvangen van een bestelling of reserveringen op mijn creditcard. Weet iemand of dit een tesla of een rabobank issue is?
Heb deze combi hier vaker voorbij horen komen met dezelfde problemen.. heb je een creditcard van andere bank oid? Zou die anders pakken..

Succes!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CurtPoindexter
  • Registratie: Februari 2017
  • Niet online

Ik kreeg dit ook bij mij Rabobank CC toen ik een kabeltje kocht. Ik kan je niet helpen met een oplossing ben ik bang maar wil wel even bevestigen dat je niet de enige bent.

• ReSpawN

ReSpawN

Age of the Geek, baby!

ReSpawN schreef op woensdag 18 september 2019 @ 17:26:
[...]

Gaan we doen! :) Ik zit via dat menu onder 5 > 1 > 1...
Om 18:05 na 38 minuten verbroken ze de verbinding met de melding dat ik teruggebeld zou worden... we... shall... see...

Age of the Geek, baby!

• Flash3d
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-06 12:37
Flash3d schreef op woensdag 18 september 2019 @ 17:55:
Wat een zooi, morgen zou ik hem in Tilburg ophalen. Vanmiddag gebeld dat de levering morgen niet door gaat en wordt verplaatst naar zaterdag (ook Tilburg). Mocht wel een tijd aangeven, doe maar zo vroeg mogelijk, 11 uur dus. Omstreeks half 5 vandaag mail met bevestiging. Ontvang ik net weer een mail met levering in Amsterdam as zaterdag 11:00 uur. In portal staat nog steeds Tilburg.

Haha, waar moet ik heen? Gaat om LR Performance blauw /zwart.
Het wordt nog gekker, net een sms: dinsdag 24-9 om 14:00 uur Amsterdam 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Heerlijk Helder
  • Laatst online: 08-01 14:23
Nou, gaat lekker daar bij Tesla.

Bellen ze je om aan te geven dat de levering van donderdag naar aankomende vrijdag gaat (auto zou pas morgen aankomen in Tilburg vanuit België) en of je dus maar even alles omgooit. Dat gedaan, krijg je een bevestigingsmail met het nieuwe tijdstip en staat de locatie ineens op Amsterdam in plaats van Tilburg. Kijk je in het portaal staat daar de vrijdag maar met de locatie Tilburg. Ontvang ik zojuist een SMS met datum voor de 24e en Amsterdam en staat er in het portaal nu nog alleen maar een datum voor de 24e.

Dit is gedoemd om fout te gaan….

• Ninjetsu NL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13-05 00:51
Flash3d schreef op woensdag 18 september 2019 @ 18:35:
[...]

Het wordt nog gekker, net een sms: dinsdag 24-9 om 14:00 uur Amsterdam 8)7
Same here... @#$_&... Amsterdam is echt n pokke-end weg vanuit Limburg... :-(

• beksie99
  • Laatst online: 14-05-2023
26-7 besteld bij LM
08-8 RN en welkom bij Tesla
VIN al 4 weken in source
SR+ zwart/zwart aero, helemaal standaard dus. Besteld voordat standaard kleur wit werd.
Verwacht deze week toch wel een SMS,

Bij het bestellen van de TWC krijg ook ik met een Rabo CC deze melding. Tot op heden niet kunnen bestellen dus.
Hoop dat ik morgen of vrijdag een sms krijg want na bijna 2 maanden elke dag dit forum afgestruind te hebben wordt het wel tijd voor de mijne!!

[ Voor 33% gewijzigd door beksie99 op 18-09-2019 19:22 ]

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 13:40
Zojuist een bestelling geplaatst voor een Performance, ben benieuwd of hij dit jaar nog op kenteken komt :)

Betaald met overschrijving aangezien de CC na 3 pogingen nog niet werkte. Hoop niet dat er nu 4 in bestelling staan.

Straks maar eens de V8 op marktplaats gooien ;w

[ Voor 46% gewijzigd door Malt007 op 18-09-2019 19:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Ninjetsu NL schreef op woensdag 18 september 2019 @ 19:12:
[...]

Same here... @#$_&... Amsterdam is echt n pokke-end weg vanuit Limburg... :-(
Langere terugweg, mét auto!

• Count_B
  • Laatst online: 18-06 22:26
Vanmiddag mijn Model 3 opgehaald en waar ik al bang voor was is helaas uitgekomen. Lak bij mijn bumper en rechterspiegel beschadigd, deur en dashboardkastje niet goed uitgelijnd. Zat ook nog een kras op die ze hebben weggepoetst. Tesla Servicecenter gaat mij bellen om een afspraak te maken. Weet iemand hoe lang dit gemiddeld duurt?

Het rijden maakt in ieder geval alles goed alleen een beetje jammer dat het met een auto van 65000 zo heeft moeten lopen.

• Ninjetsu NL
MrAcid schreef op woensdag 18 september 2019 @ 19:25:
[...]

Langere terugweg, mét auto!
Ja dat zeker, maar ook waarschijnlijk iets meer gedoe met laden etc... mijn LM heeft nog geen laadpas gestuurd en ik verwacht wanneer er een hoop man wegrijden uit dat Terminal dat de dichtsbijzijnde SuC ook vrij druk gaan zijn... :9

Maar je hebt wel gelijk :+
Heerlijk Helder schreef op woensdag 18 september 2019 @ 18:43:

Bellen ze je om aan te geven dat de levering van donderdag naar aankomende vrijdag gaat (auto zou pas morgen aankomen in Tilburg vanuit België) en of je dus maar even alles omgooit. Dat gedaan, krijg je een bevestigingsmail met het nieuwe tijdstip en staat de locatie ineens op Amsterdam in plaats van Tilburg. Kijk je in het portaal staat daar de vrijdag maar met de locatie Tilburg. Ontvang ik zojuist een SMS met datum voor de 24e en Amsterdam en staat er in het portaal nu nog alleen maar een datum voor de 24e.

Ik heb precies hetzelfde... het vage is nog dat ik een bevestiging per mail heb voor Tilburg van een paar dagen terug. Nu dus deze SMS... Wel heb ik nu de VIN op mijn pagina er bij staan 8)7

[ Voor 52% gewijzigd door Ninjetsu NL op 18-09-2019 19:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CVar
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 24-06 19:23
ElonDusk schreef op woensdag 18 september 2019 @ 15:50:
https://docs.google.com/s...kLnTo6xqbdtaOI/edit#gid=0

er is een schip aan toegevoegd. weet iemand toevallig waar die heen zou kunnen gaan?
Helaas, er staat nu dat hij naar region CN gaat :-(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• revolution-nl
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 11:20

revolution-nl

B≡ TH≡ CHANG≡

Ik heb ook een mooi geval bij de hand. In mijn Tesla account staat een afleverafspraak voor volgende week alleen staat er geen locatie. Wellicht dat dit de terminal in Amsterdam betreft en deze niet als locatie beschikbaar is in het systeem :?

SMS of e-mail heb ik niet gehad. Iemand die dit bij de hand heeft gehad?

[ Voor 20% gewijzigd door revolution-nl op 18-09-2019 19:59 ]

Vroemt met EV | 10.000WP | 14kWh Thuisaccu | 2x MHI SRK/SRC 35 ZS | LG-WH27s Boiler

• Dusty_
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 22-06 20:56
revolution-nl schreef op woensdag 18 september 2019 @ 19:57:
Ik heb ook een mooi geval bij de hand. In mijn Tesla account staat een afleverafspraak voor volgende week alleen staat er geen locatie. Wellicht dat dit de terminal in Amsterdam betreft en deze niet als locatie beschikbaar is in het systeem :?

Same echter heb ik wel een sms gekregen (geen mail).

Heb nog op de sms geantwoord maar tot nu toe geen response.

• flrs
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21-06 23:12

Ja exact dezelfde melding op account... :Y Wel een SMS maar beetje cryptisch:

"De levering staat gepland op (...) Log in op www.tesla.com/teslaaccount om uw leveringsprofiel z.s.m. te voltooien (...)"

Er staat echter niets van een te voltooiien leveringsprofiel op de site... :S

Edit: overigens ook geen verzoek in de SMS om te bevestigen..

[ Voor 4% gewijzigd door flrs op 18-09-2019 20:05 ]

• LcsRaw
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 05-12-2024
Heerlijk Helder schreef op woensdag 18 september 2019 @ 18:43:

Ja ik heb exact hetzelfde :( net al mn afspraak verzet of afgezegd. Kom ik thuis krijg ik een sms dat het de 24ste om 13.00 wordt en in Amsterdam. Dus mag nu weer alles terug gaan verplaatsen. Morgen maar bellen of het nog eerder of een ander tijdstip kan worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ninjetsu NL
LcsRaw schreef op woensdag 18 september 2019 @ 20:14:
[...]

Ja ik heb exact hetzelfde :( net al mn afspraak verzet of afgezegd. Kom ik thuis krijg ik een sms dat het de 24ste om 13.00 wordt en in Amsterdam. Dus mag nu weer alles terug gaan verplaatsen. Morgen maar bellen of het nog eerder of een ander tijdstip kan worden.
Ja dit dus... 'delivery hell' has arrived... overigens wel een SMS gehad, maar ik hoef niks te bevestigen... :?

Overigens kan ik nu ook niets meer zien via de get-list query en de bijbehorende order-agreement API call... lijkt wel alsof ze weer met vanalles bezig zijn ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Ninjetsu NL op 18-09-2019 20:33 ]

Anoniem: 1242634

Hallo mede tweakers.

Zijn er mensen die zelf hun Tesla M3 hebben besteld voor half juli ( zonder LM ) en nog geen auto hebben?
Ook geen sms o.i.d.?

• dijkmans93
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 15-06 15:18
Anoniem: 1242634 schreef op woensdag 18 september 2019 @ 20:26:
Hallo mede tweakers.

Zijn er mensen die zelf hun Tesla M3 hebben besteld voor half juli ( zonder LM ) en nog geen auto hebben?
Ook geen sms o.i.d.?
Volgens mij komt dat wel voor. Hier wordt een lijstje bijgehouden: https://teslamotorsclub.c...stellingen.163544/page-17

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• buiz
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 03-11-2024
Zojuist bevestigd de Tesla’s gaan op de boot vanuit Zeebrugge naar Amsterdam

• ReSpawN

ReSpawN

Age of the Geek, baby!

Zelfde! Ik heb nu het volgende:

Your Model 3
RN(...)

View Design Details
Delivery Appointment at
Friday 27 September at 18:00

Dat "Appointment at " staat ook in de JSON source met een trailing space, dus ik gok dat het AMS "afhaalcentrum" niet in het systeem staat, dus null! :P
Maandagochtend heb ik de SMS gehad met aanwijzingen voor leverdata uitvullen op Tesla.com maar die data vind ik noch op de site noch in de app terug.

Sterk staaltje techniek die webservices. Hopelijk werkt de auto beter! :P
Ninjetsu NL schreef op woensdag 18 september 2019 @ 20:18:
[...]

Ja dit dus... 'delivery hell' has arrived... overigens wel een SMS gehad, maar ik hoef niks te bevestigen... :?

Overigens kan ik nu ook niets meer zien via de get-list query en de bijbehorende order-agreement API call... lijkt wel alsof ze weer met vanalles bezig zijn ;)
In mijn SMS werd wel expliciet gevraagd om JA of NEE te bevestigen. Je krijgt alleen geen reply... misschien batched sending omdat ze 1000en SMSjes sturen?

[ Voor 22% gewijzigd door ReSpawN op 18-09-2019 21:47 ]

Age of the Geek, baby!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• buiz
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 03-11-2024
buiz schreef op woensdag 18 september 2019 @ 21:42:
Zojuist bevestigd de Tesla’s gaan op de boot vanuit Zeebrugge naar Amsterdam
Schip heet global highway

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ReSpawN

ReSpawN

Age of the Geek, baby!

Age of the Geek, baby!

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• Mday
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19-06 09:56
Zo, beste mensen, na ruim 8 weken wachten heb ik vandaag mijn witte 18" AWD in ontvangst mogen nemen.

Ik was toevallig in de buurt van Tilburg (klein pretparkje 15 min verderop), en kon op het vervoer van mijn ouders rekenen. Pa maar meteen meegenomen, die misschien nog wel meer in z'n nopjes was dan ik. Okee, niet waar, maar we deelden de spanning. We stonden eerst per ongeluk op 'T3', één van de parkeerplaatsen waar ze worden uitgeleverd - wisten wij veel - maar werden door een jonge gast erop gewezen een tenaamstelling te moeten hebben, die we bij het 'hoofdkantoor' moesten ophalen, paar km verderop. Ach ja. Zo gezegd, zo gedaan. Eenmaal aangekomen door een alleraardigste bewaakster voorzien van informatie, daarna bij kantoor en afleverdesk even (5 minuten) gewacht op één van de balie-dames. Sowieso was de bezetting prima. Lollig om even door het raam te kijken naar de Model Xjes die voorbij zweefden. Je ziet echt dat ze flink hebben opgeschaald. Aan alles.

Afijn, wij konden ons melden bij de mevrouw. Saillant detail: ik was anderhalf uur te vroeg. De dame van de balie vond het niet zo erg, ze was al lang blij dat we er waren, volgens haar zijn er massa's klanten die te laat komen. En dat ze vandaag ruim 300 auto's moesten uitleveren.
Ik kreeg het papierwerk, kon een krabbel zetten, en na een espressootje in het mercedes vito busje stappen die mij naar - jawel - T3 bracht. Ook de chauffeur was net zo enthousiast als ieder ander persoon die enigszins gelieerd was aan Tesla. Iedereen ging heerlijk mee in al die excitement.

Bij T3 mocht ik mijn auto gaan zoeken. Echter, omdat ik dus te vroeg was deed mij app het (nog) niet, en kon ik dus niet tüteren om hem te localiseren. Ook dat was geen probleem, die app ontsluit op het moment van ophalen, en de keyfobs doen de rest. Kort zoektochtje later hebben we hem gevonden, en wat is-ie mooi.
We waren misschien net een minuut aan het kijken, of er stond al iemand van Tesla (in casual kleding, maar met een offiiceel-uitziend pasje aan zijn broek) naast de wagen. Gaf rustig uitleg, met hier en daar een grapje. Wist een hoop te vertellen, en de rest wees zichzelf wel.

Ik heb ook nog drie extra rondjes om mijn auto gelopen, maar hij ziet er prima uit. Geen spatje, vlekje of krasje gespot, hoewel het licht niet denderend was en ik in mijn enthousiasme niet heel goed kon concentreren :'). Ik hoop dat ik geen obvious dingen gemist heb. Ook mijn vader zag niks geks. Ook was hij voor een AWD opgeladen tot 350 KM, dus dikke prima (y)

En dan het rijden zelf.

What the actual ef. Wat een wagen. Al die functies, al die opties. Wegrijden was wat onwennig, en ook het regeneratief remmen en autopilot is even bijzonder om te ervaren, maar het went heel snel. De muziek/ het geluid was heerlijk vol en de bass deed mijn ruiten trillen. Mijn pa keek zijn ogen uit. Zo nu en dan drukte ik ze terug in zijn kassen met die bi-zar-re acceleratie. Toen ik bij mijn ouders kwam heb ik mijn moeder ook nog even laten gillen door een kort sprintje. Soms moest ik zelf ook even wat superlatieven bezigen, omdat ik met eenzelfde dot 'gas' wat ik anders zou toepassen om een wagen in te halen, ik plots drie afslagen verder bleek te zijn.

Los van die snelheid, het rijden zelf is soepel en prettig, hij ligt stevig op de weg en goed in de bochten. Het gaat verder dan enkel snel kunnen rijden. Je kan goed doseren met het pedaal, zoals ik al zei is het remmen niet écht meer nodig. Ik gebruikte vroeger wel vaak het 'uitrollen' van een auto, en dat gaat bij de Model 3 niet echt op. Dat kan je ook instellen, moet ik nog checken.

Hoe dan ook, ik ga heel erg genieten denk ik. Kans ik klein dat ik hier nog lang rondhang ;)

• aa.loedeman
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17-06 17:09
Om het topic nog wat drukker te maken, doe ik ook maar even een duit in het zakje 😉. Ik zit al (ahum) sinds 11-09 te wachten op:

M3 LR AWD Wit / Zwart / Aero / Trekhaak

Helaas nog geen VIN, dus ws. wachten tot eind oktober als ik iedereen mag geloven...

TM3 LR, wit, zwart, aero en trekhaak

• cageman007
  • Laatst online: 29-03-2023
Even kort mijn ervaring tot nu toe met de bestelling en levering:

24-6 besteld, grijze M3 met trekhaak. Weken en weken gingen voorbij zonder statusverandering. Inmiddels om wat voor reden ook heb ik 3 Tesla's in mijn account staan waarvan er eentje daadwerkelijk de molen in ging.

Ik kreeg uiteindelijk een voorlopige leverdatum per mail: laatste week augustus. Er kwam niks; geen update, geen SMS.

Inmiddels zitten we op eind September en heb ik een beetje dezelfde ervaring als veel mensen hier:

Meerdere SMSjes gehad voor ophalen auto op 23-9, 16:30 in Amsterdam (car terminal). Paar keer 'NEE' gedaan om een ander moment te kiezen (ik woon in Breda, heb liever Tilburg natuurlijk), maar kreeg iedere keer hetzelfde voorstel.

Na "JA" van mijn kant bleef het stil. Na bijna een week nu een nieuwe SMS, maar in het Engels. meteen "YES" gedaan, en heb nu een mail met leverdatum en plaats, VIN en zelfs het kenteken.

Ik zal mijn delivery ervaring hier wel delen. Ik verwacht er niks van, aangezien het eigenlijk gewoon een grote parkeerplaats is waar ze de auto's van de boot hebben gerold. Misschien ook maar beter dat er verder niet teveel wordt gesjouwd met de auto voordat ik hem oppik ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ReSpawN

ReSpawN

Age of the Geek, baby!

Mday schreef op woensdag 18 september 2019 @ 22:34:
Zo, beste mensen, na ruim 8 weken wachten heb ik vandaag mijn witte 18" AWD in ontvangst mogen nemen.

Ik was toevallig in de buurt van Tilburg (klein pretparkje 15 min verderop), en kon op het vervoer van mijn ouders rekenen. Pa maar meteen meegenomen, die misschien nog wel meer in z'n nopjes was dan ik. Okee, niet waar, maar we deelden de spanning. We stonden eerst per ongeluk op 'T3', één van de parkeerplaatsen waar ze worden uitgeleverd - wisten wij veel - maar werden door een jonge gast erop gewezen een tenaamstelling te moeten hebben, die we bij het 'hoofdkantoor' moesten ophalen, paar km verderop. Ach ja. Zo gezegd, zo gedaan. Eenmaal aangekomen door een alleraardigste bewaakster voorzien van informatie, daarna bij kantoor en afleverdesk even (5 minuten) gewacht op één van de balie-dames. Sowieso was de bezetting prima. Lollig om even door het raam te kijken naar de Model Xjes die voorbij zweefden. Je ziet echt dat ze flink hebben opgeschaald. Aan alles.

Afijn, wij konden ons melden bij de mevrouw. Saillant detail: ik was anderhalf uur te vroeg. De dame van de balie vond het niet zo erg, ze was al lang blij dat we er waren, volgens haar zijn er massa's klanten die te laat komen. En dat ze vandaag ruim 300 auto's moesten uitleveren.
Ik kreeg het papierwerk, kon een krabbel zetten, en na een espressootje in het mercedes vito busje stappen die mij naar - jawel - T3 bracht. Ook de chauffeur was net zo enthousiast als ieder ander persoon die enigszins gelieerd was aan Tesla. Iedereen ging heerlijk mee in al die excitement.

Bij T3 mocht ik mijn auto gaan zoeken. Echter, omdat ik dus te vroeg was deed mij app het (nog) niet, en kon ik dus niet tüteren om hem te localiseren. Ook dat was geen probleem, die app ontsluit op het moment van ophalen, en de keyfobs doen de rest. Kort zoektochtje later hebben we hem gevonden, en wat is-ie mooi.
We waren misschien net een minuut aan het kijken, of er stond al iemand van Tesla (in casual kleding, maar met een offiiceel-uitziend pasje aan zijn broek) naast de wagen. Gaf rustig uitleg, met hier en daar een grapje. Wist een hoop te vertellen, en de rest wees zichzelf wel.

Ik heb ook nog drie extra rondjes om mijn auto gelopen, maar hij ziet er prima uit. Geen spatje, vlekje of krasje gespot, hoewel het licht niet denderend was en ik in mijn enthousiasme niet heel goed kon concentreren :'). Ik hoop dat ik geen obvious dingen gemist heb. Ook mijn vader zag niks geks. Ook was hij voor een AWD opgeladen tot 350 KM, dus dikke prima (y)

En dan het rijden zelf.

What the actual ef. Wat een wagen. Al die functies, al die opties. Wegrijden was wat onwennig, en ook het regeneratief remmen en autopilot is even bijzonder om te ervaren, maar het went heel snel. De muziek/ het geluid was heerlijk vol en de bass deed mijn ruiten trillen. Mijn pa keek zijn ogen uit. Zo nu en dan drukte ik ze terug in zijn kassen met die bi-zar-re acceleratie. Toen ik bij mijn ouders kwam heb ik mijn moeder ook nog even laten gillen door een kort sprintje. Soms moest ik zelf ook even wat superlatieven bezigen, omdat ik met eenzelfde dot 'gas' wat ik anders zou toepassen om een wagen in te halen, ik plots drie afslagen verder bleek te zijn.

Los van die snelheid, het rijden zelf is soepel en prettig, hij ligt stevig op de weg en goed in de bochten. Het gaat verder dan enkel snel kunnen rijden. Je kan goed doseren met het pedaal, zoals ik al zei is het remmen niet écht meer nodig. Ik gebruikte vroeger wel vaak het 'uitrollen' van een auto, en dat gaat bij de Model 3 niet echt op. Dat kan je ook instellen, moet ik nog checken.

Hoe dan ook, ik ga heel erg genieten denk ik. Kans ik klein dat ik hier nog lang rondhang ;)
Vette ervaring, jaloers! Geniet er van!

Age of the Geek, baby!

• tailfox
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 03-07-2023

tailfox

Lees met korrel site

Ik zou mijn auto vrijdag op halen in Tilburg. Nu is het maandag in Amsterdam. Lekker onhandig

Heeft het vaak fout

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mar.tin
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23-06 13:35
[verwijderd]

[ Voor 104% gewijzigd door Mar.tin op 27-07-2022 14:34 ]

• revolution-nl
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 11:20

revolution-nl

B≡ TH≡ CHANG≡

ReSpawN schreef op woensdag 18 september 2019 @ 21:46:
[...]

Zelfde! Ik heb nu het volgende:

Your Model 3
RN(...)

View Design Details
Delivery Appointment at
Friday 27 September at 18:00

Dat "Appointment at " staat ook in de JSON source met een trailing space, dus ik gok dat het AMS "afhaalcentrum" niet in het systeem staat, dus null! :P
Maandagochtend heb ik de SMS gehad met aanwijzingen voor leverdata uitvullen op Tesla.com maar die data vind ik noch op de site noch in de app terug.

Sterk staaltje techniek die webservices. Hopelijk werkt de auto beter! :P

[...]

In mijn SMS werd wel expliciet gevraagd om JA of NEE te bevestigen. Je krijgt alleen geen reply... misschien batched sending omdat ze 1000en SMSjes sturen?
Ik heb geen SMS gehad en heb dus niet kunnen bevestigen.. bij de chat is het nu ook geen doorkomen meer aan :')

Vroemt met EV | 10.000WP | 14kWh Thuisaccu | 2x MHI SRK/SRC 35 ZS | LG-WH27s Boiler

• Japie81
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 05-02 16:24
aa.loedeman schreef op woensdag 18 september 2019 @ 22:43:
Om het topic nog wat drukker te maken, doe ik ook maar even een duit in het zakje 😉. Ik zit al (ahum) sinds 11-09 te wachten op:

Helaas nog geen VIN, dus ws. wachten tot eind oktober als ik iedereen mag geloven...
Valt toch wel mee... Ik wacht al sinds 17-07

Kan als goed is volgende week donderdag eindelijk ophalen

2019 Model 3 LR AWD Wit, Zwar interieur en Trekhaak

• spamsmurf
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online

Maar je hebt al wel een bericht van Tesla? Ik heb 13/9 bericht van de leasemaatschappij dat ze besteld hebben maar sindsdien is het stil op alle fronten.

• ElonDusk
spamsmurf schreef op donderdag 19 september 2019 @ 08:59:
[...]

Maar je hebt al wel een bericht van Tesla? Ik heb 13/9 bericht van de leasemaatschappij dat ze besteld hebben maar sindsdien is het stil op alle fronten.
Kan tot 2 weken duren

Model 3

• spamsmurf
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online
Dat klinkt heel kort en voelt heel lang;-)

• ElonDusk
spamsmurf schreef op donderdag 19 september 2019 @ 09:03:
[...]

Dat klinkt heel kort en voelt heel lang;-)
haha ja i know the feeling. Dan heb je dat eindelijk en dan is het weer wachten op een VIN enz. Alles lijkt te lang te duren :P

Model 3

• WoutR
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13:02

Hier dezelfde datum en config. Ook nog geen VIN.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• razor-x
  • Laatst online: 24-06 20:39
Het komt allemaal goed mensen! :> Ik heb mijn M3 LR AWD wit / zwart / 19" sinds afgelopen maandag. De aflevering ging zoals verwacht en de auto was in prima staat!

Sinds bestellen (via LM) tot aflevering heeft het 1,5 maand geduurd. Niet verkeerd dus! :9

• ElonDusk
razor-x schreef op donderdag 19 september 2019 @ 09:33:
Het komt allemaal goed mensen! :> Ik heb mijn M3 LR AWD wit / zwart / 19" sinds afgelopen maandag. De aflevering ging zoals verwacht en de auto was in prima staat!

Sinds bestellen (via LM) tot aflevering heeft het 1,5 maand geduurd. Niet verkeerd dus! :9
Ik zit nu op bijna weken.. en heb verder geen VIN. Dus dat gaat helaas bij mij wat langer duren ;w

Model 3

• MrBasta
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11-06 13:44
Devster schreef op woensdag 18 september 2019 @ 15:55:
[...]

Maar is inmiddels weer uit de sheet gehaald. False flag?

• ElonDusk
MrBasta schreef op donderdag 19 september 2019 @ 09:45:
[...]

Maar is inmiddels weer uit de sheet gehaald. False flag?
Helaas daar lijkt het wel op!

Als ze die 15000 autos (wat ik moeilijk kan geloven) nog dit jaar willen leveren dan mogen ze meer boten deze kant op sturen. In ieder geval elke week 1. En niet alleen de laatste maand van het kwartaal

Model 3

• vhrgamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 03-01 14:17
Bisse060 schreef op maandag 16 september 2019 @ 18:47:
Zijn er meer mensen die het met geen mogelijkheid voor elkaar krijgen om een eindfactuur te krijgen?
Ik heb al meerdere malen via de chat contact gehad, telkens beloven ze dit door te zetten naar de juiste persoon van delivery, maar telkens komt er geen opvolging.
Op e-mails wordt niet gereageerd, dus daar kan ik ook niets mee.

Levering staat gepland voor aanstaande woensdag 15:30, en ik gok erop dat ze de betaling zeker wel een dag van tevoren op hun rekening hebben willen staan :-/
Hoe is dit bij jou afgelopen? Ik krijg niemand te pakken op dit moment...

1 aflevering zaterdag gepland, een tweede op woensdag (twee auto's)

Neem aan dat ze die auto's vooraf betaald willen hebben. :P

• Ninjetsu NL
Net een half uurtje na 10 en ze zijn nu alweer de haak erop aan het gooien ;)

• cronixx
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:14

cronixx

krieuw

vhrgamer schreef op donderdag 19 september 2019 @ 10:20:
[...]

Hoe is dit bij jou afgelopen? Ik krijg niemand te pakken op dit moment...

1 aflevering zaterdag gepland, een tweede op woensdag (twee auto's)

Neem aan dat ze die auto's vooraf betaald willen hebben. :P
Dat gaat helemaal goed komen hoor....
lees: die eindfactuur krijg je als je al 1 a 2 maanden rond rijdt in de auto.....

• Heerlijk Helder
  • Laatst online: 08-01 14:23
Vanmorgen contact gehad met Tesla, nadat ik 3 verschillende datums en tijdstippen binnen 24 uur had ontvangen en moest afhalen op twee verschillende locaties (Tilburg en Amsterdam).

Telefonisch contact gezocht (duurde wel even) en de dame (zeer aardig en sprak alleen engels) gaf aan dat heel veel wagens vanaf nu in Amsterdam uitgeleverd gaan worden omdat er onvoldoende capaciteit is in Tilburg en het een gekkenhuis is met alle bestellingen.

Zo ook die van mij, die op dit moment nog op de kade in België staat (die check heeft ze gedaan) en vandaag op transport gaat richting Amsterdam.
Gevraagd of het echt niet eerder kan i.v.m. alle afspraken in de agenda en Amsterdam niet handig is. Daarop lichte ze toe dat het afwijken van de planning om eerder te kunnen leveren logistiek gezien een hele uitdaging is. Ze moeten niet alleen met je afhaal moment gaan schuiven, maar ook in het voorgaande proces aanpassingen doorvoeren (ze doen ook van tevoren nog een quality check). Gezien de al krappe planning en nu de verhuizing van uitleveringen naar Amsterdam is dat vragen om problemen.

Conclusie: Mijn ervaring is dat als je tegen de stroom ingaat je heel goed grip moet hebben op het proces en dat heb ik niet. Dus besloten om in mijn geval zelfs de levering wat meer lucht te geven en hem wat verder door te schuiven zodat het wel uitkomt in de agenda.

• vhrgamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 03-01 14:17
CRoNiXX schreef op donderdag 19 september 2019 @ 10:30:
[...]

Dat gaat helemaal goed komen hoor....
lees: die eindfactuur krijg je als je al 1 a 2 maanden rond rijdt in de auto.....
Spreek je uit ervaring? Of?

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 11:40
WORKe schreef op donderdag 19 september 2019 @ 09:08:
[...]

Ik 10-09 en zelfde maar dan met 19". Ook geen VIN

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• ShadowFrys
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 02-06 08:40
Grappig, mijn VIN is nu voor het eerst ook zichtbaar in mijn Tesla account.
Leverdatum ongewijzigd: 25 september, 12:00 uur, Amsterdam.

SR+, wit, zwart, aero, trekhaak

• Ninjetsu NL
ShadowFrys schreef op donderdag 19 september 2019 @ 10:53:

Heb jij ook daadwerkelijk Amsterdam in je afhaallocatie in je profiel staan?

• Flip2019

Grappig, mijn VIN is alleen nog in de source code zichtbaar.
Ook de leverdatum, maar geen locatie :-)

Wel Amsterdam bevestigd gekregen per mail en SMS.

• Flip2019

By the way @ShadowFrys jij bent één van de eersten die gaat afhalen in Amsterdam denk ik.
Post met je ervaring volgende week wordt denk ik zeer op prijs gesteld.

• bakafish
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-02-2020
Hier een leverdatum, maar mijn huisadres als locatie... huh?? Volgens LM halen zij de auto niet op voor me. En lijkt me sterk dat iemand van Tesla 'm naar me toe brengt. Telefonisch en e-mail kom ik er niet doorheen, en chat is zo te zien uitgeschakeld. Wat mot ik hiermee.

Nog meer mensen met eigen huisadres in de locatie?

• The Source
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14:00
Flip2019 schreef op donderdag 19 september 2019 @ 10:59:
[...]

By the way @ShadowFrys jij bent één van de eersten die gaat afhalen in Amsterdam denk ik.
Nee, ik ga de mijne morgen middag in Amsterdam ophalen.

• cronixx

cronixx

krieuw

Niet persoonlijk, de "mijne" is pas afgelopen vrijdag besteld door LM.

Maar, een collega van mij heeft het wel op deze manier meegemaakt.
Had (ergens in April) een M3 Performance besteld, zelf dus niet door LM, en de eindfactuur volgde pas zo'n 6 weken na het ophalen van z'n auto. [EDIT: auto ergens begin juni geleverd gekregen geloof ik)

De uitleg van Tesla die hij daarover kreeg, kort door de bocht versie:
De afdeling Delivery en de afdeling Finance, staan verder los van elkaar.
bij Delivery gaat er een lijntje lopen m.b.t. afhandeling van het ophalen van je auto
en bij Finance gaat er ook iets lopen m.b.t. afhandeling van het betalen van je auto, e.e.a. gaat parallel aan elkaar en daar kunnen dus (flinke) discrepanties in zitten, qua doorlooptijd.

[ Voor 3% gewijzigd door cronixx op 19-09-2019 11:06 ]

• Devster

Devster

-=+CLOUDBARISTA+=-

WORKe schreef op donderdag 19 september 2019 @ 09:08:
[...]

Ook die config, maar nog geen bevestiging van de bestelling.

"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.

• EvaluationCopy
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online
bakafish schreef op donderdag 19 september 2019 @ 10:59:
Hier een leverdatum, maar mijn huisadres als locatie... huh?? Volgens LM halen zij de auto niet op voor me. En lijkt me sterk dat iemand van Tesla 'm naar me toe brengt. Telefonisch en e-mail kom ik er niet doorheen, en chat is zo te zien uitgeschakeld. Wat mot ik hiermee.

Nog meer mensen met eigen huisadres in de locatie?
Soms worden ze wel degelijk thuis afgeleverd toch? Genoeg over te vinden in dit topic.

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

• cronixx

cronixx

krieuw

Devster schreef op donderdag 19 september 2019 @ 11:10:
[...]

Ook die config, maar nog geen bevestiging van de bestelling.
Geen RN nog?

• Devster

Devster

-=+CLOUDBARISTA+=-

Het zweeft nog tussen LM en Tesla denk ik. Dus ik moet even geduld hebben, denk ik.... :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cronixx

cronixx

krieuw

Devster schreef op donderdag 19 september 2019 @ 11:17:
[...]

Het zweeft nog tussen LM en Tesla denk ik. Dus ik moet even geduld hebben, denk ik.... :/
Aww dat is wel zonde ja, mijn LR AWD wit/wit/19" afgelopen vrijdag (13-9) ingediend bij de LM en gisteren de welkomstmail van Tesla met RN/auto zichtbaar in de account etc.

• Rembrand20
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-09-2023
Is er iemand die ervaring heeft met het omzetten van je bestelling. Ik zit er aan te denken om de SR+ om te laten zetten naar een LR AWD.

Model 3 LR AWD Solid Black / Black / Aero / Trekhaak - Bestelling 2-10 Leaseplan, 4-10 Tesla, RN 22-09, Nieuwe RN 25-11, VIN Yes, leverdatum: ?/?/19(?)

• Devster

Devster

-=+CLOUDBARISTA+=-

Rembrand20 schreef op donderdag 19 september 2019 @ 11:21:
Is er iemand die ervaring heeft met het omzetten van je bestelling. Ik zit er aan te denken om de SR+ om te laten zetten naar een LR AWD.
Eigen bestelling neem ik aan, anders de LM contacteren. Volgens mij kun je het beste contact opnemen met de sales van Tesla via telefoon/chat, of langs een SeC.

• cronixx

cronixx

krieuw

Rembrand20 schreef op donderdag 19 september 2019 @ 11:21:
Volgens mij komt dat gewoon (onderwater) neer op:
annuleren en nieuwe bestellen.

• ElonDusk
CRoNiXX schreef op donderdag 19 september 2019 @ 11:19:
[...]

Aww dat is wel zonde ja, mijn LR AWD wit/wit/19" afgelopen vrijdag (13-9) ingediend bij de LM en gisteren de welkomstmail van Tesla met RN/auto zichtbaar in de account etc.
Ook een VIN?

Model 3

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ninjetsu NL
Zonet een belletje gekregen van Tesla...! :)

Een uiterst vriendelijke mevrouw verontschuldigde zich voor alle gedoe om de levering. Ze zijn op de hoogte van het feit dat er tegenstrijdige informatie verstuurd wordt en proberen dit zo goed mogelijk te structureren.

Zojuist heb ik dan ook bevestigd gekregen dat ik dinsdag in Amsterdam verwacht wordt op de Koopman terminal. Blijkbaar is dat ook een hele happening volgens haar maar dat wacht ik nog even af.

Ook even gevraagd hoe dat zit met het chargen, want ja, als iedereen naar de dichtsbijzijnde SuC rijdt dan heb je daar dat gedoe weer. Keek ze even naar mijn auto en wist te vertellen dat mijn auto voor 60% geladen is :+ 8)

Nu hoef ik in ieder geval niet meer de chat in of Tesla proberen te bellen... :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Source
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14:00
Kreeg zojuist onderstaande mail.
Gek want tot nu toe heeft het altijd over Amsterdam gegaan, NOOIT over Tilburg.
Ik denk / hoop dat ze een email database probleem hebben en niet goed kunnen filteren.
Stuur onderstaande email aub enkel naar klanten die eerst in Tilburg moesten ophalen en nu verzet zijn naar Amsterdam.
Beste klant,
Om u zo snel mogelijk uw Model 3 te leveren hebben wij u geselecteerd om uw afspraak voor uw Model 3 levering te laten doorgaan bij Koopman Amsterdam, in plaats van de Tilburg Factory.

De Koopman Terminal is het eenvoudigste bereikbaar via openbaar vervoer, naar Station Amsterdam Sloterdijk. Vanaf Sloterdijk rijden er vanaf de Kiss en Ride shuttles naar de locatie.

Parkeren zal gelimiteerd zijn, en voornamelijk gereserveerd voor inruil auto’s.

Zodra wij uw levering in Amsterdam hebben afgestemd zult u hier nog een bevestiging van ontvangen

Met vriendelijke groet,

Uw Tesla Delivery Team.

• Thomas H
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-06 00:04
The Source schreef op donderdag 19 september 2019 @ 11:25:
Kreeg zojuist onderstaande mail.
Gek want tot nu toe heeft het altijd over Amsterdam gegaan, NOOIT over Tilburg.
Ik denk / hoop dat ze een email database probleem hebben en niet goed kunnen filteren.
Stuur onderstaande email aub enkel naar klanten die eerst in Tilburg moesten ophalen en nu verzet zijn naar Amsterdam.
[...]
Dank voor de quote, ik ben blij met de melding dat de shuttlebusjes vanaf de K&R vertrekken!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• antwerpenmike
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 22-11-2023
Hierbij mijn laatste post in deze tread.
Gisteren mijn model 3 opgehaald in Tilburg en zal kort de ervaring beschrijven voor jullie.

Allereerst wil ik beginnen met te zeggen dat we elkaar helemaal gek maken op dit forum. Ik had de laagste verwachting van het aflevermoment en eigenlijk was het allemaal gewoon dik in orde.

Je komt in Tilburg aan, rode loper en het is gezlelig druk. Ongeveer 8-10 balies zoals bij huurauto's op een vliegveld. Ik was vrijwel direct aan de buurt en kon achter de dame aan de balie de tesla's over de pructiueband zien rollen (leuk!).

Even kort wat aftekenen, rijbewijs enz en controleren of de auto in je App staat. Dat was het geval. Alles werkte.

In een klein taxi busje naar de tesla parkeerplaats waar 100en Tesla's staan. Deur wordt voor je geopend, vriendelijke welkom, nog wat uitleg en even de claxon van je auto af laten gaan om te horen waar hij staat.

Het was niet druk, amper 10 mensen op het volle terrein. Op mijn gemak rond de auto gelopen, was best netjes gewassen, en alle kabels en trekhaak, toegangkaartjes/sleutels lagen erin.

Half uurtje zitten spelen met de app en het scherm, alles geinstalleerd en werkzaam en nog wat hulp gehad van een medewerker die kwam kijken.

Weggereden lang een tent, auto in 5 sec tenaamgesteld en van het terrein de weg op.

Alles perfect en zonder verrtraging.

Nu een klein beetje off topic over de auto:

Dit had ik dus niet verwacht, ik wist dat hij snel was, dus dat was geen verrassing. De gebruiksvriendelijkheid van het scherm, de opties, de stoelen, de autopilot, de muziek (spotify), de kaarten en de wegligging is gewoon echt TOP!

Ik reed lease altijd BMW 3 serie en Audi en prive een 535i, X3 3.5d, C-klasse 320.. Die kunnen echt niet op tegen het rijcomfort en directe koppel van een elektro motor. Je kunt echt gek doen in korte bochtjes en het regeneratief remmen went na een dag, je remt eigenlijk bijna nooit meer zelf. Bij mijn broer, ouders, beste vriend en werk zitten laadpalen, ook dat is eenvoudig en om de hoek bij de snelweg een Tesla supercharger. Ik heb een eigen oprit maar ga voorlopig geen paal installeren.

Ik heb tot op heden dus louter positieve ervaringen, los van de bijtelling/kosten enz.

De enige minputen die ik kan ontdekken liggen meer bij mijzelf dan de auto. Ik rem laat t.o.v. mijn voorliggers en rij soms te kort op andere. Daar is de Tesla in 2 dagen 3x van 'geschrokken' d.w.z. dat de auto denkt dat ik niet zie dat ze voor me remmen, of dat ik niet zie dat er een fietser voor mijn voorligger rijdt die ineens in zicht van de Tesla komt als de voorligger uitwijkt. Dan remt de auto als in een soort noodstop, en dat is wel beetje te veilig afgesteld. Dit is wanneer de auto niet in Autopilot staat ter verduidelijking.

Veel plezier allemaal! en niet te druk maken, het is een prima ervaring als je naar Tilburg moet. Niks op aan te merken, en de auto ziet er in mijn ogen prima uit qua afwerking, en ik heb vee lauto's gekocht in mijn leven en let echt overal op.

• ShadowFrys
Ninjetsu NL schreef op donderdag 19 september 2019 @ 10:57:
[...]

Heb jij ook daadwerkelijk Amsterdam in je afhaallocatie in je profiel staan?
In mijn profiel niet, alleen via SMS doorgekregen dat ik in Amsterdam moet zijn bij de Koopman terminal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GMAT
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 16-06 12:18
Ik heb net Tesla Groningen telefonisch gesproken over mijn geplande levering (donderdag 26 sep 08.00 uur Groningen). Ik gaf aan dat ik nog geen sms of mail had ontvangen en hij zei dat dit klopt omdat ze deze nu vlak voor de geplande datum versturen ivm eventuele vertragingen van schepen. Daarnaast zei hij dat alle auto's nu in Amsterdam opgehaald moeten worden ivm de grote aantallen. Ik zei dat in mijn account adres Groningen stond maar Tesla medewerker zei dat Tesla dit onlangs heeft besloten. Blijkbaar denken ze bij Tesla dat je een lege agenda hebt en op elk moment in Amsterdam kan zijn. Ik woon in Groningen en het is een uitdaging om op een donderdag (werkdag) om 08.00 uur vanuit Groningen in Amsterdam te zijn.

Maar opvallend is dus dat alle auto's deze maand in Amsterdam afgehaald moeten worden. Er zit wel een bedrijf (Koopmans) tussen die auto's poetst etc en daar was Tesla medewerker meer tevreden over dan hoe ze afleveringen in Tilburg doen.

• ShadowFrys
Flip2019 schreef op donderdag 19 september 2019 @ 10:59:
[...]

Ga ik zeker doen :)

• mauwz
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 24-06 22:41
GMAT schreef op donderdag 19 september 2019 @ 11:36:
Ik heb net Tesla Groningen telefonisch gesproken over mijn geplande levering (donderdag 26 sep 08.00 uur Groningen). Ik gaf aan dat ik nog geen sms of mail had ontvangen en hij zei dat dit klopt omdat ze deze nu vlak voor de geplande datum versturen ivm eventuele vertragingen van schepen. Daarnaast zei hij dat alle auto's nu in Amsterdam opgehaald moeten worden ivm de grote aantallen. Ik zei dat in mijn account adres Groningen stond maar Tesla medewerker zei dat Tesla dit onlangs heeft besloten. Blijkbaar denken ze bij Tesla dat je een lege agenda hebt en op elk moment in Amsterdam kan zijn. Ik woon in Groningen en het is een uitdaging om op een donderdag (werkdag) om 08.00 uur vanuit Groningen in Amsterdam te zijn.

Maar opvallend is dus dat alle auto's deze maand in Amsterdam afgehaald moeten worden. Er zit wel een bedrijf (Koopmans) tussen die auto's poetst etc en daar was Tesla medewerker meer tevreden over dan hoe ze afleveringen in Tilburg doen.
Ze doen alles om zoveel mogelijk auto's in de Q3 cijfers te proppen, Om zo min mogelijk tijd kwijt te zijn tussen transport en aflevering, schrappen ze gewoon even het binnenlands transport ;)
Pagina: 1 ... 62 ... 459 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op https://tesla-updates.github.io/ & https://fmossott.github.io/TeslaCarriersMap/ kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.

Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.

Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.

Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.

* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *

Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.

Het grote Tesla topic - deel 2 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.