Hoe lang duurt het ongeveer voor je een VIN krijgt gemiddeld? Dan bedoel ik de mensen die in de afgelopen maand tot nu hebben besteld.
Aah good to know, dan hoop ik toch stiekem op Amsterdam, scheelt weer een ritje naar Tilburg vanaf Leiden!TweakerVincent schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 14:44:
[...]
Heb hem! Was een uur te vroeg maar geen probleem, kreeg hem zo mee.
2 keer gecheckt en vanaf volgende week is afhaalocatie OOK amsterdam. Gaan via boot vanaf zeewolde dooor maar adam
Ben ik nog de enige die nog naar Tilburg moet volgende week maandag om 12:30?

Nee ben er ook nog op donderdag ochtend om 8.00miki112 schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 14:55:
2019 Model 3 LR AWD Wit, Zwar interieur en Trekhaak
Tesla vandaag eens gebeld ter verificatie, ze namen binnen 1 minuut opJazzle schreef op maandag 16 september 2019 @ 16:34:
[...]
Inmiddels gevonden dat de leverrestrictie er wel op zit, tot 01-11Leaseplan heeft nu doorgegeven aan Tesla dat deze eraf moet, maar dat zal wel weer even duren voordat Tesla dat verwerkt.
Kwartiertje later krijg ik de 'Bereid u voor op de levering van uw Model 3' email (met niet werkende links, want LM) dus ga er maar van uit dat het iets heeft gedaan.
Iemand enig idee wat die email betekend?
SR+ Wit, zwart interieur, 18 inch Aero (voorraadmodel)
9-9 besteld
13-9 VIN + SMS + Mail: ophalen 20-9 in Tilburg
Ondanks dat dit natuurlijk heel snel kan ik niet wachten tot het eindelijk vrijdag is. Ik denk dat ik stiekem ook maar een uurtje eerder ga!
9-9 besteld
13-9 VIN + SMS + Mail: ophalen 20-9 in Tilburg
Ondanks dat dit natuurlijk heel snel kan ik niet wachten tot het eindelijk vrijdag is. Ik denk dat ik stiekem ook maar een uurtje eerder ga!
Japie81 schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 14:56:
[...]
Nee ben er ook nog op donderdag ochtend om 8.00
Ik stond op voor maandag 13.30u, maar heb hem moeten verplaatsen naar dinsdag 12.00miki112 schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 14:55:
https://www.autoweek.nl/a...3-op-nederlands-kenteken/
10.000+ al!
Ik kan niet wachten tot morgen... Morgen om 11:00 ophalen!
10.000+ al!
Ik kan niet wachten tot morgen... Morgen om 11:00 ophalen!
Gelukkig maar! Ben echt benieuwd, voor nu staat de levering datum, plaats en tijd alleen in mijn Tesla account en dus nog geen email of sms gehad. Vorige keer dat ik hem mocht "ophalen" alleen 2x een sms gehad en bij aankomst bleek hij er nog niet te zijnNinjetsu NL schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 14:59:
[...]
[...]
Ik stond op voor maandag 13.30u, maar heb hem moeten verplaatsen naar dinsdag 12.00Wel Tilburg, dus ben erg benieuwd!
Ga morgen maar even bellen om zeker te zijn dat het deze keer wel lukt.
Heb jij hem opgehaald in Amsterdam? Hoe ging dat? Ik ruil mijn eigen auto in voor de Tesla, kan ik die daar achterlaten met ophalen of moet die elders afgegeven worden? Zou mij een telefoontje schelenTweakerVincent schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 14:44:
[...]
Heb hem! Was een uur te vroeg maar geen probleem, kreeg hem zo mee.
2 keer gecheckt en vanaf volgende week is afhaalocatie OOK amsterdam. Gaan via boot vanaf zeewolde dooor maar adam
Net gebeld met Tesla. Meteen iemand aan de lijn (dat betekent dat de meeste mensen dus hun datums al ontvangen hebben of ze hebben extra personeel ondertussen).
Geen restrictie, maar had eerder met mijn configuratie te maken zeiden ze. En ze konden niet zien of het dit kwartaal of volgend kwartaal geleverd ging worden.
nice als het nog 2-3 maanden gaat duren
Geen restrictie, maar had eerder met mijn configuratie te maken zeiden ze. En ze konden niet zien of het dit kwartaal of volgend kwartaal geleverd ging worden.
Model 3
Gisteren ineens een datum voor afleveren zichtbaar in mijn account. Tilburg 25/9 om 8:00. Zojuist even gebeld, meteen iemand aan de lijn, en om laten zetten naar 10:00.
Iemand ervaring met het achterlaten van zijn oude leaseauto in Tilburg?
Delivery lijkt haast wel complete willekeur bij Tesla. Mijn situatie:
Ik heb ook geen flauw benul hoe toekenning van auto's gaat, dus het is maar hopen dat ik niet ergens in een vergeethoekje ben terecht gekomen, net als een aantal anderen hier
- 05/08 - Model 3 LR AWD, wit, zwart interieur, 19 inch en trekhaak besteld bij LM met leverrestrictie op 01/12
- 16/08 - RN ontvangen (RN10948xxxx)
- 19/08 - Vanwege de wilde verhalen hier, verzoek bij LM en Tesla Groningen neergelegd om restrictie te laten verwijderen
- 28/08 - Geen reactie omtrent verwijderen restrictie, dus bij Tesla Groningen nagevraagd of restrictie inderdaad weg is
- 29/08 - Bevestiging dat restrictie inderdaad verwijderd is
- 15/09 - Nog geen VIN of enig zicht op levering, dus bij chat nogmaals nagevraagd of restrictie verwijderd is. Zij gaven aan dat dit het geval was en dat levering dit jaar wel ging lukken

"He who thinks knows evertyhing, knows nothing" - Socrates
Heb je met het 013 of 020 nummer gebeld? Ik hang nu al even in de wacht bij 020 nummer. Wil namelijk ook 2 uur later.masterant schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 15:30:
Gisteren ineens een datum voor afleveren zichtbaar in mijn account. Tilburg 25/9 om 8:00. Zojuist even gebeld, meteen iemand aan de lijn, en om laten zetten naar 10:00.
Sega till I die!
@BDT met 013, keuzemenu 5-1-1 zo uit mijn hoofd.
Had hetzelfde staan in mijn Tesla account ook woensdag 25/09 om 8:00 in Tilburg.
Net ook even gebeld om de tijd te verzetten (omdat ik het niet red met het OV om er zo vroeg te zijn).
Mij werd zojuist echter verteld dat de locatie in mijn account verkeerd is omdat alle leveringen vanaf woensdag 25/09 in Amsterdam zullen plaatsvinden. Misschien toch nog even dubbelchecken of die van jou wel echt in Tilburg geleverd gaat worden? (better safe than sorry)
Gelukkig wel het tijdstip om kunnen zetten naar 12:30, hoef ik niet om 6:00 in de trein te zitten
Er zal een Tesla shuttle busje (nou ja een ander merk busje met een Tesla sticker) rijden tussen station Sloterdijk en de terminal in Amsterdam waar de Teslas staan.
EDIT:
Crap: in de bevestigingsmail staat 12:30 en locatie: EU-NL-Koopman Terminal Amsterdam, in mijn Tesla account staat 12:30 en 19 ASTERIASTRAAT... Zal het nog even wat tijd geven en zien of het in mijn Tesla account nog veranderd, anders toch maar weer bellen, geen zin om op de verkeerde plek te staan volgende week.
Net ook even gebeld om de tijd te verzetten (omdat ik het niet red met het OV om er zo vroeg te zijn).
Mij werd zojuist echter verteld dat de locatie in mijn account verkeerd is omdat alle leveringen vanaf woensdag 25/09 in Amsterdam zullen plaatsvinden. Misschien toch nog even dubbelchecken of die van jou wel echt in Tilburg geleverd gaat worden? (better safe than sorry)
Gelukkig wel het tijdstip om kunnen zetten naar 12:30, hoef ik niet om 6:00 in de trein te zitten
Er zal een Tesla shuttle busje (nou ja een ander merk busje met een Tesla sticker) rijden tussen station Sloterdijk en de terminal in Amsterdam waar de Teslas staan.
EDIT:
Crap: in de bevestigingsmail staat 12:30 en locatie: EU-NL-Koopman Terminal Amsterdam, in mijn Tesla account staat 12:30 en 19 ASTERIASTRAAT... Zal het nog even wat tijd geven en zien of het in mijn Tesla account nog veranderd, anders toch maar weer bellen, geen zin om op de verkeerde plek te staan volgende week.
masterant schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 15:30:
[ Voor 27% gewijzigd door bebopper op 17-09-2019 15:49 ]
Het lijkt er toch op dat het aan de configuratie ligt. Misschien is het wel de trekhaak, deze heb ik ook en ik zit in precies de zelfde situatie als jijVozze schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 15:32:
Delivery lijkt haast wel complete willekeur bij Tesla. Mijn situatie:Ondertussen wordt er lekker geleverd (ook mijn bestelde config, maar later besteld), maar gebeurt er hier heel weinig (nog steeds geen VIN bijvoorbeeld). Geduld is een schone zaak, maar het einde van het jaar nadert wel erg snel en de toestroom van boten neemt tijdelijk weer wat af. Levering in 2020 zou wel een beetje erg jammer zijn qua bijtelling
- 05/08 - Model 3 LR AWD, wit, zwart interieur, 19 inch en trekhaak besteld bij LM met leverrestrictie op 01/12
- 16/08 - RN ontvangen (RN10948xxxx)
- 19/08 - Vanwege de wilde verhalen hier, verzoek bij LM en Tesla Groningen neergelegd om restrictie te laten verwijderen
- 28/08 - Geen reactie omtrent verwijderen restrictie, dus bij Tesla Groningen nagevraagd of restrictie inderdaad weg is
- 29/08 - Bevestiging dat restrictie inderdaad verwijderd is
- 15/09 - Nog geen VIN of enig zicht op levering, dus bij chat nogmaals nagevraagd of restrictie verwijderd is. Zij gaven aan dat dit het geval was en dat levering dit jaar wel ging lukken
Ik heb ook geen flauw benul hoe toekenning van auto's gaat, dus het is maar hopen dat ik niet ergens in een vergeethoekje ben terecht gekomen, net als een aantal anderen hier
Model 3 LR AWD Solid Black / Black / Aero / Trekhaak - Bestelling 2-10 Leaseplan, 4-10 Tesla, RN 22-09, Nieuwe RN 25-11, VIN Yes, leverdatum: ?/?/19(?)
Volgens de lease zou mijn bestelling binnen enkele dagen zichtbaar moeten zijn voor tesla. Of te wel, nog niet naar tesla doorgezet.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Ga ik dat ook eens proberen! Thxmasterant schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 15:40:
@BDT met 013, keuzemenu 5-1-1 zo uit mijn hoofd.
Edit: 013 799 8814 aan het bellen: zelfde menu, zelfde wachtgeluid... Ah well, gewoon oordopjes in en wachten
[ Voor 21% gewijzigd door BDT op 17-09-2019 15:46 ]
Sega till I die!
Hopelijk komen er in oktober ook genoeg boten deze kant op. in juli waren er maar 2 boten
Model 3
Ik moest vanuit leiderdorp. 2 bussen 2 treinen, armoede maar wel een beleving!miki112 schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 14:55:
Het kan niet anders dan dat ze je nummer screenen als je belt... als je ene afspraak hebt staan nemen ze metene op en als ze nog niks weten sta je 45min in de wacht... hahahahmasterant schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 15:30:
Ziet er netjes uit, waar heb je deze gekocht?
RogerSch schreef op maandag 16 september 2019 @ 20:54:
[...]
Ik had de 18" aero besteld en de achteraf 18" LM velgen T-Sportline geplaatst. Vanwege verminderd rijcomfort en mogelijk meer geluid wilde ik geen 19".
[Afbeelding]
Nope.. kreeg net iemand direct aan de lijn.antwerpenmike schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 15:55:
[...]
Het kan niet anders dan dat ze je nummer screenen als je belt... als je ene afspraak hebt staan nemen ze metene op en als ze nog niks weten sta je 45min in de wacht... hahahah
Geen VIN, geen afspraak.. helemaal niks

Model 3
Nope, heb afspraak en hang in de wacht. Gisteren was het echter 20 min. Maar blijkbaar is er iets niet goed doorgekomen met de aanpassing van de afspraakantwerpenmike schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 15:55:
[...]
Het kan niet anders dan dat ze je nummer screenen als je belt... als je ene afspraak hebt staan nemen ze metene op en als ze nog niks weten sta je 45min in de wacht... hahahah
Sega till I die!
Welk nummer heb je dan gebeld? Want zowel het 020 nummer die ik op mijn bevestiging heb staan als het 013 nummer van de fabriek hang ik in de wacht.ElonDusk schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 15:56:
[...]
Nope.. kreeg net iemand direct aan de lijn.
Geen VIN, geen afspraak.. helemaal niks
Sega till I die!
013 nummerBDT schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 15:57:
[...]
Welk nummer heb je dan gebeld? Want zowel het 020 nummer die ik op mijn bevestiging heb staan als het 013 nummer van de fabriek hang ik in de wacht.
Model 3
Gisteren ook gebeld en binnen 10 min was het gefixt
Misschien, of hebben ze daar iets niet helemaal goed gedaan: https://teslamotorsclub.c...s/spook-trekhaken.166257/Rembrand20 schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 15:42:
[...]
Het lijkt er toch op dat het aan de configuratie ligt. Misschien is het wel de trekhaak, deze heb ik ook en ik zit in precies de zelfde situatie als jij
"He who thinks knows evertyhing, knows nothing" - Socrates
0137 998 814 ?
Ik hang nu een half uur in de wacht. 2 keer is ie een paar keer overgegaan en dan weer een muziekje. Enige wat ik wil is mijn afspraak verzetten

Sega till I die!
ja dat nummer heb ik gebeld. Misschien had ik gewoon geluk?BDT schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 16:13:
[...]
0137 998 814 ?
Ik hang nu een half uur in de wacht. 2 keer is ie een paar keer overgegaan en dan weer een muziekje. Enige wat ik wil is mijn afspraak verzetten
Model 3
Ter info: Blijkbaar (na eindeloos gemail, chat en bellen) kan je je configuratie niet wijzigen als je de Tesla M3 via de website zelf besteld hebt. Enige optie is annuleren en opnieuw bestellen. Net een nieuwe bestelling geplaatst.
Ik heb net ook even gebeld met delivery.
Staat bij mij in het account:
Afspraak voor levering
Donderdag 26 september om 08:00
1-7 Asteriastraat n/a
Bel ik net. Blijkt 1, dat de auto helemaal niet in Tilburg staat, en Blijkt 2; dat ze de auto bij mij thuis brengen, zoals de zeer vriendelijke mevrouw zei: Special delivery by Athlon...
En heb meteen mijn kenteken gekregen van deze vriendelijke engelstalige dame
Dus dan maar thuis wachten tot de auto er is de donderdag
update: net gebeld door dezelfde vriendelijke dame, dat Athlon dan de auto krijgt en dat ik met hen moet bellen wanneer ik hem weer via Athlon krijg...
update 2: net Athlon gesproken, zij halen de auto de 26e op en controleren deze, dan de vrachtwagen op en leveren deze bij mij thuis af door iemand. Zou dezelfde dag moeten zijn.
Of ik moet hem zelf gaan ophalen in Amsterdam.
Wat te doen.... ook wel leuk om zelf op te halen
PS. 6 min in de wacht bij 013 799 9525 (5-1-1)
Staat bij mij in het account:
Afspraak voor levering
Donderdag 26 september om 08:00
1-7 Asteriastraat n/a
Bel ik net. Blijkt 1, dat de auto helemaal niet in Tilburg staat, en Blijkt 2; dat ze de auto bij mij thuis brengen, zoals de zeer vriendelijke mevrouw zei: Special delivery by Athlon...
En heb meteen mijn kenteken gekregen van deze vriendelijke engelstalige dame
Dus dan maar thuis wachten tot de auto er is de donderdag
update: net gebeld door dezelfde vriendelijke dame, dat Athlon dan de auto krijgt en dat ik met hen moet bellen wanneer ik hem weer via Athlon krijg...

update 2: net Athlon gesproken, zij halen de auto de 26e op en controleren deze, dan de vrachtwagen op en leveren deze bij mij thuis af door iemand. Zou dezelfde dag moeten zijn.
Of ik moet hem zelf gaan ophalen in Amsterdam.
Wat te doen.... ook wel leuk om zelf op te halen
PS. 6 min in de wacht bij 013 799 9525 (5-1-1)
[ Voor 54% gewijzigd door Japie81 op 17-09-2019 16:49 ]
Update:
16-8: besteld bij LM (Van Mossel)
20-8: RN, met leverrestrictie 7-9
6-9: VIN in broncode
16-9: SMS met afleverdatum 28-9 in Amsterdam
17-9: telefonisch verzet naar 30-9, 11.00 ophalen in Amsterdam!!
Long Range, Wit, 19 inch
16-8: besteld bij LM (Van Mossel)
20-8: RN, met leverrestrictie 7-9
6-9: VIN in broncode
16-9: SMS met afleverdatum 28-9 in Amsterdam
17-9: telefonisch verzet naar 30-9, 11.00 ophalen in Amsterdam!!
Long Range, Wit, 19 inch
Van een collega begrepen dat Tesla dat niet meer doet. Kwam er op neer dat hij 2 uur moest wachten voor de poort tot er iemand van de leasemaatschappij langskwam om zijn oude auto op te halen.masterant schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 15:30:
Sprak idd net mijn LM, en die gaf aan dat dit echt geen optie meer was. Dat daarom zij de auto zelf ophalen en controleren met een vrachtauto en dan zelf uitleveren en eventueel de huidige Lease auto mee terug nemen..Malt007 schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 16:43:
[...]
Van een collega begrepen dat Tesla dat niet meer doet. Kwam er op neer dat hij 2 uur moest wachten voor de poort tot er iemand van de leasemaatschappij langskwam om zijn oude auto op te halen.
Heftig!TweakerVincent schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 15:53:
[...]
Ik moest vanuit leiderdorp. 2 bussen 2 treinen, armoede maar wel een beleving!

Ik heb net een afspraak gemaakt op mijn oude oude in te leveren bij een inleverlocatie van Athlon. In Tilburg was dat ook niet meer mogelijk trouwens. Je hebt dan wel iemand nodig natuurlijk om die auto daarheen te rijden. Mijn vriendin heeft die eer voor de laatste rit
Sega till I die!
Haha, ik krijg nu een nieuwe SMS binnen (de 3e inmiddels). Weer een bevestiging van de afspraak, met een nieuwe disclaimer:

Ze brengen de magie van het ophalen van een nieuwe auto wel naar een dieptepunt, op één of andere autoterminal in Amsterdam
Over een paar jaar sturen ze met een summon direct de auto naar je oprit, zoek het maar lekker uit
RTFM, ophalen en wegwezen[...] Reageer met JA om uw afspraak te bevestigen. Lees uzelf goed in voor levering en maak gebruik van onze beschikbare instructies: https://www.tesla.com/nl_NL/support/model-3-videos. Er zal tijdens het moment van leveren geen uitleg gegeven worden. [...]
Ze brengen de magie van het ophalen van een nieuwe auto wel naar een dieptepunt, op één of andere autoterminal in Amsterdam
Over een paar jaar sturen ze met een summon direct de auto naar je oprit, zoek het maar lekker uit
[ Voor 8% gewijzigd door Divak op 17-09-2019 16:59 ]
Ik was van plan om met het OV de Tesla op te halen, dan naar huis en mijn oude benzinebrik inleveren (andere leasemaatschappij) Als ik dat maar op dezelfde dag doe zal er toch niets mis gaan?Japie81 schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 16:47:
[...]
Sprak idd net mijn LM, en die gaf aan dat dit echt geen optie meer was. Dat daarom zij de auto zelf ophalen en controleren met een vrachtauto en dan zelf uitleveren en eventueel de huidige Lease auto mee terug nemen..
Zeeer boven verwachting. Wat een gekloot bij de supercharcher. Laadding op auto ging niet open tot ik erachter kwam dat die links zat 😂😂😂miki112 schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 16:48:
[...]
Heftig!Was het ritje terug de moeite waard?
Kan haast niet meer wachten om eerlijk te zijn !
Echt super tof
De grote vraag is ... @ElonDusk heb je al bericht?? En en en?

Dit heb ik nog even nagevraagd aan de telefoon (eindelijk gelukt) en dit klopt inderdaad. Busjes vanaf Sloterdijk 👍🏻bebopper schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 15:42:
Ha! Da’s echt kruipend vanaf mijn kantoorErikonFire schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 17:35:
[...]
Dit heb ik nog even nagevraagd aan de telefoon (eindelijk gelukt) en dit klopt inderdaad. Busjes vanaf Sloterdijk 👍🏻
HOEGH OSLO en CLOVIS COURAGE zijn bijna in Zeebrugge. Morgen en overmorgen komen ze aan
Fingers crossed
Fingers crossed
Zelfde configuratie. Nog niets, sinds 14-8 geen lever restrictie meer.kelvinn94 schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 11:44:
Haha ik heb helaas ook nog niks gehoord, en ik heb vanaf 30/07 een RN. zwart zwart 19 inch
[...]
Anoniem: 1251114
Hier ook nog.ElonDusk schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 11:41:
[...]
Nice![]()
Ik heb het gevoel alsof bijna iedereen al een datum heeft hier op tweakers.
Waar zijn de zeikerdsof ben ik 1 van de weinige nog
14-8 bestelling verwerkt bij Tesla / RN ontvangen + Account
Verder nog helemaal niks. Geen VIN, geen verwachte leverdatum.
LR / Zwart / Zwart / Aero
26-7: besteld bij LM (PON)
02-8: RN gekregen met leverrestrictie 17-9
17-9: Geen VIN of afleverdatum bekend
17-9: Chat met tesla dat alle documenten in orde zijn maar verder nog niets bekend
Short Range,, wit/wit/aero/trekhaak
02-8: RN gekregen met leverrestrictie 17-9
17-9: Geen VIN of afleverdatum bekend
17-9: Chat met tesla dat alle documenten in orde zijn maar verder nog niets bekend
Short Range,, wit/wit/aero/trekhaak
Ik heb zaterdag echt een verschikkelijke afleverings ervaring gehad...
08-07: Bestelling bij LM. Blauwe SR+ standaard.
08-14: Bestelling LM geplaatst bij Tesla.
08-15: Tesla account + RN.
08-21: Een VIN in de source! (ergens al een paar dagen eerder, maar eerste keer opgeschreven)
08-28: Een nieuwe VIN na storing/werk aan website.
09-06: SMS ophalen op 14 september in Tilburg.
09-11: Kenteken bekend.
09-14: Levering... Auto met verkeerde kleur!
Vanaf de bestelling bij de LM beginnen de kriebels die jullie hier allemaal wel kennen. Dat kleine beetje excitement dat bij iedere nieuwe ontdekking (accounts! en VINS, en boten!!) iedere keer weer groter wordt. Bij ons thuis was het zelfs zo dat mijn enthousiasme helemaal op mijn vrouw in begon te werken en zij vrolijk mee door de source code en de boten excel sheets heen zat te spitten op zoek naar nog meer aanwijzingen van wanneer onze auto zou aankomen.
Na een lange week vol voorbereidingen (aanvraag laadpaal, bestellen kabels, matten, ssd, etc) kon er niets meer misgaan. Op vrijdagavond was alles gewoon klaar. Mijn vrouw zag alleen nog heel erg op tegen de reis van Amsterdam naar Tilburg, maar ik hoefde haar alleen maar te herinneren waarom wij naar Tilburg gingen om dat gevoel weg te nemen.
Op zaterdag zelf begonnen wij vroeg in de ochtend om ons klaar te maken voor de reis (kind naar logeerplek, chauffeur en vervoer ophalen, etc), zodat wij laat in de middag in ieder geval op tijd aanwezig zouden zijn. Uiteindelijk kwamen wij een uur te vroeg, maar we werden meteen geholpen. Ik was aangenaam verrast om eerlijk te zijn, ik verwachtte namelijk een zeer onpersoonlijke benadering en een zoek-het-zelf-maar-uit houding, maar het personeel was juist heel behulpzaam en vriendelijk.
Onze excitement stond op een piekmoment toen een Tesla medewerker onze auto liet toeteren en wij wisten dat die in de buurt moest zijn. De verwarring echter toen we ons kenteken op een auto met de verkeerde kleur zagen... Het is op zich bizar dat op alle papieren (RDW, kentekenbewijs, Tesla account, etc.) de auto blauw was. Ook de medewerkers van Tesla wisten niet goed wat ze hiermee moesten. Uiteindelijk hebben wij de auto niet meegenomen (het was een kleur die wij gevetoed hadden), dus... weer terug naar Amsterdam in de zelfde auto waar wij mee naar Tilburg waren gegaan... Ik hoop dat ik ons leveringsverhaal snel kan vervolgen met een positief bericht, maar ik vrees dat wij weer achter in een rij moeten wachten op een volgende auto.
08-21: Een VIN in de source! (ergens al een paar dagen eerder, maar eerste keer opgeschreven)
Vanaf de bestelling bij de LM beginnen de kriebels die jullie hier allemaal wel kennen. Dat kleine beetje excitement dat bij iedere nieuwe ontdekking (accounts! en VINS, en boten!!) iedere keer weer groter wordt. Bij ons thuis was het zelfs zo dat mijn enthousiasme helemaal op mijn vrouw in begon te werken en zij vrolijk mee door de source code en de boten excel sheets heen zat te spitten op zoek naar nog meer aanwijzingen van wanneer onze auto zou aankomen.
Na een lange week vol voorbereidingen (aanvraag laadpaal, bestellen kabels, matten, ssd, etc) kon er niets meer misgaan. Op vrijdagavond was alles gewoon klaar. Mijn vrouw zag alleen nog heel erg op tegen de reis van Amsterdam naar Tilburg, maar ik hoefde haar alleen maar te herinneren waarom wij naar Tilburg gingen om dat gevoel weg te nemen.
Op zaterdag zelf begonnen wij vroeg in de ochtend om ons klaar te maken voor de reis (kind naar logeerplek, chauffeur en vervoer ophalen, etc), zodat wij laat in de middag in ieder geval op tijd aanwezig zouden zijn. Uiteindelijk kwamen wij een uur te vroeg, maar we werden meteen geholpen. Ik was aangenaam verrast om eerlijk te zijn, ik verwachtte namelijk een zeer onpersoonlijke benadering en een zoek-het-zelf-maar-uit houding, maar het personeel was juist heel behulpzaam en vriendelijk.
Onze excitement stond op een piekmoment toen een Tesla medewerker onze auto liet toeteren en wij wisten dat die in de buurt moest zijn. De verwarring echter toen we ons kenteken op een auto met de verkeerde kleur zagen... Het is op zich bizar dat op alle papieren (RDW, kentekenbewijs, Tesla account, etc.) de auto blauw was. Ook de medewerkers van Tesla wisten niet goed wat ze hiermee moesten. Uiteindelijk hebben wij de auto niet meegenomen (het was een kleur die wij gevetoed hadden), dus... weer terug naar Amsterdam in de zelfde auto waar wij mee naar Tilburg waren gegaan... Ik hoop dat ik ons leveringsverhaal snel kan vervolgen met een positief bericht, maar ik vrees dat wij weer achter in een rij moeten wachten op een volgende auto.
Mnky2C schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 18:18:

O nee wat een hel! Hoe is dat überhaupt mogelijk...
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Nee helaas niks. Geen restrictie maar ook geen vin. Mogelijk door configuratie dat ie er niet is. Dus kan dit kwartaal of anders volgend kwartaal😢Rambo schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 17:24:
De grote vraag is ... @ElonDusk heb je al bericht?? En en en?
Model 3
Kijk, dán heb je recht van klagen.Mnky2C schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 18:18:
Balen zeg! Hopelijk met voorkeursbehandeling vooraan in de rij.
Ik heb in 2015 een VW Passat Variant GTE geleverd gekregen in een verkeerde kleur en verkeerde velgen (wieldoppen ipv London velgen). Velgen werden ter plekke geregeld, maar de kleur konden ze niets meer aan doen (of inleveren en weer opnieuw wachten met resultaat meer dan verdubbeling van de bijtelling 7% > 15%)carpebios schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 18:26:
O nee wat een hel! Hoe is dat überhaupt mogelijk...
Anoniem: 1242634
Zo dan dat is echt een anti climax.Mnky2C schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 18:18:
Maar even vraagje.
Was het een zwarte?
Dan is het de mijne, want ik had een verkeerde VIN.
Nu we naar het einde van het jaar kruipen, moeten we ook weer winterbanden laten plaatsen. Wie regelt direct een winterbandenwissel? Eigenlijk zonde om de banden er vrijwel direct af te laten halen...
Zondag wordt het hier 27 graden.. ben nog niet echt ermee bezigWesleymaur schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 19:52:
Nu we naar het einde van het jaar kruipen, moeten we ook weer winterbanden laten plaatsen. Wie regelt direct een winterbandenwissel? Eigenlijk zonde om de banden er vrijwel direct af te laten halen...
Gaston
Niet doen joh, dat is pas zonde. Winterbanden komen pas eind november een beetje opspelen en eind maart/begin april mogen ze er weer vanaf.Wesleymaur schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 19:52:
[ Voor 38% gewijzigd door Divak op 17-09-2019 20:45 ]
Begint de VIN code in de source met "5Y"? Bij mij ziet het er zo uit: "knlee5yXXXX"
Nee, gewoon met 5YJ3mroizo85 schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 20:43:
Begint de VIN code in de source met "5Y"? Bij mij ziet het er zo uit: "knlee5yXXXX"
bij mij stond er ' Vin; 5YXXX ' bijmroizo85 schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 20:43:
Hoe snel contacten ze je na een "NEE" SMS? Want ik ben volgende week een weekje niet in de buurt, en juist dan willen ze mijn M3 afleveren.....
Gisteravond SMS en NEE geantwoord, vandaag geen contact.
11/07 besteld,
17/07 akkoord naar LM
09/09 VIN in source
16/09 SMS voor levering 25/09
11/07 besteld,
17/07 akkoord naar LM
09/09 VIN in source
[ Voor 18% gewijzigd door D2k op 17-09-2019 21:41 ]
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
Ik heb vandaag gebeld met Delivery Tilburg, 5 minuten in de wacht en toen de afspraak verzet.
Op mijn NEE sms werd niet gereageerd.
D2k schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 21:36:
Hoe snel contacten ze je na een "NEE" SMS? Want ik ben volgende week een weekje niet in de buurt, en juist dan willen ze mijn M3 afleveren.....
11/07 besteld,
17/07 akkoord naar LM
09/09 VIN in source
[ Voor 3% gewijzigd door wouterlcl op 17-09-2019 21:51 ]
Ik zie sinds vandaag in m'n account staan: afspraak voor levering 25 sept om 8:00
Dat is echt bizar snel, aangezien de auto op 3 september bij LM is besteld! Overigens geen SMS gehad, dus ik acht de kans ook nog wel redelijk dat er opeens e.e.a. gaat verschuiven...
Wel een leuke is dat er nu dus auto's in Sloterdijk worden uitgeleverd -ongeveer 15min van m'n werk en 25min van huis- maar ik mag hem lekker in Tilburg gaan halen
Dat is echt bizar snel, aangezien de auto op 3 september bij LM is besteld! Overigens geen SMS gehad, dus ik acht de kans ook nog wel redelijk dat er opeens e.e.a. gaat verschuiven...
Wel een leuke is dat er nu dus auto's in Sloterdijk worden uitgeleverd -ongeveer 15min van m'n werk en 25min van huis- maar ik mag hem lekker in Tilburg gaan halen

Nummer? Ik zou um in A'dam krijgen overigens.wouterlcl schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 21:50:
Ik heb vandaag gebeld met Delivery Tilburg, 5 minuten in de wacht en toen de afspraak verzet.
[...]
Mijn Tesla Model 3 LR AWD (zwart, 19" velgen) is door LeasePlan op 13 juni 2019 besteld bij Tesla met als leverrestrictie 11 augustus. De leverrestrictie is later aangepast naar 1 augustus.
Volgens Tesla Eindhoven werd mij verteld dat levertijd 8 tot 10 weken is.
4/9 - VIN doorgekregen
16/9 - SMS met leverdatum 27/9 in Amsterdam (ca. 200 km)
Als de levering zoals gepland doorgaat dan is dat 15 weken na plaatsen van de order.
Volgens Tesla Eindhoven werd mij verteld dat levertijd 8 tot 10 weken is.
4/9 - VIN doorgekregen
16/9 - SMS met leverdatum 27/9 in Amsterdam (ca. 200 km)
Als de levering zoals gepland doorgaat dan is dat 15 weken na plaatsen van de order.
Denk dat er hier vrijwilligers genoeg zijn om je auto af te halenD2k schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 21:36:
11/07 besteld,
17/07 akkoord naar LM
09/09 VIN in source
Zeker als ze er nog een weekje mee kunnen rijden
Der staan zeker 5 collega's voor je in de rij die me willen "helpen"bottom line schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 21:59:
[...]
Denk dat er hier vrijwilligers genoeg zijn om je auto af te halen
Zeker als ze er nog een weekje mee kunnen rijden
Morgen om 17:00 ophalen. Cant friggin wait. We zitten dan toevallig in de efteling, dus ligt om de hoek, ideaal 
LM heeft echter nog geen 'tankpas' aangemaakt, dus ben aangewezen op superchargers voor nu
LM heeft echter nog geen 'tankpas' aangemaakt, dus ben aangewezen op superchargers voor nu

Ja die hebben wss een kenteken nodig die weer laat bekend was etc.. ik had dat al voorzien en zelf een pas geregeld zodat ik in de tussentijd in ieder geval kon laden. Als je de Maingau app en/of Eins app installeert kun je in ieder geval laden, verrekenen kun je dan later wel.Mday schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 22:03:
Morgen om 17:00 ophalen. Cant friggin wait. We zitten dan toevallig in de efteling, dus ligt om de hoek, ideaal
04/09 besteld en de 24e ophalenWieDie schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 21:51:
Ik zie sinds vandaag in m'n account staan: afspraak voor levering 25 sept om 8:00
Standaard NL delivery nummer in Tilburg, (013) 799 88 14. Hebben inzicht in de planning van Amsterdam!
D2k schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 21:52:
[...]
Nummer? Ik zou um in A'dam krijgen overigens.
Goeie tip! Ik ga even spelen ermee.Eddos schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 22:11:
[...]
Ja die hebben wss een kenteken nodig die weer laat bekend was etc.. ik had dat al voorzien en zelf een pas geregeld zodat ik in de tussentijd in ieder geval kon laden. Als je de Maingau app en/of Eins app installeert kun je in ieder geval laden, verrekenen kun je dan later wel.
Ik heb alvast een pasje aangemaakt via NewMotion.Mday schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 22:03:
Simpel account maken, pas of druppel aanvragen en activeren.
Je kunt op meerdere manieren betalen ( bank ). Ik mag van mijn werk declareren als ik NewMotion gebruik als extra oplaadmiddel mochten er problemen zijn met de LM pas.
Zijn de superchargers nog free of use ? Zonder bijkomende kosten ?
Nee, enkel als je referrals verdient hebt. Dan krijg je 1500 km per referral.Kemalism schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 23:01:
[...]
Zijn de superchargers nog free of use ? Zonder bijkomende kosten ?
Wel gaan er verhalen rond dat je op de aflever dag eenmaal gratis gebruik kunt maken van een supercharger maar zover ik weet is dit nooit bevestigd door Tesla zelf.
Het tarief voor superchargers is 0,25c per kWh, veel goedkoper dan publieke laadpalen dus.
[ Voor 9% gewijzigd door Hatsjoe op 17-09-2019 23:04 ]
En daar kun je elk pasje tegenaan houden of moet je weer iets speciaals voor de Tesla aanvragen ?Hatsjoe schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 23:04:
[...]
Nee, enkel als je referrals verdient hebt. Dan krijg je 1500 km per referral.
Wel gaan er verhalen rond dat je op de aflever dag eenmaal gratis gebruik kunt maken van een supercharger maar zover ik weet is dit nooit bevestigd door Tesla zelf.
Het tarief voor superchargers is 0,25c per kWh, veel goedkoper dan publieke laadpalen dus.
Zie: https://www.tesla.com/nl_NL/support/superchargingKemalism schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 23:05:
[...]
En daar kun je elk pasje tegenaan houden of moet je weer iets speciaals voor de Tesla aanvragen ?
Het is gekoppeld aan je Tesla account. Geen pasje nodig dus, plug en play. Wel moet je een creditcard aan je account gekoppeld hebben (zonder creditcard kan je alsnog tot een bepaald bedrag gebruik maken van Supercharging geloof ik, je rekent dan af bij de eerste service beurt).
Zo, vandaag de auto opgehaald. Viel mij mee qua drukte in Tilburg. Niet eens alle desks waren bezet. Ik was een half uur te vroeg, maar dat was geen enkel probleem. Oplevering ook prima verlopen. Genoeg mensen op de parkeerplaats, waaronder inderdaad een aantal niet Nederlandstaligen. Een gozer had echt heel veel plezier in zijn werk. Dat straalde echt van hem af. Persoonlijk maakt dat mijn dag ook een stuk beter.
De auto was weinig op aan te merken. Ze waren vergeten om een stukje beschermende tape van de chromen lijst af te halen en er zat een streep op de lak (die met een doek zo weggepoetst kon worden). Verder niets aan de hand.
Qua tijdlijn is het uiteindelijk ook allemaal vrij vlot verlopen:
31-7: auto besteld door LM (Athlon)
21-8: RN van Tesla
28-8: VIN in source
10-9: Mail van Athlon dat mijn auto de 17e afgeleverd zou worden
13-9: Tesla account geeft 17-9 als leverdatum aan
16-9: Levertijdstip is veranderd
17-9: Levering
Ik heb geen SMS of e-mail van Tesla gehad over de levering. Toen ik daar wat van zei bij Tesla reageerde de medewerkster totaal niet verbaasd, dus dat lijkt vaker voor te komen. Ik heb het er maar gewoon bij gelaten
De auto is geleverd met 50% SoC. Ben naar Gouda gereden ermee (dichtste SuC bij mijn huis) en heb hem daar naar 90% geladen. Laadpas van de LM heb ik nog niet, dus ik hoop het deze week daar nog even mee te kunnen doen omdat mijn vakantie maandag pas voorbij is.
Overigens geeft de App bij mij nog steeds aan dat er een error was bij het openen van de lootbox. Meer mensen daar last van? Ik ga daar morgen even contact over opnemen met Tesla.
De auto was weinig op aan te merken. Ze waren vergeten om een stukje beschermende tape van de chromen lijst af te halen en er zat een streep op de lak (die met een doek zo weggepoetst kon worden). Verder niets aan de hand.
Qua tijdlijn is het uiteindelijk ook allemaal vrij vlot verlopen:
31-7: auto besteld door LM (Athlon)
21-8: RN van Tesla
28-8: VIN in source
10-9: Mail van Athlon dat mijn auto de 17e afgeleverd zou worden
13-9: Tesla account geeft 17-9 als leverdatum aan
16-9: Levertijdstip is veranderd
17-9: Levering
Ik heb geen SMS of e-mail van Tesla gehad over de levering. Toen ik daar wat van zei bij Tesla reageerde de medewerkster totaal niet verbaasd, dus dat lijkt vaker voor te komen. Ik heb het er maar gewoon bij gelaten
De auto is geleverd met 50% SoC. Ben naar Gouda gereden ermee (dichtste SuC bij mijn huis) en heb hem daar naar 90% geladen. Laadpas van de LM heb ik nog niet, dus ik hoop het deze week daar nog even mee te kunnen doen omdat mijn vakantie maandag pas voorbij is.
Overigens geeft de App bij mij nog steeds aan dat er een error was bij het openen van de lootbox. Meer mensen daar last van? Ik ga daar morgen even contact over opnemen met Tesla.
With sufficient thrust pigs fly just fine. However, this is not necessarily a good idea. It is hard to be sure where they are going to land, and it could be dangerous sitting under them as they fly overhead. rfc 1925
Anoniem: 1251114
De Hoegh Oslo is aangekomen in Zeebrugge.
En de Glovis Courage is inmiddels ook redelijk in de buurt.
En de Glovis Courage is inmiddels ook redelijk in de buurt.
[ Voor 44% gewijzigd door Anoniem: 1251114 op 18-09-2019 07:42 ]
Als het goed is vaart de Hoegh Oslo hierna door naar Amsterdam om daar de auto's te droppen voor aflevering aan de westkade. Glovis Courage is inderdaad ook nog maar maximaal een dag varen van Zeebrugge.
Helaas staan er nog geen nieuwe boten in de lijst die richting europa komen. Dit zal de lading zijn tm Q3. Aan de andere kant. Als die twee boten echt vol staan dan zouden er 10-12k auto's in zitten. Dat lijkt me niet echt waarschijnlijk als heel 2019 tot op heden 10k Model3's zijn geleverd.
Helaas staan er nog geen nieuwe boten in de lijst die richting europa komen. Dit zal de lading zijn tm Q3. Aan de andere kant. Als die twee boten echt vol staan dan zouden er 10-12k auto's in zitten. Dat lijkt me niet echt waarschijnlijk als heel 2019 tot op heden 10k Model3's zijn geleverd.
Lekker duurzaam. Skoda Enyaq EV - First edtion, Alpha Innotec Brine warmtepomp (MSW2-6S), Totaal 12135 Wp aan Zonnepanelen geïnstalleerd.
Niet alle auto's op die boten zijn voor Nederland, toch?GAEvakYD schreef op woensdag 18 september 2019 @ 08:44:
Als het goed is vaart de Hoegh Oslo hierna door naar Amsterdam om daar de auto's te droppen voor aflevering aan de westkade. Glovis Courage is inderdaad ook nog maar maximaal een dag varen van Zeebrugge.
Nee, zeker niet alles is voor Nederland. Verkopen in de UK gaan ook hard. Ook is 5-6k per boot wat veel. Zit meer rond de 4-5k. En ik vraag me ook af of de Hoegh Oslo zo vol zit. Dat zijn anders wel heel veel truck loads. Daarbij, vraag me ook af of er echt 10k bestellingen open staan in NL. Dat lijkt me wat veel.MrBasta schreef op woensdag 18 september 2019 @ 08:46:
[...]
Niet alle auto's op die boten zijn voor Nederland, toch?
Tesla Model 3 | LR AWD | 2019 - Tesla Model Y | Performance | 2023
Lijkt me ook niet. Als er de komende 3 maanden iedere dag 300 auto's op kenteken in NL zouden komen, kom je alsnog maar tot 9.000 auto's. Op die 2 boten kunnen er veel meer.MrBasta schreef op woensdag 18 september 2019 @ 08:46:
[...]
Niet alle auto's op die boten zijn voor Nederland, toch?
En die 300, die halen we echt niet:
https://opendata.rdw.nl/V...n-2019-op-datum/btdf-ndiv
[ Voor 14% gewijzigd door Wesleymaur op 18-09-2019 08:52 . Reden: Toevoeging RDW link ]
Vraagje.
Op een normale Amsterdamse openbare laadpaal duurt het ongeveer 4, 4,5 uur om helemaal op te laden, van 10% naar 95% ongeveer.
Is het zo dat Superchargen niet veel verschil maakt bij de SR+? Ik las iets op een Amerikaans forum dat de SR+ niet veel sneller opgeladen kan worden vanwege beperkingen?
Op een normale Amsterdamse openbare laadpaal duurt het ongeveer 4, 4,5 uur om helemaal op te laden, van 10% naar 95% ongeveer.
Is het zo dat Superchargen niet veel verschil maakt bij de SR+? Ik las iets op een Amerikaans forum dat de SR+ niet veel sneller opgeladen kan worden vanwege beperkingen?
SR+ is volledig vol na iets meer als een uur ofzo aan de supercharger (als de paal alleen voor jou is)naii11 schreef op woensdag 18 september 2019 @ 08:59:
Vraagje.
[ Voor 3% gewijzigd door bottom line op 18-09-2019 09:01 ]
Bij een supercharger is gewoon 100 kW laden mogelijk, misschien in de toekomst nog meer (zoals ook met de LR is geupgrade).naii11 schreef op woensdag 18 september 2019 @ 08:59:
Vraagje.
[ Voor 17% gewijzigd door Divak op 18-09-2019 09:02 ]
Dat is rap. Dus wel degelijk een groot verschil.
Nog een vraag, de 'autosleutels', dus het pasje, moeten die ook werken aan passagierszijde? Niet dat ik het pasje ooit gebruik, maar ik wilde weten of het een defect is dat het bij mij niet werkt aan passagierszijde.
Nog een vraag, de 'autosleutels', dus het pasje, moeten die ook werken aan passagierszijde? Niet dat ik het pasje ooit gebruik, maar ik wilde weten of het een defect is dat het bij mij niet werkt aan passagierszijde.
Nee, alleen aan de bestuurderszijde.naii11 schreef op woensdag 18 september 2019 @ 09:05:
Dat is rap. Dus wel degelijk een groot verschil.
[verwijderd]
[ Voor 98% gewijzigd door Mar.tin op 27-07-2022 14:35 ]
Als je tot 80% laadt ben je in een half uurtje wel klaar.bottom line schreef op woensdag 18 september 2019 @ 09:01:
[...]
SR+ is volledig vol na iets meer als een uur ofzo aan de supercharger (als de paal alleen voor jou is)
Heh... is spiegels inklappen iets voor het premium pakket?Mar.tin schreef op woensdag 18 september 2019 @ 09:09:
[...]
Nee.(Zie ook pagina 9 van de handleiding)
![]()
[...]

Het is bekend dat er 3500 models 3s op deze boot staan. Waaronder veel RHDInspired schreef op woensdag 18 september 2019 @ 08:50:
[...]
Nee, zeker niet alles is voor Nederland. Verkopen in de UK gaan ook hard. Ook is 5-6k per boot wat veel. Zit meer rond de 4-5k. En ik vraag me ook af of de Hoegh Oslo zo vol zit. Dat zijn anders wel heel veel truck loads. Daarbij, vraag me ook af of er echt 10k bestellingen open staan in NL. Dat lijkt me wat veel.
[verwijderd]
[ Voor 94% gewijzigd door Mar.tin op 27-07-2022 14:35 ]
Wat is RHD?
rhd == right hand drive (dus voor UK)
Vraag me overigens wel af hoe ze de laatste check gaan doen als ze auto's in Amsterdam droppen. Ze doen toen wel degelijk wat in Tilburg in de factory? Zo'n locatie is er in Amsterdam toch niet?
[ Voor 39% gewijzigd door Inspired op 18-09-2019 09:21 ]
Ik heb een absoluut basismodel (toch lekker aangekleed:)) en ik heb elek. inklapbare spiegels.Mar.tin schreef op woensdag 18 september 2019 @ 09:16:
[...]
Zal ook wel in het "gedeeltelijk-premium" pakket zitten denk ik?
Pff dat is slecht nieuws ;-) Hoe weet jij / men dat?buiz schreef op woensdag 18 september 2019 @ 09:15:
[...]
Het is bekend dat er 3500 models 3s op deze boot staan. Waaronder veel RHD
Inderdaad. Het instapmodel in Europa is bijna een full options VAG auto.naii11 schreef op woensdag 18 september 2019 @ 09:21:
[...]
Ik heb een absoluut basismodel (toch lekker aangekleed:)) en ik heb elek. inklapbare spiegels.
Voor de mensen die al eerder auto's hebben gekocht: ik moet voor een parkeervergunning onderstaande documenten aanleveren. Kan ik deze pas inzien als ik de auto ophaal? Of is er ergens een digitale manier om hier bij te komen?
kopie van kentekenbewijs 1A.
kopie van kentekenbewijs 1B of tenaamstellingbewijs.
kopie van kentekenbewijs 1A.
kopie van kentekenbewijs 1B of tenaamstellingbewijs.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Op https://tesla-updates.github.io/ & https://fmossott.github.io/TeslaCarriersMap/ kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.
Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.
Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.
Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.
* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *
Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.
Het grote Tesla topic - deel 2 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.
Op https://tesla-updates.github.io/ & https://fmossott.github.io/TeslaCarriersMap/ kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.
Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.
Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.
Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.
* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *
Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.
Het grote Tesla topic - deel 2 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.