- carpebios
- Registratie: December 2008
-
Laatst online: 19:44
Die bestelling vanuit de lease is we echt limboland. Lease zegt hij is besteld en tesla zegt wij zien niets in ons systeem, neem contact op met je lease zodat die weer met een intern van tesla kunnen schakelen. En lease zegt weer hij is besteld je krijgt reactie van Tesla. ICT in 2019
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
- carpebios
-
Wel bijzonder omdat ik het uiterlijk donderdag moest bestellen vanwege de prijsverhoging. Maar ik zit wss net buiten de batch dan en moet op de volgenden wachten.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
- RomeoLives1
- Registratie: Juni 2014
-
Laatst online: 16-04-2024
Gisteren M3 Long Midnight Silver Metallic opgehaald. Enkele opmerkingen :
1) In Gent leveren ze nu 15tal per dag uit en voor de verkoper was dit extreem druk. De man had meer stress dan de klanten.
2) We hebben ruim uitleg gekregen, samen met een ander koppel. Wij midnight silver en de andere groep een zwarte standard range.
3) De M3 in zwart zag er fantastisch uit. Hij had geen enkele opmerking qua kwaliteit.
4) Redelijk veel lijmresten op de auto, en ook een paar krassen. Die gingen er met wat wrijven wel allemaal goed uit. Dus niet meteen zorgen maken!
5) Slechts 1 "grote" teleurstelling: in de koffer, tussen de scharnieren werd er niet overal verf gespoten. Je ziet er een soort gele laagje liggen (primer?). Het is niet ideaal, maar je moet wel zoeken om het te zien. Bij de zwart M3 had je dit probleem niet. Daar werd de verf over de scharnieren gespoten, want er wel strak uitzag.
6) Wat een kracht heeft de LR AWD. De performance is voor mij zeker niet nodig. Ik zal waarschijnlijk in Chill rijden.
7) De trekhaak moeten we zelf monteren, en volgens de verkoper moet je die na het gebruik altijd demonteren?? Als je dit niet zou doen, dan maak je de motor op lange tijd kapot. Toen ik hem vroeg hoe een motor kapot kan gaan van een trekhaak waar niets aan hangt, dan was de man wat geirriteerd en zei dat elektrische auto's nu eenmaal anders zijn. Bizar. Weet iemand of je dit echt telkens eraf moet halen?
- carpebios
-
Bij Leaseplan lijkt het toch allemaal wat trager te gaan lijkt het? Hadden jullie wel snel een RN?
- carpebios
-
Bizar toch, Tesla kan ook niets zien, dus lijkt mij inderdaad iets van LeasePlan die alles opsparen. Wij moeten snel zijn met alles, en het geld op hun rekeningen, maar dan rustig zelf twee weken de orders vasthouden...
Let op:
Op
https://tesla-updates.github.io/ &
https://fmossott.github.io/TeslaCarriersMap/ kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren:
https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.
Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.
Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het
Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.
Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.
* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *
Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus
absoluut uit den boze.
Het grote Tesla topic - deel 2 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.