Werd gisteren opeens gebeld door Tesla Amsterdam dat ze de auto al hadden ontvangen en of ik die al wilde ophalen i.p.v. thuislevering op maandag.
Vandaag dus die M3P opgehaald bij een of ander provisorisch ophaalpunt in Duivendrecht. Werd bemand door verscheidende professionals, zo had ik een service monteur die me hielp. Deed normaal gesproken geen opleveringen maar hielp even mee.
Maar zelfs als ze je verwachten gaat het nog chaotisch. Ruim half uur zitten wachten. Had gelukkig daardoor wel de tijd om uitgebreid de lak te checken. Je merkt ook dat iedereen die z’n M3 kwamen halen helemaal gefocust is op mogelijke krassen en oneffenheden. Is eigenlijk wel arelaxt omdat alle focus opeens daar op ligt en iedereen op die parkeerplaats bij elkaar gaat kijken en verifiëren.
Uiteindelijk zelf 5 plekjes die wat minder waren/leken waarvan ze er 3 gelijk hebben kunnen fixen. Andere 2 zijn minimaal maar worden later hersteld. Verder geen rare vingerafdrukken op hemeldak, deuren die slecht sloten etc. Dus al met al erg tevreden
Alleen de lightning en USB-c kabels ontbraken. Was volgens die lui niet meer inclusief maar kan je binnenkort in de webshop kopen

Ik moest maar even mailen zij konden niks doen. Op zich overleef ik dat allemaal wel maar dit is weer lekker Tesla.
En dan het belangrijkste: de auto. Man man man, wat een genot op de weg. Super stil en je hebt echt het gevoel dat je een nieuwe wereld in stapt. Ook met al die fossiele auto’s om je heen en dat minimalistische interieur. Heb overigens wel even de chill modus aangezet want ik werd bij het wegrijden van terrein half afgevuurd richting de A10

eerst even wennen aan dat pedaal.
Maar overall, de service was weer chaotisch. Zoals mn vrouw naast me ook zei: opmerkelijk dat je bij een Big Mac meer service krijgt dan bij een wagen van 70k

maar f#ck it, de wagen is echt bruut, geen grote opleverissues en het voelt allemaal zo lekker aan, zowel wegligging, scherm als vering
Blije Tweaker
[
Voor 5% gewijzigd door
Katseviool op 22-06-2019 16:22
]